امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)105
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.5
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5.1
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسکی
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)429.2
عرض (سانتی‎‏متر)168.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145.3
حداکثر سرعت (km/h)186
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور142
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو/سرنشین
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

46369 نظر

امیرعلی
0

سلام بچه ها. در جواب دوستان باید بگم اولا ثبت نام من ۱۴ مهر بود و ماشین ۲۹ آذر فاکتور شد و ۴ دی تحویلم شد.۲۰۰ تومان کارت هدیه به عنوان سود مشارکت داشت و حدود ۱۰۰ تومان هم خسارت تأخیر که نمایندگی گفت هر موقع ایران خودرو بزنه تو سیستم تماس میگیریم بیاین حوالشو بگیرین.. خدا را شکر مشکلی تا حالا نداشته فقط آبپاش برف پاک کن ازش آب نمیومد که رفتم نمایندگی مشخص شد شیلنگ آبش لای در کاپوت گیر کرده بود و آب رد نمیشد!!!!!! ضمنا مارک لاستیک های فابریکش یزد بود که من ۴ حلقه کومهو کره ۱۹۵ با فاق ۶۵ انداختم و ۵۰۰ تومان هم سر دادم. ضمناقفل درای ماشین طوریه که از بیرون باز نمیشه ولی از داخل باز میشه ولی برای دو در عقب مثل پراید قفل کودک گذاشتن و باید با نوک سوییچ یه ربع دور بتابونیم (داخل خود درهای عقب) و فعالش کنیم.ترمزاش هم در حد خیلی خوبه. برا نصب دزد گیر هم رفتم آپکو گفت رانای ۹۵ کلا سیم کشی برقیش عوض شده و هنوز دزدگیر براش نداده شرکت ولی نوع بدون ریموتش (فقط شوک سنسور و چشم) حدود ۱۷۰ تومان هزینه داره.دیگه سوال دارین در خدمتم.
19:53  1395/10/11
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
1

سلام دوست عزیز ... مدل ماشین و 96 زدن یا 95 .... ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1395/10/11

امیرعلی
0

سلام. برای من مدل ۹۵ زدن. بعید میدونم دی و بهمن هم مدل ۹۶ بزنن. تا اونایی که من میدونم هرسال خودروسازها در صورت موافقت پلیس ناجا ، اسفند ماه ماشینا را مدل سال بعد میزنن
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1395/10/11

حسین
0

سلام داداش مبارکت باشه.شما نقدی خریدی؟؟؟ کدوم شهری؟؟ چه رنگی؟؟منم 7/15 هستم ولی تا امروز هم همچنان تو تحویل پرونده مونده و هیچ خبری نیست نه از نمایندگی نه از096440 همش سرکاریه.دارم به این نتیجه میرسم اشتباه کردم الان سه ماه میشه دیگه واقعا ماشین لازمم کاش یه دست دوم میخریدم.
گزارش
پاسخ دادن
08:11  1395/10/12

امیرعلی
0

سلام حسین آقا. ممنونم. من ثبت نامم نقدو اقساط و از شهر اصفهان بود. نمیدونم چرا ایران خودرو کاراش حساب و کتاب نداره. همکارم تابستون با همین شرایط ثبت نام کرد ۲۰ روزه بهش دادن. من هم ۸۰ روز طول کشید. حالا شما هر روز نمایندگی و ۰۹۶۴۴۰ زنگ بزن و پیگیری کن. ان شاءالله تحویت میدن. البته تا روزی که فاکتور بشه خسارت تأخیرش را میدن. برای من قرار بود ۱۴ آذر فاکتور بشه ولی ۲۹ آذر فاکتور شد ،۹۹ هزار تومان خسارت حساب کردن ولی هنوز پرداخت نشده. ضمنا تا اونجایی که من میدونم اگه ماشین دی و بهمن فاکتور بشه همون مدل ۹۵ میخوره ولی اگه اسفند فاکتور بشه احتمالا مدل ۹۶ ثبت میشه.
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1395/10/12

حسین
0

مرسی که جواب دادی داداش.نه بابا مدل بخوره تو سرشون ماشین لازم دارم فعلا.انشالله چرخش برات بچرخه عزیز.
حالا شما راضی هستی از ماشینت؟؟؟سرو صداش چطوره؟؟؟ صدای موتور میگن زیاده درسته؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1395/10/12

امیرعلی
0

ممنونم. ماشینه خوبیه. من تا الان که راضی هستم. سر و صدای ماشین هم در حد زننده نیست. وقتی خلاص باشه که اصلا صدا نداره. تو حرکت هم وقتی دور موتور از ۳ بالاتر میره یکم صدا داره که طبیعیه. در کل نسبت به پول ماشین ، به صرفه و خوبه. خداراشکر من که راضی هستم.از لحاظ زیبایی ماشین هم که عالیه. شتاب و ترمزش هم که خوبه. این مشکلاتی هم که بچه ها میگن تو مدل ۹۵ رفع شده و خدا کنه حالا حالا کاری بهم نداشته باشه. توکل بر خدا
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/10/12

رضا
0

بهترین ماشین ایران خودرو هست دلیلش بهره برداری از 206 ماشین سال 2000 اروپا و تلاش برای کیفیت بالا تر از 206 باعث شده که واقعا خوبه..من عاشق 206 ولی رانا قیمتش خیلی خوبه...
گزارش
پاسخ دادن
07:35  1395/10/15

کیخسرو
2

جان مادرتون اینجا را دیگه تبدیل به صحنه نبرد بین رانا و پارس نکنید
13:40  1395/10/11
گزارش
پاسخ دادن
ف
3

آقا درسته رانا ماشین نیست ولی خداییش گناه داره با پارس مقایسش کنین،پارس خیلی ضایس،خیییلی.
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/10/11

باهنر
0

سلام. دوستان جلو بندی رانا میگن ضعیفه و زود به خرج میوفته و داشتبوردم به صدا میوفته خواستم بپرسم ببینم واقعا صحت داره؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/10/11

متین
2

کیا میگن داداش؟
اونا که اصلا رانا سوار نشدند !!!!درسته راست میگن
چون که بیکارند میان اینجا فقط وقت تلف کنند
میخوای واقعیتوبدونی رانا مدل تا 93 اصلاتعریفی نداشت
94چنتا ایراداتو پوشوندند
اما 95واقعارانا خودروی بروز برای جوانان شد
ایراد انچنانی مثل سمند پارس.....دیگه نداره محشر شده
من 91 داشتم واقعا اذیتم کردحالا8ماهه 95 دارم خیلی عالیه جدا راضیم
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1395/10/11

خروس
1

معلومه پارس خیلی بهتر از رانا هست. رانا یه پروژه شکست خورده ای بیش نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/10/11

ولی
0

چشم
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1395/10/11

کیخسرو
0

چشمت بی بلا
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1395/10/11

همایون
0

خروس باز که برگشتی میخای پارس و رانا را مقایسه کنیم
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/10/12

امیرعلی
3

سلام دوستان الان حدود 40 روزه که ماشینو تحویل گرفتم و حدود 3000 تا باهاش راه رفتم تقریبا هیچ ایرادی مشاهده نکردم کلاج نرم و ترمزها عالی. تو جاده تعادل خوبی داره اما نه به خوبی سمندی که داشتم.مصرفش این اواخر یه کم کمتر شده و الان ترکیبی 7.5 میسوزونه یه باک بنزین سوپر زدم بقیه رو بنزین معمولی زدم. تو دور موتور 3200 تو دنده 5 توجاده ی کفی 110 تا رو پر میکنه یه بارم تو دور موتور 4000 تا 150 تا رو پر کردم اما بیشتر از اونو ترسیدم. ماشین قبلیم سمندو تا 180 تا پرمیکردم تعادلش بهر بود اما شتاب رانا فوق العاده هستش. بخاریش عالیه بخصوص منطقه ما که هوا تا منفی 10 درجه پایین میاد.پسرداییم یک ماه قبل من یه سمند ef7 تحویل گرفته که الان تو 5000 تا از صدای فرمون تو پیچیدنای تند، صدای قیژ ترمز تو ترمزگیری شدید، صدای زیادتر کابین نسبت به ماشین من و صدای جیر جیر از داشپورد و پیچ تنظیم کمربند شاکیه. چند بارم کورس گذاشتیم که ماشین من تا سزعت 100 راحت ؟یوفته جلو ولی بعد اون ماشین منو میگیره. این بود تجربه من از سواری با رانا که خیلی برام راضی کننده اس کسایی که قصد خرید دارن باخیال راحت بخرنو حالشو
11:33  1395/10/11
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

منم مثه شمام و تایید نمیکنم.شرکت هم هیچ کاری نمیتونه بکنه چون قرارداد ما قطعی هست و کامل پول گرفتن و ما پیش ثبت نام و علی الحساب خرید نکردیم این زرنگ بازیه ولی هیچ غلطی نمیتونن بکنن شما وقتی یه قراردادی باطرف مقابل می‌بندی و کامل پول میدی و تازه قرارداد رو طرف مقابل نوشته دیگه نمیتونه بعد 3 ماه بیاد بگه اینو به قرار داد اضافه کنه در ضمن در همین گروه بعضی از دوستان 20 دی ماه t8 بعد ما با تحویل 404 ماشیناشون فاکتور شده بدونه هیچ مبلغ اضافه پس ما هم هیچ مبلغ اضافه ای بهمون تعلق نمیگیره مگر اینکه خودمون بخواهیم پول اضافه بدیم هیچکس تایید نکنه
گزارش
پاسخ دادن
19:22  1404/01/02

وحید x5
0

سلام
میشه متن اون بند 13 رو اینجا بذارین
برای من روز های اول پیامک اومد واشتباه سایت رو باز کردم و تایید کردم بعدش هم یک پیامک تایید بند 13 اومد برام البته بعدش زنگ زدم نمایندگی گفت هیچی نیست محض احتیاط اون رو گذاشتن هزینه ای نداره
چی بگم والا
اگر میشه متنش رو بذارین بدونم اشتباهی چی رو تایید کردم
ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1404/01/02

ارز مبنا ثبت نام دی ۱۴۰۳
0

سلام.
اگر کسی از دوستان پیامک رو تایید کنه مرحله بعد باید بره نمایندگی و اقرار نامه امضا کنه.اول اینکه پیامک رو تایید نکنید و اگر اشتباهی تایید کردید اقرار نامه رو امضا نکنید .
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1404/01/03

یونس
2

سواری عالی و تعادل خوب میخوای فقط پارس و ۴۰۵
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1395/10/11

حسن
1

سلام دوست عزیز مباركت باشه. ايشاله تو شادي ها ازش استفاده كني.
ممنون ميشم چندتا سوال جواب بدين.
1-قفل درهاش چطوره؟ يعني وقتي ماشين حركت ميكنه اگه از داخل ضامن درو بكشيم باز ميشه يا حين حركت درا قفل مركزي ميشه؟
2-نيازي هست لاستيك كره اي بندازيم يا خودش نرمه؟
3- از صداي موتورش هم بگيد لطفا.
ممنون دوست عزيز.
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/10/11

