امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس شاسی بلند
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1971
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده7
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)139
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)16
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)439
عرض (سانتی‎‏متر)176.5
ارتفاع (سانتی‎‏متر)170.5
حداکثر سرعت (km/h)175
حجم باک (لیتر)57
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور182
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

3253 نظر

مهدی@
0

سلام اقا خرید x33اتومات به صرفه است یا جک s5 دنده ای ؟؟؟؟
با ذکر دلیل
21:22  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mfahimi x33 new
0

سلام دوستان.امروز قیمت X33sدر آپشن معمولی و اسپرت اعلام شدقیمت تیپ معمولی حدود ۷۵ و اسپرت ۷۷ تومن...رقبا برن جلو بوق بزنن!
20:40  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ستایش
0

دوست عزیزم ممکنه چند روز اینجور باشه ولی دوباره اوج میگیره مطمعن باش
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1399/08/16

کاربر: mfahimi x33 new
0

سلام دوستان.امروز قیمت X33sدر آپشن معمولی و اسپرت اعلام شدقیمت تیپ معمولی حدود ۷۵ و اسپرت ۷۷ تومن...رقبا برن جلو بوق بزنن!
20:40  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mfahimi x33 new
0

سلام دوستان.امروز قیمت X33sدر آپشن معمولی و اسپرت اعلام شدقیمت تیپ معمولی حدود ۷۵ و اسپرت ۷۷ تومن...رقبا برن جلو بوق بزنن!
20:40  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
امیر از قبل اصلی
1

سلام..12ماهه خریدم ..40 هزار کارکرد..تجربه من اینه...نرم و راحت در مسافرت...مصرف تو شهر 10 تا 11...خارج شهر 8تا 9....گیربکس 7 دنده مخروطی..جدیدترین تکنولوژی گیربکس در جهان که حتی در هیچ هیوندایی نیست...شتاب ثانویه عالی...اولیه نسبتا خوب....صدای موتور معمولی از سمند کمتر...از بعضی هیوندایی ها کمی بیشتر ولی اصلا دلخراش که نیست روح نوازم هست....کروز عالی...دزدگیر و پاور ویندوز داره...کمکها عالی...دید در شب و روز عالی...سنسور دنده عقب عالی..صندوق جادار و راحت....شتاب و قدرت و کشش خودرو با 5 نفر سر نشین در سر بالایی اسالم به خلخال برام شگفت اور بود..دنده دستی.تیپ ترونیک...دنده low.و سنگین مخصوص سر بالایی و سرازیری تند....., و دنده snow در برف و یخ بندان...قیمت 18 ماهه بدون بهره و اقساطی 74 میلیون اتومات...اینا بخشی از امکانات و امتیازات ایکس 33 اتوماته...فراموش نکنید مصرف در 5 هزار کارکرد زیر 12 در شهر و زیر 9 در اتوبان خواهد شد با کولر....
07:40  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
امیر از قبل اصلی
2

ضمن سلام و عرض ادب خدمت همه ایکس 33 داران اتومات و دنده ای...و کاربر عزیز و گرامی در ذیل.......دوست عزیز...هم دنده ای و هم اتومات هر کدام مزیت خودشونا دارن...ضمنا روغن اتومات addinol cvt را هرکه بریزه من شنیدم تا 100 هزار کیلومتر احتیاج به تعویض نیست...روغن گیربکس دنده ای و چه اتومات را هر بار تست کنید اگر چرب بود و چسبنده تا 200 هزار هم تعویض نکنید....ولی روغن موتور هر 10 هزار کیلومتر قطعا باید تعویض بشه...راه تست روغن گیربگس بر داشتن درب روغن گیربکس زیر دریچه هواست...گیج روغنش گیربکس هم همان گیج روغن موتوره..که باید تمیز و در روغن گیربکس گذاشته و تست کرد...بعد دوباره تمیز گردد و بجای خود برگردانده شود..ضمنا در دفتر چه راهنما طریقه استفاده از گیج روغن هم هست......ضمنا شما میتوانید روغن لیکومولی بریزید با هزینه تعویض حدود 200 هزار تومنه....
07:34  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
X33دنده ای
1

اقایون من نمیدونستم در هر ۳۰هزار تا باید ۴۰۰تا۶۰۰هزار تومن بدین فقط روغن گیریبکس برا اتوماتهاتون تعویض کنین به خاطر اینهاست که همش میگین اتومات اتومات شتاب اولیه شماها هم که لاکپشتیه شتاب ثانویه ما دنده ایها هم که تا ۱۹۵تا رفته هر چند بالای ۱۲۰تا محدودیت قانونی داره مهم اون شتاب اولیه ماشینه که پیکان ازت جلو نزنه ما برا دنده ایهامون هر۶۰تا۷۰هزار کیلومتر بین۳۵تا۵۰هزار میدیم روغن گیریبکس عوض میکنیم مدیران خودرو وچین با نصب این گیریبکسها براتون کیسه دوختن وجیب شماها را دارن بهتر از بقیه خالی میکنن وقتی همه میگن دنده ای سره بیخود نمیگن امنیت اتومات ودنده ای هیچ تفاوتی هم نکرده توجیهات بی مورد هم تحویل مردم ندین که سر در گم بشن هر دو تا را ببرین وزن کنید هر چند گیریبکس اتوماتها سنگینتر از دنده ایهاست زنده باد x33دنده ای که چندین ساله تولید میشه
22:57  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا مقدم
5

عزیز برادر شما نه ایکس 33 دنده ای داری و نه اینکه فرق اتومات و دنده ای رو می دونی .
مشابه یک کودک 5 ساله داری مقایسه می کنی و اون اسباب بازی که داری برتر از مال بقیه می دونی.
واقعا برای جامعه ایرانی متاسفم که باید همه جا این افراد رو تحمل کنیم.
همه افراد می دونند که شتاب دنده ای با اوتومات فرق داره . در عوض راحتی که اوتومات در رانندگی در ترافیک و همچنین مسیر های طولانی داره رو دنده ای نداره. این ماشین برای رانندگی در شهر می باشد و لزومی به شتاب بالا ندارد. کلا هر کسی شتاب می خواهد اصلا نباید سراغ ساشی بلند برود.
همه جای دنیا گیر بکس اتوماتیک رو ماشین های روز نصب می شود. موارد خیلی زیاد دیگر هم هست. که لزومی به گفتن واضحات نمی باشد.
علی رغم این که می دونستم اصلا نه دنده ای این ماشین رو داری و نه تا به حال با اوتومات رانندگی کردی جواب دادم شاید که برای بعضی ها مفید باشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1395/06/17

آرمان
1

من اتومات دارم ولی چون اتومات دارم نمیخوام طوری باشه که بگین دارم تعریف میکنم به خداقسم شتابش خیلی خوبه حتی شتاب اولیه.قبلا سمندef7داشتم نسبت به اون شتاب اولیش خیلی بیشتره نمیدونم شما چطوری میگین لاک پشتی راه میره ولی من پشت چراغ قرمز با یه 206باهم حرکت کردیم اون موند عقب با اینکه خیلی عجله داشت وچند جای دیگه باماشینهای مختلف تست کردم هنوز هیچ ماشینی نتونسته توی شتاب به این ماشین برسه.درمورد هزینه گیربکس هم من پرسیدم میگن اتومات باید پول روغن گیربکس بدن ودنده ای ها هم پول صفحه کلاج بدن پس هزینه نگهداری گیربکس هردوتاشون یکیه فقط اتومات راختی در ترافیک دارد بعدش تازه 70میلیون هزینه ماشین کنی بری دنده ای سوار بشی خوب همون پژو وال نود یا سمند که بهتره
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/06/17

محمد حسین
4

دوست من
همه ما با مزایای خودروهای دنده ای آشنا هستیم.
اما شاید شما از مزایای گیربکسcvt آگاهی نداشته باشی.
1- درسته که هر30 الی 100 هزار کیلومتر نیاز به تعویض واسگازین هست اما دیگه نیازی به تعویض صفحه کلاچ نیست.چون این خودرو فاقد صفحه کلاچ است.پس هنوز هم گیربکس اتومات به صرفه تره
2-کروز کنترل که نهایت آسایش در رانندگیهای طولانی رو به ارمغان میاره
3-در ترافیک گیربکس این خودرو داغ نمیکنه
4-بر خلاف گفته شما ، گیربکس اتومات45 کیلو سبک تر است
5-به دلیل عدم وجود صفحه کلاچ ، خودرو در سربالایی و ترافیک دود نکرده و بو نمیدهد
6-نوسانات تغییر دنده در این خودرو وجود ندارد
7-حالت رانندگی در جاده برفی که به درد جاهای ماسه ای،گلی،یخ زده و برفی میباشد و برای رانندگی در این زمینها نیازی به مهارت (که در دنده دستی باید مهارت وجود داشته باشد) نیست
8-دنده اتومات x33 بسیار ارزان برای مشتریان در آمده . خودوهای دیگه تفوت قیمتی حدود10م دارد
9-شتاب ثانویه خیلی بیشتر از نمونه دنده ای تا200 کیلومتر در ساعت
10-مصرف سوخت کمتر از نمونه دندهای درصورت استفاده از نده 6 و 7
11-تکنولوژیها برای آسایش ما ه ...
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1395/06/17

