امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس شاسی بلند
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1971
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده7
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)139
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)16
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)439
عرض (سانتی‎‏متر)176.5
ارتفاع (سانتی‎‏متر)170.5
حداکثر سرعت (km/h)175
حجم باک (لیتر)57
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور182
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

3261 نظر

سورنا
0

من حرفی نمیزنم که کسی فک کنه من متعصبم ، شما در همین سایت ، یه نکاه به صفحه اصلی X60 و یک نگاه به اینجا و نظرات دارندگان کن و ببین از نظر کیفیت کدوما راضی تر بودن!!!
X33 جدید از معدود خودرو های زیر ۲۰۰ میلیون مجهز به گیربکس CVT هست ، این نوع گیربکس عملا بدون دنده بوده و به همین دلیل «بازدهی بیشتر ، مصرف سوخت کمتر و عمر بیشتر» رو در پی داره ، بنابر این هنگام تعویض دنده هیچ تکان یا صدایی شنیده نخواهد شد ، همچنین گیربکس CVT این ماشین اتومات بوده و مجهز به تیپ ترونیک و دنده فوق سنگین L هم هست .. موتور این خودرو از X60 قویتر ، پیشرفته تر و حجیم تره ، موتور ACTECO DVVT 2000 موتور دو لیتری با تکنولوژی DVVT (لیفان vvt , x60 هست و تکنولوژیش خیلی ضعیف تره!!در آخر پیشنهاد میکنم فیلم بررسی کامل NEW X33 که قدرتش رو در کوه و آفرود هم نشون میده ، ببینید:
http://www.aparat.com/v/Cf1Lr
15:33  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

من حرفی نمیزنم که کسی فک کنه من متعصبم ، شما در همین سایت ، یه نکاه به صفحه اصلی X60 و یک نگاه به اینجا و نظرات دارندگان کن و ببین از نظر کیفیت کدوما راضی تر بودن!!!
X33 جدید از معدود خودرو های زیر ۲۰۰ میلیون مجهز به گیربکس CVT هست ، این نوع گیربکس عملا بدون دنده بوده و به همین دلیل «بازدهی بیشتر ، مصرف سوخت کمتر و عمر بیشتر» رو در پی داره ، بنابر این هنگام تعویض دنده هیچ تکان یا صدایی شنیده نخواهد شد ، همچنین گیربکس CVT این ماشین اتومات بوده و مجهز به تیپ ترونیک و دنده فوق سنگین L هم هست .. موتور این خودرو از X60 قویتر ، پیشرفته تر و حجیم تره ، موتور ACTECO DVVT 2000 موتور دو لیتری با تکنولوژی DVVT (لیفان vvt , x60 هست و تکنولوژیش خیلی ضعیف تره!!در آخر پیشنهاد میکنم فیلم بررسی کامل NEW X33 که قدرتش رو در کوه و آفرود هم نشون میده ، ببینید:
http://www.aparat.com/v/Cf1Lr
15:33  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

خیلی جالبه!!!
آقا میلاد و مهشید خانم و ضد X33یی ها همیشه ، با هم سر و کله شون پیدا میشه!!!!!
ضمنا مهشید خانم ، شما اگه انقد از X33 بدتون میاد که حاضرین بخاطرش مدام بیاین و تو صفحش بد بگین ، کافیه بفروشینش!!!!فک کنم تو دنیای امروزی چیزی به اسم فروش ماشین وجود داشته باشه!!!!ضمنا ، بعدش ببین تو این رنج قیمت ، چی بهتر از X33 پیدا میکنی!!!
15:18  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

خیلی جالبه!!!
آقا میلاد و مهشید خانم و ضد X33یی ها همیشه ، با هم سر و کله شون پیدا میشه!!!!!
ضمنا مهشید خانم ، شما اگه انقد از X33 بدتون میاد که حاضرین بخاطرش مدام بیاین و تو صفحش بد بگین ، کافیه بفروشینش!!!!فک کنم تو دنیای امروزی چیزی به اسم فروش ماشین وجود داشته باشه!!!!ضمنا ، بعدش ببین تو این رنج قیمت ، چی بهتر از X33 پیدا میکنی!!!
15:18  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
کامبیز
1

با سلام و عرض ادب
از دوستانی که mvm x33 new دارند خواهشمندم بفرمایید ساعت دیجیتال کنار سرعت سنج چگونه تنطیم می شود؟ با سپاس
14:13  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mehdiii
0

با عرض سلام و احترام ،آينه وسط رو چطورى تنظيم كنيم كه نور بالاى ماشين پشت سرى چشممون رو اذيت نكنه،با تشكر.
14:09  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

باسلام واحترام در جواب به دوست عزیز که میگه دست دوم بخرید عرض کنم عمر مفید یک ماشین 150000کیلومتر هست از ان به بعد نکه کار نکنه کار هم میده ولی باید خرجش کنی چون قطعات مستهلک شدن به طور مثال شما یک ادم سن بالا رو در نظر بگیر هرچی به سرو وضعش برسی ولی همیشه مریضه چون بدنش به مرور فرسوده شده ونیاز به دوا ودکتر داره تا بتونه به حیاتش ادامه بده .با احترام به نظر دوستان
11:22  1394/02/14
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

از نظر راحتي ، قشنگي ، اپش ، …ليفان x60 بهتره يا ام وي امx33 ????
23:56  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
ali
0

من این ماشین را یک هفته هست که گرفتمم در رانندگی وقتی فرمان رو به طرف راست میچرخونم یه لرزش خفیفی در زیر پا احساس میشه نماینگی بردم نتونستند عیب شو رفع کنند کسی می دونه اشکال از چیه
22:53  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