امیرعلی
0

سلام
درها در حالت قفل با کشیدن دستگیره از داخل باز میشن که به نظر من یه ایراد بزرگه اگه خدای نکرده کسی حین حرکت دستگیره درو بکشه در باز میشه. لاستیک کره ای بندازی که ماشین نرم تر میشه ولی لاستیکای یزد زیرش واسه من قابل قبول بود. از دور موتور بالای 3000 صدای موتور بیشتر میشه که حالت زوزه کشیدن داره یه حس اسپرتی به ماشین میده که من دوس دارم. البته اونجوری که پرسیدم مشخصه تمام موتورهای tu5 هستش ولی شاید واسه بعضیا آزارنده باشه. البته اینک بگم برای من که از سمند xu7 اومدم این ماشین صداش اصلا زیاد نیس
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1395/10/11

مصیب
0

خود کارخانه میگنه قفل درو اینطور طراحی کرده که داخل شهر و پشت چراغ قرمز کسی نتونه بزور وارد خودرو بشه و در تصادفات نیز سرنشنان دیگه بتونن راحت در ماشینو باز کنن
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/10/11

حسن
1

اینکه با کشیدن ضامن درها از داخل باز بشن خیلی بده.
من اگه اینو میدونستم اصلا ثبت نام نمیکردم.
مطمعنید حین سرعت ماشین دراش باز میشه؟؟!!!
مگه قفل کودک نداره؟؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/10/11

مسعود
0

حاجی تو کشتی خودتو . صد بار پرسیدی و صد بار هم جواب گرفتی. اگه قفل کودکو بزنی دیگه باز نمیشه.
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1395/10/11

حسن
0

آخه میگن قفل کودک برا درای عقبه،
درای جلو هم قفل کودک داره؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/10/11

مسعود
0

همه ماشینا فقط عقب قفل کودک داره. در جلوی رانا همیشه و در همه حال با کشیدن ضامن در باز کن باز میشه.
گزارش
پاسخ دادن
23:41  1395/10/11

کاربر: Joza2
1

دوست عزیز مساله باز شدن در های جلو از داخل رو خودرو L90 هم داره و به نظر میرسه این مورد رو خیلی ماشینای روز هست L90 که از همون ابتدا اینطوری بود
گزارش
پاسخ دادن
09:56  1395/10/12

امیرعلی
4

سلام بچه ها. من حدود یک هفته است ماشین را تحویل گرفتم. ۵۰۰ تا هم تا حالا باهاش رفتم. از هر لحاظ عالی هست. به چرندیات دیگران هم گوش ندین.
00:51  1395/10/11
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

ثبت نامی کدوم تاریخ بودی
مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1395/10/11

ارسلان
1

مبارکت باشه دوست عزیز.
مارک لاستیک فابریکش چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1395/10/11

ارسلان
1

دوستان عزیزی که به تازگی تحویل گرفتن لطف در مورد لاستیک فابریکش بگید چه مارکی میندازن؟
لاستیکش مال کدوم شرکته؟
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/10/11

کاوه
0

مگه شما لاستیک فروشی داری که در همه پیجها مشغول تحقیق در مورد مارک لاستیک خودروهای تحویلی هستی؟
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/10/11

ارسلان
1

نخیر بنده لاستیک فروشی ندارم.
برا عوض کردن لاستیکای خودش میخام بدونم چقدر باید روش بزارم. بستگی داره لاستیکای خودش چی باشه و چون ماه به ماه متفاوته میبرسم که بدونم اختلافشون چقدره و چقدر هزینه داره
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1395/10/11

ERFAN
0

سلام دوستان من با ماشینم تصادف کردم😢😭میخواستم بدونم کارت طلایی فقط ماشین خودمو درست میکنه؟؟؟یا خسارت ماشینی که بهش زدمو میده؟؟! لطفا اگه میدونید جواب بدید خواهشا!!ممنون میشم
22:41  1395/10/10
گزارش
پاسخ دادن
کوویک
0

تاریخ واریز وحه کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
01:38  1404/01/03

مصیب
0

کارت طلایی فقط خسلرت ماشین خودتو پوشش میده و برای ماشینی که باهاش تصادف کردی باید از بیمه نامه استفاده کنی
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1395/10/11

حسین
0

سلام. دوستان صدای سوپاپ موتورم تو درو بالا صدای تالاپ تالاپ میده بعضی وقتا شلق شلوق از چه روغنی استفاده بشه این صدا کم میشه. یه دوستی دارم میگه دوای دردت کمی صابون رنده شدست ؟ کسی میدونه چیکار کنم بهتره؟ دارم اذیت میشم
21:29  1395/10/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
3

احتمالا اين دوست شما با جنابعالي دشمن تشريف دارن . با اين كار تمام كردش روغن تو موتور مسدود ميشه وموتور مرخص .....ايرانول ريسنگ بريز Elfحل ميشه٤٠-١٠
گزارش
پاسخ دادن
07:00  1395/10/11

کورش
1

حسین جان شما با همون دوچرخه فعلا بساز تا وقتی پولهات جمع شد یه پراید ۷۵ بخری
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/10/11

۲۰۱۷
2

فعلا صابون رنده شده به شکم بزن تا به موقع واسه خودت ماشین بخری
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1395/10/11

یاسر
0

سلام دوستان
به نظرتون باید چیکار بکنیم این همه تأخیر رو
من ثبت نامی 7/15 هستم
کسی 7/15 فاکتور شده
21:01  1395/10/10
گزارش
پاسخ دادن
خروس
1

از ماست که بر ماست.ما مردم بجای اینکه هوای همو داشته باشیم و هم صدا باشیم در مقابل هم وایمیستیم و بعد میگیم چرا درست نمیشه چرا ایرانخودرو خجالت نمیکشه از این کاراش. واقعا متاسفم.. یه عده گدا گشنه قسطی ماشین خریدن خدا رو بنده نیستن طوری از رانا دفاع میکنن که انگار راجب محرمش حرف میزنی. خلایق هرچه لایق. دلیل خداحافظی بی فایده بودن بحثه. شما دلتونو به چهارتا نوشته خوش کردین من از دل بازار و افرادی تو این کار پیر شدنه. خوش باشید بندگان خدا...
19:52  1395/10/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
5

برو با با برو. جونه عزيزات برو ول كن
گزارش
پاسخ دادن
07:03  1395/10/11

علی
2

انصافا اسمی که روی خودت گذاشتی با معناست.

آقاجون برو پی کارت. خدا شفات بده.
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1395/10/11

متین
0

باز اومدی که
چه حالی میکنی
چه به قصیده های خود میخندی !!!نه
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1395/10/11

یاسر
0

سلام
آقا جریان این مدل 96 درسته
تا کی باید صبر بکنیم
ثبت نامی 7/15 هستم ولی خبری نیست
19:46  1395/10/10
گزارش
پاسخ دادن
پوریا
0

سلام.دوستان بنده 21 شهریور رانا ثبت نام کردم و 9 آذر ماشین رو با یکماه تاخیر تحویل گرفتم ولی هنوز سود تاخیر رو بهم ندادن کسی هست که شرایط منو داشته باشه و سود تاخیرش رو گرفته باشه؟
13:15  1395/10/10
گزارش
پاسخ دادن
محمددد
0

واسه من بعد نزدیک به 2 ماه اس ام اسش اومد و رفتم حوالشو گرفتم.
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1395/10/10

مهرداد
0

سلام به همه دوستان
روغن الف پلاستیکی قوطی ابی 10_40 خوبه؟؟؟
آیا با موتور رانا سازگار هست؟
20:54  1395/10/09
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
0

بله سطح استاندارد slداره که برای موتور رانا روغن موتور 10w40 یا سطح استانداره sl پیشنهاد شده و فقط از اصل بودنش مطمن شو چون تقلبی elf تو بازار خیلی زیاده و روغن الف با بسته بندی پلاستیکی ساخت ساوه هست وبه سفارش ایزانخودرو و یا سایپا
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/10/10

مهمان.
1

سلام دوست عزیز.من 3 سال بود که الف 10-40 قوطی پلاستیکی که سایپا واسه ال90 میداد میریختم.مشکلی هم باهاش نداشتم.این سری به پیشنهاد یکی از دوستان بهران سوپر پیشتاز ریختم.به نظرم موتور کم صداتر شده و روونتر کار میکنه.تا الان هم 2500 با این روغن رفتم.دفعه بعد هم همینو میزنم.ضمنا رانای من هم مدل 92 هستش 42000 تا کار کرده.تا الان 1 ریال هم خرجش نکردم.فقط یکی دو ماهی هست لرزش تو دنده یک پیدا کرده.بردم نمایندگی گفت یا دوشاخه کلاجه یا دیسک و صفحه.البته چون هیچ مشکلی تو کشش و سربالایی نداره فک کنم از دوشاخه کلاجشه.فعلا درستش نکردم.ولی تجربه 3 ساله من میگه که ماشینیه که به قیمتش می ارزه.
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1395/10/12

مهمان.
0

سلام(البته من این نظر رو در پاسخ یکی از دوستان دادم).من 3 سال بود که روغن الف 10-40 قوطی پلاستیکی که سایپا واسه ال90 میداد میریختم(هر 5000 تا).مشکلی هم باهاش نداشتم.این سری به پیشنهاد یکی از دوستان بهران سوپر پیشتاز ریختم.به نظرم موتور کم صداتر شده و روونتر کار میکنه.تا الان هم 2500 تا با این روغن رفتم.دفعه بعد هم همینو میزنم.ضمنا رانای من هم مدل 92 هستش 42000 تا کار کرده.البته بیشترش تو جاده بوده.تا الان 1 ریال هم خرجش نکردم.فقط یکی دو ماهی هست لرزش تو دنده یک پیدا کرده.بردم نمایندگی گفت یا دوشاخه کلاجه یا دیسک و صفحه.البته چون هیچ مشکلی تو کشش و سربالایی نداره فک کنم از دوشاخه کلاجشه.فعلا درستش نکردم.ولی تجربه 3 ساله من میگه که ماشینیه که به قیمتش می ارزه.ترمز عالی.سوخت شهر9 جاده 6.5(البته بالای 120تا مصرفش کمی بیشتر میشه).لاستیکاش هم همون بارزه خودشه.باتری رو هم تا حالا عوض نکردم.شمع رو هم عوض نکردم.فقط آب رادیاتور رو 3 ماه پیش عوض کردم.بنزین هم هر 3 یا 4 باک سوپر زدم.ضمنا لنتاش رو هم عوض نکردم.
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1395/10/12

خروس
0

ای بابا چرا اینقد حمله میکنید به من

چیکار کنم دست از سر کچلم بردارین؟؟

بگم قوقولی قوقو خوبه؟؟

قوقولی قوقوووووووووووووووووووووووووووووووو
17:58  1395/10/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

کم آوردی برادر از اولش حرفات زیاد مهم نبود بسلامت

گزارش
پاسخ دادن
19:08  1395/10/09

یاسر
0

سلام بر دوستان عزیز
تاریخ 7/15 فاکتور شده داریم یا نه
چیکار باید بکنیم هیشکی پاسخگو نیست
13:13  1395/10/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

