چگونه از خودروسازان شکایت کنیم؟

چگونه از خودروسازان شکایت کنیم؟

در صورت نارضایتی مصرف‌کنندگان از خدمات عرضه‌کنندگان خودرو، هیات حل اختلاف سه نفره به شکایات مشتریان در این زمینه رسیدگی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دلایل مختلف از جمله تاخیر در تحویل، پایین بودن کیفیت خودروها و سطح پایین خدمات پس از فروش خودروها؛ ‌میزان نارضایتی مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندکان خودرو در کشور بالاست.
در این زمینه هم‌اکنون مراجع مختلفی به شکایت مصرف‌کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو رسیدگی می‌کنند با این حال در اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، تشکیل یک هیات حل اختلاف سه نفره در این زمینه پیش‌بینی شده است.
در ماده 63 آیین‌نامه اجرایی این قانون آمده است:"عرضه‌کنندگان خودرو موظفند رضایت مصرف‌کننده را از خدمات ارائه شده خود در دوران ضمانت و تعهد تأمین کنند. چنانچه رضایت مصرف‌کننده تأمین نشود، می‌تواند به هیأت حل اختلاف مربوطه مرکب از نماینده عرضه‌کننده خودرو، کارشناس رسمی دادگستری در رشته مرتبط و کارشناس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به ریاست کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند.
مرجع حل اختلاف موظف است ظرف 20 روز از تاریخ ثبت شکایات به موضوع رسیدگی و نسبت به آن کتبا اعلام رأی کند و ملاک رأی نظر اکثریت اعضای هیأت است. این رأی باید ظرف 10 روز از تاریخ صدور توسط عرضه‌کننده اجرا شود. در صورت اعتراض عرضه‌کننده یا مصرف‌کننده خودرو به رأی صادر شده، موضوع در دادگاه صالح قابل رسیدگی است. دادگاه باید موضوع را خارج از نوبت و حداکثر ظرف دو ماه رسیدگی و درباره آن انشای رأی کند. این رأی قطعی و از طریق واحد اجرای احکام شعبه صادرکننده حکم قابل اجرا است".
همچنین در تبصره 1 این ماده پیش‌بینی شده که هیات حل اختلاف در انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو تشکیل می‌شود و طبق تبصره 2، انجمن خدمات پس از فروش خودرو مکلف است ظرف یک ماه از تاریخ تصویب این آیین‌نامه، هیات‌های حل اختلاف مربوط را در محل انجمن‌ها تشکیل دهد.
طبق اصلاحیه‌ آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، ثبت اعتراض و رسیدگی به آن در هیأت حل اختلاف رایگان است اما حق‌الزحمه کارشناس رسمی که در هیأت حاضر و اظهارنظر می‌کند باید ظرف پنج روز از تاریخ اعلام هیات توسط مصرف‌کننده خودرو پرداخت شود.
همچنین براساس ماده 67 آیین‌نامه این قانون، مسولیت رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان و جلب رضایت آنها در مرحله اول بر عهده عرضه‌کننده خودرو است. در صورت بروز اختلاف بین عرضه‌کننده و مصرف‌کننده، موضوع از طریق مراجع حل اختلاف مورد اشاره در ماده 63 این آیین‌نامه رسیدگی خواهد شد.
آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو هم‌اکنون در هیات دولت در دست بررسی است و پس از تصویب، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , قانون , شکایت , مصرف کننده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

31 نظر

بهنام سلیمی
0

سلام من از شرکت زامیاد نیسان دوگانه سوز خریداری کردم در تاریخ ۱۲ ۷ ۱۴۰۲فعلا خبری من چیکار باید کنم شما بگید
15:13  1402/12/06
پاسخ دادن
عسگرابادی
0

از شرکت امیکو کامیونت خریدم رفتم تعویض پلاک شماره روی موتور نداره دو ساله ماشین خوابیده شرکتم جواب سربالا میده هرروزیه جورحرف میزنن
20:49  1402/11/23
پاسخ دادن
رضا
0

خدا لعنت کند ماشین تحویل گرفتیم آمپر بنزین ماشین خراب هست ۲۲روز شد داخل نمایندگی هست کسی نمی تواند پروست کند
13:35  1402/11/12
پاسخ دادن
رضا
0

خدا لعنت کند ماشین تحویل گرفتیم آمپر بنزین ماشین خراب هست ۲۲روز شد داخل نمایندگی هست کسی نمی تواند پروست کند
13:35  1402/11/12
پاسخ دادن
محسن کارکر
0

