امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)105
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.5
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5.1
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسکی
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)429.2
عرض (سانتی‎‏متر)168.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145.3
حداکثر سرعت (km/h)186
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور142
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو/سرنشین
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

46369 نظر

مسعود
7

اینا که هنوز تو مهرماه موندن !!!!چطوری باز دارن ۳۰ روزه ثبت نام میکنن؟؟؟!!!برنامه ریزیشون کشته منو
13:01  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن
ولی
4

دیگه منظور از 30 روز ایرانخودرو 90 روزه ما هست. روزهای اونا طولانی تر از روزهای ماست
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/10/05

یاسر
1

سلام دوستان
نمیدونین تا تاریخ چندو فاکتور کردن ؟
من ثبت نامی 7/15هستم ولی فعلا خبری نیست
11:31  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

برید نمایندگی که ثبت نام کردین بگید واستون به دفتر معاونت فروش تسریع بزنه.اگرم خودتون میتونید برید سازمان فروش برید پیش اقای درجی یا خانم خسروی واستون تسریع میزنن زودتر تحویل میگیرید من ثبت نام 14 /7 هستم رفتم سازمان فروش زودتر گرفتم.
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1395/10/05

فرهاد
0

من یکی از اونایی هستم که ماشینم رو زودتر تحویل گرفتم البته آشنا داشتم و 20 روز کاری تحویل ماشینم رو جلو انداخت
شما قرداد رو نمی تونم بدم چون براش دردسر می شه ولی 24 /7 ثبت نام کردم
امروزم سند ماشین اومد و 490 هزار جریمه خورده بود که گفت حوالش که بیاد زنگ می زنن برم بگیرم
خدایی ماشین خوبیه صدای موتور از دور 3000 به بعد یکم تو ماشین شنیده می شه که من دوست دارم و حس اسپرت بودن می ده
کیفیت داشبرد بهتر شده
بنظرم از تاقچه عقب صدا میاد تو دست اندازا که موقع نصب باند حتما صدا گیری می کنم
دوستان روغن روغن خود ماشین رو عوض نکنید چون کیفیتش عالیه ماشین واقعا نرم کار می کنه
فقط نمد کاپوت بگیرید
روکش صندلی هم اگه خواستین بندازین بدین حتما براتون بدوزن و اسفنج بیشتری بزارن چون صندلی هاش یکم خشکه و در رانندگی طولانی خسته کننده هستش
گزارش
پاسخ دادن
01:53  1395/10/07

ض
0

يكي از زشت ترين و بي كيفيت ترين داشبورده را در توليدات داخلي داره
07:51  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

دنده 4 باهاش 80 تا بری خوب معلومه فشار میاد روش دنده عوض کن برادر با دنده 5 برو توی این سرعت..... بنده تا سرعت 180 رفتم باهاش لرزشی نداشته البته دلیلش هم دوره آب بندی خوبی که داشت.
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/01/09

محسن
0

سلام
دوره آب بندی مناسب برای X60 یعنی چی ؟
باید چه کار کنیم ؟
کیلومتر ماشین من الان 6000 هست
لطفا راهنمایی کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/01/14

محسن
0

تا هزار کیلومتر دورموتور بیشتر از سه هزار نشدن سرعت بیشتر از ۸۰ نرفتن ملایمرانندگی کردن فشار روی موتور نیوردن بعد هزارتا تا دوهزار تا سرعت بیشتر از ۱۱۰ نبودن ولی همه این حالتا با پرگاز دنده عوض کردن تا ماشین خوب که روان شد بعد دوهزار تا اساسی گازیدن الان من ۱۴ هزارتا باهاش رفتتم ماشین راحت تا ۱۶۰ سرعت پر میکنه فعلا بدون کوچکترین خرابی خدا رو شکر ...راه دور بنزین سوپر که سه چهار دفعه بیشتر نبوده بقیه همش بنزین معمولی و روغن موتور هم توتال۹۰۰۰ قوطی فلزی ۵ به ۴۰ و تا الان که عالیه تا بعد چه شود
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1395/01/14

امیرعلی
16

سلام دوستان.امروز من ماشین را تحویل گرفتم و حدود ۷۰ کیلومتر هم باهاش رفتم. در کل ماشین خوبیه و خداراشکر مشکلی نداشت. نسبت به پولی که دادم میارزه.... شما هم گوش به حرفای منفی بقیه ندین. مهم اینه که خودتون از خریدتون راضی باشید. ان شاءالله همتون تو شادی ازش استفاده کنید
یاحق
01:10  1395/10/05
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
1

سلام . دوستان کسی میدونه فاکتورها به چه تاریخی رسیده ؟
22:35  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
کیان
1

با سلام. دوستان عزیز کسی از شما محل و تعمیرگاه مناسبی برای صدا گیری داخل درب های رانا دارد؟ سعی کنید راهنمایی های فنی ارائه نمایید تا دیگران استفاده کنند. اینجا محل رو کم کنی و پز دادن نیست. ممنون
20:37  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
طاها
0

واریز دومت کی بود.مادران یا عادی؟
گزارش
پاسخ دادن
17:02  1403/12/16

علی ایلام v1p
0

واریز دوم 24اذر
طرح عادی
گزارش
پاسخ دادن
19:20  1403/12/16

کیان
0

با سلام. دوستان عزیز کسی از شما محل و تعمیرگته مناسبی برای صدا گیری داخل درب های رانا دارد؟ سعی کنید راهنمایی های فنی ارائه نمایید تا دیگران استفاده کنند. اینجا محل رو کم کنی و پز دادن نیست. ممنون
20:35  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
در انتظار اطلس بهمن تبدیل ب کوییکAf
0

سلام مرسی کوییک دی اومدی گفتی پس بزودی منم فاکتور میشم
واقعا خلاص میشیم از شر سایپا و این سایتا.پس تا ۲۹.۳۰بهمن
فاکتور شده..
عین خوردن غذا برام روتین شده همش میام چک میکنم پیامارو و
وضعیت خودرو رو..
اقای هادی ب ما چیزی نمیرسه شایعه کنیم.
چیزی بود ک از متن پیامک فرستادین گفتیم..
خودتم نمایندگی نمیگفت نمیدونستی اجباره یا پیشنهاد.
خداروشکر بازم منتظر بمونین تا دعوتنامه اطلس جی.
گزارش
پاسخ دادن
20:58  1403/12/16

حواله دی
0

یعنی زده تخصیص داده شده یا فاکتور با پلاک
چه سالی
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1403/12/17

.......‌‌.
0

هنوز پلاک نشده ولی من زنگ زدم سایپا گفتن ۴۰۳ خورده... حالا نمیدونم واقعا مدلش چی میشه.... ولی اصلا برا من مهم نیست مدلش....
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1403/12/17

صبرایوب
0

سلام
پس چطوریا بعضیا آگهی تحویل 404زدن
گزارش
پاسخ دادن
22:26  1403/12/17

علی بابا
0

رانا خرید فوری دیماه تحویل 30 روزه شده

البته ما که آبان خریدیم یه 400 هزار تومن سود مشارکت موقع ثبت نام نوشته بود بهمون میدن
14:33  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

مبارکه آقا
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/10/04

محمد
7

سلام دوستان
من میگم رانا نسبت به قیمتش خیلی بهتر از 206 اس دی هستش
چرا؟؟
چون اولا از لحاظ موتوری و بدنه حدود 95 درصد مثل 206 هستش از لحاظ جا و صندلی هم 206 هستش یه ذره کیفیت داشبوردش ضعیفتره و چندتا آپشن کمتر داره

اما قیمتش چیزی حدود 6 میلیون تومن ارزون تره
چرا 6 میلیون؟؟

چون اولا رانا کارت طلایی و امداد خودرو سه ستاره داره 1 میلیون تومن
یه سال هم گارانتیش بیشتره
ضمنا حدود 4 میلیون هم قیمتش کمتره

که سر جمع چیزی نزدیک 6 میلیون از اس دی ارزون تره
پس با خیال راحت رانا بخرید و به فکر خرید اس دی با اون قیافه تکراریش نباشید
14:18  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
2

کجا 6 میلیون اررونتره؟؟؟؟
3.5 ارزونتره
با این تفاوت کم اس دی سرتره
فقط همین تهویه اتوماتیکش میارزه به رانا
من نه رانا دارم نه 206 فقط نظرم گفتم
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/10/04

مصیب
5

عرض شود خدمت جنابعالی سیستم تهویه اتومات خیلی خوبه ولی متاسفانه برای ایران ما طول عمر مفید این سیستم حدود 4 ساله چون اگه اشتباه نکنم تعداد 8 عدد سنسور دارن و تعدادی قطعه الکترونیک که با توجه به کیفیت خودروهای ایرانی و وجود گرد و خاک زیاد و عادت ما ایرانیها که بیشتر شیشه ماشین میدیم پایین و گرد وخاک رو این سنسورها به مرو زمان باعث ایجاد نقص در عملکرد میشه و تعمیر سیستم تهویه هوا اتومات کار بسیار سخت و زمانبریه
گزارش
پاسخ دادن
09:18  1395/10/05

خروس
3

حرف آخر. بحث ماشین و تحقیقه. وگرنه نمیخوام تو ذوق کسی بزنم. یا بهش بی احترامی کنم. البته نگاه من فنی و دید شما بخاطر اینکهداین خودرو رو خریدین احساسیه. خب من درک میکنم و میفهمم چه حسی دارین. مشکل من با شما رانا نیس نوع دیدگاهه شما نقد رو به حساب بدگویی و احانت محسوب میکنید. من بیرون از چندین نفر و چند تا مکانیک پرسیدم هیچکس تایید نکرد و گفتن بی خیالش شو. تو سایت های مخنلف چند وقته سرچ میکنم نظرات منفی بیشتره. اینجا هم چند بار سوال کردم منبع معتبری که ثابت کنه رانا با کیفیت و در حد sd هست نام ببرید کسی جواب نداد و دست خالی موندم. به من ثابت شد که واقعا ماشین نیس و تمام کسانی که گفتن ماشین خوبی نیس راست میگفتن. اینم گفتم تا کسی مثل من میخواد ماشین نو بگیره طرف رانا نره که اصلا نمیارزه. من دلیلی نداره بخوام بازم کامنت بدم. ماشین نو مبارک ولی خواهشا اگر تا دو سه سال بی دردسر براتون کار کرد بعد بگید ماشین خوبیه. خداحافظ همگی
13:58  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
همایون
10

