بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند

 

بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند

 
بازار خودروهای وارداتی در کشورمان هر روز در حال تغییر است و به تدریج شاهد بازگشت برندهای معتبر جهانی به بازار هستیم.
 
رویه ای که ظرف چند ماه اخیر به رقابتی تر شدن فضای بازار در رده قیمتی +150 میلیون تومان منجر شده و حق انتخاب را برای قشر متملول جامعه به شکل چشمگیری افزایش داده است.
 
بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند
 
حالا به نظر می رسد که پس از چند سال وقفه حضور نیسان در ایران، شرایط برای بازگشت این کمپانی به بازار خودرو کشورمان مهیا شده است و از این رو شاهد آغاز تبلیغات وسیع نیسان در سطح شهر تهران هستیم.
 
هیجان و نوآوری، در مرکز توجه نیسان برای توسعه خودروهای خود قرار دارند و این شرکت سال هاست که توسعه خودروهای خود را بر پایه افزایش هیجان و بهبود عملکرد در دنیای واقعی قرار داد است.
 
بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند
 
با تاکید بر شاخصه نوآوری مد نظر نیسان، شرکتی به نام جهان نوین آریا به عنوان نماینده نیسان در ایران آغاز به کار کرده و در بدو ورودی به بازار قصد دارد دو محصول متفاوت نیسان جوک و اکستریل را به شکلی متفاوت در بازار عرضه کند.
 
طراحی کاملا خاص جوک، تنها نقطه تمایز این خودرو نسبت به رقبا نخواهد بود، بلکه شرکت مذکور بر این مسئله تاکید می کند که قرار است محصولاتش را با شماره شاسی (Vehicle Identification Number) یا همان VIN مخصوص به بازار ایران عرضه کند و خودروهای تحویلی بر خلاف رویه موجود در بازار خودروهای وارداتی، هیچ تفاوتی با مشخصات درج شده در کاتالوگ شرکت نخواهند داشت.
 
بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند
 
نکته جالب توجه دیگر در خصوص فعالیت های وارداتی نیسان در ایران به ساخت خودروهای مخصوص ایران در سایت های تولیدی ژاپن و انگلیس نیسان مربوط می شود.
 
از این رو خودروهای تحویلی به مشتریان ایرانی ارتباطی به شاخه آمریکایی نیسان ندارند و طبیعتا مشکلی از بابت واردات خودروهای ساخت آمریکا در مورد نیسان های جوک و اکستریل رخ نخواهد داد.
 
این شرکت همچینن قصد دارد در زمینه تحویل سریع خودروها به مشتریان و خدمات پس از فروش نیز در سطحی متفاوت نسبت به شرایط بازار ایران فعالیت کند و تجربه ای نوین از روند انتخاب، فروش و تحویل خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهد.
 
بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند
 
آنطور که از شواهد ماجرا بر می آید، نیسان جوک در دو مدل 1.6 لیتری اتمسفریک و 1.6 لیتری توربو در بازار ایران عرضه خواهد شد و اکستریل نیز با توجه به قانون منع واردات خودروهای لوکس با پیشرانه ای 2.5 لیتری ارائه می شود.
 
اما به گفته مسئولین شرکت جهان نوین آریا، نمونه های 1.6 لیتری توربو جوک و اکستریل از نظر سطح تجهیزات و آپشن ها در بالاترین حد ممکن خواهند بود.
 
جزییات بیشتر از مشخصات فنی و قیمت گذاری این مدل ها ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد.
 
بازگشت نیسان به ایران؛ جوک و اکستریل در راهند
 
ابعاد برنامه نیسان برای بازار کشورمان هنوز کاملا روشن نیست اما این احتمال وجود دارد که در کنار عرضه محصولات وارداتی، شاهد تولید و مونتاژ برخی مدل ها توسط پارس خودرو باشیم، در چنین شریطی می توان گفت که نیسان احتمالا راه رنو را به عنوان شریک و همکار خود در ایران دنبال خواهد کرد.
 
