امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)2400
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده6
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)180
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.7
نوع سوختبنزین
اوردرایودارد
حجم صندوق عقب (لیتر)420
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)18
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)484
عرض (سانتی‎‏متر)183
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهکره جنوبی
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / عقب / جانبی
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

1924 نظر

کاربر: kamy
7

الان وقتی می ری دکتر طرف تو رو به عزراییل نزدیکتر می کنه

از انتخاب کره ای شون معلوم هست

23:57  1393/06/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
4

چند نفر می تونند سنتنیال بخرند ؟ خوب توی پاچه خریدارها می کنند . انصاف هم خوب چیزی هست

تعدادشون انگشت شمار هست .

اگر تحریم نبود طرف مغزشو نداده اجاره بره بنز و بی ام و رو ول کنه کره ای بخره
11:44  1393/06/10
گزارش
پاسخ دادن
عارف
24

ببخشید شما یک نفری با چندین اسم مختلف ؟ اینجا هدف اینه که نظرات مختلف را ببینیم و هر کس مختاره خودش انتخاب کنه و حتما هم ارزشمنده و توهین به نظرات دیگران اصلا کار خوبی نیست موفق باشید عزیزم
گزارش
پاسخ دادن
23:25  1393/06/10

عارف
21

سازمان نظام پزشکی کشور برای پزشکان با تخفیف 10 درصد خودرو تحویل میده از کل پزشکان کشور که نظرسنجی کرده 53 درصد کره ای 47 درصد ژاپنی انتخاب کردن که در لیست خودرو ها باشه میتونین به سایت باشگاه سلامت سر بزنید
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1393/06/10

نيما
4

خودتان ميفرماييد پزشكان ، كدام پزشك رو ديدى كه اطلاعات فنى داشته باشه ، بنابراين اين نظر سنجى فقط جنبه تبليغاتى داره ، شما ببينيد كه در جامعه مهندسان و مديران شركتهاى مهندسى و پيمانكارى كه اطلاعات مهندسى و فنى دارند ،چه برندهايي رو انتخاب ميكنند
اروپايى ، ژاپنى و در آخر كره اى يا چينى
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1393/06/11

کاربر: ebrahimiarash
8

این چه حرفیه!؟؟
معلومه که اول ژاپنی
منظور کمپانی ژاپنی "تویوتا موتورز" هست نه تویوتا کمری!!!
تویوتا یه برند معتبر و باسابقه هست،هیچکس هم منکر این نیست که محصولات تویوتا بی کیفیته، اما محصولات کیا و هیوندای هم با اینکه نوپا هستن ولی به سرعت در حال پیشرفتند. دلیل نمیشه حالا هرکسی که کمری سوار میشه فکر بکنه دیگه هواپیما سوار شده و دیگه هیچ....... تویوتا کمری ژاپنی با اینکه ژاپنی هست و با سابقه هیچ حرفی در برابر "کیا اپتیما" ی کره ای و هرچند کم سابقه نداره. تعصب بیمورد هم نباید داشت. دوستانی هم که اپتیما رو با پورشه کاین و مازیراتی و ..... مقایسه میکنن، لطف کنن این کار رو نکنن! به هرحال دلیل نمیشه که چون اپتیما یه شاهکار زیبا و با امکانات هست ، بشه اون رو با برند شناسنامه داری مثل "پورشه کاین"مقایسه کرد!!!!!!!!!!!!!!!! ممنون
گزارش
پاسخ دادن
07:01  1393/06/12

نيام
8

راستى شما يك سر به سايت جى دى پاور بزنيد ببينيد كه درباره ماشينهاى كره اى على الخصوص الانترا و سوناتا ، چه نظرى داده ، اين موسسه خودروها رو بعد از سه سال كاركرد بررسى ميكنه ، كه ماشينهاى كره اى با بيشترين آمار خرابى و امتياز منفى در رده هاى اخر هستند ، مثلا سوناتا ١٧٨ نمره منفى و كمرى ٥٧ نمره منفى ، انوقت متوجه ميشىيد كه فرق اصالت و تجربه چيه ، عرض كردم دوبار با آپتيما مسير ٤ ساعته رو رانندگى كردم ، به اين قيمت اصلا نميارزه ، همانگونه كه مقايسه قيمتيش در خارج از كشور هم همين رو نشون ميده ، اگر يه سر به سايت باما هم بزنيد ميبينيد تعداد فراوانى ماشين كره اى زير ٣٠٠٠٠ كاركرد به فروش گذاشته شده .
من نميگم ماشينهاى بدى هستند بلكه هر چيز به قيمتش ارزنده هست ، وقتى يه ماشين ٩٣٠٠٠ درهمى رو ١٦٠ ميليون ميفروشند اين مسخره هست ، هر جور حساب كنى ١٣٠ بيشتر نميشه تازه اونم خريد شخصى در عوض كمرى ١١٢٠٠٠ درهمى رو ميخرى ١٦٠ ميليون ، حالا كى تعصب داره من يا شما!!!
00:36  1393/06/09
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
10

قبول دارم

در برندهای آسیایی ژاپن همیشه پرچمش بالا هست

اگر دقت کنید ماشین های کره ای با انبوهی از آپشن های جور واجور خریدار را بمباران می کنند تا راضی به خرید بشه ولی در مقابل ماشین های ژاپنی نیازی به آپشن های خیلی زیاد ندارند چون می دونند که ماشینشون فروش می کنه به دلیل اعتماد مردم و کیفیت بالا قطعات و ... .
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1393/06/10

نيام
5

دوست عزيز

اتفاقا بنده هم با مقوله برند زدگى با شما موافقم ولى يك نكته را در نظر نگرفتيد و آنهم تفاوت مدلهاى اكونوميك و لوكس هست ، برندهاى كره اى در حال طى كردن مسير ترقى هستند و مدلهاى لوكسشون رو هم با هزار تخفيف و شرايط منحصر بفرد ليز در خارج از كشور ميفروشند ، شما در كانادا راحت با ماهى ٤٥٠ دلار صاحب فولترين مدل گرانجور ميشويد ، ولى آيا توجه كرديد كه در ايران چرا سراتو ٦٩٠٠٠ درهمى رو ميفروشند ١٢٨ ميليون در صورتى كه بايد حداكثر ٩٢ ميليون باشه يا آپتيما ٩٣٠٠٠ درهم رو ١٤٨ ميليون كه بايد ١٢٠ ميليون باشه ، متوجه ميشويد كه بخاطر زيبايى ، بدجور دلالها جيب مردم رو خالى ميكنند ، اين مقوله رو تو برند تويوتا و ديگر برندهاى مطرح خيلى كمتر ميبينيد ، يه سر به سايت درايو عربيا بزنيد ، يه چيز ديگه ، حداقل ماشينهاى اكونوميك كره اى مشون دادند كه استهلاكشون بالاست و با چهارتا آپشن ، سر مشترى رو گول ميمالند ، سوناتا واى اف داشتم با تنفر ردش كردم
00:21  1393/06/09
گزارش
پاسخ دادن
ms
27