دوستان سلام
با نهایت تاسف مشکل مالی برام پیش اومده که دارم مجبور میشم ماشینمو بفروشم ...
حیف ...
دلم نمیخواست به این زودی از دست بدمش ...
18:25  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
یک پیشنهاد
5

دوستان این نظر خودتونه که با نظر من موافق باشید یا مخالف، هر کسی یه سلیقه ونظری داره.. اما پیشنهادم اینه که با همین هزینه که صرف خرید یه خودرو چینی میکنید، یک تویوتای کمری 2007 بگیرید! با تحقیق هم این پیشنهاد رو میگم، درسته چند سال کار کرده اما شرف داره به یه ماشین چینی حتی صفرش!... برای اینکه ببینید حرفم درسته یا نه، فقط بگردید ببینید یه نفر هست تویوتا گرفته باشه حتی دست دومش و ناراضی باشه (ممکنه استثنا هم باشه)؟! ولی در عوض همین x33 رو (اون هم صفرکیلومترش) تو همین پیج ببینید چندتا ناراضی داره! دو سه سال که کار کنه که دیگه...!!!
15:08  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
میکاییل
0

دمت جیز
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1394/05/25

بهزاد
5

من تاكنون ماشين دست دوم نخريدم و خدا بخواد نخواهم خريد . شما فكر كنيد يك كمري 2066 يا 2007 بخريد به قيمت 70 تا 80 تومن ، حداقل يك سرويس آن 4 تا 5 تومن هزينه خواهد داشت و در ضمن به عنوان مثال عمر مفيد ايربگ 10 ساله و اين چيني و ژاپني نداره ، چقدر هزينه تعويض آن خواهد شد . اصلا" خريدار ايراني به دنبال تعويض ايربگ خواهد رفت . فكر نكنم حتي يك درصد ما حاضر باشيم جهت تعويض حتي دو ايربگ جلو هزينه كنيم چه برسد به تعويض 8 تا 10 ايربگ ، حتي با توجه به اينكه براي سلامت خودمان نياز خواهد بود . طرف آزرا 2009 خريده بود بعد 12 ميليون هزينه تعميرات كرده بود و باز ناراضي بود . در ضمن در مورد برند بودن خودرو نيز بدانيد كه برندها هم مشكل دارند ولي ما چشم خود را بر روي آن مي بنديم . به عنوان نمونه يكي از دوستان كه كيا اسپورتج نو خريده بود در سفر عيد 94 از مشهد تا جنوب كشور رفت و بعد ماشين موتور سوخته را با كاميون به مشهد حمل كرد . طبق گفته ايشان چند مورد ديگر به همين صورت در تعميرگاه كيا موجود بوده است . اينكه برند است . نيست ؟
گزارش
پاسخ دادن
06:55  1394/02/14

احسان
8

سلام کولر ام وی ام در گرمای شدید چک کردم خداییش عالی بود وبادش به قدری سرده که صورت رو اذیت میکنه این رو خودم عینا تست کردم
12:52  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mehdiii
0

با تشكر از آقا آرمان بابت توضيحاتشون،ولى هيچكدوم از دوستان راجع به كيفيت لاستيك giti نظر ندادن!فقط ميخواستم بدونم نياز به تعويض داره يا نه لاستيك خوبيه؟لاستيك سايز ٢٢٥ تو جا زاپاسى جا ميشه يا نه؟
10:38  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
سالار
0

سلام دوستان من این مطلب را در سایت ایکس60 هم گذاشتم زیرا در خانواده هم ایکس33 داریم هم ایکس60. تا بحال دو بار از بنزین سوپر استفاده کردم بار اول صبح دیدم ماشین پت پت کرده روشن نميشه متوجه چیزی نشدم نمایندگی رفتم کمکی نکرد بنزین عادی زدم خوب شد.متاسفانه هفته پیش پمپ بنزین خالی بود باز سوپر زدم صبح ماشین روشن نشد کشش بسیار کم شد خلاصه بنزین را تخلیه وبنزین عادی زدم بلا فاصله استارت کشش درست شد از دوستانی که تجربه ای دارند تقاضای راهنمایی دارم با تشکر سالار
02:39  1394/02/13
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
2

بله ، الان بنزین سوپر بدتر از بنزین معمولی هست چون استاندارد آلایندگیش مال عهد چپقه!!!
ضمنا جناب میلاد اشتباه میکنید ، استاندارد آلایندگی MVM NEW X33 یورو ۵ هست ، سایا مدیران خوذرو در مورد این ماشین غلت غولوت زیاد زده مثلا رینگشو که نوشته ۱۶ اینچ ، در اصل ۱۷ اینچه . علت اشتباهاتشون هم اینه که اینا اطلاعات مدل فیس لیفت تیگو قدیمی رو مینویسن در حالی که این تیگو ۵ هست که رو بدنه مدل فیس لیفت قدیم سوار کردن!
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1394/02/14

X33 سوار
0

با سلام دوستانی که مشکل چراغ چک دارن نگران نباشن مساله خاصی نیست و مربوط به کولره و اگر به نمایندگی مراجعه کنید با ریست کردن ، چراغ چک رو خاموش میکنن و اگر شما دوباره کولر روشن کنید چراغ چک روشن می شود .
ضمنا نمایندگی رسالت خیابان نیرودریایی نرید برای هیچ کاری چون پول اضافه ازتون میگیرن ولی تو فاکتور قید نمیکنن تا شما نتونید ازشون شکایت کنید .
19:11  1394/02/12
گزارش
پاسخ دادن
X33 سوار
0