دیگه آدم کم میاره مجبور به خدافظی یشه. در اوج از دنیای رانا خدافظی کردی خروس خان
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/10/04

حسین
3

سلام.کلام آخر من به خاطر اینکه داداشم داشت و راضی بود و خودم هم امتحان کردم رفتم خریدم.با در نظر گرفتن یکی از دوستام که اول امسال یه 206 sd خرید و با اون هم تو جاده و شهری روندم تفاوت خاصی احساس نمیشد نمیدونم منظور شما چی هست اما ماشین تو ایران مثل تخم مرغ شانسیه میدونم .در کل خیلی انتظاری از ایران خودرو و مخصوصا سایپا که گند زده دیگه نمیشه داشت خودتون رو اذیت نکنید یا اینکه متاشین خارجی بخیرن تمام.یا علی
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/10/04

امیرعلی
5

بسیار خوب...این هم نظر شخصی شماست و محترم. ما که هرچی فریاد زدیم مشکلات قبلی رانا در سال۹۵ اصلاح شده ورانا از امسال ۳ ستاره شده و کیفیتش بالا رفته و نظرات منفی مکانیک ها و مردم مربوط به راناهای سال های قبله به خرج شما نرفت!
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/10/04

عرشیا
3

با سلام من بالغ بر بیست ساله مکانیکم و یه رانای ال ایکس اوایل 93دارم بالای 60 هزار کارکرد داره تو این مدت زمان فقط یه دست شمع و یه طبق براش عوض کردم کیفیتش با sd هم مدل خودش کاملا یکی هست و از نظر تصادف از جلو خیلی سرتره
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1395/10/04

مصیب
3

سلام جناب خروس که پژو SD با رانا مقایسه میکنی شما یه مدرک معتبر و قابل استناد بیار که در کل کیفیت SD از رانا بالاتره تا دوستان قبول کنن و اینکه می فرمایید داری فنی صحبت میکنی حالا شما که خیلی فنی هستی و داری تحقیق انجام میدی یه زحمتی بکش میزان سختی دنده های گیربکس رانا و 206 را اعلام کن و همچنین یه مقایسه ای بین رانای مدل 95 با SD مدل 95 از نظر قطعاتی که روی این ماشینها نصب شده مثل مارک دینام و استارد ، مارک ECU و انژکتورها و نوع سیم کشی خودر و تفاوت آنها و .... تا به همه ثابت بشه که رانا ماشین خوبی نیست و شما خیلی الکی مطلب نمیزارین
موفق باشین
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/10/05

علی
0

دوستان رانای من مدل آبان 95 ولی برچسب مصرف انرژی یا همون سوختش روی D در صورتی که هرچی رانا میبینم روی B قرار داره .علتش چیه دوستان لطفا نظرتون رو بدین؟؟؟؟؟؟
13:07  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

آقا من 7/15 ثبت نام کرده بودم
چرا فاکتور نمیشه نمیدونم،چطوری میتونم پیگیری کنم به 096440 ام زنگ زدم فقط میگن تاخیر خورده
13:03  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1


رانا LX با با كيسه هواي راننده و سرنشين و يورو4 بهينه - کلاس: 61006 رانا LX با با كيسه هواي راننده و سرنشين و يورو4 بهينه *** شرايط فروش قطعي دي 95 بخشنامه 3722*** داراي بيمه شخص ثالث *** كارت طلايي و سرويسهاي امدادي سه ستاره*** موعد تحویل ۳۰ روزه (کد :74155)


شرایط فروش نقد دی ماه هستش.برا ما رو سر 30 روز تحویل ندادن حالا دوباره تحویل 30 روزه گذاشتن
11:21  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
صادق
0

اقا رضا اینا بازیشونه من الان بیست روز گذشته و هیچ خبری نیست فقط بخاطر سود و رانت خواری بیشتر که بتونن با هر قیمتی که میخوان بفروشن
گزارش
پاسخ دادن
20:38  1395/10/04

همشهری
1

سلام دوستان من رانا دارم یه سوال داشتم:
* لامپ قسمت داشبورد همیشه خاموشه؟ یا چراغش قطع شده؟
ممنون میشم راهنمائیم کنید.
11:08  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
علی جی۷ تبریز شریور
0

دقیقا مال منم مثل تو ۲۳ام فاکتور شد ۲۹ ارسال پلاک و مدارک برگ سبز و کارت ماشینم گرفنم ولی هنوز خبری از ماشین نیست
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1403/12/16

مهدی j7 مشهد
0

مشابه شما هستم. امیدوارم شب عید بی وسیله نباشیم
گزارش
پاسخ دادن
18:43  1403/12/16

J7 اصفهان شهریور
0

سلام ارادت منم دقیقا مثل خودت
منتظرم میگن تویه صف بارگیری هست
گزارش
پاسخ دادن
20:41  1403/12/16

ساسان J7 شهریور اصفهان
0

ب دوستان پیشنهاد میکنم مثل من هر روز پیگیر باشید که هر چی سریع تر بدن و اونور سال نیافته تلفن دفتر مرکزی 02142724 هستش داخلی ۷ و بعد داخلی ۳ را بگیرید و با اپراتور صحبت کنید و بگید ک ماشینتون نیمده من یک روز درمیان دارم زنگ میزنم نمایندگی اصفهان و دفتر مرکزی تهران تعداد بره بالا شاید ترتیب اثر بدن خیلی زوره ک یکی ۱۰ اسفند فاکتور بشه و یه هفته بعد ماشین بگیره اونوقت ما بی وسیله باشیما ماشینمونا ندن شب عیدی
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1403/12/17

احمد
1

عزیزم اصلا چراغ نداره اگه بخوای کیت چراغ 206 با اموزش نصبش رو بیرون می فروشن
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/10/04

همشهری
1

ممنون از شما
ولی آخه داشبورد مگه بدون چراغم مگه میشه !!!
امان از این ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1395/10/04

پوریا
1

سلام:داشبوردش چراغ داره و زمانی که سوئیچ باز باشه روشن میشه.تندر هم اینجوریه
گزارش
پاسخ دادن
21:52  1395/10/04

مهدی
0

سلام ااز دوستانی که رانای 95 دارن کسی هست که دنده یک ماشینش بعضی وقتها سفت جا بره و برای مشکل چکار باید کرد
10:13  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
6

سلام دوستان
حدود دو ماهي ميشه كه رانا رو تحويل گرفتم خلاصه بگم نسبت به قيمتش ماشين خوبيه هر كي بخره پشيمون نميشه والسلام.
09:57  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
حسن
7

سلام دوستان.
من 2 آبان ثبت نام کردم.
دیروز اتفاقی جلو نونوایی که بودم ی آقایی با رانا اومد، باهم که بودیم ازش پرسیدم. مدل ماشینش 94 بود.
خیلی راضی بود گفت تا حالا خرجی نداشته فقط روغن و بنزین زده.
یکم از خشکی ماشین ناراضی بود ، که اونم زات 206 ماشین خشکیه، و میگقت اونایی که لاستیک پهن کره ای انداختن خیلی نرم شده.
به هر حال هرچی من پرسیدم خیلی راضی بود از مصرفش هم راضی بود.
09:11  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
ولی
0

با سلام به همه دوستان بنده دو سال پیش خواستم رانا بخرم منو منصرف کردن انقدر شایعه پراکنی کردن امااامسال خریدم چون دیدم قابلیتهای خوبی داره الان پشیمان نیستم وبه نظر من که ماشینهای ۴۰۵/سمند/۲۰۶/ال۹۰/داشتم به جرات میگویم از همه انها یک سرو گردن بالاتره دوستان بخرید با خیال راحت پشیمان نمیشید هیچ عیبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1395/10/08

علی
0

من نمیدونم دوستان چراازاین ماشین بدمیگن بنظرمن بهترین گزینه توماشینهای تولیدداخل هستش پرشیا افتضاحه بااون قیمتش بریدنمرات ارزیابی برابراستانداردجهانی روبخونید پرشیا 50 امتیاز منفی داره رانابهترین گزینه هست من ازبهمن92 سوارمیشم هیچ مشکلی نداشته بنزین سوپرهم نمیزنم بانیش استارت توسرمای اردبیل روشن میشه گیربکسش هم عالیه خیلی نرمه ترمزش هم بگم اززانتیا بهتره ال نودهم داشتم ماشین خوبیه ولی دیگه بااین قیمت به دردنمیخوره ازطرفی قطعاتش دیگه توهرقطعه فروشی پیدانمیشه درضمن من باپرشیا و405 کورس گذاشتم راناازجفتشون سرتره رانا نسبت به ال نود نرمترهست وقیافشم بروزتره
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/10/08

عبدا...
0

با سلام:
آیا بنزین قرمز (قدیمی) تأثیری در کار موتور و ... دارد؟ در کل می توان استفاده کرد؟ لطفاٌ راهنمایی فرمایید.
09:01  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

رنگ بنزین بعدا بهش اضافه میشه برای شناسائی راحت بنزین. هیچ تاثیری در نحوه سوختن یا مشخصاتش نداره.
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1395/10/04

خروس
6

آقا من همه حرفام را پس میگیرم... ماشین فقط رانا... از همه دوستان هم معذرت میخوام.
01:09  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
7

صفحه سمند ٤٠٦١ بيده برار هر كله اسبي اسب نميشه اشتباه اومدي اينجا رانايه
گزارش
پاسخ دادن
06:53  1395/10/04

