اعلام قیمت 3 خودروی جدید پژو در ایران

اعلام قیمت 3 خودروی جدید پژو در ایران

 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام قیمت سه محصول جدید پژو در ایران ( پژو ۳۰۱، ۲۰۸ و ۲۰۰۸)، گفت: فیات، شریک چهارم این گروه خواهد بود.
هاشم یکه‌ زارع در برنامه تلویزیونی «تیتر امشب» شکبه خبر با اشاره به انعقاد قرارداد ایران خودرو با پژو فرانسه گفت: این قرارداد چندین ویژگی مهم دارد؛ از جمله موجب شد تا سرمایه خارجی وارد کشور شود. از سوی دیگر، موجب اشتغال زایی می شود و هم در سطح تولید و هم برای قطعه سازان و انتقال دانش فنی براساس منویات مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: یکی از ویژگی های مهم این قرارداد این است که فرانسوی ها با شرکت ایران خودرو طرف نیستند؛ بلکه در قالب تاسیس یک شرکت مشترک بین دو طرف ایرانی و فرانسوی، سود حاصل از فروش به صورت نصف نصف تقسیم می شود که در طول سال اول، تنها ۴۰ درصد خودروی تولید بومی است و در چهارسال این درصد به عدد ۷۰ می رسد و به همین اندازه تراز مالی شرکت نیز مثبت می شود.
 
وی تصریح کرد: در بهمن سال ۹۰ شرکت فرانسوی پژو ایران را ترک کرد و ما هم برای ادامه همکاری با این شرکت فرانسوی قراردادهای تنبیهی زیادی را لحاظ کردیم؛ نخست اینکه این شرکت موظف به پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو به عنوان غرامت شد و از سوی دیگر سهم نهایی تجاری این شرکت تنها ۱۵ درصد خواهد بود که رقم ناچیزی است.
 
مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد: از جمله نکات مثبت این قرارداد امضای تفاهمنامه هایی با دو دانشگاه شریف و امیرکبیر است. ما به دنبال ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت هستیم و از یک سال پیش نیز همزمان با مذاکره با پژو این طرح را هم پیش برده ایم.
 
یکه زارع با بیان اینکه تمام پولی را که از مردم گرفته اند دوباره به چرخه تولید بازگشته است، تاکید کرد: به جرات می توان ادعا کرد ۸۹ درصد از وجه دریافتی در اختیار قطعه سازان قرار گرفت و مابقی نیز به فولاد مبارکه پرداخت شد.
 
وی ادامه داد: شریک چهارم ایران خودرو شرکت ایتالیایی فیات است، مردم برای دریافت محصولات جدید ایران خودرو با مشارکت پژو می توانند از اسفند ۹۵ تا اردیبهشت ۹۶ این محصولات را با کف قیمت ۵۸ میلیون تومان تا حداکثر ۷۲ میلیون تومان خریداری کنند. پیش بینی می‌کنم خودروی ۳۰۱ با قیمت ۵۸ میلیون تومان، ۲۰۸ با قیمت ۶۸ میلیون تومان و ۲۰۰۸ با قیمت ۷۷ میلیون تومان عرضه شود، البته این قیمت در آینده نهایی خواهد شد.
 
به گفته وی، در سال‌های پیش رو و در شرایط پس از برجام، محصولاتی با برند ایران‌ خودرو بتوانند روانه بازار شود، این در حالی است که شهریور سال ۹۲ سهم ایران‌ خودرو از بازار صادرات کشور ۳۶ درصد بود که اکنون به ۵۴ تا ۵۶ درصد رسیده و قرار است در ۴ سال آینده به ۷۰ درصد افزایش یابد.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در ۴ سال آینده قرار است در مجموع ۲۰۰ هزار خودرو تولید کنیم که از این تعداد یک ‌سوم صادر و دو سوم دیگر به مصرف داخل خواهد رسید. در سال ۹۲ قطعه‌سازان معادل ۷۰۰ روز کاری از ایران‌خودرو طلب داشتند و حجم خودروهای ناقص بسیار بالا بود اما با تغییر مدیریت طلب قطعه‌ سازان به ۱۲۰ روز کاهش یافت و ۲۰ هزار نیرویی که از قطعه‌سازان به دلیل کاهش تولید اخراج شده بودند، به سر کار خود برگشتند.
 
وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۳ هیچ خودروی ناقصی در کشور تولید نشد و در همین سال نیز بیش از یک‌هزار میلیارد تومان کاهش هزینه صورت گرفت و بدهی از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.
 
