نظرات : ثنا_4849

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 31) تیپ‎ترونیک تیپ‎ترونیک عملکردی شبیه به دنده‎های معمولی اتوماتیک دارد، با این تفاوت که به شما اجازه می‎دهد در هنگام رانندگی زودتر از سیستم اتوماتیک اقدام به تعویض دنده‎ها کنید. اسپرت‌ترونیک این سیستم نسخه به روز شده تیپ‎ترونیک است و در آن بدون اینکه راننده حالت دستی را انتخاب کند، می‎تواند به کم و زیاد کردن دنده‎ها بپردازد. اگر راننده به مدت 8 ثانیه اقدام به تعویض دنده نکرده باشد، سیستم به حالت اتوماتیک برمی‎گردد و کنترل امور را به دست می‎گیرد
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 32) اختلاف اصلی در این نوع سوپرشارژرها صرفاً در چگونگی تزریق هوای فشرده به داخل منیفولد موتور خودرو است.همه این سوپرشارژرها هوای فشرده تأمین می‎کنند، اما عملکرد و راندمان آن‎ها با هم فرق می‎کند. در سوپرشارژرهای روتز و دوپیچی، از لب‎های گیراندازنده (Meshing Lobes) برای هدایت جریان هوا به داخل موتور استفاده شده است، درحالی‎که وظیفه این کار در سوپرشارژرهای سانتریفیوژی بر عهده یک پروانه (Impeller) است.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33) 1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی 2. LED های نمایشگر دور موتور 3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره 4. دکمه خلاص (در پیت استاپ) 5. فعال کردن بالچه جلو 6. دکمه چند منظوره 7. بازیابی نیروی ترمز 8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف 10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد) 11. محدود کننده سرعت 12. ذخیره سازی نیرو 13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم 14. توقف در پیت استاپ 15. کنترل کلاچ 16. هماهنگی با مارشال 17. تنظیم دیفرانسیل 18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل 19. تنظیم دیفرانسیل 20. کروزکنترل 21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره 22. تنظیم تایرها 23. تنضیمات اولیه بالچه جلو 24. تنظیمات پدال 25. مخلوط سوخت 26. پدال‎های پشت فرمان بالا 27. پدال‎های پشت فرمان پایین 28. کلاچ
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 34) Volkswagen / VW Golf II - Interior, 1983
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 35) lexus ct hybrid محصول 2011
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 43) لیون 2013
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 44) آئودی آر 8
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 45) نیسان ماکسیما 2011
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 46) سوزوکی کیزاشی 201
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 47) ساب 3 9 Sport Combi 2011
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 48) به نظر من اول باید ازشما سوال کرد که هدف شما از برگزاری مسابقه چی هستش؟ اگه هدف شما فقط بازدید از سایت هستش روش ماه های گذشته خوب بود ولی اگه هدف شما بالابردن معلومات باشه بازم مسابقه این ایینه ماله کدوم ماشینه هم خوب نیست
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 49) سه کاربرد مهم چرخ لنگر عبارتند از: فراهم‌آوردن انرژی پیوسته هنگامی که منبع انرژی ناپیوسته‌است. برای نمونه چرخ لنگرهایی که در موتورهای رفت و برگشتی استفاده می‌شوند چنین کاربردی دارند، زیرا گشتاور حاصل از موتور ناپیوسته‌است. انتقال انرژی با سرعتی که از عهدهٔ یک منبع انرژی پیوسته بر نمی‌آید. برای اینکار انرژی را در طول زمان در چرخ لنگر ذخیره می‌کنند و سپس به صورت ناگهانی آن را آزاد می‌کنند. برای کنترل جهت یک سامانهٔ مکانیکی. در چنین کاربردهایی تکانهٔ زاوایه‌ای چرخ لنگر را هنگام انتقال انرژی به/از چرخ لنگر عمداً به بار منتقل می‌کنند.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 50) فراری 458 italia
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 51) ماشین سیاه
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 52) عابر پیاده
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 53) سبقت گرفتن یا گردش به چپ،
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 54) 5- دید این تقاطع محدود است
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 55) گفتگو انلاین اعضا و شبکه مجازی
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 56) نوع تایر عرض تایر نسبت ابعاد ساختار تایر قطر لبه رده‌بندی یکپارچه کیفیت تایرها خوردگی عاج میزان اصطکاک دما میزان بار میزان سرعت
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57) زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58) 1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 59) دکمه On/Off: دکمه Set/Accel دکمه Resume: دکمه Decelerate/Coast دکمه Cancel مکانیسم فعال سازی ابزار کروز کنترل دو نوع است: (1) فعال سازی از طریق مکانیسم وکیوم (Vacuum) (2) فعال سازی از طریق مکانیسم الکتریکی (Electrical).
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60) اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها ; نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا "" متداول ترین: ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 66) MVM X33 1393