اطلاعات خودرو : سواری : شورولت : Nova : شورلت نوا 1979
شورلت نوای سال 1979 پر تغییرترین مدل شورلت سال شناخته شد.که آن سال در بروشور مربوط به شورلت نوا شعار : " حالا آن زیباست " مشاهده میشد.از جمله تغییرات اساسی شکل گرفته ترمزهای جلو بودند که دیسکی شده بودند ونیز تایرهای رادیال با کمربند فلزی.سیستم تعلیق جلو نیز بسیار شبیه نسل دوم خودروهای جنرال موتورز F-body مانند کامارو و پونتیاک فایربرد بود.مدل پایه دارای 6 سیلندر، قدرت موتور 115 اسب بخار و گیربکس 3 دنده ی دستی و اتوماتیک بود.
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس کلاسیک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)4100
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده3
تعداد سیلندر6
قدرت موتور (اسب بخار)115
مصرف سوخت شهر (لیتر)14
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)10
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)12
نوع سوختبنزین
دیفرانسیلعقب
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)499
عرض (سانتی‎‏متر)183
ارتفاع (سانتی‎‏متر)133
حداکثر سرعت (km/h)200
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)13.5
حجم باک (لیتر)79
کشور سازندهآمریکا
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

551 نظر

رزگاربوکانی
1

اینو بدون امریکایی یعنی اتوماتیک دنده ای را بی خیال شو.چون ماشین سنگین است باسرنشین هم
سنگینترمیشه وقت حرکت ماشین میلرزه.دوماسیستم کلاجش قدیمی است میله واهرمه.بسیارسفته
ادم کلافه میشه توشهر من داشتم اصلا حوصله سوارشدنش رانداشتم ازچشمم افتاده بود
13:52  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
کادیلاک
0

با سلام خدمت دوستان
من یه زمانی رویای داشتن کادیلاک سویل رو داشتم که همه گفتن نگهداریش تو شهرستان سخته بعد تصمیم گرفتم بیوک b3 بگیرم گه اونم گفتن بنزین میسوزونه هوارتا و نمی تونی همیشه برونیش خلاصه تصمیم گرفتم یه نوا بگیرم که میگن مصرفش پایینه قدرتشم خوبه و اگه خدا بخواد یکی پیدا کردم تصمیم دارم اونو بگیرم دنده ایه حالا چند سوال از کسانی که تجربه این ماشینو دارن می خواستم بپرسم
مصرفش توی شهر همین 14 تاست یا بیشتره؟
اگه سفت بودن کلاچ رو در نظر نگیریم دنده ای بهتره یا اتومات؟
تو جاده اذیت می کنه یا نه میشه باهاش مسافرت کرد؟
و از همه مهمتر اینکه هنگام خرید به چه چیزیش زیاد دقت کنیم؟
با تشکر
01:21  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
کادیلاک
1

با سلام خدمت دوستان
من یه زمانی رویای داشتن کادیلاک سویل رو داشتم که همه گفتن نگهداریش تو شهرستان سخته بعد تصمیم گرفتم بیوک b3 بگیرم گه اونم گفتن بنزین میسوزونه هوارتا و نمی تونی همیشه برونیش خلاصه تصمیم گرفتم یه نوا بگیرم که میگن مصرفش پایینه قدرتشم خوبه و اگه خدا بخواد یکی پیدا کردم تصمیم دارم اونو بگیرم دنده ایه حالا چند سوال از کسانی که تجربه این ماشینو دارن می خواستم بپرسم
مصرفش توی شهر همین 14 تاست یا بیشتره؟
اگه سفت بودن کلاچ رو در نظر نگیریم دنده ای بهتره یا اتومات؟
تو جاده اذیت می کنه یا نه میشه باهاش مسافرت کرد؟
و از همه مهمتر اینکه هنگام خرید به چه چیزیش زیاد دقت کنیم؟
با تشکر
01:21  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
ساسا
1

اگه دنده ای باشه توشهر14تا15هست جاده10تا12 ولی بدردتوشهرنمیخوره فقط جاده بخاطرکلاچش
موقه خریدیکی روکه ازین ماشیناداشت بگیرببر
نوادنده ای شتاب خوبی داره قاتل405 وپارسه
میزون باشه میتونی بازانتیاهم کل بندازی
گزارش
پاسخ دادن
09:19  1395/03/29

حمید
0

ساسا جان سلام
من هم نوا اتوماتیک داشته ام و هم نوا دنده ای ، اتفاقا نوای دنده ای ام از تمیز ترین نواهای کشور بود .
از طرفی پژو هم دارم .
ده ها هزار کیلومتر هم با هر سه مدل مسافرت رفته ام .
نتیجه اینکه باور نمی کنم نوا در شتاب بتواند حریف پژو باشد ، در ضمن با زانتیا هم مسافرت انجام داده ام ، محال ممکن است که نوا حریف زانتیا شود . ( نوا ۱۷۰۰ کیلو وزن دارد با ۱۱۵ اسب بخار قدرت _ پژو حدود ۱۰۴ اسب قدرت دارد با ۱۲۰۰ کیلو وزن _ زانتیا ۱۳۵ اسب قدرت دارد با حدود ۱۳۰۰ کیلو وزن و همچنین موتور ۱۶ سوپاپ )
قضاوت با شما .
ارادتمندیم
گزارش
پاسخ دادن
00:38  1395/03/30

ساسا
1

سلام برهمگی اللخصوص اقاحمید
خداییش نوادنده ای میزون باشه قاتل سمندپژو 405پارس هستش ولی زانتیارو گفتم درحدکل کل
اقای رزبوکانی برادرشما درباره ماشینای قدیمی امریکایی چیزی جزحقیت نگفت ممنون ازشماکه واقعیتارومیگین وخیلی ها آگاه میشن
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1395/04/04

کاربر: میلاد موزیک
0

سلام وست عزیز امیدوارم که خوب فکراتو کرده باشی. مصرف ماشین تو ۳۰ سال پیش در شهر ۱۴ بوده که اون زمان ترافیک نبوده مثل الان شما مصرفتون تو شهر به صدی ۱۸ تا ۲۰ هم میرسه و هرکی میگه نه داره یه حرف غیر عقلانی میزنه.اگه سالم باشه میشه مسافرت رفت اما همش با دلهره و ترس از خراب شدن وسط راه که خودت میدونی هیچکجا قطعات اینارو ندارن. بیشتر به دردیه ماشین میخورن که اخر هفته بری دور بزنی باهاشون و اگردر شهرستان هستی پیشنهاد میکنم که اصلا نخری. موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1395/03/29

رزگاربوکانی
1

وقتی یه موتوررابازمیکنی احتمال داره سرسیلندرترک داشته باشه.احتمال داره پیستون به دردنخوره
میلنگ .میل سوپاپ.شاتون حتی خودسیلندرمشکل داشته باشه.دست مزد مکانیک.تراشکار.شایدتا2/5خرج بخواد.بعضی ازاقایون
میگن یه موتورازاورافیها براش بخرید .شایداون هم تعمیر بخواد.باید شماره موتورراتاییدکنی.یه شورلت که موتورش تعمییربخوادحتما
جلوبندیش داغونه.حتما ترمزاش مشکل داره.حتما گیربکسش تعمییرمیخواد.حتما روغن ریزی وسروصدا هم داره
.اینهارا کلا تجربه کردم پس الکی کلی پول هدرندید.هرسوالی داشتیدبپرسید
20:22  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
سوران
0

