شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین‌ها در ایران

 

شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین‌ها در ایران

براساس ارزیابی صورت گرفته سه شرکت داخلی در حوزه خدمات پس از فروش کمترین انطباق را با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو داشته‌اند.
 
به گزارش ایسنا، اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.
 
این قانون دربرگیرنده الزامات و دستورالعمل‌هایی در خصوص شیوه‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که باید از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو رعایت شود. با این حال ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که برخی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو چندان به این قانون پایبند نیستند.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی خود وضعیت پایبندی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران به الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را بیان کرده است.
 
طبق این گزارش سه شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین وضعیت را در زمینه خدمات پس از فروش خودرو در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در ایران داشته و در شرایط  "انطباق کم" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش هستند.
 
پس از این سه شرکت، شرکت‌های آسان موتور، آلفا موتور، رامک خودرو، آرین موتور پویا، معین موتور، پرشیا خودرو، نگین خودرو و ستاره ایران بدترین وضعیت را در میان خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش داشته و در شرایط "نسبتا منطبق" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو هستند.
 
شرکت‌های بم خودرو، اطلس خودرو، مدیا موتورز و مدیران خودرو نیز در شرایط "انطباق زیاد" و شرکت‌های ایساکو، مزدا یدک و سایپا یدک در شرایط "انطباق خیلی زیاد" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش هستند.
 
در این شرایط مصرف‌کنندگان بهتر است هنگام خرید خودرو به وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو توجه کنند تا دچار مشکلات احتمالی برای سرویس، نگهداری و تعمیر خودروی خریداری شده نشوند.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خدمات پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

6 نظر

کاربر: نوید جهرمی
1

لاقل امتیازای هر کدوم رو هم میزاشتید معلوم شه کی ب کیه.
16:25  1395/12/12
گزارش
پاسخ دادن
رامين
2

اين خبرتون دروغه مخصوصا در مورد اير تويا .وقت كردين يه سر به نمايندگي جاده ابعلي بزنيد متوجه ميشيد كسايي كه اونجا ميان يابرا سرويس دوره اي ميان يا عمدتا براي صافكاري رنگ يا تعويض اقلام مصرفي هر قطعه اي كه فكرشو بكنيد تو انبار مركزي شون موجوده مثل اسان موتور نيست كه موتور هيدروليك فرمان برقي ماشين سوخت يك هفته طول كشيد از اون ور يا نميدونم از كجا اوردن سه روزم طول كشيد نصب كنن اخرشم٥٧٠٠٠٠٠ برا ما فاكتور كردن به نظر من تويوتا تو تامين قطعات خيلي خوب داره عمل ميكنه
08:52  1395/12/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیر(سابق)
5

یه گزینه دیگه به( انتخاب بین بد و بدتر) اضافه شده و اون هم بدترین هست. ببین چقدر اوضاعمون خرابه که از بدترینها بشدت استقبال میگنیم
21:39  1395/12/09
گزارش
پاسخ دادن
علي
4

ايرتويا كه تو نمايشگاه جام هاي رنگارنگش رو قطار كرده بود تو غرفش
البته شب عيده ديگه هركي باجشو به موقع داده باشه بيشتر فروش مي كنه
همين خبر مي دونيد چقدر تو فروش اين ايام تاثير داره
17:38  1395/12/09
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
5

ايرانخودرو هم كه اصلن به حساب نيومده
سفارش كردن اصلن اسمشو نياريد ضايست بگين زير خط " انطباق كم " هستش
17:13  1395/12/09
گزارش
پاسخ دادن
تپل
5

شما که فقط میخوای اظهار نظر کنی، ایساکو شرکت تعمیرات ایران خودرو هست!!
23:51  1395/12/09

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تجمع : سلام دوستان 16 تیر تجمع فراموش نشه
مهدی : افزایش قیمت خوردخ تحویل میدن
شاهین G : ی طوری شاهین G رفته تو تأخیر انگار می خواهن بنز G کلاس تحویل بدن
مهدی پلاس اردیبهشت : درودبرشما دوستان عزیز. ازتکمیل وجه اردیبهشت ماه هرکس فاکتور شد لطف کنید اطلاع رسانی بشه توگروه تا از روند کار مطلع بشیم ممنون از دوستان
T9 بهمن : من ۲۳ بهمن ثبت نام کردم مشکی الان ۳ روز تو وضعیت صدور بیمه زرد مونده جلو نمیره
Bac x3 : دوستان bac x3 تاریخ ثبت نام یازدهم بهمن ماه هنوز خبری نیست کیا مثل من بک نوشتن و نگرفتن؟تاریخ بگید لطفا مرسی
Bac x3 : دوستان bac x3 تاریخ ثبت نام یازدهم بهمن ماه هنوز خبری نیست کیا مثل من بک نوشتن و نگرفتن؟تاریخ بگید لطفا مرسی
Bac x3 : سلام داداش ثبت نامت کی بوده دقیق؟
ایگل سفید : سلام دوستان کسی هست ایگل ثبت نام کرده و فاکتور شده باشه؟
بهی : یکی جواب بده. تبدیل زدیم... اصلا سود تاخیر حساب میکنن عایا ....
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس بهمن : سلام.مبلغ تکمیل وجه بهمن چقد هست خبر دارین؟
اطلس بهمن : سلام.مبلغ تکمیل وجه بهمن چقد هست.خبر دارین؟
اطلس دی : امشب از غصه بی‌خواب شدم پرم بدونه ماشین گرمازده شد یعنی خدا مارو وجود داره
محمد دنا آپشنال مشکی آبنوس : بله من فروش فوری هستم 1/7 /1404 تکمیل وجه کردم 2/13/مابه التفاوت را دادم تحویل 4تیر بود حالا 7روز هستش داره برام سود تاخیر حساب میکنن روزی 950 بابا ماشینم تحویل بدید سود نخواستیم
هومن پانا : بس چرا برای ما تیر ماهی تبدیل نیومده
اطلس بهمن : خدا لعنتشون کنه دیگ خستمون کردن خرداد پارسال پول ریختیم خرداد امسال گذشت و هنوز خبری نیست حداقل پیامک دوم نمیاد واریز کنیم ماشین زیر پامو فروختم گفتم پیامک میاد واریز اولم طلا فروختم کلی ضرر بدبیاری پشت سر هم
ساینا اس بهمن : داداش انصراف بزنی کم کم 2ماه بعد پولتو میدن حواست باشه از نمایندگیم ببپرس جوری پولتو میده که از انصراف زدن پشیمونت می کنه پول بدی شرکت یعنی همینه هست بهترین کار در صورت ناچاری فروش امتیازه اونم اگه بخرن😔😔
اطلس تحویل آبان : من نهم تیر تحویل گرفتم بعد از 8 ما انتظار
تکمیل وجه 28 مهر اطلس : سلام ما که واقعیت رو گفتیم شما هم بدبین نباش ان شالله فاکتور میشی آخه تو این وضعیت که ما همه زخم خورده سایپا هستیم چرا باید دروغ بگیم این پیام ها صرفا جهت اطلاع دوستان هست ولاغیر
اطلس دی : سایپا دربه در شده کور خوندی کسی بیاد ماشین بنویسه الهی به خاک سیاه بشینی