مقایسه دو غول پرطرفدار، فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

پیش از هر چیز باید گفت که قیمت فورد موستانگ شلبی (Ford Mustang Shelby GT500) با قدرت موتور 662 اسب بخار و شورولت کامارو (Chevrolet Camaro ZL1) با قدرت موتور 580 اسب بخار، آن قدر زیاد نیست که از توان مالی طرفداران این دو خودروی قدرتمند خارج باشد. قیمت آن ها روی هم رفته چیزی در حدود 111,290 دلار است که تقریباً 2,285 دلار نسبت به خودروی شورولت کوروت (Chevrolet Corvette ZR1) با قدرت موتور 638 اسب بخار کم تر است. برخلاف قیمت پایین تر این دو خودرو باید گفت که قابلیت های آن ها در مقایسه با سایر خودروهای V6 بسیار بالاتر است.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

طراحی و مهندسی این دو خودرو به گونه ای است که در شرایط سخت پیست های مسابقه ای عملکرد بالایی از خود نشان می دهند. هم چنین از آن جا که این دو خودرو به سیستم های الکترونیکی پیشرفته مجهز هستند، این امکان را به وجود می آورند تا حتی رانندگان غیرحرفه ای نیز بتوانند روی قدرت موتور هیجان انگیز آن ها مسلط باشند.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

اگرچه اعتقاد بر این است که این دو خودرو با هیچ خودروی دیگری قابل مقایسه نیستند، اما همواره جهت درک برتری ها یا احیاناً کاستی های هر چیزی بهتر است آن را با دیگران مورد مقایسه قرار دهیم. رانندگی در شرایط واقعی (جاده)، رانندگی در شرایط آزمایشی (زمین تست)، رانندگی در پیست مسابقه، و آزمون دینامومتر روی شاسی از جمله آزمون های مهمی هستند که باید جهت ارزیابی شورولت کامارو ZL1 و فورد موستانگ شلبی GT-500 انجام شوند. پیش از هر تصمیم یا قضاوت عجولانه ای راجع به نتیجه این آزمایشات باید اذعان داشت که حقیقتاً هر دو خودروی فوق از خصیصه های منحصر به فرد، عملکردی عالی، و ظاهری متمایز برخوردار هستند و در نوع خودشان بی نظیرند. بنابراین بهتر است با این پیش فرض به بررسی دقیق تر این دو خودرو بپردازیم.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

فورد موستانگ شلبی که قیمت آن از 54,995 دلار شروع می شود، یک موتور V8 بسیار قوی دارد که می تواند با قدرت موتور 662 اسب بخار، گشتاوری برابر با 856 نیوتن متر تولید کند. این مشخصه ها در نوع خود بی نظیر هستند و تنها اگزوز چهارگانه این خودرو می تواند با انتشار صدای اگزوز فوق العاده بر این موضوع صحه بگذارد. موتور این خودرو مجهز به سوپرشارژر 2.3 لیتری همراه با یک سیستم خنک کننده پیستون است که بر روی سرسیلندرها تعبیه شده است. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به افزایش حداکثر سرعت و بهبود چگونگی کنترل قدرت و گرمای موتور اشاره کرد. گذشته از همه این ها باید گفت که گیربکس و دیسک کلاچ فورد موستانگ نیز تحولات قابل ملاحظه ای داشته است.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو
مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

در پکیج ویژه ای که شرکت خودروسازی فورد روی شلبی GT-500 ارائه کرده است، دیفرانسیل ضدلغزش با مدل تورسن عوض شده است. گفتنی است، تایرهای مشکی رنگ، کمک فنرهای قوی تر، و سیستم تعلیق دومرحله ای، این خودرو را منحصر به فرد کرده است. جالب است بدانید که فقط با 2,995 دلار می توان فورد را به سیستم خنک کننده روغن موتور و واسکازین (روغن مخصوص گیربکس و دیفرانسیل) مجهز کرد. البته ناگفته نماند که صندلی های سفارشی ریکارو، قیمت این خودرو را بدون در نظر گرفتن امکاناتی نظیر سانروف، جی پی اس (GPS)، و گرمکن صندلی، به 63,080 دلار خواهد رساند.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو
مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

