نشانه‌های خرابی باتری ماشین

 

رپورتاژ معمولا صاحبان خودرو وقتی متوجه خرابی باتری ماشین خودشان می شوند که ماشین آنها استارت نمی خورد. بنابراین سراغ خرید باتری جدید برای ماشین خودشان می روند. هر چند این حدس صاحبان خودرو در بیشتر مواقع می تواند درست باشد اما استارت نخوردن خودرو می تواند مربوط به مشکلات دیگر ماشین شما باشد.

شانه‌های خرابی باتری ماشین

 

چگونه متوجه می شوید که ماشین شما به باتری جدید نیاز دارد؟

 

چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد باتری شما نیاز به تعویض دارد. در اینجا چند مورد از رایج ترین مواردی که با آن مواجه می شوند آورده شده است:

  • ماشین به سختی روشن می شود، به آرامی راه اندازی می شود یا اصلاً موتور آن نمی چرخد
  • چراغ های جلو کم نور، نشانگرهای داشبورد کم سو و سایر مشکلات الکتریکی
  • چراغ های هشدار یا ولتاژ پایین در نشانگر ولتاژ سنج
  • کانکتورهای خورده یا پایانه های پوشیده شده با تخلیه بیش از حد باتری
  • محفظه باتری مخدوش، متورم یا نشتی دارد
  • می دانید که باتری شما فوق العاده قدیمی است و تعویض نشده است

ماشین من به چه باتری نیاز دارد؟

شانه‌های خرابی باتری ماشین

 

اولین کاری که باید هنگام انتخاب باتری مناسب برای ماشین خود انجام دهید، انتخاب باتری با ابعاد خارجی مناسب است - باتری شما باید در سینی باتری قرار گیرد. در مرحله بعد، مطمئن شوید که پایه‌های ترمینال اندازه مناسبی دارند و در سمت درست باتری قرار دارند - به این ترتیب، کابل‌ها و پایانه‌های شما بدون مشکل جا می‌شوند.

 

در نهایت، باید تعیین کنید که باتری جدیدتان باید چه مقدار آمپر و خروجی داشته باشد. رتبه بندی CCA باتری جدید شما باید مطابق یا کمی بیشتر از باتری قدیمی شما باشد. اگر در تطبیق باتری خود با مشکل مواجه هستید، یا اگر باتری قدیمی شما گم شده است، می توانید با تماس با مرکز خدمات مشتریان کیان باتری مشخصات باتری مناسب خودروی خودتان را استعلام بگیرید.

شماره تماس کیان باتری : 02188882222

شانه‌های خرابی باتری ماشین

 

اعداد روی باتری ماشین من به چه معناست؟

 

باتری خودرو دارای امتیازی است که به عنوان "CCA" نوشته شده است که مخفف "Cold-Cranking Amps" است. این اندازه گیری تعداد آمپرهایی است که یک باتری در دمای منفی 18 درجه سانتیگراد به مدت 30 ثانیه بدون افت کمتر از 1.2 ولت در هر سلول ارائه می دهد. هرچه رتبه CCA بالاتر باشد، قدرت استارت باتری در آب و هوای سرد بیشتر است.

 

بسیاری از باتری ها "CA" یا "Cranking Amps" خود را نیز نشان می دهند که مشابه موارد بالا است اما در دمای 0 درجه سانتیگراد اندازه گیری می شود. هر یک از دو اندازه گیری بالا برای زمانی که شما یک باتری را انتخاب می کنید ضروری است - قانون کلی این است که آمپر بیشتر باتری، راحت تر می تواند ماشین شما را روشن کند. برای خودروهایی با موتورهای بزرگتر یا موتورهای دیزلی، تهیه باتری با CCA یا CA کافی بسیار مهم است، زیرا موتور استارت در این خودروها به گشتاور بسیار بیشتری نیاز دارد تا خودرو را به چرخش درآورد.

 

مشخصات دیگری که اغلب روی باتری ها یافت می شود RC و AH هستند که به ترتیب به معنی «ظرفیت ذخیره» و «ساعت آمپر» هستند. ظرفیت ذخیره به مدت زمانی بر حسب دقیقه اشاره دارد که یک باتری جدید و کاملاً شارژ شده، بار ثابتی معادل 25 آمپر را تامین می کند، بدون اینکه باتری به زیر 10.5 ولت برسد. هرچه RC بالاتر باشد، اگر دینام از کار بیفتد، وسیله نقلیه شما طولانی‌تر می‌تواند کار کند و بنابراین به این معنی است که ماشین شما فقط با باتری کار می‌کند.

 

حال که با مشخصه های باتری خودرو آشنا شدید می توانید با دید بهتری نسبت به خرید باتری ماشین خودتان اقدام نمایید.

هر چند ممکن است بعضی ها هنوز سراغ خرید باتری به روش سنتی و مراجعه و به مغازه باتری فروشی باشند اما بیشتر صاحبان خودرو در شهرهای بزرگ سراغ خرید اینترنتی باتری خودرو و استفاده از خدمات حمل و نصب در محل خودشان هستند.

 

 

از کجا باتری ماشین بخریم؟

اگر می خواهید یک خرید مطمئن با قیمت خوب داشته باشید و در کنار خرید باتری نیاز به خدمات رایگان حمل و نصب در آدرس خودتان را دارید کیان باتری به عنوان بزرگترین استارت آپ تخصصی در زمینه فروش و نصب باتری در محل مشتریان یک گزینه ایده ال برای خرید باتری ماشین می باشد.