دوست عزیز تاموتوربازنشه معلوم نیست چقدر خرج داره ولی تا2میلیون میخواد.بعضی ازدوستان توسایت ماشین میبینن میرن میخرن
مواظب باشن ماشین توسایت از نوک سپرجلو تاعقبش کلا خرج است گول عکساشونو نخورید.کسی که وقت نداره سوارماشینش بشه
دیگه چرا براش خرج کنه.پس مطمن باش کلا روخرجه.یه همچین ماشینای5م بیشترنمی ارزه
20:13  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Haa1355
0

سلام
از نظرات استفاده کردیم.
هزینه تعمیر موتور شورلت نوا۱۳۶۸ که موتورش بخار داره حد اقل حداکثر چند میشه؟
ممنون میشم دوستان فنی جواب بدن.
10:13  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Haa1355
0

سلام
از نظرات استفاده کردیم.
هزینه تعمیر موتور شورلت نوا۱۳۶۸ که موتورش بخار داره حد اقل حداکثر چند میشه؟
ممنون میشم دوستان فنی جواب بدن.
10:13  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
علی اکبری
0

سلام بر عزیزان
از نظرات استفاده کردیم. مفید بودند.
یک سوال.
هزینه تعمیر موتور شورلت نوا ۱۳۶۸ که بخار داره حداقل حد اکثرش چقدره؟
09:42  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد موزیک
0

دوست عزیز. ماشین مثل هندوانه نبریدست اونم ماشینایی که مال ۳۰ سال پیش هستن. اجرت تعمیر باز و بست موتور واسه مکانیک بین ۲ تا ۲/۵. حالا این وسط شما قطعه میخواید. واسه بخار که رینگها دست کم باید عوض بشن.امکان داره سوپاپها خراب باشه.گیتها.پیستونها.شاتونها.اگر فقط رینگ بخواد عوض بشه با هزینه خرید رینگو اجرت مکانیک تا ۲/۷۰۰ رو فکرشو کنید.دنبال ماشینی نرید که بخار میکنه و میگن رینگ بندازی درست میشه. بگرد ماشین سالم پیدا کن.اما اگر تا حالا امریکایی نداشتی پیشنهاد میکنم نگیری اما میخوای بگیری فقط و فقط دنبال ماشین سالم برو.
گزارش
پاسخ دادن
20:34  1395/03/28

احسان مدنی
1

منم خیلی عشقشو دارم یه نوا c6هم به پستم خورده خیلی هم تمیزه اصلا نگاش میکنی کیف میکنی الانم یه پراید 81 دارم مصرفش صدی هفته ولی دوست دارم یه دونه از اینا را بردارم چون اینا که تو فامیلمون داشتن خیلی ازش تعریف میکنن.اینم که میخام بخرم اتوماته موتور وگیربکسش تازه تعمیره دوگانه مایع هم هستش .شرایطی هم که پیش اومده خیلی این ماشینا خیلی مفت میشه خرید .امید به خدا
16:08  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد موزیک
2

دادا اگه عشق امریکایی داری بیوک بگیر
گزارش
پاسخ دادن
20:07  1395/03/27

فرزاد
0

سلام دوستان یک سوال داشتم دمای اب بیوک ر تابستان روی چنده ممنون اگه جواب بدین
00:07  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
1

ضمنا این رو هم خدمت دوستان عزیزی که میفرمایند پارس 90 گرفتم پژو 405 90 گرفتم ، دوستای عزیز شما بالای 20 - 25 میلیون هزینه کردید
نوا زیر 10 میلیون هستش
این مقایسه بی انصافیه !
من با 7 میلیون نوای اتومات خریدم ، با این پول باید پراید 80 میگرفتم :|
پراید 80 بهتره یا شورولت نوا؟
01:49  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
علي
1

بله دوست عزيز حرف شما كاملا درسته براي كسي كه سرمايه كمي داره اما به نظر من راحتي امكانات و مهم تر از همه امنيتي كه اين ماشين ها چه تو جاده و چه تو شهر در اختيار كارير قرار ميدهند نبود قطعه و مصرف بالا رو به اندازه چشمگيري كمرنگ تر ميكنند به خصوص اگه ماشينياي شش سيلندر باشند مانند نوا يا كامارو
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1395/03/16

کاربر: میلاد موزیک
3

سلام دوست عزیز.ببینید ماها هممون یه روز از این ماشینا داشتیم. شما درست منظورو متوجه نشدید تاکید دوستان به خاطر مصرف وحشتناک و نبود فطعه و مکانیکه. وگرنه همه ماها میدونیم که از نظر ایمنی و جاداری و امکانات از ماشینای امروزی بهترن. من تو ۴ ماه ۸۰۰ هزارتومن پول گاز دادم. استارت ماشین خراب شد پدرم درومد تا درستش کردم هیچ کجا قطعشو نداشتن به زور از تو اوراقیا پیدا کردم. مکانیکم که قربون خدا کسی دست به اینا نمیزنه هرکیم دست بزنه میخواد به قیمت خون باباش دست مزد بگیره. ماها همه میدونم ماشینای سایپا و ایرانخودرو همه یه حلبی بیشتر نیستن. اما چاره چیه کسایی که یه سرمایه کم دارن اندازه پراید که نمیتونن بدن شورلتو بیوک بخرن که یه سر دلهره قطعه داشته باشن پس مجبورن پراید بخرن خود من مجبور شدم پراید بخرم اول به خاطر مشکل مالی دوم به خاطر مصرفو نبود قطعه.
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1395/03/12

فرهاد
2

سلام
من یه شورولت نوای C6 اتومات مدل 59 داشتم و توی 2 سالی که زیر پام بود ازش راضی بودم
بنا به دلایل مالی فروختمش و دنبال یه مدل c5 هستم
در مورد کلاچش دو دل شدم
واقعا انقدر سفت هستش که درد بگیره پا؟
راهی برای تنظیم و نرم کردنش هست؟
در مورد دوستانی که تازه میخوان آمریکایی سوار بشن و از خرجش میترسند : اگه ماشین سالم گیرتون بیاد و شما رانندگی بلد باشید هیچ مشکلی پیش نمیاد
فکر میکنم این دوستانی که از خرج و استرس نوا میگن یا نوای خوب نداشتند یا درست رانندگی کردن با نوا رو فراموش کردند
من ریالی برای ماشین خرج نکردم تو مدتی که داشتم فقط گاز و بنزین و روغن
ضمنا توی 2 سال 32000 کیلومتر باهاش راه رفتم
01:46  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
دانا
3

سلام من تقریبا 15 سال شورلت نوا دارم مد65 راضیم البته 90 درصد رنگ فابریک موتور صفر وهچنین گیربکس همه چی عالی کولر وبخاری مناسب مناسب جاده وخرید های شهری فرسایش لاستیک نداره قطعات قابلیت تعمیر ودر صورت نیاز قطعه فابریک با کارکرد بالا ایمن راحت باید مدارا کنی والا تانک هم خراب میشه مناسب جاده پر چاله چوله ایران دارای کمک فنر کفای مثل 747 رانش میکنه هرکه خوبش داره حذشو ببره
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/03/18

