نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش خودرو

نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش خودرو

مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نحوه رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو را بیان کرد.
محسن سلیمی اظهار کرد: مشتریان در صورت هرگونه نارضایتی از خدمات نمایندگی‌های شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، می‌توانند ابتدا به واحد بازرسی و شکایات آن شرکت خدمات پس از فروش مراجعه کنند.
وی با بیان این که در صورت عدم رسیدگی مشتریان باید شکایت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کنند، خاطرنشان کرد:‌ این وزارتخانه شکایت مربوطه را رسیدگی کرده و در صورت درست بودن شکایت، شرکت خدمات پس از فروش را ملزم به ایفای حقوق مشتری خواهد کرد.
مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: نکته مهم آن است که وزارت صنعت، معدن و تجارت از قدرت اجرایی بالایی برخوردار بوده و شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش وابسته به خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودرو به هیچ وجه نمی‌توانند در برابر نظرات کارشناسی این وزارتخانه برای ایفای حقوق مشتریان مقاومت کنند.
وی افزود: با توجه به گذشت چند سال از تدوین دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو و در راستای ارتقای سطح خدمات و کسب رضایت مشتریان، دستورالعمل جدید با اصلاحاتی به شرکتها ابلاغ شده است.
سلیمی با بیان این که در دستورالعمل جدید تغییراتی در نحوه بررسی مدیریت شرکتهای خدمات پس از فروش عملکرد نمایندگی‌های مجاز، نظرسنجی از مشتریان و نظرسنجی از مدیران نمایندگی‌های مجاز صورت گر فته است، خاطرنشان کرد: مجموعه این تغییرات به سختگیرانه‌تر شدن بازرسی از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش منجر شده است.
وی ادامه داد: در دستورالعمل جدید سطوح رتبه‌بندی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سختگیرانه‌تر شده و ضریبی به نام ضریب خدمت به شاخص‌های مورد بررسی اضافه شده که بیانگر میزان مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز بعد از دوره گارانتی است.
مدیر مهندسی بازرسی خدمات شر کت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران افزود: در دستورالعمل جدید رتبه‌بندی نمایندگی‌های مجاز سختگیرانه‌تر شده و سطح ممتاز به سطوح قبلی اضافه شده است. همچنین پرسش‌های نظرسنجی از مشتریان بر اساس نیازهای جدید به روز شده است.
وی با بیان این که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مسوول بازرسی از شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و وارد کنندگان خودرو در حال عملیاتی کردن دستورالعمل جدید است، تصریح کرد: از ابتدای تیر ماه دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو به طور کامل اجرایی شده و مطمئنا افزایش نظارت‌ها و در نتیجه بهبود میزان رضایت مشتریان از این خدمات را به دنبال خواهد داشت.

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , خدمات , پس از فروش , ایران خودرو , بازار خودرو , قیمت خودرو , بازرسی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

78 نظر

هادی
0

بنده ماشینم j7 یک ماه نمایندگی مرکزی هست بخاطر یک قطعه مونده نمایندگی الان هم دم عید ماشین لازم هستم کسی هم پاسخگو نیست لطفا پیگیری بفرمایید
17:12  1402/12/19
پاسخ دادن
هومن قره باغی
0

من دوم اسفند ماه ماشینم را برای بازه دو ساله به خدمات پس از فروش تلاش خودرو -نمایندگی تبریز بردم. پس از تاریخ مذکور ماشینم دایما مشکل پیدا میکنه. حتی پو ذوز پیش کلا دسته مونور ماشینم پیچاش اوفتاد و ماشینم زمین گیر شد. الان هم هر چقدر پیگیر شدم کسی جوابگو نیست. امداد خودرو خم نمیاد که ببرم تعمیرگاه. چند بار سعی کردم مدیر شرکت تلاش خودرو را ببینم نشد. هر بار با یه بهانه ای من را جواب میکنن. لطفا و لطفا من را راهنمایی کنین .
کسی جوابگوی من نیست.
با تشکر
16:41  1402/12/12
پاسخ دادن
هاشمیان از بابلسر
0

سلام بنده از شرکت سایپا شکایت واعتراضدارم که حدود یکسال وخوردی خریدم و بیست کیلومتر وپانصد کارکردش شده ولی بنده همش از شهرم که با خونه ام هفت کیلومتر فاصله داره استفاده می‌کردم و سه بار هم از بابلسر به تهران اومدم و برگشتم ولی آخرین بارتوراه تهران به بابلسر دیدم خودروی بنده دنده چهار گاز میخوره ولی دور نمیگیره آوردم نمایندگی شهرخودم گفتن صفحه کالجش ودیسکش آخر کرده وزده داخل گیر بوکس دنده را حرز کرده وباید ببینیم از گارانتی قبول می‌کنند یا نه ولی الان من هشت روز گذشت هروز بمن میگن تخصیص خوردش ولی بدستمان نرسید .شکایت بنده بخاطر این هستش که کجاش حق با مشتری هستش بنده خودم اداره کارمیکنم ولی چرا شرکت لوازم مورد نیاز را به نمایندگی نمیدن که بنده الان توی سرما وبارندگی ماشینم را اینقدر خریدم و صفر کیلومتر خریدم که تا چند سال راحت باشم اما این ماشین با این قیمت وبا این خدمات پس از فروش بخدا نمی ارزه .توروخدا فقط حرف پول نباشه حرف خدمت به مردم هم باشه .
23:22  1402/12/09
پاسخ دادن
مرادپور
0