طرفدارانی که از نقطه نظر طراحی، همیشه دنبال ماشین های عضلانی هستند، از فورد GT-500 هرگز نخواهند گذشت؛ چون این خودرو به اندازه کافی هیولا هست. دسته دنده و کلاچ این خودرو بسیار سنگین است و هیچ تکانی ندارد. در مجموع باید گفت همه عوامل دست در دست هم داده اند تا یک خشونت بی نظیر را به شکلی کاملاً حرفه ای به راننده و دیگر طرفداران این خودرو القا کنند. طبیعی است که شلبی چهره بسیار ترسناکی دارد؛ آیا 662 اسب بخار ترسناک نیست؟ شرکت فورد حتی به فکر نوجوانان بازیگوش هم بوده است و با تعبیه سیستم کنترل کشش اندکی از وحشت این خودرو کاسته و به ایمنی آن اضافه کرده است. بنابراین پیش از استارت ماشین، کافی است فقط این سیستم را روشن کرد و هم زمان با آزاد کردن کلاچ، پدال گاز را فشار دهید. اگرچه چگونگی عملکرد این سیستم قبلاً در مقاله ای جداگانه در سایت 1Car قرار داده شده است، اما به طورخلاصه می توان گفت که سیستم کنترل کشش، سرعت گردش چرخ ها را با تنظیم فشار ترمزها کنترل می کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو 3.5 ثانیه بوده که در مقایسه با شورولت کامارو 0.5 ثانیه سریع تر است.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

لازم به یادآوری است، این خودرو در جاده های شلوغ نمی تواند قدرت موتور خود را به طور کامل به نمایش بگذارد. ازاین رو در چنین شرایطی شاید نتوان تجربه رانندگی چندان لذت بخشی را داشت. اما در سرعت های بالا شک نداشته باشید که این خودرو سر و صداهای قدرتمندی را از خود نشان خواهد داد. اگرچه کمک فنرهای شلبی عملکرد خوبی در دست اندازها دارند، اما با وجود این، کیفیت سواری شورولت کامارو بهتر است. گفتنی است، مشکل قبلی فرمان فورد هم چنان به قوت خود باقی است. درست است که دقت فرمان این خودرو بالاست، اما هم چنان تسلط راننده روی چرخ های جلو کامل نیست. ترمزهای GT-500 از نوع برمبو با شش پیستون است که از دقت بسیار بالایی برخوردار است. چه خوب بود اگر همه بخش های این خودرو هم مانند سیستم ترمزها دقیق بودند و در این صورن هیچ مشکلی باقی نمی موند. انتقال نیرو به صورت انفجاری از دیگر مشکلاتی است که این خودرو با آن روبروست. هم چنین دیده شده است که بیش از سه دور در پیست گراتان باعث می شود تا دمای روغن به نزدیکی منطقه زرد رنگ برسد.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

بر اساس باورهای قدیمی مردم، شورولت کامارو نسبت به فورد شلبی کندتر است. این موضوع حتی در یک مسابقه واقعی نیز به خوبی نمود دارد و کامارو 4.1 ثانیه از فورد عقب می افتد. اما ناگفته نماند که در شتاب گیری مستقیم و دیگر عملکردها نظیر ترمزگیری، شورولت از فورد بهتر عمل می کند. شایان ذکر است، اصطکاک هر دو خودرو بسیار خوب است و این ناشی از تایرهای حرفه ای است که در آن ها وجود دارد. بدین صورت که وقتی گرم می شوند، کاملاً به سطح جاده می چسبند و میزان اصطکاک را بهبود می بخشند.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