برای منم تماس نگرفتن
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1403/12/26

حسین
0

آخ قربونت ما هم همین تاریخ هستیم لعنتی ها جواب گو نیستن انشاالله خدا نابودی بیاره واسه ایرانخودرو و سایپا لعنتی
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1395/10/10

مطلع
7

جهت اطلاع
از اول امسال بر روي هيچ يك از محصولات ايران خودرو كه باموتورTu5 توليد ميشوند دريچه از نوع برقي ديگر استفاده نميشود وهمگي از نوع سيمي جايگزين شده
06:55  1395/10/09
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
0

نه متاسفانه داره بر روی 206 اس دی همین الان نصب میشه با مارک غرب استیل
گزارش
پاسخ دادن
10:59  1395/10/09

مصیب
2

جناب خروس ما این توضیحاتو ندادیم که شما خداحافظی کنیی حالا که داری یه چند نکته دوستانه بهت میگم
1- هیچوقت رو حرف مردم در مورد ماشین زیاد حساب نکن
مثلا یه اقای گفتند که قطعات معیوب که از خط 405 و 206 بر میگرده روی سمند و رانا می بندند و جنابعالی هم تایید کردید
2- همه ماشینهای ساخت داخل و چینی یه جورای مشکل دار هستند و تکنولوژی چندین سال قبلو دارن و از خط تولید خارج شده ژاپن و اروپا هستن که متاسفانه تو ایران داره تولید میشه ولی چینی ها یه مقداری زرنگ تشریف دارن و یه جورای ماشینو زرق و برق دارن میکنن که کسی شک نکنه تکنولوزی پایینی داره پس زیاد به ایرادات ماشین ساخت وطن فکر نکن چون همه نواقصی دارن
3- اینقدر روی چیزی که اطلاعاتی کافی نداری گیر نده ( مثلا جنابعالی مطمئن پشت رول رانا تا حالا نشستی و فقط به حرف چند تا مکانیک که تازه کامل متوجه حرفاشون نشدی گیر دادی
4- به نظر و سلیقه دیگران هم احترام بذار بنده تمام پیج های این سایت که نظر سنجی در مورد خودروها هستش نگاه میکنم و ایرادت تک تک ماشینها را میدانم ولی هنوز به یه نفر نگفتم که در انتخابت اشتباه کردی ولی اگه سوالی داشتن
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/10/09

محمد علي
5

درسته. من تو نمايندگي كار ميكنم تمام ماشينايي كه تحويل ميديم با موتور Tu5 همگي دريچه گازشون سيمي شده وگاز خورش خيلي بهتر شده واون كپ كردن رو نداره ديگه
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1395/10/09

خروس
3

نه تو رو خدا میخوام در اوج خدافظی کنم ولم کنین
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1395/10/09

مهدی.ط
1

نه برادر.من چند تا از ۲۰۶اس دی های تحویلی رو چک کردم همه سیمی شدند.جالب اینجاست وقتی گاز سیمی شده پس تکلیف کامپیوتر سفری ۲۰۶ چی میشه.?
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/10/10

مصیب
0

اینجوری نیست که مثلا تولید یک روز یا یک هفته ایران خودرو با هم فرق کنه مثلا در تولید شهریور ماه از دریچه برقی استفاده کرده و برای تولید آذر از دریچه سیمی
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/10/10

حامد
1

اونايي كه ميبينين هنوز برقيه ماشيناي توليد قبله كه تو انبارا بوده ولي تازه داره سند ميزنن بدن دسته مردم
گزارش
پاسخ دادن
06:22  1395/10/13

همایون
4

آقایون داداشا بجای اینکه همدیگه رو نقد کنید، رانا رو نقد کنید... شتاب عالی ترمز عالی مصرف کم قدرت بالا ظاهر جدید کیفیت3 ستاره گارانتی 3 ساله قیمت مناسب صندوق عقب جادار و...
21:59  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
خروس
1

با این شعر از همگی خدافظی میکنم...میرم میرم میرم بدون وداع میرم میرم میرم به خاطره هااا میرم خداحااافظ
گزارش
پاسخ دادن
07:59  1395/10/09

امید
3

اقا خروسه برو برو ، اما با یه اسم آدمی بیا ،بیا ،بیا و حتما بیا
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/10/09

داود
1

از دوستان کسی میدونه موضوع مدل 96 چیه
21:48  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
سلام
0

حدود ۵۰
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1403/12/25

ه
0

دوگانه
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1395/10/08

خروس
0

خب آقا مصیب گل نقاط ضعف و قوت رانا چیه؟؟بیا با هم رو راست باشیم، لطفا تجربت با این ماشین رو برام بگو
21:43  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
4

بسیار خوب بهت میگم رانا با 206 و ال 90 مقایسه میکنیم به از نظر قیمت نزدیک بهم هستن تا مقایسه تا حدودی منصافانه باشه
از نظر موتور رانا و 206 در یه حد هستن و اگه وقت بزاری و یکم فنی باشی و کاپوت رانا و 206 مدل 95 بالا بزنی و مارک قطعات نصب شده روی دو تا موتور نگاه کنی میبنی همه از یه مارکه و اکثر قطعات ساخت وطنه ولی در قسمت دریچه گاز اکثر موتورهای 206 دریچه گاز برقی مارک غرب استیل نصب شده ولی رانا همه سیمی هست
2- از نطر صدای موتور بدلیل عایق کمتر بدنه رانا 206 یه مقداری کم صدا تره البته نه زیاد
3- از نظر گیربکس خود کارخانه گفته تو مدل 95 رانا از گیربکس ma5استفاده کرده مثل 206
4- از نطر ترمز دقیقا یه سیستم ترمز با سیستم ترمز کمکی نصب شده
5-صندلی عقب رانا بواسطه تغیری که در صندلی های جلو دادن مقدارکمی جا دار تره
6- سیستم برق رانا از 206 پایین تر بود که بجای بالا بردن کیفیت برق کشی رانا سیستم برق 206 تو مدل 95 مثل رانا شد البته با رفع ایراداتی در برق هر دو خودرو
7- داشبورد 206 و رویه درها از رانا بهتره و داشبورد مدل 95 رانا یه مقداری از دیگر مدلهای رانا با کیفیت تره
گزارش
پاسخ دادن
22:12  1395/10/08

مصیب
3

مقایسه رانا با 206 sd
7- سیستم تهویه 206 اتومات هست و رانا دستی که با توجه به عمر کم سنسورهای سیستم اتومات من شخصا سیستم دستی ترجیح میدم
8 - رانا 3 سال گارانتی و کارت طلایی یک ساله داره ولی 206 دو سال گارانتی و فاقد کارت طلایی هست
صندوق عقب رانا 50 لیتر از 206 بزرگتره به گفته سازنده ولی ظاهرا هم اندازه هستن
10 - از نظر میزان صدای جاده و صدای های اضافی داخل کابین تقریبا در یه حد هستن
11- بر اساس اعلام سازمان استاندارد هر دو خودرو سه ستاره هستن ولی میزان نمره منفی رانا مقداری کمتره
12- از نظر هندلینگ و سیستم تعلیق و شاسی دو خودرو دقیقا مثل هم هستن
در پایان جناب خروس اگه جای اشتباه نوشتم یا مطلبی هست که من اطلاع ندارم ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
گزارش
پاسخ دادن
22:21  1395/10/08

خروس
1

نه حرفی نیس... ممنون از اینکه وقت گذاشتی و جواب دادی. خداحافظ واسه همیشه
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/10/08

Moj
0

سلام آقا مصیب، صندوق عقب رانا از v8 کوچکتره ولی از v2 بزرگتره، چون v2 گازسوزه
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1395/10/08

Moj
3

فکر کنم این خروس دوجنسه باشه
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/10/08

خروس
1

سلام. دوستان تمام کامنت های امروز به اسم من از طرف بنده نبوده.. نمیخوام اسم بیارم چون شاید اشتباه باشه اما حدس میزنم کار کی باشه. مهم نیس هر کیه جواب قانع کننده نداشته خواسته اینجوری پیج رو خراب کنه. در حالی که در نهایت اینجا واسه هیچ کدوممون مهم نیس و خیلی رو تصمیممون تاثیر نداره.فقط یه گپ معمولیه برای کسب اطلاعات بیشتر. من شما رو نمیشناسم شما هم منو پس با اسم من چرتو پرت نوشتن توفیقی نداره. منم مثل امثال آقا مصیب چیپو هول نیستم بخوام کسی رو سرکار بزارم. تمام نظرات فنی و برگرفته از بررسی وتحقیق. یکی دو نفر هستن مکانیک که واقعا سرشناسن خیلی هم منصفن و واقعا همیشه سرشون شلوغه. نمیدونم کی برم اما درباره رانا جدید سوال میکنم نظرشو براتون میگم. خودم کار تعمیراتی دارم سعی میکنم زود برم. ادبیات من مشخص کسی با اسمم چرت نوشت به دل نگیرین
20:21  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
0

جناب خروس عزیزم ادم عاقل ماشین مدل 95 با گارنتی 3 ساله پیش تعمیرکار نمیبره که جنابعالی میخای در موردش از تعمیرکار بپرسی و من هرچی دارم بهت میگم بیا بجای این حرفها فنی بحث کنیم که یه نتیجه منتقی برسیم جنابعالی فقط حرف خودتو میزنی میگی من از یه مکانیک پرسیدم میگه رانا بده خوب من هم از یه تعویضی روغنی پرسیدم گفت 206 sd از رانا بدتره اگه واقعا هدف اینه که ثابت کنی که رانا از 206 از لحاظ کیفیت پایینتره برو تحقیق درستو حسابی محکمه پسند کن روش تحقیقو هم بهت گفتم متاسفانه گوشد بهکار نیست و همش حرف خودتو میزنی منم مثل شما و همه مردم دارم میگم که کیفیت خودروهای ساخت وطن خیلی پایینه و سارنده داره سرمون کلاه میزاره ولی وقعا و بدون تعصب دارم بهت میگم بنده ماشین نیده نیستم و انواع ماشینهای ایرانی بغیر از دنا داشتم و دلیلی نداره که اگه رانا بد باشه بیام براش تبلیغ کنم و الان حدود 4 ماهه رانا دارم و بهتر شما که فقط در موردش تحقیق کردی نقاط ضعف و قوت رانا را میتونم بهت بگم و در پایان فکر کنم هدف ار بحث و تبادل نظر در داخل این سایت کمک به هم جهت رفع ایرادات خودرو باشه نه لج بازی موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1395/10/08

رضا
0

خروس جان هر وقت اسمت را میبینم یاد رانا دست دوم میافتم که مشتری نداره و باید فقط با آدامس خروس نشان عوضش کرد!
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/10/08

مصیب
0

مشتری داره ولی برای دلالها سود نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/10/08

