اطلاعات خودرو : سواری : شورولت : Nova : شورلت نوا 1979
شورلت نوای سال 1979 پر تغییرترین مدل شورلت سال شناخته شد.که آن سال در بروشور مربوط به شورلت نوا شعار : " حالا آن زیباست " مشاهده میشد.از جمله تغییرات اساسی شکل گرفته ترمزهای جلو بودند که دیسکی شده بودند ونیز تایرهای رادیال با کمربند فلزی.سیستم تعلیق جلو نیز بسیار شبیه نسل دوم خودروهای جنرال موتورز F-body مانند کامارو و پونتیاک فایربرد بود.مدل پایه دارای 6 سیلندر، قدرت موتور 115 اسب بخار و گیربکس 3 دنده ی دستی و اتوماتیک بود.
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس کلاسیک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)4100
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده3
تعداد سیلندر6
قدرت موتور (اسب بخار)115
مصرف سوخت شهر (لیتر)14
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)10
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)12
نوع سوختبنزین
دیفرانسیلعقب
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)499
عرض (سانتی‎‏متر)183
ارتفاع (سانتی‎‏متر)133
حداکثر سرعت (km/h)200
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)13.5
حجم باک (لیتر)79
کشور سازندهآمریکا
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

551 نظر

امین
0

اقا من یه نوا میخوام بخرم موتورش رو احساس میکنم لرزش داره البته تازه عوض شده مالکش میگه باید گرم شه تا لرزش از بین بره لطفا راهنمایی کنید
23:55  1394/10/08
گزارش
پاسخ دادن
منصف
0

با سلام خدمت تمام بر وبچه های موافق و مخالف آمریکایی
میگم خدائیش اگه سرما و ... عیبهای فصلی را بیخیال بشیم همین نوآ الآنشم خیلی سر تر از ماشینهای ایرانیه البته سالم و سرحالش مثل اتومات بودن* هیدرولیک بودن *تنظیم نور صفحه کیلومتر* ترمز خوب *امنیت و آسایشش* شیشه های برقیش *کلاسش*ساده بودن موتورش*عضلانی بودنش و ... من بابام پراید 87داره یجا بخوای سروته کنی از بس فرمونش سفته عرقت درمیاد ولی نوآ چی؟ نوآ هم مثل هر چیز دیگه هم محاسن داره هم معایب یک خوشش میاد یکی نه ولی دلیل نمیشه یکی که از نوآ خاطره بد داره بیاد و بگه همه آمریکایی ها فلانن و بهمان . بنظر من نوآ بدرد کسی میخوره که بخواد با پول کم یه ماشین کلاسیک عضلانی سوار شه و حالشو ببره نه کسی که تو فکر تیک آف زدن و کورس گذاشتن و ... باشه . ارادتمند همه شما
17:32  1394/09/28
گزارش
پاسخ دادن
منصف
0

با سلام خدمت تمام بر وبچه های موافق و مخالف آمریکایی
میگم خدائیش اگه سرما و ... عیبهای فصلی را بیخیال بشیم همین نوآ الآنشم خیلی سر تر از ماشینهای ایرانیه البته سالم و سرحالش مثل اتومات بودن* هیدرولیک بودن *تنظیم نور صفحه کیلومتر* ترمز خوب *امنیت و آسایشش* شیشه های برقیش *کلاسش*ساده بودن موتورش*عضلانی بودنش و ... من بابام پراید 87داره یجا بخوای سروته کنی از بس فرمونش سفته عرقت درمیاد ولی نوآ چی؟ نوآ هم مثل هر چیز دیگه هم محاسن داره هم معایب یک خوشش میاد یکی نه ولی دلیل نمیشه یکی که از نوآ خاطره بد داره بیاد و بگه همه آمریکایی ها فلانن و بهمان . بنظر من نوآ بدرد کسی میخوره که بخواد با پول کم یه ماشین کلاسیک عضلانی سوار شه و حالشو ببره نه کسی که تو فکر تیک آف زدن و کورس گذاشتن و ... باشه . ارادتمند همه شما
17:32  1394/09/28
گزارش
پاسخ دادن
ایوب
0

سلام خدمت دوستان. در مورد درد سرهای این قبیل ماشینها باید عرض کنم که هر ماشینی خوبی ها و بدیهایی داره به نظر من یه ماشین نوا با وجود عمری که ازش گذشته اگر گیر بیاد در حد هشت نه میلیون واقعاً به صرفه تر یه پژوی 405 چهل میلیون تومنیه که خودم یه دونه صفرش رو دیدم سر دو ماه نشده تسمه تایم پاره کرد و سوپاپ کج کرد . به هر حال من با احترامی که واسه همه ی نظرات دوستان قائل هستم این پیرمردهای آمریکایی رو ترجیح میدم . سپاسگزارم
03:42  1394/09/28
گزارش
پاسخ دادن
ایوب
0

سلام خدمت دوستان. در مورد درد سرهای این قبیل ماشینها باید عرض کنم که هر ماشینی خوبی ها و بدیهایی داره به نظر من یه ماشین نوا با وجود عمری که ازش گذشته اگر گیر بیاد در حد هشت نه میلیون واقعاً به صرفه تر یه پژوی 405 چهل میلیون تومنیه که خودم یه دونه صفرش رو دیدم سر دو ماه نشده تسمه تایم پاره کرد و سوپاپ کج کرد . به هر حال من با احترامی که واسه همه ی نظرات دوستان قائل هستم این پیرمردهای آمریکایی رو ترجیح میدم . سپاسگزارم
03:42  1394/09/28
گزارش
پاسخ دادن
عشق امریکایی دهه هفتاد
0