کاربر: محمد لشگری
1

منم با شما موافقم آقا رضا. کاملا صحیح فرمودید....
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1395/06/17

X33دنده ای
0

اقایون نمیدونستم تو هر۳۰هزار کیلومترباید ۴۰۰تا۶۰۰هزار تومن بدین برا اتوماتهاتون که بعضیها اینقدر انومات اتومات میکنن فقط روغن گیریبکس عوض کنین اینه اپشن ومزیت گیریبکس فوق مدرن شما یکیتون تا حالا این موارد را به عنوان عیب اتوماتها تلقی نکرده تا حالا نگفتین شتاب اولیه اون لاکپشتیه روی شتاب ثانویه مانور میدین که دنده ایها هم ۲۰۰تا راه میرن هر چند ۱۲۰به بالا دیگه محدودیت قانونی داره در حالی که دنده ای ها را هر ۷۰هزار روغن گیریبکسش را میریزیم ۳۵تا50هزار تومن چین ومدیران خودرو رو هم ریختن تا با نصب این گیریبکسها جیبهای شما را بهتر از بقیه خالی کنن ضمنا امنیت دنده ای واتومات هیچ تفاوتی با هم ندارن برید وزنشون کنید با این که گیریبکس اتوماتها سنگینتر از دنده ایهاست زنده باد x33دنده ای که چندین ساله تولید میشه
22:34  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر از قبل اصلی
0

اگر روغن addinol cvt بریزی و با ساکشن عوض کنی 8.5 لیتر حدود 600 هزار تومن...روغن لیکومولی شرکت ولی حدود 250 هزار تومن...5.5 لیتر عوض میکنه..روغن توربین را عوض نمکنه..چون ساکشن ندارن...ببر بیرون نمایندگی...
09:07  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
0

هزینه تعویض روغن گیربکس چقدر است؟!
00:00  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد لشگری
0

کاربر " فقط x33"
برادر من نسبت به شاسی بلند بودنش مصرف خیلی مناسبه. موتور 2000cc هستش . لطفا حجم موتور و وزن بدنه رو در نظر بگیرید . مصرف میانگین 9 تا 11 لیتر در بد ترین حالت و با کولر روشن برای ایکس 33 عالی است...
17:50  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

من پنج سال اين خودرو رادارم وتا كنون فقط يك باطري برايش گرفته ام وبعد از 70000كيلومتر كه بيشترش خارج از شهر بوده هنوز تسمه تايم را هم عوض نكرده ام ولي ديگر بايد عوضش كنم بجز صداي موتور كه هنگام گاز دادن كمي شنيده مي شود خداوكيلي راضي هستم والان هم اصلا" قصد تعويضش را ندارم وهيچ وقت براي گارانتي هم نبردمش چون اطمينان نداشتم تا الان هم خداراشكر كوچكترين مشكلي نداشته ....اين گونه خودروها كمي رعايت مخواهند واصلا"نبايد دستكاري شوند
15:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
0

اقا سیاوش اولین بار در 30 هزار تا 40 هزار کیلومتر باید تعویض بشه......ضمنا addinol cvt مخصوص گیربکس اتومات cvt با دستگاه ساکشن 8.5 لیتر تعویض کن..تا روغن توربین گیربکس هم عوض بشه...نمایندگی فقط روغن کارتل را عوض میکنه حدود 5 لیتر..چون دستگاه ساکشن نداره...و تا 60 هزار کارکرد دیگه جواب میده... لیکومولی نریزید...
08:27  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
0

روغن گیربکس اتومات را درچه کیلومتری عوض کنم.مال من37000کیلومتر کار کرده
00:52  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
X33دنده ای
0

بعضی از اقایون اینقدر اتومات اتومات نکنید همه میگن تو نمایندگیها هم بپرسید معایب اتومات ها بیشتر از دنده ای هاست ضمنا جنس خوب نیاز به تمجید وتبلیغ نداره فقط به عنوان مالک فعلی x33 که ۱۸ ساله ماشین سوارم میگم که x33نسبت به تمامی تولیدات داخلی نه یک برابر چندین برابر سره وقابل مقایسه با تولیدات داخلی اصلا نیست نسبت به قیمتش واپشنها بسیار مناسبه اما با بیطرفی عرض میکنم x33قابل مقایسه هم با هیچ ماشین کره ای یا اروپایی نیست چون قیمت اونها خیلی بیشتره
23:26  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

سلام برادر عزیز یه فیوز هست مربوط به این مسئله که معمولا شرکت تا زمان حمل اون رو در میاره تا در انبار اگه درب خودرو باز موند باطری خالی نشه به حمل کننده می گفتی برات جا می زد حالا خودت باید زحمتشو بکشی
مبارکت باشه من یه مدل 2014 داشتم تازه فروختم برعکس اینکه میگن مشتری اول و آخرش خودتی مال من خیلی زود فروش رفت البته بسیار کم کارکرد و تمیز بود
شاذ باشید
گزارش
پاسخ دادن
00:44  1394/11/17

مومنی
1

داداش یه حالت نیم هلال روی شاسی چراغ کابین قسمت جلو هست،دقیقا بین شاسی چراغ و جا عینکی،اونا اگه بزنی چراغ کابیم روشن نمیشه،یکبار دیگه که بزنی روشن میشخ،واسه اینه که اگه شب سرنشین خواب بود و راننده درب را باز کرد مزاحمت ایجاد نشه.برو حالشو ببر
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/02/09

دارنده ی x33
0

یادمه قدیما با بچه ها سر اسباب بازیهامون دعوا میکردیم اخیرا بعضیها با این که مسن هستند بچه شدن وسر ماشینهایی که دیگرون تولید میکنن وپول به جیب میزنن دعوا میکنن اگه ماشینمون خوبه که بگین مبارک واگه بده ما پولش رادادیم شما ها حرص نخورید داریم حالشو میبریم یه سری اقایون اوایل میگفتن فقط x33 اخیرا میگن فقط x33اتومات کم کم اگه خجالت نکشن میگن فقط x33اتوماتی که برج فلان تولید شده ومتعلق به منه همه میدونیم x33دنده ای هم مصرفش کمتر از اتوماته هم سرعتش بیشتره هم هزینه های نگه داریش کمتر از اتوماته بعضی هم یاد گرفتن میگن امنیت دنده ای ها۲ستارست وجدیدها ۴ستارست نمیدونیم اتاقکشون فرق کرده یا شاسیهاشون یا زیر وبندشون این امنیت بالا را از کجا اوردن ولی نمیگن رینگ جدیدها را ۱۷اینچی کردن وامنیتش هم پایین اومدا یکیشون گفته قیمت گیریبکس اتوماتها ۴۰تومنه یکیش تازه گفته ۱۵تا۲۰تومنه ولی نمیگن پس چرا تفاوت قیمت دنده ای با اتومات ۶تومنه فقط چیزی که هست اندازه ی ۲تومن نسبت به دنده ای اپشن براشون بستن و۶تومن پاشون حساب کردن خواهشا این قدر اتومات اتومات نکنید هر بیست هزار تا یه روغن واسکازین عوض
23:12  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
0

سلام بر دوستان ام وی ام دار..1.. گیج روغن برا گیج روغن گیربکس هم استفاده میشه..گیج روغن را تمیز و درب پلاستیکی روغن گیربکس زیر فیلتر هوا را بردارید..گیج را تمیز و داخل ان بزارید..تو دفترچه راهنما هم دقیق گفته..2.. به صفحه هیوندا ix35 مراجعه نمایید..ببینید چقدر مردم مشکلات مطرح کردن...پس قدر ارزان ترین شاسی بلند و نرمترین شاسی بلند یعنی ام وی ام ایکس 33 را بدانید...3..روغن گیربکس addinol cvt مخصوص گیربکس cvt را بریزید با دستگاه ساکشن....نمایندگی روغن لیکومولی مخصوص کلیه اتوماتها را میریزد و هر 30 هزار میگه بیایید عوض ولی ادینول را تا 70 هزار برانید و نترسید..
16:57  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
0

سلام اقا رضا....54 صفحه اینجا مردم کامنت و نظر گذاشتن..انوقت تو داری میگی بازم نظر بدن.....خوب شما برو نظرات را بخون.....
10:01  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام خدمت اساتید محترم بنده یه سمند ef7 مدل 93 دارم بدنیست اما میخوام یه mvm x33 حدود 40 تومن بخرم خواهشا بدون هیچ اغماضی راهنمایی کنید که این خودرو خوبه یانه باید اتاق قدیمشو خریداری کنم در ضمن تا حالا ماشین چینی نداشتم دلم می لرزه لطفا راهنمایی کنید
با تشکر فراوان
08:32  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا مقدم
4