مصیب
0

دوستان در مورد روغن موتور مناسب برای موتور tu5 تحقیق کردم و خیلی از دوستان لطف داشتن و همینجا نظراتشون در مورد روغن موتور مصرفی و کیفیت نوشتن از نظر من و پس از پرسو جو از چند نمایندگی به این نتیجه رسیدم که در حال حاضر روغنی که از لحاظ کیفیت برای موتور رانا خوبه روغن elf10w40 ، توتال امارات 7000 و مورد دیگه که بخوام بگم اینه که روغن تقلبی متاسفانه تو بازار خیلی زیاد شده پس برای تعویض روغن حتما یا به نمایندگی مراجعه کنین یا تعویض روغنی های معتبر که واقعا روغن اصل بهتون بدن مخصوصا روغن الف که تقلبی زیاد داره
گزارش
پاسخ دادن
22:35  1395/10/08

خروس
0

سلام. دوستان تمام کامنت های امروز به اسم من از طرف بنده نبوده.. نمیخوام اسم بیارم چون شاید اشتباه باشه اما حدس میزنم کار کی باشه. مهم نیس هر کیه جواب قانع کننده نداشته خواسته اینجوری پیج رو خراب کنه. در حالی که در نهایت اینجا واسه هیچ کدوممون مهم نیس و خیلی رو تصمیممون تاثیر نداره.فقط یه گپ معمولیه برای کسب اطلاعات بیشتر. من شما رو نمیشناسم شما هم منو پس با اسم من چرتو پرت نوشتن توفیقی نداره. منم مثل امثال آقا مصیب چیپو هول نیستم بخوام کسی رو سرکار بزارم. تمام نظرات فنی و برگرفته از بررسی وتحقیق. یکی دو نفر هستن مکانیک که واقعا سرشناسن خیلی هم منصفن و واقعا همیشه سرشون شلوغه. نمیدونم کی برم اما درباره رانا جدید سوال میکنم نظرشو براتون میگم. خودم کار تعمیراتی دارم سعی میکنم زود برم. ادبیات من مشخص کسی با اسمم چرت نوشت به دل نگیرین
20:19  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
جک جی فور
0

امروز پیامک تحویلتون اومدخیلی خوشحالم
مبارکتون باشه عزیزم


چرخش برات بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1403/12/25

مصیب
0

جناب خروس کجایی بیا یکم در مورد رانا بگو از مشکلاتش و.... تا بخندیم طاقت دوریت نداریم عادت کردیم به ..... گفتند
19:15  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
خروس
1

سلام. دوستان تمام کامنت های امروز که تو پیج هست از طرف من نیس. بنده انقدر چیپ نیستم اینجوری جواب بدم. کار هر کسی هست نشون میده فرهنگ پایینی داره. بخدا این کارا فقط پیج رو لوس میکنه. با همین بحثا کمک میکنه به خریدار خودرو. من با کسی پدر کشتگی ندارم مخلص همه هم هستم. من جوابم محکم با سند و منطقیه اگر میتونید مثل من جواب بدین.
18:48  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
8

سلام بر دوستان زيباپسند رانا سوار.
اين خروس بي محل قاطي كرده.
وقتي ميگي كسايي كه تجربه سواري رانا رو دارن راضي هستند، جناب خروس خان ميفرمايند با دليل و مدرك حرف بزنيم و حرف مردم قبول نيست!
وقتي با دليل و مدرك ميگي كيفيتش سه ستارست و ... ميگه نه حرف اونا قبول نيست!!!
ايشون حرف هيچكسو قبول نداره جز دو سه تا مكانيك كه چندتا راناي 92 و يا مدل 93 رو تعمير كردن.
آخه يكي نيست بگه مرده حسابي راناي 95 با گ
ارانتي سه ساله كدوم آدم ابلهي ميبره پيش مكانيك كه اون بخاد نظر بده در موردش،
رانا امسال سه ستاره شده و گارانتيش 3 ساله شده. ماهم درمورد رانا 95 بحث ميكنيم. يكم اون چشاتو باز كن درست فكر كن.
رانا 95 ميفهمي 95 !!!
16:54  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
2

دوستان جواب دلالهایی که دنبال جو سازی هستن و از ترس از دست رفتن بازار و پایین اومدن قیمتهای ماشیناشون مثل 206 اس دی یا ....... کپ کردن رو دیگه ندید. جواب ندادن به این آدمها باعث میشه بیشتر حرص بخورن. انشالا همه متوجه واقعیت خواهند شد و خواهند دید رانا قیمت و همچنین فروشش بالاتر از اکثر ماشینهای داخلی خواهد شد.به کوریه چشم هر چی دلاله
15:55  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
جمشید
0

واقعا باید به حال اون دلالی که دنبال خرید و فروش ماشین بد مشتری مثل رانا باشه گریست
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/10/08

همایون
1

جناب خروس خان حالا با اسم جمشید نظر میذاری؟ آقا ما نخوایم تو رانا بخری و راجع بهش نظر بدی کیو باید ببینیم؟ برو همون پیج ماشینی که دوس داری
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/10/08

D.S
0

رانا در واقع همون پروژه شكست خورده NP يا New peykan يعني پيكان جديد بوده آخه كسي واسه پيكان آپشن نصب ميكنه؟!
14:32  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
اميرمهدي2
10

هرچي باشه از سمند LX پيرمردي با موتور من درآوردي ef7 بهتره
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/10/08

علی
0

دیگه مطمئن شدم دوچرخه هم نداری
14:13  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

یه سوال چرا نمیشه آپشنها ی ۲۰۶ اس دی مثل کروز و سنسور نور و باران و... را واسه رانا نصب کرد مگه سیستم برقشون یکی نیست؟
13:37  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
تارا v1p
0

سلام
تارا دستی الان دارن بهمن رو فاکتور میکنن، ولی اتومات رو دارن اسفند فاکتور میکنن، حالا اگه ماشین رنگ خاص باشه مثل تیتانیوم، ممکن بهمن باشن
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1403/12/23

خلیلی
0

داداش اسفندماه که میگی تارا اتومات زودتر از تارا دستی فاکتور میشن و اینکه به رنگ ماشین هم بستگی داره درحالی که من خودم ۲۶ دی دومین واریزیم هستش ولی هنوز فاکتور نشدم
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1403/12/24

امیر مهدی
0

ببخشید !!!!! این آپشن ها که فرمودید مطمئنید روی اس دی هست؟!؟!
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/10/08

احسان
0

نه منظورم اینه واسه اس دی قابل نصبه ولی هرجا رفتم گفتن واسه رانا نصب نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/10/08

حسن
10

همه رو میشه رو رانا هم نصب کرد.
هیچ مشکلی نداره، هرکی گفته نمیشه بلد نبوده یا خاسته سر کارت بذاره.
همین سایت آپکو یه سرچ کن کروز برا رانا ببین میاره که برات نصب کنه.
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/10/08

علی
2

هیچکدوم اینها روی اس دی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1395/10/08

رضا
4

با سلام خدمت دوستا.ثبت نامی من ۲۵ شهریور بصورت پیش فروش تحویل دی ماه بودش.قرار بود ۱۵ آذر فاکتور شه که تا الان خبری از فاکتور شدن نشده.الان که با نمایندگی تماس گرفتم گفت که کاراکترهای H ایران خودرو تموم شده دارن کاراکتر J میزنن که احتمالا مدل ماشین ها ۹۶ بخوره.متوجه منظورش از کاراکتر نشدم.(فکر کنم شماره بدنه یا شماره کارت ماشین بودش).گفتم فعلا بخشنامه ایی در این مورد نیومده ولی مسئول اون نمایندگی که چند روز پیش تهران بودن اونجا این حرف رو بهشون گفتن.خواستم دوستان رو در این مورد در جریان قراربدم.
11:25  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا
6

سلام دوستان . بالاخره منم سه روز پیش تحویل گرفتم . ثبت نام 11 مهر . تاریخ فاکتور 28 آذر . تاریخ تحویل 5 دی . ثبت نام شصت روزه . سفید . اقساطی . خراسان رضوی . دویستایی باهاش رفتم خداییش مشکل خاصی دیده نمیشه و همه چی عالی . صداشم انصافا خیلی نرمه و از پارس که قبلا داشتم نرمتره . راستی نمایندگی حواله دریافت دویست هزار تومن سود مشارکت مقطوع داد که از بانک صادرات گرفتم و گفت 127000 تومان هم جریمه ی تاخیر تعلق گرفته که حواله اش را چند روز دیگه میدیم . جمعا 327000 تومان بابت این هشتاد و چند روز دادند . من پیش پرداخت 15 میلیون داده بودم . سوالی بود در خدمتم .
10:30  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
ابراهیم J4 خاکستری
0

شما ثبت نام کی هستید؟ و اینکه نقد بودین یا اقساط ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1403/12/23

ابراهیم J4 خاکستری
0

شما ثبت نام کی هستید؟ و اینکه نقد بودین یا اقساط ؟
گزارش
پاسخ دادن
08:43  1403/12/23

جی فورفور
0

برو توسایت کرمان وضعیت خودرو بزن کدملی و شماره قرارداد رو بزن میاد
گزارش
پاسخ دادن
09:58  1403/12/23

خدایی
0

شماره هشت رقمی شاسی برای من پیامک شد
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1403/12/23

حسن
5

سلام مباركت باشه. ايشاله تو شادي ها ازش استفاده كني.
ممنون ميشم چندتا سوال جواب بدين.
1-قفل درهاش چطوره؟ يعني وقتي ماشين حركت ميكنه اگه از داخل ضامن درو بكشيم باز ميشه يا حين حركت درا قفل مركزي ميشه؟
2-نيازي هست لاستيك كره اي بندازيم يا خودش نرمه؟
3- از صداي موتورش هم بگيد لطفا.
ممنون دوست عزيز.
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1395/10/08

رضا
2

درب ها بعد از اینکه ماشین حرکت کرد و به کیلومتر پانزده رسید به طور اتومات قفل میشن . لاستیک هاش یزدتایره که توی لاستیکای ایرانی از همه نرمتره ولی در کل لاستیک ایرانی مقداری خشکه و میگن لاستیک کره یا ژاپن بندازی خیلی نرمتر میشه البته همین لاستیک هم نسبتا نرمه و من خودم لاستیک خارجی ننداختم چون پول ندارم . ولی گفتند اگر لاستیک کره ای و ژاپنی بندازیم بهتره سایزشون رو عوض نکنیم چون استهلاک ماشین بالا میره . صدای موتور ماشین من که خیلی کم و قابل قبوله به خصوص در زمان گرم بودن ماشین . در سرعت بالا هم خیلی آزار دهنده نیست و توی اتاق نمیاد . صندوق عقب واقعا بزرگ و جاداره ولی داخل اتاق کمی فضا کمه و صندلی عقب دو نفر راحت ولی سه تا یه کم اذیت میشن .کلا اتاق یه کم کوچیکه وبه درد خانواده های پر جمعیت و یا افراد هیکلی و چاق نمیخوره . یا حق
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1395/10/09