خروس
2

بد نیس مقالات همین سایت رو بخونید . یکی خرید خودرو از 25 میلیون تا 40 یکی هم مقایسه رانا و اس دی. فقط یک تعریف زیرش هست اونم کسی نیس جز آقا همایون گل..
00:20  1395/10/04
گزارش
پاسخ دادن
امیر مهدی
12

جناب خروس اکثر کسایی که از این پیج بازدید میکنند یا از قبل رانا داشته اند یا به تازی خریدند، حالا چه خو ب و‌چه بد ، رانا هم مثل بقیه لگن های ایران خودرو یه سری طرف دار داره و یک سری مخالف. به نظر من هم ماشین بدی نیست.(در مقایسه با بقیه ماشین های داخلی که ملت مجبور به خریدش هستند!) حالا فقط میشه بفرمایید این وسط چی گیر شما میاد که دم به ساعت میاین و تو ذوق من و چهار تا امثال من که ۳۴ میلیون پول بی زبون را ریختیم تو دهن ایران خودرو ، میزنید؟؟!!
گزارش
پاسخ دادن
00:50  1395/10/04

حامد
2

مقالات همين سايتم معتبر نيس عزيزم ٢٠٧ تي كه همه قبولش دارنو برو بخون ببين چه جوري ازش تعريف كرده ادم فكر ميكنه مقاله واسه پيكانه مدله ٩٥ اينجا هم هر چي دستشون برسه براش صفحه باز ميكنن
گزارش
پاسخ دادن
06:48  1395/10/04

فرشید
7

دوست عزیز آخه چرا بقیه رو گمراه می کنی؟
206 ماله 2000 سال پیشه.همه قطعاتش رو هم ایرانیا میزنن.رانا دقیقا همون 206 فقط یه پنج شیش تومن ارزون تره.....خیلی ماشینه خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/10/04

خروس
5

خدایی خودت جمله خودت رو یه بار بخون. تعریف کردی یا نقد. اگر 206 قدیمیه و از رده خارجه پس رانا هم همین شرایط رو داره و یه خودرو از رده خارج فیس لیفت شدست. اگر رانا خوبه پس 206 که اصالت طراحی داره و ازکیفبت بالاتری هم برخورداره قطعا بهتره..بهتره بجای تعصب و خشونت عقل و منطق رو جایگزین کنیم. بخدا بهتر جواب میده هاااااا
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1395/10/04

یاسر
0

سلام دوستان
من تاریخ 7/15 ثبت نام کردم 60 روزه به نظرتون کی فاکتور میشه
20:55  1395/10/03
گزارش
پاسخ دادن
محمودرضا
0

اگر عجله برای تحویل دارید حضوری تحویل بگیرید. اگر نه منتظر باشید حمل میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:48  1403/12/15

تارا v1
0

چون پیامک تحویل حضوری نمیاد نمیتونم برم تحویل بگیرم.
گزارش
پاسخ دادن
09:26  1403/12/15

تارا پیش فروش
0

سلام دوستان
من ۳ هفته بود خودروم آماده بود ولی حمل نمیخورد. گفتن ماشین ندارن و تا بعد عید نمیفرستن . دارم میرم تهران تحویل حضوری
دوستان اگه ماشین میخواهید باید بزنید تحویل حضوری تو پنلتون

وگرنه تا بعد عید تحویل نمیدن چون تریلی ندارن
از ۲۵ اسفند هم تا ۱۵ عید جاده بخاطر تعطیلات تریلی ممنوع هست و تحویل خودروتون می افته بعد عید

بزنید تحویل حضوری . پول تریلی رو هم به خودتون میده ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1403/12/15

احسان
0

سلام من 13/7 ثبت نام کرده بودم 29 ام فاکتور شد پنج شنبه هم رسید نمایندگی چون مسافرت بودم نرسیدم برم تحویل بگیرم فرذا می خوام برم تجویل بگیرم
برای شما هم ان شاء فردا فاکتور بشه!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1395/10/03

علی بابا
6

آ قای خروس
شما که میگی توی سایتا خوندی و از چند نفر که رانا داشتن و مکانیکا پرسیدی

دوست عزیز اولا منم توی خیلی سایتا گشتم و خصوصا در مورد رانا 94 و 95 خصوصا 95 چیزای خوبی نوشته بودن

اون چند نفرم که شما پرسیدین حتما رانا 93 و قبل از اون بودن
اون مکانیکایی که رفتی هم حتما فقط روی پیکان و پراید و 405 قدیمی کار کردن

وگرنه ما هم توی سایتا گشتیم و با رانا سوارا صحبت کردیم و از مکانیکیا هم پرسیدم که اکثر تعریف بود و تمجید

16:30  1395/10/03
گزارش
پاسخ دادن
.
0

این ۹۰ روز کاری رو کی و از کجاش درآورده ؟؟ خیلی واضح داخل قرارداد نوشته تحویل ۹۰ روز پس از تاریخ پذیرش
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1403/12/14

رضایی
0

۹۰روز کاری.
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1403/12/14

محمد
0

۹۰روز کاری حساب میکنن
گزارش
پاسخ دادن
21:02  1403/12/14

خروس
4

درباره سایتا که همه جور نظر هست ولی وجه منفی بیشتر..،اگر کارشناسی و بررسی رانا رو بخونی متوجه میشی. در مورد مکانیک ها گفتی حایی که من پرسیدم از مکانیک هایی پرسیدم که صبح تا شب سرشون شلوغه و هر وقت بری باید کلی الاف بشی تا نوبتت بشه. من ساکن تهرانم اگر شما هم تهرانی آدرس محدوده ای که تحقیق کردی به بنده بگو تا شخصا برم بپرسم.. ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1395/10/03

همایون
8

اینجا که پره رانا سواره اکثریت هم راضین بقیه سایت ها هم همینجور. مشت نمونه خرواره. شاید سایت های شما فرق داره
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1395/10/03

خروس
3

جسارتا اگر شما با اسامی مختلف نیاید و الکی تعریف و تمجید نکنید اینجا هم مثل بقیه سایتاس. نگاه کن اون دوستمون بنام واقعیت یا اون رفیقمون تو ایرانخودرو کار میکرد چی گفتن. اینا واقعیتیه که هر کسی بره دنبالش زود میفهمه... دلیل فروش ماشین شما و این سایت نیس. مردم زرنگ شدن دیگه تا ته داستانو بررسی میکنن بعد پول میدن دیگه مثل سابق نیس بیای دوتا آپشن بزاری رو ماشین یه اسم خارجی بزاری روش ماشین بفروشه..
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1395/10/03

نازنين
8

تو هر صفحه اي يه نفر هست اعصاب همه رو خرد كنه اينجا خروس صفحه ٢٠٦ تيپه ٢ يكي مثله تيبا.بيكارايي مثله شما كه نه اين ماشينو دارن ونه قصد خريدشو به هر دليلي دارن . چيزي نميشه گفت به جز روان پري........
گزارش
پاسخ دادن
20:40  1395/10/03

خروس
2

نازنین خانم اینجا پیج مطالب فنی ماشین. اینستاگرام نیس با کلیپ های وحید خزایی طناز مهربانو شیخ حسین ببینی بخندی. اینجا راجب مکانیک و ماشین صحبت میشه مباحث کمی مردونه و خشک.. اگر خوشت نمیاد مجبور نیستی بیای تو پیج. موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
23:24  1395/10/03

خروس
1

دوستان گلم من پیج های دیگه هم سر میزنم و میدونم چه خبر. اما بحث من تخریب تحقیر یا کل کل نیس. باور کنید من جز برنامه هامه سال96 خودرو بخرم. واسه خودم یسری فاکتورها دارم. من وقت گذاشتم و درباره چندتا خودرو تحقیق کردم. رانا مدنظر خودم بود اما وقتی هیچکس قبولش نداره و پیشنهاد نمیده بیام الکی تعریف کنم.. من خوشحال میشم شما یه منبع معتبر به من معرفی کنید من برم تحقیق کنم. من دیگه هیچی نمیگم فقط به بنده چندتا منبع معرفی کنید که ثابت کنه رانا کم مشکل و کیفیتش در حد sd ؟ ممنون میشم از راهنماییتون
گزارش
پاسخ دادن
23:36  1395/10/03

مجید اسلامی
4

خانم خروس یا اقا خروسه مردم خودشون اگاهندو کار کشته
وقتی به یه چیزی پول میدن قبلا تحقیق میکنندشما هم غرزورزی روبزار کنار
اگه اطلاعات نداری خودتو بکش کنار داداشم اینوهمه میدونند
که موتور تو یو5از اف7 برتره چرا خودتوخسته میکنی
کارشناس ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
00:18  1395/10/04

خروس
1

این بازیا رو بزار کنار رفبق. شما ادعا داری tu5 برتر از ef7? خب برتریشو میشه بگی. از نظر اسب بخار و گشتاور که ef7 برتری داره. Ef7 مجهز به cvvt..واقعا من بعید میدونم از ماشین چیزی بدونی چه بخوای اسم کارشناس رو خودت بزاری. البته آرزو بر جوانان عیب نیس. خوش باش. اما پسر خوب میخوای لفظ بیای اولا از طرف خودت حرف بزن دوما اطلاعاتت کم نباشه.tu5 موتور بدی نیس من مخالفش نیستم اما در قبال ef7 بازندست. فقط مکانیکش بیشتر و قطعاتش فراوون..برو خدا روزیتو جایه دیگه حواله کنه
گزارش
پاسخ دادن
00:43  1395/10/04

کاربر: شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز
0

خیر 90 روز عادی
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1403/12/15

محمد رضا
10

خروس خان شما بهتره اسمتو عوض کنی بزاری خروس بی محل
16:30  1395/10/03
گزارش
پاسخ دادن
Hossein
0

یک هفته تا دهم روز اگه مشکل تو سخا نباشه
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1403/12/14

مجتبی
0

از موقعی که تخصیص میشه یک هفته می‌کشه تا تحویل
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1403/12/15