با سلام دوستانی که مشکل چراغ چک دارن نگران نباشن مساله خاصی نیست و مربوط به کولره و اگر به نمایندگی مراجعه کنید با ریست کردن ، چراغ چک رو خاموش میکنن و اگر شما دوباره کولر روشن کنید چراغ چک روشن می شود .
ضمنا نمایندگی رسالت خیابان نیرودریایی نرید برای هیچ کاری چون پول اضافه ازتون میگیرن ولی تو فاکتور قید نمیکنن تا شما نتونید ازشون شکایت کنید .
19:11  1394/02/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mehdiii
0

سلام خدمت دوستان،كيفيت لاستيك gitiساخت چين كه روى ماشين هست چه جوره؟اگر سايز لاستيك رو پهن تر كنيم در جا زاپاسى جاش ميشه؟در ضمن من در داشبورد كه موقع حركت باز كردم احساس كردم كه هواى بيرون به شكل خفيفى وارد ماشين ميشه،آخه اگر دقت كنين وقتى در داشبورد باز هست يه سوراخى در بالاى آن هست كه دست براحتى وارد اون ميشه و واقعا خيلى بد هست،كسى از دوستان اينو ديدن يا فقط مال من اينطوريه؟
22:43  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
2

اون قسمت بخاطر اینکه کلا در داشبورد در میاد و میتونن فیلتر اتاق رو که مربوط به کولره تعویض کنن زیاد مسئله مهمی نیس خودتونو با این چیزا اذیت نکنین X6 یا وراکروز یا سانتافه که نخریدین اینقد ریز بین شدین تازه تو اونا هم بگردین سوراخ و شکاف زیاد پیدا میکنین
گزارش
پاسخ دادن
18:56  1394/02/12

یاسین
0

سلام .قابل توجه دوستانی که از پخش فابریک ماشین استفاده میکنن میتونید از این فلش های دو سر که یک طرفش usbخور هستش و طرف دیگش به پخش ماشین میخوره استفاده کنن
17:47  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
یاسین
0

سلام دوستان.یه سوال در مورد دزدگیر.با توجه به اینکه این ماشین دزدگیر حسی نداره وقتی که درب ها رو با ریموت قفل میکنی اگر داخل ماشین باشی و سویچ رو باز کنی دزدگیر شروع به آژیر کشیدن میکنه.تا اینجا درست.ولی وقتی با ریموت قفل کنی بعد فرض مثال یه دزد با کلید دربها رو باز کنه دزد گیر فعال نمیشه حتی اگه بخواد میتونه روشنش کنه و ببردش.این دیگه چه دزدگیریه از شمام اینجوریه؟(به نظر من وقتی با ریموت قفل شد بعد بخوای با کلید بازش کنی باید دزدگیر فعال بشه)
17:41  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
4

دوست عزیز ، وقتی با ریموت قفل میکنید ، اگر هرجسمی مثل چافو یا کلید ، به غیر از کلید ماشبن ، داخل جا سوییچ در راننده بشه ، ماشین آژیر میکشه!!!!اما اکه با کلید خودتون در رو باز کنید سیستم دزدگیر غیرفعال میشه و قفل ها باز میشه.
حتی اگه کلید یک x33 دیگه ، عین ماله خودتون رو تو جای سوییچ رو در بکنید هم آژیر میکشه!!!
کافیه امتحان کنید!
گزارش
پاسخ دادن
22:52  1394/02/11

یاسین
1

سلام دوستان در مورد مصرف سوخت: در باک سوم من باک رو پر کرد بعد از مسافت 498کیلومتر که هم شهری استفاده کردم و هم در جاده روندم(در جاده اکثرا با کروز میرفتم).مجددا سوخت گیری کردم47لیتر (بنزین معمولی).با یه تناسب به عدد9.43لیتر در 100کیلومتر رسیدم.

17:07  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
0

این مصرف(13 یا 4) در شهر برای یک خودروی2000سی سی اون هم درسال2015 خیلی زیاده.
چرا برای مقایسه به خودروهای داخلی توجه میکنید؟
چرا با مگان،مزدا3 یا سراتو یا . . . مقایسه نمیکنید؟
اینها همه 2000 سی سی هستند . اتومات هم هستن .از نظر وزن هم نزدیک هستند.
قبول کنید این خودرو نسبتا پر مصرفه
به اندازه یک خودرو2400 سی سی بنزین میسوزونه. لطفا منطقی باشید و عاقلانه نظر بدید نه از روی تعصب.
x33 هر چیزش خوب باشه،مصرفش خوب نیست .
گزارش
پاسخ دادن
07:20  1394/02/13

حامد
0

سلام دوستان کس تا حالا کولرش مشکل داشته واسه من اصلا دم نداره
15:39  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

سلام جلال شما عکس را از ماشین خودت گرفتی /جالب بود مرسی/
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1393/08/18

حسین
0

من ماشینو از نمایشگاه خریدم نمایشگاهیه جاسیگاری لیوانی روی کنسول رو برداشته بود از رو ماشینم و الان نداره هرکی فروشی سراغ داره بگه خریدارم با بالاترین قیمت
12:48  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
غلام
0

سلام دوستان. چهارشنبه رفتم نمایندگی ماشین را تحویل گرفتم. تمام کسانی که از این ماشین تعریف میکند کاملا درست بود. وخودم اصلا فکر نمی کردم به این خوبی باشه. حتی از ماشین های ایرانی خیلی خی
ییییلی بهتر. هر کی می خواهد بخره اصلا شک نکنه
12:46  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
احمد
1