سلام
مشکلات زیر برای خودروی کوئیک 1401 برام پیش اومده و کسی هم پاسخ گو نیست. از بازرسی تماس می گیرند که مشکل شما رو حل می کنیم ولی نهایتا ارجاع میدن به همون نمایندگی و کارشناسش تماس میگیره و ارجاع میده به نمایندگی مرکزی و تمام! به ساپیا شکایت کردم کارشناسش تماس می گیره و میگه کمک فنر ماشین از گارانتی خارج شده!
صدای مشتری، بازرسی و نظارت تو ایران معنی نداره .............
بنابر به مراجعه به دو نمایندگی در شهر فردیس و مشکین دشت جهت رفع مشکلات ذیل بنابر دلایلی مشکل رفع نگردیده است
1-کوبیدن و سر و صدای کمک فنر سمت جلو- راننده: بنابر اظهار نظر کارشناس نمایندگی بر حسب دستورالعمل ارائه شده ، تا زمان پس ندادن روغن از کمک فنر ، مجاز به تعویض آن نمی باشند
2-درست نشان ندادن درجه بنزین: مطابق با اظهار نظر کارشناس نمایندگی اکثر خودروهای کوئیک این مشکل را دارند و علی رغم چک کردن ECU با دیاگ،مشکل رفع نشده است
3-سر و صدای شدید صندلی راننده: باتوجه به مراجعه به دو نمایندگی مذکور ، خدماتی جهت بررسی ایراد و رفع آن نداشته اند و تنها پیشنهادشان ارجاع به نمایندگی مرکزی در تهران بوده است
17:49  1402/11/16
پاسخ دادن
سروش درویشیان
0

من روز 13آذر به نمایندگی 285 مدیران خودرو تشویر جهت سرویس های دوره ای مراجعه کردم ،بنا به مشغله کاری و مشکلات خانوادگی مدتی بود که ماشین را کارواش نبرده بودم ،یکی از پرسنل نمایندگی با لحن بد من را استمتاق کرد که چرا ماشین رو نمیشوری ،به ایشان گفتم گرفتارم وقت خالی نداشتم و از ایشون اسراز که نه اینا بهانه هست و تو آدم تنبل و بی حالی هستی ، این از طرز رفتار پرسنل ،به مدیر ایشان آقای مکوندی مراجعه کردم موضوع را توضیح دادم و گفتم نفر شما ادب و نزاکت لازم رو ندارد و به من در جمع حاضرین مراجعه کنندگان توهین کرده ،آقای مدیر (مکوندی) گفت شما به نفر من توهین کردی و گفتی ادب و نزاکت نداره ،اون از کارگر و این هم از مدیر که جلوی ۵ تا پرسنل خودش با لحنی زشت و تحقیر آمیز با ارباب رجوع برخورد میکنه ،متاسفم برای سیستم نظارتی که نامحسوس این نمایدگان رو کنترل نمی کنند ،هر جای دنیا بود با یک مراجعه کننده این برخورد میشد از مدیر تا اون کارگر توبیخ و یا برکنار میشد .
02:52  1402/09/15
پاسخ دادن
حمید
0

سلام
کی ام سی از شرکت کرمان موتور خریدم، هنوز سه هزار تا کار کرده ولی شرکت با این بهانه که طرف شش ماه به شرکت مراجعه نکردی میگوید گارانتی شما باطل شده، یعنی قبل از سرویس اولیه که ۵۰۰۰ بوده از تکالیف خود شانه خالی کرده و با وجود گارانتی هزینه سرویس اولیه را به مبلغ سه میلیون تومان نمایندگی کرمان امروز از من گرفت
19:40  1402/07/26
پاسخ دادن
م.ن
0

سلام.خودرو تارا اتوماتیک پس از ۳ ماه،بدلیل خرابی قطعه یونیت فن از طریق بازرسی شرکت ایران خودرو پیگیری و طرف ۵ روز نتیجه گرفتم.و از آقایان صارمی و رضازاده بدلیل تلاش و پیگیری مستمر،بسیار سپاسگزارم.دو انسان مسئولیت پذیر
17:58  1402/07/22
پاسخ دادن
محمد
0

من ماشین آمیکو اسنا خریدم بعداز ۳۰هزارتا کاربه علت کارنکردن ترموستات واشر سرسیلندر سوزونده الان بعداز ۱۴روز هنوز نمایندگی ماشین من درست نکرده وبه بهانه های بیخود گارانتی هم قبول نمیکنه متاسفانه مرکز تهران هم جوابی بهم نمیده
12:38  1402/05/09
پاسخ دادن
احسان
0

من از ایران خودرو شاکی هستم ونمیدونم شکایت ایران خودرو را به کی بکنم من پیشفروش تارا دستی بودم بعداز چهارده ماه ماشینم فاکتور نشده بود وایران خودرو گفت باید طرح تبدیل ۲۰۷ سقف شیشه ایی بزنی منم به ناچار قبول کردم ولی الان یک ماشین ۲۰۷ با سقف شیشه شکسته واسه من فرستادن منم قبول نکردم الان حدود یکهفته است که ماشین را عودت دادن ولی ایران خودرو جواب درست حسابی به آدم نمیده ،وماشین منو نمیدن من یکسال وسه ماه پیش پول به حساب ایران خودرو واریز کردم ،ولی هنوز ماشینی تحویل نگرفتم حالا هرکسی این پیامو میبینه لطفا بگه چکار کنم
09:32  1402/04/31
پاسخ دادن
امیر قائم مقامی
0