داشتم نگاهی فنی به ماشینهای تولیدیه ایران میزدم که متوجه نکته جالبی شدم

آریا با موتوری کم حجمتر و بیش از یک دهه قدیمیتر اسب بخار بیشتری نسبت به نوای 4100 سی سی تولید میکنه !
نوا 115 اسب بخار
اما اریا با موتور 3800 سی سی 142 اسب بخار تولید میکنه و با موتور 3200 سی سی 126 اسب بخار تولید میکنه که این بازم نشون از انجین ضعیف نوا داره
حالا دقیق نمیدونم رو آریا های ایران چه موتوری نصب بوده 3800 یا 3200 ؟؟ اگر کسی اطلاع دقیق داره بگه
ما اریا داشتیم واقعا شتاب وحشتناکی داشت یعنی اگر جا رفتن دنده هاش سریع بود خیلی بیشتر از اینا شتاب داشت ولی افسوس که آریا هم اشکالات متعدد داشت منجمله همین دنده هاش و ترمز
کلا بنظرم امریکایی ها تو اون دهه 70 بیشتر فکر زیبایی استحکام راحتی بودن و کمتر به فکر مسائل مهندسی همچون نسبت وزن به قدرت یا ایرودینامیک یا مصرف سوخت یا حتی هندلینگ و این قبیل چیزها بودن

05:09  1394/09/27
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

خدمت دوستان عرض کنم روشن کردن شورلت وبییوک توفصل سرما بسیار عذاب اوراست اولا زودباطری میخوابه.گازمایع یخ زده.برو باطری کمکی بیاروخدانکنه توکوچه برف باشه مثل خرتوگل میمونه هی به این طرف وان طرف سر میخوره واخرش گیرمیکنه.دستای سیاه وی یخ زده.اعصاب خوردشده لباسهای کثیف شده.دیربه سرکار رسیدن.ازکاروزندگی افتادن.اینا هدیه ای کوچک ازاین ابرماشینهای امریکای به قول
اقایان عشق امریکایی به صاحبش.شرافان وقتی این همه ماشین تروتمیز داخلی توبازار هست کی این همه اعصاب خوردی میخواد.من بعداز چندسال تجربه الان یه ماه شورلتم راتوکوچه گذاشتم قشنگ یخ زده.تفلکی فکرنکنم تا بهاربتونه تکون بخورهیه206 .91خریدم.صبح تک استارت روشنه خدای معنی رانندگی رااین مدت فهمیدم ول کنید این ماشینای بی خاصیت را .من بودم به جای پلیس همشون تویه هفته جمع میکردم
12:46  1394/09/25
گزارش
پاسخ دادن
ali reza
5

درود و خسته نباشی به بچه های اتومبیل امریکایی {ماسل} و غیر امریکایی
اقای رزکاربوکانی شورولت شما جزو عتیقه جات شده که باطری زود میخوابه گاز مایع یخ میزنه.صددر هزار اصلا ب ماشینت نمیرسی حتی ی استارتم فکر نکنم بهش زده باشی که باطری خوابیده
ماشین های تولید داخل هم یکی از یکی بدتر شتاب دارن اونم بعضی هاشون ولی ایمنی ندارن قتعاتشونم که همه چین یا دیگه خیلی خوب باشه تایوان
اقای رزکاربوکانی اگر اتومبیل سوپر اسپرت پاگانی یک ماه تو سرما بیرون بود یخ میزد بد میخواین اون شورولتتون یخ نزنه ماشین کلاسیک و قدیمی.
پسر عموم یه شورولت نوا با ی بیوک اسکای لارک داره خدا شکر میگه خیلی ازشون راضی هستم سواری نرم کولر و بخاری توپ استهلاک کم از نظر ایمنی هم که بچه ها ماسل خبر دارن.
.فنر های جلو و جلو بندی برای کارهای سنگین و بخصوص راههای ایران تعبیه گردیده و مجهز به میله تعادل و کمک فنر تلسکوپی روغنی و اکسل عقب از نوع یک تکه با مقاومت زیاد و مجهز به فنر شمش می باشد همچنین سپرهای جلو دارای جکهایی با ظرفیت 2تن تحمل ضربه است.
چاکر برو بچ دست علی یارتون خدا نگهدارتون.
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1394/11/25

فواد
4

آقای رزگاربوکانی عزیز من کاری ندارم به هر حال هرکی یه نظری داره ولی عین خر تو گل موندن نوا ربطی به نوا بودنش نداره همه ی ماشینای دیف عقب همونن حتی من پاترول دیدم که بدون دنده کمکی از یه تیکه برف نمی تونست رد بشه و این مشکل به راحتی با یه لاستیک یخ شکن حل میشه همونطور که من حلش کردم.
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/03/30

هادی کوچکی
0

صداقتا به نظرمن شورلت نوا به درد کم کسی میخوره چون واقعلاایرانیها فقط باید سوارپیکان وپراید شوند دیگه فقط تو فکرمصرفش هستن کشورهای خارجی فقط تو فکرکیفیت ماشین هستم الانم به نظرمن لنگه تو مدلش
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1401/07/26

mehdi122
0

مخلص آقاحمید
1*ممنون از جوبتون . میگم نوآی من ساسات دستی نداره بعدشم قبل از سرد شدن هوا یعنی از عید تا یکی دو ماه قبل بااینکه ماشین داخل پارکینگ نبود هر روز صبح روی گاز (lpg) با استارت اول راحت روشن میشد ولی الآن بنزین تو باکم نیست مجبورم با گاز روشن کنم ماشینم داخل پارکینگه. حالا باز باید طبق دستورالعملی که گفتید ماشینو روشن کنم؟
2*متاسفانه چند روز ماشینو داده بودم دست دوستم الان که سوارمیشم به سختی دنده عوض میکنه (اتوماته) یعنی خیلی باید زیاد گاز بدم که ماشین هم اذیت میشه روغن اتوماتشم تنظیمه ولی سیمی که کنار کاربراتور هست و ریگلاژ می شه به نظرم تنظیم نیست.حالا به نظرتون عیب مال جای دیگشه یا همین سیم باید تعویض بشه ؟ اطلاع دارید ؟ ممنون
17:39  1394/09/24
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