با سلام

واقعا من دلیل این همه جر و بحث رو نمی دونم.
اقایان مگه ماشین ایکس 33 هم قیمت النترا و یا ماشین های کره ای هست.؟؟
مگه شرایط پرداخت ماشین های کره ای هم مثل شرایط پرداخت ایکس 33 هست ؟؟
دوستان کلا مهمترین بخش قضیه که مسیله مالی می باشد رو فراموش می کنند.و بنابراین بحث های بیهوده و بچه گانه انجام می دهند
به شخصه کلا مطمین هستم اکثر دوستانی که اینجا دارند بحث می کنند صرفا جهت وقت گذرانی و تفریح اومدند و نه هیچ کدام ایکس 33 دارند و نه النترا.
شاید سوار شده باشند اما صاحب ماشین نیستند.
کمی باید منطقی فکر کرد.اگر همه شرایط چه مالی و غیره یکسان بود می توان ماشین ها رو مقایسه کرد.
به جای اینکه کسانی که این ماشین رو داشته باشند و تجربیاتشون رو در اختیار بقیه قرار بدهند این صفحه تبدیل شده به عقده گشایی چند نفر معلوم الحال.
از دوستان هم می خوام با جواب ندادن به کامنت های غیر مرتبط باعث بشوند این افراد بیکار این صفحه رو ترک کنند.
این افراد همه جا هستند و همه چی هم دارند.
برید صفحات بنز می گویند بی ام دارند
منظورم شخص خاصی نیست و کلی گفتم
با تشکر
یا حق
08:25  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

دوستان عزیز ماشین من وقتی چراغ جلو را روشن میکنی کنترل صوتی روی فرمان یا کار نمیکند یا دیرکارمیکند کسی علت رو میدونه؟
00:10  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
حامد j4
0

سلام من هم تحویل اردیبهشتم فعلا خبری نیست که نیست
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1399/08/10

کاربر: محمد لشگری
1

من اینقدر از ایکس 33 اتوماتم راضی هستم که می خوام یه دونه ام وی ام 110 برای خانمم بخرم اما خودم برای رفت و آمد شهری استفاده کنم خخخخ و ایکس 33 اتوماتم رو فقط برای مسافرت بذارم . از بس که از ایکس 33 راضی هستم . مطمئن هستم ام وی ام 110 هم نسبت به قیمتش ماشین عالی هستش . چون داخل 110 هم نشستم داخلش که خیلی زیباست و خیلی کم مصرفه .چون من تقریبا روزی 60 کیلومتر با ماشینم میرم .
پرچم دار زیبایی راحتی نرمی و تکنولوژی ایکس 33 اتومات....
21:07  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امین
3

خار چشم بعضیا شده این ایکس ۳۳ اتوماتیک
حتی یبارم سوارش نشدن ولی هی خودشونو به در و دیوار میزنن که ازش بد بگن و مثلا بکوبنش.
چراش معلوم نیست.
20:39  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
0

آقای محمدحسین

چرا انقدر برات سخته وقتی گفته میشه ایمنی x33 جدید و قدیم یکیه؟ عزیز برادر تغییرات x33 new نسبت به قدیم چی بوده؟مگه غیر از فیس لیفت شدن و تغییر گیربکس و چراغهای جلو بوده؟! حتی چراغهای عقبشم دست نخورده!حتی اگه مورد دیگه ای هم باشه که من ذکر نکردم تغییر ظاهری بوده.حالا شما بگو کدومیک از تغییرات باعث میشه ایمنی بره بالا؟تغییر گیربکس ایمنی رابالا میبره یا تغییر چراغهای جلو!؟؟؟
20:00  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
1

طبق بررسی وزارت صنایع جهت ارائه مجوز واردات ایکس 33 جدید یا همین تیگو fl ,ایشان تغییر در سیستم تعلیق خودرو کا باعث افزایش هندلینگ و عملکرد خودرو هست رو نسبت به مدل قدیم بررسی و تایید کرده . مقالات وزارت صنایع موجوده و میتونید مطالعه بفرمایید. با توجه به افزایش ضریب تعلیق خودرو حتی تولید کننده به خودش اجازه داده تا ارتفاع این خودرو رو نسبت به قبل افزایش بده و حتی از رینگ 17 بجای 16 استفاده کنه.
اگر به قسمت صافکاری و نقاشی یکی از نمایندگیهای مدیران خودرو مراجعه کنید,و اگر همزمان ایکس 33 قدیم و جدید رو بدون سپر ملاحظه کنید,متوجه میشید که زیر سپر ایکس 33 قدیم فقط چندتا بالشتک لاستیکی دیده میشه ولی زیر سپر ایکس 33 جدید هم فنر پیچی شده و هم یک دیاق پهن و محکم بر روی شاسی قرار گرفته.
اینکه شما مخالفان فقط به چراغ عقب نگاه میکنید و قضاوت میکنید مشکل و ضعف شماست نه ما که بر اساس تحقیق این خودرو رو خریدیم
در آخر هم تکرار میکنم که با توجه به سفرهای کاری که به کشورهای مختلف به خصوص روسیه دارم,از سال 2012 ورود خودروهای زیر 3ستاره ایمنی به روسیه ممنوعه.ولی x33جدید از پرفروشهای روسیه هستش
گزارش
پاسخ دادن
06:02  1395/06/14

مصیب
0

باشه از این به بعد زیر سپر پراید را هم فنر پیچی میکنیم و هم یک دیاق پهن و محکم بر روی شاسی قرار میدیم تا ایمنیش از بقیه ماشینا هم بالاتر بره.دوست گرامی با علم و سند صحبت کن آخه اگه فنر پیچی ایمنی را بالا میبرد همه ماشینای امروزی باید زیر سپرشون فنرپیچی بود! اگه الان از خودتون چندتا حرف دیگه درنیارید که بغل های مدل جدید هم نسبت به قدیم فلان شده! باید بگم که منظور از چراغ عقب بر خلاف نظر شما که ایمنی را فقط در جلو ماشین میبینی اینه که ایمنی از عقب و پهلوها هم بررسی میشه،امیدوارم الان یادت نیفته یک سری توجیهات برای این مواردهم ذکر کنی.من نظرتون را به کامنت منطقی فردی جلب میکنم که 4 نکته مهم درخصوص ایمنی را آورده بود هرچند بنظرم این کامنت کامل نیست و موارد دیگه هم میشه آورد ولی بهرحال مهمترین عوامل ذکرشده.
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/06/14

علی ز
0

من برای خرید X33 چندین ماشین را سوار شدم ولی بخاطر صدای زیادی که داشت از خرید آن منصرف شدم تا این که یک روز یک X33NEW سوار شدم و تفاوت صدای موتور اون رو با X33 قدیم واقعا احساس کردم و بلافاصله خریداری کردم ولی در چیزهای دیگر ریاد فرقی نمی کنند و فقط تفاوت ظاهری است
گزارش
پاسخ دادن
19:18  1395/06/19

بیطرف
3

وزارت صنعت آمار عیوب مشاهده شده در تمام خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل و وارداتی در سال 94را منتشر کرده است. در این رده بندی خودروها براساس شرکت اصلی سازنده مشخص شده اند و نه مونتاژ کننده در ایران . در این آمار محصولات چری بعد از کیا موتور کره و بالاتر از مزدا و ... قرار گرفته است همچنین محصولان ام وی ام بالاتر از خودروسازان داخلی و برخی چینی ها جای گرفته اند.
13:54  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
0

الان دوباره آقایون علما گیر میدن به 2 ستاره بودن ایکس33 قدیم
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1395/06/13

بیطرف
0

پس بیطرفانه بگیم در این زمینه هم محصولات کره ای مثل کیا یک سر و گردن بالاترن.انقدر از روی تعصب محصولات چینی را بهترین ندونیم.
گزارش
پاسخ دادن
16:35  1395/06/13

احمدرضا
0

دیگه بعد از این همه توضیحات و ...برای همه اثبات شده ایمنی ورژن قدیم و جدید یکیه.من نمیدونم چرا ایمنی ضعیف x33 خاری شده تو چشم دارندگانش که حتی تو کامنتی که اصلا ربطی نداره میان باز راجب ایمنی حرف میزنن.
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1395/06/13

محمد حسین
1

خوب خودتونو خسته کردید برادر
چون اون به اصطلاح توضیحات شما هیچ ربطی به tiggo fl 2014 نداره
خوش باشی
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/06/13

حسینعلی
0

دوستان ایکس 33 سوار...گیربکس cvt ایکس 33 حدود 15 تا 20 میلیون قیمتشه.... همان گیربکس نیسان مورانو است..پیشرفته ترین گیربکس اتومات در جهان..که باعث صرفه جویی در مصرف بنزین میشه...روغن هم همان روغن نیسان مورانو ریختیم.
08:10  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
4