آقا محمد رضا سلام. کاری که من کردم این بود که قیمت اتومبیل رو در خارج از ایران به دلار درآوردم و با قیمت روز دلار به ریال تبدیل کردم و این عدد رو تقسیم کردم به قیمتی که در ایران به فروش میره. اسمشم گذاشتم نسبت ارزش خرید. نتایج نشون میده خرید برخی ماشینها از جمله ام جی و فاو بسترن بی50 و ام وی ام در ایران بسیار به صرفه هست (کاری به کیفیتشون ندارم) در رده بعد از ماشین های چینی، برند تویوتا و رنو قرار دارن که نشون میده شرکت وارد کننده حاشیه سود نسبتا معقولی برای خودش در نظر گرفته ولی متاسفانه برند هیوندای و کیا در ایران بسیار بالاتر از قیمت واقعی خودشون به فروش میرن که فکر کنم بابت زیاده خواهی شرکت وارد کننده هست
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1393/08/18

کاربر: محمدرضا
1

احمد آقابا سلام
من نظرات وتحلیلهای شما خیلی جالبه ولی من خوب متوجه نشدم اگر امکان دارد کمی واضحتر در خصوص رده قیمتها نوشته بشه واینکه خرید کدام ماشین باصرفه تره ضمنا علت ارزانتر بودن MVM530شاید بخاطر اینکه وارداتی نیست ودر ایران مونتاژ میشه .
گزارش
پاسخ دادن
21:38  1393/08/17

کاربر: جاویدیان
0

به این مطلب توجه کنید
http://1car.ir/as-8870
منتظر تک تک دوستان هستم
11:43  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جاویدیان
0

سلام دوستان

لطفا منبع یا مرجع یا سند مطالبی که ذکر میکنید رو در اخر متن ها بنویسید
تا جایی برای بحث نباشه
و مخاطب هم راحت تر مطلب رو بگیره

ممنون
11:41  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
6

ایکس 33 در مصر به عنوان ماشین پلیس استفاده میشه پس حتما" قابلیت هاش به اثبات رسیده و کارکردش قابل قبول بوده .
09:45  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
1

توی آلمان هم دارن استفاده میکنن ازش.
توی فیلم هشدار برای کبری 11 تولیدی سال 2016 قراره ماشین سمیر x33 اتومات باشه.
دوست عزیز،آخه مصرم شد کشور؟
کشور بغل دستش که یک کشور عربی هستش ماشین پلیساش لامبورگینی و مکلارن و موستانگ و . . . هستش
ببین مصر چه بدبخته ماشین پلیسش یه ماشین چینیه2000 سی سی هستش.
x33 یه ماشین امن و آروم خانوادگیه ، هیچ سنخیتی با پلیس و فرار و گریز نداره .
فقط به درد سفر میخوره ، همین . پلیس با این ماشین حتی نمیتونه یه ماشین 2000 دیگرو بهش برسه . تقصی این ماشین نیستااا.عملکرد و طراحی این ماشین مال کار دیگه ای هستش.پلیس اشتباه میکنه اگر ازین ماشین استفاده کنه.
گزارش
پاسخ دادن
07:28  1394/02/13

محمد
0

دوستان من پول خرید این ماشین رو ندارم و نمیخوام ایراد الکی چون نمیتونم بخرم بگیرم !
یکبار داخلش نشستم خدایش هیچ فرقی با ماشین سدان یا سمند و پژو نداشت !!!
اصلا احساس نمی کنی شاسی بلند هستش و اینکه واقعا کیفیت قطعات علی الخصوص داشبورد و پلاستیک های قاب زیر صندلی پایینه !!!!
بنظرم این پول رو نصف کنیم و سمند یا پژو بخری بهتره !!!
01:30  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mehdiii
0

باسلام خدمت دوستان میخواستم ببینم نظر دوستان راجع به کیفیت لاستیک giti ساخت چین که الان روی ماشین سوار میکنن چیه ؟آیا نیازبه تعویض داره؟اگرسایزش رواز215*60*R17 به 225*65*R17 افزایش بدیم روی مصرف سوخت تاثیرداره؟آیا لاستیک به بدنه ماشین گیرمیکنه؟
00:53  1394/02/11
گزارش
پاسخ دادن
ایوب
0

با سلام دوستان من از نمایندگی تبریز در مورخه 25 اسفند x33اتومات نقدآ خریداری و تحویل گرفتم از خود ماشین راضیم ولی موقع تحویل قرار بود مبلغ 900 هزار تومان کارت تخفیف ارسال کنند تابحال نیامده ایا کسی تابحال کارت تخفیف گرفته ؟ یکی هم ازخود نمایندگی سیستم صوتی خریداری نکنید بیرون حق انتخاب دارید وشاید با قیمت پایین من از سیستم صوتی با مارک lobester راضی نیستم به نمایندگی هم اعلام کردم .
23:33  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

دوست عزیر من دوگانه تحویل تیر هستم ولی هنوز تحویل نگرفتم!!
حالا بعد 5 ماه میگن بیا تبدیل به تک سوز کن ولی با قمیت روز 23میلیون 700!!! یعنی من پول دوگانه بدم ولی تک بگیرم!!! زمان ثبت نام من، تک سوز 22میلیون 500 بود!!
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1393/08/18

علی
0

بابا بروید گیربکس دستی با اتاق جدید بگیرید حالش را ببرید
23:12  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
dowpal
0

جناب سورنا

وجه برتری x33 رو در اروپا میشه بگید؟
19:30  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
alireza
3

سلام داش اگه شاسی بلند میخوای پرادو اگه کوتا میخوای شک نکن اریون
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1393/10/06

حسام الدین
0

با سلام خدمت همه دوستان

میخواستم بگم که New X33 در اوکراین مدل 4x4 هم داره .
19:12  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
dowpal
1

سلام دوستان

یه سوال :

شما در سر پایینی با ماشین اتوماتx33 به چه صورت رانندگی میکنید؟؟؟؟


ترمز
دنده L
دنده W

کروز

ضمنا نسبت به طولانی بودن یا کوتاه بودن مسیر سرازیری هم ممکنه طرز رانندگی فرق بکنه
14:35  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
2