ایمان
1

باسلام خسته نباشیدخدمت دوستان من میخام کتدیلاک سویل بگیرم واقعا دنیایی براخودشونن فقط یک سوال تا چه قد پولش بدم خوبه باتشکر
14:14  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

اقا ايمان اگه واسه شروع ميخواي بگيري كاديلاك خيلي سنگينه و دنگ و فنگ زيادي داره به نظرم بيوك بگيري بهتره قيمت تميز كادلاك حول ٢٨ تومن ايناست حالا دو تومن بالا يا پايين تر بيوك هم تميزش ٢٢ بيشتر نيس مصرف جفتشونم تو شهر ١٥ ١٦ اگه فنيش سالم باشه حالا خودت ميدوني به نظرم قبل انتخاب امريكايي خوب دقت كن چون ادمي مثل من كه زياد از فني سردر.نمياره ٦ سيلندر براش خوبه هم دنگ و فنگ كمتري داره هم مصرف پايين تر ولي اگه ٨ سيلندر مد نظرته بيوك از همه لحلظ بهتره
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1395/03/11

ساسا
1

کادیلاک همون زمان ن متخصصش اومد ن قطعاتش به اندازه کافی
کلا دردسره برقیش کارهرکس نیس
رفیقم گرف بالابرسالم صندلی شوفربرقی سالم انژکتورسالم داشبوردسالم 12تومن اروش خرج کردسرآخرحوصلش جواب کردفروخت
بیوک هم شتاب بهتره هم خرج کمتر
گزارش
پاسخ دادن
10:45  1395/03/16

بیژن
0

سلام آقا ایمان،
کادیلاک سالم را معمولا تا به خرج نیفتاده کسی نمی فروشد، خرج آن در مقایسه با بیوک و نوا هم بسیار بالا تر است، قطعات و لوازم تزئیناتی ان هم بسیار گران تمام می شود. ضمن اینکه بسیاری از آگهی های موجود در سایت ها و روزنامه ها قابل اعتنا نیستند. کادیلاک تمیز را حدا اقل بالای 50 میلیون تومان باید پول داد، آنهم اگر کسی سالمش را بفروشد./
گزارش
پاسخ دادن
17:56  1395/03/30

www-car2000-irancnblog-com
10

مدل70دنده اتوماتش رو داشتم خرجایی در حد تسمه و جنت و هیدرولیک فرمون دیگه بیشتر ازین موارد خرجی نداشت یک خاطر خوبی هم از نوا دارم در جاده مبارکه تسمه پاره کرد یک جوراب بستم جای تسمه و با دنده خلاص کل جاده مبارکه حدود 15کیلومترش که ورودی اصفهان هست رو باهاش اومدم و خیلی برایم جالب بود ماشین رو سال 89 به قیمت 4/5 میلیون فروختمش در عین سلامت ظاهر و فنی و البته فابریکی و حالا در حسرت و پشیمانی هستم در این مدت هم سمند پژواردی پراید داشتم اما هیچکدوم جایگزین مناسبی نبودند
20:16  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

ولش کنید شورلت دنده ای مفت نمی ارزه امریکایی یعنی اتوماتیک
15:05  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام دوستان ,لطفا سریع جواب بدین,من دارم یه نوای مدل۶۷ میگیرم,ظاهر و موتور با داخلش عروسکه,دوازده میلیون ارزش داره؟بعد چندتا دنده داره؟دنده شم دستیه,یه نظر کارشناسی بدید زیاد اطلاع ندارم
01:06  1395/03/07
گزارش
پاسخ دادن
ايمان
0

باسلام خدمت اقاي بوکاني بسيارممنون از نظرتون پس اينشالا به مشکل نميخورم براي قيمتش چه قد باشه خوبه مدل65بهتره يابالاتر باسپاس
21:14  1395/02/29
گزارش
پاسخ دادن
ساسا
0

اگه بااین ماشینا اصولی رانندگی بشه ینی گازوگوزبیش ازحدنکنی وکمترداخل شهرببری
میشه نگهشون داش
ولی بضیا عین من دوسدارن با این ماشینا همه روتوسبقت جابذارن
نواکه دیگه ازش نامیدشدم توشتاب ازپرایدهم جامیمونه
حتمامیرم دتبال بیوک b3
19:35  1395/02/29
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

بایدبگم که هرگزنوا رارادنده ای نکن توترافیک وجاهای شلوغ اعصابت داغون میشه .کلاجش خیلی سفته.بیوک اتونات سریعتراست
امریکایی باید اتومات باشه وگرنه یه قرون نمی ارزه.من داشتم وتجربه کردم.دنده ای ادمو کلافه میکنه چون وزن ماشین زیاداست
وقتی چندنفرتوماشین هستن تو ترافیک به شدت میلرزه .جهارماه است فروختم هنوز پای چپم درد میکنه
14:08  1395/02/29
گزارش
پاسخ دادن
ساسا
0

خدمت عزیزانی که آزمایش کردن شتاب نوادنده ای بابیوک اتومات
هردودرشرایط نرمال کدوم سریع تره؟
درسته مقایسه درست نیس ولی نوادارم میخام ببینم کدوم بهتره که یا
نوای خودمودنده ای کنم یابیوک بگیرم.تشکر
رزگاربوکانی عزیزجواب بدی خوشحال میشم.فدایی داری آقا
01:03  1395/02/29
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

سلام خدمت همه دوستان عزیز اگه یک شولت نواc6 باشه که قیمتش 8 تومن باشه وفنیش سالم باشه وباهش اروم بری اروم بیای خوبه وباهاش مدارا کنی به مشکلی نمیخوری برا مصرفشم گازمایع خوبه جاده هم 100 بری چطور ممنون از شما دوستان
00:19  1395/02/26
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

اقاحمیدومیلاد عزیز هزینه ماشین انقدرزیاداست که نگهداری دوماشین به خدا نمی سرفه الان سه ماه پارس دارم
.لامصب که خراب نمیشه دلم تنگه برا موتور بازکردن واچارو تعمییرات ولی بازدلم لک زده برای یه بیوک خوشکل .ولی تصمیم کبری راگرفتم پارس میفروشم یه بیوک میخرم خودم جمعش
میکنم من که نیازی به مکانیک ندارم.
23:02  1395/02/25
گزارش
پاسخ دادن
جواد
1

ازمن فقط در دنده ۲و بیشتر دورموتور۲۰۰۰این صدا را میده زوزه, امادر دروهای بعدی ودنده های بعدی مشکل ندارم
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1394/07/27