من از سال ۹۷مشتری دائم خدمات نمایندگی سیاسی هستم چون ام وی ام x22 خریدم و بابت هر ۱۰ هزار کیلومتر بابت تعویض روغن وبازدید دوره ای به اونجا میروم من از موقعی که ماشینم رو تحویل گرفتم تا الان که ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ماشینم هست بالغ بر ۱۶ تا ۱۷ بار مراجعه کردم متاسفانه پذیریشگر انجا با برخورد زننده و بی ادبانه نسبت به مشتریان رفتار مینمایند علت این امر که پذیرشگر هر صنفی میبایست از لحاظ ادب و متانت و سواد و خوش رفتاری را میبایست دارا باشد نمیدانم چرا نمایندگی به نام سیاسی مبادرت به استخدام این نفرات در چنین جایگاه خاصی را اقدام نموده و هر بار که میخواستم با جناب سیاسی در این چند سال صحبت کنم در نمایندگی حضور نداشته و مجبور شدم فرم نظرات در مورد نمایندگی سیاسی پر کنم با توجه به اینکه من باز هم نمایندگی سیاسی رو‌جزء بهترین نمایندگی میدانم این متن را برای جناب سیاسی نوشتم در ضمن منظور من نمایندگی پس از فروش چراغچی ۳۱ میباشد
13:10  1402/04/26
پاسخ دادن
تکتم رحیمی
0

درود برشما ،بنده،خودروی شاهین خودم رو با ۶۳ کیلومتر از نمایندگی سایپا ترابی در شهرستان شاهرود تحویل گرفتم ،چندین با برای سرویس اولیه وحتی یک مرحله براساس فراخوان شرکت در خصوص آلاینده ها مراجعه کردم ،اعلام کردن دستگاه های مورد نیاز رو هنوز نداریم ،لذا به نمایندگی دیگری بنام آقای باقری مراجعه کردم ،سرویس اولیه رو سروقت انجام دادم ،برای سرویس ثانویه چندین بار مراجعه کردم ،فرمودن روغن نداریم،به همین دلیل سرویس ثانویه به موقع انجام نگردید،بعدأ که مراجعه کردم گفتن چون سرويس ثانویه به موقع انجام نشده از گارانتی خارج میشوید ،با مراجعه مجدد هماهنگی با کارشناسان سایپا در تهران مشکل حل وسرویس۱۰۰۰۰هزارتایی نیز انجام شد ،شکر خدا ماشین بنده شانسی از نظر موتوری مشکلی نداره ،در حال حاظر برای سرویس ۱۵۰۰۰هزارتایی مراجعه کردم ،ویک دلیل دیگه اینکه کولر ماشین سرد نمونه دوستان مجدد حرف قبل رو مطرح میکنن ،لذا خواهشمند م راهنمايي بفرمائید، با تشکر دکتر رحیمی
12:12  1402/04/19
پاسخ دادن
تکتم رحیمی
0

سلام ودرود ،بنده خودروی شاهین رو از نمایندگی ترابی در شاهرود ،با ۶۳کیلومتر کارکرد تحویل گرفتم ،متاسفانه این نمایندگی کوچکترین خدماتی رو ارائه نکردن یک بار هم در غالب فراخوان با این نمایندگی مراجعه‌ گفتن هنوز سیستم ولوازم لازم رو نداریم ،لابه نمایندگی باقری مراجعه ،سرویس اولیه رو سروقت انجام دادم،برای سرویس‌ ثانویه چندین بار مراجعه کردم ،گفتن روغن نداریم ،با با تأخير مراجعه کردم ،گفتن دیر اومدی ،سرویس ثانویه ننشسته توی سیستم ،پس باید با کارخانه هماهنگ بشه با کارخانه تماس گرفتن ،پس اعلام موضوع پذیرفتن که بدلیل نبود روغن باید سرویس انجام بشه لذا سرویس ۱۰۰۰۰هزارتایی هم انجام شد ،انروز برای سرویس ۱۵۰۰۰هزارتایی مراجعه کردم ،دوستان همان حرف اول ر میزنن ،در حالی که ماشین من خدا لطف کردن وشانسی از نظر موتوری سالم است وتاکنون هم ایراد موتوری نداشته وندارم،فقط کولر سرد نمیکنه ،راهنمایی بفرمایید ،متشکرم
11:58  1402/04/19
پاسخ دادن
حبیب باقری
0

سلام من ماشین کویک گرفتم رفتم نمایندگی گفتم دیسک ولنت مشکل داره گفتم جزوگارانتی نمیشه 2000تامشینم کارکرده بود منم جروبحی کردم ازخود نمایندگی لنت خریدم عوض کردم برای رویس اولیه رفتم ب8عد 3روزماشین 8صبح بردم ساعت 5بعد ازظهر تحوبچیل دادن 650هزارپول گرفتن نگاه کردم دیدم فقط روغن عوض کردن منم گفتم باشه از وزیر که ماشین رو گرفتم ماشینم یچسفت شده بود فرمونش رفتم گفتم گفن چیزی نیست الآنم نزدیک دوهفته هروز میرم میگن چیزیس نیست درحالی که روغن هیدرولیک 4بارریختم نمی‌دونم به کی باید شکایت کنم آلن جعبه فرمونم روغن میده دیسک ولنتم مشکل دار ماشینم کلا 8000کا کرده 2بارلنت عوض کردم 4بارروغن هیدرولیک به نمایندگی هرچقدرم میگم میگه نه ایرادی ندارد به هرشما ه ای که تو صفحانچت هست زنگ میزنم هیچ کس جواب نمیده اگه کسی شماره داره ممنون میشم لفرسته
11:04  1402/04/12
پاسخ دادن
مهدی امینی
0

سلام من من ماشین تارا گرفتم دو ماه پیش رفتن نمایندگی اصفهان ۲
۲۰۸۰ آقای قنادیان سری اول که رفتم برخورد و سرویس خوب بود
ولی وقتی ۳ اشکال پیش آمد چراغ سقف خاموش وروشن میشدو
چراغ ایربک روشن شد ه بود وکولر باد گرم میزد گفتند بعد از دو روز
گفتند قطعه میخواهد وباید از تهران بیاید دو ماه ماشین خوابید و یک ما
بعد زنگ زدند گفتند قطعه رسیده بردم درست کردند ولی ۵ روز بعد
باز کولر باد گرم میزد بردم گفتند اگراشکال جای دیگر باشد باید دو باره نوبت بزنی که برخورد بدی داشتند باز درست کردند وبعد از ۵ روز دو بتره
خراب شده وباد گرم میزند خواهشمند است جهت شکایت وخسارت بنده را رهنمایی کنید با تشکر امینی
07:18  1402/04/07
پاسخ دادن
شهاب جعفری
0