بررسی ایکس 33 از نظر ایمن بودن،
ایمنی داشتن به این عوامل مهم وابسته است: 1- بدنه قوی، تا آلیاژ مناسب تو بدنه بکار نره...! تمام ورژنهای تیگو از یک آلیاژ برای بدنه استفاده میکنن وگرنه مطمئن باشید برای تبلیغم شده بود چری اعلام میکرد در ورژن جدیدتر آلیاژ بدنه تغییر کرده یا... جالبه چری از نتایج مفتضحش یعنی انصراف از اواسط تست ANCAP دفاعی نکرده و حرفی نزده اونوقت شما دفاع میکنید 2-داشتن ABS EBDو ...که 99 درصد ماشینا حتی خودروهای داخلی سایپاو ... دارن. 3- داشتن امکانات جانبی مناسب مثل تعداد مناسب کیسه هوا که مثلا لکسوس و سانتافه 10 کیسه هوا داره یا النترا 6 کیسه داره ولی x33 مثل پراید 2 تا داره. 4- آخرین ولی مهمترین نکته، ایمنی یعنی داشتن سیستم های پیشرفته ای مثل ESP که خودروهای پیشرفته امروزی از بنز گرفته تا بی ام و با اسم های مختلف مثلESC و... وحتی همین النترا که هم تو این صفحه مسخره میشه داره، ESP خودش 30% تصادفات تو دنیا را کاهش داده!
حالا اگه گفته میشه ایمنی x33 باپراید از خیلی جهات برابری میکنه بی دلیل نیست!
حیف نیست حدود 80 میلیون بدی ولی سیستم بروز دنیا رو ماشینت نباشه؟
19:04  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
فقط x33
2

فقط x33،،،،فقط پراید شاسی بلند
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/06/11

آرمان
2


خودروی MVM X33 که بیش از 1 میلیون دستگاه این مدل در 80 کشور دنیا به فروش رفته است، در مدت کم حضور خود در ایران با فروش بیش از 50 هزار دستگاه به عنوان پر فروش ترین خودروی شاسی بلند ایران شناخته می شود.
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/06/12

محمد حسین
2

دوست عزیز
لکسوس اسمش احترام داره
لطفا در پستهایی که اسم خودروهای کره ای میارید کلمه لکسوس رو بکار نبرید .
النترا هم باید با پارس سال یا 405 مقایسه بشه . دیگه خیلی بخواهیم تحویلش بگیریم میتونیم با 315 قدیم هم مقایسش کنیم .
گزارش
پاسخ دادن
10:16  1395/06/13

کاربر: محمد لشگری
3

بالا برید پایین بیاید ایکس 33 ایراد فنی نداره و زور هم بزنید نمی تونید ازش ایراد در بیارید.
نظر مخالفان ایکس 33 : چرا ایکس 33 دائما فیس لیفت میده . چرا مثل پژو همیشه از 30 سال پیش تا الان همون شکلی نمونده.
چرا اینقدر ایکس 33 اتومات طرفدار داره چرا مثل پراید همه ازش بد نمی گن

من حاضرم با هر ماشین زیر 100 میلیون در تندترین سربالایی ها کورس بذارم تا قدرت واقعی گیربکس cvt رو ببینید
گزارش
پاسخ دادن
03:33  1395/06/12

امیر از قبل اصلی
2

دوستان امروز خارج از نمایندگی روغن گیربکس را با دستگاه ساکشن مارک addinol cvt گرانترین روغن مخصوص گیربکس اتومات هر لیتر 50 هزار تومن عوض کردم..8.5 لیتر.........یادتون نره فقط با دستگاه ساکشن باید عوض بشه....مارک داخل نمایندگی زیاد جالی نیست.....لیکومولی است...
08:13  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
امیر از قبل اصلی
1

من در شهرستان. عوض کردم...هرجا. دستگاه ساکشن. دشته باشه. میشه عوض کرد
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1395/06/11

کاربر: محمد لشگری
0

امیر خان کجا بردی عوضش کردی آدرسش رو بذار
گزارش
پاسخ دادن
09:08  1395/06/11

اهل فهم
1

چین بزرگ بازار خودرو جهان را در دست گرفته...همانطور که بازار لوازم خانگی و موبایل و غیره را......در دست گرفته..بزرگترین کارخانه چری در برزیل افتتاح شد....تو اینتر نت سرچ کنید...این یعنی ام وی ام ایکس 33 تو بازار همیشه هست و خواهد ماند...سه مهندس شرکت پورشه را هم بخدمت گرفت....پس حسین اقا با 100 اسم ورسم در این سایت برو دنبال النترا و ماشینهای که دوست داری..
08:07  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد لشگری
2

تیمور تو کل وجودت رو بخوای بدی حاضر نیستم با یک پیچ ایکس 33 اتوماتم طاق بزنم این اشتباه رو مرتکب نمی شم.... امروز یه دوستی می خواست ملکش رو به من بفروشه می گفت از ماشینت خوشم اومده حاضرم با ماشینت طاق بزنممم گفت الان بیا بریم قول نامه بنویسیم بدون پول فقط با ایکس 33 اتومات ....بهش گفتم اصلا قصد فروشش رو ندارم .........
نقطه ، امیر تقلبی ، مهدی تلقبی و با هزار اسم دیگه هم که اومدی تو این صفحه نظر نوشتی می دونم لجت گرفته چرا ایکس 33 اتومات مثل النترا مشکل داغ شدن صندوق عقب و اگزوز رو نداره . من این سری به چری می گم یه ایکس 33 با اگزوز النترا برات تولید کنه که تو صندوق عقب ایکس 33 کباب برگ بتونی درست کنی خخخخخ
23:08  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
.
1

داداش الان داری خودرو با تکنولوژی 2011 چین را با 2016 کره که در دنیا از نظر محبوبیت و خرید در رتبه 5ام بالاتر از خیلی از مدل های بی ام و ، مازراتی، فورد و بنز و .... هست مقایسه میکنی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
داداش یکمی دزش را پایین بیار :)))) که لگن را اصلا ماشین تصور نکنی چه برسه به مقایسه. بعدا که از سرت پرید به این لینک نگاه کن.
goo.gl/Gc5uRg
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1395/06/11

محمد حسین
0

آقا لشگری
تازه خبرنداری
اگر هنوز پیکان تولید میشد الان رتبه 1 تا 3 جدولی که النترا مقام پنجم اون رو داره مربوط به پیکان بود .
مارو ببین با چه کسایی شدیم 70 میلیون نفر
همچین از النترا تعریف میکنند که انگار دارند درمورد ام وی ام 530 صحبت میکنند .
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/06/13

کاربر: محمد لشگری
0

اولا 2008 نیستش برای 2014 هستش دوما رولز رویس مدل هایی می سازه که در روز فقط یک عدد تولید میشه و بسیار لوکس هستند ولی فروش پراید سایپا از محصل لوکس رولز رویس بیشتره ..... طبق نظر شما حتما پراید بهتره که مقام بهتری تو فروش داره...
سفسطه نکن که سفسطه کردن هم بلد نیستی.
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1395/06/11

آرمان
1

ایکس33اتومات واقعا محشره هر کی داره همه راضین اونی که نداره بخاطر حسادت ناراضیه من قبلا ماشینهای زیادی داشتم ولی هیچکدام گردنه های جاده لشگرک وهراز وامام زاده داود رو بیشتر از40 یا 50کیلومتر طی ولی ایکس33اتومات با ایکس33اتوماتا بالا میرفت بیشتر هم جا داشت سرعت بره واقعا از ته دل میگم درود بر ام وی ام
20:44  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
تيمور
3

آقا ظاهرا" خدارو شكر اين " کاربر: محمد لشگری " با سعي و تلاش وصف ناپذير و تبليغات گسترده در تمامي صفحات اين سايت و سايتهاي مهم خاورميانه و شمال آفريقا و حوزه درياي كارائيب و جنوب سودان و نوار غزه و ... بالاخره يكي رو پيدا كرد و X33 رو انداخت بهشو خلاص. آقا راحت شديم ديگه پيداش نميشه انشاء الله
والسلام
13:56  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
2

تازه فهمیدی تو این صفحه چند نفرن x33 رو دستشون مونده مثل... ازش دفاع میکنن!؟!؟! نمیبینی انقدر خوشحالن قیمت دیگه افت نمیکنه! پس دست دومش افت نمیکنه.. وگرنه کسی که بفکر خریدار بباشه باید از قیمت کم دفاع کنه.
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/06/10

احمدرضا
0

یه ضرب المثل معروف دیگه هم هست میگه کافر همه رو به کیش خود پندارد! شما مثل من از x33 دفاع نمیکنی اینطور مپندار. شما خود ... هستی.
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/06/11

کاربر: علیرضا امین
0

اره مثل خود تو از ایکس ۳۳ دفاع میکنیم.حالا میتونی نقطه چینتو پر کنی.
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/06/11

x33 new
17

آخرین وضعیت قیمت ها:
اتوماتیک 75700000
دنده ای 68590000

..................خداحافظ افت قیمت ..............................
09:09  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
2

دلت خوشه. تو بازار 56 میارزه. اونی که شما میگه به زور قسطی هست
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1395/06/10

کاوه
0

فعلا اتومات ثبت نام نمیکنن
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1395/06/10

رضا
6

سایت بسته شده فعلا نمینویسن
نمایندگی تماس گرفتم میگه همه ماشینها از 2 تا 4 میلیون گرونتر شده
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1395/06/10

سعید
8

مدیران خودرو بخشنامه فروش X33از روی سایت برداشته بخاطر همینه که گرون شده فعلا از ثبت نام خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
10:20  1395/06/10