رزگاربوکانی
0

عرض کنم خدمت دوستان من باشورلت نوا وبرادرم با405ازبوکان رفتیم همدان وبرگشتیم حدود750کیلومتر راه بود
که شورلت هیچ مشکلی هم نداشت وتویک سال که دستم بود به خاطرکارم مسافرتهای پی درپی وطولانی باهاش رفتم
خیلی هم خوب وبا گازمایع بسیارعالی.فقط چندمشکل داشت
ترمزضعیف.صدای زیادموتوروپروانه.سفتی بیش ازحدکلاج.ضعیف بودن بخاری .چراغهای کم نور.درکل این سفرها من اصلا
احساس کمردرد خستگی روی صندلی نوا نداشتم درصورتی که صندلی سمند وپارس کمرراننده راداغون میکنه.تویک سال 17
هزارکیلومتر باهاش راه رفتمو بعدفروختم
22:55  1395/02/25
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت
0

دوست عزیز لطفا بیا داخل گروه کرمان موتور تا خودت ببینی. ما یه گروه 60 نفره هستیم. خیلی از بچه ها تحویل گرفتن. چند پیام پایین تر شماره داده شده تا بیاید داخل گروه.
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1397/06/19

کاربر: نوید جهرمی
0

کسی میدونه موستانگ یا کاماروی قدیمی تو چه رنج قیمتی گیر میاد؟
قطعاتش سخت گیرمیاد؟
20:59  1395/02/25
گزارش
پاسخ دادن
فواد
0

دور موستانگو خط بکش چون قطعات که به سختی پیدا میشه اگه هم پیدا شه خیلی گرونه فکر نکنم خود ماشینم از60 تومن پایین تر بتونی پیدا کنی. ولی باز کامارو بهتره هر چند قطعات اونم کمه ولی خب باز نسبت به موستانگ بهتره.
قیمت خود ماشینم حدودا 35 تومن در نظر بگیر البته قیمتایی که گفتم برای ماشینایی ان که وضعیت متوسط به بالا دارن ولی اگه می خوای کهنشو بخری خودت بسازیش اون جداست.
ولی اگه علاقه نداری نرو دنبالش اذیتت میکنه ولی اگه مثل من عاشق این ماشینایی حتما برو که پشیمون نمیشی .
اینا ماشینایین که دیگه لنگشون پیدا نمیشه حتی مدلای جدیدشون به قدیمیاش نمیرسه.
گزارش
پاسخ دادن
02:01  1395/03/28

حمیدرضا ایلام
0

سلام دوستان
من دو سالی میشه یه نوای تمیز دارم، توی این دو سال هیچ مشکل خاصی نداشتم، یه بار نشت هیدرولیک و یه بار سوزاندن آفتامات
بنزین نسبتا زیادی هم مصرف میکنه اما خب راحتی و هیبت این ماشین اون ایراد ها را کمرنگ میکنه
ترمزش هم خیلی خوب نیست البته.
یکی از دوستان(آقا حمید) که معلوم بود آمریکایی باز هستند فرمودند که این ماشین ها بعنوان ماشین دوم و فرعی خوب اند و مسافرت خانوادگی و طولانی با این ماشین ها اصلا منطقی نیست.
من خودم هیچ مشکلی نداشتم و مسافرت تا صد کیلومتر هم باهاش میرم
12:55  1395/02/20
گزارش
پاسخ دادن
همایون
0

من ازچندجا شنیدم که پارس خودرو قرار یک سری بیوک وشورلت نوا با موتور جدید بده بیرون وباز این ماشینها رارنده کنند
دیگه نمی دونم چقدر راست ودروغه
21:14  1395/02/16
گزارش
پاسخ دادن
نويد
0

دوست عزيز
ميشه لطفا راهنمايي كنيد كه قراردادشون چطوريه؟ جريمه تاخير يا خواب پول رو ميدن؟
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1394/09/20

جهانگیر
0

یه عده افراد بی اطلاع وغیرفنی درمورد ابرماشینهای امریکایی نظرمیدن.شما اصلا تاحالا سوارشورلت وبیوک نشدید ازخودتون حرف درمیارید
ونظرمیدید.ماشین 40سال پیش کولر.شیشه برقی.اتومات.هیدرولیک.صدشرف دارن به پارس وسمند.من که هرگزازاین ماشینا سیرنمیشم
هرچی هم پول بنزین بدم مشکلی نیست.بیوک وشورلت وایمپالا باید نازشونو کشید باید عاشق باشی تا این چیزارا بفهمی.این سالارها
همه وجودشون نکات مثبت وخوبی است هیچ نکته منفی هم ندارن.اماده هرگونه بحث واظهارنظرهستم
13:34  1395/02/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد ن
0

باتری شو عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
09:56  1394/07/15

کاربر: محمد ن
0

باتری شو عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1394/07/15

میلاد
0

دوستان برید بخرید منتهی بعد از پنج ماه مثل مرد بیاید بنویسید که چه بلایی سرتون اومده. چند وقته دیگه بنزین دونرهی میشه و میفهمید این ماشینا یک میلیونم نمی ارزن. بیوک صدی ۱۸ به بالا نوا هم صدا ۱۵ به بالا ببینم کی جرات دارخ بره پمپ بنزین. ایشالا بهترین شورلتو بیوکو بخرید دوستان اما بعدا به این نتایج میرسید
10:47  1395/02/10
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

یعنی به نظر دوستان مردم ایران هرچی پرایدوپژو دارن بفروشن بیا نوا بخرن.اخه اینم شدحرف
چرا پراید به درد جاده نمیخوره.کی میگه.بهترین ماشین است برای خانواده.اصلا نه خرج داره .نه مصرف داره
.تواین بازار کی ازعهد بنزین نوا برمیاد.بانوا تویه سفر 500kmبایدحداقل هشتادهزارتومان بدی بنزین
درصورتی که باپراید15هزاربده گازوسلام.این کجا وان کجا.خیلیم راحته خیلیم تندرو بی سرو صدا
من خودم نوا داشتم توجاده اعصابم داغون بود باصدای پروانه.نه سرعت داشت نه ترمزاصولی کلی دلهره
داشتم خراب نشه.ول کنید کی اینا ماشین جاده وخانواده هستن .اصلا صندلی عقب نوااین قدرمزخرف است ادم
تومسیرطولانی داغون میشه اون عقب.جای پانداره لامصب.با پارس سمند میوفتی توجاده جولان میدی نه صدای نه تقه ای
کم مصرف کولر قوی بخاری قوی ترمزبیست.خدا بده برکت برید پول بدید206.سمند.پارس.405.نه بیوک ونوا.غولهای بنزین خور
وکم بازده.والله اینا همه تجربه است مفت به دست نیومده استفاده کنید
02:18  1395/02/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

بخدادوستان صدای دهل ازدورخوش است من طی چندسالی که اراینا مدل ماشینا داشتم این قدرپول
هدردادم خرج وسایل وتعمیرات وقت فروش کلی ضررمیکردم .الان که فکرمیکنم اگه این پولها راجمع
میکردم الان کلی پول توحساب داشتم میتونستم یه ماشین صفربخرم حیف شد.پس شما نکنید این کارا
14:23  1395/02/08
گزارش
پاسخ دادن
علي
1

دوست عزيز الان ماشيناي داخل خياي سالم و خوبن مثلا من خودم يه سورن 88 داشتم كلا ٢٠٠٠٠ تا كار كرده بود از سال دوم اينقدر تو خرج افتاد كه فروختمش تازه اون موقع ها ماله فرانسه بود نه مال هند وچين شما الان با 17 تومن بدي يه نوا بگيري خعلي بهتر از پرايديه كه نه ميتوني باهاش بري جاده هم گرون تر هم هست مصرفشون اونقدري فرق نداره نزن اين حرفو
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/02/09