شورولت کامارو نیز به سیستم کنترل کشش مجهز است و با 5 حالت تنظیم، کنترل و مدیریت خودرو را در دست دارد. کامارو در مقایسه با شلبی تجربه رانندگی بهتری را به ارمغان می آوردحس این خودرو به کادیلاک سی تی اس وی شباهت بیش تری دارد. فرمان این خودرو در پیچ ها با پایداری و کنترل کامل تری نسبت به فورد عمل می کند. همه کنترل کننده ها در شورولت به خوبی طراحی شده اند و با یکدیگر سازگار هستند. کلاچ آن سبک است و درگیری آن در طول حرکت خودرو آرام است. دسته دنده به قدری نرم است که آن را می توان با یک انگشت حرکت داد. به عبارت ساده تر باید گفت، هر عملی در این خودرو نسبت به فورد با اطمینان بیش تری انجام می شود.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

علاوه بر راحتی بیش تر رانندگی شورولت کامارو نسبت به فورد شبلی، کابین این خودرو نسبتاً بی صدا است. اگرچه غرش وحشتناک موتور و صدای اگزوز شورولت کامارو به داخل خودرو منتقل می شود، اما صداهای ناخواسته دیگر وارد کابین خودرو نمی شود. در کل این خودرو نسبت به فورد شبلی عملکردی را که از یک اتومبیل اسپرت 60,000 دلاری انتظار می رود، بهتر نشان می دهد.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو
مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

اگرچه به طور کلی هرگز رفاه و راحتی در حین رانندگی، هدف اصلی این ماشین ها نبوده است، اما شورولت کامارو تجربه نسبتاً خوبی از رانندگی را برای راننده به ارمغان می آورد و نسبت به فورد سواری راحت تر و لذت بخش تری دارد. در شتاب گیری مستقیم، سیستم کنترل کشش شورولت کامارو، خودرو را آرام تر می کند و این موضوع باعث شده است تا ماشین موقع رسیدن به مرز محدودیت های خود، ملایم تر عمل کند.

مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو
مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو مقایسه دو غول: فورد موستانگ شلبی با شورولت کامارو

در پیست گراتان، زمان دور زدن کامارو تقریباً با شلبی یکسان است. این موضوع نشان می دهد که شورولت هم سبک تر است، هم قوی تر! در نتیجه، با توان کم تر توانسته است عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد. با همه این توضیحات، شورولت کامارو از نظر مجله Car and Driver به فورد شلبی خواهد باخت و معتقد است که این به دلیل اختلاف 82 اسب بخاری قدرت موتور فورد نسبت به شورولت است. 1Car داوری این دو خودروی قدرتمند را به شما واگذار می کند. واقعاً صرف نظر از مشکلات و معایب هر کدام از این دو خودرو، کدامیک را برتر از دیگری می دانید. ما را بی خبر نگذارید! در ضمن برای به چالش کشیدن اعداد می توانید به بخش مقایسه بروید و خودتان آنها را بررسی کنید.


منابع

caranddriver

برچسب : شورولت , کامارو , فورد , موستانگ , شلبی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

250 نظر

Mobin
0

از نظر من کامارو قشنگ تره ولی موستانگ رو بیشتر دوست دارم
23:25  1401/09/01
پاسخ دادن
مهدی شورلت کامارو
1

سلام من ۲۵سالمه و شورلت کامارو رو دارم به نظر من فورد باید بره تو آشغالا من خیلی کامرو رو دوست دارم خودمم یه طوسی شو دارم باهاش میرم دور میزنم اما فورد باید بره تو آشغالی من نمیدونم😂 فقط شورلت کامارو . شورلت کوروت . دوج چلنجر . بی ام وه ام ۴ ...... سلطان های دنیا هستند مخصوصن کامرو
22:25  1400/11/09
پاسخ دادن
وحید
0

ایرانی جماعت تو همه چیز صاحب نظره حالا خ به اینجا ملت هر دو این ماشین ها رو حتی از نزدیک هم ندیدن جوری نظر میدن انگار ۱۰ ساله سوارن ایرادم میگیرن...از کیا ۱۱۱ هاچبک بگید شماها
20:28  1400/10/19
پاسخ دادن
مهراد
0