دکمه W مخصوص حرکت روی برف یا جاهای یخ زده است
اگر سرپایینی خیلی تند است بهتره بری تو تیپترونیک همون + و _ بصورت دستی دنده بدی حالا یا دنده 2 یا دنده 3 به نسبت شیب و دور موتور خودت دنده رو تعیین کن مثل حالت گیربکس دستی در حال حرکت هیچ موقع دنده رو به حالتL نبرید فقط موقع حرکت توشیبهای تند از ابتدا به ساکن دنده رو در حالت L ببرید
مثل نمایش قدرتمندانه ایکه جناب سورنا نشون دادن

فقط اینو بگم گیربکسش حرف نداره
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1394/02/10

سورنا
2

آها ،
آخه نوشتن W و روی دکمه علامت برفه ، نگرفتم جناب آرمان:-)
آخه در حالت عادی استفاده از مود وینتر اصلا خوب نیست چون رانندگی عادی با اون حالت دور موتور رو خیلی بالا میبره!!!!
در اون حالت دنده سنگین گرفته میشه تا ماشین بکسوات نکنه ، حالا اگه بخواین در اون مود عادی برونید دور موتور خیلی بالامیره و خوب نیست!
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1394/02/10

نادر
0

دوستان اگه پولشو دارين ماشينه اروپايى يا ژاپنى بخريد اگر ندارين خودتون را مضحكه خاص وعام نكنيد
13:59  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

من همه دکمه ها را چک کردم ولی از دماسنج خبری نیست،درجه ای که در صفحه نمایشگر دیده می شود مربوط به درجه کولر است.
12:15  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
0

چند مورد نظر ارسال كردم كه گاها يا رويت نشد و يا رويت شد و 2 ساعت بعد ناپديد شد. مشكل كجاست ؟ در نظرات مذكور به هيچ صورت توهين و.. نيز وجود نداشت . البته فكر مينم سيستم كمي به لينك هاي آپارات حساس است .
09:26  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
راستگو
0

سلام
من ماشینو بردم نمایندگی برای سرویس اولیه تو 4700کیلومتر تمام درب ها و قاب زاپاس صداگیری شد و رگلاژ
چرخ ها بازدید شد و صدای سیلندر چرخ عقب گرفته شد و هیدرولیک فرمان هم روغنش اضافه شد حدودا 260تومن با هزینه تعویض روغن کامل کاسترول و سرویس کامل تمام شد که 170تومنش به حساب من و مابقی جزء گارانتی حساب شد.
09:17  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
فقط ایکس 33 اتوماتیک
0

با سلام

قیمت پیشنهادی شما با توجه به ایراداتی که ماشین دارد چقدر است ؟
قیمت پیشنهادی من 66 است . بلاخره ماشین شما با آن چیزهاییکه میفرمایید 3 تا 4 میلیون هزینه دارد. ضمنا اگر سری به سایت باما بزنید قیمت 93 کمتر کار کرده این ماشین نسبت به ماشین شما 71 است
08:56  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
14

سلام بر همه . به نظر من دو گروه حق ورود به صفحه ايكس 33 اتوماتيك را دارند . اول كسانيكه اين خودرو را خريداري كرده و از آن استفاده كرده اند و دوم كسانيكه قصد خريد خودرو دارند و نظرات دارندگان را مطالعه ميكنند تا از موارد خاص و نظرات كلي در مورد اين خودرو بهره مند گردند . كسانيكه خودشان اين خودرو را در اختيار ندارند به نظر من نميتوانند ابراز عقيده نمايند زيرا آنرا عملا مورد استفاده قرار نداده اند و هر چه بگويند بر اساس گفته ها و شنيده هاي ديگران است كه معمولا ارزشي ندارد مگر براي خراب كردن يك برند يا يك خودرو و معمولا بصورت هدفمند و توسط پرسنل برند رقيب صورت مي گيرد . من از فلان خودرو اصلا خوشم نمي آيد ولي هيچگاه وارد صفحه آن نشده و نظري نداده ام زيرا افراد زيادي آنرا خريده اند و سليقه ، اطلاعات فني و استطاعت مالي شان همينقدر بوده است . حالا من بروم داخل آن صفحه و بگويم چنين است و چنان و من فقط جيلي . خب اصلا جيلي بهترين ماشين موجود ، ولي حداقل 30 ميليون اختلاف قيمت چه مي شود .
08:54  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

با سلام اتصالات باطری ضعیف شده وبرق خوب به سیستم کامپیوتر ماشین شما نمیرسی ویا باطری ضعیف شده است اشکال برقی دارد
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/03/23

dowpal
6

دوستان!
تصمیم گرفتم دلایل اهمیت گیربکس های CVT رو براتون جمع آوری کنم

گیربکس های CVT در بین رانندگان و افراد طرفدار محیط زیست از محبوبیت بالایی برخوردارند.
در زیر به معرفی برخی از مزایا و خصوصیات CVT می پردازم :

برتریهای CVT


مزیّت ها :

حذف شدن تکان و شوک در لحظه ی تعویض دنده-مناسب برای گردش و سواری آرام و دلچسب
بهینه سازی مصرف سوخت
حذف نوسانات سرعتی در حالت شتاب منفی یا بالا رفتن از سربالایی
شتاب بهتر
جایگزین شدن تورک کنورتور(مبدل گشتاور)


خصوصیات :
شتاب ثابت و غیر مرحله ای از حالت توقف کامل تا رسیدن به سرعت دائمی خودرو
حفظ قدرت مطلوب خودرو صرف نظر از میزان سرعت نوع رانندگی
پاسخ دهی بهتر به تغییرات شرایطی مثل تغییر در زاویه دریچه ی گاز
کاهش تلفات قدرت
قابلیت ترکیب شدن با سایر گیربکس های اتوماتیک
06:47  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