علي
2

دوست عزيز الان ماشيناي داخل خياي سالم و خوبن مثلا من خودم يه سورن 88 داشتم كلا ٢٠٠٠٠ تا كار كرده بود از سال دوم اينقدر تو خرج افتاد كه فروختمش تازه اون موقع ها ماله فرانسه بود نه مال هند وچين شما الان با 17 تومن بدي يه نوا بگيري خعلي بهتر از پرايديه كه نه ميتوني باهاش بري جاده هم گرون تر هم هست مصرفشون اونقدري فرق نداره نزن اين حرفو
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/02/09

میلاد
4

دوست من مصرف پرایدو نوا کجا اندازه همه پراید صدی ۶تو جاده نوا صدی ۱۵ چیزی که خود جنرال موتور اون زمان زده به گفته ماهم نیست..الان که دیگه خدامیدونه چند باشه.پراید خراب شه چارتا قطعه فروش قطعشو دارن اما نوا چی تو جاده خراب شه چی؟ پراید لگنه قبول پراید اشغال قبول اما ماشین چهل سال پیش هیچ امیدی بهش نیست. من خودم داشتم دوتا بیوک عوض کردم پس خودمم امریکایی باز بودم. امریکایی فقط به درد اخر هفته میخوره که بری باهاش یه دوری بزنی وسلام
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/02/09

رزگاربوکانی
0

عرض کنم خدمته اقا مهدی همه وسایلش توبازار هست وگیرمیاد وسایل هیچ ماشینی هم به امریکایی
نمیخوره نه لنت نه فیلترهوا .همه واشرهاشم بده واشربر برات ببره. فقط کاسه نمد وبلبرینگ هاشون یکی هست با بعضی ماشینها ومشکلی برات پیش نمیاد وسیبک ها را بده تراشکار پرس کنه
09:33  1395/02/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

سلام من میخوام یه نوا یا کامارو اتومات بگیرم سوالم اینه که لنت و فیلتر هوا و روغن این ماشینا چه جوریه؟؟ یعنی مخصوص خودشه باید تو بازار بگردیم پیدا کنیم یا مال ماشین های دیگه رو روشون میندازن؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین
14:21  1395/02/07
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام خدمت دوستان

من الان یه دوو سیلو دارم میخوام بفروشمش یه شورلت کاپریس مدل 1978 بگیرم طرف هم خیلی عالی هست هم توش و بدنه خیلی تمیزه هم فنی.الان موندم بگیرم یا نه؟؟
لطفا دوستان نظراتتون رو در مورد مدلی که عرض کردم بفرمایین.
ایراد هاش چیه؟؟مزایاهاش چیه.ممنون از همه
02:26  1395/02/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: arash.ef7
0

کاپریس کلا مزایا هست اگر سالم باشه از پس مصرف بنزینش بر بیای.
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1395/02/07

امیر
1

سلام خیلی عالی و خیلی فنی بچه ها آنالیز کردن چه قدر خوب شد که این سایت رو خوندم. اما یه سوال دارم من که عاشق ماشین امریکایی هستم و هیچ وقت ازش نداشتم باید چی کار کنم؟ اما راهی سراغ دارم که افرادی که مشکل منو دارن و به خاطر خیلی مسایل دو دل هستن واسه خریدنش مشکلشون حل بشه
23:13  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

لطفا بفرمایید .
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1395/02/04

رزگاربوکانی
1

یکی ازدوستان کامنت گذاشته که سپر نوا سنسورداره من هرگزندیدم ونشندیم
اینهمه داشتم سپربازکردم ندیدم شایعه است
21:44  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
مراد
0

درجواب اکبر
به چی میخندی اکبر ایران خودرو بهمون تارا نمیده بعد تو میخندی حداقل گریه کن
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1401/08/28

رزگاربوکانی
0

سلام به دوستان.اقامحمد من ازسال89تاحالا سه شورلت ودوتا بیوک عوض کردم .شورلت نوا مطمن باش
خیالت راحت توبهترین شرایط تنظیم کابراتور ورانندگی ارام صدی14میسوزونه ودرشهرصدی 17لیتر
بیوک راحت صدی20تا به بالا میسوزونه.هرکی بگه کمتربوده یادروغ میگه یا نداشته .واین ارقام تدفشاروویراژ
دادن خیلی زیاد میشه.ولی دنده ای رانخر پای چپت باکلاجش داغون میشه اینو مطمن باش.چون ماشین سنگین است
مثل این مبمونه با کامیون ده چرخ توشهر بری سره کار
22:28  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
2

سلام به دوستان.اقامحمد من ازسال89تاحالا سه شورلت ودوتا بیوک عوض کردم .شورلت نوا مطمن باش
خیالت راحت توبهترین شرایط تنظیم کابراتور ورانندگی ارام صدی14میسوزونه ودرشهرصدی 17لیتر
بیوک راحت صدی20تا به بالا میسوزونه.هرکی بگه کمتربوده یادروغ میگه یا نداشته .واین ارقام تدفشاروویراژ
دادن خیلی زیاد میشه.ولی دنده ای رانخر پای چپت باکلاجش داغون میشه اینو مطمن باش.چون ماشین سنگین است
مثل این مبمونه با کامیون ده چرخ توشهر بری سره کار
22:28  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
ساسا
0

سلام
درباره مصرف کاملا درست گفتین بیوک به صدی50هم میرسه
نواتوجاده خیلی خوب برونی11میسوزونه چون ازمایش کردم همین نواتوشهر16هم برام سوزوند
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/02/04

حامد
0

میانگین مصرف بالای ۲۰ لیتر در صد کیلومتر ماله آمریکایی های دهه ۶۰ میلادیه که معمولیترین موتورای v8 اون زمان بالای ۲۵۰ اسب بخار قدرت داشتن نوا و بیوک واسه اواخر دهه هفتاد و بعد از بحران نفتی هستن و در شرایط سلامت و استاندارد بایستی میانگین مصرفشون زیر ۱۸ تا باشه اگه تنظیم نباشن خب بیشتر بنزین میخورن .
بطور مثال اگه ماشینی داخل شهر ۲۵ و جاده ۱۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف داشته باشه میانگین مصرفش میشه ۲۰ ماشینی که صدی ۵۰ لیتر مصرف داره حتما باکش سوراخه مگه بوگاتی ویرونه ۱۶ سیلندره !!
گزارش
پاسخ دادن
21:27  1395/02/05

محمد
0

سلام دوستان یکی ی جواب درست به من بده
من ی نواc5 میخوام بخرم مشکلی با پول بنزین ندارم
بخرم یا نه
14:13  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

دوست گرامی
اگر خریدی با زانوی چپ خود باید خداحافظی کنی .
کلاچی دارد معادل تراکتور .
پیشنهاد میدهم پشت فرمان پژو یا پراید بنشین و دقیقا همان موقع پشت نوا بنشین و کلاچ بگیر ، حالا ( عمق فاجعه ) تفاوت را احساس خواهی کرد .
اگر جسارت نباشد من می گویم که نوا c5 نخر .
گزارش
پاسخ دادن
14:56  1395/01/31