 
 
اعلام قیمت 3 خودروی جدید پژو در ایران
 
حرفه‎ای های صنعت خودرو کانال وان‎کار را از دست نمی‎دهند.
 

منبع

مهر

 

برچسب : خودرو , قیمت پژو 301 , قیمت پژو 208 , قیمت پژو 2008






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

21 نظر

هومن
0

در اکثر حوادث رانندگان مقصر هستن هر چند ماشین ها نیز از دم آشغالن
00:14  1394/11/25
پاسخ دادن
ehsan
6

خدایی حرف یه عده از دوستان رو قبول دارم مثلا مقصر بودن راننده ها چون خودم بار ها دیدم که انقدر بد رانندگی میکنن که آدم وحشت میکنه ولی همه ی اینا از استرس های جامعه هم ناشی میشه مخصوصا در چند سال اخیر به دلیل پایین آمدن توان خرید در جامعه و یهو گرون شدن همه چیز به دلیل تحریم ها مردم در شرایط روحی درستی نیستن و خیلی نمیتونن درست فکر کنن و همش خسته و بی فکر عمل میکنن و خودمم هم حتی از این مستثنی نیستم و همه ی این ها دلایلی هستن که ما درست رانندگی نمیکنیم و تو همه چیز با عصبانیت برخورد میکنیم ولی بعد از همه ی این ها خودرو هم نقش بسیار مهمی در کشته ها داره شما در آمریکا هم نگاه کنید میبینید که خیلی تصادف میشه و مردم در حالت مستی یا عصبانیت و ... رانندگی میکنن و تصادف های بدی هم میکنن ولی کشته هاشون خیلی از ما کمتره چون ماشین های بسیار محکم تری دارن و به ماشین هم مثل حسرت نگاه نمیکنن و براشون آن چنان هم مهم نیست و فکر میکنن آهن پاره ارزشی در مقابل جان افراد نداره در ضمن تعداد بسیار زیادی از تصادفات فقط صدمه به ود است مثل 200 کیلومتر رفتن در آزاد راه و چپ کردن نه صدمه به دیگران
20:03  1394/11/24
پاسخ دادن
HAMID
0

سلام . در شرایط کنونی بازار و در راه بودن ماشینهای جدید چه کاری مناسب تر است. خودروی تندر 90 که ثبت نام کردم تحوبل بگیرم یا انصراف بدم و منتظر عرضه این ماشینها بمونم؟ لطفاً راهنماییم کنید.


19:01  1394/11/24
پاسخ دادن
علیرضا
2

سلام. همون تندر 90 رو تحویل بگیر چون اکثرا از این ماشین راضی هستن البته معمولا میگن اگه مونتاژ پارس خودرو باشه خیلی بهتره و میزان رضایت بیشتری دارن از این ماشین. ماشین محکم و خوبیه و اگه منتظر ماشین های جدید باشی دو برابر تندر90 باید پول بدی. درضمن دنا هم بد نیست چون حداقل امکاناتشو کامل کردن و اون هم ماشین جونداری هستش.
00:00  1394/11/25

کاربر: REZA XU7
10

قبول دارید که اکثر تصادفات در ایران (به جرات می تونم بگم بیش از 70 - 80 درصدش) تقصیر خودمونه؟به خدا قسم اگر با فرهنگ و قانون مند رانندگی کنیم 100٪ مطمئن باشید آمار کشته هامون یک چهارم می شه.شما نگاه کنید به آمار ، اکثر حوادث به خاطر سرعت و سبقت غیرمجاز ، عدم توجه به جلو ، خواب آلودگی و ... هست.سرعت و سبقت غیرمجاز تقصیر جاده و خودرو هست یا راننده؟؟! خواب آلودگی تقصیر ماشینه یا راننده؟!
به خدا قسم اگه قانون مند باشیم ، همین پراید هم می تونه ایمن باشه.
درسته که ماشینای ایرانی و چینی ایمنی ندارن اما این تعداد کشته تقصیر خودمونه نه خودروها.
شما برید تو جاده ها ببینید چقدر سبقت های خطرناک می گیرن طوری که میلی متری با ماشین روبه رویی رد می کنن.خب اگه تو این حالت تصادف شاخ به شاخ بشه مسلمه سرنشینان هر دو خودرو کشته می شن.
یه چیز دیگه هم که هست اینه که باید جاده ی ماشین های سنگین از سوار جدا بشه.اینطوری هم ترافیک خیلی کم می شه هم ایمنی خودروهای سواری بیشتر می شه.چون کم پیش می یاد که در تصادف سواری با کامیون ، خودروی سواری کشته نداشته باشه.
16:40  1394/11/24
پاسخ دادن
بهنام
2