احمد خان
8

جناب خروس بد نیست یه نگاهی به گذشته اس دی و ال نود هم بندازی و مثل کبک سرتو توی برف فرو نکنی

موقعی که اس دی و ال نود هم اومدن کسی بهشون روی خوش نشون نمیداد خصوصا ال نود رو همه مسخره میکردن اما الان کیفیت موتوریش از همه بهتره

من احتمال میدم تو کارمند سایپا باشی یا مالک یه نمایندگی از سایپا که اینجا میایی از همه ی ماشینای ایران خودرو بد میگی

16:27  1395/10/03
گزارش
پاسخ دادن
تاراا
0

بسلامتی کد کلاس ماشینتون چیه
گزارش
پاسخ دادن
20:44  1403/12/14

خروس
0

جوک قشنگی بود.. من نمایندگی داشتم اینجا چیکار میکردم. یعنی انقدر هول بودم با این سودی که به جیب میزنم دنبال رانا یا سمند باشم.اصلا به فرض حرف شما درست. از اطلاعات و تجربه ای که دارم میخوام در اختیار هموطنام بزارم دعای خیر پشت سرم باشه. در ثانی من خودم گفتم با این پول سمندef7 یا ال90 گزینه بهتریه. یا حتی گفتم sd از رانا بهتره و ارزش خرید داره. این محصولات واسه ایرانخودرو نیس؟ بنده فوق دیپلم نرم افزار دارم شغلم ربطی به ماشین نداره
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/10/03

سعید
3

دوست عزیز اونایی که تحویل گرفتن راضین نمیدونم مشکلت چیه با این بد گوییت نه تنها دعا پشت سرت نیست بلکه...... پشت سرته بهتره تو ذوق اونایی که این ماشینو دارن نزنی در ضمن خرابی تو هر خودرویی هست حتی خودروهای بالای 100 میلیون نمیدونم از این اسب 30 میلیونی چه انتظاری داری.
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/10/04

سعید
4

اگه از خرید رانا منصرف شدی از این پیج برو همرو خوشحال کن برو هر چی میخوایی بخری تو همون پیج نظر بده.
گزارش
پاسخ دادن
00:38  1395/10/04

پيگير
0

واقعا
گزارش
پاسخ دادن
06:32  1395/10/04

ادریس
0

سلام خدمت همه دوستان عزیز
من ۱.آبان ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ خبری نشده به نظر شما کی تحویل میگیرم؟
21:15  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

درود. منم ۱ آبانم . گمانم بر این است که تا ۱۵ دی فاکتور بنمایند
گزارش
پاسخ دادن
23:25  1395/10/02

محمد
1

بنمایند؟؟

یاد سریال ابوعلی سینا و سربداران افتادم داداش خخخخخخخ

منم 2 آبان ثبت نام کردم
زنگ زدم گفتن 4 دی زده تحوبل
اما فردا زنگ بزنم ببینم چقد تاخیر میخوره
گزارش
پاسخ دادن
06:22  1395/10/03

محمد
4

اونی که میایی ضد رانا حرف میزنی و از اس دی تعریف میکنی

همکار من ماه گذشته یه اس دی که ثبت نام کرده بود رو تحویل گرفت

روز دوم اون قسمت پلاستیکی بالای سیلندر روغن میداد که نمایندگی عوضش کرد

دو روز بعد صدای گیربکس میومد که گفتن یه یه بوش پلاستیکیش هرز رفته عوض کردن

ده روز بعدش شیشه سمت شاگرد پایین نمیومد اونم برده درست کنه

پس نمیشه گفت کدوم ماشین خوبه یا بد

کلا ماشین شانسیه توی ایران

امکان داره یه 405 معمولی بخری ده تا ال نود رو بزاره توی جیبش

همه چی امکان داره
گزارش
پاسخ دادن
06:26  1395/10/03

خروس
1

سلام. داداش حرفتو قبول که ماشین شانسیه و نظارت آنچنانی رو خودرو که هیچی روی هیچ کالایی نمیشه.. ولی بصورت کلی و آماری sd بهتره. مشکلات رانای من درآوردی خیلی بیشتر عزیزم. بدنه و سپر ضعیف رانا یکی از مشکلاتشه
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/10/03

ادریس
0

مال شهرستان هستین یاتهران دوست عزیز؟
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1395/10/03

خروس
0

داداش تهران. چطور؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/10/03

خروس
0

خطاب به پیگیر
یه بزرگی میگه سعی کن از تجارب دیگران استفاده کنی وگرنه خودت انقدر زنده نیستی که بخوای همه چیز رو تجربه کنی...چاره منی که میخوام ماشین رو عوض کنم.. یا باید از دیگران و سایت های دیگه اطلاعات کسب کنم یا خودم یه راست بدون تحقیق برم بخرم بیارم خونه طی مدت بفهمم چطوریه یعنی به شانس اکتفا کنم. منم نرفتم از اصغرو اکبر بپرسم رفتم از مکانیک فروشنده ها و کسانیکه رانا دارن پرسیدم. نه علم الغیب دارم نه با ایرانخودرو پدر کشتگی دارم. من خودم رانا رو دوست داشتم خوشم اومد ازش و بدرد کار من میخورد. اما وقتی هیچکس میگه طرفش نرو و استهلاکش بالاست خب چرا برم بخرم. کاش اینجوری نبود. الان بین ال90 و سمند ef7 موندم اونا هم مشکلات خودشون رو دارن. Slx هم بدتر از راناس.. دست دوم هم طرفش نمیرم.. حتی یک نفر هم نگفت برو رانا بخر من دلم خوش بشه فقط آقا همایون اینجا ازش تعریف میکنه وسلام..
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1395/10/03

سعید
7

یخورده اطلاعاتتو ببر بالا خروسی سپر ضعیف ی اپشن محسوب میشه تو خودروهای به روز دنیا اونم مال اینه که وقتی تصادف میشه عابر ناکوت نشه وزنده بمونه من 3 روز تحویل گرفتم الحمد الله خوبه وراضیم و قبل از اینم ال نود داشتم در همون حد هست یخورده نرم تر واسپرت تر موفق باشین.
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/10/03

ولی
4

دم خروسو از پیج باید چید
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/10/03

خروس
2

سعید جان اینا چیزی نیس کسی ندونه ولی در نظر بگیر با سرعت بزنی به عابر دیگه سپر پرایدی باشه یا نیسان طرف پرت میشه. در ثانی اونم نباید انقدر ضعیف باشه که با هر بخورد کوچیکی سپر از جاش در بیاد و آسیب ببینه. تو تهرانی که من هستم سپر پرایدو 405 206 سمند از همه بهتره. طرف نمیتونه درست از پارک در بیاد هی عقب جلو میکنه میزنه به ماشینت. رانا سپر بدی داره اگر در بیاد دیگه مثل روز اول جا نمیخوره. بعضی چیزا خوبه ولی مناسب مردم ایران نیس
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1395/10/03

محسن
8

دوستان به این شایعات گوش ندین
من پسر عموم توی ایرانخودرو کار میکنه
به گفت شرکت سال به سال داره کیفیت رانا رو میبره بالا و مدل 95 یه سر و گردن از بقیه مدلاش بالاتره از لحاظ کیفیت

ضمنا قراره کم کم 405 و اس دی از رده خارج بشن و رانا جایگزین بشه با کیفیت خیلی بهتر
18:28  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
1

جوک خوبی گفتی ...206 sdمیخواد حذف شه ولی رانایی که از رو 206 ساختن بمونه !؟ هر وقت امکانات و کلاس رانا در حد 206 شد بعد این حرفو بزن ،اگه یه تولید عالی تو ایران خودرو باشه اونم 206 تیپ پنجه این موتور tu5 نجات دهنده ایران خودرو بود همه این خودروها (پارس،رانا،اچ سی کراس و...) مدیون تیپ 5 فرانسوی هستند
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/10/02

مسعود
5

Sdداره میره کنار حاجی.
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1395/10/02

كاظم
2

كيفيت رانا آشغاله همسايمون EL سري اول مدل 92 داره تا حالا دوبار ديسك صفحه عوض كرده ميگه هنوز نيم كلاچ تمام ماشين ميلرزه هركاري كرد به خاطر اين عيب حتي زير قيمت ازش نخريدن
16:56  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
M -J
5

من چند سال در واحد کنترل کیفیت ایرانخودرو کار کردم تمام قطعات تولید داخل ۲۰۶ که استاندارد لازم نداشت و ناظر شرکت پژو مرجوع میکرد را میبردن واسه خط تولید رانا علت پایینتر بودن کیفیت رانا نسبت به ۲۰۶ اس دی همینه
16:01  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

واقعا اينطوريه؟ اي دل غافل.......
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1395/10/02

M-E
8

این مطلبی که شما نوشتید صحت نداره دوست عزیز ازسال 91 به بعد 206 ایرانیزه شد و رانا هم مدل اولیه اش 91 بود.تمام قطعات مشترک بین 206 و رانا مثل سیستم برق و موتور و گیربکس توی یک سطح کیفیت داشتندومهندسین پژو هم سال 91 در ایران نبودند که قطعات معیوب 206 رو به خط تولید رانا بفرستند.پس لطفا غرض ورزی نکنید
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/10/02

محمددد
3

واسه همین به جز این ماه آخر تو 7-8 ماه سال 95 رانا 3 ستاره بود و sd 2 ستاره !!
گزارش
پاسخ دادن
21:55  1395/10/03

صابری
0

من رانا خریدم اول باید از ایران خودرو تشکر کنم من فروش فوری یک ماهه ثبت نام کردم ولی دو هفته ای تحویل گرفتم واقعا ممنونم. من از ماشینم خیلی راضی هستم خیلی ماشینه خوبیه. فعلا 300 کیلومتر راه رفته ولی 50 لیتر مصرف کرده طبیعی هستش یا نه لطفا جواب بدین ممنون میشم لطفا ایمیل کنید. راستی با تشکر از ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1395/10/04