علما توجه کنید که تمام این ماشینا جلو جی تی 40 لونگ میندازن
09:04  1400/09/28
پاسخ دادن
عطا
0

فقط
موستانگ💕💕💕💕💕💝💝💝
18:00  1400/08/15
پاسخ دادن
دانیال
0

بله ایشون راست میگویند
من هم فورد مستانگ رو دوست دارم
مثل فیلم تشنه سرعت
تا موستانگ نیست اسمش شلبی است
16:52  1399/12/08
پاسخ دادن
حسن
0

دوستان بازی کامپیوتری زیاد بازی کردید جو گرفتتو😆🤣😁
14:14  1398/05/16
پاسخ دادن
آرتین
0

فورد موستانگ عالی شورلت به گرد پاش نمیرسه بنظر من هم قیافه
خوبی داره و هم سرعت خوبی
10:27  1398/05/16
پاسخ دادن
مهدی
2

اشتباه نکن داش کامرو قوی تره شکلشم خفنه به نظرم فورد بله گرد پاش نمی‌رسه 😝
17:34  1400/11/09

علي
0

فقط شولت كامارو عشقه منه خيلي دوست دارم

21:35  1398/03/23
پاسخ دادن
مهدی خیری
0

شورلت کامارو زیباتر از فورد موستانگه
13:04  1398/03/05
پاسخ دادن
Reza.mis
0

آخه اینم سوالیه
خوب معلومه شورلت کامارو موستانگ جوجه رو میزاره تو جیب
15:56  1398/03/01
پاسخ دادن
حسین
0

خیلی چرت شد موستانگ شلبی فقط داج چارجر رو عشقه😍💝💞🤗
02:01  1397/05/05
پاسخ دادن
m.j.najafi.2000
0

سلام رفقا.
خدا گفته ماشین یه دونه اونم فورد موستانگ.
وسلام.
13:46  1397/04/01
پاسخ دادن
ℳoみaℳaの
0

هردوتا ماشین های عالی هستن
15:15  1397/02/23
پاسخ دادن
علیرضا
0

کامارو،چلنجر و موستانگ رقیب خم هستند.ولی از شروع سال 2016،موستانگ از دور خارج شده. و کامارو و چلنجر (کوروت)سلطان هستند. من علیرضا 14 از خوزستان هستم.تو شهر ما از ماشین های دو در زیاد است ولی وقتی کامارو بین اون های میاد به چشم دیده نمیشن. قیمت پلاک اروند👈کامارو 320 میلیون. موستانگ 300. چلنجر 340
03:20  1397/01/07
پاسخ دادن
مهران
0

خرو چه به نقل😂
11:13  1398/02/06

Ŋ£gin
9

فقط اینفینیتی گرن توریسمو رو عشقه ،فورد هم عــــــــالیه
10:55  1396/06/28
پاسخ دادن
ابوالفضل
4

فقط شولت قیافشون خشنه
13:01  1396/05/30
پاسخ دادن
استون مارتینو عشقه
6

فقط فقط فقط استون مارتین و فرد موتسانگ بقیش بریز دور
12:07  1396/04/30
پاسخ دادن
علی
0

فقط کامارو. من دارم با دنیا عوضش نمیکنم
22:44  1396/04/03
پاسخ دادن
اورهان تبریزی
8

فورد موستانگ خدای ماشینهاست البته جسارت به غول ایتالیا نباشه
17:31  1396/02/10
پاسخ دادن
عرفان
3

یعنی لامبورگینی و تویوتا رو باید انداخت آشغال
18:24  1396/03/08

مجتبی
8

من فقط عاشق فورد موستانگ هستم عاشقشم دیوونه میخوام بخرمش ولی پول ندارم 11 سالمه
15:08  1396/07/15

محمد امیرخیزی
7

ولی بازم کامرو هم قشنگ تره هم سرعتش تو پیچا کم نمیشه
12:08  1395/12/12
پاسخ دادن
تیونینگ کار
4