خدا لعنت کنه ایران خودرو دیزل نه کیفیت داره نه نمایندگی های درستی در سراسر استان فارس نه پلاک ها درستی پس این پلاک ها کی میخواد به دست مابرسه خدا لعنتشون کنه اشغال فروشها
08:31  1402/08/10
پاسخ دادن
عمرانی
0

خرداد ماه97واسه هایما ثبت نام نمودم طبق قرا داد ایران خودروبایست مهر ماه98 تحویل میدادنند ولی متاسفانه هنوز هیچ خبری نیست میخام بدونم اگه ماشین موجود نیست چرا اقداگ به فروش نقدی وثبت نام میکنند اخه کسی نیست به اینا بگه اول تعهداتتونو عمل کنید بعد!!! تورو خدا بداد دل مردم برسید
17:54  1399/05/27
پاسخ دادن
سایپا شرکت چرت وپرته
0

چراغ ماشینم ۲ماه کارنمی کند برسی نمی کنند جواب سربالا میدن میگم خودم بخرم دسته چراغ میگن بخر ولی پول تعویض رابده جالبه
21:02  1399/05/05
پاسخ دادن
احمد ترومیده
0

تیبا دو گرفتم هیدرولیک صدا میخوره بردم نمایندگی گیلان آستانه اشرفیه نمایندگی زمانی میگن جز گرانتی نیست واقعا از شرکت راضی نیستم سر گردانم کرده واسه پولی که دادم بخدا از گلو خانوادم زدم جمع کردم ماشین خریدم پس معنی گرانتی یعمی چی؟
15:09  1398/10/14
پاسخ دادن
احسان
0

درتاریخ دیماه ۹۶ برای ساندرو اتومات ثبت نام کردم و قرار بود مرداد ۹۷ تحویل دهند نزدیک دو سال خبری نشد خدایا بدادمان برس
19:18  1398/09/11
پاسخ دادن
ن
0

همه توجه کنین یک گروه تو فضای مجازی درست کنیم لینکشم بذارین تا همه بیان اونجا .بعد وقتی تعداد زیاد شد همه قرار بذارن برن جلوی دادستانی شهراشون . اگه همه ایران این حرکت رو بزنن مطمئن باشین جواب میگیریم . مطالبه کنید ۱۰۰درصد جواب میگیرین
20:42  1398/07/14
پاسخ دادن
سید
0


بسمه تعالي

حجت الاسلام والمسلمين آقاي سيد ابراهيم رييسي
رياست محترم قوه قضائيه

با سلام و تحيات الهي
موضوع:دادخواهي
احتراما به استحضار مي رساند اينجانبان در سال ۱۳۹۶ اقدام به ثبت نام خودرو تندرپلاس از شرکت ایران خودرو نمودیم و طبق قرارداد شرکت موظف به تحویل خودرو در تیرماه ۱۳۹۷ بود.
ولی هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است
19:53  1398/07/14
پاسخ دادن
Fs
0

22بهمن ۹۷ ثبت نام کردمه گفتن برج پنج حتما تحویلت میدم کل پولو دادم که ۳۰ درصد هم سایپای مفت خور کشید روش رو دادم میری نمیایندگی هم جواب سر بالا میده ادم باید کجا بره بعد روزانه سایپای کثیف ثبت نامی داره
14:49  1398/07/14
پاسخ دادن
علی ف
0

سلام برج 1/2/98 ثبت نام داشتم تحویل فوری یک ماهه ولی هنوز تحویل ندادن الان نزدیک 5ماه هست ایا جایی هست که شکایت کنیم .ایا کسی هست جلو ثبت نام هارو بگیره ؟اگه کسی وام بگیره 5ماه قسط نده چی میشه ؟
14:28  1398/06/28
پاسخ دادن
mojtaba
0

این همه ادم همشون هوارمیکشن از تاخیر تحویل ماشینای سایپا،هیچ کاری هم نمیکنن خب یه کمپین بزاریم همه تو فضای مجازی شکایت تو دادگاه خلاصه از هر طریقی این بیشرفا رو بشناسونیم به همه
12:44  1398/05/25
پاسخ دادن
مسلم محمدیان هلالی
0

من 97/6/15ثبت نام پیش فروش خودرو با موعد تحویل بهمن 97 کردم یعنی 6 ماهه خودرو تحویل میشه..برج 2 سال98 دعوتنامه ارسال شد و تکمیل وجه کردم...و قرار شد از زمان تکمیل وجه 60 روز کاری طول میکشه که خودرو تحویل بشه الان 60 روز کاری شده هنوز ماشینم به دستم نرسیده.خواهشا رسیدگی کنید. 09152453373
13:43  1398/04/18
پاسخ دادن
حمید
0