سنتینیال از هیوندا و کیا کا 900 از کیا ماشین های بسیار پر قدرت نزدیک به 420 اسب بخار هستن که خیلی راحت و دارای اپشن فراوان تا دلت میخواهد هستن و قطعا حرف برای گفتن در مقابل برندهای برتر دارن در ضمن بسیار ماشینهای خرکاری هستن اگه ماشینهای کره ای ضعیف بودن قدرت تولید همچین ماشینهایی رو نداشتن و الان خیلی از افراد هستن که حاضرن 450 میلیون برا این ماشینها بدن و دنبال بنز و بی ان و نرن البته با توجه به خدمات رسانی و راحتی و اپشنها و خرکاری و قیافه و ...
ما نمیتونیم بگیم چون اینا ماشینهای کره ای هستن ولش کنین بهتره تعصب رو کنار بذاریم و عمیقتر نگاه کنیم
وقتی ما یه ماشین سرشناس میگیریم درسته معمولا ماشینهای راحتی هستن ولی خیلی از پولی که پرداخت میکنیم بابت برندشه و این اصلا خوب نیست در حالی که شرکت دیگری مثل کیا و هیوندا تمام سعیشون اینه که خوشونو بالا بکشن و تقریبا کسی پول برند بهشون پرداخت نمیکنه البته همیشه هم اینجوری نیست و این دوتا شرکت در حال حاضر دارن سرشناس میشن
22:28  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
33

اقا نیام سلام یه ماشین حلبی نمیتونه در دسته ماشینهای ایمن جهان قرار بگیره و از طرف دیگه اگه شما این ماشین را از نزدیک دیده باشین میبینین که ماشین سنگینیه و فرمایش شما بجز تعصب در مودد برندها چیز دیگری نیست به نظر من سابقه کاری یک شرکت در گذشته نمیتونه گویای اعتبار ان در حال حاضر باشه کیا و هیوندا خیلی پیشرفت کردن و این صحبت شما در موردشون صدق نمیکنه ماشین برای راحتیه و اپشنها برای راحتیه مشتریه من به شخصه برای برند اونم کمری حاضر نیستم این پول رو بدم در حالی که یه ماشینه راحتیه و در مقابل اپتیما بدون اپشنه شما نمیتونین کمری رو با اپتیما مقایسه کنین چون اپشن اون رو نداره اگه یه ماشین ژاپنی با این امکانات ارایه بشه حداقل 250 در میاد در مقابل 160 تومان اپتیما در ضمن همانطور که در سایت های مختلف ذکر شده اپتیما جز ماشینهای برتر از نظر ایمنی است و این خود کفایت میکنه در حالی که برای ایمنی حرفی از کمری به میان نمیاد بدرود
20:11  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
22

اونایی که از اپتیما بد میگن،،،،، یا اینقد وضعشون خوبه که اثلا ماشین زیر پونصد میلیون رو سوار نمیشن و یا یه عمریه که دارن پراید سوار میشن و به نوعی نون و نمک کیاموتور رو خوردن و دارن میخورن و نمکدون میشکونن. اپتیمایکی از خوبترین ها
18:08  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
نيام
7

دوست گرامى
اولا بخاطر ماشين به ديگران توهين كردن كار درستى نيست و بعدش ديده بوديم كه روى برندهاى اصيل و با اصل و نسب تعصب دارند ولى نديده بودم روى برند بى اصل و نسبى مثل كيا كسى تعصب داشته باشه .
نياز هم نيست ماشين پانصد ميليونى سوار شيم ، من كمرى سوارم ، واقعا دوبار با اين حلبى رانندگى ٤ ساعته كردم فهميدم كه ارزش اينهمه پول رو نداره ، وقتى هم به قيمتش در دبى رجوع كنى ميبينى بدجور دلالها دارند سود ميبرند ، آپتيما ٢٠١٤ ، ٩٣٠٠٠ درهم و كمرى ٢٠١٤ ، ١١٢٠٠٠ درهم ، اينجا چطور؟! البته خيلى زود به اين نتيجه ميرسى كه كره ايها فقط زيبايى دارند ، بعد از ٣ سال ، به آپشن زيباى استهلاك مزين ميشند.
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1393/06/08

ms
3

اگه خودروهای برتر جهان از نظر ایمنی جستجو کنین براتون میاره
17:22  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
0

من اینارو از اینترنت کپی کردم ولی کامل نیوفتاد ادرس سایت رو هم فرستادم ولی بازم نیومد
17:13  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
1

اگه بزنین ایمنترین خودرهای جهان میاره
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1393/06/08

ms
29

honda accord 2 door
honda accord 4 door
Chrysler 200 4-door
Dodge Avenger
Ford Fusion built after Dec. 2012
Kia Optima
Nissan Altima 4-door built after Nov. 2012
Suzuki Kizashi
Subaru Legacy built after Aug. 2012
Subaru Outback built after Aug. 2012
Acura TL
Volvo S60
Volkswagen Passat built after Oct. 2012
17:09  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ali
2

در یک کلمه .فرای امکانات
17:03  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
7

http://www.gizmag.com/iihs-safest-cars-2013/25639/
16:48  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
27

اپتیما رتبه 6 رو بین این 13 خودرو داره
16:47  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
16

برای ما ایرانی ها وقتی میخواهیم ماشین بخریم از همه مهمتر ظاهر ان است بعد مساعل دیگر در حالی که در ابتدا ایمنی خودرو همیشه باید در مرحله اول قرار بگیرد چون هیچ چیز باارزش تر از زندگی نیست و به نظر من ماشینی ارزش خرید دارد که تست ایمنی رو پشت سر گذاشته باشه و موفق و سربلند بیرون امده باشه .
بعدا به مساعلی از قبیل ظاهر و شتاب و ... باید توجه کرد
به گزارش افکارنیوز، اکثر خودروسازان علاقه زیادی به جذب مشتری از طریق نشان دادن تست تصادفات در تبلیغات خود دارند. دولت فدرال ایمنی بزرگراه های آمریکا (NHTSA)و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها(IIHS)، مراحل تست خودروها را در این رتبه بندی تغییر دادند و پس از این تغییرات در سال گذشته مشخص شد که خودروهای لوکس فاقد این شرایط ایمنی هستند؛ شرایطی که در سال گذشته با تغییر آن، تصادفات از جلو و عقب خودروها نیز در نظر گرفته شد. (IIHS) این خودورها را بر اساس معیاری به نام "همپوشانی کوچک تصادفات" ایمن ترین خودروهای سال جاری میلادی می داند.