امیر از قبل اصلی
0

از همه ایکس 33 داران خواهشمندم در این صفحه فقط از اطلاعات فنی ایکس 33 بزارن..ضمنا روغن گیربکس ایکس 33 در 30هزار تعویض و با ساکشن حدود 8.5 لیتر با شستشو استفاده گردد و مارک addinol aft cvt حتما استفاده گردد...خود شرکت liqumoli iii میریزه و 5 لیتر بدون شستشو...که بشدت به گیربکس لطمه میزنه... متاسفانه هیچ نمایندگی دستگاه ساکشن روغن نداره ...برید بیرون نمایندگی با ساکشن تعویض کنید....یا برید به نمایندگی فشار بیارید ساکشن بیاره.....
08:58  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
0

من سرویس30 هزارتا بردم
اما روغن گیربکس عوض نکردن
گزارش
پاسخ دادن
09:44  1395/06/10

امیر از قبل اصلی
0

حتما برو بپرس باید عوض بشه....جوابشا برام بنویس
گزارش
پاسخ دادن
11:26  1395/06/10

محمد حسین
1

بخش دوم
هستند کسانیکه ماx33 داران رو بیسواد خطاب میکنند. و جالبه که این افراد پیشنهاد عجیبی میدن دال بر انتخاب سراتو و النترا به جای این ماشین .دو ماشین پیشنهادی ایشون 40 سانتیمتر از این ماشین کوتاهتر و 40 میلیون از این ماشین گرونتر هستند و اصلا هیچ ربطی به این ماشین و دیگر کراس اوورها ندارند . من نمیدونم ایشون که خیلی باسواد هستند چطور چنین پیشنهادات عجیبی به دوستان میدهند.
مدام هم دم از فروش این محصولات در آمریکا میزنند . اگر ایشون کمی تاریخچه کره جنوبی رو میدونست و کمی هم اقتصاد بلد بود،دلیل فروش محصولات کره ای رو در آمریکا میفهمید. اکثر صنایع صوتی و تصویری و خودروسازی کره متعلق به آمریکاست.یادتون نرفته که حتی موتورهای خیلی از خودروهای کره ای رو شرکتهای آمریکایی از قبیل جنرال موتورز تولید و طراحی میکرد.معلومه که این محصولات اجازه ورود به آمریکا رو پیدا میکنند. بدون حمایت آمریکا ، مردم کره جنوبی درست مثل کره شمالی الان فقط دوچرخه سوار بودند
با خیال راحت این خودرو رو بخرید
با عنایت به اینکه خودرو کالای سرمایه ای نیست عرض میکنم افت قیمت شامل همه خودروهای دنیا میشود
ممنون

08:43  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
2

بررسی ایکس 33 از نظر ایمن بودن،
ایمنی داشتن به این عوامل مهم وابسته است: 1- بدنه قوی، تا آلیاژ مناسب تو بدنه بکار نره...! تمام ورژنهای تیگو از یک آلیاژ برای بدنه استفاده میکنن وگرنه مطمئن باشید برای تبلیغم شده بود چری اعلام میکرد در ورژن جدیدتر آلیاژ بدنه تغییر کرده یا... جالبه چری از نتایج مفتضحش یعنی انصراف از اواسط تست ANCAP دفاعی نکرده و حرفی نزده اونوقت شما دفاع میکنید 2-داشتن ABS EBDو ...که 99 درصد ماشینا حتی خودروهای داخلی سایپاو ... دارن. 3- داشتن امکانات جانبی مناسب مثل تعداد مناسب کیسه هوا که مثلا لکسوس و سانتافه 10 کیسه هوا داره یا النترا 6 کیسه داره ولی x33 مثل پراید 2 تا داره. 4- آخرین ولی مهمترین نکته، ایمنی یعنی داشتن سیستم های پیشرفته ای مثل ESP که خودروهای پیشرفته امروزی از بنز گرفته تا بی ام و با اسم های مختلف مثلESC و... وحتی همین النترا که هم تو این صفحه مسخره میشه داره، ESP خودش 30% تصادفات تو دنیا را کاهش داده!
حالا اگه گفته میشه ایمنی x33 باپراید از خیلی جهات برابری میکنه بی دلیل نیست!
حیف نیست حدود 80 میلیون بدی ولی سیستم بروز دنیا رو ماشینت نباشه؟
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/06/11

محمد حسین
0

خانم یا آقای اهل فهم
حرفهای شما در خصوص معیارهای ایمنی مردود است .
مثال
رنو مگان با داشتن حداکثر 4 کیسه هوا و بدون داشتن سیستم ESP دارای 5 ستاره ایمنی است .
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/06/13

محمد حسین
3

بخش اول
دوستانی که x33 اتومات دارید
به انتخاب هوشمندانتون تبریک میگم
دوستانی که قصد خرید این خودرو رو دارید
روی صحبتم به شماست
اگر از مالکین x33 اتومات نظر سنجی بفرمائید متوجه رضایت آنها میشوید . این خودرو در هریک از کشورهایی که به فروش رسیده موفق ظاهر شده .
توی نمایندگیها هم کمترین خرابی مربوط به این ماشینه و عمدتا برای سرویس دوره ای یا خاموش کردن چراغ چک مراجعه میکنند.
توی این صفحه هستند کسانیکه به زور میخواهند 2 ستاره بودن ایمنی تیگو 2008 رو به این خودرو که مربوط به2014 هست نسبت بدهند.
من بخاطر شغلم گاهی به کشورهای مختلف ماموریت پیدا میکنم .بیشتر از همه هم به روسیه میروم.از سال2012 ورود و تولید خودروهای زیر3 ستاره ایمنی به روسیه ممنوع شده.اما x33اتومات (البته نه با این گیربکس) در روسیه یک خودروی پرفروش و محبوب تبدیل شده.هم به لیل اقتصادی بودن و هم بدلیل ایمنی و ظرفیت.
من قصد حمایت از صنعت خودروی چین رو ندارم دراصل چین نیازی به حمایت نداره . بازار آمریکا برای چین بازار هدف نیست وگرنه حضور چین در این بازار برای ایشان کار سختی نیست.
08:26  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
سيمين
1

دوستان من x33 new رو دارم خيلي هم راضي ام.حتي اگه همه شما بگيد اشغال چيني!قبلش هم 530 داشتم و از سال ٩١ تا ٩٥ خداييش خرج رو دستم نگذاشت.هم امكاناتش خوبه و هم قيمتش.قرار نيست با ماشين ٦٠-٧٠ ميليوني بري آفرود كه؟! حجم موتورش خوبه گشتاورش كلي از زانتيا(گمونم١١٠باشه) و امثال اون بيشتره.هم قدرت هم شتاب در حد پولي كه دادي هستش.از اشغال ايراني كه بهتره.آپشن هاي كي لس و وايرلس شارژر و....رو توي ماشين زير صد دنبالش نباش.چون خودرو لوكسي نيست.بهرحال نسبت به قيمتش خوبه.اميدوارم بزودي بتونم به ماشين ژاپني(لكسوس)تبديلش كنم اما فعلا همين چين هم دستمريزاد داره..ايران عرضه داره باهمين كيفيت و قيمت و فيس يكي بده بازار اسمشم بزاره پرايد suv همه ميريم ميخريم باافتخار خودرو ملي سوار ميشيم
03:16  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
0

سلام.به صفحه ۱۰۶ دفترچه. راهنمای. ایکس. ۳۳. مراجعه. فرماییدو مطالعه فرمایید نوشته ام وی ام ایکس ۳۳. دارای. سیستم. ترمز با مدار دوبل است...و در صورت از کار افتادن. یک مدار. مدار بعدی کار خواهد کرد...واقعا دمش گرم...این. یعنی ایمنی. بالای این خودرو.....
22:14  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

بعد از مدتها ب پیج برگشتم، میبینم که هنوز بحث بحث ایمنیه! :))
آقا/خانم اهل فهم ایمنی یعنی داشتن 1- بدنه قوی،شما رو پراید بجای 2 تا 4 تا مدار دوبل ترمز بذار! نتیجه چی میشه؟ تا آلیاژ مناسب تو بدنه بکار نره...! در ضمن تمام ورژنهای تیگو از یک آلیاژ برای بدنه استفاده میکنن وگرنه مطمئن باشید برای تبلیغم شده بود چری اعلام میکرد در ورژن جدیدتر آلیاژ بدنه تغییر کرده یا... جالبه چری از نتایج مفتضحش یعنی انصراف از اواسط تست ANCAP دفاعی نکرده و حرفی نزده اونوقت شما دفاع میکنید 2-داشتن ABS EBDو ...که همه ماشینا از جمله x33 و پراید هم داره. 3- ایمنی داشتن امکانات جانبی مناسب مثل تعداد مناسب کیسه هوا که مثلا لکسوس و سانتافه 10 کیسه هوا داره یا النترا 6 کیسه داره ولی x33 مثل پراید 2 تا داره. 4- آخرین ولی مهمترین ایمنی یعنی داشتن سیستم های پیشرفته ای مثل ESP که خودروهای پیشرفته امروزی از بنز گرفته تا بی ام و وحتی همین النترا داره، حتی خودرو شاسی بلند مدیران خودرو تیگو5 arrizo هم حتی داره!!! ESP خودش 30% تصادفات تو دنیا را کاهش داده!
حالا اگه گفته میشه ایمنی x33 باپراید یکیه ناراحت نشو!
گزارش
پاسخ دادن
01:58  1395/06/10