حسن
1

آقا رضا وقتی دره قفل شدن از داخل ضامن درو بکشی حین حرکت باز میشه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1395/10/11

جواد
2

با سلام الان يك سالي ميشه راناي مدل 93 دارمو خدايي من كه راضي بودم ازش. يكم كلاجش سفت بود و مصرفش بالا بود كه توي پژو اين قضيه خيلي وخيم تره كه با مقداري هزينه اضافي كلاج و شمع ها رو تعويض كردم كه تا هشتاد درصد بهبود پيدا كرد. من كه راضيم تو اين يكسال استفاده. در كل بخواييم بگيم هم، ماشين هاي ايراني شانسي هستند. براي بعضي از افراد خود و بعضي ديگه بد از آب در مياد.
10:16  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
داود
6

رانا واقعا عشقه طراحی جلو پنجره و چراغهای را از جگوار کپی کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/10/08

امید خدابنده لو
2

سلام بچه ها ایران خودرو از امروز ماشینها رو فاکتور نمیکنه. گویا میخواد ماشین رو مدل 96 تحویل بده
09:50  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

مبارکتون باشه
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1403/12/23

حسن
4

سلام ، من كه زنگ زده بودم، گفتن هر سالي كه راهنمايي و رانندگي موافقت كنه از تاريخ 15 اسفند به بعد مدل جديد ميدن.
شما مطمعنيد كه از الان ميخان مدل 96 بدن؟؟؟؟
كسي اطلاعاتي داره از اين موضوع؟
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1395/10/08

صادق
1

سلام من مستقیم زنگ زدم شرکت میگه از 15 دی به بعد فقط راست و دروغش رو نمی دونم
گزارش
پاسخ دادن
11:16  1395/10/08

مصیب
2

جناب خروس خان بنده در مورد هرچیز مثل بقیه ادمها اشتباه میکنم اما در مورد ماشین خرید نه چون از لحاظ فنی حداقل دوبرابر او مکانیهای که رفتی ازشون سوال پرسیدی بلدم و بنده هیچ وقت نگفنم که رانا بهترینه ولی میگم این حرفهای که شما در مورد رانا میزنی تخیلات هستش ا
09:35  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
خروس
2

اتفاقا راجع به ماشین داری اشتباه بزرگی میکنی
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/10/08

مصیب
1

ممنون میشم اشتباهمو در مورد رانا بگی تا روشن شم ما که هرچی میگیم دلیلو مدرک بیار و فنی حرف بزن باز حرف خودتو میزنی و فکر کنم بحث کردن با شما فقط ادم بیکار و حوصله زیاد میخاد شاید اگه وقت داشتم و از بیکاری حوصلم سر رفت دوباره باهات بحث بکنم خیلی باحالی دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/10/08

خروس
0

آقا مصیب چندتا دلیل باید بیارم.نمیدونم چی بهت میگذره اما پارکتو عوض کن. من حرفامو چندبار تکرار کنم جا بیوفته واست؟ رانا بهترین ماشبن دنیا. حالا اشکاتو پاک کن بستنیتو بخور عزیزم
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1395/10/08

باقر
10

معلومه بي ماشيني بي پولي خيلي داره بهت فشار مياره كه تو صفحه هاي مختلف داري ٢٤ساعته جولان ميدي خرس جان ديگه وقتشه يه سري بري دامپزشكي مداوا بشي پسرم
07:18  1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
0

چه رنگی؟
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1403/12/22

تارا
0

من ۲۷ هستم هنوز فاکتور نشدم
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1403/12/22

خروس
0

پروژه رانا یه پروژه شکست خورده هست که فقط آدمای شکست خورده ای مثل همایون ومصیب و چند نفر دگه ازش حمایت میکنن.
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1395/10/08

بنی ادم
2

سادیسم داری دادا
لاری به چه به ترکی یعنی خروس
مرض داری میای قوقولی میکنی ومیری
چه حال میکنی مردموسرکار میزاری
مگه خروس از ماشین هم سردرمیاره
جالخالق
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/10/08

سیدعلی
8

با سلام خدمت دوستان، من رانا تحویل اردیبهشت 95 هستم، به جرات میتونم بگم کیفیت این ماشین عالیه،، تنها ایرادی که میگرفتن کیفیت داشبورد بود که اونم متوسط شده در مدل 95 . من یه بار سر2000 تا روغن عوض کردم توتال 7000 ریختم و بنزین معمولی زدم . البته تا 3000 تا سوپر میزدم الان 9000 تا تقریبا کار کرده
20:13  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
نريمان
0

روغن خوب فقط بهران سوپر رانا تمام سينتيك
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/10/08

شهاب
0

آفا نریمان این روغن سوپر پیشتاز رانا گرانرویش 5w30 هستش ؟؟
من یه 206 تیپ5 دارم توش سوپر پیشتاز رانا 5w30 ریحتم ولی میگن 5w30 ضعیفه و آسیب میزنه ولی از 10w40 خیلی گرونتر بود نمیدونم حالا چیکار کنم
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/10/08

مصیب
0

دوست عزیز روغن 5w30 برای موتور tu5 خیلی روانه و باعث صدمه به موتور میشه

گزارش
پاسخ دادن
21:13  1395/10/08

مصیب
0

دوستان در مورد روغن موتور مناسب برای موتور tu5 تحقیق کردم و خیلی از دوستان لطف داشتن و همینجا نظراتشون در مورد روغن موتور مصرفی و کیفیت نوشتن از نظر من و پس از پرسو جو از چند نمایندگی به این نتیجه رسیدم که در حال حاضر روغنی که از لحاظ کیفیت برای موتور رانا خوبه روغن elf10w40 ، توتال امارات 7000 و مورد دیگه که بخوام بگم اینه که روغن تقلبی متاسفانه تو بازار خیلی زیاد شده پس برای تعویض روغن حتما یا به نمایندگی مراجعه کنین یا تعویض روغنی های معتبر که واقعا روغن اصل بهتون بدن مخصوصا روغن الف که تقلبی زیاد داره
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1395/10/08

مسعود
0

من امروز از نمایندگی سوال کردم میگه که تا ۱۰ روز دیگه تحویل میدن و به احتمال ۹۰% مدل ۹۶.
19:47  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
خروس
0

اصلنم اینجور نیس رانا رو 10 روزه تحویل نمیدن بلکه 11 روزه تحویل میدن. تازه مدلشم مدل 96 هیچ وقت نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
08:17  1395/10/08

مسعود
3

تو حالت اصلا خوب نیس ها .
گزارش
پاسخ دادن
10:36  1395/10/08

محمد
1

تمام قطعات بی کیفیت مرجوعی خط ۴۰۵ و پارس را واسه سمند استفاده میکنند عین همین قضیه هم واسه رانا با قطعات مرجوعی خط ۲۰۶ اتفاق میافته چون ناظرهای پژو دوباره مستقر شدن
خرید ماشینهای کله اسبی ایرانخودرو بزرگترین اشتباهه
19:43  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
12

واقعا این مطالبو که ایران خودرو میاد قطعه از رو این خودرو بر میداره میزاره رو فلان خودرو از کجا میارین قدرت تخیل خیلی خوبی داری خوش بحالت برو برای بازیگری نویسندگی و ....یه تستی بده
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/10/07

خروس
2

آقای مصیب خان شما تو تخیلی و فکر میکنی رانا بهترین ماشین ساخت داخل. اما تو واقعیت یه. ماشین به ظاهر جذاب اما در باطن پوشالی. دلتو خوش کردی به ستاره. من خودم فکر نمیکردم تو این دوره زمونه هنوز بعضی ها خواب باشن و براحتی فریب بخورن. واقعا جا خوردم!!
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/10/07

حسین
2

داداش.آقای خروس.ماشینت چیه شما؟؟؟؟بیخیال نمیشی؟؟ما به فکر تاخیر زیادیم شما از کیفیت پایین حرف میزنی؟؟؟؟همه ماشینای ایرانخودرو همینن خودتونو خسته نکنین من از اول سال تا حالا دوستام به ترتین 206 sd پژو 405 و سمند ال ایکس خریدن که هیچ کدومشون به کیفیت مثلا 10 سال پیش نمیشدن.هیچ کدوم آش دهن سوزی نسیتن.حالا شما هی بیا خودتو خسته کن که چی؟؟؟با این پولها که ما داریم تو این مملکت بهتر از اینا رو نمیشه سوار شد.یعنی مجبوریم که سوار بشیم .
گزارش
پاسخ دادن
07:55  1395/10/08

حسین
0

جای این بحث های بیهوده بگین ببینم کیا فاکتور شدن تا امروز؟؟؟پدر ما درومد از بس پول آژانس دادیم
گزارش
پاسخ دادن
08:01  1395/10/08

محمد22
6

بابا دیگه جواب اینو ندین
اولا رانا با سه سال گارانتی که پیش مکانیک نمیره
پس اون مکانیکایی که شما باهاشون در مورد رانا صحبت کردی روی رانا 91 و 92 کار کردن که به گفته خودت رانای 92 افتضاح بوده

عزیزم میدونم توی دلت شک افتاده که بهتره رانا بخری اما غرورت اجازه نمیده
اما قول میدم اگه غیر رانا خریدی خودت پشیمون میشی

206 اس دی خیلی اشغاله سرتا پا مشکل
البته اس دی ایرانیزه شده رو میگم

شما اگه بری اس دی بگیری واسه کارت طلایی یا بیمه بدنه باید کلی پول بدی

ضمنا گارانتی اس دی دو ساله

16:40  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
خروس
0

عزیزم حالت خوبه؟؟ چیز میز میزنی؟ خب اگر اس دی آشغاله رانا هم آشغاله باز اس دی دوتا آپشن داره صندلی خوبو راحتی داره داشتبورد بهتری داره رانا اینم نداره
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/10/07

محمد22
1

چیزی که من میزنم فکر نکنم از اون چیزی که تو میزنی جنسش بدتر باشه

وقتی سازمان استاندارد و کیفیت رو سیاسی میدونی و حرفشون رو میگه الکیه دیگه همون بهتر که کسی جوابت رو نده

گزارش
پاسخ دادن
18:29  1395/10/07

مصیب
5

جناب خروس بگفته ی شما بده و ارزش خریدن نداره فدای سرت به درک میفروشیم میریم همون ماشینی که شما میگین میخریم ولی من نگرانم شما هستم جدا میگم بخدا
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/10/07

خروس
0

من نگفتم حرف کسی رو قبول ندارم. حرف مسوولین استاندارد رو قبول ندارم. چون اگر مثل تمام کشورهای صنعتی سر سختانه و با وسواس کار میکردن محصولات کالاهایی که دست ما میرسید نباید با این کیفیت پایین فروخته بشه. از ماشین تا هر کالای دیگه، اینا همشون دستشون تو یه کاسه هست و منافع مشترک دارن.، در مورد خدمات پس از فروش هم همه میدونن این شرکت چقدر بد قلق و با بدبختی باید قانعشون کنی. از دو سالم که تاریخ گارانتی بگذره میپیچوننت مثل آب خوردن. ایرانخودرو و سایپا رو برای مشتری مداری مثال نزنید چون مثل جوک میمونه. در آخر زمان بهترین قاضیه وقتی ماشین بعد 1 سال به خرج های ریزو درشت گرفتارت کرد یاد حرف من بیوفتید.. شما راناتون رو سوار شید و فکر کنید خیلی زرنگید با 4.5 میلیون کمتر ماشینی خریدید که از یه ماشین 40 میلیونی با کیفیت تره یا حق..
14:29  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
همایون
3