پول انصراف مرا که ۸ماه از میگذره چرا نمیدهند آخه خدا را خوش میاد
به کی باید بگیم تلفن درست وحسابی هم نیست که تماس بگیریم
15:30  1398/03/18
پاسخ دادن
جامانده
0

پراید من کو؟؟ یکسال شد. ۱۲۰ روز تعهد سایپا هم به پایان رسید. علی رغم تکمیل وجه وپرداخت مابتفاوت بیمه هنوز حتی فاکتور نشده. خب برای چی فروش فوری میذارید؟؟؟
04:42  1398/03/14
پاسخ دادن
رضاقندی
0

رضا باسلام.
اینجانب مورخه ۱۳۹۷.۵.۳درشرکت سایپا ثبت نام نمودم دعوتنامه برج هشت بود ولی برج یازده امد واعلام کردند که بقیه پولت که شرایطی بودنقد پرداخت کن که ماشینو تحویل بدیم هنوز بعد گذشت تقریبا یک سال از ماشین خبری نیست نمیدنم به کی باید بگم سایپا زور داره داره پول مردمو میخوره رضاقندی. ۵۸۷۹۷۵۷۳۶۶. ۰۹۱۲۷۷۲۰۴۲۳
10:39  1398/03/13
پاسخ دادن
سعیدی
0

من اقدام به ثبت نام خودرو چک اس 5نمودم دو ماه است که انصراف داده ام علی رغم اینکه شرکت کرمان موتور سی روز باید ودیعه اینجانب را برگشت دهد پس از گذشت دو ماه هنوز جواب سر بالا می دهند و وعد خلافی می کنند
19:22  1397/11/15
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
5

طراحي زيبا و امكانات بسيار قبول، اما كيفيت؟ هيونداي هنوز راه داره تا كيفيت خودشو بالا ببره!!
خدمات پس از فروش هيونداي خارج از ايران فوق العادست! اما ايران!!
مورد آخر هم امكان نداره!! شركت كره ايي كه كلا كارش كپي برداريه !
23:19  1393/04/05

reza
4

منم با علی موافقم شرکت های کره ای کپی برداری میکنن از همین هیوندا و کیا بگیر تا شرکت سامسونگ ..... کیفیت کار و موتور هم چندان جالب نیست
10:10  1393/04/06

reza
3

تازه طراحی جلوشو از آئودی تقلید کرده.......
متقلد های ناقلا
10:13  1393/04/06

DJ MASOOD
0

ببینم داریوش جان تو داری از بنز اس کلاس ۲۰۱۸ تعریف میکنی یا از یک سدان معمولی که کارش کپی برداریه
16:13  1397/06/19

احسان معینی
0

سلام
من نیسان صفر خریدم ازنمایندگی اورمش خونه فهمیدم تامشکل رنگ داره کارشناس هم از کارخونه اقای غفاری اومد دید حالا سر زیز تعهدات نمیبرن و جواب سربالا میدن
21:56  1397/10/22
پاسخ دادن
حیدری
0

بی احترامی یکی از کارشناسان فنی نمایندگی بهمن موتور به یکی از مشتریان این گروه خودرو ساز در رشت که با بدترین نوع رفتار و فحاشی کردن با مراجعه کننده در پشت تلفن برخورد نموده و در این نمایندگی بزرگ جای همچین افرادی نیست و منزلت و جایگاه این نمایندگی رو زیر سوال میبرند.هدف اصلی اخلاق مداری و جذب مشتری هست و این رفتارها شایسته نیست‌. جای تاسف داره واقعا
15:12  1397/09/22
پاسخ دادن
سعید
0