شما باهاش رانندگی کردی؟؟؟؟؟
14:29  1396/06/17

محمد امیرخیزی
8

از نظر من مستانگ هم صدای قشنگ تری داره هم روون تره من تو تبریز پشت جفتشون نشستم
12:06  1395/12/12
پاسخ دادن
ابوالفضل
2

راست میگی فورد مستانگ ماشین عالییه فورد مستانگ واسه مسابقه ها خیلی خوبه فورد مستانگ جون میده واسه سرعت این و هم فورد مستانگ صفر تا صد شتابش 4 ثانیه است یعنی حال میده واسه سرعت
11:51  1396/02/28

مرتضی
2

هر دو ماشین بسیار پرطرفدار هستن. قدرت مثال زدنی شلبی واقعا جای بحث نمیذاره و همچنین قیافه خطرناکی که بهمراه داره. اما من هم کامارو رو ماشین زیبایی میدونم در عین حال قدرت خوبی هم داره، کلا شورلت بنظرم هندلینگ بهتری نسبت به فورد داره، همچنین کامارو از لحاظ ظاهر مثل یه ببر خفته هست که فقط کافیه پات رو روی پدال گاز بذاری تا غرش این ببر خشمگین رو بشنوی. البته این رو از نظر شخص خودم گفتم چون کامارو رو خیلی دوست دارم وگرنه فورد شلبی توی غرش یچیز دیگست
01:51  1395/11/22
پاسخ دادن
مهدی
7

اونایی که واقعا از ماشین میفهمن موستانگ رو انتخواب میکنن .مخصوصا شلبی کبری
21:38  1395/07/16
پاسخ دادن
محمدرضا
3

ببین شورلت فقط ظاهرش خوبه ولی موستانگ باطنش موستانگ گازش رو بگیری دوثانیه ای از جلوی چشمات محو میشه **********
12:39  1395/07/01
پاسخ دادن
S7
0

موستانگ شلبی بهترین ماشينيه که دیدم فقط هيکلش به کامارو ميرزه.کارول شلبی با طراحی عالی که روی این ماشین جای بحثي نذاشته واقعا.
13:02  1395/04/23
پاسخ دادن
مهدی
3

فورد عالیه درسته که من 13سالمه ولی خودمون هم فورد داریم هم شورلت
14:41  1395/10/06

علی
11

اکثر دوستان اینجا تجربشون توی نید فور اسپید رو دارن میگن
01:27  1395/04/17
پاسخ دادن
محمد صالح ستوده
2

دوستان من کامارو zl1 تشخیص میدهم زیرا به نظرم کامارو زیباست و از نظر هندلینگ بسیار قوی است.شرکت شورولت zl1جدیدی نیز وارد بازار کرده.من از حجم موتور کامارو خوشم می آید zl1 2016نیز از ظاهری خشن برخوردار است.من از مجله وان کار خواهشمندم در مورد کاماروzl1 2016 و فورد موستانگ ۲۰۱۶تحقیقی دعشته باشد.
17:23  1395/02/13
پاسخ دادن
یه نفر
2

عزیزان کامارو و موستانگ و دوج هر سه از خداهای قابل ستایش هستند هیچ وقت نمیتونیم بگیم کدوم از کدوم بهتره و نظرمون رو تحمیل کنیم هرکسی نظری داره یکی میگه فراری یکی میگه پورش یکی‌میگه موستانگ یکی‌میگع کامارو هر کدوم جذابیت ها و نقاط مثبت و منفی هم دارن که باعث شده هر سه تو این چندین سال باهم رقابت کنن یکی‌خوب بود دیگه همه اونو میخریدن بقیه هم میرفتن سماق بمکند
تو امریکا میگن شبونه دوست دخترت رو با موستانگ میرسونی مواظب باش صداش همسایه ها و مخصوصا پدرش رو بیدار نکنه
میگن‌وقتی یه کامارو واست بوق زد عمرا نباید سوارش بشی چون اخر مسیر سرت رو به جای خوشبو کننده از آینه آویزون می کنه
دوج هم که هیچی مثل نیسان قرمز خودمونه میگن تا دیدی فرار کن سوار شی راحترین جایی که پیاده میشی زندانه
هر کس به طریقی خوش باشین
17:18  1395/02/13
پاسخ دادن
کورش
0

