تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما و کمری می‌رود

 

تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود

 
شرکت فرانسوی رنو یکی از معدود سازندگان اروپایی است که در کشور ما به شکل گسترده در هر دو بخش سواری و تجاری فعالیت می کند.
 
رنو از کشنده های سنگین وزن تا خودروهای اقتصادی نظیر لوگان (تندر90) را در سبد محصولات خود دارد و به تازگی قرار است یک سدان لوکس و کاملا مدرن را نیز به این مجموعه بیافزاید.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
در طول تاریخ حضور خودروهای سواری این برند در کشور ما، رنو را اکثرا به عنوان یک برند با کیفیت و دوام خوب می شناسند و به همین دلیل بسیاری این برند فرانسوی را به نسبت دیگر هموطن خود یعنی پژو کم دردسر تر می دانند.
 
گرچه همیشه جلوه ظاهری کسل کننده و نه چندان زیبای محصولات تولید انبوه همچون تندر 90 باعث شده تا بسیاری از خریداران دید منفی به نسبت طراحی محصولات این شرکت پیدا کنند.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
در هر صورت رنو یکی از اولین شرکت های خودروسازی است که می خواهد پس از لغو تحریم ها حضور گسترده ای در بازار ایران داشته باشد و هدف این شرکت تبدیل ایران به قطب تولید خودروهای رنو برای بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا است.
 
خودروهای رنو در ایران به دو صورت تولید داخل (یا همان مونتاژ!) و وارداتی تقسیم می شوند که مدل های وارداتی توسط شرکت نگین خودرو در بازار ایران عرضه می شود.
 
گرچه تجربه مدل های وارداتی چندان خوب نبوده و در چند ماه اولیه فعالیت عظیم خودرو، مشکلات عظیم خدمات پس از فروش باعث شده است تا در این بخش خودروهای وارداتی ژاپنی و کره ای با اقبال بسیار بیشتری همراه شوند.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
در روزگاری که نسل جدید تندر90 خودمان تحت نام رنو سیمبل با قیمت 75 میلیون تومانی توسط نگین خودرو در ایران عرضه می شود. این شرکت تصمیم گرفته تا نسل جدید مدل لوکس تلیسمان را در ایران عرضه کند.
 
خودرویی که  در واقع جانشین سدان های سایز بزرگ خانوادگی این شرکت نظیر سفران یا لتیتیود می شود.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
تلیسمان حرفی تازه از رنو
 
تلیسمان وقتی که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت  2015 رونمایی شد، بازخوردهای بسیاری به دلیل زبان طراحی جدید رنو دریافت کرد و رنو آن را به گونه ای تجهیز کرده  که می خواهد به رقیب بسیار سر سختی برای خودروهای کلاس D یا سدان های خانوادگی تبدیل شود.
 
در واقع تلیسمان پرچم دار خودروهای سدان این شرکت به شمار می رود، پس از لحاظ ابعادی و قیمتی هم در سطح بالاتری قرار می گیرد. طول این خودرو به بیش از 4850 mm می رسد و فاصله محوری آن معادل 2810 است که به نسبت از رقبای خود بزرگ تر است.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
پلت فرم این خودرو با نام CMF-CD شناخته می شود که به صورت مشترک توسط نیسان و رنو توسعه داده شده. نسخه استیشن این خودرو هم توسط رنو معرفی شده است اما این مدل به احتمال بسیار زیاد در کشور ما عرضه نخواهد شد.
 
زیباروی فرانسوی
 
به طور معمول محصولات این شرکت، حتی در نسخه های گران قیمت به خصوص به نسبت باقی رقبا در بخش طراحی ظاهری قافیه را می باختند و همین مسئله هم باعث شد تا در کنار دیگر عوامل، فروش محصولات وارداتی رنو در ایران با دشواری همراه شود.
 
اما تلیسمان و زبان طراحی جدید رنو فارق از هر گونه مقدمه چینی، زیبا و شکیل به نظر می رسد و خبری از دلزدگی در نگاه اول نیست.
 