درود دوباره بر ولوو و دوستاران ولوو !
23:55  1393/03/02

سعید
0

نمیدنم آقای قلی زاده از اینکه میگین گشتاور ولوو تو دور 3500 ثابت مونده یعنی چی؟
اگه منظورت اینه که تو دور 3500 قدرت fh 480 مثلا با fh750 یکیه خودت ببین حرفت با عقل جور درمیاد یا نه؟!
در ضمن به قول titanic شما خیلی گیر دادی به اعداد و ارقام روی کاغذ و بیخیال نتیجه شدی
اینکه ولوو قویترین کشنده دنیارو ساخته و همه تحسینش کردن رو شما میخوایی خیلی امر عادی و بی ارزش نشوم بدی
عزیز کار ولوو شاهکاره که با همون موتور 6 سیلندر خطی تا 750 اسب بخار هم نیرو میگیره و کامیونهای دیگه نمیتونن آقا نمیتونن!
اگه میتونستن میساختن!
در ضمن شما توجه کن و برو آمارشم دربیار : ولوو تنها کمپانی هست که همه ساختهای موتورش با هر اسب بخار قدرتش فروش داره و تو همین ایران هم ما چندین بار سری 750 اسب ولوو رو شاهد بودیم
اما نه بنز نه مان و نه اسکانیا که موتورهای 610 و 680 و 730 تولید کردن فروش لازم رو ندارن و تو خود جاده های اروپا هم خیلی سخت بتونی ببینی
اما موتورهای قویتره ولوو همشون فروش دارن و این بخاطر اطمینان خاطر مصرف کننده از موتورهای ساخت ولوو هست و ولوو عملا ثابت کرده فقط رو کاغذ قویترین نیست ...
00:10  1393/03/03

سعید
0

اما مردم به موتورهای 8 سیلندر خورجینی مان یا اسکانیا یا بنز اطمینان ندارن!
شما گیر دادی به دامنه گشتاور و کردی پیراهن عثمان!
آخه میخوام بدونم این دامنه گشتاوری که شما میفرمایی مثلا تو کدوم سربالایی بعث شده ولوو عقب بمونه؟ یا مثلا کی شده فلان بوژی کش ولوو به خاطر این دامنه گشتاور ثابتش نتونه بار چند صد تنی رو یدک کنه؟
شما دلتو به اعداد و ارقام خوش نکن
تو هر رقابتی ولوو حداقل به لحاظ قدرت و سرعت از هیچ کامیون دیگه ای عقب نمونده!
اینو خواستی برات ثابت میکنم
در مورد ایوکو هم اینو عرض کنم که هنوز خیلی راه داره تا به پای بزرگان برسه
با اینکه طرف ولوو هستم اما قطعا رقیب اصلی ولوو بنز و اسکانیا هست و دوتاشون هم خیلی قابل احترام و معظم هستن و دلیل نمیشه چون بنده طرف ولوو هستم توانایی های اونارو نادیده بگیرم و تخریبشون کنم
اما اون 4 تای دیگه هنوز راه دارن به اینا برسن
دیگه نمیخوام یکی یکی دلیل برات بشمارم که 10 تا صفحه میخواد
فقط اینو بگم که تو کل دنیا هم رقابت اصلی بین این 3 تا تو جریانه
ایوکو اصلا قابل قیاس با اینا نیست
شاید مثلا تو سری استرالیس یه ذره به رقابت نزدیک شده اما دی ...
00:22  1393/03/03

قادر
1

خوشم امد بخدا مردي فقط ولوو
18:40  1393/04/15

امین
0

باسلام بنده ۹۸/۵/۱۳برای گارانتی ۳۰ هزار وهمچنین چک کردن ماشین ال نودم که میخواستم برم مسافرت بردم نمایندگی اقای عقبایی که در استان خوزستان شهرستان بهبهان مستقرن تا قبل از مسافرت ماشین رو چک کنن واونجا گفتن که ماشینت صدای فنش زیاده ومشکل داره درخواست دادن که فن از شرکت سایپا بیاد تا الان قریب به چهار الی پنج بار رفتم ومیگن هنوز نفرستادن اخه یکی نیست بگه تهران همش با ما ۹۰۰ کیلومتر فاصله داره اقا یک هفته نه دوهفته نه یک ماه بابا به کی بگم این رو هنوز بعد از دوماه هیچ خبری نیست ومن حتی نتونستیم برم مسافرت ومجبور شدم داخل شهرستان بمونم والله این رسمش نیست پول روکامل میگیرن میگن تامین قطعات میکنیم
03:37  1398/07/10

محمد
0

سلام من یک ماشین 11.2.97 خریداری کردم باید دعوت نامه 22.6.97 تحویل میدادن تا الان هیچ خبری نیست دعوت نامه بهم ندادن باید چکار کنم کجا باید شکایت کنم ممنون میشم راهنمای کنید
12:41  1397/09/19
پاسخ دادن
سید حسین
0