خواهش میکنم ،
اشتباه میکنید جناب هومن ، این ویدیوی کامل اون آفرود برفیه ببینید (رقیبا ، پاجرو و راو ۴) :
http://www.aparat.com/v/RuWs7
همونطور که میبینید x33 از همه بهتر رفت!!!!!!!
حالا اینم ویدیویی که من آپلود کرده بودم که شما اشتباه گرفتید(بررسی X33 جدید + بالا اومد X33 جدیدتک محور از یک سربالایی تند و شنی!) :
http://www.aparat.com/v/Cf1Lr
ضمنا اینکه گفتین به راحتی اتومات میکنن ، باید بگم که گیربکس X33 جدید ، دارای هفت دنده است!!!!!!!تکنولوژی ساخت گیربکس هفت دنده رو نه تنها چین ، بلکه ژاپن و کره هم ندارند !!!!!
و گیربکسش خیلی حرفه ایه ، به علاوه دنده فوق سنگین L هم داره !!!!
مدل اتومات جدید موتورش بر خلاف مدل جدید دستی ، DVVT هست که اونهم فقط در ماشینهای پیشرفته ژاپنی و آلمانی و آمریکایی به کار میره (موتور x60 و از این قبیل ماشینها ، حتی کره ای ها VVT هست ، اما تکنولوژی این خیلی پیشرفته تره و DUAL VVT یا همون DVVT هست)
مدل اتومات جدید مجهز به نمایشگر روی آینه است که این قابلیت رو روی ماشینای بالای ۲۰۰ میلیون تومن هم به زور میتونید پیدا کنید!!
06:42  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
dowpal
5



علاقه‌ی شرکت‌های خودروسازی به سیستم‌های CVT به دلیل بازدهی و کارایی بالای آن‌ها افزایش یافته است.

نیسان اعلام کرد که میزان سایش قطعات در دو سیستم انتقال قدرت نسل هشتمی که JATCO در خودروی Altima 2013 معرفی کرد 40 درصد کاهش یافته است.

این تکنولوژی همراه با پیشرفت‌های دیگر، باعث افزایش بازدهی 10 تا 15 در صدی در مصرف سوخت در هر مایل شده است.

این بدین معنی نیست که سیستم‌های CVT در حال وارد شدن به مسیر اصلی سیستم‌های انتقال نیرو هستند.
پس
آماده باشید که چند وقت دیگر همسایه‌ی شما در مورد سیستم انتقال نیروی جدیدی که دنده عوض نمی‌کند با شما صحبت کند!
00:35  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

اشتباه میکنید جناب هومن ، این ویدیوی کامل اون آفرود برفیه ببینید (رقیبا ، پاجرو و راو ۴) :
http://www.aparat.com/v/RuWs7
همونطور که میبینید x33 از همه بهتر رفت!!!!!!!
حالا اینم ویدیویی که من آپلود کرده بودم که شما اشتباه گرفتید(بررسی X33 جدید + بالا اومد X33 جدیدتک محور از یک سربالایی تند و شنی!) :
http://www.aparat.com/v/Cf1Lr
ضمنا اینکه گفتین به راحتی اتومات میکنن ، باید بگم که گیربکس X33 جدید ، دارای هفت دنده است!!!!!!!تکنولوژی ساخت گیربکس هفت دنده رو نه تنها چین ، بلکه ژاپن و کره هم ندارند !!!!!
و گیربکسش خیلی حرفه ایه ، به علاوه دنده فوق سنگین L هم داره !!!!
مدل اتومات جدید موتورش بر خلاف مدل جدید دستی ، DVVT هست که اونهم فقط در ماشینهای پیشرفته ژاپنی و آلمانی و آمریکایی به کار میره (موتور x60 و از این قبیل ماشینها ، حتی کره ای ها VVT هست ، اما تکنولوژی این خیلی پیشرفته تره و DUAL VVT یا همون DVVT هست)
مدل اتومات جدید مجهز به نمایشگر روی آینه است که این قابلیت رو روی ماشینای بالای ۲۰۰ میلیون تومن هم به زور میتونید پیدا کنید!!
23:29  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

اشتباه میکنید جناب هومن ، این ویدیوی کامل اون آفرود برفیه ببینید (رقیبا ، پاجرو و راو ۴) :
http://www.aparat.com/v/RuWs7
همونطور که میبینید x33 از همه بهتر رفت!!!!!!!
حالا اینم ویدیویی که من آپلود کرده بودم که شما اشتباه گرفتید(بررسی X33 جدید + بالا اومد X33 جدیدتک محور از یک سربالایی تند و شنی!) :
http://www.aparat.com/v/Cf1Lr
ضمنا اینکه گفتین به راحتی اتومات میکنن ، باید بگم که گیربکس X33 جدید ، دارای هفت دنده است!!!!!!!تکنولوژی ساخت گیربکس هفت دنده رو نه تنها چین ، بلکه ژاپن و کره هم ندارند !!!!!
و گیربکسش خیلی حرفه ایه ، به علاوه دنده فوق سنگین L هم داره !!!!
مدل اتومات جدید موتورش بر خلاف مدل جدید دستی ، DVVT هست که اونهم فقط در ماشینهای پیشرفته ژاپنی و آلمانی و آمریکایی به کار میره (موتور x60 و از این قبیل ماشینها ، حتی کره ای ها VVT هست ، اما تکنولوژی این خیلی پیشرفته تره و DUAL VVT یا همون DVVT هست)
مدل اتومات جدید مجهز به نمایشگر روی آینه است که این قابلیت رو روی ماشینای بالای ۲۰۰ میلیون تومن هم به زور میتونید پیدا کنید!!
23:29  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