از گزارش فوربس در مورد نحوه انتخاب این خودروهای که بگذریم، جالب است بدانید از ۱۳مورد خودروی برتر معرفی شده تنها ۲نمون
16:46  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

سلام بچه ها شتاب اپتیما بیشتره یا سوناتا ؟
ممنون
02:12  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
...
2

در کل ماشین کره ای ماشین یکبار مصرفه.
اگه به سرسال برسه و سالم مونده باشه خیلی هنر کرده.
خدارو شکر تو خارج از ایران یک خدماتی داره که تو ایران همونم نداره.
گارانتیشونم که کلا الکیه.
بدر ترین قسمتشونم اینه که نسبت به اروپا و آمریکا که هرسال ماشیناشون بهتر از قبل میشه اینها هرسال بدتر از قبل میشه.
از هرکی که اپتیما و سوناتا و آزرا قدیم ( کلا کره ای قدیم ) داشته بپرسین حاظر نیست با 2014 و 2015 هاش عوض کنه چون واقعا ارزش خرید ندارن.
16:03  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

من رفتم آپتیما بخرم ، یکی از دوستان قیمتش رو تو دبی بهم گفت که تقریبا با ام جی ۶ یکی بود و تو ایران ۴۰ میلیون تفاوت !!! ، سایتهای مختلف خارجی مثل اتوکار رو خوندم و دیدم به ام جی ۶ ، سه و نیم ستاره داده و آپتیما ۳ ستاره . هر دو کلاس D هستند ، امکانات یکی هست ، تو هندلینگ و شتاب ثانویه برتر هست و مثل آپتیما خشک نیست . از نظر کیفیت و موتورینگ و هندلینگ هم دیدم سایت اتواکسپرس برای سال ۲۰۱۴ ، ام جی ۶ رو جزو تاپ تن معرفی کرده و آپتیما جزو سی تای اول هم نشده . گول ظاهر ماشین کره ایها رو نخورید که فقط به نفع دلالها ست. بالاخره ام جی ۶ خریدم و واقعا راضیم و مابقیش هم یه ۲۰۷ گرفتم .
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1393/06/06

کاربر: ebrahimiarash
3

موافقم اما باید تمام پارامترها رو در نظر گرفت وگرنه اینجا همه دوست دارند ماشین اروپایی سوار بشند.
158 تومن مدل 2015 هست.
مدل سالش رو حدود 140 هم میشه خرید.
اپتیما تو رنج خودش از همه رقیبانش بهتره، منم آزرا داشتم ترمز نداشت،اما خوب بود ولی آسایشی رو که آپشنال اپتیما الان داره برام فراهم میکنه آزرا نمیتونست بکنه.
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1393/06/06

فرید
0

نقشه ماشینو چجوری میتونم فعالش کنم. لطفا جواب دهید
14:44  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
سونا
2

کاربر ebrahimiarash سلام میخواستم ببینم شما از کیفیت مواد بکار رفته در داخل اپتیما راضی هستین و ماشین بی صدا و راحتی است ؟
21:20  1393/06/05
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

آقا ابراهیمی ، یه جور نوشتی که آدم فکر میکنه داری درباره پورشه کاین مینویسی ، دوست عزیز آپتیما جز خوشگلی بیرون ، خشکی سواری ، صدای باد بالای سرعت ۱۲۰ ، انتقال ضربات و پایین بودن کیفیت کابین رو داره و متاسفانه استهلاکش هم کم بالا نیست ، کافیه یه مقایسه ای با کابین کمری بکنی میفهمی که کیفیت این کره ای در حد ماشین ۱۰۰ میلیونیه نه ۱۵۸ میلیونی .
من داشتم راضی نبودم بعد از شش ماه فروختمش . کلا کره ایها فقط قیافه دارند . حیف اینهمه پول که برای این بدی ، با این پول یا کمری بخر یا هوندا آکورد . کره ای یعنی زیبای حلبی
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1393/06/06

کاربر: ebrahimiarash
2

سلام
از جهت کیفیت و مونتاژ قطعات داخلی از20 میشه بهش نمره 19داد،دوخت چرم صندلیها عالی،داشبرد عالی،بازو بسته شدن درب داشبرد عالی بخصوص قفل هم که میشه با کلید،کمربند ایمنی نرم و راحت بدون فشار به قفسه سینه و ایجاد ناراحتی،حرکت سانروف و شیشه ها بی صدا،هرکسی که برای اولین بار داخل ماشین منو دید نتونست از طراحی و دوخت چرم صندلیها و داشبرد و روکش درب ها و کلا فیس داخل ایرادی بگیره و همه تعریف کردن و خوششون اومد،صدای اضافه هم من تا حالا نشنیدم از جاییش،اما میدونید که سری جدید اپتیما با رینگ چرخ سایز18 تولید میشه و هرچی رینگ بزرگتر باشه ارتفاع فاق لاستیک کمتر میشه و طبیعتا مقداری خشکی وانتقال صدا از چرخ ها(بیشتر چرخهای جلو) به داخل اتاق رو داره ولی نه زیاد،البته زدن باد نیتروژن به تایرها این صدا رو کمتر میکنه،کولرش هم که واقعا معرررررکست. اگر جدا قصد خرید اپتیما دارید یه پیشنهاد بکنم خدمتتون؟
گزارش
پاسخ دادن
04:38  1393/06/06

کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز شما باید به نمایندگی مراجعه کنید
تو سایت اطلس خودرو هم ذکر شده که تنوع آپشن اپتیما زیاد هست و هنگام ثبت قرارداد آپشن هاش ذکر میشه. در مورد آپشن هایی که قابل ارایه روی خودروی اپتیما هست اگر سوالی داشتید درخدمت شما هستم. آپشن های اپتیما متنوع و اکثرا سفارشی هستند و تمام اینایی که میگن فول کامل حتی نیم فول هم نیستند و......
22:35  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سونا
0

ممنون از لطفتون
گزارش
پاسخ دادن
22:54  1393/06/03

کاربر: ebrahimiarash
0

سلام
از اونجایی که انواع اپتیما با سفارش ها و آپشن های مختلف وارد کشور شده و همه سردرگم و نگران این هستند که خدایی نکرده ضرر نکنن و سرشون کلاه نره، قصد دارم تک تک آپشن های فابریک شرکتی ،که یه اپتیما "میتونه" داشته باشه رو به صورت کامل معرفی کنم تا همه آمار بیاد دستشون. دوستان بپرسید در خدمت همه هستم.
یا حق

17:52  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سونا
0

با سلام خدمت شما ممنون میشم اگه اپشن های فول شرکتی 2015 را بهم بگین در ضمن از کاربر k1 کمال تشکر رو دارم به نظر من یه تفاوت عمده که فول شرکتی با وارداتی داره اینه که مانیتور کوچکتری دارن
مرسی
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1393/06/03

