خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران
1394/05/15
09:30
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران
ارزیابیهای صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور بهویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
در این زمینه محمدرضا نعمتزاده در یکی از جلسات شورای سیاستگذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاهها مراجعه کنند!".
منبع
ایسنا
برچسب :
کیفیت
,
خدمات
,
ایران
,
خودروسازان
,
استاندارد
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
>
2 نظر
کاربر: ژاوی هرناندز
0
مگه داریم.............
23:51 1394/05/16
پاسخ دادن
امیر
0
این موضوع تازه ای نیست که امروز بیان شده . چرا ناظران نمیتوانند یا نمیخواهند یا زورشان نمیرسد که خودروساز را مجاب به خدمات درست کنند . من سال 85 فقط یک بار به نمایندگی مراجعه کردم با وجود اینکه ماشینم گارانتی داشت مبلق دریافتی بالا بود . که دیگه به نمایندگی نرفتم . تعمیرگاه شخصی هم خدمات بهتری به من میداد و هم لوازم بازار بهتر از نمایندگی بود
13:45 1394/05/15
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
موبیدیک
2 نظر
اطلاعات خودرو
دوگانه آبی کبود طرح دوم یکپارچه تحویل 30 دی بخشنامه 4614
104 نظر
شایان بهاری
38 نظر
مریم کوییک پلاس اتومات
28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
J7
: ۴ ابان سفید هیچ خبری از تحویل نیست جالب اینکه دوستم که ۲۶ ابان بوده تحویل گرفته کلا این شرکت … به سقفی کار میکنه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
S5 مهر
: لطفا عزیزانی که امروز شاسی شدن خبر بدین
علت تاخیر در تحویل خودرو اعلام شد
تارا v4 اتومات
: خدالعنتشون کنه الان دوماه داده میگذره هیچ خبری از تحویل ماشین نیست سود پول میخایم چیکار ماشین بهمون بدن ماشین نداریم
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
علی
: منT8ثبتنام 18بهمنم هنوزتوتکمیل وجه گیر کردم
شرایط تبدیل تعهد سورن پلاس دوگانه سوز به سورن پلاس XU7P اعلام شد
محمود
: میگن طرح تبدیل قبول نکنی کلل کنسل گیشه
شرایط تبدیل تعهد سورن پلاس دوگانه سوز به سورن پلاس XU7P اعلام شد
محمود
: سلام اینکه میگن تا ۳ بار برات پیامک تبدیل سورن دوگانه بیاد قبول نکنی حقیقت داره امروز نمایندگی بهم گفت منم قبول نکردم پارسال گفت کلا دگ پیامک نمیاد و کنسل شده
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
S3
: اعتراض به تحویل ندادن و شاسی نکردن کرمان خودرو و جمع آوری امضا
بدعهدی بزرگ سایپا در تحویل خودرو ساینا دوگانه سوز
ابول
: سلام بهمنی هستم هنوز خبری از فاکتور نیست
فروش خودروهای وارداتی با تحویل 3 ماهه (بهمن 1402)
چانگان cs55🤠
: صبح هم که من صحبت کردم مبلغ افزایش رو راجع به همین چیزا گفتن . اینکه رسما چی سایپا اعلام کنه دیگه معلوم نیست .
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
فرامرز مهر
: اینا از خداشونه واگزارشون کنی به خدا من هم امروز وکیل گرفتم ۱۵ ملیون دادم کارم و پیگیری کنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا
رضا
: سلام کسی از عزیزان در مورد موعد تحویل ساینا دوگانه اسفند 1402 اطلاعاتی داره الان با توجه به تاخیر 3 ماهه افزایش قیمت شامل حال ما هم میشه ؟
پژو 207i دستی
207 آخر اسفند
: کجا تماس گرفتی کی بهت گفت ؟؟؟
پژو 207i دستی
صادق
: ن بابا اینطوری هم نیست. الکی میگن تیرماه تا دیگه زنگنزنی
سايپا کارا 151 TL
فاطمه فوری اسفند
: سلام کسی از فوری اسفند پلاک شده لطفا اعلام کنید
نیسان دیزل
دوگانه
: چراپلاک نمیکنن
پژو 207i دستی
رضا
: جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساینا
شیرین
: سلام دوگانه نه
پژو 207i اتومات
207تحویل 30دی
: ما پرداختی 3دی هستیم و همچنان منتظر
ساینا
شیرین
: سلام گل رز حضوری 10 روز زودتر میگیری مبارکه
دنا 1.7
محسن
: تخصیص پلاک انجام شد تاریخ فاکتور 2.24