محمد حسین
0

ممنون از توجهت دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
06:04  1395/06/10

محمد حسین
0

هر وقت این حسین آقا میگه
من بعد از مدتی به صفحه برگشتم
یاد فیلم اژدها وارد میشود مرحوم بروسلی میفتم
ببخشید که بروسلی یک شخصیت چینی هستش و احتمالا 2 تا ستاره یمنی بیشتر نداشت .
چون ایمنیش کم بود زود مرد
اگر اندازه النترا و سراتو ستاره داشت الان توی بازار آمریکا یه ستاره فروشی بزرگ زده بود
آریزو تیگو 5 هم که طی زحمات شما تبدیل به یک خودرو شاسی بلند شد رفت پی کارش. تبریک میگم . تلفیق قشنگی انجام دادی
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/06/10

کاربر: علیرضا امین
1

اهل فهم پراید ebd داره؟؟؟؟؟؟؟
اهل فهم آریزو تیگو ۵ شاسی بلند؟؟؟؟
آریزو خودش جداست که سدان هست
تیگو ۵ شاسی بلنده اهل فهم!!!!!
اخوی شما درست میگی.
برو تو صفحه خودت
آفرین
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1395/06/10

کاربر: علیرضا امین
0

البته اهل فهم منظورم کنایه به همون کسیه که بکار برده نه کاربر اهل فهم
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/06/10

امیر از قبل اصلی
0

امروز ام وی ام اریزو 5 و لیفان 820 اتومات را تو خیابانهای تهران دیدم....محشره محشر...واقعا فاتحه مارک های برند مثل هیوندا و ....خوندس...دمت گرم چین بزرگ.....پیش بسوی تسخیر بازار دنیا با نصف قیمت برندهای دنیا....
21:01  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
مهدی اصلی
3

من و بقیه کاربران این صفحه، همه و همه از MVM بیزاربم و این برند در ایران محکوم به فناست.
مهدی، محمد، فرهاد ........
20:44  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
.
2

همه دوستان وقتتون بخیر،
توی این صفحه بعضی آدم های نامنطقی مثل کاربر محمد حسین وجود داره که
طوری از آشغال های چینی تعریف می کنه که انگاری با سوپرماشین های
ایتالیایی و بنز و ب ام و طرفه .
عزیزان من خیلی وقته که بر همه ی مردم مشخص شده که چین فقط با در
نظر گرفتن کمیت و ابدا بدون توجه به کیفیت محصولاتش رو وارد کشور ما
می کنه. افت کیفی خودروهای داخلی هم به دلیل واردشدن قطعات کپی
و بی کیفیت چینیه که روز به روز داره بیشتر میشه.
بیخودی نیس که قیمت کارگر در چین ارزونه. از وقتی محصولات شرکت های
بزرگی مثل اپل در چین زده میشه دیگه محصولات این شرکت ها کیفیت سابق رو ندارند. همین لگن هایی مثل mvm که بهش میگید بوگاتی ویرون ،
به دست کارگرانی در چین ترکیب بندی میشن که اصلا هیچوقت دست به
ماشین نزدن و به خاطر سود بیشتر از هر نفر که توان کار داشته باشه و بدون توجه به تخصصش کار می کشن.
تمام برندهای چینی در ایران برای کلاه برداری ساخته شدن.
چین یک کلاهبردار به تمام عیار و دشمن کیفیت در تمام دنیاست.
17:22  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
سام
4

دمت گرم. واقعیت رو گفتی.که بعضیا نمیخوان قبول کنن. پودرشون کردی
گزارش
پاسخ دادن
18:35  1395/06/09

.
1

مخلصیم آقای سام.
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/06/09

محمد حسین
0

به به
همین مونده بود نقطه هم بیاد نظر بده و پست بزاره.
شما نام خانوادگیت نقطست یا اسم کوچیکت؟

سام
شما هم نمیخواد کسیرو پودر کنی
شما کافیه پودرتو عوض کنی

از آقای نقطه هم میخواهیم که پستهای پارسال و پیرارسال رو دوباره کپی نکنه.
خودت باش مرررد
خودت
حتی اگر به کوچیکی نقطه هم هستی اشکالی نداره
سرتو بگیر بالا و خودت باش
نقطه که کم چیزی نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1395/06/09

محمد
4

کاربران عزیز و افرادی که قصد خرید این خودرو را دارید خطاب من شما هستید نه کاربرانی که بجای ارائه نظر کارشناسی یا نوشته معتبر از سایت تخصصی خودرو میان و با این جملات از ایمنی دفاع میکنن:

کاربر امیر : "x33 چون وزنش فلان قدره ایمنی بالا داره" ، "معلومه موسسات اروپایی مثل ANCAP ! خودروهای اروپایی مثل هیوندای!! را امتیاز بالا میدن" - کاربر محمد لشگری : "با ترجمه از ویکی پدیا https://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Pride" نتیجه گرفتن پراید کره دیگه تولید نمیشه - یا شاهکار آخری کاربر محمدحسین : "چون ماشین شاسی بلنده یعنی ایمنی داره" جالبه تو حرفاش میگه ماشین "شاسی بلند" x33 قدیم دو ستاره ایمنی داره.
البته من عینا گفته شون رو کپی نکردم و مفاهیم صحبت هاشون را آوردم ولی شما حتما حتما مواردی که گفته شد را شخصا در این صفحات ببینید،
افرادی که از این خودرو دفاع میکنن چنین طرز فکر و تحصیلاتی دارن، شما میتوانید رقیبان x33 "از نظر هزینه" مثل سراتو، النترا و رنو فلوئنس را در محبوبترین های دنیا 2016 در این صفحه ببینید:
http://1car.ir/ns-10345
بقول معروف مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!
15:51  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
اهل فهم
0

اهل فهم
0

چین بزرگ بازار خودرو جهان را در دست گرفته...همانطور که بازار لوازم خانگی و موبایل و غیره را......در دست گرفته..بزرگترین کارخانه چری در برزیل افتتاح شد....تو اینتر نت سرچ کنید...این یعنی ام وی ام ایکس 33 تو بازار همیشه هست و خواهد ماند...سه مهندس شرکت پورشه را هم بخدمت گرفت....پس حسین اقا با 100 اسم ورسم در این سایت برو دنبال النترا و ماشینهای که دوست داری..
09:20  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
غلامرضا
1

داداش هرموقع عرضه حضور (کسب رتبه و مقام نه ها! فقط حضور) و خودنمایی تو بازار امریکا را پیدا کرد بیا حرف بزن.
گزارش
پاسخ دادن
12:42  1395/06/09

محمد حسین
0

کدوم بازار آمریکا
چهارشنبه بازارش یا جمعه بازارش؟
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/06/09

محمد
3

کاربران عزیز و افرادی که قصد خرید این خودرو را دارید خطاب من شما هستید نه کاربرانی که بجای ارائه نظر کارشناسی یا نوشته معتبر از سایت تخصصی خودرو میان و با این جملات از ایمنی دفاع میکنن:

کاربر امیر : "x33 چون وزنش فلان قدره ایمنی بالا داره" ، "معلومه موسسات اروپایی مثل ANCAP ! خودروهای اروپایی مثل هیوندای!! را امتیاز بالا میدن" - کاربر محمد لشگری : "با ترجمه از ویکی پدیا https://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Pride" نتیجه گرفتن پراید کره دیگه تولید نمیشه - یا شاهکار آخری کاربر محمدحسین : "چون ماشین شاسی بلنده یعنی ایمنی داره" جالبه تو حرفاش میگه ماشین "شاسی بلند" x33 قدیم دو ستاره ایمنی داره.
البته من عینا گفته شون رو کپی نکردم و مفاهیم صحبت هاشون را آوردم ولی شما حتما حتما مواردی که گفته شد را شخصا در این صفحات ببینید،
افرادی که از این خودرو دفاع میکنن چنین طرز فکر و تحصیلاتی دارن، شما میتوانید رقیبان x33 "از نظر هزینه" مثل سراتو، النترا و رنو فلوئنس را در محبوبترین های دنیا 2016 در این صفحه ببینید:
http://1car.ir/ns-10345
بقول معروف مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1395/06/09

غلامرضا
0

داداش با شما نبودم که از فرط علافی تو هر صفحه 20 تا نظر دادی. همه طرفداری ایکس 33 انقدر علافن؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/06/09

محمد حسین
0

ببخشید که ناراحتت کردم
فکر کنم اذیت شدی
ولی احتراما
علاف شمایی که همه پستهای منو در تمام صفحات میشماری و میخونی .
باور کن خودمم نمیدونستم توی هر صفحه 20 تا پست گذاشتم .
سعی میکنم برای اینکه به اوقات علافیه شما هم کمک کرده باشم بیشتر پست بگذارم .
ممنون که نشون دادی از طرفداران پروپاقرص پستهای منی و خیلی پیگیرانه اونها رو دنبال میکنی
سعی کن هر پست من رو چندبار بخون و توی زندگیت سرمشق قراربده
آفرین به تو دوست علاف تر از خودم
ولی یه سوال دارم ازت علاف جون
من خودم ایکس33 اتومات دارم که توی این صفحه پست میگذارم . شما توی این صفحه علاف چی هستی؟
پستهای من ؟
نگفتی
چهارشنبه بازرای آمریکا یا جمعه بازاراش؟
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1395/06/09