دوستان من هم فورد موستانگ شلبی سوار شدم هم کامارو 6200
کامارو با حجم موتور ۶۲۰۰ هیلی راحت موستانگ رو قورت میده ولی در کل موستانگ بیشتر ب قیافش میخوره ماشین خشن و قدرتی باشه
12:20  1395/01/23
پاسخ دادن
Ali
4

دوستان ما که از این ماشینا نداریم ولی چند نفر از دوستان که سوار شدن نظرشون کامارو
23:01  1395/01/09
پاسخ دادن
علیرضا
4

اگر از نظر زیباییی بگیم کامارو واقعا زیباتره اما ما تو این ماشینها نمیخوایم بشینیم ظاهرش رو به جلوه بکشیم اما از نظر سرعت شتاب قدرت گشتاور که شاخصه های اصلیه یه خودروی ماصل کاره واقعا فورد حرف اول رو میزنه فورد فولاد بدنه ی محکم تری هم داره.
06:57  1394/12/13
پاسخ دادن
محمد رضا
7

میدونین شورلت فقط مانورش خوبه ولی موستانگ سرعتش داداش بزرگم یه موستانگ1200اسب بخاری داره که میتونه سرعت0تا100روتو2.7ثانیه بگیره ینی بالامبورگینی فرقی نمیکنه جزاینکه سرعت فوردموستانگ شلبی جی تی500 سرعتش ازلامبورگینی فقط20تاکمه باورمیکنی!!!!!خودمم تاحالافوردروندم خیلی حال میده.
15:04  1394/12/06
پاسخ دادن
امیر مهدی
1

آره داداش میدونم وقتی 1200 اسب بخار سرعت داشته باشه دیگه ماشین نیست جته که تو 2 ثانیه سرعتش رو ز 0 تا 100 میرسونه
13:11  1394/12/07

امین
1

عزیز من تو که میگی کامارو نرمتره برو کمری بخر. ماشین ماسل سوپر اسپورت خشن با نرمی رابطه ای نداره. کامارو پخمش فقط موستانگ
12:38  1394/12/02
پاسخ دادن
98150.Mohsen
0

فقط کامارو از نظر راحتی حرف اولو میزنه فنر بندیش هم بهتره شتابش و سیستم ترمزش هم بهتره از نظر قیافه هم که قربونش برم اوله
13:49  1394/11/23
پاسخ دادن
98150.Mohsen
0

فقط کامارو از نظر راحتی حرف اولو میزنه فنر بندیش هم بهتره شتابش و سیستم ترمزش هم بهتره از نظر قیافه هم که قربونش برم اوله
13:49  1394/11/23
پاسخ دادن
Ali zl1
4

سلام شولت کامارو بهترین ماشینه و قیافه خوبی داره ولی موستانگ سرعتش باحاله ولی هیچ وقت به قیافه کامورو نمیرسه و صدای موتورشم خفنه به نظر شورولت قشنگتره
15:42  1394/10/24
پاسخ دادن
سجاد
1

بله دقیقا من هم با نظرتون موافقم باتشکر
16:36  1394/10/29

بهنام
8

فورد موستانگ شلبی خیلی قدرتی و شاخ
21:29  1394/10/21
پاسخ دادن
محمد
0

عالی اطلاعاتتان و همچنین ماشین
20:47  1394/10/21
پاسخ دادن
love fordmustang
8

فورد موستانگ خدای ماشین هاس
07:25  1394/10/03
پاسخ دادن
موستانگ
1

نظرت بسيار عاليه فقط موستانگ
23:36  1395/07/05

محمد رضا
7

سلام دوستان zl1 مثل بخاری عمل میکنه یعنی اینکه تا سرعت بگیره فردا شده ولی شلبی برعکس
21:14  1394/09/27
پاسخ دادن
سعید
8