در بخش جلویی همچنان آرم بسیار بزرگ رنو به همراه جلو پنجره عرضی خط کشی شده که پیکره چراغ های جلو را هم در بر می گیرد جلوه بسیار متفاوتی را عرضه می کند.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
چراغ های جلویی با نوار باریک LED یک ظاهر گرافیکی جدید و متفاوت را تشکیل داده که می توان ظاهر آن را به حرف C انگلیسی تشبیه کرد.
 
در زیر سپر جلو هم مه شکن های گرد و ریزی وجود دارد که به نظر چندان سنخیتی با طراحی چراغ ها و جلو پنجره مواج و پر خط و خطوط تلیسمان ندارد.
 
خط های بسیاری بر روی کاپوت خودرو کشیده شده تا طرح آن را از یکنواختی در آورد. در نمای جانبی، فرم دهی و  خط شانه ای محو به همراه بک پاکت پایین درب ها،  کلیدی ترین عناصر طراحی این بخش هستند و نگارنده را در زمینه حجم دهی به یاد مازراتی کواترپورته جدید می اندازد.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
چراغ های عقبی هم طراحی کاملا جدیدی دارند و از کنار سپر عقبی به صورت طولی کشیده شده و تا مرکز درب صندوق عقب امتداد پیدا می کنند و آرم رنو جدا کننده چراغ های عقبی سمت چپ و راست هستند، اینجا هم LED در سرتاسر این چراغ های بزرگ کار شده اند. حجم دهی ساده سپر عقب که در دو سمت آن خروجی های ذوزنقه شکل اگزوز حضور دارد از دیگر نکات مهم طراحی بخش عقب خودرو هستند.
 
طراحی سقف و ستون ها هم همانند دیگر خودروهای امروزی است و به گونه ای طراحی شده اند تا تمام نکات ایمنی مورد نیاز را رعایت کنند. به همین دلیل هم تلیسمان با دارا بودن 6 ایربگ، 5 ستاره ایمنی از EuroNcap دریافت کرده است. چرخ ها هم بسته به مدل خودرو سایزی برابر با 16 تا 19 اینچ دارند.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
در نهایت رنو توانسته خودروی شکیلی را روانه بازار کند و از این نظر حتی می تواند به نسبت رقبای کره ای و ژاپنی حس و حال خودروی گران قیمت تری همچون محصولات آلمانی را القا کند.
 
در داخل اتاق، شکل کنسول مرکزی و صفحه نمایش 8.7 اینچی به همراه خروجی های سیستم تهویه در دو طرف ظاهر بسیار نزدیکی به ولووXC90  دارد و شاید بتوان رنو را متهم به کپی کاری کرد. حتی خط کشیده شده در سرتاسر داشبورد خودرو هم گواه این امر است.
 
این خودرو با سطح تجهیزاتی مختلف و تریم های متفاوتی بسته به بازار هدف تولید می شود. در کل استفاده از قطعات پلاستیکی نرم و تریم های با کیفیت باعث شده تا حس و حال بسیار خوبی به نسبت کلاس خودرو به سرنشینان القا شود.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
در بخش فضای سرنشینان و بار هم رنو تبلیغات گسترده ای کرده است و تلیسمان را جادارترین خودروی این کلاس می داند. بیش از 90 cm طول نشیمنگاه تا سقف است و همینطور این مسئله در بخش فضای سر صندلی های عقبی هم به بیش ازcm  85 می رسد که نشان دهنده کابینی با بیشترین فضا  مثبت است.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
صندوق عقب هم 572 لیتر فضا را در اختیار شما قرار می دهد و خود را به مرز خودروهای شاسی بلند فول سایز می رساند. رنو در زمینه امکانات هم چیزی کم نگذاشته و سعی کرده خود را در سطح رقبای آلمانی اش نشان دهد.
 
