فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 

رپورتاژ - این روزها با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو صفر، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم رونق بسیاری پیدا کرده است. در این میان سامانههای آنلاین بسیاری برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم به وجود آمده است اما تمام آن‌ها را نمی‌توان مناسب و مطمئن دانست. برای این که بتوان کار خرید و فروش خودرو را به صورت مناسب انجام داد، باید قیمت مناسبی روی خودروی دست دوم گذاشته شود.

خرید خودرو با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن باعث متضرر شدن خریدار و خرید با قیمت ارزان‌تر باعث متضرر شدن فروشنده می‌شود. به همین دلیل قیمت خودرو دست دوم بسیار مهم است. در این مطلب از خودرو45 قصد داریم تا در خصوص نحوه استعلام آسان و سریع قیمت خودرو یا خودرو45 نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مجموعه خودرو 45

خودرو45 را باید یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانست. در این مجموعه طیف بسیار وسیعی از خودروها در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رسند. این مجموعه را باید مرجعی مطمئن دانست که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا، به فروش خودرو به روشی امن، سریع و شفاف اقدام می‌کند.

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 این مجموعه با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای و باتجربه در زمینه خرید و فروش خودروهای کارکرده و دست دوم، می‌تواند خدمات خود را به شکلی بسیار مناسب به کاربران عرضه کند.

مزایای فروش خودرو دست دوم در خودرو 45

فروش خودرو در خودرو 45 مزایای بسیاری به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

1- صرفه‌جویی در هزینه‌ها

با استفاده از خدمات مجموعه خودرو 45 می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه برای انتشار آگهی‌های متفاوت، خودروی دست دوم خود را به فروش برسانید.

2- فروش خودرو با قیمت واقعی

در خودرو 45، می‌توانید با گرفتن استعلام قیمت خودرو دست دوم، از ارزش ماشین خود آگاه شوید. پس از آن با مراجعه حضوری به شعب، قیمت دقیق و بهتر خودرو مشخص می‌شود. فروش خودرو با این قیمت باعث می‌شود که فروشنده یا خریدار متضرر نشوند و کار به راحتی انجام شود.

3- عدم وجود مزاحمت تلفنی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فروش خودرو، مزاحمت‌های تلفنی بسیاری بود که افراد برای فردی که خودرو را آگهی کرده به وجود می‌آوردند. پاسخگویی به تعداد بسیار زیاد تماس برای فروش خودرو کاری جذاب و دوست‌داشتنی نیست. این مشکل با استفاده از خودرو 45 رفع شده است.

4- معامله با شرکتی ثبت شده

این روزها به دلیل رونق گرفتن بازار فروش خودروهای دست دوم، میزان کلاه‌برداری در این بازار بسیار زیاد شده است. اما زمانی که از خودرو45 استفاده می‌کنید، شما با یک مجموعه ثبت شده و معتبر طرف هستید. همین امر باعث عدم بروز بسیاری از مشکلات خواهد شد.

نحوه استعلام گرفتن خودرو کارکرده در خودرو45

تخمین قیمت خودرو دست دوم شاید در ابتدا کاری ساده به نظر برسد، اما نیاز به تخصص و مهارت دارد. برای تعیین قیمت خودرو کارکرده از طریق مجموعه خودرو45 ابتدا باید به سایت این مجموعه وارد شوید. پس از آن از طریق منوی اصلی، گزینه قیمت خودرو کارکرده را انتخاب کرده و وارد آن صفحه شوید. 

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

در این صفحه برای تخمین قیمت خودرو اطلاعاتی مانند برند خودرو، مدل، سال ساخت، رنگ، میزان کارکرد را وارد می‌کنید. پس از این که اطلاعات را تکمیل کردید، به صفحه جدیدی وارد می‌شوید.

در این صفحه برای این که بتوان کار تخمین قیمت خودرو را دقیق‌تر انجام داد، گزینههایی در خصوص وضعیت بدنه، تصادفات و سلامت خودرو وجود دارند که باید آن‌ها را انتخاب کنید. پس از پر کردن این اطلاعات با استفاده از گزینه تخمین قیمت خودرو، می‌توانید استعلام قیمت خودرو دست دوم خود را بگیرید. یک بازه قیمتی به شما نشان داده می‌شود. علاوه بر این، پیشنهاد قیمت در صورتی که قصد دارید خودرو را به سرعت به فروش برسانید و پیشنهاد قیمت برای فروش در زمان بیشتر به شما داده می‌شوند.

معرفی مراحل فروش خودرو کارکرده در سایت خودرو45

برای این که بتوانید خودرو دست دوم خود را از طریق سایت خودرو 45 به فروش رسانید باید مراحل زیر را انجام دهید.

