پادکست، هیوندای النترا (شماره 41)

پادکست، هیوندای النترا (شماره 41)

برای اولین بار در ایران به منظور جذاب شدن هرچه بیشتر مطالب خودرویی برای دوستداران کتابهای صوتی، 1Car با همکاری سایت شنوتو (مرجع پادکست‎های صوتی) تصمیم به انتشار پادکست‌هایی با محتوی بررسی خودرو و مطالب آموزنده گرفته ‎است. این پادکست‌ها به طور منظم شنبه‌ها ساعت 20 منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان به خودرو می‌توانند آن‌ها را از لینک‌های مربوط دانلود نمایند. شما می‎توانید با مراجعه به صفحه مخصوص به پادکست‎ها از کلیه مطالب مربوطه استفاده کنید.

شما می‎توانید با مراجعه به اطلاعات خودرو و مقاله بررسی هیوندای النترا موجود در سایت متن ترجمه شده مقاله  و تصاویر بیشتر را ملاحظه بفرمایید. همچنین با مراجعه به سایت Shenoto.com می‎توانید به کتاب‌های صوتی و پادکست‌هایی متنوع در زمینه‎های مختلف از جمله کسب و کار، ادبیات و زبان دسترسی داشته باشید.

شایسته است نظرات و پیشنهادات خود را درباره پادکست در قالب کامنت برای ما ارسال نمایید و خودروی مورد نظرتان را برای بررسی‎های آینده به ما معرفی کنید.

 

 مدت زمان 15 دقیقه - حجم فایل 7 مگابایت

دانلود از 1Car   

دانلود از شنوتو

 

پادکست، هیوندای النترا (شماره 41) پادکست، هیوندای النترا (شماره 41)

برچسب : Podcast , پادکست , هیوندای النترا , مهدی رحمانی , شنوتو , دانلود پادکست , پادپخش , رادیوی اینترنتی , کتاب صوتی , بررسی , مقایسه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

آرمین
0

پادکست هایی که تهیه میکنید خیلی خوب و مفیدن ولی مشکلی که تو کارتون هیت اینه که نظمی تو ارائه پادکست ها نیست
این باعث میشه که نشه ازشون استفاده لازم رو کرد .
بطور مثال میتونید یک کلاس خودرویی رو مد نظر قرار بدید و بعد چند ماشین از اون کلاس خودرویی انتخاب و معرفیشون کنید وبعد بعد به کلاس بعدی بپردازید .
این کار باعث میشه کسانی که قصد خرید خودرو داشته باشن بتونن مقایسه کنن و اون چیزی که مطابق نیازشونه رو تو اون کلاس خودرویی پیدا کنن .
یا میشه دسته بندی رو بر اساس رنج قیمتی در نظر بگیرید و تو اون رنج چند ماشین رو از کلاس های مختلف انتخاب و معرفی کنید .
23:11  1395/01/05
پاسخ دادن
ژاپن، فرانسه، اروپا
3

واقعا ماشین بیخودی هست، مجور عقب یک تکه (دقیقا مشابه پراید)، شتاب افتضاح، کشش افتضاح، سرعت افتضاح، هندلینگ به خاط همون محور افتضاح، بسیار میکوبه و اصلا نرم نیست و زود به صدا می فاته، ادوات داخلی از پلاستیک خشک
14:00  1395/01/03
پاسخ دادن
بهنام
1

این نظر شخصی شما و قابل احترام
15:42  1395/01/03

شهاب
0

عزیزم،داشبرد الانترا پلاستیک خشک نیست،ستایش عالیه کم استهلاک هست مصرف سوخت عالی،ایمنی بالا بازار خوب فروش فراوانی قطعات یدکی و ...البته کمی خشک است و انتهای خودرو در پیچها کمی ناپایدار است که به لطف سیستم الکترونیک استبیلیتی پروگرامینگ کمتر این موضوع احساس میشه با تشکر از مدیریت مهدی رحمانی عزیز
14:31  1395/01/05