الان دوهفته هست که چراغ چک ماشین ساینا اس مدل 1401 که تازه 10000 تا کار کرده را بردم نمایندگی عصارزادگان اصفهان کد 166 ساعت 5:45 صبح رفتم توی صف نفر اول بودم ساعت 7 اومدن میگه امروز فقط سرویس انجام میدیم گفتند چون سرویس 10000 تا را پیش نمایندگی قاسمی در امام خمینی بردید ببرید همان جا تا انجام بدن الان خانمم برده اونجا بدون اینکه ثبت کنند میگه یه ماشین دیگه همین مشکل شما را داشت ببینیم برای اون چکار میکنند تا برای شما هم ده روز دیگه همان کار را انجام بدهیم.از کامنت ها مشخص شده کلا مشکل اصلی همان کاتالیز بنزین هست که هم دو سه تا از دوستانم همین مشکل را داشتند به هر جا هم شکایت میکنیم فایده نداره.
10:32  1402/04/06
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
2

و اون یارو ژاپنیه پس از دیدن نیسان گاوی دیگه اون آدم سابق نشد.
00:44  1395/06/04

امیر(سابق)
1

و منم دیگه اون آدمه سابق نمیشم
01:01  1395/06/04

ایرانی
1

ماشین سمند سورن خریدم کیلومتر ۲۰۰۰ تا بردم نمایندگی۵۰۶۲ داریوش گودرزی کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج بغل پل قلعه حسن خان برای سرویس اولیه و تعویض روغن یک روز ماشین اونجا بود فرداش ۹۷۰ هزارتومان هزینه گرفتند بابت تعویض روغن من هم خیالم راحت که سرویس کردم بعد از مدتی یک نفر آشنا پیدا کردم گفت نه تنها تعویض روغن انجام نداده بودند بلکه سرویس اولیه هم انجام ندادند همه چی کشکه دروغه . دزد تر و کلاهبردار تر از نمایندگی داریوش گودرزی پیدا نمیکنید . خدا لعنت تان کنه حروم خوری کنید ببینیم آخرتون چی میشه یا هزینه دوا دکتر مریضی لاعلاج تان میشه یا خرج زن و دخترتون .......
23:31  1402/03/23
پاسخ دادن
غلامرضا روشنی
0

سلام ، ماشینم رانا پلاسه مدل اسفند ۱۴۰۰ هنوز ۵۰ هزار کارکرده کاتالیزورش خراب شد و به زور راه میره به نمایندگی مراجعه کردم گفتن گارانتی تموم شده و حدود ۲۰ میلیون هزینه داره ، کلی هزینه برای خرید ماشین دادم چرا این همه قطعه بی کیفیت رو ماشین میزارین ، اگر شرف دارید و حرمت مشتری دارید حداقل ضمانت چنین قطعات پرهزینه ای را بالا ببرید گناه مردم چیه که گیر شما افتادن،؟
اگر میتونید یه مسیری را پیشتهاد بدید کمتر هزینه کنیم.
17:29  1402/03/19
پاسخ دادن
سامان
0

من خودروی کوییک معمولی ۴۰۱ روتحویل گرفتم هنوزدوماه ازتحویلش نگذشته دیسک وصفحه کلاچ سوخته با ۲۰۰۰تا کارکردبردمش نمایندگی واسه گارانتی قبول نمیکنن میگن روماشین فشاراوردی سوخته شکایت کردم هیج کس پیگیرنیست خدا لعنتتون کنه بااین ماشین های اسباب بازی تون که ماروالاف کردین ماشینوتازه گرفتم به جایی که ازش لذت ببرم هروز بایدبرم تعمیرگاه باهزینه خودم گارنتی تون حقه بازیه
04:21  1402/03/09
پاسخ دادن
ناصرتیموری
0

متاسفانه بنده به نمایندگی سایپا شهرستان تایباد رفتم جهت لرزش فرمان که مربوط به دیسک وصفحه بود متاسفانه بعد دکل الافی قطعه تعویض کردن ولی لرزش ازبین نرفت روغن ریزی گریبکس هم پیدا کرد وکلی مخارج رو دستم گذاشت وبرخورد بسیار زننده استا کار بامن داشت وعیب لرزش ماشین کل هزینه رو دستم گذاشت وبرطرف نشد
09:50  1402/03/02
پاسخ دادن
فاطمه
0

انگار هیچ نظارتی روی نمایندگی‌ها نیست دیروز ماشینم رو بردم برای تعمیر ساعت ۱۱پیام دادن آماده هست ساعت ۲ونیم رفتم تحویل گرفتم بعداز پیامک اومده ساعت ۱وده دقیقه مسیر خیلی دورتر از نمایندگی جریمه شدم
این است معنای امانت داری
10:24  1402/02/18
پاسخ دادن
فاطمه
0

انگار هیچ نظارتی روی نمایندگیهانیست
دیروز ماشینم رو بردم برای تعمیر ساعت یه ربع به ۱۱ پیام دادن آماده تحویله
ساعت ۲ونیم رفتم تحویل گرفتم بعدا برام پیامک اومده ساعت ۱وده دقیقه مسی خیلی دور تر از نمایندگی جریمه شدم
10:19  1402/02/18
پاسخ دادن
محمدی
0