اقا رضا عزیز اکثر تصادفات در ایران یا سرعت زیاد یا خواب الودگی یا تجربه کم
بعدش هم خودروهای نامناسب و جاده های مزخرف که وجود داره
وصف اتوبان یک دفعه چاله که چه عرض کنم کوه جلوت سبز میشه همین خودش عامل تصادفات.
بیشتر تصادفاتی که من دیدم جاده بانه بوده و جاده تبریز و چالوس خداییش خیلی تصادفات زیاد.
17:30  1394/11/24

علیرضا
8

آخه من موندم چرا میگن اگه با پراید تصادف کنی حتما میمیری یا..... دوست من با پراید با 120 کیلومتر سرعت چپ کرد حدود 10 تا 12 چرخ زده بود و فقط کمربند داشته بخدا الان زنده کنار من نشسته و فقط سر و انگشته دستش شکست مگه ماشین های دیگه از فولاد هستن یا معجزه میکنن!! بخدا که 405 جلوی خودم چپ کرد چون سرعتش بالا بود دوسرنشین جلوش درجا فوت کرده بودن با هر ماشینی یا با پراید مثل آدم رانندگی کنن و با سرعت مناسب اگه هر تصادفی هم بشه زنده میمونن و فرقی نداره چه ماشینی باشه ولی ماشین های خارجی و گرونتر اگه سرعت بالا باشه و تصادف کنن سرنشینان آسیب کمتری میبینن. یک عده با پراید سرعت میرن و لایی میکشن بعد یک بلایی سرشون میاد دیگه پراید میشه ماشین بدون ایمنی!! چون تعداد پراید از اکثر ماشینها بیشتر هست پس طبیعیه که تعداد تصادفات پراید هم بیشتر از بقیه باشه یکم منطقی باشیم.
01:28  1394/11/22
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
3

علیرضا جان. فذانسه با تعداد تصادف برابر با کشور ما میزان کشته هاش از 5 هزار تا کم تره(حدود 4700) و باز در حال کم کردنش هستن و میخوان ب صفر برسوننش.
ینی این که اگر همین 18700 نفری رو که گفتن درنظر بگیریم حدود 14000 نفر میتونستن زنده بمونن و کنار خونوادشون اگر ماشین ایمنی سواربودن.
بحث درست رانندگی کردن رو که مطرح کردی قبول دارم. اما تصادف چیزی هست که همراه با رانندگیه و حتی با پیشرفته ترین امکانات و بالاترین فرهنگ رانندگی هم امکان وقوعش هست. مهم اینه ک ب بهترین نحو تلفات مالی و جانی رو ب حداقل برسونیم.
01:50  1394/11/24

علیرضا
6

حرفاتو قبول دارم ولی توی فرانسه خودرو یک سرمایه حساب نمیشه ولی تو ایران شاید کل پس انداز یا سرمایه طرف باشه یا میبینی رفته یک وام برداشته و میخواد ماشین بخره خب اگه پراید بخواد واقعا ایمن و با امکانات زیاد باشه مسلما قیمتش خیلی بیشتر میشه پس خیلی ها نمیتونن بخرن بعد میرن موتور سوار میشن که دیگه خداییش از پراید درصد تصادف و مرگ طرف بیشتر هستش. مردم مجبور هستن ماشینی مثل پراید سوار بشن چون پول کافی ندارن و دولت و خودرو سازها هم به فکر مردم نیستن بفکره جیب خودشون هستن جون مردم هیچ ارزشی واسشون نداره پس خود مردم باید با همین خودروها که سوار میشن مراعات کنن چون چاره دیگه ای ندارن. موفق باشین
16:15  1394/11/24