سونا
0

دوست عزیزم k1 با توجه به گارانتی 5 ساله در کل شما توصیه میکنین که شرکتی بخرم؟ چون با توجه به کلاه برداری های زیاد تصمیم دارم شرکتی و از خود نمایندگی مرکزی بخرم در ضمن بهم گفتن گرم کن و سرد کن صندلی های جلو داره و کروز کنترل هم داره و اپشنهای دیگه که البته چون من کل اپشن های اپتیما رو نمیدونم نمیتونم شرکتی رو با وارداتی مقایسه کنم . ثبت نام فقط 2015 داره .
ممنون از راهنماییتون
15:58  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
k1
1

شرکتی مطمعن تر هستش چون الان نمایشگاه دارها خیلی حیله گر شدند که البته با vin ماشین به راحتی میتوان فابریک و کامل بودن اپشن ها را فهمید
شرکتی چند اشکال عمده دارد:
1-حتما برای تعویض روغن و فیلتر و ... باید به نمایندگی مراجعه کنید که بین 100 تا 150 تومان هزینه بیشتری بابت تعویض نسبت به بیرون میگیرند و اگر هم نبرید گارانتی ماشین ابطال میشه.
2- اوضاع گارانتی در ایران حدود 30 درصد هستش چون با بهانه تراشی های مختلف سعی میکنند تقصیر را گردن شما بیاندازند
3- 10 میلیون ماشین را نسبت به وارداتی ها گرانتر میدهند

پیشنهاد بنده خرید وارداتی از جای مطمعن و چک کردن اپشنها از طریق vin ماشین و در مرحله ی بعد شرکتی.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1393/06/03

مهدی.
0

سلام بچه ها . امروز یه اپتیما ۲۰۱۰ بم پیشنهاد شد. طرف میگفت ۹۰ تومن . هرچی اینترنت سرچ میکنم واسه اپشن . امکاناتش .اطلاعات متفاوتی بدست میارم. کسی هست اطلاعات دقیقی در مورد اپشن هاش ؟ امکانات؟؟و...... داشته باشه و کمکم کنه. مرسی
13:31  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
0

من 2010 سوار شدم

موتورش 6 سیلندر و 2700 سی سی هست .

شتابش خیلی بالا هست خیلی . سرت به صندلی می چسبه

آپشن : سنسور پارک داشت - کولر دیجیتال - 3 مدل ترمز داشت - صندلی ها برقی و 6 تا کیسه هوا

اگر ماشینه موتوریش سالمه بگیر قیمتش خوبه

گزارش
پاسخ دادن
22:43  1393/06/03

mehdi
0

سلام بچه ها امروز یه اپتیما ۲۰۱۰ به هم پیشنهاد شد...طرف گفت ۹۰ تومن. من هیچگونه اطلاعاتی‌در موردش ندارم . اینترنتم که سرچ میکنم اپتیما ۲۰۱۰ انواع اقسام عکس ها و فیلم های متفاوتی میاره. لطفا اگر کسی اطلاعات کاملی در مورد امکانات .موتور . اپشن ها. داره کمک کنه.مرسیییی
13:01  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سونا
0

سلام به همه دوستان که از وقت خودشون مایه میذارن و نظرات جالبی رو ارایه میدن
میخواستم ببینم که فول شرکتی و فول وارداتی از نظر اپشن خیلی تفاوت دارن ؟
ممنون از نظرات مفیدتون
درود
23:32  1393/06/02
گزارش
پاسخ دادن
k1
0

شرکت معمولا فولترین نوع را وارد میکند ولی همیشه اینطور نیست به طوری که بعضی اوقات نیمه فول را به جای فول میدهند (شانسی هستش چون شرکت حساب و کتاب نداره )
به طور مثال گرمکن و سرد کن صندلی ندارد و...
مثلا ۱۰۰۰ سری اول فول هستند و بقیه سری ها مثلا سردکن ندارد
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1393/06/03

علی
1

باسلام فرق فول و نیمه فول و قیمت رو می خواستم با تشکر
21:16  1393/06/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
0

ضمن تشکر از همه به ویژه دوست گرامی k1 عزیز
خلاصه بعد از حدود دو هفته تلاش درنهایت تونستم یه اپتیما 2015 فول واقعی بخرم.
با اجازه استادان بزرگوار به چندتا نکته اشاره کنم که هم جالب و هم تاسف و تعجب برانگیز باشه!!!!!
نکته جالبش اینه که بنده تو این دوهفته شاید دو بار در روز به اکثر بنگاههای(کلا محدوده غرب تهران) سر زدم برای خرید ماشین و توی هر بنگاه هم دست کم سه الی چندین نفر دلال و.. بودن ولی حتی یک نفر از اونها نمیدونست که میشه با شماره vin استعلام هر خودرویی رو از سایت سازندش گرفت!به عبارتی خودشون هم نمیدونستن چه دارن میفروشن
نکته بعد تاسف و تعجبم از خانم پیرزنی بود که با ۶۰ سال سن قصد داشت یه اپتیما دو ایربگ و بدون اینفینیتی رو جای فول بندازه بهم (به خدا قولنامه هم نوشتیم)
در آخر اینکه متوجه شدم که یک اپتیمای مورد اعتماد هیچی نداشته باشه باید حتما سیستم اینفینیتی رو با 2تا ساب ووفر عقب و جلو روی داشبورد داشته باشه که اگر نداشت100%مطمین باشید که حیله ای تو کار هست و فول ترینش هم باید بال کوسه ای رو داشته باشه وگرنه فول کامل نیست.البته بازهم استعلام vin حرف آخرو میزنه.
02:53  1393/06/02
گزارش
پاسخ دادن
k1
0

بله دقیقا من هم نظر دوستمون را تایید میکنم
ان شا... به خوبی و خوشی از ماشین استفاده کنید و چرخش براتون بچرخه
از اینکه توانستید ماشین دلخواهتون را بگیرید خوشحال شدم
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1393/06/02

فرشیدf.h
0

مبارکت باشه.بهم بگو 2015از کجا خریدی وچند خریدی و آیا نحویل به روز دادان یا نه ممنون میشم ضمنا با چه آپشنی خریدی؟
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1393/06/02