مدلی که ظاهرا با توجه به شرایط پیچیده بازار کشورمان تنها روش تضمینی برای فعالیت توامان در هر دو بخش خودروهای مونتاژی و وارداتی است.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , واردات خودرو , نیسان , نیسان جوک , بازار خودرو , نیسان اکستریل






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

فرزاد
6

دلسوزان صنعت خودرو از اینکه خودروهای متنوعی برای حسرت خوردن و دق دادن جوانان عشق خودرو که از این پولهای مفت ندارن مهیا میکنید سپاسگذاریم، امیدواریم در آخرت هم خودروی سوپر اسپرت نصیبتان شود که آتیش نیتروژنش از داخل کابین به بیرون بزنه
21:08  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سعیده : منم مثل شمام ن فاکتور نشدم
احمد x5 : دقیقا حرفتون درسته
علی : تا امروز ایرانخودرو تعطیل بود از فردا شروع بکار میکنه از فردا فاکتور شدنها مجددا شروع میشه
سهند دی ماه 1 : من ۶ ام اردیبهشت ماه تکمیل وجه شدم ولی فاکتور نشدم
KMC مشتری : من کلا گروه های مختلف کرمان موتور رو بررسی کردم ،طبق تحقیق من مشتری های کرمان موتور دو دسته اند ،یک دسته که به صورت نقدی یا چکی با قیمت مصوب خرید کردند که عمدتا 60 روزه و 90 روزه اند و بندرت 30 روزه،و دسته دوم کسانی هستند که از نمایندگی ها حواله نقدی خریدند با قیمت بالاتر از قیمت مصوب و عمدتا 20 روزه و 30 روزه. دسته اول دچار تاخیر و گرفتاری های فراوانند و به همشون بیشتر بهانه حمل و بهانه های مختلف رو میارن و سر میدوونن! اما دسته دوم تمام کاراشون روتین انجام میشه،تیر ثبت نام کرده الان سوار ماشینشه! بنظر یه لابی یا باند هستند که هدفشون فروش با قیمت بالاتره، تا دسته اول جمع نشند و از بازرسی و دادستانی کمک نگیرند وضع به همین منوال پیش خواهد رفت.
ا.س : دنا پلاس سفید۱۴۰۴ خریدم رنگ بدنه ش داره زردمیشه انگارداره خودبخودرنگ میسوزه کاپوت وگلگیر میتونید راهنمایی کنید
آرمان X5 : فکر کنم فقط قصدت اینه که ما رو دق بدی که 6 ماهه پول نقد دادیم و هنوز هیچی به هیچی 😀
پلاس : آقای شقایق .اگر کمکی از دست ما برمیآد،بگو.شاید بتوانیم کمکت کنیم.ناراحتی ات از چیه؟
هلیا : آقای شقایق یا هر اسم دیگه.دچار اختلال شدید پریشان حالی هستی،اصلا تقصیر نداری،بیمار مثل شما داشتیم.انشالله خدا شفا بده.اشکال نداره،اگر آروم میشی،هر چند وقت بیا اینجا خودت رو خالی کن،برو.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسن رانا : سلام شماره قراردادتون میگی دوست عزیز؟؟
کوئیک جی ایکس ال تحویل خزداد : تکمیل وجه 20 اردیبهشت ، منتظر فاکتور
صادق : سلام منم1404/05/07 ثبت نام کردم هنوز پذیرش نشدم رفتم نمایندگی گفتن رفتن تعطیلات تابستانی
دنا 6دنده 20 بهمن : سلام دوستان به جای نوشتن دنا 6دنده 31تیر یا 31 مردادیا.... این روش بهتر نیس بنویسیم واریز وجه اولمون رو بنویسم اولویت فاکتور با واریز وجه اوله
دنا تیر : پولشو گرفته دیگه باید فاکتور کنه
محمدماین : با شما برای تحویل تماس خواهند گرفت عزیز
رانا پلاس تحویل13 مرداد : سلام امروز از جلوی یکی از نمایندگی های ایران خودرو مشهد رد میشدم دیدم دارن رانا پلاس سفید تحویل میدن از مالک پرسیدم تحویل کی بوده گفت 19 خرداد
سجاد : تا برج 3 تازه فاکتورشده
شادمهر : نمی رفتن
شادمهر : یاد قدیم افتادم سنوگرافی نمی رفتم آخر سری بهت کویک ندن