.
0

همه میدونن که اهل فهم محمد حسین و....... همه یکین انقدر علاف نباش.
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1395/06/09

مسعود
1

آقای محمد حسین چند سالته؟ منظورش از 20 تعداد زیاده.
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1395/06/09

محمد جواد
5

محمد حسین GAMEOVER شدی داداش. بشین بازی با اعداد را یاد بگیر.
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1395/06/09

امیر از قبل اصلی
0

بزرگترین کارخانه چری در برزیل افتتاح شد...این یعنی ام وی ام ایکس 33 ابدی خواهد ماند.......بکوری چشم خیلی کاربران مقرض که میخان با پراید عوض کنند....بابام قصه نخور شما هم یه روزی میگیری و ار غم در میایی...محمد..حسین..مهدی ااصلی و فرعی..با هر عنوان اسم که میایی..خوشحالیم که این قدر دشمن دارع این ماشین...و این یعنی خداحافظ هیوندا با بازار ایران...چاپیدن ایران خداحافظ هیوندایی ها.....هاهاهاها..هوهو...
20:11  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

داداش دلت خوش نکن خودرویی که توی ایران تولید میشه رو با خودروهای خارج از کشور مقایسه میکنید زمین تا آسمون تفاوته .... مثل تفاوت پژو توی فرانسه با پژو که ایران خودرو تولید میکنه ...اگه این خودروهای چینی ام وی ام لیفان وووو مستقیم از خود چین وارد میکردن عالی تر از این بودن اما متاسفانه توی ایران خرابش کردن ...
گزارش
پاسخ دادن
20:57  1395/06/08

محمد حسین
0

وضعیت ام وی ام ها با لیفان و جیلی و در کل همه خودروهای چینی موجود در ایران فرق میکنه .
اولا بیشتر ام وی ام ها بصورت وارداتی میباشند و یا بصورت ckd تولید میشوند .
دومین دلیل اینکه هیئت مدیره و مدیر عامل مدیران خودرو چینی هستند و مستقیما بر روی تولید محصولات و پشتیبانی آن کنترل و نظارت دارند .
محصولات مدیران خودرو فقط در اتاق رنگ شرکت کرمان خودرو واقع در بم رنگ آمیزی میشود . دقیقا همان بخشی که گلایه های زیادی به آن می رود.
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1395/06/09

مهدی اصلی
5

یک عدد X33 اتومات مدل 93 سفید کم کارکرد بفروش می رسد. قیمت 20 تومن (تخفیف پای معامله) لطفا فقط مصرف کننده تماس بگیره. با پراید دست دوم هم معاوضه می شود.
18:06  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
1

دلم به حالت سوخت
یعنی واقعا وقتی داشتی میخریدیش نفهمیدی ام وی ام 110 دارن بهت میفروشن؟
بابا ایکس33 خیلی با 110 فرق داره
چطور تونستن سرت کلاه بزارن ؟
شما که تیم قوی در زمینه تست تصادف و ویکی پدیا و مهم تر از همه باد هوا دارید
از شما بعید بود
بازهم نظر من اینه که 110 بهتر از پرایده
هم ایمنی
هم مصرف سوخت
هم کیفیت
همینو سوار شو خداتم شکر کن
باز خداروشکر 110 رو به جای تانک بهت قالب نکردن
یکم بیشتر چشماتو بازکن یا اگر لازمه چشمتو کلا عمل کن
شاید نیاز به پیوند قرنیه داشته باشی
حتما با یک متخصص چشم مشورت کن
اینجوری که تو پیش میری تا چند هفته دیگه ماهی تابه رو بجای هلیکوپتر بهت قالب میکنن
برای شفات دعا میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1395/06/09

کاربر: محمد لشگری
1

محمد حسین جان خدا خیریت بده کلی خندیدیم
دمت گرم که جوابت مثل همیشه دندان شکن بود
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/06/09

امیر از قبل اصلی
0

دوستان ایکس 33 دار...روغن گیربکس را وقتی در 30هزار کارکرد خواستید عوض کنید حتما ببرید نمایندگی ساکشن مخصوص روغن گیربکس داشته باشه تا 8 لیتر انرا عوض کنه..والا با باز کردن پیچ کارتل روغن گیربکس ..فقط 4 لیترش را عوض میکنن و 4 لیتر قدیمی در ان خواهند ماند ..گیربکس ایکس 33 مخروطی 7 دندس و بسیار پیشرفته ساخت استرالیا....و 8 لیتر روغن میخوره...اگر با ساکشن عوض نکنید به گیربکستون لطمه میخوره..امروز نمایندگی مرکزی تهران دیدم 8 لیتر عوض میکنن و با ساکشن مخصوص.....در صورتیکه سایر نمایندگی ها فقط 4 لیتر و با باز کردن پیچ کارتل ......کسی اطلاعات دگه هم در این ضمینه داره بگه.....
16:51  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدی اصلی
6

بعد از تعریف های شما من رفتم یک x33 اتوماتیک خریدم خیلی کم کار است مدل 93 ولی یک مشکل داره اونم اینه که آشغاله.
14:41  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
1

چیش
خودش یا رانندش؟
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/06/08

پیمان
0

آقای مهدی تقلبی
حواست به چیزی که میگی باشه - خجالت بکش و درست و منطقی حرف بزن
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1395/06/08

مهدی
4

رانندش نه، کاربر اولش که زیر من نظر داده.
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/06/09

کاربر: محمد لشگری
0

احتمالا رنو پی کی مدل 93 بوده 1993. بهت قالب کردن . برو سر فروشندش .....
ما که تو رو میشناسیم کی هستی ... برو خودتو الاف نکن .... مشخصا که بدجور لج ایکس 33 رو داری خخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
16:31  1395/06/08

کاربر: علیرضا امین
0

حالا مگه کسی از تو نظر خواست.
با پرایدت حال کن.چکار به این ماشینا داری.
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/06/08

محمد
1

آقای محمد حسین
با شما نمیشه با احترام صحبت کرد، بنده یک سایت معرفی کردم https://en.wikipedia.org/wiki/Chery_Tiggo که در تاریخ 23 august 2016 ویرایش شده یعنی دقیقا 6 روز پیش! شما از تعصب داری میترکی و میگی اطلاعات قدیمه. آره برو دلتو خوش کن چون اسمش fl هست و اسمش dr5 یا tiggo خالی نیست یعنی ایمنیش کامله. یا اصلا برو دلتو به حرفت "خودت" خوش کن "چون شاسی بلنده ایمنی داره"، از این به بعد بنا برگفته شما ماشینای شاسی بلند تست نمیشه چون از ایمنیش مطمئنن :)) اختراعتو ثبت کن :))، با این درک وفهم هم بعید نبود که در جواب راجب مجسمه سازی حرف بزنی :)))). دیگه تو قرن 21 انقدر مردم درک دارن که بدونن وقتی کمپانی چری از وسط تست ANCAP انصراف داده!!! و جوابی به نتایج ضعیف نداده و گیریم بقول شما یک ورژن جدید (چون اسمش fl شده) داده ولی راجب ایمنی تستی نداده مفهومش چیه!!!!!!!!. پس احتیاج نیست بجای دفاع با سند و مدرک چون جواب نداری راجب مجسمه سازی حرفی بزنی :)))))))))))) یا فقط یک سری حرف که باد هواست بزنی هرموقع مدرکی داشتی رو کن و نظر شخص نده!
13:48  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
2

محمد یا فرهاد یا امیر رضا یا حسین و یا سرکار خانم
شما ظاهرا یا باد هوا خیلی دوست داری و یا از باد هوا تغذیه میکینی که اینقدر اسمشو میاری
مهم نیست
از لحنت معلومه دیگه حرفی برای گفتن نداری و شبها هم توی خوابت 2 تا ستاره میبینی که مربوط به ایکس33 قدیمه
اصلا من میگم ایکس33 اتومات یا همون tiggo fl چهارتا ستاره ایمنی داره . همونطور که من برای 4 ستاره tiggo fl سند ندارم تو هم برای 2 ستاره بودنش سند نداری.
تو رو با دنیای کوچیکت تنها میگذاریم
از دوستان خوبم خواهش میکنم برای درمان سوختگی این دوستان همگی دعا کنند و برای آرامش روح ایشان یک دقیقه سکوت میکنیم
یک دقیقه از حالا شروع شد
راستی محمد جان
برای مجسمه سازی با جناب خان شروع کن . چون تاحالا کسی مجسمشو نساخته
یادم رفت بگم
میتونی یک دیوان شعر هم به نام باد هوا بنویسی
همونی که خیلی دوسش داری
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/06/08

x33
1

حاج محمد
قبول کن
GAME OVER شدی
برو تو سایت ایکس 33 قدیم در مورد 2 ستاره پست بزار
ما اینجا ستاره نداریم که شما باهاش بازی کنی
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/06/08