باسلام
به این ظلم پایان دهید قبل از اینکه طومارتان پیچیده شود
چرابرروی نمایندگی هاهیچ نظارتی نیست؟
ظاهرا دارندگان نمایندگی ها افرادذی نفوذ در کارخانه های تولیدکننده هستند.
برای گارانتی شاهین حدود ۳ماه هست که درتهران سرگردانم!
آنچه به جایی نرسد فریاداست!
13:52  1402/02/02
پاسخ دادن
رسول از اصفهان
0

واقعا متاسفم که باید وقت سرمایه را بدم به اینچنین اشعالهای تو نمایندگی سایپا به هر بهونه هست میگردن تا از مسئولیت گارانتی و شری که براشون داره راحت کنند خودشونو خاک تو سر این مسئولینی که با بی تدبیریشون مارا به مسخره خودشون گرفتن به نظر من گارانتی سایپا یعنی در اصل مریض کردن روح روان مردم و سرگرم کردن نا برا پیشبرد اهداف شون هست.
01:24  1402/02/01
پاسخ دادن
رسول از اصفهان
0

واقعا متاسفم که باید وقت سرمایه را بدم به اینچنین اشعالهای تو نمایندگی سایپا به هر بهونه هست میگردن تا از مسئولیت گارانتی و شری که براشون داره راحت کنند خودشونو خاک تو سر این مسئولینی که با بی تدبیریشون مارا به مسخره خودشون گرفتن به نظر من گارانتی سایپا یعنی در اصل مریض کردن روح روان مردم و سرگرم کردن نا برا پیشبرد اهداف شون هست.
01:22  1402/02/01
پاسخ دادن
سعید
0

یعنی همشون از دم دزد و کلاه بردارن چه شرکت چه نماینگی خدا همه شون و لعنت کنه که با پول و وقت مردم بازی میکنن
10:06  1402/01/30
پاسخ دادن
خالدی
4

خب چیکار کنیم خوشمون میاد
17:35  1395/03/10

بابک
0

سلام یک سال از گارانتی خودرو شاهین میگذره متاسفانه هر بار به نمایندگی تو اردبیل مراجعه کردم یا قطعه نبوده یا کیلومتر اون قطعه گذشته یا کلا قطعه شامل گارانتی نشده از سویی هم بگم کلا همه هزینه‌اش رو خودم پرداخت کردم اینکه پوز گارانتی 60000 و سه سال رو به رخ همه میکشیم ما که چیزی ندیدیم جز برخورد نامناسب نمایندگی چرا این خونه ظلم میشه در حق مشتری خب وقتی عرضه اینو ندارین گارنتی کنین چرا تبلیغ گارانتی میکنین لنت شامل نمیشه صفه کلاچ تا 20000شامل میشه وقتی هم می‌بری با کارشناسی خودشون میگن هنوز نیاز به تعویض مدارهای موقعی هم که نیاز به تعویض پیدا می‌کنه کیلومتری گذشته واقعا خسته شدیم از این همه بی اعتنایی بدرود ص
17:24  1401/12/23
پاسخ دادن
بابک
0

سلام یک سال از گارانتی خودرو شاهین میگذره متاسفانه هر بار به نمایندگی تو اردبیل مراجعه کردم یا قطعه نبوده یا کیلومتر اون قطعه گذشته یا کلا قطعه شامل گارانتی نشده از سویی هم بگم کلا همه هزینه‌اش رو خودم پرداخت کردم اینکه پوز گارانتی 60000 و سه سال رو به رخ همه میکشیم ما که چیزی ندیدیم جز برخورد نامناسب نمایندگی چرا این خونه ظلم میشه در حق مشتری خب وقتی عرضه اینو ندارین گارنتی کنین چرا تبلیغ گارانتی میکنین لنت شامل نمیشه صفه کلاچ تا 20000شامل میشه وقتی هم می‌بری با کارشناسی خودشون میگن هنوز نیاز به تعویض مدارهای موقعی هم که نیاز به تعویض پیدا می‌کنه کیلومتری گذشته واقعا خسته شدیم از این همه بی اعتنایی بدرود ص
17:22  1401/12/23
پاسخ دادن
امین ترابی
1

در تاریخ 13/8/1401خودروی شاهین تحویل فوری یک‌ماهه از نمایندگی آقای میرکریمی خریداری کرده ام و خوشبختانه در نوبت مقرر برای تحویل به نمایندگی آقای میر کریمی در کرج مراجعه نمودم که موقع تحویل ماشین بشدت کثیف بود و متاسفانه درب سمت شاگرد و سپر جلو قری شدید داشت
متاسفانه نمایندگی آقای میر کریمی در حد و اندازه نمایندگی نیست
19:19  1401/09/22
پاسخ دادن
فرشید منور
0

با سلام
نمایندگی ۲۲۲ شیراز(هاشمی نژاد) در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۲۹ پس از ۳ ماه درخواست قطعه(کاتالیزو) درهمان روز کاری اقدام به تعویض کرده ولی متاسفانه از همان روز تا کنون ۵ روز کاری منتظر تاییدیه شرکت سایپا مونده. ۵ بار به ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفتم اونا هم طلبکار مردم هستن که خودرو ازشون خریدن.
هیچ کس جوابگو نیست
ماشین رو خودت میبری نمایندگی بعد باید با شکایت ازشون پس بگیری. اینهمه ظلم در حق مشتری کجای جهان وجود داره
15:09  1401/09/03
پاسخ دادن
فرهاد خسروی
0

نمایندگی سایپا (آقای ورزنده) شعبه کوشش مشهد، بعد شش ماه متوجه شدیم نمایندگی تیک مربوط به کارت خودرو رو در شرکت سایپا نزدن وکارت برای ما صادر نشده. بعد از مراجعه به تعویض پلاک شمخص شد وظیفه نمیاندگی بوده. وقتی مراجعه کردم آقای ورزنده فرمودن من کاری نمیکنم . بخش خصوصی هستم اگر دلم بخواد کرکره مغازه رو میکشم پایین جواب خدا رو هم نمیدم..
کسی هست رسیدگی کنه آیا؟
10:49  1401/08/15
پاسخ دادن
موسی حیدری سراحی
0