رنو از سیستمی تحت نام مولتی سنس بهره می برد که همان تغییر دهنده حالت های مختلف رانندگی است. راحت، اقتصادی، اسپرت و حالت خنثی یا Neutral.
 
سیستم بخش سرگرمی و آپشن های نرم افزاری آن که تحت نام S-link خوانده و توسط صفحه نمایش لمسی در مرکز کنسول کنترل می شود شامل: کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، تشخیص نشانه های ترافیکی، هشدار دهنده حداکثر سرعت مجاز و هشدار نقاط کور است.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
رنو سرمایه گذاری عظیمی در این بخش کرده و به نسبت دیگر رقبای فرانسوی خود جلوتر است. برای مثال به طور هم زمان می توان سیستم ناوبری و تنظیمات خودرو را تغییر داد.
 
در جلو دید راننده هم سیستم هدآپ دیسپلی بر روی یک شیشه با ظرافت، اطلاعات مختلفی را در اختیار راننده قرار می دهد که این مورد هم با توجه به سطح آپشن گذاری متغیر است.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
12 اسپیکر مارک BOSE وظیفه تولید صدا را برعهده گرفته اند ، امکان اتصال و شارژ انواع اقسام وسیله های الکترونیکی برای سرنشینان جلو و عقب هم فراهم شده است.
 
قوای محرکه ای متفاوت از رنو برای تلیسمان
 
رنو در این بخش سعی کرده تا خود را از دیگر رقبا جدا کند و موتورهای با حجم بسیار پایین، برای رسیدن به مصرف هرچه بهتر سوخت در نظر گرفته است. با ضریب درگ 0.27 رنو خودرویی را طراحی کرده تا کمترین میزان مصرف سوخت در این کلاس را داشته باشد.
 
موتور در نظر گرفته شده برای بازار ایران که با نام TCe 200 خوانده می شود. یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر است که با همراهی یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه، قدرت را به چرخ های محور جلو می رساند
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
این موتور که حجمی برابر با موتور تندر90 دارد، به دلیل مجهز بودن به سیستم توربوشارژر و تکنولوژی های جدید، توانایی تولید 190 اسب بخار در دور 5750 rpm و تولید 260 نیوتن متر گشتاور که به صورت کامل از دور 2500 rpm در دسترس است.
 
از دیگر مشخصه های فنی این خودرو می توان به چرخش چرخ های عقب که با نام 4contol توسط رنو خوانده می شود و باعث بیشتر شدن شعاع گردش این خودروی محور متحرک جلو و هندلینگ بهتر بر سر پیچ ها می شود اشاره کرد، اما از آن جا که نسخه عرضه شده در ایران مدل تولیدی کشور کره جنوبی خواهد بود مجهز به این سیستم نیست و تنها مدل های تولیدی فرانسه به این سیستم مجهز هستند.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
میزان گردش چرخ های عقب با استفاده از این سیستم به 1.9 درجه می رسد و در مسیر چرخش چرخ های جلویی می چرخند. حالت دیگر هم به میزان 3.5 درجه چرخش در جهت مخالف است که مناسب برای پارک کردن خودرو است.
 
سیستم تعلیق جلو شبه مک فرسون است و در عقب از تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
باک این خودرو برابر 51 لیتر است و رنو مدعی شده که مصرف سوخت ترکیبی آن معادل 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. اگر بخواهیم کمی از حس و حال رانندگی با تلیسمان برایتان بگوییم، باید عنوان کرد که رنو ها به دلیل حس و حال و رانندگی نرمی که عرضه می کنند شهره هستند و تلیسمان هم از این قاعده مستثنی نیست.
 