پیمان
0

آقای عزیز این مطالب را چندین ماه قبل هم فرستادی اما با مشخصات دیگه ای ( البته بنده الان نام ارسال کننده را یاد ندارم ) ولی آنموقع نتوانستی حریف آقایان حاضر شوی حالا دوباره مطرح میکنی
برو آقا شما جایی در این صفحه نداری - طرفداری هم نداری -
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1395/06/08

سعید -ر
0

بنده بعد از 6 ماه که این ماشین را دارم بسیار راضی هستم و هیچ مشکلی در آن تا کنون ندیده ام - مشکل شما اینکه که فقط در این ماشین بحث ایمنی را دارای مطرح میکنی و کاری به مزایای دیگر آن نداردی
یعنی ایمنی این ماشین کمتر از پراید و پزو و سمنده - اگر ما دنبال ایمنی بودیم که کامیبون ایمن تر از هر ماشینی بود
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1395/06/08

ناشناس
0

خدا تو را به راه راست هدایت کند آقا محمد (مهدی اصل ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:31  1395/06/08

x33
0

ماشالا آقا محمد خوب رسواشون کردیا
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/06/09

کاربر: علیرضا امین
0

محمد قشنگ معلومه به آخر خط رسیدی...
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1395/06/08

مهدی &
0

باسلام
دوستان من بعد از سال ها میخوام این ماشنو بخرم اما بین این ماشین و جک s5 دنده ای موندم ومن برای سالیان سال ماشین میخوام واهل فروش نیستم به نظر شما کدوم ازاین دو گزینه بهتره خواهش میکنم کمکم کنید .
12:57  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد لشگری
0

شک نکن ایکس 33 اتومات خوبه . اگه پولت هم نمی رسیه دنده ای هم بد نیست ولی اگه می خوای مدت زمان زیادی نگه دار بودجه ات را بیشتر کن و حتما اتوماتش رو بگیر. جک s5 دنده ای معمولا گیربکس هاش به مشکل می خوره . به طور کل جک s5 چه مدل دنده ای و چه اتومات بعد از مدتی کارکرد بخش توربو موتورش از کار می افته و مصرف در حدود 15 لیتر میشه و شتاب ماشین بسیار افت می کنه و مثل پیکان میشه.کرمان موتور هم به هیچ عنوان پاسخگو نیست و نمی تونن تعمیرش کنن. این مسائل رو می تونید با رفتن به نمایندگی های کرمان موتور از افرادی که ماشین رو خریدن بپرسید.
به نظر من حتی بین ایکس 33 اتومات و تیگو 5 خرید ایکس 33 اتومات انتخاب معقول تری هستش چون تیگو عینا همین موتور و گیربکس ایکس 33 اتومات روش نصبه ولی وزنش 200 کیلو از ایکس 33 اتومات بیشتره که باعث کاهش شتاب اولیه و ثانوی ماشین میشه.نکته دیگه قیمت تیگو 5 حدود 20 تا 25 میلیون بسته به انتخاب مدل گرونتره که اصلا مقرون به صرفه نیست. ولی تیگو 5 آپشن هاش کمی از ایکس 33 اتومات بیشتره ولی از نظر ظاهری زیبایی در مقابل ایکس 33 اتومات شکست می خوره.
یا حق
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/08

کاربر: mfahimi x33 new
0

سلام دوست عزیز.جک اس5 دنده دستی نسبت به ایکس33 اتومات (البته با گرانتر بودن حدود 10 میلیون تومن)از لحاظ موتوری دو تفاوت یا بهتر بگم دو ضعف اساسی داره.1-نداشتن گیربکس اتومات 2- داشتن توربو شارژر ......حتما تعجب کردی که چرا گفتم توربو شارژ ضعف حساب میشه.........بنابراین اول شما رو به یک سرچ ساده اینترنتی در مورد مزایا و معایب موتور توربو شارژ در ایران و خواندن مقاله های تخصصی مربوطه دعوت میکنم ......خلاصه کلام مقالات فوق میگه به دلیل استهلاک بالا و بنزین و روغن و فیلترکم کیفیت در ایران احتمال خرابی توربو در ایران بسیار بالاست و تعمیرات اون هم عموما با توجه به کمبود متخصص و تبودن دستگاه های لازم غیر ممکنه و هزینه بسار سنگینی رو هم به دارنده خودرو وارد میکنه.....و طبق فرموده جناب آقای لشگری بعد از خرابی توربو موتور جک اس 5 عملا از حیض انتفاع خارج میشه...و دیگه اون چیزی نخواهد بود که ازش انتظار داری......حالا دیگه تصمیم با خودته ایشالا بهترین تصمیم رو بگیری....پیروز باشی
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1395/06/09

کاربر: mfahimi x33 new
0

دوستانی که به ایمنی ایکس 33 ایراد میگیرند با احترام به نظرشون ..من قبلا هم اینجا عرض کردم که درصد خیلی بالایی درمسئله ایمنی خودرو ها فقط و فقط بستگی به راننده داره ..یعنی اگر راننده فرهنگ رانندگی و قوانین رو درست رعایت کنه عموما هیچ اتفاقی براش نخواهد افتاد...توجهتون رو جلب میکنم به پیج (kish_car) در اینستاگرام و عکسای تصادفهای وحشتناک موجود در اون که همه هم ماشینای آخرین مدل حداقل کره ای هستند و به چه وضعی درآمدند ایمنی شون رو ملاحظه کنید...پیروز باشید
گزارش
پاسخ دادن
17:27  1395/06/09

اهل فهم
0

چین بزرگ بازار خودرو جهان را در دست گرفته...همانطور که بازار لوازم خانگی و موبایل و غیره را......در دست گرفته..بزرگترین کارخانه چری در برزیل افتتاح شد....تو اینتر نت سرچ کنید...این یعنی ام وی ام ایکس 33 تو بازار همیشه هست و خواهد ماند...سه مهندس شرکت پورشه را هم بخدمت گرفت....پس حسین اقا با 100 اسم ورسم در این سایت برو دنبال النترا و ماشینهای که دوست داری...
12:30  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 10 11 12 13 14 15 16 صفحه آخر
صفحه 13 از 67

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
خدابخش : اسفند برای کسی شاسی شد t8
J4 خسته : سلام قرارداد 15/1/1403 فاکتور 16/3/1403 پلاک27/3/1403 زنگ زدن فردا برم تحویل بگیرم جی 4 سفید
تارا v4 lx : امروز پیش فروش تارا V1 و تبدیل شده به v1 پلاس تحویل 31 تیر فاکتور شد
J 4 : با سلام به دوستان ثبت نامی 15 اسفند امروز شاسی شد بعد 4 ماه
علی : سلام داداش همگی ما رو‌ دست انداختن این بی شرف ها دو ماه هم باید صبر کنیم تا فاکتور جدید صادر بشه. من چهار شنبه میرم دفتر مرکزی
محسن x5 : عجیبه حتما پیگیری کن
S3 : سلام دوستان لطفا پاسخ بدید ثبت نام اذر اس ۳ خاکستری شاسی یا فاکتور شده؟
تحویل هفته چهارم اسفند : من هفته چهارم اسفند1402 باید تحویل می گرفتم 20 اردیبهشت1403 تکمیل وجه کردم امروز زنگ زدم میگه هنوز فاکتور نشده. ساینا اس دوگانه ست
S5۲۷مهر : سلام تغییر دادم ولی بازم بی خبری و بی نتیجه و کسی هم جوابگو نیست متعجبم مردم میبینن ولی بازم ثبت نام میکنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عباس : تو 10 روز فاکتور و تحویل دادن
بهار : سورن های تبدیل به پارس چقدر زمان برد تا فاکتور بشید؟
محمد : سلام دوستان میشه انصراف داد از خرید ماشین اگه میشه بعد از چند مدت به پولت میرسی
سورن تبدیل به پارس : سلام. سورن های که تبدیل به پارس براشون فعال شده بعد از تبدیل چقدر طول کشید فاکتور شدید؟
دی ماه دوگانه : دوستان معذرت اگر دیر براتون پیام میفرستم خواستم بهتون بگم تا برج 6 از تحویل خبری نیس کمتر گریه بکنید چشماتون ضعیف میشه
فرهاد : حالم از هرچی پژو پارس دیگه بهم میخوره
محمود : سلام من تبدیل به رانا ماشین خوبی
آریزو 5 خرداد : منم دقیق مثل شما هستم توی یایت برام زده 188600دیگه واریز کنم که دیگه نمیتونم
رعنا : اقای یزدان بله سورن واریز اسفند تحویل تیر
آریزو 5 : سلام من ثبت نامی خردادم، برا بنده هم پیامک مربوط به عوارض گمرکی اومده، یعنی باید 190 میلیون پرداخت کنم؟ همه پس اندازو کلی وام گرفتم تونستم همون مبلغ رو بدم، دیگه نمیتونم پولی جور کنم، نه راه پس دارم نه راه پیش.