شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین‌ها در ایران

 

شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین‌ها در ایران

براساس ارزیابی صورت گرفته سه شرکت داخلی در حوزه خدمات پس از فروش کمترین انطباق را با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو داشته‌اند.
 
به گزارش ایسنا، اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.
 
این قانون دربرگیرنده الزامات و دستورالعمل‌هایی در خصوص شیوه‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که باید از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو رعایت شود. با این حال ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که برخی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو چندان به این قانون پایبند نیستند.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی خود وضعیت پایبندی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران به الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را بیان کرده است.
 
طبق این گزارش سه شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین وضعیت را در زمینه خدمات پس از فروش خودرو در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در ایران داشته و در شرایط  "انطباق کم" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش هستند.
 
پس از این سه شرکت، شرکت‌های آسان موتور، آلفا موتور، رامک خودرو، آرین موتور پویا، معین موتور، پرشیا خودرو، نگین خودرو و ستاره ایران بدترین وضعیت را در میان خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش داشته و در شرایط "نسبتا منطبق" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو هستند.
 
شرکت‌های بم خودرو، اطلس خودرو، مدیا موتورز و مدیران خودرو نیز در شرایط "انطباق زیاد" و شرکت‌های ایساکو، مزدا یدک و سایپا یدک در شرایط "انطباق خیلی زیاد" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش هستند.
 
در این شرایط مصرف‌کنندگان بهتر است هنگام خرید خودرو به وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو توجه کنند تا دچار مشکلات احتمالی برای سرویس، نگهداری و تعمیر خودروی خریداری شده نشوند.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خدمات پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

6 نظر

کاربر: نوید جهرمی
1

لاقل امتیازای هر کدوم رو هم میزاشتید معلوم شه کی ب کیه.
16:25  1395/12/12
گزارش
پاسخ دادن
رامين
2

اين خبرتون دروغه مخصوصا در مورد اير تويا .وقت كردين يه سر به نمايندگي جاده ابعلي بزنيد متوجه ميشيد كسايي كه اونجا ميان يابرا سرويس دوره اي ميان يا عمدتا براي صافكاري رنگ يا تعويض اقلام مصرفي هر قطعه اي كه فكرشو بكنيد تو انبار مركزي شون موجوده مثل اسان موتور نيست كه موتور هيدروليك فرمان برقي ماشين سوخت يك هفته طول كشيد از اون ور يا نميدونم از كجا اوردن سه روزم طول كشيد نصب كنن اخرشم٥٧٠٠٠٠٠ برا ما فاكتور كردن به نظر من تويوتا تو تامين قطعات خيلي خوب داره عمل ميكنه
08:52  1395/12/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیر(سابق)
5

یه گزینه دیگه به( انتخاب بین بد و بدتر) اضافه شده و اون هم بدترین هست. ببین چقدر اوضاعمون خرابه که از بدترینها بشدت استقبال میگنیم
21:39  1395/12/09
گزارش
پاسخ دادن
علي
4

ايرتويا كه تو نمايشگاه جام هاي رنگارنگش رو قطار كرده بود تو غرفش
البته شب عيده ديگه هركي باجشو به موقع داده باشه بيشتر فروش مي كنه
همين خبر مي دونيد چقدر تو فروش اين ايام تاثير داره
17:38  1395/12/09
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
5

ايرانخودرو هم كه اصلن به حساب نيومده
سفارش كردن اصلن اسمشو نياريد ضايست بگين زير خط " انطباق كم " هستش
17:13  1395/12/09
گزارش
پاسخ دادن
تپل
5

شما که فقط میخوای اظهار نظر کنی، ایساکو شرکت تعمیرات ایران خودرو هست!!
23:51  1395/12/09

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
j7 : افزایش که قطعا هست ولی احتمالا همون بهمن ماه افزایش بخوره
داریوش ۲ اردیبهشت : شماره پذیرش من ۱۱۹۴۴۳۷۴ هنوز فاکتور نشدم نمیدونم چند تا مونده به نوبت من ای کاش اونایی که فاکتور میشن بیان بگن شمارشونو تا بدونیم چی به چیه
محمد j7 اریبهشت : انشالله که دیگه قیمت بالا نره
علی مدبر : من هر روز زنگ میزنم هیچ جواب تکراری صبور باشید طبق روال پیش می‌ره قبلاً تو شهر ما ماشینهای تریلر حمل ماشین می‌دیدم محصولات سایپا جابجا می‌کنه الان یک ماه ندیدم ولی ایران خودرو هر روز میبینم چند تا فکر کنم سایپا درشو‌گل گرفتن
X5 سفید بهمن : چرا زر الکی میزنید من دکتر نیستم ۲ و ۳ نفر مریض میان الکی حرف میزنند
j7 : ثبت نام اردیبهشت تحویلش ابان هست همون ابان ماه دعوتنامه میاد
علی j7 : سلام دکتر مبارکه
تارا دستی تحویل سه ماهه 19 ابان واریز 20 مرداد : درسته ماشین برای سرمایه گداری نیست اما در جواب دوست مون اگر الان طلا می فروختیم تو ثبت نام مهر شرکت میکردیم میدونید چه سودی کرده بودیم😬
سحر : آرزو خانم توبرگه قراردادی که ازنمایندگی گرفتید هم شماره پذیرش وهم شماره قرداد هست اگر نگرفتید به نمایندگی که انتخاب کردید مراجعه کنید واردات روبگیرید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا ابان : برا منم دعوت نامه صادر نشده کسی هست اطلاع داشته باشه
207 پانا 31 تیر : سلام مال منم 7ام فاکتور شد اما پلاک نشده
کارشناس رامان : 20 روز مونده به تحویل باید فاکتور بشه نشه تاخیر میخوره
کوییک : دوستان من همه ی پس انداز 6 سالم رو دادم تا یک کوییک بخرم . الان دارم میمیرم از ناراحتی و استرس . اگه پولمون رو بخورن چی میشه . طلا خریده بودم الان دوبرابر شده بود
کارشناس رامان : ماشین صدور فاکتور شده ولی فاکتور نباشه احتمال تاخیری داره در طرح پیش فروش
اطلس دیماه : بخوایم تبدیل بزنیم مابالتفاوتش بهمون پس میدن یا اونم با سود تاخیر میدن کسی تبدیل زده لطفا جواب بده
ثبت نامی مرداد : شنبه هرکسی نیاد درب شرکت زامیاد شرف ندارن از حق خودش دفاع کنه
زاپاتا : به این وضعیت می گویند کلاهبرداری قانونی , بی ارزش بودن حق و حقوق مردم ,خلاصه بی ارزش بودن انسان در این کشور جهان سومی
ندا : ,,مبارک باشه کل مبلغ واریزی اون چند بوده
پانا تبدیل رینگ و موتورو تحویل مرداد : نگران نباشید یعنی بدون نوبت فاکتور میشید