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فروش خودرو , خودرو۴۵






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : دورود،دوستان کسی اطلاعی دارند این ها کی شروع به فاکتور میکنند این خدانشناس ها ما را ملعبه ی دست خودشون کردن فقط این رو میتونم بگم ماها هیچ تقصیری نداریم واسه کوچکترین حقوق خود که داشتن یک ماشین هست اینطور مردم رو اذیت میکنند از ماست که بر ماست
DA : چهار ماهه منتظریم بعد برای آبان تا اسفند سهند فرستادن اونم با قیمتی ک اللهو اعلم چند باشه اون موقع سود مشارکتم چس تومن میدن نمیدن معلوم نیس یعنی میخواین بعد پنج شیش سال امتیازتونو برای یه ماشین پیش فروش بسوزونید؟😂😂😂 حیفه حداقل ببرید کد ملیتونو میخرن اونو بفروشید اینجوری حیف و میلش نکنید ناموسا همین سهند رو پیش فروش گذاشته بودن تو اسفند ماه دو س ماه اولشو برداشتن بقیش مونده میخوان بچپونن برای شما ها این ماشین دقیقا همون سایناس فقط ی شانروف انداختن روش و ی کاپوت جلو چندتا خطوط اضافه کردن 460 قیمت الان کارخانس تا آبان یا اسفندم یکی دو بار افزایش بخوره 600 تومن تو پاچتونه😁😁😁 تبدیل بزنین نوووش جون
X5مشهد آذر : سلام دوستان این پیام اخر من هست چون امروز بالاخره ماشین رو تحویل گرفتم ۲۱آذر ثبت نام کردم ۲۱ اسفند شاسی شد ۲۲ اسفند صدور بیمه ۲۷صدور پلاک و کارت ماشین ۹اردیبهشت تحویل گرفتم امیدوارم قسمت همه بشه زودتر تحویل بگیرن!!ماشین خوبیه واقعا نسبت ب قیمت امکانات و سواریش
شاهین تحویل تیر : شاهین به دلیل نبود قطعه تولید آن متوقف شده است و امروز طرح تبدیل اجباری به اطلس آمده است و چند روز قبل هم طرح تبدیل شاهین دنده به کوییک آمده بود دوستان حواستان باشه با توقف کامل تولید شاهین دنده امروز شاهین دنده را تا یک میلیارد در بازار عنوان می گردند.
ساینا اسفند : ماه هم برای اسفند بودیم الان باز دعوتنامه اومده کوئیک یا ساینا ۸۵ گانه نمیدونیم چیکار کنیم منتظر بمونیم یا بگیریم
ساناز : من تارا دستی ۶ دنده الان فاکتور شدم خداروشکر
.... : با سلام، بنده همین چند دقیقه پیش با سایپا تماس گرفتم، اپراتور که خیلی هم مودب بودند بعد از بررسی گفتند حداکثر تا اخر خردادماه پیامک ارسال میشه.
امیر : سلام چرا هنوز واس من پیام نیومده ثبت نامی ۷دی بودم .
آریسان۲ : قرار داد رو با یه مرورگر دیگه دانلود کن ویه پی دی اف خوان جدید امتحان کن
محمد شاهین اتومات : شاهین اتومات تکمیل وجه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ و فروش فوق العاده ۹۰ روزه هستم ، تماس گرفتم تهران ، گفت رفته برای فاکتور شدن به نظرتون مرحله فاکتورشدن چقدر طول میکشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتو : ممنون میشم پاسخ بدین، دوستان تحویل دی، تا چند آذر مهلت واریز داشتین؟
محمد : سلام دو رور طول میکشه بشینه به حساب
علی : سلام 5 دی بود
محمد : سلام دوستان. اگر کسی. سقف فلزی. 29 اسفند. 16 دی تکمیل وجه. فاکتور شده اعلام کند
تعزیرات : ما که در انتظار موندیم باید قیمت کارخونه بیارن پایین چه کار به قیمت بازار داریم ما که نمیخواهیم بفروشیم قیمت بازار هرچی میخاد بشه به قیمت پارسال باید به بقیه هم داده بشه دفاتر قضایی ثبت شکایت کنید
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : اتومات ، سقف فلز ،هنوز فاکتور نشدم ،چند نفر مثل من هستین لطفا تیک رو بزنید ممنونم ،دوبار هم ثبت شکایت کردم
ناشناس : سلام خیر فقط سورون بدون هیچ علاقه ای اجباری باید انتخاب کرد خدا خیرشون نده
رانا : سلام 2 ماه طول میکشه
گلادیاتور : کی نخور
رانا پلاس حمایت خوانواده 1401 : سلام طرح تبدیل رانا پلاس به 207 برام اومد زدم خداکنه که زودتر بدن