یه ماشین بااون جثه بزرگ جعبه بی خاصیت زاپاسی بزرگ که درصورت مخزن گاز دیگه بایدبی خیالش بشی
صندلی های مزخرف وکوچیک وکم جا که درسفرعذاب اورهستند.موتوری بزرگ وپرمصرف وکم بازده که درجاده ارعهد یه پیکان برنمیاد
درکل جون مادرتون ولشون کنید والله تودنیا ازاین ماشین درازا بیخاصیت تر وبه دردنخورتر ساخته نشداست بخدا یه رنو خیلی بهتراست ازاینا
است
12:24  1394/09/24
گزارش
پاسخ دادن
عشق امریکایی دهه هفتاد
0

علیرغم تمام خوبیهای این ماشینها این خودروها حتی از لحاظ ساختاری هم دارای مشکل حتی در برابر رقیبان هم مدل مثلا المانی خود هستند غیر از مشکلاتی که حمید عرض کرد این خودروها عملا برای افراد قد زیر 185 عذاب اور هستند داشبورد بلند صندلی کوتاه و کاپوت دراز عملا دید رو از راننده میگیره
نور کم صفحه کیلومتر نوا صندلی تنگ عقب علی رغم بزرگ بودن جثه هم از دیگر اشکالات نواست
ما زمانی دو ماشین نوا 65 و بی ام و 518 مدل 1977 داشتیم در کمال تعجب صندلی عقب 518 جادارتر و راحتر از نوا بود کیلومتر و نشانگرهای 518 بسیار خواناتر و مهندسی تر بود دید راننده بسیا بهتر از نوا بود
در کل من با یه جمع بندی کلی 518 روبه نوا ترجیح دادم
البته بحثم این نیست که مقایسه کنم میخوام اینو بگم که عشق و علاقه جای منطق رو نگیره برامون و از اشکالات این ماشینها و معضلات دیگرشون قافل نشیم این ماشینها دیگه عمر خودشون رو کردن برا منه نوعی که منبع درامد انچنانی ندارم و همین پراید هم تا حدودی اذیتم میکنه خرید امریکایی توجیهی نداره
من که 5 ساله هر کار میکنم نمیتونم خودمو راضی کنم شورلت یا بیوک بخرم
شاید وقتی دیگر ....
03:36  1394/09/24
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

موافقم
گزارش
پاسخ دادن
01:36  1397/01/23

امیر آمریکای
6

اون موقع ک موتور350 دو ساعت بدون آب و روغن با دور موتور آخر کار میکرد 518 داشت با آب و روغن کافی یاطاقان میزد😂😂😂
گزارش
پاسخ دادن
23:55  1399/03/02

عشق امریکایی دهه هفتاد
0

همه نظرات رو خوندم
نظرات اقا حمید بسیار منطقی بود
به شخصه تنها امریکایی که داشتیم 12 سال پیش یه نوای 65 دنده ایی مال پدرم بود و چند سال پیش هم یه اریا
همین الانم عشق این ماشینها رو دارم و مردد برای خرید ولی واقعا برای خرید به مشکل خوردم و کم کم دارم منصرف میشم از خرید این ماشینها
اولا که مشکل قیمتهای فضایی دارن این ماشینها نمیدونم چطور برا یه ماشین مستهلک 35 سال پیش قیمت 20 میلیون رو بعضیها میزارن رو ماشین
مورد بعدی نبود قطعات و در دسترس بودنشون و بعضا قیمت زیادشونه مخصوصا شهرستان خواهشن نگید که قطعاتشون فراوونه که من برای فن یک دور پراید که پر تیراژترین خودرویه ایرانه به 6 یدکی سر زدم تا گیرم اومد دیگه نه این خودروهای قدیمی
مشکل بعدی نبود تعمیرکار و در صورت وجود تعمیرکار بی انصافی و دستمزد بالایه این تعمیکارا هست

ادامه .... پست بالا
03:21  1394/09/24
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

سلام دوستان کسی تا حالا از دنده 6 استفاده کرده ؟ من شنیدم دنده 6 ماشین حالت توربو داره یعنی برای شتاب زیاد خودرو از دنده سنگین استفاده میشه. به نظر شما این درسته یا فقط برای سرعت بالا بعد از دنده 5 استفاده میشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1394/05/21

کاربر: فرناندو آلونسو
7

آن چيزي كه دوستان عزيز به عنوان پين پلاستيكي صندلي عقب (قسمت كف ) نام مي برند در واقع بيشتر به يك خار با حالت فنري شبيه مي باشد كه علت شكستن آن اين است كه متاسفانه نصاب محترم اطلاع ندارد كه نصب كفي صندلي عكس باز كردن مي باشد يعني اينكه براي باز كردن از محل اتصال كفي و پشتي بيرون كشيده و سپس خار هاي جلو را در مي آوريم و در موقع نصب ابتدا خارها را جا مي اندازيم و با توجه به قابليت انعطاف كفي سپس قسمت انتها را جا مي اندازيم در اين صورت هيچگاه خار صدمه نمي بيند
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1394/05/25

محمود تبریزی
0

بلی دوستان راست میگن مثل اینکه قهرمان المپیک 1978 را با 2012 مقایسه میکنی خوب پیر شده دیگه نمیتونه ورزش بکنه شورلت بیوکهای ما دیفرانسیل عقب هستند و در گردنه های کشور حرفی برای گفتن ندارند مثل 405 که 1988 خودروی سال اروپا بود اما حالا چی خودروی پژو 405 الان طوی کشور ماشین اقتصادی و تقریبا بروزی است و مخارجش نسبتا کمه وسایل فراوان الان کسی بیاد شورلت نوا سوار بشه واسه تعمیر وسایل باید اذیت بشه اینا واسه روز جمعه ست و عشق ماشین نه مسافرت و کار کشیدن
23:59  1394/09/23
گزارش
پاسخ دادن
محمدعلی
0

امروزبرف شدیدی اومده الان توکوچمون رفت وامد خیلی مشکله یه همسایمان داریم پرایدداره بااین همه برف مثل خرگوش چندبارجهید ورفت توپارکینگ منم باشورلت تمام کوچه رابهم زدم ده باربه درودیوارزدم اخرشم سرکوچه پارکش کردم تواین برف وسرما نمیدونم صبح روشن میشه یانه
خدای خیلی درده سردارن تواین هوای سرد.باطریشم باخود اوردم توخونه کناربخاری گفتم تا صبح نخوابه.
23:19  1394/09/23
گزارش
پاسخ دادن
محمدعلی
0