اشتباه میکنید جناب هومن ، این ویدیوی کامل اون آفرود برفیه ببینید (رقیبا ، پاجرو و راو ۴) :
http://www.aparat.com/v/RuWs7
همونطور که میبینید x33 از همه بهتر رفت!!!!!!!
حالا اینم ویدیویی که من آپلود کرده بودم که شما اشتباه گرفتید(بررسی X33 جدید + بالا اومد X33 جدیدتک محور از یک سربالایی تند و شنی!) :
http://www.aparat.com/v/Cf1Lr
ضمنا اینکه گفتین به راحتی اتومات میکنن ، باید بگم که گیربکس X33 جدید ، دارای هفت دنده است!!!!!!!تکنولوژی ساخت گیربکس هفت دنده رو نه تنها چین ، بلکه ژاپن و کره هم ندارند !!!!!
و گیربکسش خیلی حرفه ایه ، به علاوه دنده فوق سنگین L هم داره !!!!
مدل اتومات جدید موتورش بر خلاف مدل جدید دستی ، DVVT هست که اونهم فقط در ماشینهای پیشرفته ژاپنی و آلمانی و آمریکایی به کار میره (موتور x60 و از این قبیل ماشینها ، حتی کره ای ها VVT هست ، اما تکنولوژی این خیلی پیشرفته تره و DUAL VVT یا همون DVVT هست)
مدل اتومات جدید مجهز به نمایشگر روی آینه است که این قابلیت رو روی ماشینای بالای ۲۰۰ میلیون تومن هم به زور میتونید پیدا کنید!!
23:29  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
m.
0

دقیقا واسه همینکارن ، روشن کنید تصویر دنده عقب میاد
گزارش
پاسخ دادن
21:50  1393/09/15

سورنا
0

آقا هومن من آفرود برفی رو که شما میگین نذاشتم اونی رو که شما میگین منم دیدم , اونی که نوشته خنده دار نسخه کات شده است ، در اونجا پاجرو و راو ۴ هم بودن که در آخر رتبه ها به ترتیب به پاجرو , x33 و در نهایت بدترین راو ۴ بود ، ضمنا در اونجا خیلی عالی میرفت x33 به نسبت سایز کوچیکش!!! ، این لینک نسخه ها!:
آفرود برفی x33 , پاجرو ، راو ۴ : http://www.aparat.com/v/RuWs7

بررسی x33 جدید + بالا اومدن x33 از یک سر بالایی تند و شنی!: http://www.aparat.com/v/Cf1Lr

خداییش تو آفرود برفی خیلی خوب عمل کرد! حتما ببینید!
22:34  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

آقا هومن من آفرود برفی رو که شما میگین نذاشتم اونی رو که شما میگین منم دیدم , اونی که نوشته خنده دار نسخه کات شده است ، در اونجا پاجرو و راو ۴ هم بودن که در آخر رتبه ها به ترتیب به پاجرو , x33 و در نهایت بدترین راو ۴ بود ، ضمنا در اونجا خیلی عالی میرفت x33 به نسبت سایز کوچیکش!!! ، این لینک نسخه ها!:
آفرود برفی x33 , پاجرو ، راو ۴ : http://www.aparat.com/v/RuWs7

بررسی x33 جدید + بالا اومدن x33 از یک سر بالایی تند و شنی!: http://www.aparat.com/v/Cf1Lr

خداییش تو آفرود برفی خیلی خوب عمل کرد! حتما ببینید!
22:34  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

آقا هومن من آفرود برفی رو که شما میگین نذاشتم اونی رو که شما میگین منم دیدم , اونی که نوشته خنده دار نسخه کات شده است ، در اونجا پاجرو و راو ۴ هم بودن که در آخر رتبه ها به ترتیب به پاجرو , x33 و در نهایت بدترین راو ۴ بود ، ضمنا در اونجا خیلی عالی میرفت x33 به نسبت سایز کوچیکش!!! ، این لینک نسخه ها!:
آفرود برفی x33 , پاجرو ، راو ۴ : http://www.aparat.com/v/RuWs7

بررسی x33 جدید + بالا اومدن x33 از یک سر بالایی تند و شنی!: http://www.aparat.com/v/Cf1Lr

خداییش تو آفرود برفی خیلی خوب عمل کرد! حتما ببینید!
22:34  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
هومن
0

جناب آقای سورنا سلام علیکم شما نام زیبایی دارید عذر خواهی میکنم که در مطلبم ازشما بعنوان سرکار خانم یاد کردم اشتباه متوجه شده بودم. اما هنوز هم سر حرفم مبنی بر اینکه ماشین بسیار ضعیف وپر خرجی به ما غالب کردند ناراحتم فقط دلخوش به اتومات بودنش بودم که امروز متوجه شدم در شرق تهران فقط با دو ملیون تومان در یک کلینیک تخصصی ماشین را برای معلولین وجانبازان عزیز با گیر بکس زد اف آلمان با چهل هزار ودوسال گارانتی اتومات میکنند
22:32  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
هومن
0

جناب آقای سورنا سلام علیکم شما نام زیبایی دارید عذر خواهی میکنم که در مطلبم ازشما بعنوان سرکار خانم یاد کردم اشتباه متوجه شده بودم. اما هنوز هم سر حرفم مبنی بر اینکه ماشین بسیار ضعیف وپر خرجی به ما غالب کردند ناراحتم فقط دلخوش به اتومات بودنش بودم که امروز متوجه شدم در شرق تهران فقط با دو ملیون تومان در یک کلینیک تخصصی ماشین را برای معلولین وجانبازان عزیز با گیر بکس زد اف آلمان با چهل هزار ودوسال گارانتی اتومات میکنند
22:32  1394/02/09
گزارش
پاسخ دادن
میلاد tu5
4