کاربر: ebrahimiarash
0

سلام
جدا عذرخواهی میکنم بابت تاخیر
به هرحال داخل مشکی کامل با رادار عقب،چون یه آزرا سالم داشتم خیلی به قیمت فروختم ،اجبارا اپتیمارو هم یه خورده پر خریدم 158(20تاش هم موند البته) و به شرط پلاک 5 روزه. همونجا هم نشستم آوردمش خونه.
خب اول فک میکردم فولتررررین هست ولی وقتی دفترچه ماشین رو خوندم دیدم نه نشد نیم فول هم نیست! تا صبح خوابم نبرد به خدا، تا صبح نقشه میکشیدم واسه فروشنده :D ولی فرداش یه خورده چرخیدم دیدم نه هرچی 2015 هست همشون یکیه تازه خیلی هاش برای صادرات به سوریه بود که همون رادار عقب رو هم نداره
فرمون فول،اینفینیتی بزرگ شرکتی فول با دو ساب،دو گرمکن وسرد کن، کوسه ای و رادار وبقیه چیزایی که میدونید و همشون دارن. سفارش عمان هست،اون قسمت که کلیدهای سنسور و اسمارت پارک و رادار و دیمر پشت آمپر قرار داره یه تغییراتی تو اندازه کلیدهاش داره فکر کنم قرار بوده فول باشه ولی...وقتی درب جعبه فیوز که داخل موتور هست رو باز کردم از دیدن جاهای خالی رله ها و فیوزها خیلی ناراحت شدم،کتابچه ماشینو که نگاه میکنی دوست داری فول واقعیش زیر پات باشه.از اتو برهانی توسعادت آباد خریدم

گزارش
پاسخ دادن
03:29  1393/06/04

k1
0

در پاسخ به ebrahimiarash
به گرمکن و سرد کن صندلی ها و auto hold هنگام خرید برای اپتیما دقت کنید
23:52  1393/06/01
گزارش
پاسخ دادن
فرشته
8

سلام بچه ها اونایی که صاحب نظر هستن ممنون میشم منو راهنمایی کنن
من بین سوناتا و اپتیما 2015 موندم البته اپتیما رو دیدم ولی سوناتا جدید فیسش عوض شده و اپشنهاش تغییر کرده ممنون میشم کمکم کنید مرسی
21:52  1393/06/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز k1
امکانش هست این vin رو شما هم چک کنید KNAGN4129F5522867
من که نگاه کردم عمده مشخصاتش با همون 2014 قبلی که شما هم نگاه کردید یکی بود، البته ناگفته نماند از صبح بیشتر از 20تا vin چک کردم که هیچکدوم مثل اون 2014 نبود الا این بالایی.
البته مربوطه به اپتیما 2015 با رادار هست.
تو مدل های 2015 چند نوع آپشن داره؟
شماهم زحمت بکش اگر اوکی باشه به امید خدا تمومش کنم بره. جدا ممنونم و سپاسگذارم
18:31  1393/06/01
گزارش
پاسخ دادن
k1
0

مدل 2015 را چک کردم و فول هستش.
والا تو ایران تنوع اپشن ها زیاده(به دلیل فروشندگان حیله گر) و گرنه در دیگر کشورها مدل 2015 3 نوع اپشن(پایه-نیمه فول- فول) دارد و این مدلی که دادید فولترین مدل هستش.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1393/06/01

کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز k1
من تو سایت مورد نظر ثبت نام کردم و همون شماره vin رو هم وارد میکنم ولی هیچ اطلاعاتی نمیده یعنی تمام پارامترهاش خالی میاد بالا!!!!!!!!!!!!
والا به خدا اینقدر این ماشین داستان داره اثلا یواش یواش از خریدش دارم منصرف میشم ؛-)
اگه امکانش هست شما یه تستی بکنید بعد بنده و بقیه رو راهنمایی کنید. KNAGNN4127E5505340
این شماره VIN مربوط به یه اپتیما 2014 هست. تشکر
22:39  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
k1
0

دوست عزیر کدی که دادید یک N اضافه دارد و باید یک N را حذف کنید تا اطلاعات نمایش داده شود (کد باید 17 رقمی باشد)
اطلاعات ماشین را چک کردم و به نظرم فول هستش ولی در مورد ایر بگ ها مطمعن نیستم!
شما میتونی ماشین را برای اطمینان از ایربگ به نمایندگی نشون بدی تا با دستگاه چک کنند .
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1393/05/31

کاربر: ebrahimiarash
0

مگه شماره vin همونی نیست که پایین زیر شیشه جلو سمت راننده هست؟
اگر تو سایت کیا استعلام گرفتم ماشین فول فول بود، آیا امکانش هست اینجا چیزی ازش برداشته باشن!؟
آیا نمایندگی های کیا تو ایران سرویس کامل میدن دیگه به ماشینای وارداتی؟ فردا خدایی نکرده وارداتی بخریم مثلا برقش به مشکل بخوره نمایندگی پاسخگو هست؟ درکل منظورم اینه که به جز هزینه تعمیرات آیا تعهدات شرکت در مقابل خودرو های شرکتی و وارداتی یکسان هست یا نه؟
از دوستانی که فول کامل کیا اپتیما رو دارن خواهش میکنم یه لیست کامل کامل از آپشن هایی که باید داشته باشه رو بزارن اینجا. تشکر
20:30  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
k1
0

بله vin همونه و امکان دستکاری در ایر بگ ها نیز وجود دارد
به پست کاربر ms هم توجه کنید
خدمات خودرو های وارداتی را شرکت اطلس خودرو قبول میکند ولی به دلیل عدم کارانتی هزینه بیشتری بابت تعمیر میگیرند
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1393/05/31

کاربر: ebrahimiarash
0

اون شماره ای که زیر شیشه جلو سمت راننده هست همون شماره vin یا نه؟
20:28  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
ms
7

با سلام در پاسخ به کاربر k1 باید عرض کنم درسته وین کد اپشنها رو نشون میده ولی مشکل ما فراتر از این حرفاست من تنها دلیلی که برای ثبت نام رفتم نماینگی مرکزی و از بنگاه خریداری نکردم این بود که میگفتن حتی ایربگ های کناری رو بدون اینکه کسی متوجه بشه باز میکنن و بر میدارن حتی جاش هم مشخص نمیشه شما وین کد رو وارد میکنین میگه 6 ایربگ داره در حالی که فقط دوتاش باقی مونده مابقی برداشته شده به همین دلیل شاید خرید از نمایندگی 8 الی 10 تومان گرونتر در میاد ولی حداقل اپشنهایی رو که میگن مطمعنی که داره و در قبالش 5 سال هم ضمانت میدن در بنگاه خبری از ضمانت نیست من تصمیم داشتم از بیرون اپتیما رو بخرم ببرم نماینگی مرکزی کنترل کنن و ضمانت نامه صادر کنن ولی قبول نکردن گفتن اونا دستکاری شدن و هر گونه دستکاری از ضمانت ساقط میشه
17:07  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
amir
0

کیفیت مواد به کار رفته در داخلش در حد 160 میلیون هست؟حس خوبی رو یه آدم القا میکنه؟
14:12  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
حميد
1

نه به هيچ وجه ، در حد ماشين ١٢٠ ميليونى كيفيت داره ، من كه راضى نيستم
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1393/05/31