کاربر: نوید جهرمی
4

نمیدونم حرفای جناب یکه زارع رو باور کنم یا آمار و ارقام موجود رو.
-ایرانخودرو میگفت که ضرر خروج پژو از ایران 200-500 میلیون یورو واین که قراره غرامت بگیریم. اما این مورد هیچ گاه از طرف پژو سیتروئن تأیید نشد.
-سود مشارکت رو 50-50 گرفتن چطور میخوان سود نهایی تجاری رو ب پژو 15 درصد بدن؟ ینی پژو حاضره این غرامت سنگین رو ب ایرانخودرو بده و ب همین سود عملیاتی راضیه؟ از همین امضای قرارداد که نیومدن ایران و ایرانیا رفتن توی فرانسه امضا کردن نمیشه درنظر گرفت که طرف فرانسوی دست بالا رو گرفته؟
-خود بانک مردکزی هم اعلام کردخودروسازا پولی ب قطعه سازا پرداخت نکردن(شاید جدیدا داده باشن) چطور پرداختی مردم ب قطعه سازا رسید؟
-ب نظر قیمت هایی ک اعلام شده مثل تمام تجربیات قبلی درعمل این مقدار نخواهد بود.
ب هر حال بهتره مردم با دید باز انتخاب کنن و تنها ب وعده و و عید هایی که میشنون دل خوش نکنن.
16:07  1394/11/19
پاسخ دادن
بهنام
1

خالی میبندن دیگه
19:26  1394/11/19

alireza
8

این خودروها فقط بدرد این میخوره که چینیها رو بیرون کرد و قیمتشان قابل رقابت با خودروهای چینی است
20:47  1394/11/18
پاسخ دادن
بهنام
3

درود برشما علیرضا عزیز
دقیقا همین.
12:29  1394/11/19

علیرضا
0

خداییش حیف پول بی زبون که بدی واسه این ماشین ها که یک عده سودشو ببرن... همین پراید و 405 و سمند به صرفه ترین خودرو ها هستن و همه جا تعمیر میشن و لوازم یدکی فراوون دارن و با این رانندگی ایرانی ها!! و جاده های ایران راحت رانندگی میکنیم و نمیترسیم که الان یک تپه یا خندق سبز بشه جلومون یا یکی با یک ماشین مدل پایین بیاد و بزنه بهت یا میخاد پارک کنه ماشین عقب و جلو رو به عنوان ترمز ماشینش استفاده کنه و صدبار بزنه بهش!!! هزینه بنزین سوپر و یورو و بیمه بیشتر و .... بدیم به ماشین جدید گرون آخرشم بخاطر نگهداریش همش هزینه کنیم و حرص بخوریم.. نمی ارزه
18:14  1394/11/18
پاسخ دادن
مهدی
3

حالا گفته در سال آینده قیمت ها نهایی خواهد شد حالا چقد قیمتشان از کنونی بیشتر خواهد شد.
17:24  1394/11/18
پاسخ دادن
کاربر: رایزو
6

خب به سلامتی. با اینکه مقداری گرونه اما خب در سطح رقابتی تعیین شده وهر محصول اگر با رده های معادل خودش مقایسه بشه میبینیم که در مورد اول خودرو های چینی را هدف قرار دادن.
برای مثال خودروی 2008 که 72 میلیون تومان تعیین شده شاید گرون باشه اما بین لیفان اکس60 و جک اس5 و هایما اس7 و ام وی ام ایکس33 میتونه انتخاب خوبی باشه.
همینطور 301 با قیمت 58 میلیون. اینم شاید گرون باشه که هست اما خب کاملا در رقابت با همرده هاش قرار داده شده. من نمیگم خوبه اما تو کامنت های قبلی هم گفتم جوینت ونچر بودن قرار داد به نفع مصرف کننده میشه چون وقتی هیات فرانسوی بیاد سرکار مطمئنا سیاست مدیرای ایرانی را پیش نمیگیره و با تمام توان رقابت میکنه
16:39  1394/11/18
پاسخ دادن
علی
7

چشات باز کن ۲۰۰۸ رو داره میگه ۷۷ کارشناس اونم مدل پایش ساده ترین شک نکن مدل فولش تا وقتی بیاد بالای ۱۰۰ میلیون
20:58  1394/11/18

احسان
12

من سال ۹۱ ال نود را با قیمت ۱۷ ملیون خریدم که تازه سه ملیون گرون شده بود دیگه فکر نکنم با این اوصاف هیچ وقت قیمتها مثل سابق بشه در ضمن دو مدل ۳۰۱ و ۲۰۸ ظاهرا همین موتور tu5 و ۱۶۰۰ سی سی میباشد و با گیربکس بهتر بنظرم با این قیمتها واقعا نمیصرفه ضمنا ال نود هاچ بک اتوماتیک الان ۴۸ تومنه که خیلی از نظر اقتصادی بهتر از این پژو بی معرفته چون رنو تو دوره تحریم ایران را ترک نکرد . خدا به داد هممون برسه
15:10  1394/11/18
پاسخ دادن
بهنام
10