امروزبرف شدیدی اومده الان توکوچمون رفت وامد خیلی مشکله یه همسایمان داریم پرایدداره بااین همه برف مثل خرگوش چندبارجهید ورفت توپارکینگ منم باشورلت تمام کوچه رابهم زدم ده باربه درودیوارزدم اخرشم سرکوچه پارکش کردم تواین برف وسرما نمیدونم صبح روشن میشه یانه
خدای خیلی درده سردارن تواین هوای سرد
23:07  1394/09/23
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

دوستانی که پشت فرمو نوا احساس غرورمیکنند یه بارتشریف بیارن جادهای کردستان طرف بانه وسردشت
تواون کوهستان وگردنه ها براشون معلوم میشه چه اشغالی هستن خداشاهده تراکتور ازت جلومیزنه
الانم چندهفته است توخونه خوابوندمش واز206استفاده میکنم همه دوستانم میگن تودورماشین امریکای را خط
زدی کارشون تمومه .چون من چندساله امریکای دارم هرکیم میخرید میومد کاراشو براش انجام میدادم یا میخواستن
بخرن راهنمایشون میکردم .الان چندین نفر ازشهرهای دیگر بیوک نوا دارن بهم سپردن براشون بفروشم ولی الحق به تجربه
دریافتم پول دادن برای این ماشینا کلا ضرراست چه بیوک چه نوا وکامارو .این ماشینا زمونه خودشون هم فقط جیپ ولندرور
خاورونیسان توجاده بودن واسه اینه پرادعا بودن وگرنه امروز ازعهده یه پیکان انژکتوری هم برنمیایند.به قول اقا حمید چاهی هستن
که هرگز پرنمیشن
18:49  1394/09/23
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

اولش یه رویا بود برام ولی بعد ازچندسفر وتجربه توجاده های گوناگون برام کابووس شده
برام معلوم شد اشغالی بیش نیستند هرکی میخره زودپشیمون میشه غمت نباشه همه زود پنچرمیشید
اولا جالب بود هربیوک یاشورلتی میدیدم هیجان زده میشدم میگفتم منم روزی میخرم ولی الان ازریختشون
بیزارم اونای که قبلا تحویل دادن بهترین کارو کردن
13:13  1394/09/23
گزارش
پاسخ دادن
جواد آمریکایی
0

آقای رزگار بوکانی شما که واسه ماشینایه آمریکایی می مردی!
(کامنتی که 12 مرداد گذاشتی رو یه نگاه بنداز!!!!)
چی شد یهو پنجر شدی!!!!
02:20  1394/09/23
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

وجدانن ول کنید این همه عاشق ریخته اینجا مثلا عشق چی دارید اخه یه مشت ماشین فرسوده وازرده خارج عشقه چی داره
باورکنید هیچ کدومتون نداشتید ودردسرشون تجربه نکردید وگرنه اینجوری عاشق نمیشدیدخوش بحالتون که ذهنیتتون ازاین ماشینا بدنشده
وهنوز رویا دارید.من شورلت نوا دارم الان یه ماه توخونه خوابیده وتا206باشه فکرنکنم دیگه سوارش بشم
07:23  1394/09/21
گزارش
پاسخ دادن
آرتیس حامد
0

سلام عاشق ماشین آمریکاییم اینجوری بگم جونمه .3ساله سوار میشم بعداون دیگه هیچ ماشینی نمیتونم سوارشم خیلی راحتم.یه جوریم احسا غرورمیکنم.
01:49  1394/09/21
گزارش
پاسخ دادن
mehdi122
0

سلام حمید اقا شما که خیلی فنی هستید میشه نکاتی را که باید برای روشن کردن نوآ در فصل زمستان رعایت کرد تا ماشین آسیب نبینه را توضیح بدید . ممنون از لطف شما
22:51  1394/09/20
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

فقط دوستان این رابدونید دنبال ماشین امریکای قدیمی بودن عمرتلف کردن.وپول هدردادن است
لنگ وسایلی.سفر میری دلهره داری کجا خراب بشه.کلی پول الکی بابت بنزین گاز بدهی
درکل بعدازچند سال تجربه برام معلوم شد این ماشینا ارزش علاف شدن ودردسر کشیدن راندارن الانم یه206
جعبه دارخریدم معنی واقعی ماشین رافهمیدم بخداقسم دیدمردم هم فرق میکنه یه احترام دیگه داری
12:51  1394/09/18
گزارش
پاسخ دادن
رسول‌
12

سلام من شورلت نوا دارم واقعا راضیم خیلی الان ۵ ساله استفاده میکنم
19:57  1394/09/16
گزارش
پاسخ دادن
hossein
8

با سلام و خسته نباشید.ببخشید من یه سوال داشتم.چندی پیش یکی از دوستام گفت یه مدل از ماشین های قدیمی بیوک یا شورولت هست که مثلا وقتی توی دنده سه باشی و ۶۰تا سرعتت باشه میتونی یه دفعه بزنی دنده عقب و چرخ های ماشین زور میزنن و برعکس چرخ میخورن.میخواستم بدونم همچین چیزی داریم؟؟امکان داره؟؟؟اگه هست چه مدل ماشینیه؟؟؟
با تشکر
23:39  1394/09/13
گزارش
پاسخ دادن
behnam
0

زمانی که پاتو فشار میدی رو پدال گاز بیوک بال در میاره احساس غرور میکنی درسته نوا یکم تو شتاب ضعیفه ولی بیوک اینجور نیس خیییلی وحشی موتورش البته اگه سالم باشه میشه باهاش خیلی از این اسباب بازیای امروزیو حلاک کرد تو جاده بیوک محشره مخصوصا اگزوز دوئالش صدای خیلی نازی داره بیوک خیلی سرتر از نوا هست جیبت پر باشه خیییلی میشه باهاش حال کنی
13:38  1394/09/11
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