مجید
1

قضیه از این قراره که ابتدای واردات اینها ناشی بودن و فول وارد کردند بعد که دیدند میشه دزدی کرد، خودشون آپشن هاش برداشتند و به قیمت فول فروختند. بعد از مدتی برای اینکه برای خودشون ارزان تمام بشه سفارش دادند که برخی آپشن هاش بردارند و باز با قیمت فول به مردم فروختند . یعنی تا خرخره مال حرام و دزدی و چپاول از مردم !!! هیچ کسی هم نیست جلوی اینها رو بگیره چون کار ، بالا میگیره همشون از دم کلفت هایی هستند که حتی نمیشه اسم برد!!!
10:55  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
علی محمدی
0

جناب مجبد عزبز.آیا برای حرفتون سند و مدرکی هم دارید؟میتونید تشریف بیارید کیلومتر 8 جاده مخصوص شرکت اظلس و خودرو های موجود رو از نزدیک با هم چک کنیم
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1393/06/12

کاربر: ebrahimiarash
0

آقا واقعا معلوم نیست این داستان اپتیما چیه و چند نوع فول داره !!!!!!!!!!
آدم میخاد بخره دستش میلرزه به این نمایشگاهی ها پول بده، اینا میگن کیا اپتیما بیشتر از ده رقم هست که همشون هم با هم آپشناشون فرق داره.
یکیشون میگه مال من همه چی داره به جز سنسور آینه ،اون یکی میگه مال من همه چی داره فول کامله!!!!! فقط کامفورت نداره، اون یکی میگه مال من 8 ایربک هست بغلیش میشه اینا بلد نیستن اپتیما 6 تا ایربک داره و یکی دیگه هم میگفت اونی که رادار داره الکی هست نداره فقط دکمشو داره
آقا خلاصه از دست این جماعت نمایشگاه دار و دلال نمیتونیم ماشین بخریم
امروزم که شنیدیم 2 ایربک رو الکی مثل 6 ایربک که رو ستون و جاهای دیگش علامت ایربک داره داغی میزنن و 2 ایربک رو به جای 6 ایربک میدن دست خلق الاه.
01:20  1393/05/31
گزارش
پاسخ دادن
k1
2

دوست عزیز هر ماشینی یک vin code مخصوص (شماره شاسی ) داره که اگر در سایت kia-hotline.com این کد را وارد کنی تمام مشخصات ماشین از قبیل سال ساخت و تعداد ایر بگ و باقی اپشن ها را نمایش میده و اینطوری میفهمی که اپشن ها فابریک و فول هست یا نه!
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1393/05/31

amir
0

سلام،من سوار سورنتو شدم،توی دست انداز ها آدمو پرت میکرد بالا،اپتیما هم همین جوریه؟
سوال بعدیم این که توی جاده ای مثل چالوس میکنه؟
17:46  1393/05/30
گزارش
پاسخ دادن
على
0

انتظار نداشتم خشك باشه اينقدر اين آپتيما، كلا سيستم تعليق كره ايها خيلى خشكه فرقى هم نميكنه اسپرت باشه يا نه
گزارش
پاسخ دادن
22:46  1393/05/30

هانا
0

بچه ها واقعا شتابش خوبه ؟ جلوی ماشینای ایرانی ادم رو ضایع نمیکنه ؟
اقا نریمان شما که اطلاعاتتون لطفا راهنمایی میکنین .
ممنون
01:02  1393/05/30
گزارش
پاسخ دادن
نريمان
1

دوست گرامى
آپتيما ماشين خوبيه و نه به اين قيمت ، چون با قيمت ١٥٨ ميليون ، انتظارات را برآورده نميكنه ، كيفيت كمرى را ندارد ، راحتى سفر يك ماشين سدان خانوادگى را ندارد ، خشكى قابل توجهى دارد و در عين حال همانند خودروهاى اسپرت چابك نيست ، همه اين موارد به نسبت قيمتش گفته شد ، ولى از آن طرف استايل خيلى خوبى دارد ، امكانات قابل توجهى دارد .
در خصوص شتاب اوليه و ثانويه بدليل تنبلى گيربكس با صرف زمان گشتاور ٢٣٠ نيوتن مترى موتور از طريق گيربكس به چرخها منتقل ميشه ولى به اين معنى نيست كه جلوى ماشينهاى ايرانى كم بياره و حتى سرتر از سوناتا و كمرى از نظر شتاب هست . در كل با توجه به قيمتش در خارج از كشور ، بيش از ١٤٠ ميليون نمى ارزه
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1393/05/30

علي+
0

ماشين بدي نيست
10:50  1393/05/29
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
2

نریمان جان سلام MG 1800 سی سی و اپتیما 2400 سی سی است 600 سی سی اختلافشه بنابرین باید گرونتر هم باشه در ضمن خدمات پس از فروش ماشین های کیا و هیوندا بهتره از طرف دیگه وقتی ماشین رو میخری باید به فکر فروشش هم باشی MG به راحتی ماشین های کره ای فروش نمیره و به نظر من ماشین های کره ای برای سوار شدن در ایران فعلا گزینه های خوبین بدرود
01:35  1393/05/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

سلام پدرام خان

البته بخاطر وجود سیستم توربو در ام جی 6 اختلاف گشتاور انتقالی به حداقل میرسه ، یعنی آپتیما 230 نیوتن - متر و ام جی 6 ، 215 نیوتن- متر میشه . در دو مورد دیگه کاملا با شما موافق هستم ، خدمات پس از فروش و فروش رفتن ماشینهای کره ای در ایران که بهتر از هر برند دیگری هست . البته اینطور نیست که آپتیما رو تست نکرده باشم و یا نداشتمش ، عرض کردم با توجه به اختلاف قیمتشان در خارج از کشور ، این اختلاف قیمت در ایران که فقط به سود دلالان هست ( کم هم نیست 45 میلیون ) ، یک مقدار شاید به صرفه باشد که زحمت فروش رو متحمل شد. اگر هم لازم دونستید به صورت فنی هر دو خودرو رو که کاملا تجربه کردم ، نظراتم رو ارایه میدم.
اینرو هم بگم که هدف من خدای ناکرده تخریب آپتیما نیست بلکه توجه به گزینه های دیگری هست که میتواند به نفع مشتری بیشتر تمام شود.
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1393/05/26

ms
6

سلام به دوستان من چند روز پیش فول شرکتی ثبت نام کردم تو نمایندگی مرکزی کیا تو تهرانسر مدل 2015 سه رنگ بیشتر نداشت سفید مشکی نقره ای من نقره ای ثبت نام کردم قیمتش فعلا 158 تومان است ولی قیمت نهایی رو موقع تحویل میگن که 5 ماه بعد هستش اولش 75 تومان میگیرن که سود مشارکت 25% میدن تقریبا هر ماه 1.5 میلیون که در نهایت از قیمت خودرو موقع تحویل کم خواهد شد تمام هزینه ها از جمله بیمه شخص ثالث هم بعهده خوشونه الا بیمه بدنه که 2 تومان درمیاد مهمترین حسنش گارانتی 5 ساله یا 150 000 کیلومتر است که اگه از بنگاه بخرید دیگه این گارانتی رو نخواهد داشت بخصوص این ماشینها که تماما الکترونیکی هستن و خدا نکنه براشون اتفاقی بیفته من در کل فکر میکنم شرکتی بهتر از بنگاه باشه و قابل اعتمادتره
15:11  1393/05/25
گزارش
پاسخ دادن
ms
0