موتور به نرمی کار می کند و جعبه دنده 7 سرعته هم به سرعت و بدون هر گونه ضربه ای کار تعویض دنده ها را بر عهده می گیرد.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
در حالت رانندگی راحت، خودرو سواری نرمی دارد و هیچ گونه سر و صدای اضافی هم به داخل کابین وارد نمی شود. موتور خودرو به دلیل گشتاور بالا در دورهای میانی شتاب گیری های ثانویه خوبی را عرضه می کند و هیچ گونه ضعفی در بخش میزان قدرت مشاهده نمی شود.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
به دلیل پهن بودن خودرو باید مراقب تحرکات نزدیک به خصوص در ترافیک ها باشید، گرچه دید به بیرون خوب است و سیستم های پارک و دوربین دید عقب هم میزان کنترل راننده بر روی خودرو را بهتر می کند.
 
رنو هیچ گونه شیفتر تعویض دنده پشت فرمان را برای این خودرو در نظر نگرفته که خود یکی از نقاط ضعف این خودرو است. زیرا اکثر قریب به اتفاق رقبا به شیفتر تعویض دنده مجهز هستند.
 
نتیجه گیری
 
در پایان باید عنوان کرد که رنو تلیسمان به خودی خود از فاکتورهای موفقیت بسیاری بهره می برد، اما قیمت گذاری و شرایط فروش و پس از فروش شرکت وارد کننده آن یعنی نگین خودرو که سابقه چندان جالبی در تحویل و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را در کارنامه خود ندارد، باعث می شود تا شانس موفقیت تلیسمان در بازار ایران نسبت به رقبایی مانند تویوتا کمری یا هیوندای سوناتا کاهش یابد.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
از رقبای این خودرو در بازار جهانی می توان به فولکس واگن پاسات، هوندا آکورد، پژو 508 و حتی آئودی A4 اشاره کرد، که از این میان، هوندا آکورد در بازار حضور دارد و فروش پژو 508 هم دور از ذهن نیست و احتمال حضور آئودی هم در بازار ایران وجود دارد.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
از رقبای آسیای شرقی هم می توان به مزدا 6، تویوتا کمری، هیوندای سوناتا و کیا اپتیما اشاره کرد که با توجه به قیمت رقابتی رقبای کره ای و سطح کیفی محصولات ژاپنی کار را بیش از پیش برای حضور گل سرسبد رنو در بازار ایران را سخت می  کند.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
تلیسمان در بازار داخلی خود یعنی کشور فرانسه از 30 هزار دلار قیمت خورده است و بسته به نوع مدل و سطح امکانات قیمت های بسیار بالاتری را هم تجربه خواهد کرد. به گونه ای که مدل احتمالی عرضه شده در کشور ما قیمتی در حدود 44 هزار دلار خواهد داشت.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
با این حساب تخمین قیمتی در حدود 200 میلیون تومان برای رنو تالیسمان دور از ذهن نیست، اما باید حدود یک هفته دیگر صبر کرد تا قیمت و مشخصات دقیق خودروهای تحویلی در ایران از سوی نگین خودرو و رنو پارس اعلام شود.
 
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
تلیسمان به جنگ سوناتا،اپتیما،کمری وآکورد می رود
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , رنو تلیسمان , نگین خودرو , خودرو لوکس , بازار خودرو , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

10 نظر

میثم
0

خیلی عالیه هم شتاب هم سواری
اینجا یسری ادما از دسته ام وی ام سوارن ک هیچ محاسبه نمیکنن
10:50  1395/12/25
پاسخ دادن
کریمی
5

بنظر میرسه کپی برداری شده از تیبا 2 میباشد
21:25  1395/07/11
پاسخ دادن
دوستدار با کیفیتترینها
1

در ۳۰ سال گذشته موسسه آمریکایی تحقیقات بازار "جی دی پاور" (J.D. Power) درباره کیفیت خودروها گزارش سالانه منتشر کرده است. برای تهیه این گزارش ۹۰ روز پس از تحویل خوردرو صفر کیلومتر در مورد کیفیت آن از مشتریان سئوال می‌شود. ۸۳ مورد نقص فنی و اشکال در مقابل هر ۱۰۰ خودرو کره‌ای مارک کیا باعث شد تا این خوردو به‌عنوان با کیفیت‌ترین خودرو سال دست یابد.
18:41  1395/07/08
پاسخ دادن
کارشناس
2