باسلام وعرض خسته نباشید به تمامی دوستان شورلت و بیوک در زمان خود بی همتا بودن ولی چرا توجه نمیکنید که تکنولوژیشون مال 30سال پیش هست پس با ماشین امروزی قیاس نکنید اگه به مقایسه هست شورلت مالیبو2016 که رونمایی شده جز ایمنترین ماشینهای دنیا اعلام شده مصرف فوق العاده کم امکانات فوق العاده زیاد که حتی به عقل بشر نمیرسه پس هر ماشینو باید تورنج خودش قیاس کرد به نظر من شورلت و بیوک سواری برای کسی خوبه که واقعا وضع مالیش خوب باشه برا دلش بخر عشقشو کنه کنارشم یه ماشین دیگه داشته باشه اینا ماشینای عشق بازی روزای تعطیلی نه مصرفی در روز اشتباه نکنید بعدشم اینا یه تمیزش نهایت 15تومن فی میخوره پولی نیست چه توقعی از ماشین 15تومنی باید داشت تو کشور ما ماشین بالای100تومن که میره تازه چهارتا اپشن داره چیزی که برای ماها ارزو هست برای تو بعضی کشورا خاطره شده دیگه با15 تومن میخوای پراید و پژو ممدل پایین بخری بنظر من هنوز یه چرخ بیوک شورلت روش می ارزه همین گیربکس اتوش دنیایی می ارزه
08:10  1394/09/11
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

باسلام وعرض خسته نباشید به تمامی دوستان شورلت و بیوک در زمان خود بی همتا بودن ولی چرا توجه نمیکنید که تکنولوژیشون مال 30سال پیش هست پس با ماشین امروزی قیاس نکنید اگه به مقایسه هست شورلت مالیبو2016 که رونمایی شده جز ایمنترین ماشینهای دنیا اعلام شده مصرف فوق العاده کم امکانات فوق العاده زیاد که حتی به عقل بشر نمیرسه پس هر ماشینو باید تورنج خودش قیاس کرد به نظر من شورلت و بیوک سواری برای کسی خوبه که واقعا وضع مالیش خوب باشه برا دلش بخر عشقشو کنه کنارشم یه ماشین دیگه داشته باشه اینا ماشینای عشق بازی روزای تعطیلی نه مصرفی در روز اشتباه نکنید بعدشم اینا یه تمیزش نهایت 15تومن فی میخوره پولی نیست چه توقعی از ماشین 15تومنی باید داشت تو کشور ما ماشین بالای100تومن که میره تازه چهارتا اپشن داره چیزی که برای ماها ارزو هست برای تو بعضی کشورا خاطره شده دیگه با15 تومن میخوای پراید و پژو ممدل پایین بخری بنظر من هنوز یه چرخ بیوک شورلت روش می ارزه همین گیربکس اتوش دنیایی می ارزه
07:48  1394/09/11
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

سلام خدمت اقا حمید عزیز ازحرفاتون معلو م شما ادم منطقی واگاه به وضع این ماشیینا هستید ومثل من درد کشیدید
بیشتردوستان ازروی تعصب نظرمیدن وهیچ کدام ماشیناراتجربه نکردن .برادرای من206و405دارن وهمیشه منو
مسخره میکنند برای این شورلت.به قول برادربزرگ دلم به چی شورلت وبیوک خوش باشه
به کم مصرفیش.به سرعت زیادش.به قدرت مانورش.به وسایل یدکی زیادش.به کوچیکیش .به بی سروصدایش.به راحتیش
دوماه میخوام بفروشم مشتری گیرنمیاد نصف قیمت هم میفروشم اگه ازشر این نجات پیداکنم عمرا ازکنارشون ردبشم
13:34  1394/09/08
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

قیمت ماشینتان رو بزارید هرکسی از ماشینش زده شده و دنبال ریو و 206واین اسباب بازی میگرده
22:04  1394/09/06
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

سلام سواری شورلت نوا خیلی لدت بخشه سواریش عالیه خیلی جا دار محکم هست اصلا چپم نمیشه من تو اتوبان تو بارون 200 رفتم ماشینیه نه سرما نه گرما نه طوفان هیچی نمی شناسه چون فوقش چند تا ماشین له کردی بیمه بنداز جلوش یاروم بره با ماشین ایرانی حال کنه ماشین ایرانی از قوطی روغن ساخته شده ولی نوا از فولاد برای دریفت وجاده خاکی روی یخ خیلی خوبه
01:14  1394/09/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام یک نوا دارم بخاری بسیار عالی و ماشین فول تو جاده هیچ ماشینی نمی تونه از پسش بر بیاد اگه یک سالم داشته باشی از یک ماکسیما لذتش بیشتره وخیلی محکم هست چند تا ماشین باهاش له کردم خودمم خون از دماغم نیومد فقط خرجش بنزینه دیگه خرجی نداره یارو میگه پراید کم مصرفه سوار میشه تو یک تصادف کوچیک عزیز شو از دست میده که میلیون ها تومن جبران نمیشه بنزین خوبه بخری یا عزیزت رو ادست بدی
01:09  1394/09/06
گزارش
پاسخ دادن
جهانگیر
0

یک سال است شورلت نوادارم چندروزپیش خراب شده بودوبرای یه سفرخارج از شهرودور یه 206اس دی ازدوستم امانت گرفتم خدایی لذت بخش بود معنی واقعی ماشین برو وبی سروصدا راحت .اخه وجدانن این ماشین فرسوده ها چیست مابهشان دل خوش کردیم برام معلوم شد که واقعا بدبختیم الان سه روزه ماشینم جلوخونه افتادحوصلشم ندارم حتی روشنش کنم دارم میگردم برای مشتری ردش کنم بره برام ثابت شد که بیوک وشورلت اصلا هم راحت نیستن همش حرف الکی وجوسازیه
20:27  1394/09/05
گزارش
پاسخ دادن
alireza
1