با سلام. من یک فرد معلول هستم که در یک شرکتی کار میکنم که تا منزلم 12 کیلومتر فاصله دارد. این فاصله را با دوچرخه هر روز تردد میکنم. در تاریخ 1396/11/25 از شرکت ایران خودرو خانواده دنا ثبت نام کردم و مبلغ 22 میلیون تومان پرداخت کردم . با زمان تحویل 1397/06/25 در تاریخ 1397/05/20 وام گرفتم برای تکمیل وجه خودرو که ماهیانه باید مبلغ 620 هزار تومان قسط پرداخت کنم حالا با توجه به توضیحات فوق از کجا و چگونه باید پیگیری کنم ؟؟ تلفن همراهم را مینویسم اگر انسانی پیدا شد که کاری از دستش بر می آمد من را در جریان بگذارد. 09122987420 در ظمن مسیر دوچرخه هر روز از میدان حر خ قزوین تا کیلومتر 5 برزگراه فتح میباشد
15:09  1397/09/12
پاسخ دادن
را را
0

این هیات یعنی دقیا چی و کی؟محلشون کجاست آدرسی شماره تلفنی
خوب اینها چه جوری با شاکیان ارتباط برقرار می کنند
نکنه این هیات مجازی است در یک دنیای مجازی آدرس بدین لطفاً
14:44  1397/09/12
پاسخ دادن
مهبا
0

درست وروشن بیان نکردند که چطوربا این هیات ارتباط برقرار کنیم شماره تماسی آدرس سایتی !که بتونیم با ثبت آنلاین شمایتمون ومطرح کنیم،چرا همه چیز باید اینقدر پیجیده باشه بجای ارائه امکانات جهت احقاق حق مصرف کنندگان
12:33  1397/09/12
پاسخ دادن
علی شیرازی
0

چقدر این متن زیبا و دلفریبه واقعا ما همچین هیئتی داریم خیلی جالبه واسه هیچ چیز به هیچ جا نمیشه شکایت کرد یعنی به کی شکایت کنیم و کی پیگیری میکنه
23:40  1397/08/17
پاسخ دادن
سجاد
0

با سلام من یک پراید 131 از شرکت سایپا پیش خرید کردم باید دعوتنامه رو تا آخر مهر میدادن که تا الان که 17 روز از آبان گذشته ندادن و. لطفا پیگیری کنید
22:03  1397/08/17
پاسخ دادن
سیده الهام محسنی
0

اینجانب ماشین چری دارم جدیدا متوجه شدم مبلغ فاکتور شده 200 هزار تومن از مبلغ دریافتی کمتر می باشد و مبالغ دریافتی بسیار بیشتر از بیرون است وسایل استفاده شده اشغال است و روغن پارس می ریزند حال اگر من دلم بخواهد روغن درست حسابی بزنم و امثال ان چه کنم؟من را مجبور می کنند کیلومترها بکوبم بیام رشت برای سرویس؟سرویس ها را هزینه دریافت می کنند پس من میتوانم این هزینه را بیرون با مبلغ کمتر انجام بدهم.ایا پول فروش ماشین برای نمایندگی کم است که بقیه چیزها را مجبور می کنند؟شرط گارانتی مراجعه 15 سرویس اجباری است.دزدی واضح تر از این؟
14:59  1397/05/22
پاسخ دادن
رحمان
0

با سلام و احترام یک خودرو تیوولی از طریق ثبت نام از شرکت رامک خودرو با تاخیز بسیار طولانی از شرکت رامک خودرو تحویل گرفتم و اعلام کردند بابت تاخیر در تحویل مبلغی حدود ۴ میلیون تومان به شما بدهکاریم که به زودی پرداخت خواهد شد متاسفانه پس از چندین ماه پیگیری اعلام کردند به خاطر اسقاط نمودن ۶ خودرو در ازای هر ۱ خودرو وارداتی شرکت متضرر شده است و سودی به شما تعلق نمی گیرد و اگر ماشین را به شما نداده بودیم ۱۵ میلیون هم از شما اضافه می گرفتیم !!!!! شایان ذکر است شرکت بابت تاخیر تحویل خودرو اظهار می دارد شما باید مدل سال جدید را تحویل بگیری و کلی مبلغ هم اضافه پرداخت کنی . لطفا مسئولین این شرکت پاسخگو باشند و اینجانب را از در برابر زیاده خواهی و طمع خود مجاب نمایند . گرچه این بعید می دانم کسی پاسخگو باشد
13:10  1397/05/01
پاسخ دادن
mater
0

