کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور به‌ویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
 
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
 
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
 
در این زمینه محمدرضا نعمت‌زاده در یکی از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند!".
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : کیفیت , خدمات , ایران , خودروسازان , استاندارد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

کاربر: ژاوی هرناندز
0

مگه داریم.............
23:51  1394/05/16
پاسخ دادن
امیر
0

این موضوع تازه ای نیست که امروز بیان شده . چرا ناظران نمیتوانند یا نمیخواهند یا زورشان نمیرسد که خودروساز را مجاب به خدمات درست کنند . من سال 85 فقط یک بار به نمایندگی مراجعه کردم با وجود اینکه ماشینم گارانتی داشت مبلق دریافتی بالا بود . که دیگه به نمایندگی نرفتم . تعمیرگاه شخصی هم خدمات بهتری به من میداد و هم لوازم بازار بهتر از نمایندگی بود
13:45  1394/05/15
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : ۴ ابان سفید هیچ خبری از تحویل نیست جالب اینکه دوستم که ۲۶ ابان بوده تحویل گرفته کلا این شرکت … به سقفی کار میکنه
S5 مهر : لطفا عزیزانی که امروز شاسی شدن خبر بدین
تارا v4 اتومات : خدالعنتشون کنه الان دوماه داده میگذره هیچ خبری از تحویل ماشین نیست سود پول میخایم چیکار ماشین بهمون بدن ماشین نداریم
علی : منT8ثبتنام 18بهمنم هنوزتوتکمیل وجه گیر کردم
محمود : میگن طرح تبدیل قبول نکنی کلل کنسل گیشه
محمود : سلام اینکه میگن تا ۳ بار برات پیامک تبدیل سورن دوگانه بیاد قبول نکنی حقیقت داره امروز نمایندگی بهم گفت منم قبول نکردم پارسال گفت کلا دگ پیامک نمیاد و کنسل شده
S3 : اعتراض به تحویل ندادن و شاسی نکردن کرمان خودرو و جمع آوری امضا
ابول : سلام بهمنی هستم هنوز خبری از فاکتور نیست
چانگان cs55🤠 : صبح هم که من صحبت کردم مبلغ افزایش رو راجع به همین چیزا گفتن . اینکه رسما چی سایپا اعلام کنه دیگه معلوم نیست .
فرامرز مهر : اینا از خداشونه واگزارشون کنی به خدا من هم امروز وکیل گرفتم ۱۵ ملیون دادم کارم و پیگیری کنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا : سلام کسی از عزیزان در مورد موعد تحویل ساینا دوگانه اسفند 1402 اطلاعاتی داره الان با توجه به تاخیر 3 ماهه افزایش قیمت شامل حال ما هم میشه ؟
207 آخر اسفند : کجا تماس گرفتی کی بهت گفت ؟؟؟
صادق : ن بابا اینطوری هم نیست. الکی میگن تیرماه تا دیگه زنگ‌نزنی
فاطمه فوری اسفند : سلام کسی از فوری اسفند پلاک شده لطفا اعلام کنید
دوگانه : چراپلاک نمیکنن
رضا : جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیرین : سلام دوگانه نه
207تحویل 30دی : ما پرداختی 3دی هستیم و همچنان منتظر
شیرین : سلام گل رز حضوری 10 روز زودتر میگیری مبارکه
محسن : تخصیص پلاک انجام شد تاریخ فاکتور 2.24