فقط فووووووووووووووووووووووووووووووووووووورد
21:14  1394/09/26
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
8

از سخت ترین انتخابای دنیا.
خدا پولشو بده هردوتاش رو داشته باشی ک دودل نمونی.
00:20  1394/09/14
پاسخ دادن
محمد
5

فقط.........فوردموستانگ شلبی من الان یکی ازاینادارم.یه توربوی تقویتی 100ثانیه با تمام قوا.باورت میشه مرد.اون جوجهZL1هیچ غلطی نمیتونه جلوی موستانگ بکنه.
11:33  1394/09/13
پاسخ دادن
سجاد
2

تو سرعت رو میخوای داخل شهر یا قیافه ی ماشین رو میخوای که رفتی توربو برای ماشین داخل شهری گذاشتی همون zl1 رو عشقه که موستانگ هیچ وقت به قیافش نمیرسه
16:42  1394/10/29

سجاد
1

غرش برادران کامارو (ss rs zl1) به اون سرعت ممو ستانگ می ارزه البته موستانگ هم بد نیست ولی در حد همون پرایده من که اینا رو میگم دو تاشون سوار شدم و الان هم یه شورلت کامارو zl1 دارم وقی یک ماه پیش موستانگ داشتم و بعد اونو فروختم یه کامارو خریدم فقط به خودم میگفتم الکی عمرمو تو اون ماشین گذروندم این ماشین خیلی باهاله هم صدای اگزوز هم شتابش و برای داخل شهری هم عالیه با تشکر از مدیریت سایت
16:48  1394/10/29

ali ab
7

دنیا و موستانگ بابا خدای ماشینه کارولد شلبی ساختش
20:25  1394/08/22
پاسخ دادن
Mammad
7

ما کیش نمایشگا داریم و ماشین رنت میدیم
دوتاش عالیه ولی شتاب کامارو کمتر از موستانگه
ولی من کامارو بیشتر دوس دارم اگزوزشو خالی کردم صداش میارزه ب هیکل فورد موستانگ😋
17:09  1394/08/18
پاسخ دادن
سعید
4

من هردو رو سوار شدم قدرت مانور و هنذلینگ بالای موستانگ قابل مقایسه نبست با کامارو . از لحاظ ظاهری که هیچ حرفی نمیشه زد .
14:24  1394/08/14
پاسخ دادن
s.o
6

فقط کامارو راحتی ظرافت زیباسسسس وباحال
17:46  1394/08/07
پاسخ دادن
رضا
1

ولی کامارو قشنگه.
15:29  1394/09/13

pourya chevrolet
8

فورد؟؟ ههه ت شولت هس آدم میره فورد سوار شه؟!
عشششششششششششششق است کامارو...
من قدیمیشو جم کردم مشکی با اینکه قدیمیه ولی خیلیارو ک بام کورس گذاشتنو گرفتم نمونش ی هفته پیش ی لکسوس ۵۸۰ بود فک کنم طوری گرفتمش ک خود رانندهه داش فیلم میگرف.. یا حق.
15:49  1394/08/03
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 اتو دی : دنده چون اتو‌تبدیل نیمد
207 فلزی : پرداخت اولیه ات 1403 بوده، تکمیل وجه 1402؟؟؟ فتوشاپ کار خوبی نیستی.
حمزه : 403 دیگه 402 چیه دیگه
حمزه : سلام پارس معمولی
اشکان : سلام مبارکتون باشه،ماشین چی نوشته بودید؟؟
رضا پروانه : تاریخ تحویل که ی زده تو قرارداد؟؟؟؟
207 ارتقاء تحویل 31فروردین : منم تحویل 31فروردین فاکتور نشدم
آراز دی ماه : پیش فروش بودم 21 فرودین ریختم فاکتور شدم
تبدیل : کوییک اتوماتیک در فروش جدید سایپا ، گنجانده شده !!
مریم اسفند : من تکمیل وجه 21 دی بودم،کی فاکتور میشم به نظرتون؟