سلام. ماشین ساینا برج پنج 1401 از نمایندگی بندرعباس تحویل گرفتم ماشین 1300 کیلومتر متور ماشین صدا افتاد داخل موتور ـ 5/12 خودرو تحویل نمایندگی دادم الان 6 آبان خودرو هنوز داخل نمایندگی خوابیده. میرم سر میزنم به ماشین. ماشین یه گوشه افتاده داره خاک میخوره. به منم گفتن نامه زدیم تهران. تجربه شد برام قانون برای امسال من نیست. قانون برای من نامفهومه.
17:42  1401/08/06
پاسخ دادن
صفرعلی رفيعي کليشادي
0

سلام. یکسال است شاهین تحویل گرفتم الان ۲۴هزار کلیومتر شده از لحظه اول که ماشین را از پارکنیک آوردم کمک جلو سمت راست صدا میداد .چندین بار بردم نمایندگی بازدید.وگفتند درسته صدا میدهد.ولی شرکت به نمایندگی گفته اند .فقط اگر کمک روغن زد عوض کنید. حالا منِ بی نوا با این صدای رو مُخ .چیکار کنم؟
چرا قطعه معیوب وجنس خراب را تحویل مشتری بد بخت میدهید.که راهی بجایی
نمبرم اگر هم بیرون از نمایندگی عوضش کنم گارانتی (بدرد نخور) هم از اعتبار ساقط
میشود. لطفا رسیدگی کنید.شرکت چه بده وبستونی با قطعه ساز دارد که جنس معیوب را پس نمیگیرد. وتعویض نمیکنه.
13:22  1401/07/16
پاسخ دادن
محسن
0

یعنی بزرگترین اشتباه توی زندگی خرید خودرو از سایپا هست هم خودرو واقعا بی کیفیته هم اینکه گارانتی خیلی خیلی مزخرفه برای استفاده باید یا صبح زود بری دم نمایندگی بعد از کلی الافی و گفتن مشکل خودرو به نمایندگی طرف میاد بهت میگه از فلان قطعش هست میگی خوب عوض کنید میگن نداریم میگی خوب درخواست بدید هر وقت اومد میام میگن نمیتونیم سقف درخواستمون پر شده کلا کاری باهات میکنن که بری بیرون و آزاد هزینه کنی درستش کنی یا بری دم بنگاه بفروشیش کاری که من بعد از کلی الافی واسه گارنتی کردم فروختم جونمو راحت کردم یه ایران خودرویی ورداشتم رسیدگیشون خیلی بهتر از سایپا هست
11:25  1401/07/10
پاسخ دادن
محمود داودی
0

شماره درخواست ۱۱۱۰۲۹۲۴مدت دوماه که در خواست کمک عقب تیبا ۲فانثومدادم ولی پاسخ دریافت نکردم تا کی ظلم به مردم بيچاره که راهی جزاستفاده خودروهای بنجل شما راندارند
15:52  1401/06/13
پاسخ دادن
مرادیان
5

اقای فتحی من در تعمیرات کاربراتور و تنظیم موتور تخصص دارم و بنا به کهولت سن و در محدوده طرح بودن کارگاهم،فعلا فعالیت نمیکنم.ایراد ماشین شما مربوط به سیستم ساسات هست.صبح قبل از روشن کردن موتور درب هواکش رابردارید و دقت کنید که ایا دریچه ساسات بسته شده یاخیر؟نتیجه را اعلام کنید تا به مرحله بعد برویم.
22:48  1394/09/26

محمود داودی
0

مدت یک ماه که درخواست کمک عقب تیبا دادم ولی تاکنون هیچ. پاسخ دریافت نکردم تاکی میشه ظلم کرد
15:43  1401/06/13
پاسخ دادن
کاوه
0

امیرجان یک سربه بامابزن .باکیلومترخیلی کمتر وقیمت خیلی پایینتر2000فول اتومات گیرت میادتازه بامدل بالاتر
13:02  1394/09/27

کیخا
0

خاک برسر سایپا با پانچ پلاکش که پلاک ماشینو باد در حین باربری ببره
13:30  1401/05/22
پاسخ دادن
بیژن
0

خدا جواب نمایندگی سایپا مومنی گنبد کاووس را بده
لعنت بهشون ک منو ۳ماه کاشتن و نزدیک بود ب خاطر عیبش تصادف شدیدی بکنم
خدا رحم کرد
10:24  1401/05/12
پاسخ دادن
طالقانی
0

سلام من از نمایندگی سایپا در منطقه 5 تهرانبه نام نمایندگی باقری شکایت دارم هروقت که حتیاج به تعویض قطعه هست انقدر مشتری رو سر کار میزارن تا مجبور بشیم بریم آزاد تهیه کنیم وماشین رو تعمیر کنیم چون قطعاتی رو که از شرکت تحویل میگرند توی بازار آزاد میفروشن وبرای مشتری کار انجام نمیدن شیشه بالا بر ماشین من خراب شد 3 هفته منو سر کار گذاشتن آخرش هم گفتن ببرین یه نمایندگی دیگه ما برق کار نداریم
16:32  1401/04/22
پاسخ دادن
روح الله حسن پور
0

سلام نمایندگی لاهیجان صفحه کلاچ بدون دیسک برای خودروی لیفان 620 رو برام 1200/000تومان حساب کرد، جالب اینجاست که دفعه اول که جنسو بردم تعمیرکار گفت جنس تقلبیه که بردم دوتا لنت کوبی اونا هم همین گفتن که قطر صفحه ده میلیمتر بود وگفتند که مهر لیفان تقلبی روش زدن واگر پرچها رو باز کنیم اونور ش مارک ایرانه، که بعد آوردم باکلی دردسر تعویض کردن برام ولی صفحه خالی1200000تومن برام آب خورد
00:10  1401/01/29
پاسخ دادن
نظرزاده
0