ببخشید 60000 کیلومتر
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1393/05/25

رضا
1

نه عزیزم درسته همون 150000 کیلومتر
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1393/05/25

علی
2

به نظر من mg هم ماشین خوبیه ولی قابل مقایسه با اپتیما نیست
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1393/05/25

ms
6

هر چی باشه بازم اسم چین روشه اگه بخواهیم اینجوری به قضیه نگاه کنیم میدونیم که موتور هیوندا مال شورلت و موتور کیا مال فورد هستش ولی هیچ وقت تو این ماشینها اسم این دو تا ابر کارخانه ها به میون نمیاد و همه این ماشینها رو به اسم کره میشناسن و به نظر من مقایسه این دو خودرو مقایسه چین و کره است که قطعا کره بهتره
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1393/05/25

علی
3

الان نیسان نیانا قطعات ژاپنی ولی مونتاژ ایران چون دست ایرانی توش رفته ارزش خرید رو نداره چون کیفیتش اومده پایین
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1393/05/25

k1
2

در جواب به کاربر ms بگم که الان موتور های اپتیما و سوناتا دقیقا یکی هستند و فقط بدنه فرق میکنه (حتی اسپورتیج و توسان های جدید).
و ربطی به فورد و شورلت ندارند
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1393/05/25

mahdi
0

سلام دوست عزيز .شما ميفرماييد امكان داره گرونتر بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
11:41  1393/05/28

کاربر: نریمان
4

البته دیگه خرید کردید و مبارکتون باشه ، ماشین خوبیه ولی نه به این قیمت در ایران .
چرا رو گزینه ام جی 6 فکر نکردید ، هم انگلیسیه ( مونتاژ چین )، هم جاداره و هم استهلاکش پایین در حد مزدا 3 هست هم تو ریسهای جاده ای از آپتیما سرتر هست ( از نظر کیفیت در یک حد هستند ) و هم گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر رو داره و مهمتر اینکه به لطف قانون دامپینگ ( برای پیدا کردن بازار در ایران ) به قیمت پایین تر داره فروش میره:
آپتیما - فول - 2015 - 99000 درهم
ام جی 6 - فول توربو - 2014 - 90000 درهم
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1393/05/25

کاربر: نریمان
2

دوست عزیز ، بهتره وارد این مقوله نشیم ، چون اساس ،طراحی و نظارت بر ساخت هست که هردو توسط مهندسان و بازرسان انگلیس انجام میشه ، استفاده از تکنولوژی یک برند با طراحی صاحب اون برند فرق میکنه - موریس گاراجز برای ادامه حیات 90 ساله خودش تحت سرمایه گذاری شرکت سایک قرار گرفت که 40 درصد سهام جنرال موتورز را هم خریده .
مثال شما مثل این میمونه که جگوار و لندروور را که تاتا هند خریده و سانگ یانگ رو که ماهیندرا خریده بگیم هندی و ولوو رو که جیلی خریده بگیم چینی .
در هر صورت این یک پیشنهاد بود که خودرویی که در خارج از ایران فقط 8 میلیون گرونتر هست اینجا 48 میلیون بیشتر میفروشند .
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1393/05/25

esi
0

ms
حرف شما صحيح اما همه مانيتور بزرگ ها هم دست كارى شده نيستند. ماشين ها يه كٌدى دارن به نام vin cod كه وقتى اون كد رو در سايت مربوطه ميزنيم ، تمامِ مشخصات ماشين رو از سير تا پياز مينويسه و معلوم ميشه كه ماشين در چه تاريخى در كمپانى ساخته شده و چند ايربگ داره و مانيتورش چند اينچ هست و فرمان سه حالته و و و .... همه چيز رو نوشته
سايت هست /
ww.kia-hotline.com
بايد در اين سايت عضو بشين اول و بعد وين كد ماشين مورد نظر رو وارد كنيد
من هم با اين روش ماشينم را خريدم
و به جز رادار همه آپشن ها رو داره و نمايندگى هم تاييد كرد
21:26  1393/05/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
1

ما که نظرم عوض شد .

به جای اپتیما آدم بره مزدا جدید یا کرولا که ژاپنی هستن بگیره

هم کم استهلاک هست و هم خر کار و عمری .
14:56  1393/05/24
گزارش
پاسخ دادن
ms
5

مزدا3 صندلی عقبش خیلی تنگه این همه پول بدی به زور تو ماشین جا بشی خوب چه کاریه یه بارکی میرم پیکان میخرم !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1393/05/25

ms
4

در ضمن پیکان هم مال انگلیسه
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1393/05/25

مهناز
0

کسی قیمت چراغ جلو اپتیما رو داره حبابش شکسته ،قیمتش چنده؟
22:18  1393/05/23
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
0

خداد تومن پولشه :(
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1393/05/23

شایان
0

سلام .
بین سوناتا و اپتیما ( 2014) کدوما انتخاب کنم و نوع فول اپشنش چیه اخه به عنوان مثال سوناتا مدلEs 2.0 * Es * Gls داره و اپتیمام همینجور یا به نظر شما تا 200 ملیون چی بردارم ممنون میشم اگه جواب بدین مرسی قریون همتون
00:22  1393/05/23
گزارش
پاسخ دادن
esi
0

سلام
بين اپتيما و سوناتا ١٠٠٪ اپتيما
از همه لحاظ بهترِ هم ظاهر هم آپشن هم كم صدا بودن
و....
ولى اگر تا ٢٠٠ ميتونى هزينه كنى تويوتا rav4 فول آپشنِ دو ديفرانسيل
عاليه و شاسى بلند، اگر سدان ميخواى كادنزا از اپتيما و سوناتا بهتره و قابل مقابسه نيست، موتور قوى شتاب عالى و.....
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1393/05/23

محمد
0

سلام کدوم مدل اپتیما از همه بهتر سه تا مدل داره کدوم بهتره؟ فول آپشنش کدومه؟
22:03  1393/05/22
گزارش
پاسخ دادن
صادق
0

سلام
هم وطن گرامي ،اپتيما2015 مدلSX اين آخرين مدل ماشين .
من خودم اين مدل را سفارش دادم كه هفته آينده ترخيص وبه دستم مي رسد .قيمتش هم كمي بالا است.ازآبادان
گزارش
پاسخ دادن
20:01  1393/05/28

mohammad
0

سلام من میخوام اپتیما بخرم فقط موندم از کجا بفهمم فول آپشنش کدومه لطفا راهنمایی کنید
21:54  1393/05/22
گزارش
پاسخ دادن
esi
0

