درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
میلاد : با سلام کسی از عزیزا هست اینجا که ماه 6 پارسال س5 ثبت نام کرده باشه من ماه 10/10 هم تسویه کامل کردم هن.ز هم شاسی نخورده هر چی زنگ می زنم میگن ماه دیگه ماه دیگه؟
یوسف : آخرین درخواستی که داده بودم برای تحویلی گفتن تیرماه فاکتور میشه دیگه ناامید شده بودم هرروزم میز خدمت و چک کردم ولی اتفاق خاصی نمیفتاد روز جمعه مثل همیشه میز خدمت و چک کردم نوشته بود فاکتور شده
یوسف : سلام امیدوارم هرچه زودتر فاکتور بشه منم بعداز چهار ماه از موعد تحویل فاکتور شد هفت ماه هم بود تکمیل وجه کردم شماهم همینقد حساب کن ایشالله تا اونموقع فاکتور میشه
تارا اتومات : ممنون دوست عزیز من مهر ماه تکمیل وجه کردم فروش فوری بود موعد تحویل هم دی ماه بود مدل ماشین هم v2 بود هرکسی تکمیل وجه کرده باید چهار الی پنج ماه از تکمیل وجه بگذره تا ماشین براش فاکتور بشه برا منم دقیقن همین شد
سوت دلان : مالیات واین چیزا شعره. خبری نیس. بفروشین حالشو ببرین
تارا پلاس ۳۱ اردیبهشت : خبر موثق دارین ؟ بعد تحویلی های چه ماهی رو فاکتور میکنن؟؟
اسفند ساینا دوگانه : سلام منم هفته اخر اسفند هستم نه نیومده هنوز.
س : حواله فروشی در اصل قانونی نیست و باید پس از تحویل خودرو به نام شما پلاک بشه و بعد به نام خریداری کنید که حواله رو خریده، پس شما باید مالیات عایدی فروش خودرو بدید.
فرهاد : هیراد جان شما احیانا جزء عدم تخصیص ها نبودید!!!
کیان : ایشااله دیگه آینده یا قسمت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینااس دوگانه : هرچی دعوتنامه اومده بعدازتایم اداری اومده.
تبدیل به سورن : تبدیل زدم سورن عالیه یک ماه دیگه هم گرونتر میشه وابستگی به پارس رو رها کنید هر وابستگی آدم رو میکشه
ابوالفضل دوگانه اسفندگرگانی : پرهام کجایی که خبر بدی
60019تحویل 29اسفند به 21 : کسی فاکتور شد امروز؟؟
ابوالفضل دوگانه اسفندگرگانی : امروز هم رسید وهنوز خبری از دعوتنامه نیست خدایا خودت کمک کن خسته شدیم
عباس : دعوتنامه کی بود واریز کی بود
اسفند : پاسخ ارتقا رو شرایط ویژه کلیک کن باز میشه ببین چیه. ممکنه رنگ ماشین می خواد بگه عوض کن زودتر بهت بدیم
پژمان : سلام هر کی فروش فوری امروز فاکتور شد حتما حتما با جزئیات اعلام کنه در جریان روند کار باشیم ممنون. 12 بهمن پذیرش فروش فوری.
در جواب نقی : لغو شد داداش
207 پانو : داداش هنوز ماشین 29 اسفندو ندادن تو این همه جمعیت دنبال سوزن میگردی