ایران مرکز تولید پژو در منطقه می‌شود

 

ایران مرکز تولید پژو در منطقه می‌شود

 
مدیرعامل پژو سیتروئن گفت: ایران جایگاه راهبردی در برنامه‌های پژوسیتروئن دارد به گونه‌ای که ما یک سازمان منطقه‌ای برای خاورمیانه و آفریقا داریم که ایران مرکز آن خواهد بود.
 
کارلوس تاوارس امروز در نشست مشترک مدیران ارشد ایران خودرو و پژوسیتروئن اظهار کرد: پژوسیتروئن حامی بزرگ بازار ایران بوده است و ارتباطات تاریخی پژو با ایران خودرو می‌تواند آینده بهتری را برای ما رقم بزند.
 
وی با بیان اینکه طبق برنامه در سال ۲۰۲۵ به تولید یک میلیون دستگاه خودرو برسیم خاطر نشان کرد: در این زمینه ایران تولید کننده شماره ۱ ما در منطقه آفریقا و خاور میانه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در این زمینه چشم انداز خوبی برای تامین رفاه، ایمنی و قیمت مناسب خودروها برای مصرف کنندگان ایرانی داریم.
 
مدیرعامل پژوسیتروئن اظهار کرد: مسئولیت شماره یک ما این است که مصرف کنندگان ایرانی را از نظر کیفیت و فناوری محصولات تولیدی راضی نگه داریم.
 
در ادامه این نشست هاشم یکه زارع -مدیرعامل ایران خودرو- اظهار کرد: مردم از این که در زمان تحریم‌ها برخی شرکت‌ها بازار ایران را ترک کردند ناراحت هستند و ایران خودرو و پژو باید در دور جدید فعالیت‌ها به گونه‌ای عمل کنند که این خاطره از بین برود.
 
وی با بیان اینکه هزاران ساعت-نفر مذاکره با پژو برای تعیین شرایط دور جدید همکاری ها صورت گرفت خاطر نشان کرد: دراین زمینه گروه پژو حدود ۲۵ سفر به ایران برای مذاکره داشت.
 
مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: هم ما و هم پژو نمی‌خواستیم که با شرایط پیشین همکاری کنیم و مذاکرات دشواری بود که به هرحال به نتیجه رسید.
 
وی خاطرنشان‌ کرد: تولید شرکت مشترک ایران خودرو و پژو به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید که با توجه به کیفیت و قیمت مناسب این خودروها صادرات نیز در دستور کار قرار دارد.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , پژو , سسسسیتروئن , تولید خودرو , بازار خودرو , صادرات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پذیرش۱۹اسفند : سلام کسی از فاکتور خبر نداره چرا از اول سال اطلس را فاکتور نمیکنن
شاهین اتومات 18 دیماه : خدا وکیلی راست میگی ؟ خبر خوبی بود خوشحالمون کردید خدا کنه زودتر بدند انتظار خیلی سخته
اس فایو مهر : من هر روز زنگ میزنم و بحث و دعوا میکنم همچنان هم میگن خبری نیست لطفا لطفا لطفا خسته نشید و هر روز زنگ بزنین بلکه یه پیگیری بشه و از بلاتکلیفی دربیایم وقتی زنگ نمیزنین و دعوا نمیکنید هی میندازنش عقب تر
J4 اردیبهشت 1403 : سلام به سلامتی چه رنگی؟ مشکی رو زودتر دارن میدن اما سفید خبری نیست.
ایمان (شاهین اتومات) : سلام مبارکه به سلامتی
ناشناس : مبارک باشه انشاالله نوبت ما بشه شاهین اتوماتیک دعوت نامه بیاد بعدش تکمیل وجه فاکتور بشه
تارا +V1 : سلام دوستان لطفا اگه کسی این مشکل من رو داشته و حل کرده راهنمایی کنید بازویی برف پاک کن بالا نمیاد که شیشه رو بشوریم یا خشک کنیم برخورد میکنه به لبه کاپوت جلو متاسفانه!!! چکار باید کرد؟
مهدی : سلام دستتون درد نکنه که اطلاع دادید واقعا فاکتور شدید ما خیلی وقت منتظر هستیم واریزی ۲۴ دی
ناشناس : 6خرداد 402 توی سامانه یکپارچه شاهین برنده شدیم از طرف شرکت سایپا پیامک اومد مهرماه 402 برای شاهین اتوماتیک سی وی تی واریز وجه کردیم تالان هم منتظر دعوتنامه هستیم از سوی سایپا ارسال بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبدیل به سورن زدم : خوبی چه موقع سورن ها فاکتور میشن؟
سلام : اینا همش حرف روزی یه حرفی میزنن
محمد موعد تحویل 30بهمن تکمیل وجه 21دی : کیه میگه 17بعد
وحید تیگو8لیزینگ : ببخشید تایید لیزینگ شما برای چه تاریخی بوده؟
رضا بهمن فوری : دوستان راهنمایی بفرمایید لطفاً من 4098000 تومن فروردین ماه پرداخت کردم واسه مابالتفاوت الان از سایپا زنگ زدن مبلغ مابالتفاوت پراید وانت 8 و خورده ای بوده که مابقیش رو باید واریز کنم دوستانی که مابالتفاوت رو دادن ، چقدر بوده مبلغش ؟
سید.موسوی : سلام دوگانه 100لیتری ef7هستی؟
تکمیل وجه 19 دی سقف فلز : من 20 اردیبهشت فاکتور شدم تکمیل وجه 19 دی 402 سقف فلز تحویل 29 اسفند جریمه تاخیر 5 میلیون تومان ولی هنوز پلاک و بقیه مراحل مونده
سوال از پرهام : پرهام عزیز مطمئنی امروز فردا دعوتنامه اسفند میاد؟
ساینا تک : کلا فروش فوری هارو فراموش کردن
207دستی : ده روز طول کشید