عمو یه سال نه سه ساله رانا دارم فقط بنزین و روغن عوض کردم. دقت کن ۳ سال . چند سال؟ ۳ سال
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1395/10/07

خروس
0

از کجا بدونیم حرف درسته و راست میگی؟؟! تازه سه سال یعنی مدل92 افتضاح ترین ماشین ایرانخودرو که هر کسی خرید نالید.. شما مقاله راجب گوجه خیار هم مینویسن زیرش کامنت گذاشتی فقط رانا
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/10/07

مصیب
3

یه سوال برام پیش آمده جناب خروس حالا شما رانا نخریدی و رفتی SD خریدی مبارکت باشه و ما به حرف شما گوش ندادیم و رانا خریدیم شما بر حسب وظیفه یا هرچی میخواستی ما را آگاه کنی که نشدیم الان سوالی که برام پیش آمده شما واقعا چه خاطره بدی از رانا داری که اینقدر زور میزنی که ثابت کنی رانا ماشین خوبی نیست و فکر کنم شب از بابت این موضوع خوابت نبره که یه جورای بزنی تو ذوق رانا سوارها ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/10/07

خروس
1

من دلایلمو گفتم ودر نتیجه تحقیقمو گفتم.فقط با هم بحث کردیم حتی خداخافظی کردم بازم اسم منو خطاب کردین منم جواب دادم.. دلیل اینکه رانا اینقدر برام مهمه بخاطر اینه که انتخاب اولم بود. خیلی ناراحتم ایتجوریه. چون اگر حالت نرمالی داشت و حداقل از نظر مونتاژ و کیفیت در حد تیپ2 بود حتما رانا میخریدم. خودمم ناراحتم
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1395/10/07

ارسلان
6



آقای خروس خان، رانا تو سال 95 سه ستاره شد. شما چطور میگید مکانیکا میگن فنیش بده و .... رانای 95 که هنوز پیش مکانیک نرفته!!!!
اونا در مورد راناهای مدل پایین ذهنیت بد دارن که حرفشون هم تا حدودی درسته.
ولی اگه دقت کرده باشی و سری به نمایندگیها بزنی اصلا رانا 95 نمیبینی که واسه تعمیر بیارن، یعنی واقعا ایرانخودرو کیفیت رانا رو برده بالا و داره براش تبلیغ میکنه ، گارانتیشو 3 سال کرده ، اپلیکشن سه بعدی گذاشته تو صفحه اول سایتش از رانا.
حرفای مکانیکا و مردم در مورد راناهای تولید 94 به پایینه.
اشتباه نکنید. منم با چندتا از کسایی که رانا 95 دارن پرسیدم، خیلی راضی بودن، بین سمند و رانا مونده بودم که رانا ثبت نام کردم و هر وقت که سمندو میبینم میگم خدارو شکر نگرفتمش ولی الان بیصبرانه منتظرم این اسب چموش بیاد.
یادت باشه رانا 95 پیش مکانیک نرفته که بخان درموردش نظر بدن و رانا هم دقیقا همین امسال سه ستاره شده و گارانتیش سه سال شده.
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/10/07

خروس
0

شما دارایی خودته مختاری هر کاری بکنی.حالا بگو چرا نگران من شدین؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/10/07

کاربر: Joza2
2

دوست عزیز این که شما کاملا مختارید در خرید ماشین شکی درش وجود نداره انقدر هم کلا به نظرم بحث لازم نیست و به طور کل خرید هر ماشینی به عواملی مثل بودجه شما و سلیقه مربوط میشه و در این که شما چند جا تحقیق کردی هم اصلا درش شکی وجود نداره...
دوست عزیز من به عنوان کسی که هم 206 تیپ 5 داشتم هم لوگان و هم رانا میتونم خدمتت بگم که عزیز رانا نسبت به قیمتش بسیار ماشین خوبی هست در بین ماشین های وطنی و دلیل قیمت چند میلیونی پایین تر از 206 sd به جز موارد مربوط به تهویه اتوماتیک و یکی دو تا چیز کوچیک بیشتر مربوط به آرم پژو هست...
تمامی ماشین هایی که داخل ساخته میشن و آرم پژو رو دارن مبلغی از اون به طرف فرانسوی میرسه و اینو کاملا جدی میگم عزیز هیچ نفع و ضرری هم برای من نداره رانا و 206 sd تقریبا هیچ تفاوتی با هم ندارن (تفاوت عمده) و دلیل مقداری ارزون تر بودن رانا همین مساله برند پژو هست بدون بزرگنمایی رانا از اسپند ماه 94 تقریبا تمام مشکلات کوچیک سابق رو هم نداره و به راحتی میتونید بهش اعتماد کنید باور بفرمایید لازم نیست که نظرتون اثبات بشه خرید بین دو هم رده هم کاملا سلیقه ای هست نه کیفیتی
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/10/07

بهنام
6

شما که حرف استاندارد و وزارت صنایع و .... قبول نداری دیگه انتظاری نیست که کسی بتونه توجیحت کنه.میگی مدرک، باهات با مدرک حرف می زنیم میگی قبول نداری.بقیه از تجربیاتشون و ...بهت میگن باز قبول نداری.پس وقتی حرف هیچ کس و هیچ چیزی رو قبول نداری بحث کردن باهات کاملا بی فایدست. تو افکارت غرق شو و همین راهی که میری رو ادامه بده. فقط اینو بدون امثال تو میرن 5-6 میلیون بالاتر پول میدن تا ماشینی بی کیفیت تر از رانا بخرن به خاطره فقط برند. در آینده ای نزدیک از همون مکانیکها تفاوت رانا و 206 رو بپرس. البته رانا 95 به بعد. موفق باشی دوست عزیز
13:26  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
10

دقيقا راس ميگيد آقا بهنام.
وقتي ميگي كسايي كه تجربه سواري رانا رو دارن راضي هستند، جناب خروس خان ميفرمايند با دليل و مدرك حرف بزنيم و حرف مردم قبول نيست!
وقتي با دليل و مدرك ميگي كيفيتش سه ستارست و ... ميگه نه حرف اونا قبول نيست!!!
ايشون حرف هيچكسو قبول نداره جز دو سه تا مكانيك كه چندتا راناي 92 و يا مدل 93 رو تعمير كردن.
آخه يكي نيست بگه مرده حسابي راناي 95 با گ
ارانتي سه ساله كدوم آدم ابلهي ميبره پيش مكانيك كه اون بخاد نظر بده در موردش،
رانا امسال سه ستاره شده و گارانتيش 3 ساله شده. ماهم درمورد رانا 95 بحث ميكنيم. يكم اون چشاتو باز كن درست فكر كن.
رانا 95 ميفهمي 95 !!!1
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1395/10/07

یاسر
0

دوستا چه خبر 7/15 فاکتور شده داریم یا نه فعلا
فاکتورا تا چه تاریخی رسیده
13:11  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
6

آقای خروس عزیز.به نظرم شما اصلا ماشین نخر. وقتی بررسی هات این شکلیه دیگه واویلا به..... خدمتت عرض کنم بنده شرکت رنوپارس مشغولم.همینطور که تو کیفیت ال 90/ساندرو/استپ وی حساسیت داریم درباره بقیه تولیدات جهت خرید هم بررسی هم دقت داریم. چون معلومه ادمی هستی که فقط رو حرفها تصمیم میگیری و تصمیمات علمی نیست زیاد وقت تو قانع کردنت نمیزارم. خدانکنه که کیفیت رانا مثل 206 اس دی یا هر مدل دیگش باشه.انشالا اینترنت داشته باشی. سرچ کن رده بندی کیفیت خودروهای ساخت داخل. از اول 95 رانا 3 ستارس.206 تازه ماهه پیش تونست 3 ستاره کیفی بگیره. البته باز به علت امتیازات منفیه بیشتر پایین تر از رانا هستش. این بررسی کیفی هر ماه توسط سازمان بازرسی و کیفیت و وزارت صنایع انجام میشه. یه سرچ کوچیک کنی اطلاعاتت بیشتر میشه تا اینکه هی بخوایی ..... ضمنا این رو هم بدونی بد نیست ماشین ساخت داخل حتی اگه 5 ستاره هم باشه باز شانسیه.
12:01  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
خروس
0

از کامنت شما مشخص کی رو هوا و بی فکر حرف میزنه. من شخصا حرف افراد فنی و مکانیک و تجربه دارندگان رانا رو بیشتر از حرف مسوولین استاندارد قبول دارم. من تحقیقمو کردم شما از کمو کیف بی اطلاعی. خریدی مبارکت باشه ولی زیاد بهش فشار نیار استهلاکش بالاس تو خرج میوفتی. خودت یه لحظه فکر کن رانا که از همون اول با مشکلات فراوون به فروش میرسید چطور کیفیتش از 206 بالاتره. اصلا به رانا میگن 206 ارزان سازی شده هر دو خودرو هم یه کارخونه ساخته میشه دیگه لااقل باید در یه سطح باشن. جوون معلومه کم تجربه ای هر چی تو اخبار میگن یا تو سایتاشون مینویسن سریع باور کن چون مغایر با جامعه هست. اونا گذاشتن امثال شما رو فریب بدن. من که میگم از چندتا مکانیک کار بلد بپرس ببین نظرش راجب رانا چیه؟؟ ببین چرا رانا بدنامه و بد فروشه
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1395/10/07

امید
0

من همکارم رانا مدل 92 داشت خیلی اذیتش کرد دو ماه نشد فروخت، با عرض معذرت از رانا سواران ولی بنظرم جناب خروس درست میگه.منم میخواستم رانا بگیرم اما چند نفر که تو دوستو آشناهام خریدن راضی نبودن
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/10/07

حسن
10

آقای خروس، رانا تو سال 95 سه ستاره شد. شما چطور میگید مکانیکا میگن فنیش بده و .... رانای 95 که هنوز پیش مکانیک نرفته!!!!
اونا در مورد راناهای مدل پایین ذهنیت بد دارن که حرفشون هم تا حدودی درسته.
ولی اگه دقت کرده باشی و سری به نمایندگیها بزنی اصلا رانا 95 نمیبینی که واسه تعمیر بیارن، یعنی واقعا ایرانخودرو کیفیت رانا رو برده بالا و داره براش تبلیغ میکنه ، گارانتیشو 3 سال کرده ، اپلیکشن سه بعدی گذاشته تو صفحه اول سایتش از رانا.
حرفای مکانیکا و مردم در مورد راناهای تولید 94 به پایینه.
اشتباه نکنید. منم با چندتا از کسایی که رانا 95 دارن پرسیدم، خیلی راضی بودن، بین سمند و رانا مونده بودم که رانا ثبت نام کردم و هر وقت که سمندو میبینم میگم خدارو شکر نگرفتمش ولی الان بیصبرانه منتظرم این اسب چموش بیاد.
یادت باشه رانا 95 پیش مکانیک نرفته که بخان درموردش نظر بدن و رانا هم دقیقا همین امسال سه ستاره شده و گارانتیش سه سال شده.
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/10/07