با این اوصاف . آپشن هایی که اورده اند در مدل تمام فول به 200 میلیون و چه بسا بالاتر هم برسد///
16:50  1395/07/08
پاسخ دادن
کاربر: m&z
1

ببخشید متوجه نقش عظیم خودرو در این جمله از مقاله نشدم:
"گرچه تجربه مدل های وارداتی چندان خوب نبوده و در چند ماه اولیه فعالیت عظیم خودرو، مشکلات عظیم خدمات پس از فروش باعث شده است تا در این بخش خودروهای وارداتی ژاپنی و کره ای با اقبال بسیار بیشتری همراه شوند."
فعالیت عظیم خودرو چه ربطی به رنو داره؟ اصلا مگه عظیم خودرو واردات رنو انجام میده؟
15:59  1395/07/07
پاسخ دادن
رضا
0

آخه مگه من دیوانه ام تویوتا کمری هیبرید را ول کنم بدم به این اسباب بازی؟
11:21  1395/07/07
پاسخ دادن
فرزاد
11

و در آن زمان که جنگ بین تلیسمان و خودروهای شرقی شروع شده بود دلسوزان دلسوخته وطن در فکر تدارک جنگی عظیم با پول هموطنان خود بودند تا آنان نتوانند به راحتی از زندگی لذت ببرند، باشد که با پیروزی خود مایه اقتدار و افتخار ما و کوری چشم اجنبی؟ خائن؟ شوند!
انشاء... تمام کارمندان طبقه متوسط کشور بتوانند صاحب خودرویی که برای این قشر تولید شده بشوند، چون کشور صددرصد اسلامی و عدالت محور است،.،
22:05  1395/07/06
پاسخ دادن
Dowpal
6

باید یادی کنیم از مهندس آرین که اولین خودروی برقی هوشمند جهان رو قبل از آمریکا و اروپا تو ایران ساخت
ولی
متاسفانهرمافیای واردات و مونتاژکاری اجازه ندادن تو ایران ماشین بسازه
.

اسمش رو در گوگل و اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید چه جواهرهایی در کشور داریم
01:35  1395/07/07