سلام اقا سجاد گزینه ای رو که انتخاب کردی بهترینه شاید پیش خودت بگی پارس ال ایکس هم که همان موتور را دارد و همچنین بگی که امکاناتش بیشتره ولی بخاطر وزنش شتاب کمتری دارد بدرد نمی خوره هر دو موتور یکی هستند من خودم نمایندگی کار می کردم کارشناس های ایرانخودرو هم می گن تی یو5 اینو بدون بگیری پشیمون نمی شی من خودم ثبت نام کردم.
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1393/08/21

میلاد
3

پشیمون نمیشی بهترین گزینه رو انتخاب کردی یکم روغن خوبی توش بریزی و خوب رانندگی کن اصلا خرابی نداره شتاب فوق العاده ای داره مهشره+++++++++
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1393/08/21

m.h
7

سلام حقیقتش من کنج کاوم ماشین پزو 405 چطور ماشینیه خوبه یا که نه اگه میشه زود تر جواب بدین مرسی از راهنمایی تون
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1393/08/21

صفحه اول 48 49 50 51 52 53 54 صفحه آخر
صفحه 51 از 68

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
صبر ایوب : باز خدا رو شکر این دفعه خودشون تو پیام زدن فراخوان پیشنهادی
ایرانی : جالبه پیش فروش زدن که سال دیگه باز افزایش قیمت بدن واقعا مسئولین شرکت سایپا لامذهبن و بی دین فقط شاهین ولاغیر
مهدی : اینایی که میگن من میام و چند نفر با خودم میارم شک نکنین نمیان
اصغر ترقه : چرتو پرتا چیه چک چیه
شاهین اتومات تحویل زمستان 403 : درجواب این دوست عزیز....... عرضه شاهین اتومات به جای دستی اجباری بود و باید طبق زمان‌بندیِ فراخوان واریز وجه می‌کردین
حامد اطلس : منم میام چن نفرم با خودم میارم
سجاد : تحویلش چند روزست؟ قیمت چنده؟ پیش فروش یا فوق العاده؟
شاهین۴۰۳زمستان🥺 : داد وبی داد ازدست شرکت سایپا ما دردمونوبه کی بگیم به کدوم مسئول بگیم آقا من ساینا دوگانه رومیخوام چکارباز پیامک اومده آقا خودروی خودمو پیشنهاد بده ۲ساله منتظرشاهینم همش گفتین صبرکن صبرکن قیمت بردین بالا بازم صبرکن دیگه چی میخواهید بسته دیگه
سمیه تحویل مهراطلس : دوستان توروقران هرکسی خونش نزدیکه بره بخدا ۱۳ ساعت با تهران فاصله داریم شوهرم هم ماموریته اصلا نمیتونم برم با بچه وگرنه بقران به جون بچه هام صدبار میرفتم ...فکر کنم فروش فوق العاده بزاره دوباره میفتیم چندماه دیگه لعنت به اینا باشه دیگه هیچکس فاکتور نمیشه الکی دوسه نفرو فاکتور کردن ..دوستان نزدیک به تهران توروقران برید
پاسخ به رحیمی : داداش من ۱۵ مرداد رنگ نقره ای هستم فاکتور نشدم بنظرم شما یکماه دندون رو جیگر بذار صبر کن بعد اگه فاکتور نشدی حرص بخور من یکماه زودتر از شما تکمیل کردم خبری نیست پیگیر هم شدم جواب سربالا دادن بهم اگه بخوای بری اونجا شخصیت خودت زیرسوال میاد از من گفتن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نسرین : سلام من الان تماس گرفتم با اداره استاندارد گفت مشکل سوخت داره باید حل کنه این مشکل ،ایران خودرو تا حل نکنه مجوز استاندارد نمیخوره
امین : منم همین سوال رو دارم.یعنی یک ماه قبل براشون دعوت نامه تکمیل وجه اومده؟
امیر ساینا85گانه 90 روزه : بچه ها لطفا امروز هرکس فاکتور شد اعلام کنه
ساینا sssss : سلام برا ی ما زده بوذه ارسال دعوت نامه هفته چهارم آذر ماه ولی دعوت نامه 19 آبان اومد یعنی یک ماه زودتر
رضا : درود بر شما. فاکتور شده یعنی تا چند روز دیگه تحویله؟!!
دانیال : سلام من تحویل شهریور بودم کارت ماشین و برگه سبز اومده و پیامک بیمه ماشینم دیروز اومد که دوم آذر صادر شده،تماس هم می‌گرفتم با نمایندگی می‌گفت تحویل پیمانکار شده ولی هنوز خروج نخورده،الان نگاه کردم وضعیت مشتری و دیدم چراغ تحویل روشن شده،تماس گرفتم نمایندگی گفت هر موقع برسه تماس میگیریم هنوز نرسیده دوستان شما نمی‌دونید چندروز بعد روشن شدن چراغ تحویل میدن؟؟
207 اوتو : بله امیدوار باش یکی دیگه هم امروز دیدم فاکتور شد
تیگو8پرومکس : دوستان لطفا اعلام کنید تیگو 8پرومکس آی ای تا چه تاریخی خروج خورده خواهش میکنم هرکسی که تحویل میگیره یا مجوز خروج میخوره اینجا اعلام کنه من تحویل اسفندم هنوز فاکتورم نشدم
مصطفی : واقعا؟ ینی امیدوار باشیم؟
محمد رصاناصرزاده : سلام تاریخ تحویل سیستمی را باید از نمایندگی بپرسید