مسعود
0

برا کارخونه چه توفیری داره که 95 بده بیرون یا 96 ؟!
09:59  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
اميد
0

96 بده فروشش بيشتر ميشه
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/10/08

وحید
0

در مورد روغن بگم. تبخیر شدن به نوع رانندگی و نوع روغن بستگی داره. تاکید میکنم حتما از روغن توتال اماراتی که میتونید بابت مطمئن بودن از نمایندگی های اصلی ایساکو و معتبر که میتونید لیستشو از سایت خود ایساکو پیدا کنید روغن اماراتی پیدا کنید. من خودم 5 40 میریزم که خیلی راضی هستم و پیشنهاد میکنم. توصیه میکنم از روغن دیگه ای استفاده نکنید.
08:46  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
0

سلام 5w40 توتال یا توتال 9000 با سطح استاندارد snدرسته؟ در مورد صدای موتور هم وچند وقته از این روغن استفاده میکنین توضیحاتی بدی ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1395/10/07

خروس
1

سلام. من قرار نبود کامنت بزارم اما چندین بار اسم منو خطاب کردی و سوال پرسیدن اسم نمیارم فقط کلی میگم. من سند آوردم دوست عزیز برید از مکانیک ها و افرادی که تو کار ماشینن بپرسید اس دی بهتر یا رانا. رانا بخاطر کیفیت پایین ترش و مشکلات طراحی استهلاک بالاتری نسبت به اس دی داره. من کاری ندارم شما راضی هستی یا نه! دلیلی بیار که ثابت کنه رانا ماشین خوبیه منم برم بخرم. شما ادعا دارین رانا همون اس دیه. من حالا با آپشن کاری ندارم فنی کار دارم. چقدر مثال بیارم مثلا اس دی ترمز اضطراری داره اما رانا نداره. خب سمند ef7 یا ال90 رانا رو میخوره. تو فروش رانا یه شکست خوردست. چی داره با اینا رقابت کنه
02:35  1395/10/07
گزارش
پاسخ دادن
افتاد
1

اصلا هر چي كه تو بگي درسته .حالا بيا ببينم .تو اين ماشين ميتوني بخوري .. شتاب صفر تا صدش ماله من زيره ده ثانيه هستش ٥،٦يني دنده يك بدي زمينو شخم ميزنه اونوقت نظرت بر ميگرده تازه ميفهمي چه چيزه خوبيه ميري كه ماشينو بخريش
گزارش
پاسخ دادن
06:48  1395/10/07

مصیب
1

سلام بر جناب خروس اتفاقا خوب شد کامنت گذاشتی کامنتها را که خوندم کسی نگفته که را بهترینه یا از sd بهتره و شما گفتین که رانا کیفیتش پایین تره من هم عرض کردم که دلیل منطقی بیار نه گفته چهار تا شاگرد مکانیک یا تعویض روغنی متاسفانه شما سلیقه ای داری حرف میزنی و دلیل اثبات حرفم اینه که شما می فرمایید رانا ترمز کمکی نداره ولی باید عرض کنم که داره و داخل دفترچه راهنما نیز در مورد ترمز کمکی توضیحاتی داده و دفترچه رانا را نیتونی از سایت سازنده دانلود کنی 2 میفر مایید پروژه رانا شکست خورده اگه اینوره که شما میگید چرا الان ملت باید پولو تقدیم کارخانه دار کنن و حداقل 60 روز تو نوبت تحویل خودرو بمانن و فروش قسطی اصلا نداره در صورتیکه 206 اس دی تحویل 30 روزه هست و تحویل قسطی داره 3 مرجع در خصوص سطح کیفیت خودروها اداره استاندارد هستش که رانا قبل از 206 سه ستاره شد 4 از شما تو کامنت قلبی درخواست کردم که اینقدر اصرار بر بی کیفیتی رانا داری و برات خیلی مهمه تشریف ببر یکی از نمایندگی ها و قطعات نصب شده بر روی رانا و 206 مدل 95 و بررسی کن مثل دینام استارت مارک سنسورها و ecu سیم کشی خودرو گیربکس
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1395/10/07

خروس
1

جناب مصیب ازتون خواهش میکنم تعصب رو بزار کنار.. شما دفترچه ماشینتو بیار صفحه 67 68 رو بخون ببین از abs ebd نوشته اما از EBa سیستم ترمز اضطراری هرگز حرفی نزده. خود کارخونه شتاب 0تا100 رو 12 زده چطوری شما زیر 10 شتاب میزنی. من افرادی پرسیدم که فنی هستن و تو کارشون موفقن مثل شما از دوتا کامنت اینجا تحریک نمیشم. شما که هنوز از مشخصات ماشینت بی اطلاعی چطور ادعا داری این دو خودرو دقیقا یکیه. کیفیت داشتبورد طراحیش انصافا یکیه؟؟ کیفیت رنگ یکیه؟ اینا رو میگم که جلو چشمته.. صندلی هاش انصافا با رانا یکیه؟؟ شما میگی تمام سایت ها مکانیک ها افراد فنی اشتباه میکنن فقط من درست میگم!! سازمان استاندارد ایران رو من و خیلی های دیگه قبول ندارن. اصلا رانا تمام محصولات و کالا های تولیدی با چه کیفیتی دست مصرف کننده میرسه؟ چرا محصولی که استاندارد نیس یا قیمت بالایی داره بهش تذکر نمیدن؟؟ چطور به قول شما اس دی با اون سابقه و نظارتی که هست تا مدتها کیفیتش از رانا پایین تر بود دیگه حداقل باید تو یه سطح میبودن. دقیقا ماشین هایی که بد فروش بودن مثل رانا و دنا اومدن ستاره ریاد کردندکه بفروشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1395/10/07

مانی
0

سلام به همه دوستان
عرض کنم من تو موتور ماشینم بهران سوپر پیشتاز 10_40میریختم.ولی در گارانتیه اولیه منظورم سرویس اولیه هستش نمایندگی برام روغن الف 10_40 قوطی پلاستیکی ابی ریخت تا الان 1300 کیلومتر با این روغن رانندگی کردم .احساس میکنم صدای موتور خیلی کمتر شده
البته دوستان درسته که روغن شرطه ولی دقت کنید همه ما میگیم صدای موتور رانا زیاده پس ایراد نیست ذات موتور این ماشین اینطوریه کاریشم نمیشه کرد من اوایل خیلی حساس شده بودم ولی کم کم بیخیال شدم.
حالا به نظر شما روغن واسکازینو مه خود کارخونه ریخته عوض کنم و خارجی بریزم یا این که واسکازین خودش خوبه
22:22  1395/10/06
گزارش
پاسخ دادن
مصیب
0

ممنون از پاسختون و روغنی lef10w40 از نظر ویسکوزیته خوبه و از یکی از مهندسهای ایران خودرو ( نمایندگی ) پرسیدم ایشان هم گفتند در حال حاضر تنها روغنی که فعلا کیفیت خوبی داره همین elf هستش و در مورد صدای موتور رانا هم عرض کنم صدای موتور فقط مختص رانا نیست و تمام نوتورهای tu5 تولید داخل مشکل صدای زیادو دارن
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1395/10/07

مانی
0

دوباره سلام
به نظر شما این روغن 5-40 که دوستان میگن مثل بهران رانا و توتال 9000 برای این ماشین مناسبه؟مشکلی پیدا نمیکنه؟
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/10/07

مسعود
0

elf
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1395/10/07

حسین
0

سلام
آقا این چه داستانیه این همه تاخیر آخه؟؟؟؟!!!!!! هر روز زنگ میزنم میگن راناهامون با تاخیره
دهن ما رو سرویس کردن دیگه ای بابا
کسی 7/15 فاکتور شده؟؟؟
14:18  1395/10/06
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

منم 7/5 ام خبری نیست دیگه شورش دراومده
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1395/10/06

صادق
0

سلام من مستقیم زنگ زدم کاخونه میگه خودرو هست فقط میخوان مدل ۹۶ براتون بخوره تا ده روز دیگه هم تحویل میدیم تا ببینیم چی میشه
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1395/10/06

مسعود
0

از چه تاریخی به بعد میتونن بزنن ۹۶ ؟
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1395/10/06

یاسر
0

یعنی 10 روزه دیگه تحویل میگیریم
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1395/10/06

صادق
0

از تاریخ ۱۵ دی به بعد
گزارش
پاسخ دادن
21:35  1395/10/06

یاسر
0

یعنی بعد پانزده دی میخواد فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
23:39  1395/10/07

اصغر
0

درود بردوستان. بنده خدا اگه بخواد دارم میرم یه رانا البته کارکرده که 1000 تا ، 5000 تا کارکرد داره رو بخرم یعنی تا حدودی خشک و خدا کنه یه چیز خوب نصیبم بشه... یه سوال خیلی بزرگ در مبحث قیمت این خودرو که نمی دونم چرا زمانی که خریدار این ماشین می خره در زمان فروش با کارکرد حتی 500 کیلومتر با قیمت 4 تا 5/5 میلیون ضررحاضر به فروش ماشین اون هم مدل سال 94 یا حتی 1 ماه کارکرده دوستان علت این امر چی میتونه باشه ، پژو 90 یا 91 فروشنده در زمان فروش ماشینش بعد از 3تا4 سال می تونه 29 تا 32 بفروشه که به نظر خوب میاد ولی نمیدونم ایا خود این خودرو مشکل داره یا نه بازار می خواد این ماشین قیمتش واقعی تر باشه ایشالله
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1395/10/08

مصیب
1

سلام دوستان با توجه به اینکه متاسفانه اکثر روغنهای موجود در بازار اعم از ایرانی و خارجی از لحاظ کیفیت مناسب نیستند و این مسائله با توجه به حساس بودن موتور tu5 به روغن میتواند باعث صدمه زدن به موتور در دراز مدت شود خواهشمند است نوع روغنی که استفاده میکند و تاثیر آن بر صدای موتور بعد از طی تقریبا 1000 کیلومتر را ذکر فرمایید تا به یه جمع بندی در مورد نوع روغن مصرفی برسیم

بنده خودم به توصیه نمایندگی اولین بار روغن توتال ایران استفاده کردم که نسبت به روغن فابریک تغییری در صدای موتور ایجاد نشد و همچنا پس از 150 کیلومتر رانندگی بعلت داغ شدن روغن و کیفیت نامناسب ان صدای سوپاپ ها در دور آرام یه مقداری زیاد میشه ولی موتورکسر روغن نیز نداره
11:58  1395/10/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

روغن موتور برای TU5 باید از نوع 10w40 باشه (یعنی اگر اشتباه نکنم در زمستان ویسکوزیتی 10 و در دمای 100 درجه ویسکوزیتی 40 داشته باشه).

