چری تیگو 9 دو دیفرانسیل معرفی شد

 

چری تیگو 9 دو دیفرانسیل معرفی شد

 
شاسی بلندهای چینی رفته‌رفته بزرگ‌تر و بهتر می‌شوند و جدیدترین مثال آن نیز چری تیگو ۹ خواهد بود که پرچم‌دار جدید این برند به شمار می‌رود. کابین بزرگ این خودرو توانایی حمل هفت سرنشین را داشته و از جمله ویژگی‌های بصری آن که جدیداً به عنوان زبان طراحی چری مطرح شده می‌توان به جلوپنجره بزرگ با لوگوی نورانی این خودروساز اشاره کرد.
 
 
 
شرکت چری که در سال ۱۹۹۷ تأسیس گردیده کمپانی نسبتاً جوانی بوده و مقر آن در ووهو آنهوی قرار دارد. این شرکت در طول ۲ دهه گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و خودش را به عنوان یکی از مطرح‌ترین خودروسازان چینی معرفی کرده و به دنبال صادرات محصولاتش نیز بوده است. نام تیگو برای کراس اوورها و شاسی بلندهای چری بکار می‌رود و سبد محصولات تیگو این شرکت به سرعت گسترش یافته و در حال حاضر شامل ۱۴ خودرو با قیمت و ابعاد گوناگون است.
 
 
 
چری تیگو ۹ در جایگاهی بالاتر از تیگو ۸ قرار خواهد گرفت، خودرویی که خودش ابعاد بزرگی دارد؛ اما تیگو ۹ کاملاً بزرگ‌تر بوده و طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب به ۴۸۲۰/۱۹۳۰/۱۶۹۹ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن به ۲۸۲۰ میلی‌متر می‌رسد. از جمله ویژگی‌های تیگو ۹ می‌توان به ستون‌های مشکی، طراحی شناور سقف، اورهنگ جلوی کوتاه و خط جانبی با ارتفاع بالا اشاره کرد. در کل باید گفت این خودرو طراحی زیبایی دارد. دستگیره‌های درب موسوم به پاپ اوت، اسپویلر عقب و رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی نیز جزو دیگر ویژگی‌های این شاسی‌بلند جدید خواهند بود.
 
 
 
نیروبخش چری تیگو ۹ جدید پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی جدید است که قدرت آن به ۲۶۱ اسب بخار می‌رسد. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری داشته و نیروی تولیدی را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. پیش از این برخی تصاویر جاسوسی از کابین تیگو ۹ منتشر شده بود که در آن‌ها می‌توانستیم یک نمایشگر بزرگ و پهن، محل شارژ بی‌سیم گوشی، فضای ذخیره‌ای زیر تونل مرکزی و فرمان سه پره و اسپرت تشخیص دهیم.
 
 
 
رونمایی رسمی چری تیگو ۹ جدید تا چند روز دیگر در نمایشگاه گوانگژو چین انجام خواهد شد. قرار است شاسی‌بلند جدید این خودروساز از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی راهی بازار چین شود و قیمت آن نیز از معادل حدود ۲۳ هزار دلار آمریکا شروع خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید بازار شاسی بلندهای چین رشد بسیار سریعی داشته است. این خودروها محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند و مشتریان چینی نیز خودروهای بزرگ‌تر و خشن‌تر را ترجیح می‌دهند. چین هم‌اکنون بزرگ‌ترین بازار شاسی بلندهای دنیا را در اختیار دارد و این خودروها سهم ۲۵ درصدی از کل بازار را در اختیار گرفته‌اند. چندین فاکتور را می‌توان به رشد فروش شاسی بلندها در چین نسبت داد که یکی از آن‌ها افزایش درآمد مشتریان چینی است که باعث شده آن‌ها توانایی خرید خودروهای جدید را داشته باشند. همچنین دولت چین سیاست‌هایی را برای خرید اقساطی و لیزینگ راحت‌تر خودروها در پیش گرفته است. نهایتاً باید به پرستیژ شاسی بلندها در چین و توانایی آن‌ها در مواجهه با شرایط آب و هوایی چالش‌برانگیز این کشور اشاره کرد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , چری تیگو 9






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جهان : طی چند روز پیش رو برات شاسی میزنن
یاشار : خدایی اطلس میگن خوبه ولی نمیدونم ارزش خرید داره یا نه لطفا اگه کسی بتونه یه راهنمایی کنه ماشینه خوبی هس یا نه من خودم کویک Rداشتیم خیلی عالی بود اگه مثل کویک باشه دیگه خیلی خوبه دوستان ایا اطلس ارزش خرید رو داره یا نه و مشتریش خوب هس یا نه لطفا یه کسی راهنمایی کنه ممنون
مصطفی : سلام دوستان یک ماه دقیق بعد از تکمیل وجه تحویل میدن یک روز هم دیر تر نمیدن انقد نگران نباشید
مهرداد۷۵ : دوستان ظاهرا اونهایی که پیش فروش بودن را نسبت به فروش فوری ها دیرتر فاکتور میکنن بخاطر همین تاریخ تحویل بعضی عقب جلو شده فروش فوریها تا ۲۴ فاکتور شدن
رادمهر : پیش فروش ۱۲ درصد فروش فوری ۱۴ درصد
تارا پنج دنده مشکی : سلام دوستان من تحویل 6بهمن هستم ولی هنوز فاکتور نشدم از دوستانی که تجربه دارن به نظر شما کی فاکتور میشم ممنون از لطفتون
مجتبی S3 : تاریخ ثبت نام ششم آبان تکمیل وجه ۵آذر فاکتور ۲۱ اسفند بیمه ۲۲ اسفند پلاک ۲۰ فروردین تحویل مدارک ۲۵ فروردین
فردین : منم همینطور چه اشتباهی کردیم واریز کردیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک : بابت بیمه ریختیم همنو پس میدن
اکبر : هیچی بخدا احد واحد
علی اصغر : سلام . دوستان من هم دارم میام تو راه هستم . خواهش می کنم همه بیان امروز
حمید هایما اس5 : سلام دوست عزیز.تا زمانیکه خودرو فاکتور نشده سود تاخیر محاسبه نمیشه.بنا بر گفته کارشناسان ایران خودرو اس5 فقط شامل افزایش حق بیمه میشه.ضمنا بنده قسمت پرداخت وجوه میزنم نوشته ردیف قرداد بدهی ندارد.
اسفندی منتظر : درود مشکلی نداره برو انجام بده اماده باشهربهتره
علی : هیچی
Tigo 8 pro max ie : مدیران خودرو و چری اگه دنبال حقتون هستید لینک زیر کپی کنید و در کارازار شرکت کنید امضا جمع کنید شاید صدامون جایی رسید https://www.karzar.net/115112 تمام شبکه های اجتماعی پخش کنید هر یک نفر یک هدفه نزدیک تر
pooria : ممنونم ازت تشکر
رانا خراسان رضوی : 18 دی ماه 1402تکمیل وجه و 30 بهمن تحویل ،هنوز هیچ خبری نشده
مسعود : باسلام از عزیزان دیماهی 26 به بعد کسی تحویل گرفته