میلاد
0

نخر اما اگه عشق امریکایی هستی بیوک بخر.هشت سیلندر خورجینی.پر زور و پر قدرت دنده اوتومات
گزارش
پاسخ دادن
17:44  1395/01/31

مهدی
6

دادا هر چی میخری اتومات بخر که نه پات درد بگیره و نه صفحه کلاچ داشته باشه راحت بیوکم نگیر مصرفش بالاست با 15 تومن برو یه نوا اتومات تمیز بگیر از همه چی بهتره مصرف و خرجش پایین و خوبه
گزارش
پاسخ دادن
16:54  1395/02/07

25.30
0

سلام
من عاشق ماشین های آمریکایی قدیمی هستم بخصوص شورلت
ولی یه چیزی که هیچ کس بهش اشاره نکرده سنسور داشتنشه.
این ماشین هم روی سپر جلو سنسور داره هم روی سپر عقب و هنگامی که میخواد به هر چیزی برخورد کنه بوق میزنه حتی اگه رو دنده جلو باشه و بخواد به ماشین روبه رو برخورد کنه.
یعنی خداییش ببینید 50 سال پیش آمریکا ماشین فرمان هیدرولیک و اتومات و سنسور دار تولید میکرد وای ایران هنوز باید با کلاج دنده عوض کنی
22:13  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام دوست عزیز
لطفا بفرماید این سنتور دقیقا روی سپر کدام مدل شورولت نصب شده است .
تا جایی که من میدانم بیوک ، نوا و کادیلاک سویل چنین سنسوری ندارند .
گزارش
پاسخ دادن
08:48  1395/01/31

میلاد
1

سلام دوست عزیز رو نوا همچین سنسوری نیست احتمالا شما کاپرس تخم مرغی رو میگید که اونم بعید میدونم داشته باشه منم تا حالا همچین چیزیو نشنید
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/01/31

ساسا
1

سلام به همگی
بنظرمن برامسافرت کاپریس وتوشهری نوااتومات
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1395/02/04

25.30
0

روی شورلت نوا نصب شده هم روی سپر جلو هم روی سپر عقب
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/02/13

ایرانخودرو
3

شمادوستان عجب حوصله ای دارید میرید دنبال ماشین قدیمی این همه ماشین خوشکل کم مصرف وتندرو توبازار است
بخدا من این قدیمی ها رامفت نمی خوام مگه ماشین ایرانی چشه 405داریم 200میره برو حال کن.بااین درامدی که مردم ایران دارن
همین ماشینا ازسرمون زیادهاخه با پول کارگری میشه خرجه پورشه وبنز راداد.پارس داریم ادم کیف میکنه باهاش دوربزنه.دیگه مجبورنیستید
برید دنباله ماشین کهنه.با ده میلیون میتونی سمند بخری دوتومان خرجش کن بروعشق وحال کن دیگه چی میخوای
14:21  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
7

حرف شما کامل متین اما اخه ماشینای ایرانخودرو یا کلا خانواده پژو که اشغالی بیشتر نیستن مخصوصا با اون کیفیت قطعاتشون. من خودم هم نمایشگاه داشتم هم تا دلتون بخواد الان از این ماشینا داشتم. خانواده ۱۸۰۰ (۴۰۵.سمند.پارس) که خدای یاتاقانو واشر سر سیلندر.خانواده ۲۰۶ هم که عشق سوزوندن سنسور همونطور که از شعار ایرانخودرو معلومه (تامین قطعات) ینی هم برو هرچی خراب شد قطعه هست. و ما هر روز میبینیم جلو تعمییر گاه ها که مملو از پژو. کیفیت چی زیر صفر.امروز تعمیر ماه دیگه دوباره تعمیرگاه
گزارش
پاسخ دادن
19:11  1395/01/30

sajjad
0

با سلام خدمت دوستان عزیز دورادور از سخنان عزیزان در مورد شولت نوا باخبر شده وچند سوال در ذهن اینجانب بوجود آمد بنده در شرف خرید 1 دستگاه شولت نوا c5مدل 1377 شمسی با دنده دستی میباشم لطفآ راهنمایی بفرماییدوآیا این خودروهای 6 سیلندر کم کرد روغن دارن یا نه؟باتشکر ازهمه دوستان
00:55  1395/01/28
گزارش
پاسخ دادن
sajjad
1

با سلام خدمت دوستان عزیز دورادور از سخنان عزیزان در مورد شولت نوا باخبر شده وچند سوال در ذهن اینجانب بوجود آمد بنده در شرف خرید 1 دستگاه شولت نوا c5مدل 1377 شمسی با دنده دستی میباشم لطفآ راهنمایی بفرماییدوآیا این خودروهای 6 سیلندر کم کرد روغن دارن یا نه؟باتشکر ازهمه دوستان
00:55  1395/01/28
گزارش
پاسخ دادن
تارا مرداد
0

مبارک باشه
به خوشی استفاده کنید
بنده هم دقیقا مشابه شما ۸ شهریور تسویه نمودم
ولی هنوز فاکتور هم صادر نشده است متاسفانه
شش رقم اول قراردادن ۱۲۹۴۵۱ هست
برای شما چند بود؟
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1401/07/17

pooyan
0

به سلامتی شما مهر 1400 بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1401/07/18

pooyan
0

به سلامتی شما مهر 1400 بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1401/07/18

تارا مرداد
0

بالاخره بعد از کلی پیگیری و شکایت؛ خان بعدی رو رد کردم
امروز نهایتا پس از ۲ ماه تاخیر فاکتور شدم
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1401/07/18

تارا مرداد
0

بالاخره بعد از کلی پیگیری و شکایت؛ خان بعدی رو رد کردم
امروز نهایتا پس از ۲ ماه تاخیر فاکتور شدم
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1401/07/18

pooyan
0

به سلامتی شما مهر 1400 بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1401/07/18

تارا مرداد
0

بالاخره بعد از کلی پیگیری و شکایت؛ خان بعدی رو رد کردم
امروز نهایتا پس از ۲ ماه تاخیر فاکتور شدم
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1401/07/18

تارا دستی
0

سلام
خدا رو شکر که فاکتور شدید. تارا مرداد به سلامتی ودل خوش.
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1401/07/19

حمید
1

آقا سجاد عزیز
موتور نوا اگر سالم باشد و نیز راننده فشار بیش از حد به آن نیاورد روغن کم نمیکند
اما لازم است بدانید سیستم کلاچ نوا و بیوک سیستم اهرمی است اولا در هنگام حرکت ماشین لرزش دارد به نحویکه اعصاب آدم را خرد میکند ثانیا چنان کلاچ سفتی دارد که در مدت زمان کوتاهی زانوی چپ راننده دچار نقش شده و این درد شاید برای همیشه میهمان آدم باشد لذا تقاضا دارم ابتدا چند ساعتی با این مدل نوا رانندگی بکن سپس با شناخت بیشتر اقدام به خرید آن بکن .
من سال ۸۶ این اشتباه را کرده و علی رغم مخالفت دوستانم این نوع ماشین را که به جرات تمیز ترین نوا سی ۵ ایران بود خریدم لکن دو سال بیشتر نتوانستم کلاچش را تحمل کنم و آن را فروختم ولیکن تا کنون دچار نقص زانو و زانودرد میباشم .
دقت کن برادر .
گزارش
پاسخ دادن
08:13  1395/01/28