نباید روغنی با ویسکوزیتی دیگه استفاده کنید. البته کیفیت روغن (مدتی که حالت خودش رو حفظ میکنه) به تولید کننده هم بستگی داره و برای همین باید روغن توسط تولید کننده اتومبیل یا موتور تایید شده باشه (OEM approval) یعنی تست شده باشه ترکیب روغن روی اون موتور خاص.

لیست اتومبیل های سازگار روی روغن ممکنه ذکر شده باشه ولی نمیشه به اون اعتماد کرد. لیست روغن های قابل استفاده باید توسظ سازنده اتومبیل مشخص و تایید بشه.
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/10/06

مصیب
0

استاد بزرگوار بحث من روی کیفیت پایین روغنهای موجود در بازاره نه سطح کیفی و ویسکازیتره و.... من میخام بدانم دوستان از کدام برن استفاده میکنن و نظرشونو بگن مثلا روغن ایرانول ریسینگ ، توتال ایران 7000، توتال امارات 7000- elg- جی تی ایکس و......
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1395/10/06

ایمان
0

سلام. من اولین روغنی که ریختم تو ی موتور بهران سوپر پیشتاز بود این روغن تا حدودی صدای موتور رو ملایم تر کرد ولی زود تبخیر میشد. بعد از اون ایرانول ریسینگ ریختم این روغن ظاهرا قدری سفت تر بود و صدای موتور کمی بیشتر شد ولی دیر به دیر تبخیر میشه. مثلا اگر بهران هر ۲۵۰۰تا نیم لیتر کم میکنه ایرانول ریسینگ هر۴۰۰۰تا نیم لیتر کم میکنه. در ضمن نوع هر دو روغن10w40بود. البته افزایش صدای موتور در زمستان تا حدودی طبیعی هست چون هوا سرده و روغن سفت تر میشه. اگر می خواهید روغن کاری موتور در تابستان و زمستان بهتر بشه(مخصوصا در زمستان) و طول عمر وکارایی موتور بالاتر بره و صداش هم تا حدودی کمتر بشه از روغن سوپر رانا5w40 یا هر برند دیگری با این درجه ویسکوزیته استفاده کنید.البته روغن های 5w40 گران تر هم هستند.
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1395/10/06

کیان
0

سلام. قبلا توتال اماراتی می ریختم. ولی هر هزار کیلومتر حدود دویست سی سی کم میکرد. روغن مخصوص رانای ایساکو با قوطی پلاستیکی طلایی رنگ می ریزم هم صدایش کم شده و هم اینکه روغن کم نمی کنه. گویی موتورهای ساخت ایران روغن ایرانی بیشتر دوست دارند. تقریبا دو سالی است که این ماشین زیر پایم میباشد. تجربه های خیلی خوبی درباره اش بدست آورده ام.
گزارش
پاسخ دادن
18:38  1395/10/06

مسعود
3

دوستان از تجربه نصب کفپوش قالبی و روکش هم مطلب بزارید. اصلا بندازیم ؟نندازیم؟ و اینکه چی باشه و لوازم ضروری که نیاز هست برا ماشین بگیریم چی هست . سپاس
02:17  1395/10/06
گزارش
پاسخ دادن
احمدرضا
2

سلام من توی رانا فرش قالبی بابل انداختم خیلی برای تمیز کردن کف راحت شده درصدی از صدا هم کم شده
گزارش
پاسخ دادن
09:07  1395/10/06

hamed
0

قيمت چند
گزارش
پاسخ دادن
10:59  1395/10/06

احمدرضا
0

دونه ای ۴۰۰۰ تومن از بازارچه خریدم
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/10/06

احمدرضا
0

با سلام خواهشن دوستان با نام مشابه کامنت نذارن ضمنا قیمت کف بابل که من گذاشتم با نصب 90000 تومن شد
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1395/10/07

پیمان
0

دوستان بنده دوساله رانا دارم
باوربفرماین بجزمشکلات جزئی هیچ مشکلی نداشته ،حتی بارهادیسک وصحفه و مشکلاتی ک بعضا میگن روبارها مکانیک بررسی کرده اما مشکلی نداشته ، نقدباشه اما نقدمنصفانه نه تخریب مغرضانه.
17:49  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن
آرش
1

دوتا دلیل به ذهن من میرسه که برای خودم پیش اومده
۱- باد لاستیکها میزون نیس
۲- کامپیوتر سفر رو صفر کن هم توجاده خارج شهر و هم داخل شهر و بعد از نتایج بدست اومده قضاوت کن
در کل مطمئن باش مشکلی نیس و ماشین تو هم مثل من و بقیه دوستان هستش
برو حالش ببر که حالا حالاها از تعمیرگاه رفتن خبری نیس
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/01/08

محسن
1

سلام کامپیوتر سفر را ول کن / وقتی لامپ بنزین روشن شد کیلومتر را صفر کن و ده لیتر بنزین بزن ببین تا چند کیلومتر دوباره لامپ بنزین روشن میشه /مصرف ماشین میاد دستت/
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/01/08

میلاد
0

سلام از جوابتان ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
18:56  1395/01/08

حسین t
0

سلام دوستان رانا مدل۹۵ خریدم چند روزی میشه سرعتم که بالای هشتاد میره صدای موتور به طرز وحشتناکی میاد تو اتاق طوری که ضبطمو تا آخرش زیاد میکنه باز صداش آزاردهنده اس،کسی اطلاعی داره؟؟ماشینم ۵۰۰۰ تاهم بیشتر نرفته جرات نمیکنم ببرم نمایندگی
17:21  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن
امیرعلی
1

دوستان من ۱۴ مهر نقد و اقساط سفید رنگ از اصفهان ثبت نام کردم. دیروز تحویل گرفتم. البته پلاک ماشین چون از قبل فکی داشتم تا آخر هفته میاد. شما هم ۹۶۴۴۰ داخلی ۲ تماس بگیرید. و از نمایندگیتون هم بخواین براتون پیگیری کنه. ان شاءالله همه مهر ماهیا تا ۱۰ روز دیگه ماشین زیر پاتونه
14:59  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 68 نظر
X33 Cross cvt 19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : جناب تحویل کی هست برای شما ؟ به شما صلح نامه دادن؟ یا قرارداد هم دادن؟(قراردادی که تحویل خودرو درج شده باشه و…)
ایکس ۵ آبان : منم 18 پلاک شدم ولی هنوز هیچ خبری از تحویل نیست
تارا تیتانیومv4 : سلام من فاکتور شدم ۳۰ ام
علی : منم مثل شما ، ۱۳ اردیبهشت تاریخ ارسال مدارک خودره
A5 شهریور : متاسفانه خیر؛تصمیم گرفته ام از طریق قوه قضائیه شکایت کنم.
مرتضی j4 : سلام . میگن کارخانه کاشان کرمان موتور هفته پیش آتیش گرفته.
شهرام : سلام....اگر سایپا هم نخوادافزایش قیمت داشته باشه دوستان همیشه در صحنه انقدنفوس بد میزنن که نشون از آمادگی ملت برای افزایش قیمته ....خواهشاً آنقدر صحبت افزایش قیمت نزنید مگر چه خبره هنوز شش ماه نیست که که حدود چهل درصد افزایش قیمت داشتن
محمد-:::::::: : احتمالش زیاده که افزایش بدن چون همیشه قبل افزایش قیمت شایعه میشه بعد به واقیعت تبدیل میشه
مهدی.شاهین پلاس موعد تیرماه : سلام کسی خبر داره دوباره میخوان گرون کنن یا فقط دارن جو میدن ببینن چی میشه
حامد : ینی چی سی بهمن هنوز فاکتور نشدی؟؟؟؟ الان دارن دهه سوم اسفند رو فاکتور میکنن،بهمن تموم شده،رنگ ماشینتون چیه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ناشناس : به هر کسی که میخواد ثبت نام ماشین کنه نزارید انجام بده ثواب داره نجاتش میدید
ناشناس : دوستانی که ثبت نام شاهین اتوماتیک کردن و ماشین شون فاکتور شده اینجا هستند؟ یا دوستانی که ماشین شون مثل بنده فاکتور نشده اعلام حضور می‌کنند من خوزستان آبادان هستم برج دو پارسال پیش پرداخت کردم و قرار بود برج 10 تکمیل کنم اس ام اس برج 12 اومد. و تالان هیچ خبری نشده )
ناشناس : دوستان نحوه سود مشارکت و دیر کرد رو بلد باشه حساب کنه مثلا برج 2 پارسال پیش پرداختی مبلغ 324 برج 12 سال پیش هم 348 تومن مهلت تحویل هم برج 10 بود
اطلس جی دی : پاسخ به اطلس دوران جنگ ؛ دقیقا درست میفرمایید من که رفتم نمایندگی گفت مبلغ 502 میلیون قیمت کل اطلس هست که برای شما 50 میلیون سود تورمی محاسبه شده و با پرداختی 252 میلیون باید انجام بدی و اینجور که من فهمیدم سود مشارکت رو حذف کردن بیشرفا ، بله قرارداد هم دارم ولی چاره ای جز تکمیل وجه نداشتم حرفم به جایی نرسید متأسفانه ، مبلغ اولیه هم اسفند 402 ، 198 میلیون بوده
ممد فلز مشکی اریبهشت : سلام چرا از منو فاکتور نمیکنننن مشکی ابنوس تحویل 21 اریبهشت ینی تغییر رنگ بزنم 🤔 سودتاخیر شده 6100
فلز : سلام علی سلام علی ار کجا میدونی فاکتور میره روی فلز خرداد. خواهشا بگو
فروش فوق العاده تحویل مرداد بورسی : سلام دوستان من مشکی انتخاب کرده بودم این سیاست تغیر رنگ برام اومد عوض کردم به سفید فک کردم این سیاسته فقط برا مشکیا فعال شده که تغیر رنگ بدن فاکتور بشه الان اینجا نگاه میکنم این سیاست تغیر رنگ برا سفیدا فعال شده کسی میدونه جریان چیه من برا زودتر فاکتور شدن تغیر دادم لطفا راهنمای کنید
اطلس دوران جنگ : سلام.دوست عزیز شما 5 ماه تأخیر داشته برای تحویل خودرو چرا 252واریزکردی مگه سود مشارکت و تخیر به شما ندادن مگه میشه پول کامل پرداخت کرد بعدش بری دنبال داستان تخیر و سود مشارکت قرارداد داری شما
تینا : سلام آقا توحید. من طرح مادران تحویل تیر هستم. استرس دارم افزایش بخوره 225 دی ماه پرداخت کردم. دعوتنامه اگر خرداد بیاد افزایش به من میخوره؟ راهنمایی کن. ممنون
اسدی : با سلام ، من ساکن اصفهانم . از فاکتور تا روشن شدن چراغ تحویل خودرو کمتر از یک هفته طول کشید . شنبه فاکتور شدم الان چک کردم چراغ تحویل روشن شده