همایون
8

جناب خروس خان شما اطلاعاتتو از کجا میاری دقیقا؟ گیربکس رانا و اس دی be4 هست اونوقت شما میگی فرق داره؟ اطلاعات پایین شما باعث شده این حرف ها رو بزنی. اس دی خوش دست تر وخوش استیل تر و با کیفیت تر هست؟ اینو از کجات دراوردی؟ زمانی که رانا 3 ستاره کیفی داشت اس دی 2 ستاره رو به زور داشت. به نظر من شما پراید رو با رانا اشتباه گرفتی که اینجور ناشیانه حرف میزنی. شتاب رانا حتی از اس دی بیشتره اون هم فقط به دلیل دریچه گاز برقیش. علت بالاتر بودن قیمت اس دی هم بالا بودن تقاضا برای خریدش هست و ایرانخودرو هم ازین فرصت نهایت استفاده رو میبره.
14:17  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
Sasan
0

سلام
زودتر از موعد که فکر نمی‌کنم الان تعطیل نیست 20 تا 30 روز تاخیر داره میخوره به تعطیلات نوروز
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1403/12/12

تارادستی سفید
0

مااسفندماهی هاهنوزفاکتورنشدیمه .هنوزبهمن ماه تموم نشده
گزارش
پاسخ دادن
19:10  1403/12/12

خروس
2

آقا همایون اگر اینجا یکی از کشورهای صنعتی بود میشد به نوشته ها و گفته ها اطمینان کرد اینجا ایران عزیزم.،گنجشک رو رنگ میکنن جای طوطی بهت میندازن.. کسی که خوابه میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو بخواب زده هرگر! حرف منو قبول نکنید ولی انصافا برید از 4 تا مکانیک و ماشین باز بپرس رانا چطوریه اگر حرف های منو تکرار نکرد حق با شماست. بازارم اینو میدونه بخاطر همین تو فروش شکست خورد. تا وقتی سمند ef7 206 وسمند xu7 هست رانا کم میفروشه. مگه اینکه قیمتش کمتر بشه..
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/10/02

همایون
9

عزیزدل چون عرضه رانا سال 92 اوج تحریم ها اتفاق افتاد که کیفیت همه ماشینای ایرانخودرو پایین بود این ذهنیت در عوام بوجود اومده که رانا کم کیفیته . میتونم به جرات بگم رانای 95 کمترین خرابی رو نسبت به سایر خودروهای ایرانخودرو داده و دلیلم 3 ستاره بودن این خودرو هست. کیفیت بالا شتاب بالا ترمز عالی ظاهر جدید و جذاب نرمی و هندلینگ عالی قیمت مناسب 3 سال گارانتی موتور کم مصرف و کم صدا و... از ویژگیهای رانا ست.
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1395/10/02

مهدی
0

من تمام ماشینا ی ایرانی رو با هم مقایسه کردم به نظر من اول رانا lx بعد l90
فرق رانا lx با رانا el چهار تا چیزه ک ال ایکس کامل تره هست 1 اینکه ال ایکس شیشه های عقبش برقیه 2 اینکه دو تا باند به درای عقب ال ایکس اضافی شده 3 اینکه جلو داشبوردش تغیر رنگ کرده و مشکی شده و ب نظرم بهتر شده 4 که از همه مهم تره اینکه یه صفحه دیجیتالی ب وسط داشبوردش اضافی شده این صفحه دمای تو ماشین و بیرون ماشینو نشون میده و ساعت داره و عکس ماشینو روش کشیده ک بدرده این میخوره ک اگه نزدیک به هر جسمی یا شی شدید بووووووغ بزنه مثل ماشین خارجیا
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1395/10/04

سامان
0

سلام.من دارم .40000 کیلومتر باش رانندگی کردم.هیچ مشکلی نداره و تو جاده و سینه کشی هیچ ماشینی نپیگیرتش .تعلیقش حرف نداره.ترمزاش 20ه.واقعا از پرشیا و 206 و ال 90 و 405 سرتره.قیمنش هم که مناسبه.هیچ صدایی هم با از این همه رانندگی از اتاق و داشبورد نمیاد .من دارم گارنتیش تموم شده مجدد ثبت نام کردم .حرف نداره.با mvm 315 و با ریو و206 و پرشیا کورس گذاشتم همه رو به راحتی میگیره.موتور و گیربکسش بیسته.تنها مشکلش جا تنگه.وسلام
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/10/04

ندیم
3

وقتی ۲۰۶ اس دی وجود داره خرید رانا که یک ماشین جعلیه هیچ توجیهی نداره
13:10  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
6

سلام صبحت بخیر!!!
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1395/10/02

علی
3

سلام من امرزو ماشین رانا رو تحویل گرفتم و 40 کیلومتری راه رفتم فعلا که مشکلی نداشت و به نظرم ماشین خوبیه هم ترمز و هم شتاب خوبی داره صدای موتور هم داخل اتاق خیلی کم هست من 25 شهریور ثبت نام کرده بودم. امیدوارم بقیه هم تحویل بگیرند و ماشینشون سالم باشه. فقط مصرف بنزینش زیاده بعد چند وقت کم میشه به نظرتون؟
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/10/02

متین
5

بابا اس دی قدیمیه حال ادم به هم میخوره خیابون پر شده با اس دی حیف نیست رانا
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/10/02

افشین
0

با سلام دوستان عزیز همچین ازرانا بدمیگن که انکار تمام ماشینا بی عیب هستن فقط این ماشین با عیبه هرکدوم ازمحصولات ایران خودرو یا سایپا رو که میگیری یه مرگشون هست من پژو اس ال ایکس داشتم میگفتن عالیه یه ماه ازخریدش نگذشته دیدم جعبه فرمون که روی هواست صفحه کلاچ که نابوده بلبرنکگ کلاج صدای کلاغ میده.بقیه هم همینطور ال90بدتر206افتضاحه بقیه محصولات مثل پارس وسمند هم که بره جلو آب بندی بشه.خلاصه که یخرید وباهاش بسازید ونگذارید اون ازشما سواری بگیره شما ازش سواری بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
07:49  1395/10/04

علی
0

دوستان رانای من مدل آبان 95 ولی برچسب مصرف انرژی یا همون سوختش روی D در صورتی که هرچی رانا میبینم روی B قرار داره .علتش چیه دوستان لطفا نظرتون رو بدین؟؟؟؟؟؟
09:29  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
علی تارا پیش فروش 30 دی
0

سلام ، من 1 اسفند فاکتور شدم و تا امروز هنوز پلاک نشده ام . هر روز هم تاریخ ارسال به ناجا به روز می شه ، سامانه سخا و آدرس هم درست هست ، نمی دونم چرا اینطوری شده
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1403/12/12

V4 پیش اسفند مادران
0

من تماس گرفتم واسه پلاک گویا شهر با شهر فرق داره واسه شهر ما شیراز گفتن مواد اولیه واسه ساخت کمبود هست تا این هفته احتمالا پلاک میشع
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1403/12/12

محمدددد
5

تغییر سطح استانداردها
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/10/02

مرتضي
0

پس واسه چي 206 تيپ5 ها جديد هنوز روي B هستند؟
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1395/10/02

محمددد
3

عوض میشه .. برچسبشون مونده هنوز :)))
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1395/10/03

بنیامین
1

مشکل اصلی اتاق رانا اینه که اول تحت عنوان پروژه NP قرار بود جایگزین پیکان بشه واسه همین هم بیش از اندازه ارزان سازی شده خیلی از مشکلاتش مثل سر و صدای اتاق و نفوذ صدا و جیر جیر داشبورد ناشی از همین ارزان سازی پیکان جدیده
08:58  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
محمدددد
10

سرو صدایی نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1395/10/02

همایون
5

اینهایی که فرمودی مشکلات پرایده نه رانا
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1395/10/02

علی
2

پیکان 6 تومنی کجا رانای 33 تومنی کجا اصلن کجای استایلشون بهم میاد یک شباخت بگو
گزارش
پاسخ دادن
00:24  1395/10/04

حمید رانا
7

رانا رو لطفا بیاید بی طرفانه قضاوت کنیم من سه ماهه دارم گفتم مکانیک هم هستم واقعا ماشین نرمیه مشگل گریبکس صدای دنده و موتور و خیلی چیزایی که میگید نداره بخرید پشیمون نمیشید.تنها ایرادشاینه مخصوص ادمای چاقو گنده نیس.همین.خانواده سه نفره الی چهار نفره توش راحتن.نه بیشتر.در کل من خودم لاغر مردنیم توش راحتم و حس یه ماشین نرمو اسپرتو دارم.بازم میگم فرمونش خیلی هیدرولیکش بالاس با دستگاه تست هیدرولیک مغازم تستش کردم عدد 1/2 دهمو زد درصورتی کههیدرولیک پراید فرمون هیدرولیکی که از همه تیز تره 4/3 میزنه.کی خیلی بیشتر و صفتر از راناس.206 اس دی که همه عاشقشن هیدرولیکش .5/9 دهمه این آماری که دادم مربوط به ماشین های صفر بودن. و این میزانی که نشون داد مقدار وزن وارد شده تقسیم بر دو چرخ برای یک گشتاور 30 درجه ماشین است. سوالیداشتید در مورد گریبکسش که میگید اشغاله باید بگم تو چال من چکش کردم دنده های ریزی که داره جنسش بسیار محکمه به این راحتی خراب نمیشه با دستگاه دوستم که جنس بدنه مواد رو تشخیص میده تست زدم .st37 جنسش بود با ظریب سختی مواد7/9 در کل عمرشو دوستم با استحلاک ماشین و درگیر بودن 6 س
04:31  1395/10/02
گزارش
پاسخ دادن
اهورا
2

خرید ماشینهای کله اسبی ایرانخودرو اشتباه محضه پول و اعصابت به فنا میره
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1395/10/02