با سلام و درود و خسته نباشی ب بچه های عزیز
اقای جهانگیر کامنت زیبای اقا بهنام رو همه دیدن شما از یک اتومبیل قدیمی چه انتظارو توقعی دارید ماشینی که مال 25 یا 30 سال پیشه می خوای با ماشین های امروزی و چینی که ادم اصلا داخلشون حس ایمنی نداره مقایسه کنید شرکت پژو در زمان تحریم ها ب ایران قطعات نداد ایرانم رفت از چین قطعات پژو رو وارد کرد خدا شاهده داییم 206 تیپ 6 داره سر یک سال ماشینش تسمه تایم پاره کرد ب سرو صدا هم افتاده چند وقت پیشم تصادف کرد که متاسفانه کیسه هوای ماشینش در نیومد بدنه ماشینم که ماشاءاللا حلب ولی یه مقدار از حلب بهتر.
بدشم اقای جهانگیری شما اگر از ماشین ناراضی بودین چرا گرفتینش،ماشین 30 سال پیش مگه باید مثل ساعت کار کنه یعنی ماشین خراب نمیشه.عمه من ی کیا سراتو خرید خدایی خیلی نرم و باحال بود منم خوشم اومد ولی بعد از 17 ماه از ماشینش ناراضی هست قیمت گرون قطعات خداتومن ازش میگیرن
تا یه وسیله واسه ماشینش میگیره.
خوش باشید بچه ها یا علی.
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1394/11/25

رزگاربوکانی
0

باسلام خدمت دوست عزیزم اقا حمید حرفاتو کلا قبول دارم
بعضی ازروی تعصب بیجا نظر میدن من الان نوا دستمه .چندروزه یه دوستم سرخود رفته یه بیوک خرید 12میلیون
الان دوهفته است جلو خونه خوابیده میگفت ازعهدبنزین برنمیام ازچشمم افتاد
به خدا با این ماشینا تا مسیره های دوروکوهستانی نرید نمیدونید چه دردسری دارن .تواین هوای سرد بخاری جواب نمیده
هرکی بود به جای من تا حالا ده تاماشین راله میکرد اصلا ترمز نداره لامصب
13:01  1394/09/03
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
0

خداشاهد من اونیکه میگم تجربه شخصیمه
با روا سال دوگانه کارخونه یک مسیر420کلیومتری با میانگین سرعت110کلا15هزارتومان گاززدم
ولی همون مسیر را بیوک تکسوز70هزاربنزین زدم.باشورلت نوا روگاز35هزارگاز زدم.دیگه قضاوت باخودتونه
کاربرات بیوک چهاردهنه است شکم هشتا پیستون گردن کلفت را سیرمیکنه دوستان شوخی نیست اینا سیستمشان
خیلی قدیمیه تووضع اقتصادی امروز نمیصرفه
12:53  1394/09/03
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام من هم شهرکرد ۲/۲۱ ثبت نام کرده ام هنوز خبری نیست ودر حال تخصیص هستم تماس گرفتم با نمایندگی می گوید ماهم نمی دانیم کی تحویل میدهند
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1396/04/14

پویافرامرزی
0

یک روامعمولی بابیوک تقریبایکی میسوزن ولی کیف بیوک کجا. فقط خودروی امریکای والمان
19:26  1394/09/02
گزارش
پاسخ دادن
nova
0

با سلام خدمت دوستان باید اول بگم دوستانی که از ماشین امریکایی بد میگن دو تا اشتباه دارن یکی اینکه اونو با ماشینهای روز الان مقایسه میکنن نه با پیکان رنو فیات و... ماشینهای هم سنش که منقرض شدن بعدشم اینکه از یه ماشن 20 یا 30 ساله انتظارات ماشین صفر دارن ازفنی ماشین سر در نمیارن 4 ساعت روشن کردنش طول میکشه اگه انزکتور رشن نشد چیکار می کنید یا مثلا" ماشینهای دیگه رو برف سر نمی خورن یا مثلا" کولر بخاری پراید پیکان بی ام و 518 و... توپه من که بعد از 10 سال نوا سواری با 17 سال تخفیف بیمه منتظرم تا صبح دولتم بدمد . نوای صفر تولید کنن تا من بخرم در ضمن کدوم ماشین 2 تا خونه روغن ترمز داره تا همیشه ترمز داشته باشی؟
15:29  1394/09/02
گزارش
پاسخ دادن
نیما
4

سلام دوستان تورو خدا این ماشین قدیمیها را ول کنید وقتی تویه مهمانی میبینی همه سوار پارس وماشین مدروزدارند هم خودت
وهم خانوادت احساس کمبود میکنندوتحقییر میشن به خدا من همیشه به خاطر بیوک وشورلت با خانواده ام مشکل داشتم دیگه ولش
کردم وبرام معلوم شد که ماشین قدیمی ارزش رفتن توجاده رانداره همیشه نگرانی
پس خدانگهدار ماشین فرسوده
22:51  1394/09/01
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

واقعا فازتون چیه بعد ۸ماه با پول اضافی ماشینت دادن تشکر میکنی اخه چرا اینجورین
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1397/10/18

غفوریان
0

مبارکتون باشه.دوست عزیزمن9/8تکمیل وجه کردم.هنوز ماشین بدستم نرسیده
گزارش
پاسخ دادن
10:23  1397/10/19

سیامک
0

دوستان سگ ماشینهای امریکای می ارزه به ماشینای اشغال ایرانی
19:58  1394/08/30
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

با سلام خدمت جناب آقای بوکانی عزیز
متن شما را خواندم یاد خاطرات زیبایی افتادم
۱ . موتور بسیار سنگین نوا و بیوک باعث میشود که بهترین باطری اتمی نو با چهار بار استارت زدن بخوابد ، وای بحال راننده بی تجربه ای که در یک روز سرد بخواهد نوای خود را بدون قلق های خاص روشن کند . این بلا در سرمای اراک به سر من آمد و ۴ ساعت طول کشید تا ماشین اتوماتیک را روشن کنم .
۲. یک جفت لاستیک دانلوپ خریدم حدود سه سال زیر نوا نخ زد ، در حالی که ۶ سال است لاستیک هانکوک زیر پژو خودم انداخته ام و شاید دو سال دیگر کار کند .
۳. توی سربالایی های ولنجک ترمز دستی نمیتوانست هیکل سنگین را نگه دارد ، من هم گیر افتاده بودم ، خلاصه اگه کمک مردم نبود من بیچاره بودم
۴ . کلاچ مزخرف و سنگین نوای دنده ای زانویم را برای همیشه معیوب کرد .
۵ ۰ ...
خلاصه خاطرات خوب دارم ولی یک خاطره بد همه رابا خود می بر
22:46  1394/08/27
گزارش
پاسخ دادن
شاهرخ
0