فرمان D شكل
رانندگى سه حالته(drive mode)
مانيتور بزرگ infinity
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1393/05/23

esi
0

٦ ايربگ هم بايد داشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
21:31  1393/05/24

کاربر: kamy
0

اگر خدا بخواد یک low option بگیریم

صفا می ده
15:59  1393/05/22
گزارش
پاسخ دادن
ژیلا
3

سلام به نظزتون من مدل 2014 رو بگیرم یا 2015 تغییرات چندانی نداره ولی چون میخوام شرکتی بگیرم بعد از 5 ماه تحویل میدن یعنی درست با تحویل سال میلادی میترسم قیمت 2014 افت زیادی داشته باشه
ممنون از راهنماییتون
22:01  1393/05/21
گزارش
پاسخ دادن
فرشیدf.h
0

ژیلا بنظر من چون قصد داری شرکتی بگیری و همینطوری هم شرکتیها مبلغ هشت تا ده میلیون بالاتر از بازار حساب میکنن اگر 2014 بگیری از دو طرف ضرر میکنی یعنی هم از بابت مدل وهم از بابت شرکتی بودن پس بهتر اینکه دندون رو جیگر بذاری و در اوایل 2015میلادی اقدام به خرید کنی که 12 ماه فرجه از بابت افت مدل داشته باشی و کمتر ضرر میکنی.
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1393/05/22

esi
1

شركتى نگير چون پول اضافه ميگيرن و فولِ فول نيست و مانيتور كوچيكِ
حدوداً ٤ تا ٨ مليون گرون تره
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1393/05/23

ms
2

سلام ولی شرکتی قابل اعتمادتره معلوم نیست اون ماشینی که تو بنگاه تحویل میدن واقعا 6 ایربگ رو داره یا نه اپتیما در اصل فابریکش مانیتور کوچک است اونایی که مانیتور بزرگ هستن در دوبی دستکاری شدن تنها معیار برای فول بودن تعداد ایربگ است
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1393/05/23

esi
0

با سلام
من ماشين خودم را از شركت فاروق ( آقاى غفورى) خريدم در قلهك
بسيار راضى هستم، هم از نظر قيمت و هم آپشن مورد اعتماد هستن
در پاركينگشون هم كلى ماشين هست
نه مثل اين نمايشگاهى ها كه يه دونه اپتيما براى نمايش گذاشتن
اين هم شمارشون: 021-22615386
11:47  1393/05/21
گزارش
پاسخ دادن
آیفا
0

برو بخواب ۷صبح اومدی نظربدی اونم چه نظری داده حسام
گزارش
پاسخ دادن
19:22  1396/02/07

به حسام
0

دربودجه ۹۷ همونم داره گرون میشه...
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1396/09/21

صفحه اول 22 23 24 25 26 27 28 صفحه آخر
صفحه 25 از 29

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
B : سلام تحویل۱۵ مهر کسی خبر داره کی فاکتور میشه
سلام جناب خوب هستین قربان : چه خبر خانواده خوبن سلامتی والده محترم خانم بچه ها راستی چکار کردین وام جور شد؟ اقساطی که سنگین نیست؟ حالا مدارکش میفرستم واست ممنون میشم رفتید مدارک منم تحویل بدین شاید تا قبل از عید نوبت ما هم شد با نیت خیرتون منم خبر سلامتی چی بگم والا همش گرفتار تعمیرات و بازسازی خونم هرچی پس انداز بود خرج کردم واسه نوسازی خونه حالا اگه بشه تا قبل از عید تموم بشه زنده باشی سلام برسونید تشریف بیارید خوشحال میشیم شبتون بخیر خدانگهدار
T8امیر : سلام ۱۵ آبان پلاک شد مدارک ماشینم رسید دستم ولی خدشه تحویل ندادن نمایندی رستمی شیراز
محیا : سلام چطورشما۲ابان شاسی شدید و الان تحویل گرفتید ومن ۲۳مهر پلاک شدم هنو تو مرحله ی حمل هست ؟تی۸مشکی ثبت نام ۲۵خرداد
X5 اردیبهشت : با سلام ثبت نام اردیبهشت هنوز تو تکمیل وجه مونده من نمیدونم چه فرقی هست که بعضیها میگم ما تحویل هم گرفنیم
حسین... : بازهم یک شیرین کاری بی مزه از مزدوران وجیره خوران سایپا! پس شما آشغالهای مواجب بگیر سایپا که سالی چند بار ماشینهای متفاوت از شرکتتون میگیرین بعداز فروش لباسای خودتون و خانوادتون چی چی تون را خرج تهیه پیش پرداخت ماشینتون میکنید؟
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایران خودرو : حدود 350 میلیون
حمید33 : سلام 33اتومات قرارداد 2/29 وام و ریختن مدارک اومده.تاریخ تحویل سیستمی 16 مهر بود.که فعلا خبری نیست
رانا : منم تحویل 4بهمن بودم الان شدم 30 بهمن . امروز هم دعوتنامه تکمیل وجه اومد واسم
یاسین : سلام پیام واریز براتون اومد چقدر بوده
سورن دوگانه : سلام ، فاکتور شدم ولی پلاک نشده چند روز طول میکشه پلاک بشه؟
محمد رحیمی : سلام بعد از فاکتور چند روز طول می کشه پلاک شه
قاسم رشیدی : من لیفان 620 1600خریدم بیشتر از 200کیلو بار میزنم داخلش عقب ماشین رو زمین می‌خوابه دلیلش چیه
نیما : سلام برداران وحواله داران عزیزیه تجمع بذاریم سازمان استاندارد که بهانه ایرانخودروتمام بشه مطمئنم ربطی به سازمان استاندارد نداره فقط ما بایدازطرف سازمان استاندارد پیگیری یاتماس بگیریم
حمید x33 cross : پاسخ به مهساfx من تایید لیزینگ 7 تیر تحویلی 17 شهریور مدارکم مشکلی نداره پس چرا وام منو نمیریزه بانک سگ مال شمارو ریخته عجب گیری افتادیم
X33 cvt : سلام دوستان ، کسایی که x33 cvt تاریخ قراردادشون بین اردیبهشت تا خرداد بوده تحویل گرفتن؟ من تقریبا تاریخهای ثبت نامهارو بررسی کردم و از خرداد تا مرداد ثبت نام ایکس33 نبوده . میخوام ببینم اونایی که قبل خرداد ثبت نام کردن تحویل گرفتن؟ میخوام ببینم کی نوبت میرسه به ثبت نامی های بعد مرداد . من تاریخ قراردادم 6شهریور1403 هست و تحویل سیستمی 18دی و همه مدارک هم اومده