مردادماه ۱۴۰۰خودرو پارس صفردراورده ام براثر بی کیفیتی تنام قطعات عوض شده فقط مونده موتور اونم امروز در نمایندگی سرافراز کرج باز کردند یه گیربکس مونده اونم از اول صدا میده وقتی ترمز خالی کرد کم مونده بود مردم را بزنم خودمون جهنم واقعا متاسفم به این شرکت متاسفم به این قطعات
13:13  1401/01/23
پاسخ دادن
حسین
0

من خودروی تارا رابرای سرویس اولیه بردم نمایندگی ایران خودرو والی پور شیراز خودرو رامهرماه ۱۴۰۰تحویل گرفتم .میگه چون بیشتر از۵ماه گذشته گارانتی لغو شده من ازکجابایدبدانم که گارانتی پس از۵ ماه لغو میشود؟
10:34  1401/01/15
پاسخ دادن
حسین
0

سلام خسته نباشید آقا بنده سه بار برا گارانتی 2۰هزار تا مراجعه کردم اما روغن برا تعویض نداشتن دفعه آخر هم که رفتم یک ساعت معطل شدم چگونه است چرا نظارت نمیشه کار هم که انجام نشد
13:11  1401/01/14
پاسخ دادن
حسن چاپاری خسروشاهی
0

سلام ماشین شاهین گرفتم بردم گارانتی گفتن ماشین بمونه دوروزه حل کنیم الان یک هفته هست میگن قطعه نیومده تلفن هم جواب نمیدن نماینده وفادوست سایپا تبریز لطفا راهنمایی کنید ماچکار کنیم ممنون
11:50  1400/12/07
پاسخ دادن
علی رحیمی
0

شهریور 1400ثبت نام نیسان کردم 115میلیون واریز کردم 6ماه هست دست خالی ام الان دعوت نامه امده 168میلون بازم میخاند اون موقه 240میلیون بود الان شده 280م ریس جمهور محترم دستورداد خودرو سازها افزایش ندارند بنده توان پرداخت را ندارم 6ماهم نصف پول دادم خواهشمندم رسیدگی فرمایی د
21:04  1400/11/11
پاسخ دادن
علی اصغرعبداللهی
0

باسلام امروزمورخ7/11/1400به نمایندگی آدابی قم جهت تعمیرویاتعویض کاتالیزوروآمپربنزین کوئیک مراجعه کردم ازپذیریش خودروامتناع کردندوگفتند ماقطعه نداریم وبه نمایندگی دیگری مراجعه کنید بنده درخواست پذیرش کردم تا پاسخ مکتوب داشته باشم ولی بازهم نپذیرفتند
14:01  1400/11/07
پاسخ دادن
فهیمه عزیزی
0

سلام اوقات بکام ، بنده در نمایندگی ناصرترابی کرج مراحل خدمات پس از فروش خوردو تیبای خود را انجام دادم و اکنون متوجه شدم که این نمایندگی بعد از سه بار مراجعه و اظهار تعویض روغن و لنت ماشین و گرفتن هزینه چند برابر بیرون ، حتی یک قطره از روغن ماشین بنده را عوض نکرده بودن و خدا کمکم کرد متوجه بشم توروخدا رسیدگی کنید من روی کیلومتر یازده هزار مبلغ نهصد و نود هزار تومن هزینه پرداخت کردم به این نمایندگی خدارو خوش نمیاد بقران
19:25  1400/11/06
پاسخ دادن
مریم خ
0

نمایندگی سایپا ارومچیان تبریز خیابان قطران هیچ احترامی به وقت ارباب رجوع قائل نیستن.
13:01  1400/10/23
پاسخ دادن
محمد رنجبر
0

سلام.اقای سیدحسین حسینی فرزند سیداقا از قزوین برنده پارس بنزینی براحتی اب خوردن حواله شون ب قیمت چهل میلیون فروختن ،پیش فروش ایران خودرو اواخر شهریور لطفا ب بازرسی ایران خودرو اطلاع رسانی شود تا دست دلال ها کوتاه شود والسلام.
00:56  1400/06/28
پاسخ دادن
جیران از تهران
0