ایمان
13

سلام بر دوستان خوشگل پسند رانایی. من چند وقت پیش هم به شما گفتم که یک عده بیکار و یا مشکل دار در صفحات مختلف می گردند و شروع می کنند به راه انداختن کل کل و جنجال که ماشین شما چنین و چنانه و می کوبند اون ماشین رو. باز هم از شما خواهش می کنم با اون ها وارد بحث نشید که هیچ فایده ای نداره نمونش هم صفحه سمند و دنا و ۲۰۶تیپ ۲. که بعضی وقت ها کارشون به جاهای باریک کشیده شد و... من مخالف نقد منصفانه نیستم ولی نقد مغرضانه و از روی حسادت هیچ فایده ای به جز اعصاب خورد کنی نداره. در پایان هم می گم اگه رانا بد این همه متقاضی نداشت. من اواخر سال۹۳رانا گرفتم اون موقع اصلا به اندازه الان رانا تو خیابونا نبود ولی الان هر طرف سر می گردونی یکی از این خوشگل بلاها می بینی. آیا دلیل بالاتری برای خوب بودن این ماشین نیاز هست؟ 🚗
23:07  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
ولی
1

سلام
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/10/02

خروس
1

سلام ایمان جان. ما هم نقد مصفانه کردیم و با دلیل و سند نقد کردیم. حرفی که رو هوا و احساسی زده بشه واسه من پشیزی اهمیت نداره اما این مطالبی که بنده گفتم شالوده تحقیقات اینترنتی میدانی و پرسش از اهالی فنی هست. شما سرتو بچرخونی پرایدو تیبا بیشتر میبینی.. اونوری بچرخونی سمندو 405 پارسو 206 بیشتر میبینی.من نگفتم مطلق بده اما بخاطر ارزانسازی نه طراحی اصولی داره نه کیفیت انچنانی.. استهلاک بالایی داره. اما شتاب و ترمز خوبی داره اما معایبش بیشتر
گزارش
پاسخ دادن
11:01  1395/10/02

محمدددد
6

پراید و تیبا و 405 و سمند سالهای بسیار بیشتری از رانا دارن تولید میشن عزیزم
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/10/02

همایون
4

اگه رانا طراحی اصولی نداره پس 206 و اس دی هم طراحی مناسبی نداره و استهلاکش بالاس
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/10/02

خروس
3

خواهشا 206 رو با رانا در یه حد ندون.. رانا بخاطر اینکه ارزانسازی بشه از کیفیت زدن و اون کیفیت sd رو نداره. همین سیستم مولتی پلکس بلای جونش شده. یا دستکاری تو گیربکسش..اگر رانا با sd دقیقا یکیه پس مشکلاتشون هم باید یکسان باشه ولی نیس. اس دی ماشین خوش دست تر خوش استیل تر و با کیفیت تر.. این اختلاف قیمت با اس دی بجز چسبوندن آرم پژو و حق السهم پژو تو جزییات و کیفیت هم هست. صندلی و کیفیت متریال اس دی با رانا انصافا یکیه. ترمز اس دی عملکرد بهتری داره. رانا خوش فروش نیس اما 206 پول نقد
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/10/02

متین
7

سلام بچه ها
بعضی از دوستان طوری از رانا کارشناسی میکنند میکن که داشبورداینجوریه صندلیها اونجوریه و......
اخه فدات اول ببین چقدر هزینه کردی مگه با سی
تومن و اندی
چقدر ازش انتظار داری موگاتی سوارمیشی یا مرسدس
والهی نسبت به هزینه خیلی هم عالیه
ترمز یک شتاب یک جوون پسند
دیگه چی میخوای داش
یاعلی
22:38  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
حسین
2

سلام
من با نظر شما موافقم.چند پست پایینتر از دوستان پرسیدم کسایی که رانا جدید دارن میگرین بگن چطوره نسبت به قدیمیها از نظر سر و صدای موتور و... حالا بعضیها میگن آی چنین و چنانه .باید بگم به اون دسته از دوستان که داداش من خودم رانا سوار شدم داداشم یه مدل 92 داره باهاش تو جاده و شهرم روندم اینکه پرسیدم این سوال رو میخواستم ببینم بهتر شده یا نه نه اینکه یه عده بیاد بگن افتضاحه .تیبا سوار شدین؟؟؟؟؟ من داشتم یعنی رانا از تیبا 28 میلیونی هم بدتره؟؟؟
دوستان لطف کنین به مردم اطلاعات درست بدین خدا رو خوش نمیاد.
گزارش
پاسخ دادن
08:27  1395/10/02

فرهاد ک
1

من 29/9 ماشینم رو تحویل گرفتم
تا حالا حدود 50 کیلومتر باهاش رفتم
اول صبح که ماشین سرده صدای موتور زیاده ولی بیرون اتاق داخل صدا بسیار کمه ( دوستان من تجربه رانندگی با ماشین های زیادی رو داشتم) بعد از گرم شدن صدا موتور هم کم می شه
فرمون ماشین در اوایل حرکت صدا می ده زمانی که تا انتها می چرخونی ولی با گرم شدن اینم درست شد
کلاج نرم و خوب ( مدل 92 یادمه کلاج خیلی بالا بود ولی الان اینجوری نیست)
دنده یکم خشن جا می ره مخصوصاً اول صبح البته با عوض کردن روغن گیربکس درست می شه
نور چراغ هاش خوبه
صندلی هاش خوب نیست
سیستم صوتیش معمولیه
نرمی فنرها بد نیست ولی جا داره بهتر بشه( تعویض لاستیک)
با توجه به پولی که دادم براش راضیم ازش
15:56  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

دوست عزیز در شهر سردسیری زندگی میکنی و همه اینها طبیعی هست. در سرمای شدید روغن سفت میشه و خاصیت لغزنده کردنش رو از دست میده بخصوص روغن جعبه دنده که خیلی دیر گرم میشه.

در ابتدای روشن کردن ساسات اتوماتیک دور موتور رو مدتی بالا میبره تا ماشین گرم بشه و بعد ساسات رو قطع میکنه.

قطعات پلاستیکی حالت نرمی و انعطافشون رو در سرما از دست میدن و سر و صدا میدن. روغغن هیدرولیک هم کمی سفت میشه.

علت اینکه میگن قبل از گرم شدن ماشین رانندگی نکنید و دور موتور رو بالا نبرید بخاطر همین مسائل هست.
گزارش
پاسخ دادن
19:04  1395/10/01

محمدددد
7

کلاً یه چیزی گفتی!!! من 2500 تا راه رفتم، تو 10- درجه با یه استارت کوچیک روشن میشه و سر و صدا هم نداره .. یه ذره صدای بیشتر به خاطر اینه که تو هوای سرد اولش با دور موتور بالاتری کار میکنه و بعدش میاد روی دور موتور عادی..
نرمی ماشین خیلی هم عالیه خصوصا تو سرعت!!
فرمون خیلی خوبه و هیچ مشکل و صدایی نداره!!
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1395/10/01

همایون
6

خدمت جناب خروس عرض کنم که بنده مجبور نیستم با اسم های مختلف نظر بدم بیکار هم نیستم، متاسفانه یک یا چند نفر با اسم بنده در صفحات مختلف نظر نامربوط میذارن، من بجز پیج رانا و مقالات در سایر صفحات حضور ندارم. اما در مورد مشکل گیربکس رانا فرمودید، این گیربکس برروی 206 و sd و رانا نصب میشه. گیربکس be4 در ایران مخصوص موتور tu5 ساخته شد بعد از تحریم ها. اگر رانا گیربکسش مشکل داشته باشه( که نداره) پس 206 و sd هم همین مشکلات رو خواهند داشت. در خودروی پارس tu5 گیربکس 405 رو بر روی موتور tu5 گذاشته اند که پر از مشکل شده این خودرو چون نه موتور ماله این بدنه هست نه گیربکس با موتور هماهنگه.
14:33  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
پيگير
6

اق خروس ميشه ازمشكلات عجيبو غريبش بگي دقيقا اشاره كن موردو؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/10/01

خروس
0

به خودت زحمت بده یه سرچ بزنی خیلی کامل با مشکلاتش آشنا میشی.اگر مثل من برات مهم از مکانیکا بپرس ببین چی میگن کسی تایید میکنه رانا رو
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/10/01

همایون
10

عزیزدل رانا مدل 95 مگه مکانیک هم میره که از مکانیک ها بپرسیم؟ این مطالبی هم که شما میفرمایین یک عده از روی تعصب نوشتن که حتی رانا هم نداشتن تا بحال، یا اینکه ندرتا رانا داشتن و درست نگهداری و رسیدگی نکردن خراب شده، البته ممکنه از هر 10 تا ماشینه رانا یکیش مشکل جزیی داشته باشه که با گارانتی3 ساله و کارت طلایی3 ستاره در همون سال اول براحتی میشه حل کرد. مثلا تو دفترچه رانا نوشته دزدگیرهای غیر آپکویی برای سیستم برق رانا ممکنه مشکل ایجاد کنه، طرف میبره به صورت غیر حرفه ای یه دزدگیر میبنده رو رانا بعده دو روز میاد ناله میکنه آی رانا مشکل برقی داره! یا رینگ غیر استاندارد میندازه میاد مینویسه رانا مشکل فرمون داره! من خودم رانا 93 دارم خدارو شکر بهش رسیدم دستکاریش نکردم تا امروز مثل ساعت کار میکنه، حالا رانا 95 با کیفیت3 ستاره مطمینا مشکلات بسیار کمتری نسبت به بقیه خودروهای ایرانی خواهد داشت
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/10/01