رزگاربوکانی
0

عرض کنم خدمتتون من یک سال نوای دنده ای داشتم الانم پای چپم درد میکنه اهمانطور که داش حمید گفت وقتی چندنفر
سوارماشین هستن هنگام حرکت به شدت میلرزد وادم کلافه میشه .اولا نوای دنده ای نخر.نوای اتومات بهتره.دوما اگه طالبه
امریکای هستی بیوک بخر.امریکایی یعنی اتوماتیک .من باتجربه چندساله با این ماشین ها نوای دنده ای رامفت نمی خوام.چون الانم
پام درد میکنه.درثانی نوا ازمدل 1371به بالا نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1395/01/28

ساسا
1

نواآخرین مدلش 1371هس اینوکه همه آمریکایی سوارای ایران میدونن
دنده ای نخرمگراینکه توشهرازش استفاده نکنی فقط جاده
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1395/02/04

al paceno
1

با احترام÷یه شهباز 6سیلندر دارم ÷فقط روغن و بنزین زدم تا حالا ÷شورلت نوا هم داشتم که طی یک سال ورشکست شدم از نظر روحی و جسمی ÷دوام و طراوت فقط با جیپ÷چون ساده است ÷و بزای مصارف خیلی سخت طراحی شده است÷ با احترام به همه سلایق دوستان
19:34  1395/01/26
گزارش
پاسخ دادن
omid nova
0

سلام


با این صحبتهایی که شما میکنین ،نوا سرطانی بیش نیست ،
خود
م نداشتم ولی یکی از دوستام ،یه نوا سی 6 داشت ،ازش خیلی راضی بود ،البته خودش دست به اچار بود ،

یعنی این نوا هیچ مزایا و لذت رانندگی نداره ؟
11:26  1395/01/26
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
3

داداش مالان یه سری از لوازم پراید به زور گیر میاد. ما سر یه دریچه گاز پراید ۸۶رفتیم تهران.دیگه ماشین ۴۰ سال پیش که هیچی.اگه اچار به دست باشید خوبه اما بازم خسته میشید. دوست من ما این دوره هارو همرو گذروندیم. من خودم با بیوک عالمی داشتم حتی یبار جونمم نجات داد اما قطعاتو سوخت چی بچه مایه دارکه نیستیم. الان یه هاچبک ۸۳ خریدم خداییش دارم لذت میبرم چه قطعات هست چه مصرف پایین. دیگه عزیزم کاریش نمیشه کرد. ادم با حقیقت نمیتونه بچنگه.
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1395/01/26

mansuor
3

من یه نوا سی پنج اتومات دارم مدل 58. لذتی که ماشین امریکایی تو رانندگی میده کار هیچ ماشینی نیسا..باید عشقشو داشته باشی..شاید باور نکنی.من ساکن ارومیه هستم.ماشین و از اهواز خریدم. باور کن.نه زاپاس نه اچار چرخ.نه چراغاش درست بود اولین باری بود امریکایی خریده بودم.در عرض چهارده ساعت از اهواز..از راه اتوبا همدان.ملایر.یک ضرب اومدم ارومیه..,سرعت 180,,150شاید فکر کنی این کار کار یه ادم بی فکره..ولی عشقش و داشتم.الان هم پشیمون نیستم..همین ماشینایی که اقا ی ایرانخودرو تبلیغ میکنه..همشون اسباب بازیین.. یه تیبا صفر.ازپشت زد بهم. کاپوتش جم شد تا سپر. همه چیش داغون شد بدون اینکه ذره ای خط رو سپر شورلت نوا بیوفته..اگه عشقشو دارین فکر بنزینش نباشین. من همینطوری هم بشینم پشت فرمونش حال میکنم...
گزارش
پاسخ دادن
01:30  1395/02/04

رزگاربوکانی
2

نوا مصرفش بالاست وبازده کم داره باتوجه به مصرف زیاد وسروصدای زیادش
به اندازه یه پیکان بازده نداره.زیادم فشار بیاربهش سرسیلندر میترکونه.نوع اوتماتش را داشتم سربالای وگردنه ها
بکل می مرد وخیلی کم می اورد.باید میومدم رو ال 1وال2.ولی امسال دنده ای داشتم چهاردنده جلو بود چیزی از
پژو کم نمیاوردفقط کلاجش پای چپمو داغون کرد
15:22  1395/01/25
گزارش
پاسخ دادن
ابی
5

بعضی از دوستان از مصرف بالای نوا گله دارند باید بگویم که شما بروید پراید یا ماتیز بخرید،خب از ماشینی با موتور 4000 چه انتظاری دارید؟ آنهم ماشینی که متعلق به سال ها پیش است. از کوته نظری شما ناراحتم.
14:01  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
حمید
4

ابی جان سلام
اگر کامنت ها را با دقت مطالعه فرمایی متوجه می شوی که همه ما روزگاری عاشق این ماشینها بوده و هنوز هم دوستدار این ماشینها هستیم
هدف از این صحبتها هم فقط بررسی فنی این نوع خودرو و بخصوص نوا بوده است آنهم به این جهت که تجربیات پر هزینه و پر زحمت خود را به رایگان در خدمت سایر دوستان قرار دهیم .
اگر شما احساس کردید که نظر فنی یکی از دوستان درست نیست بهتر است که با دلایل فنی آن را اصلاح نمایید .
جالب اینجا است که ما شورولت نوا را نقد کردیم و اصلا به کسی بی حرمتی نکردیم اما شما بی محابا به دوستان خودت لقب کوته بین دادی در حالیکه سازنده و طراح نوا نه ما هستیم و نه شما . حال تو بگو کوته بین کیست ! ؟ ...
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/01/24

حبیب
3

منم ناراحتم
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/01/24

میلاد
3

دوست عزیز همه ما میدونیم که نوا ۴۰۰۰ سی سی وبیوک ۵۷۰۰ سی سی است و نمیگیم که چرا مصرف اینا چرا صدی ۵ نیست. بحث ما اینه که دیگه این ماشینا ارزش ندارن خود من بیوک داشتم درسته سواریشو امنیتش خوب بود اما قطعات چی همش دل هره اینو داشتم خراب نشه تو چار ماه ۸۰۰ هزار تومن پول گاز دادم میدونی ینی چی اگه پول بنزین میخواستم بده دوبرابر میشد. بحث ما مصرف این ماشینا و قطعاتشون هست. الان یه پراید گرفتم اصلا پراید فرقون دیگه از این بالاتر؟ اما بدون ترس میرم اینورو اونور. این ماشینا زمان خودشون خوب بودن که بنزین لیتری زیر ۵۰ تومن بود. الان یه تیکه اهن بیشتر نیستن.
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1395/01/25