بهنام
1

دوستان عزیز عیدتان مبارک باشه
22:54  1394/12/29
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی : دوستانی که تحویل میگیرن توی تحویل دقت کنن که تگرگ بدنه ماشیناشون رو آسیب نزده باشه
j7 : ممنون ، سیتم شرکت جالبه ، منم تهرانم و 7 آبان تکمیل وجه و قراردادم بوده ، 21 اسفند هم شاسی شده ولی از تحویل خبری نیست
رضا : منم ثبت نام نقدی ۲۷‌شهریورم شاسی نشدم اینا که الان شاسی شدن همه قسطی و ان تکمیل وجه نکردن اصن
علی اس۵ : سیاست کرمان موتور این هست که اونی نقدی پول داده که هیچ و اونی که قسطی خریداری چون چک دومشون نزدیک هست را شاسی میکنند که همه چک هاشونو پاس کنند
J7 مشکی : پاسخ به j7:ثبت نام تهران
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
21فروردین : سلام فعلا دارن اسفندرو فاکتور میکنن
پاسخ به یاشار قسمت دوم : ادامه . خب مزایا و معایب اطلس را گفتیم حالا رسیدیم به رانا پلاس ارتقایافته 1- مزایا : موتور شناخته شده و اصیل پرتوان و کم صدا و کم مصرف و کم استهلاک TU5 با حجم موتور 1600 سی سی با قدرت 105 اسب‌بخار و با گشتاور142 نیوتن‌متر و صرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در صد کیلومتر - دارای استاندارهای 85 گانه مثل اطلس فقط با چند آپشن بیشتر مثل کروز کنترل - پوزیشن لامپ (ساده بگم مثل دیلایت منتها در چراغهای عقب هست )- آیینه وسط الکتروکرومیک(که باعث میشه نور ماشینها در هنگام شب چشم را اذیت نکند)-ترمز های مطمِن و قابل قبول - شاسی محکم مناسب خانواده و مسافرت -صندوق جادار-طراحی پخته و هماهنگ -و مقداری تغییرات در چراغها و جلو پنجره و صفحه کیلومتر و آمپر (مثل اطلس) و سیستم مالتی پلکس . 2- معایب : فضای کم در ردیف عقب و نداشتن مانیتور . دیگه بقیه چیزها مثل نمایشگر تعوض دنده و دکمه های کنترلی روی فرمان و سنسور دنده عقب هر دو خودرو دارن . یاشار جان دیگه انتخاب با خودته میتونی اطلس بگیری میتونی یه پنجاه شصت بذاری روش رانا پلاس ارتقایافته بگیری ببین کدومش منطقی و بصرفه تره .
طاهره : سلام ببخشید من دی ماه بودم یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده کسی هست دی ماه باشه براش فاکتور شده باشه ممنون میشم جوابمو بدید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهرام پژو پارس سفارشی : 4714
ال ایکس : داداش بخشنامه چند بود
4714 : واریزی 18 روی چرخش وجه
جواد : اونو ول کن بیا پیش من خودم ساینا رومیدم بهت سوارش بشی
بهرام پژو پارس سفارشی تحویل زمستان : سلام 20ام امروز فاکتور شدم
جواد : نه داداش من اصل جوادم هیشکی نمیتونه خودشو جای من بزنه خیالت تخت
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان امروز 19 دی فاکتور شد؟
بی نتیجته : برو باهاش کات کن وعده الکی بهت داده بود😉😉😉😉
دوگانه 29اسفند : درود داداش اگه مال شما سه ماهه روفاکتوره مالمن چهارماهه تحویلم اول دی بود یهودیدم شده اسفند اینارو جهت اطلاع گفتم ،و شکایت وزارت صمت و بازرسی هم بدردنخورد باید شکایت دادگاهم با چندماه دوندگی آخرش یه قاضی هرچی بگه همونه باتوجه به مقاله یکطرفه قرارداد میخواد بگه باید جریمه تاخیر بده همین حالا تا اون موقع ممکنه ماشینو گرفتی راه علاج جمع شدن همه باهمه
باقر : پول در جیب مدیران خودرو کارت وبرگ سبز در جیب خودمان ماشین در کویر زیر آفتاب قضاوت کنید سود با که می باشد !!!!