سلام، بچه ها ب نظرتون بیوک بخرم یا شورلت نوا؟؟؟؟؟
والا هر کی یه چیزی میگه،آخرم نفهمیدم کدومش بهتره
12:31  1394/08/27
گزارش
پاسخ دادن
حمید
5

به هر حال ماشین آمریکایی ( البته منظورم این خودروهای فرسوده موجود در کشور است ) همانند چاههای بی انتهایی هستند که هر چقدر در داخل آنها آب بریزی جا دارند و پر نمی شوند ( منظورم خرج کردن و هزینه است ) .
من بر خودم وظیفه میدانم و نیز از دوستانی که شناخت فنی خوبی دارند درخواست می کنم با ارسال اطلاعات دقیق فنی ، دیدگاه دوستان را از تعصبی به فنی و منطقی تبدیل کنند تا موجب روشن شدن دیدگاه همگان شوند .
09:09  1394/08/27
گزارش
پاسخ دادن
حمید
5

با سلام خدمت همه دوستان خصوصا آقای بوکانی عزیز
واقعیت مطلب این است که من هنوز متوجه نشدم کدام تسمه از نوا پاره شده که موجب سوختن موتور نوا شده و نیز نظر آقای مکانیک هم جالب بوده که گفته اگر ماشین های جدید بود سینه قبرستان بودی زیرا همه ماشینهای جهان وقتی یاتاقان میزنند نهایتا متوقف میشوند و اتفاق دیگری نباید رخ دهد .
واقعیت مطلب این است که نظرات درج شده بیشتر تعصبی است تا فنی . همه میدانیم که طراحی این خودرو ها مربوط به دهه ۱۹۷۰ میلادی است و این خودرو ها شاهکارهایی در آن زمان بوده اند و مقایسه آنها با خودرو های امروزی واقعیت کار درستی نیست . این خودرو ها دارای مزایای زیادی هستند اما ایرادات ساختاری زیادی هم دارند که این ایرادات را بعد از چند سال نوا و بیوک سواری میتوان متوجه شد .
یادم می آید مابین سالهای ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۰ که آسمان آبی بود و خیابانها و جاده ها خلوت بود سواری با این خودرو های زیبا واقعا لذت بخش بود لکن امروز با شرایط کنونی سوار شدن بر این خودروهای فرسوده شاید به اندازه تعریفها ی مردم لذت بخش نباشد .
به هر حال ماشین آمریکایی
09:03  1394/08/27
گزارش
پاسخ دادن
نادر
2

من تاحالا چندتا بیوک وشورلت تجربه کردم اینا اصلا سرعتشان زیاد نیست خیلی رانندگیشان سخته
اصلانم راحت نیستن.صندلی های بدفرم .پرسروصدا توجاده صدای پروانه کلافت میکنه .اصلا شورلت اتومات
توسربالای راه نمیره .توکفی هم سه دنده است باید گازشو تخت کنی مصرفش سر به اسمان میرنه
همیشه دلهره داری خراب نشه.زمستونه هم یا سرمیخوره وبه درودیوارمیزنی یا بوکسوادمیکنه
02:13  1394/08/27
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
2

شورلت نوا 200تابره یابه پروازدر میاد یا میل لنگ وپیستون ازاگزوز میزنه بیرون موتور میترکه
باسیزده تومان هیچ که ضررهم میکنی رودستت هم میمونه
نظرت چیه اقاحمید
19:17  1394/08/26
گزارش
پاسخ دادن
GMC
15

داشی نوا خیلی سنگین تر از این حرفاس که پرواز کنه دوما این ماشین همینجوریش بهتر از زانتیا و پژو هستش و چیزی که تجربه شو نداری حرف نزن
گزارش
پاسخ دادن
01:50  1394/08/27

رضا
0

سلام خدمت همه دوستان...
من 19سالمه عشق امریکایی،هفته قبل از تهران ی نوا سی6 دوکانه ور داشتم باش ی کله 200تا تا اصفهان اومدم...واقعا محشره....
بعد تسمه بروند من زیاد وارد نبود م،پنجاه کیلومتر بدون تسمه باش اومدم تا موتور سوخت،تعمیرگاره بم کفت اگه با ماشین ایرانی پنحاه کیلومتر میومدی الان گوشه قبرستون بودی...الانم با یکو پونصد ی موتور دیگه انداختم روش ....واقعا کلاس داره و راحت...مخصوصا اتوماتیک بودنش...شیشه برقی...هیدولیک....من ماشینو ده گرفتم ولی با موتورو خرحایی ک میخام براش بکنم سیزده پام اب میخوره ولی مطنینم روش ضرر نمیکنم
درضمن من با کاز 200تا باش میومدم
01:24  1394/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سامان اهورا
9

سلام دوستان نظرات و انتقاداتونو خوندم خیلی استفاده بردم .میخوام ی نوا بگیرم ولی نمیدونم از کجا و چ شرایطی داشته باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.
19:51  1394/08/18
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
1

خیالت راحت باشه بیمه اش هم میکنن معاینه هم میدن. کسی هم باهات کاری نداره. اینا همش دروغه
وحرف الکی من چندساله دارم کسی همباهام کاری نداشت
بروبخرش
19:03  1394/08/17
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

سلام دوستان یه نوا مدل 65دیدم خیلی تمیز فقط این مدل تا کی اجازه تردد داره یا برای مثال نگیرم دو ماه دیگه بیمه اش نکنن اگه اطلاعات دارین ممنون میشم.
13:01  1394/08/17
گزارش
پاسخ دادن
رزگاربوکانی
1