باسلام. نمایندگی فقط.فقط. فکر جیب خودشه آنقدر مال مردم بی آگاه خورده گردن گلفت کردن من خودم از نمایندگی شیر علی خوردم دوزدن مال مردم خور.
12:06  1400/02/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باقری : آقایونی که بهشون برخورده بلخره باید یه فرقی باشه بین ماهایی که این همه راه پاشدیم رفتیم تا شماهایی که نشستید تو خونه راحت منتظر این هستید که ما براتون خبر بیاریم cs سؤال خیلی قشنگی پرسید هیچکدوم هم جوابشو ندادید پرسیدن اگه سایپا فراخوان داده بود که حتما باید بیاید تهران حضوری تکمیل وجه کنید یعنی انصراف میدادیدو میگفتین ما شرایط اونجا اومدن رو نداریم!!!!!!! بلخره فرقه بین کسی که وقت میذاره و دنبال حقش میره تا کسی که نشسته راحت منتظره حقشو بیان بذارن توی دستش یکی گفته که شما اگه رفتید واسه خودتون رفتید. بله درسته جواب خودتون رو دارید میدید ما واسه خودمون رفتیم نه واسه شما. شما هم واسه خودتون ارزش قائل میشدید و میومدید بنظرم خیلی مفیدتر بود اومدنش واستون انقد فکرتون درگیر نبود بخدا ماهم راهمون دور بود 12 ساعت بود ماهم مشکل داشتیم پس حداقل با این بهانه ها به شعور ماهایی که به بدبختی خودمونو رسوندیم توهین نکنین جواب سوال cs هم هیچکدوم ندادید
احسان شهیدی فر : سلام خیلی ممنون برای این مقاله خیلی خوبتون 🙏🙏🙏👌👌👌
علامت : طمع نبود، انتظار عدالتی بود که اجرا نشد! شما هم خودتو از ذوق جر نده! چون در زندگی ذوق های زیادی وجود،مجبور میشی جرو واجر بشی دایی! شعور هم خوب چیزی ،هرکسی اینجا الان ناراحته و دنبال راه چاره از این بی تدبیری نظام و دولته! تو این وسط نمک رو زخم مردم نپاش که با این کارت کمتر از اون پدرسوخته ها نمیشی که این بلا رو سر این جماعت آوردن.بشین روی حرفای مفتت فکر کن بجای جواب دادن!
ماه : سلام واقعا چرا فاکتور نمیشه ، تارا v4 تحویل اسفند بوده الان ۲ ماه تاخیر خورده ؟ چرا این ماشین که مثل v2 کمبود قطعات نداره کسی میدونه الان داره جه تاریخی فاکتور میشه
باقری : آقایونی که بهشون برخورده بلخره باید یه فرقی باشه بین ماهایی که این همه راه پاشدیم رفتیم تا شماهایی که نشستید تو خونه راحت منتظر این هستید که ما براتون خبر بیاریم cs سؤال خیلی قشنگی پرسید هیچکدوم هم جوابشو ندادید پرسیدن اگه سایپا فراخوان داده بود که حتما باید بیاید تهران حضوری تکمیل وجه کنید یعنی انصراف میدادیدو میگفتین ما شرایط اونجا اومدن رو نداریم!!!!!!! بلخره فرقه بین کسی که وقت میذاره و دنبال حقش میره تا کسی که نشسته راحت منتظره حقشو بیان بذارن توی دستش یکی گفته که شما اگه رفتید واسه خودتون رفتید. بله درسته جواب خودتون رو دارید میدید ما واسه خودمون رفتیم نه واسه شما. شما هم واسه خودتون ارزش قائل میشدید و میومدید بنظرم خیلی مفیدتر بود اومدنش واستون انقد فکرتون درگیر نبود میدونستید چیکار کنید
امیرحسین : ناراحت نباش خواهرم مشکل بخوبی وراحتی برامااسونترحل میشه نگران نباش
چانگان بی چانگان : بر اساس اعلام وزارت صمت و سخنگوی شورای رقابت از این پس فروش خودرو توسط کلیه خودرو سازان از سایت فروش خودروسازان بوده و خودرو سازان موظف هستند پس از فروش اطلاعات فروش شامل تعداد فروش و مشخصات خریداران را در سامانه یکپارچه جهت بررسی و نظارت وارد نمایند
متقاضی : خواهر ناراحت نباش. هرکس نون قلبشو میخوره انشالله که مشکل همه حل میشه . هرچی خدا بخواد همون میشه. دوستان امروز هم هیچ جواب خاصی نگرفتن پیچوندنشون اصل کاری موسوی هست ک دسترس نبوده. توکل به خدا انشالله خیره میخوان ب مرگ بگیرن ک ب تب راضی باشیم انقد تو انتظارنوک بذارن گراحتمالا افزایشی چیزی دادن صدامون در نیاد بگیم فقط بدن ماشینو
رضا دوگانه بهمن : ساناز خانم سلام ایشالله مبارک باشه ۱۵ اردیبهشت دعوتنامه میاد من بهمنی هستم اصلا ما منتظر بودیم ۱۵ اردیبهشت بیاد یه دفعه ۶ اردیبهشت ساعت ۴ بعدازضهر پیام اومد بهمن و اسفند تعداد شان کمه بهمنی ها همه یک روز اومد مال شما هم یک روز برای همه میاد ساینا میخواد دیگه دوگانه زودتر جمع کنه درود بر شما ایشالله ماشین عروس بشه
ایدا : من توشهرامام رضاغریبم کسی نداشتم که بچموبگیره مجبورم تواین شهرپرازبی رحمی بمونم ولی انقدخداهواموداشته خودش همیشه ازادماییی مثل شماcsمحافظتم کرده خودش عوضتوبده.همون حس تجربه کنی.بیرحمای خدانشناس .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 اتو دی : آذر تموم‌شد؟لطفا هر کسی فاکتور میشه تاریخ بگه
207 اسفند1402 : کیا 17 ام تکمیل وجه کردند تیک بزنند ببینیم چند نفرن
محمد اف : دوستانی که لیزینگ گردشگری هستند اگر وام واریز کردند ، اطلاع بدید
احمد : فقط کدملی
الهام : با سلام یه سوال داشتم من فردا میخوام برم تکمیل وجه کنم به امید خدا بیمه بدنه بهتره یا طلایی به نظرتون ؟
207 اتو پانا ارتقا یافته : سلام واریز کل وجه 30 دی ماه 1402 موعد تحویل 31 فروردین 1403 پژو 207 اتوپانا ارتقا یافته بنظرتون کی فاکتور میشه
علی : سلام حقیقت داره میگن راهور پلاک نمیکنه؟علت چیه
علی : فقط گارانتی رنگ باطل میشه، اون هم بنظرم بدرد نمیخوره
دنا تابستون : از آنجایی که بهمن ماه پیامک دریافت کردم به عنوان اولویت اول تابستان ولی زود ظرفیت پر شد نرسیدیم تکمیل وجه کنم
اتومات30دی : ایشالا اگه خدا بخاد از فردا پسفردا باید شروع بشه به ترتیب واریزیهای 19 آذر به بعد