همایون
2

عزیزدل رانا مدل 95 مگه مکانیک هم میره که از مکانیک ها بپرسیم؟ این مطالبی هم که شما میفرمایین یک عده از روی تعصب نوشتن که حتی رانا هم نداشتن تا بحال، یا اینکه ندرتا رانا داشتن و درست نگهداری و رسیدگی نکردن خراب شده، البته ممکنه از هر 10 تا ماشینه رانا یکیش مشکل جزیی داشته باشه که با گارانتی3 ساله و کارت طلایی3 ستاره در همون سال اول براحتی میشه حل کرد. مثلا تو دفترچه رانا نوشته دزدگیرهای غیر آپکویی برای سیستم برق رانا ممکنه مشکل ایجاد کنه، طرف میبره به صورت غیر حرفه ای یه دزدگیر میبنده رو رانا بعده دو روز میاد ناله میکنه آی رانا مشکل برقی داره! یا رینگ غیر استاندارد میندازه میاد مینویسه رانا مشکل فرمون داره! من خودم رانا 93 دارم خدارو شکر بهش رسیدم دستکاریش نکردم تا امروز مثل ساعت کار میکنه، حالا رانا 95 با کیفیت3 ستاره مطمینا مشکلات بسیار کمتری نسبت به بقیه خودروهای ایرانی خواهد داشت
گزارش
پاسخ دادن
17:26  1395/10/01

پيگير
6

د نشد اقا خروس هيچكدوم از اين سايتا معتبر نيس اگه به شخصه تجربه داري رو عنوان كن .جالبه كسايي كه ميان شروع به منفي بافي ميكنن يا توسايتا خوندن يا شنيدن يا پرسيدن .از او ن كسي هم كه پرسيده بپرسي اونم باز ميگه از يكي شنيده.. و داستان تا اخرش همينه
شما هم كه نداري اين ماشينو از خريدشم كه پشيمون شدي پس اينجا چيكار ميكني برو ديگه بروووووووووووو
گزارش
پاسخ دادن
08:23  1395/10/02

sajadg
0

با سلام خدمت دوستان عزیز
کسانی که مهر وآبان وآذر 95 تحویل گرفتن در مورد مصرف سوختش بگن.
برای من که احساس میکنم 100 کیلومتر 10 تا میسوزونه.
تحویلی 23 آذر هستم.
13:52  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
Siamakcs35
0

سلام. ثبت نامی آبان ماه بودید یا آذرماه؟
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1403/12/10

Siamakcs35
0

سلام. ثبت نامی آبان ماه بودید یا آذرماه؟
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1403/12/10

Siamakcs35
0

سلام. ثبت نامی آبان ماه بودید یا آذرماه؟
گزارش
پاسخ دادن
20:12  1403/12/10

Siamakcs35
0

سلام. ثبت نامی آبان ماه بودید یا آذرماه؟
گزارش
پاسخ دادن
22:21  1403/12/10

Siamakcs35
0

سلام. ثبت نامی آبان ماه بودید یا آذرماه؟
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1403/12/10

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1403/12/11

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1403/12/11

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1403/12/11

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
17:58  1403/12/11

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1403/12/11

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
01:23  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
10:26  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
17:28  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
19:24  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
23:12  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
23:26  1403/12/12

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
08:18  1403/12/13

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1403/12/13

امیر cs55
0

انتخاب نمایندگی رو انجام دادین. یا بعد از فاکتور شدن باید نمایندگی انتخاب کنی و مدارک و سخا رو تحویل بدی
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1403/12/10

Siamakcs35
0

سلام. ثبت نامی آبان ماه بودید یا آذرماه؟
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1403/12/10

علی اقا
0

اذرماه و رنگ سفید الویت اول
گزارش
پاسخ دادن
08:42  1403/12/11

احسان cs55
0

پیامک انتخاب نمایندگی قبل از فاکتوره یا بعد فاکتور؟
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1403/12/11

چانگان ۳۵ پلاس ثبت نام اذرماه
0

قبل از فاکتور
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1403/12/11

Siamakcs35
0

علی آقا نتایج آذرماه رو ۲۶ آذر اعلام شد شما چه جوری ۲۰ آذر واریز کردید منظورتون ۳۰ آذر بود یا من اشتباه میکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1403/12/11

علی اقا
0

سیامک جان شما کی پذیرش گرفتید؟
من ۲۰ اذرماه
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1403/12/11

Siamakcs35
0

۱۲ دی ماه پذیرش
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1403/12/13

محمدددد
6

مصرف سوخت من مثل همون اعداد اعلامی سایت سازنده هست..
باید در انتخاب دنده مناسب نسبت به شرایط دقت بشه تا مصرف سوخت بالا نره
گزارش
پاسخ دادن
19:20  1395/10/01

خروس
3

سلام. آقا همایون با اسم خودتم کامنت بزاری من جواب میدم نیاز نیس هی اسم عوض کنی. فرقی تو واقعیت نکن.،مشکل گیربکس رانا رو همه میدونن من تعجب میکنم شما نمیدونی. ناهماهنگی و سبک بودن بیش از حد ضرایب دنده. مشکل دیسکو صفحه و استهلاک بالاش. تقه تو دنده یک و دو.. یا مشکلات برقیش . اومدن مولتی پلکس کردن اما مصرف کننده رو به دردسر انداختن و مشکلات عجیب غرییب براش پیش میاد. مشکل سپرش که اگر باز بشه دیگه مثل اولش جا نمیخوره و خیلی هم ضعیفه.. من از اهل فن میپرسم مکانیکا دارندگان رانا فروشنده های ایساکو نه از هر کسی.. فقط کافیه معایب رانا تو اینترنت رو سرچ کنی با دهها صفحه رویرو میشین. رانا تو فروش شکست خورده به نظر شما بی دلیل شکست خورده یا با دلیل؟؟ من فقط و فقط اسم کاربریم همینه. حرفم انقدر محکمه پسند و با دلیل هست که نیاز ندارم اسم عوض کنم مثل شما
13:06  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
15

دوست عزیز... کمی مثل آدمهایی رفتار کنیم که به بلوغ رسیدن. مجبور هستیم برای اصرار روی نظرمون بی احترامی بکنیم به سایرین؟

درضمن اگر رانا شکست خورده در فروش ، چرا حداقل در این سایت صفحه رانا هم جزو پر ترافیک ترین صفحات هست و هم امتیازاتش بسیار بالاتر از سایر محصولات داخلی هست؟

گزارش
پاسخ دادن
13:56  1395/10/01

صادق
0

سلام برادر به نظر شما شرکت های ایران به فکر کیفیت هستند؟ در کشور ژاپن سیستم مدیریت کیفیت جامع دارند یعنی اینکه میگن با کیفیت بخر بیشتر پول بده و در ژاپن بیشتر شرکت های خارجی حضور دارند و با هم رقابت دارند ولی ایران چی ؟ زمانی که انحصار باشه دیگه کیفیت و قیمت معنی نداره یعنی اینکه هر قیمتی که ما بگین باید بخرید و متاسفانه مشکلات بسیار زیادی رو برای تمام خودرو ها ایجاد کرد من نه حرف شما رو تایید میکنم که میگید کاملا بی کیفیت و نه اقا همایون که میگه کاملا با کیفیت یه یه فاصله ای بین اینا هستن تمام خودرو ها وگرنه موتور که همون موتوره فقط یه سری امکانات که باعث فرق خودرو های تولید داخل میشه امیدوارم که هر چه زودتر این وضع بهتر بشه و ما هم مثل تمام دنیا خودرو های لوکس و با کیفیت سوار بشیم .
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/10/01

خروس
0

سلام. علی جان من به کسی بی احترامی نکردم و نه بد حرف زدم دوما این سایت ربطی به بازار خریدو فروش نداره و قطعا معیار خوبی برای آمار نیس. الان 206 بهتر داره میفروشه ولی اصلا بالا نمیاد فقظ یه مدت تیپ2 اومد بالا و بعد رفت.. رانا هم به نظر خوبه اما نیس. اگر از پراید و تیبا بیای رانا سوار شی واست جذابه اما از سمند و 206 بیای رانا سوار شی زیاد نظرتو جلب نمیکنه..
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/10/01

مهرداد
4

سلام دوستان
ماشین منم دیروز تحویل دادند . رانا گیلاسی
تاریخ ثبت نام 26/6
تاریخ فاکتور 22/9
تاریخ تحویل 30/9
همه چی عالی
لاستیک 205 فالکن ژاپن انداختم و روکش صندلی و کفی...
08:18  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

مبارکت باشه آقا مهرداد.
سایز لاستیکتو دقیق میگی؟
رو رینگ فابریکش انداختی؟
به بدنه گیر نمیکنه لاستیکها؟
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1395/10/01

حمید رانا
6

سلام سه ماهه رانامو تحویل گرفتم نه گریبکسش مشکل داره نه چیزایی که تو سایت میگنخودمم مکانیک ماشینم .انقد نرمه کلاج دندش و صفحه کلاجشم بی نقصه که بابام که یه عمره مکانیکه میگه ایرانخودرو صفحه لمسی درس کرده و فقط یه عیب بزرگش تو جاده اینه فرمونش و ماشین فوق العاده تیزه و همین هم خیلی بده دیگه خیلی هیدرولیک فرمونش بالاس مواظب فرمونش تو جاده باشید.
07:35  1395/10/01
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

بالاخره مال ماهم فاکتور شد وهم پلاکش تخصیص داده شد فردا خودم میرم سازمان فروش تحویل میگیرم تاریخ ثبت نام 14/7تاریخ فاکتور29/9 انشا الله مال همرو تحویل بدن وبه دوستانی که ثبت نام کردن توصیه میکنم خودشون ماشینو تست کنن و ببینن خوب هست یا نه شما دیگه خریدی بعضی از دوستان با غرض تعریف میکنن بعضی هم با غرض میکوبن این ماشینو .
13:25  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام سعید جان میشه بگید از کجا ثبت نام کردید و رنگ خودرو چه رنگی چون منم دقیقا این تاریخ ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده
گزارش
پاسخ دادن
02:37  1395/10/01