شانه‌های خرابی باتری ماشین

خدمات  باتری خودرو  در ایران شکل مدرن تری به خود گرفته است و دیگر لازم نیست شما یک روز کاری خود را صرف خرید باتری و نصب آن بکنید، بلکه می توانید باتری ماشین خودتان را به صورت تلفنی و یا اینترنتی در امداد کیان باتری ثبت کنید.


شما جهت خرید می توانید با بخش خدمات مشتریان کیان باتری تماس بگیرید تا ضمن اخذ مشاوره در خصوص باتری مناسب ماشین خودتان، با توجه به بودجه ای که دارید یک خرید درست را از میان تمامی برندها انتخاب کنید و یا اینکه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کیان باتری و چک کردن قیمت و مشخصات انواع باتری خودرو، محصول موردنظر خودتان را انتخاب کرده و خرید را به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام دهید.

امدادگران کیان باتری به آدرس اعلامی مشتری مراجعه و باتری را در محل شما نصب خواهند کرد و شما نیز می توانید در زمان فرآیند ثبت خرید تا نصب آن به کارهای روزمره خود برسید.

با خرید باتری از کیان باتری چه خدماتی به مشتریان ارائه می شود؟

  1. باتری ماشین در محل آدرس مشتری نصب می شود.
  2. تست دینام خودرو و باتری مشتری انجام می شود تا در صورت نیاز باتری تعویض شود.
  3. مشتریان می توانند با تماس تلفنی با مرکز پیام کیان باتری از خدمات مشاوره رایگان این مرکز برای خرید باتری استفاده کنند.
  4. وجه باتری خریداری شده بعد از نصب از مشتری اخذ می شود تا مشتری یک خرید مطمئن داشته باشد.
  5. خدمات گارانتی خریداری شده به مشتریان ارائه می شود.
  6. کلیه خدمات حمل و نصب باتری و تست دینام به صورت رایگان ارائه می شود.

برچسب : خودرو , رپورتاژ , باطری , خرید باطری , باطری ماشین , باطری خودرو , دلیل حرابی باطری ماشین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
یوسف : سلام سارا خانم مبارک باشه به امید روزی که برای همه فاکتور بشه🙏 ای کاش توضیحات تکمیلی رو هم میگفتید فروش فوری بودید یا پیش فروش چه ماهی تکمیل وجه کردید و چند ماه ماشینتون تاخیری داشت
حسین پور : مال من اسفند کی باید تکمیل وجه کنم همش پیام برای تک سوز میاد
اس پنج : به نظرم همه باید از کرمان موتور به جرم کلاهبرداری شکایت کنیم چرا که علیرغم عدم ایفای تعهدات قدیم تعهدات جدید ایجاد می کند
اس پنج : دوستان به نظرم همه باید از کرمان موتور به جرم کلاهبرداری شکایت کنیم به این دلیل که علیرغم عدم ایفای تعهدات خود اقدام به ایجاد تعهد جدید (ثبت نام خودروی جدید می کند )
آرمان : سلام حمید جان من طرح مادران بودم نزدیک به بیست روز پیش پلاک شده بود امروز ظهر رسیده نمایندگی فردا می‌خوام تحویل بگیرم
امیر j7 تهران : سلام. امروز به امور مشتریان جنت آباد مراجعه کردم و گفتم ماشین مارو چرا نمیدید ۲ ماهه فاکتور و بیمه شده . ۳ ماه از موعد تحویل که بهمن بوده میگذره. طرف با کمال وقاحت و پر رویی برگشته میگه اینجا ایرانه و همینی که هست. چهارتا کارمند گذاشتن که مردم رو دست به سر کنن. مشتری مداری صفر. با اینجا نظر گذاشتن کاری پیش نمیره.
تیمور : اخه بی مغزاونا طرح فروش یکپارچه بودن.ما طرح فروش مازادیکپارچه بودیم.چرا نمیخواید بفهمید.مازاد یعنی اگه چیزی از اونا اضافه اومد یا کسی انصراف داد به تعداد محدود میفروشن.....مازاد....بفهمید
علیرضا : سلام مبارکه. چقدر جریمه تاخیر زدند. منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم. سپاسگزارم
عادل : مبارک باشه دوست عزیز ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
موسی : گرانی از اول خرداد شروع خواهد شد چون کرایه ها افزایش داشته واقعا بعضی ها راست میگن اینها رو نباید نادیده گرفت
خبر جدید : تمام اجناس مواد غذایی 40تا 50درصدد افزایش قیمت خورده است
207 تحویل 31 خرداد : سلام اگر متوجه شدید،میشه خواهش کنم اینجا اعلام کنید ممنون
سارا آذز : وا واقعا سوار مدارکشیم بریم دور دور
دنا اتو مرداد : سلام دوستان بنظرتون دنا اتو تحویل مرداد کی دعوت نامه میفرستن.الان من پولی ندارم بنظرتون چه برجی دعوتنامه میفرستن.ممنون میشم راهنمایی کنین🙏
اسفند : دوستان یکه 19 یا20فروردین تبدیل به کد 21 زدند علامت بزنید
حاج محسن : بینالود خراسان
08079797 : 6427
ونوس : سوال من هم هست
207 اتو دی : بله منم واقعا خسته شدم دو ماه تمام روزی چند مرتبه چک‌میکردم امروز فاکتور شد تکمیل وجه 20 اذر