آها مشکل خودروسازی ما نبود همین هیات حل اختلاف بود که خدا رو شکر اینم به همت مسئولین حل شد . . .
هه . . .
این خانه از پاي بست ويران است . . .
"ملت اتحاد"
10:05  1394/03/23
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ساینا : سلام کسی فاکتور شده یا نه ؟
تارا V1 : منم تحویل اول بهمن هستم ولی خبری نیست تارا دستی V1 مشکی ابنوس ولی مال همکارمون تحویل 26 دی بود نقره ای 3 روز پیش فاکتور شده هر دو یک قرار داد بودیم فروش فوری 90 روزه یکپارچه پاییز 402 فقط اون چند روز قبل از من کل وجه رو پرداخت کرد اون 26 مهر من 1 ابان ان شالله فکر کنم تا هفته اینده ما هم فاکتور شیم
ممم : ما تمام پول را واریز کرده ایم .چه تکمیل وجهی ؟
فرهاد : داش من وضعییت خودم رو عرض کردم که برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده. وقتی برگ سبز میاد یه خورده امیدوار میشی که شاید موتور و بدنه هم داره !!!! البته از اینا هیچ کاری بعید نیست. الانم رفتم جنت اباد گفتن حمل شروع شده چند روز دیگه میرسه تهران یه چند روز هم تو پارکینگ تهران میمونه البته من به حرفشون اعتماد ندارم ممکنه سر کاری باشه جی 7 ثبت نام 5 ابان شاسی تحویل قراردادی 25 بهمن شاسی 22 اسفند کارت ماشین و برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده یا حق
S3 نهم ابان : سلام لعنت بر کرمان موتور کاذب ثبت نام 8/9 نود روزه کاری 12/26 فاکتور 1/25 صدور سند و کارت خودرو 2/5 مدارک شامل کارت و سند بدستم رسید بیمه هم شده از 1/15 اما از خودرو خبری نیست. هیچکس جوابگو نیست
فرشاد : واسه منم فاکتور نشده مونده تو آماده تخصیص ۱۴اسفندم تکمیل وجه کردم .۱۴خردادم میشه درس سه ماه .دیگه باید این روزا فاکتور بشه تا ۱۴ خرداد تحویل بدن .اگه ندن هم باید دیرکرد بدن
j7 : برای منم 28/12/1402 فاکتور شده ولی کارت ماشین و برگ سبز هم تو فروردین اومده. از ماشین هم که فعلا خبری نیست.
کسریs5 : خدارو شکر امروز ماشین من شاسی خورد پیامکش اومد من ثبت نام مهر بودمs5
ساینا اسفند : شمارو قسم می‌دیم به خدا این دعوتنامه اسفند رو بفرستید بابا بخدا برا مسافر کشی میخوایم نداریم بدبختیم دامون به کجا ببریم
محمد شاهین اتومات : سلام من فروش فوق العاده واریزی 18 دیماه بودم ، دیروز فاکتور شد هنوز پلاک نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پژو : دوستان کارت طلایی چطور خوبه ؟؟
اهواز : سلام یکی از رفقام نمایندگی تکمیل وجه کرده دو مرحله 26و27 امروز فاکتور شدن
رانا بهمن : سلام شما ساکن کدوم استان هستید
مجید : شما باید برید نمایندگی 4تا چک صیادی بدید به خودتون هم نبود اشکال نداره فقط باید صیادی باشه
امیر : تحویل چه تاریخی بودین؟
مشاور : با سلام . خدمت دارندگان 6دنده ef7p در کل تولید این خودرو به حد اقل رسیده . روزی 2الی3خودرو. عزیزان بی‌درنگ وارد تاخیر خواهند شد. دارندگان اتومات اپشنال فعلا وضعیت بهتره و تولید خوبه. ef7p احتمالا وارد تاخیر 60الی 45روزه خواهند شد. ضمنن دارندگانی که دارای پلاک فعال می‌باشند و خودرو دیگری به نامشان می‌باشد حتما خلافی خودرو را صفر نمایند چون در تخصیص پلاک جدیدا اثر گذار میباشد
X55 : نه راه پس داریم نه راه پیش کاش حداقل میتونستیم منصرف شیم با این وضعیت
فروش فوری بهمن : پذیرش 21بهمن کوییک آر اس سفیدمشکی فروش فوری شماره پذیرش11665394هنوزفاکتورنشده
فروش فوری 1اسفند : سلام شماره پذیرش 11677کی نوبت میرسه آقای بهاری جواب بده
یزد پایان سکوت : کاری به مجوز ندارم چه خودرو بدن چه ندن خبر دودشدن یکی از نمایندگیارو اعلام میکنم...