سعید
0

سفید اقساطی کرج
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/10/01

واقعیت
0

همه نظراتی که درون سایت نوشته میشه و مربوط به کیفیت داشتن و خوب بودن رانا هست رو فقط یک نفر مینویسه و لایک میکنه اونم همایونه فقط با بیست تا اسم دیگه هم میاد دوستانی که میخوان بخرن فقط کسایی رو که تو سایت ثبت نام کردن نظرشون رو مد نظر قرار بدن که نشه دلال بازی کرد
12:45  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
واقعیت
0

همه نظراتی که درون سایت نوشته میشه و مربوط به کیفیت داشتن و خوب بودن رانا هست رو فقط یک نفر مینویسه و لایک میکنه اونم همایونه فقط با بیست تا اسم دیگه هم میاد دوستانی که میخوان بخرن فقط کسایی رو که تو سایت ثبت نام کردن نظرشون رو مد نظر قرار بدن که نشه دلال بازی کرد
12:45  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
MSD.T
7

منم یه 2هفته ای میشه گرفتم.قبلش 405 مدل 84 داشتم .
ریموتش که الان فقط قفل میکنه.بازنمیکنه..
در حاله حرکت یه جوری صدا میده انگار ماشین کهنس.
ولی اگه اینا رو چشم پوشی کنیم ماشین بدی نیست.شتاب خوب و فرمون نرمی داره.درحالی که 405 خیلی کند هستش.و تیبا 2ماشین کوچیکیه راحت جامیگیره همه جا..به ویژگی های مثبتش دقت کنین.موفق باشین.
گزارش
پاسخ دادن
03:00  1395/01/07

رامین
5

سلام . بله منم موافقم البته نا گفته هم نماند اگر چه به نرمی و راحتی خودروهای خارجی نیست ولی ازین ماشین چینی ها که قطعاتشون تو بورس نیستن و پژو و سمند و... هم استهلاکش کمتره و هم نسبت به اونا مصرف سوخت کمتری داره و تعادل و شتاب و سیستم تعلیق خوبی هم نسبت به اونا داره... موفق باشین
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1395/01/13

واقعیت
0

همه نظراتی که درون سایت نوشته میشه و مربوط به کیفیت داشتن و خوب بودن رانا هست رو فقط یک نفر مینویسه و لایک میکنه اونم همایونه فقط با بیست تا اسم دیگه هم میاد دوستانی که میخوان بخرن فقط کسایی رو که تو سایت ثبت نام کردن نظرشون رو مد نظر قرار بدن که نشه دلال بازی کرد
12:45  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

سلام وقت همگی بخیر.
دوستانی که به تازگی ماشینشون رو تحویل گرفتن لطف کنن بگن چطوره منظورم رانندگی باهشه سر و صدای بیرون بهداخل اتاق.؟؟؟صدای موتور چطوره زیاد میاد داخل؟؟؟؟
ممنون میشم
09:11  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

سلام وقت همگی بخیر.
دوستانی که به تازگی ماشینشون رو تحویل گرفتن لطف کنن بگن چطوره منظورم رانندگی باهشه سر و صدای بیرون بهداخل اتاق.؟؟؟صدای موتور چطوره زیاد میاد داخل؟؟؟؟
ممنون میشم
09:11  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
4

به نظر من با قیمتی که برای رانا انتخاب شده این ماشین زود جاشو تو بازار پیدا میکنه.من تازه رانا LX خریدم فوق العاده راضی ام
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1395/01/07

حسین
0

سلام وقت همگی بخیر.
دوستانی که به تازگی ماشینشون رو تحویل گرفتن لطف کنن بگن چطوره منظورم رانندگی باهشه سر و صدای بیرون بهداخل اتاق.؟؟؟صدای موتور چطوره زیاد میاد داخل؟؟؟؟
ممنون میشم
09:11  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

ال نود
ساندرو
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1395/01/06

علي22
1

دوست عزيز خودروهاي جديد بايستي امتحان بشن و بعد بشه روشون قضاوت كرد از الان زود هستش.
در رنج قيمتي كه گفتين دنده اتوماتيك اگه مهمه براتون بلريانس، اگه آپشن مهمه دنا،جي 5 هم دنده دستيش رو زياد توصيه نميكنم كه موتورش ضعيفه، اما دنده اتوماتيك كمي گرون تره اما هم قدرت و هم از نظر آپشن هرچي بخوايين وصل مي كنند ولي خوب گرون تر از 50 تومن ميشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1395/01/06

همایون
0

یه دونه رانا بخر خیالت راحت
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/01/06

محمود
0

فقط برلیانس.هم خوشگله هم کیفیتش در حد mg
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1395/01/06

علیرضا
1

L90 پارس خودرو با قیمت 37.290.000
گزارش
پاسخ دادن
10:20  1395/01/07

محسن
0

رانا مگه سیستم دسترسی بدون‌کلید داره؟ این بالا گفته........ مگه دکمه استارت رو‌ داشبورد داره ؟
00:37  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

رانا مگه سیستم دسترسی بدون‌کلید داره؟ این بالا گفته........ مگه دکمه استارت رو‌ داشبورد داره ؟
00:37  1395/09/30
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

سلام
550 توانش عالیه چون توربو داره
جادار هم هست
کلا خوبه
ولی مدل زیر 2012 نگیر چون چند سال دیگه کسی ازت نمیخره
زیر مدل 2012 داشبوردشم قشنگ نیست
البته بتونی یه الانترا دست دوم مدل 2014 بگیری ارزش خریدش برای یه خانواده بیشتره
550 برای جوناست چون سلطان شتابه
البته چون توربو روش هست و توربو باید بنزین عالی استفاده کنید استهلاک م.تورش زیاد میشه تو ایران
گزارش
پاسخ دادن
12:10  1395/01/06

احسان
3

از نظر قدرت وشتاب اولیه و ثانویه و سرعت که تا خودروهای 3000 سی سی بی رقیب هست
از نظر هندلینگ به جرات میگم هیچ خودرویی به جز آلمانی ها رقیبش نیستن

تعویض دنده خیلی نرم که اصلا متوجه تعویض دنده نمیشین
مصرفش تو شهر خیلی ترافیک مثل تهران تو مهر که همه جا قفل هست اگه اروم برید میشه حدود 8.5 تا9
تو جاده با 90 تا حدود 5.5 تا 6 و با 120 تا میاد روی 6 تا 7
اصلا خرابی نداره، خیالتون راحت،
از بدی هاش، سرد کن نداره و فکر کنم 550 گرم کن هم نداره که برای خیلی ها اصلا کاربردی هم نیست، صندلی هاش برقی، کول باکس یا نمیه یخچال داره، لذت رانندگیش زیاده، لوازمش گرونه یکم ولی کمتر از مزدا 3 جدید،
550 برخی از رنگ هاش فوق العدس مثل نقره ای و نوک مدادی و زیبایی خاصی داره
550 کلاسیک و 6 خصوصا جی تی اسپرت
موفق باشین
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/01/06


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 68 نظر
X33 Cross cvt 19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایکس ۵ آبان : منم 18 پلاک شدم ولی هنوز هیچ خبری از تحویل نیست
تارا تیتانیومv4 : سلام من فاکتور شدم ۳۰ ام
علی : منم مثل شما ، ۱۳ اردیبهشت تاریخ ارسال مدارک خودره
A5 شهریور : متاسفانه خیر؛تصمیم گرفته ام از طریق قوه قضائیه شکایت کنم.
مرتضی j4 : سلام . میگن کارخانه کاشان کرمان موتور هفته پیش آتیش گرفته.
شهرام : سلام....اگر سایپا هم نخوادافزایش قیمت داشته باشه دوستان همیشه در صحنه انقدنفوس بد میزنن که نشون از آمادگی ملت برای افزایش قیمته ....خواهشاً آنقدر صحبت افزایش قیمت نزنید مگر چه خبره هنوز شش ماه نیست که که حدود چهل درصد افزایش قیمت داشتن
محمد-:::::::: : احتمالش زیاده که افزایش بدن چون همیشه قبل افزایش قیمت شایعه میشه بعد به واقیعت تبدیل میشه
مهدی.شاهین پلاس موعد تیرماه : سلام کسی خبر داره دوباره میخوان گرون کنن یا فقط دارن جو میدن ببینن چی میشه
حامد : ینی چی سی بهمن هنوز فاکتور نشدی؟؟؟؟ الان دارن دهه سوم اسفند رو فاکتور میکنن،بهمن تموم شده،رنگ ماشینتون چیه
جواد : تکمیل وجه خرداد کسی نمیدونه پیامکش کی میاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تینا : سلام آقا توحید. من طرح مادران تحویل تیر هستم. استرس دارم افزایش بخوره 225 دی ماه پرداخت کردم. دعوتنامه اگر خرداد بیاد افزایش به من میخوره؟ راهنمایی کن. ممنون
اسدی : با سلام ، من ساکن اصفهانم . از فاکتور تا روشن شدن چراغ تحویل خودرو کمتر از یک هفته طول کشید . شنبه فاکتور شدم الان چک کردم چراغ تحویل روشن شده
سورنن : خیلی با حالی اورین زین پس هر سوالی داشتم فقط از خودت میپرسم معلوماتت بالاست کلا
سورنن : ولی خودمونیم خیلی نمکی خوش به حال اطرافیانت
تبریزی : کمک داره سایپا بچه هاتون و دنیا میاره اسفندی ها خوشحال باشید ساینا کوچولو داره میاد این مدت سایپا درد زیادی کشیده ماهم خیلی ناراحت ساینا بودیم که زودی بیاد
اکبر : داداش توحید فقط خودت جواب بده اسفند پیش تا چه تاریخی هست بنظرت تعدادشون زیاد سال قبل تجربشو داشتی
سورن دوگانه تحویل 31 خرداد : سلام پیگیری کنید از طریق ایران خودرو
حسین 1 اسفند تکمیل : ما تا کی منتظر بمونیم؟
اطلس24مهر : سلام دوستان.تبریک میگم به عزیزانی که فاکتور شدن مبارکتون باشه به خوشی استفاده کنید.🌷ماروهم دعاکنید.ممنونم ازشما.
تیر ماه : برو میز خدمت واریز کن