محسن 2
18

قیمت گذاری استثنایی رنو برای تلیسمان بازار رو از چنگ کره ای های نه چندان کیفی درخواهد آورد.
قیمت تلیسمان در مدل فول 179 میلیون تومان اعلام شده است.
20:14  1395/07/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هیراد : آقا یوسف نه دیگه، همه که منتظر پیامک نبودن، یه عده عدم تخصیص خوردن ،احتمال زیاد این عده میتونن ماشین جدید انتخاب کنن
شاهین : ایا کسی میدونه یکشنبه واسه بهمن ماه ۴۰۲ یا نه یعنی احتمال داره بگن بجای چانگان ۵۵ خودروی دیگه ای انتخاب کنید
S5ccc : این همه لایک؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فقط دارم می گم بعد از اینکه به امید خدا ماشین گرفتید چکار کنید. چون خودم شش ماه تو این گروه بودم. واقعاااا. تقصیر ندارن . از ماست که بر ماست. خدانگهدار یاد اون حرف بنده خدا افتادم که می گفت تاخر هست خروارها هست
بهرام : چرا سهند از اطلس گرون‌تره؟ تو بازار هم همینطوری خواهد بود؛ آخه زه اطلس بیشتره و کراسه اطلس خیلی بهتره، دورش محافظ‌های سیاه هم داره
نعمت : سلام لطفا یه راهنمایی کنید من پیامک پیش فروش سهند s دریافت کردم و واریز کردم، ولی من چشمم اطلس رو گرفته، دوستان چطوری اطلس ریختن من فقط سهند رو برای انتخاب داشتم؟ بعضی ها ساینا هم برای انتخاب داشتن اونم فروش فوری؛ قیمت اون چند بود؟ از راهنماییتون متشکرم 🙏
سعید8 : خب دوستان، یکشنبه قراره سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان دوره های قبلی باز بشه. دوره های قبلی هم که فقط 2 دوره بوده. انشاالله افرادی که دور دوم عدم تخصیص خوردن هم ممکنه شانس مجدد داشته باشن
عادل : دوست عزیز (تارا تیتانیوم) ماشینم تارا اتومات v2 رنگ سفید فروش فوری تحویل دی ماه
بی همتا : سایپا مگه اونایی که براشون شاهین درآمد و نوبت بهار خوردن دارین ماشینو تحویل میدین مگر ماهم همون موقع ثبت نام نکردیم برای ماهم پیامکتکمیل وجه دنده ای می‌فرستادند اگر تکمیل وجه نمیشد حق با سایپابود ولی اتومات فرستادن قیمت زیاد چرا اینقد بی اعدالتی اونا شامل هیچ افزایش قیمتی نشن ماها که زمستان ۴۰۳ خورده هم میخوای ماشین جایگزین پیشنهاد میدی هم میخوای شامل افزایش قیمت هم بشه این نهایت بی اعدالتیه
بی همتا : سایپا مگه اونایی که براشون شاهین درآمد و نوبت بهار خوردن مگر ماهم همون موقع ثبت نام نکردیم چرا اینقد بی اعدالتی اونا شامل هیچ افزایش قیمتی نشن ماها که زمستان ۴۰۳ خورده هم میخوای ماشین جایگزین پیشنهاد میدی هم میخوای شامل افزایش قیمت هم بشه این نهایت بی اعدالتیه
یوسف : بنظر میاد برای ثبت نامی های ۴۰۱ باشه. بهمن ۴۰۲ که خودرو رو انتخاب کردیم و منتظر پیامک هستیم، انشالله این هفته تکلیفمون روشن بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید تیگو7 : سلام بعد از تخصیص و فاکتور وام واریز میشه
دوگانه بهمن : بله 51 تومن پایین آمد
امید : یعنی الان شما منبع موثق هستید؟شما از کجا اطلاع دارید که میگید تا 10روز دیگه همه اش اوکی میشه مجوز خروج میدن؟
علی‌ازایلام : درجواب‌ولا‌دند‌ه‌ای‌خوبه
دی : به ما چه برایت پیام نیامده
. : دوستان قیمت تمام شده سورن چنده ؟؟؟
دوگانه مشکی : خیلی ممنون از توضیحاتتون
علی دوگانه : شما کدوم شهر بودید که از زمان تحویل حضوری تا تحویل در نمایندگی 12روز طول کشید میشه خواهشا جواب ردید
محسن : سلام دوستان وقت بخیر . وام بانک گردشگری چند روز بعد از تایید پرونده لیزینگ واریز میشه ؟
دوگانه آبی کبود طرح دوم یکپارچه تحویل 30 دی بخشنامه 4614 : پیام شماره1. نتیجه بررسی مقدماتی سورن پلاس دوگانه کد 55510 بعد 220 کیلومتر ماشین تو کیلومتر 4 بهم تحویل داده شد و فاقد مانیتور و کروز کنترل و رینگ آلومینیومی هست دریچه گاز سیمی و برند ECU هم به دلیل قرار گرفتن تو محفظه زیر شیشه جلو کنار مخزن ترمز قابل شناسایی نبود اما رو موتور برچسب زده شده دوگانه ef7 زیمنس. شیشه پشت و دو شیشه عقب دودی فابریک کارخونه هستند. کیفیت قطعات داخلی ماشین در حد یک ماشین اقتصادی ایران‌خودرو هست و انتظار بیشتری نداشته باشید. کیفیت مونتاژ برای افراد دقیق کمی آزاردهنده هست اما میشه اون ها رو نادیده گرفت و هنوز از قطعات داخل ماشین صدای نویز هنگام گاز دادن ناشی از برخورد قطعات پلاستیکی مثل داشبورد با بدنه و ... که تو اکثر ماشین های صفر بود، شنیده نمیشه.