به نظر من قیمت های پژو نسبت به کیفیتش گرون
14:38  1394/11/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : واسه من که تو تکمیل وجه گیر کرده الان ۶ ماهه از ثبت نام میگذره
اس تری : کرمان یه شهر منطقه اقتصادیه و کرمان موتور یه شرکت مونتاژ کننده که اکثر قطعات به حرف خودشون از چین وارد میشه و برای خروج و اختصاص شاسی نیازمند تاییده گمرکه که متاسفانه هنوز این هماهنگی انجام نشده چون ماشین ها وارد بازار بشه قیمت ها میریزه و از طرفی کرمان موتور خودش جداگونه بصورت آزاد داره میفروشه و سودش میبره
رضا T8 : چرت میگن من 2 ماهه شاسی شدم ولی از تحویل خبری نیست
S3 ابان : بالاخره برگه سبز خودرو رسید .کارت هم ک قبلا اومده بود ولی خبری از خود خودرو نیست... این ورسال کسی s3گرفته اصلا!!!
محمد : قابل توجه اوناییکه خوشحال بودن قبل عیدتحویل ندادن بعدعیدمیدن مدل ۱۴۰۳ماشین حالاحالاهانمیدن دلتونم الکی خوش نکنیدتاشهریورومهرماه تحویل نمیدن چون میخان۱۴۰۳بدن زورشون میاد بنده خودم ۱۲مهر۱۴۰۲ثبت تام داشتم بخاطراینکه ۱مدل بالاترندن ۲۰اسفند دادن این شرکت هیچ دروپیکری نداره ۲ماه تحویل دادن اس۵الان زنگ میزنم برای دیرکردخیالشونم نیست که نیست من هرکی میخادبنویسه برای خودروکرمان موتورمنصرفش میکنم .
هیرو : سلام این سایت کی از حالت بروزرسانی خارج میشه؟ کی تکلیفمون مشخص میشه؟
s5 سفید تهران : شما اطلاعات غلط دارید شکایت فقظ سامانه تعزیرات یا تماس با 135 tazirat135.ir موضوع شکایت: اختفا و امتنا از تحویل کالا
s3 مهرماه : اشتباه زدی داداش چه ربطی داره به اونا؟؟؟؟؟ سامانه تعزیرات 135 tazirat135 اختفا و امتنا از تحویل کالا
s3 مهرماه : دوستان ما اینهمه گفتیم ش.ایت باید به تعزیرات باشه با عنوان اختفا و امتناع از تحویل کالا اونوقت یک عده دارید جای دیگه شکایت میکنید؟؟؟؟ سایت tazirat135 فقط برای شکایت از عدم تحویل خودرو هست
s3 سفید* تهران* : اشتباه شکایت ثبت کردی باید سامانه tazirat135.ir ثبت کنی داداش
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس 4722 : 4713پارس معمولی نیست من 4722پارس معمولی هستم برام پیامک نیومده
پارس سفارشی 4724 : سلام تا الان برا هیچ کدوم از بخشنامه های 4707و 4714و4722و 4723و 4724 پیام برا واریز وجه پارس نیومده
فقط خدا : سلام آقا پرهام 27چراغ تخصیص شروع شد.کی فاکتورمیشم
مرتضی : برو داداش تو قسمت دعوتنامه اونجا تاریخ رو به رو کردن برل منم پیامک نیومد رفتم اونجا دیدم تمدید شده
اسفند : توی که میگی تمدید شده تا بیستم از کجا فهمیدی پیامک برات اومده؟
محمودی دی ماه : سلام دوستان من 207 سقف فلز دستی تحویل 30دی بودم امروز فاکتور شدم.
وحید : از کجا دیدی چراغ تحویلت روشن شده
دی ماه : سلام دوستان من تا دیروز بهم میگفت شما تو صف تخصیص هستید چراغ تخصیص هم روشن بود امروز میگه تبریک شما تخصیص یافته اید یعنی چی یعنی تا الان تخصیص نشده بودم
عزت اله : آقا پرهام حرفش درسته من نظرش رو قبول دارم از خوزستان
محمدحسن : سلام مجدد. یکی هم جواب مارو بده من شنبه تبدیل زدم یکشنبه صبحم فاکتور شدم. دوشنبه هم پیامک تحویل حضوری اومد حالا که تو وضعیت مشتری میگه اطلاعات موجود نیست. از کجا چک کنم تو چه مرحله ای هست؟