معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز

 

معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز

 
مدت ها بود که شایعاتی درباره تولید یک پیکاپ توسط مرسدس بنز مطرح بود. سرانجام این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و این کمپانی آلمانی در 25 اکتبر با معرفی دو پیکاپ کانسپت، کلاس جدید X را به محصولات خود اضافه کرد.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
وقتی ستاره مرسدس بنز بر روی یک خودرو نصب شود، باید از آن انتظار عملکردی عالی و کابینی لوکس را داشته باشیم. اینکه آیا واقعا تولید یک پیکاپ لوکس منطقی است یا نه سوالی است که می تواند تردیدهای زیادی را به دنبال داشته باشد.
 
با این وجود رقابت شدید و شرایط کنونی مرسدس بنز فرصتی برای اشتباه باقی نمی گذارد و یقینا تحقیقات زیادی درباره تولید پیکاپ توسط این کمپانی انجام شده است.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
نکته جالب اینکه مرسدس کاملا محتاطانه وارد این عرصه شده و قصد دارد نسخه تولیدی را در اروپا، آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی و استرالیا به فروش برساند.
 
حتما متوجه شدید که جای نام آمریکای شمالی در این لیست خالی است؛ اشتوتگارتی ها با علم به این مساله که آمریکا و کانادا از لحاظ فروش پیکاپ ها بهترین بازار به شمار می رود، از آن چشم پوشی کرده اند.
 
شاید حضور رقبای فوق العاده قدرتمند در این منطقه باعث اتخاذ این استراتژی شده باشد.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
اگر چه از همان ابتدا مشخص بود که این پیکاپ بر روی پلتفرم نیسان NP300 ناوارا تولید خواهد شد، اما تفاوت های این دو خودرو بسیار زیاد است.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
اشتوتگارتی ها در پیکره پیکاپ های جدید خود به اندازه کافی عناصر ظاهری یک مرسدس را تزریق کرده اند؛ طوری که در دماغه آن می توان شباهت هایی را با GLE کوپه مشاهده کرد.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
پیکاپ کانسپت مرسدس در دو نسخه معرفی شده؛ نسخه اول کهpowerful adventurer نام دارد، از لحاظ ظاهری جان سخت دیده شده و در آن بر روی توانایی های آفرود تاکید شده است.
 
نسخه دوم هم stylish explorer نام دارد که در آن بیشتر راحتی و لوکس بودن پیکاپ مد نظر بوده است.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
تاکنون اطلاعات زیادی از جزییات و مشخصات فنی نسخه نهایی این پیکاپ ها منتشر نشده، اما مرسدس اعلام کرده که قوی ترین نسخه به یک موتور V6 توربودیزل مجهز خواهد شد؛ همچنین سیستم انحصاری چهار چرخ متحرک دائمی مرسدس با نام 4MATIC و قفل دیفرانسیل های مرکزی و عقب بخش دیگری از ویژگیهای آن خواهد بود.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
ظرفیت حمل بار مرسدس X کلاس 1.1 تن بوده و توانایی کشش بار تا 3.5 تن را داراست. آنطور که مرسدس قول داده این پیکاپ به دلیل اکسل های عریض، محور عقب با بازوهای پنج گانه و فنرهای پیچشی خاص و همچنین تنظیمات ویژه اعمال شده بر روی ضربه گیرها نمونه ای مثال زدنی از آسایش و کنترل در بین پیکاپ ها خواهد بود.
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
دکتر دیتر زچه مدیر عامل مرسدس بنز در این باره گفته: “با پیکاپ مرسدس بنز ما یکی از آخرین شکاف ها موجود در بین محصولاتمان را پر می کنیم.
 
هدف ما اینست: ما به مشتریان خودرویی ارایه کنیم که با نیازهای ویژه آنها هماهنگی داشته باشد. X کلاس استانداردهای جدیدی را در یک سگمنت رو به رشد تعریف خواهد کرد.”
 
معرفی اولین وانت تاریخ مرسدس بنز
 
طبق وعده های مرسدس بنز نسخه نهایی این پیکاپ قرار است از اواخر سال 2017 وارد خطوط تولید شود. شایان ذکر است این کمپانی بعد از سال ها موفق شده از رقیب سنتی خود یعنی ب ام و در میزان فروش پیشی گرفته و به احتمال بسیار امسال به پرفروش ترین برند لوکس تبدیل خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , پیکاپ , وانت بنز , نیسان ناوارا , خودرو جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

فربد
0

خیلی از سایت راضیم دمت گرم فقط ی سوال چنده قیمتش؟
21:20  1395/08/14
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صالح : ببخشید واریز اولیه چقدر بوده و کلاس 207 لطفا
سلام : قطر چکانی میفرس تاحالا 100 پارس زمستانم نفروخت
شهروند : کی پیامک میاد
اپشنال مشکی12 : صدرصد
آزیزو5 : واقعا منم خیلی دوست دارم بدونم دلیل این داستان چیه فک کنم اقافرشیدبدونه چون ماشالا اطلاعاتش زیاده
اسفندی : قشنگ بود
آریزو : سلام دوستان با توجه به اینکه پنج شنبه ها در تقویم تعطیل نیست، کسی می‌دونه مدیران خودرو بر چه اساسی پنج شنبه ها رو روز کاری حساب نمیکنه؟؟؟
حسین : در جواب اقا مجید تحویل 31 تیر هستم دعوتنامه واسه تکمیل وجه 255 ،مهلت واریز تا 2/31
دی بویین زهرا : اگر کم بادی بیا بادت بزنم
حسینی : سلام هنوز تحویل بهمن مونده