محمد
2

من با نظر ابی موافقم
گزارش
پاسخ دادن
17:03  1395/01/25

غلامرضا
2

ابی درست میگه.این شما هستی که کامنتارو نخوندی
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/01/25

omid nova
1

ممنون آقای رزگاربوکانی از راهنمایتون .
08:35  1395/01/21
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
1

سلام اقا حمید.خوبی داداش.والله بعدازاینکه شورلت رافروختم یه پارس مدل90 گازکارخونه خریدمو خیالموراحت کردم
بخدا کلی ضرر کردم توشورلت .عمرهدردادن است نگهداری این ماشینا.چقدرپول بنزین وسایل دادم چقدراعصاب خوردی
برای چی مثلا .اخه کجاشون راحته بخدا همش شایعه وجوسازیه نه راحتن نه تندرو هستن.الان با پنج هزارتومان گازیه مسیر
200کیلومتری رامیرم .بخدا پای چپم باکلاج مزخرف شورلت داغون شده همیشه درد داره چندجلسه رفتم دکتر.اینا که بخاری
نداره همه استخوانهای بدنم درد میکنه انقدرسرما خوردم توش.انشالا هرگزچشمم بهشون نیوفته.این همه ماشین خوشکل توبازار
است ماچسپیدیم به این اهن کهنه ها.بخدادوستان مطمن باشید هرکی بخره پشیمان میشه.حالا خوب بود من وضع مالیم خوبه وزود
ضررشو جبران کردم
00:57  1395/01/21
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام جناب بوکانی عزیز
خرید پژو را به شما تبریک عرض میکنم
راستش من هم زانو درد عجیبی از دوران نوا سواری برایم به یادگار مانده است که چاره ای جز تحملش وجود ندارد .
امیدوارم سایر دوستان از تجربه های گرانبهای شما استفاده نمایند .
وگر نه مسیری پر هزینه را طی نموده و در نهایت به نتیجه من و شما خواهند رسید
با آرزوی موفقیت
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1395/01/21

محمد اکبرپور
2

من الان یه نوا اتومات دارم و دقیقن مشکلاتی که گفتی رو دارم و باهاشون دست و پنجه نرم میکنم. وضع مالی خوبی هم ندارم و از طرفی هنوز نتونستم بفروشمش. به جرأت تا الان 10تومن روش خرج کردم و انگار تمومی نداره...
عمر و جوونی و اعصاب و پولم رفت... و مهمتر از اون ذهنیتم در مورد ماشین قدیمی
در بازار ایران تنوع خودرویی وجود نداره و همون مقدار کم تنوع هم برای متمولین هست. ایران کشور مناسب امثال من نیست.
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/01/23

رزگاربوکانی
0

هرگزنخربزار ان ذهنیت زیبا برایت بماند وخراب نشود چون انقدر اذیتت میکنه که روزی میاد که از دیدنش بیزار میشی
هرچیم پول داری میخوره.من این چند سال کلی پول هدردادم.ماشینی که ازبورس افتاد وازرد خارج شد ولش کن
درثانی نوا مثل اردی است نه سرعت داره نه قدرت .دنده ایش رامجانی نخر.اتوماتش هم خیلی ضعیفه ولش کن
اگه امریکایی میخری حداقل بیوک بخر
21:00  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

مبارک باشه امیر علی جان.
در مورد سپر وتغییرات میشه یه کم توضیح بدید.
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1394/07/01

کاربر: اميرعلي
1

امیرجان من محل کارم با محل زندگیم فرق میکنه.الانم تو محل مارم هستم.ان شاالله یکشنبه میرم خونه ماشین رو می بینم.امروز ظهر خانمم رفته ماشین رو تحویل گرفته
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1394/07/01

omid nova
0

دوستان چه مواقعی تو سایت فعال هستن؟
09:54  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 3 4 5 6 7 8 9 صفحه آخر
صفحه 6 از 12

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J4 : یکی از حاجی سوال کنه اینجا چرا اومدی ؟ اگه ماشین میخوای برو ثبت نام کن تظمینی ۴۵روزه تحویل میدن 😆
شاهین جی : سلام طبق اخبار و جلسات ننایندگان مجلس با خودرو سازان احتمال کنسل شدن افزایش قیمت زیاده یا تعدیل آن حداقل انشاله
تارا وی یک : سلام جهت اطلاع دوستان تحویل 13 آبان هنوز فاکتور نشدم
شاهین : سلام دوستان خبر آمده رییس جمهور با عرضه خودرو در بورس موافقت کرده اگر این تصمیم‌نهایی شود دیگر هیچ‌کس به شاهین نگاه نمی کند همه راحت ماشین های ایران خودرو می خرند خیالتان راحت
ali : نقض پرونده برای زمانی هست که شما سخا تحویل نداده باشید
محتشم : دوستان . هرچقدر تعداد شکایت ثبت شده ما بیشتر بیشتر باشه ایرانخودرو تحت فشار قرار میدن مجبورا . نظر بنده اینکه به دیوان محاسبات هم اعتراضمون رو عنوان کنیم پست سفارشی آدرس تو گوگل هست .وظایف دیوان رسیدگی به تخلفات شرکتهای وابسته به دولت و تخلفات ارگانها عنوان شده
H : برای من از ۳ شهریور بیمه شد. ۸ شهریور پلاک شد. ۹۰ روزه اسفند. X5.
سید : سلام دوستان چه تعداد تحویل برج 8 آبان ماه داریم که فاکتور نشدن ممنون میشم با زدن مثبت اطلاع بدید چند نفر هستیم
علی : اخرین تحویلی را میشه بفرمایید زمان پر کردن نهایی و زمان تحویل تا تقریبا ببینیم تا کی باید با خط ۱۱ باید بریم تا ماشین سوار شیم
حسین... : حدود ۶۰۰ به احتمال زیاد چهار پنج تومن کمتر از ۶۰۰
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد : اوخر سال یا اوایل سال آینده
امیررضا : سلام ،منم‌ایلامم‌خبربدین‌منم‌میام
رانا لگن : فردا شنبه ساعت 11 درب 16
بنده خدا : آدرس بالاخره کجاشد
M : من هم پلاک‌شدم امروز چند روز طول میکشه یه دستمون برسه؟ صدور اسناد چند روز میشه؟
M : تکمیل وجه 13شهریور 28ابان هم فاکتور شدم امروز هم پلاک خورد باید در جواب شخصی ک گفتن مگه جمعه هم میشه پلاک بزنن باید بگم که بله جمعه خیلیا فاکتور شدن و خیلی ها پلاک ربطی نداره به تعطیلی فقط تحویل توی تعطیلی نیستش
تحویل مهر : بهمن تحویل می دن
حمید : سلام بچها در جریان باشید نیسان سال ده ملیون مالیات دارن چون تو کارتون زده کامیونت ون..ولی همون نیسان هست فقط دنبال پول زورن از جیب ملت بردارند گواهینامه پایه دوم میخواد بخاطر ضرفیت الکی زده 3800قبلیا 3500بود ..تازه اینا بار هم کمتر میبرن فقط الکی تو کارت زدن پول از جیب ملت بکنم..یعنی سالی ده ملیون بیمه ده ملیون مالیات باید بزاری کنار
207 اسفند فلز : 293میلیون
غلام تحویل30آبان : من که پلاک شدم😊