آگه دست به اچارهستی وازمکانیکی سردرمیاریبخر
به این خیال هم نباش که شورلت بخری وباپژووسمندوپارس رفقاکورس بزاری
که به درداین کارنمیخوره
قطعاتش خیلی گرون میفروشن
باگازمایع خوبه وگرنه بابنزین براتنمیصرفه
شورلت اتومات خیلی تنبل وضیعیفه که توسر بالای خوب جامیمونه
آگه اتومات میخوای بیوک بگیر. وگرنه برویه 206خوشکل بخر
آگه قبلانداشتی بیخیالش شوبرات دردسرمیشه
ایناراکلاتجربه کردم
21:38  1394/08/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

سلام وقتتون بخیر راستش من میخوام ماشین بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید .. یه شورلت نوا دنده فرمونی هست که اتوماتیکش کردن ماشین سرحالی هستش علاقه ی زیادی به ماشین آمریکایی دارم ولی نمیدونم مکانیک و قطعاتش هست یا نه یا اینکه از پس مصرف بنزننش برمیام یاه نه ..خیلی از دوستام بهم میگن ماشین روز بگیر ولی ماشین آمریکایی رو بیشتر بهش علاقه دارم
ممنون از راهنماییتون موفق باشید
12:10  1394/08/16
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

فرمایشات بالای آقای زرکانی کاملا درست است . اگر تا حالا ماشین آمریکایی نداشته ای از این به بعد هم این خودرو های فرسوده را نخر و اجازه بده که ذهنیت زیبایت از این ماشین ها عوض نشود
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1394/08/17

رزگاربوکانی
0

دوستان عزیزتوهرشهرهزاراان مکانیک وقطعه فروش ونمایندگی ماشینهایی روزهست بازمماشینهای
الان تنظیم نمیشه. حالایه شورلت وبیوک که هیچکس بهش دست نمیزنه ولوازمش گیرنمیادخیلی انتظارتان
بالاست آگه یه قطعه سمندوپارس یه ماه نیادتوبازارهمه زمینگیرمیشنم ولی بعدا زچهل سال بیوک وشورلت ادعاهایی
12:55  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

آقای بوکان عزیز
یقین دارم اولا شما نوای بسیار سالمی دارید ثانیا خودتان هم رانندگی پخته ای با نوا داشته و رعایت حالش را می کنید .
اما با نواهای فرسوده امروزی و سبک رانندگی پر شتاب امروزی اگر کسی برای اولین تجربه نوا بخرد و جو گیر هم بشود مطمئن باشید در کمتر از دو ماه چنان زجری از نوا یا بیوک سواری بکشد که از خرید خود توبه نماید .
من هم چون این مسیر پر هزینه را طی کرده ام دوست دارم تجربیاتم را به دیگران منتقل نمایم .
گزارش
پاسخ دادن
20:47  1394/08/14

صفحه اول 5 6 7 8 9 10 11 صفحه آخر
صفحه 8 از 12

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : قبل از افزایش قیمت کارخانه تا بازار تقریبا ۱۴۰ م اختلاف داشت الان که بیش از ۸۰ م افزایش خورد، حداقل ۶۵۰ م کمتر بدیم به خودمون جفا کردیم🙃🙂
مهدی : چرا قیمت کارخانه شاهین جی ال رو نذاشتن یعنی همون ۴۲۸؟
محمد : الان ما آذر ماهی ها باید چه قدر واریز کنیم با توجه به قیمت ۵۰۰میلیونی
محبوبه : سلام قیمت شاهین پلاس نهایی چقد شد؟؟؟؟کسی اطلاع داره ؟؟؟
رسول : قیمت نهایی کارخونه 502 اعلام شد. کسی بخواد بازار بفروشه حداقلش زیر 630 نباید بفروشه
رضا : خواهشاً هر کی فاکتور میشه اعلام کنه
رضا : سلام منم 15مهرم هنوز فاکتور نشدم
اطلس بهمن : یعنی چی ۲۰۲ میلیون ریخته بودی الانم یعنی باید ۳۰۰ میلیون بریزی مطمئنی داداش
مهدی : من خودم تکمیل وجه ۶ام آبانم و هنوز فاکتور نشدم ولی از آشناها داشتیم کسی رو که ۲۸ام مهر تکمیل وجه کرد و ۵ام آبان تحویل گرفت تعجب می‌کنم چرا واسه ما فاکتور نمیشه لطفا اگر از آخرین تاریخ تحویل یا فاکتور خبر دارید با شماره پذیرش بزارید تا ککلیفمون رو بدونیم
شاهین زمستان : برامنم نوشته اتومات درحالی که انتخاب من توسامانه یکپارچه شاهین بدون اضافه کردن اتومات وغیره بوده دوستان میدونن یعنی چی؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا ساینا : علی جان متاسفانه همه هم درد هستیم 207 تومن خیلی زیاده همینجوری تولید تکمیل وجه قیمت قدیم مونده بودیم این افزایش قیمت هم قوز بالا قوز.من حتی دارم به انصراف هم فکر میکنم چون توانایی تکمیل وجه ندارم
محمد : یعنی خودرو رنگ مورد نظر شما تولید نشده،
207 : قیمت کارخونه حدود 200 تومن اضافه شده مطمین باشید حداقل همین مقدار به قیمت بازار آزاد اضافه میشه دوستانی که قصد فروش دارند شب عید بالای 1300 قیمتشه
سورن پلاس دوگانه سوز تحویل 30دی : سلام343
Arizo 6 : تاریخ تایید لیزینگ کی بود؟؟؟
عباسی : قطعنامه علیه ایران صادر شد از فردا افزایش شدید قیمت در تمام بازارهای مالی
عاطفه جی تی : سلام عزیزای جی تی خبر جدید چی دارید؟ یکم درباره جی تی صحبت کنید
ندا . پیش فروش تحویل 30 مهر : بنظرتون کی قراره فاکتور بشیم خسته شدیم از انتظار
تیگو 7 پرو e+ : سلام دوستان تحویل سیستمی ر کجا باید دید
ندا . پیش فروش تحویل 30 مهر : اگه خبری شد از فاکتور اطلاع بدین ممنون