عرضه 4 محصول جدید سایپا تا پایان سال 96

 

عرضه 4 محصول جدید سایپا تا پایان سال 96

 
مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت از طراحی و آماده سازی خط تولید پلتفرم ملی SP100 در گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: تا پایان امسال 4 مدل خودرو روی پلتفرم ملی سایپا تولید و به بازار عرضه می شود.
 
مهم ترین اقدام خودروسازان در سال 96 را تلاش در جهت توسعه محصول و عرضه محصولات جدید اعلام کرد و افزود: توسعه محصول باید در دستور کار خودروسازان قرار گیرد.
 
وی همچنین با اشاره به وضعیت صنعت خودرو در سال جاری گفت: با توجه به وعده دولت برای تولید یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو در سال 96، بدون شک در سال جاری به لحاظ تیراژ تولید، شرایط خوبی را در صنعت خودرو شاهد خواهیم بود.
 
وی اظهار داشت: قطعاً در سال جاری، محصولات جدیدی در قالب همکاری های اخیر خودرویی وارد بازار خودروی کشور خواهد شد. بر این اساس بخشی از محصولات مشترک ایران خودرو و پژو و همچنین محصولاتی بر مبنای طراحی پلتفرم ملی سایپا تا پایان امسال وارد بازار می شوند.
 
وی تأکید کرد: بدون شک امسال نسبت به سال های گذشته ضمن رشد تیراژ، شاهد تنوع بهتری در محصولات جدید خودرویی خواهیم بود.
 
وی خاطر نشان کرد: در صورتی که جریان تولید با مشکل و موانع خاصی مواجه نشود قطعاً برنامه تولید سال 96 محقق خواهد شد.
 
وی در ادامه با توجه به طرح برخی مباحث در خصوص تأثیر حادثه  اخیر در یکی از شرکت های بزرگ تأمین کننده خودروسازان بر جریان تولید شرکت ها گفت: در جلساتی که وزیر صنعت و معدن با مدیران شرکت های خودروساز و قطعه ساز داشتند، تدابیری اندیشیده شده تا به واسطه وقفه ای که احتمالا در تأمین برخی از قطعات ظرف یکی دو هفته ای ایجاد خواهد شد، این مسئله در دراز مدت روی تولید خودروسازان تأثیری نگذارد هرچند پیش بینی می شود تا بازگشت به شرایط عادی، چند روزی شاهد نوساناتی در تولید شرکت ها باشیم.
 
مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به لزوم ارتقای کیفی خودروها اظهار داشت: در راستای دستیابی به رشد کیفی خودروها قطعا امروز تولید محصولات بسیار قدیمی دیگر توجیه سرمایه گذاری ندارد ضمن اینکه مردم نیز حاضر به خرید خودروهایی قدیمی نیستند. از این رو باید توسعه محصول در صنعت خودروی ایران اتفاق بیفتد.
 
مدنی گفت: باید تولید خودروهای قدیمی متوقف شده و خودروهایی جدید به گردونه تولید وارد شوند. بدون شک با ورود این خودروها به جریان تولید، از حساسیت مشتریان داخلی نیز کاسته خواهد شد.
 
وی افزود: امروز با توجه به مدل و قالب های قدیمی برخی از خودروها هر گونه سرمایه گذاری برای ارتقای کیفی این خودروها، عملا اقتصادی نخواهد بود. از این رو باید به تدریج خودروهای قدیمی به خصوص نسل پژو و پراید از رده خارج شوند.
 
وی اظهار داشت: امروز در داخل کشور می توان خودروهایی در رنج قیمت 30 تا 40 میلیون را با همکاری شرکای خارجی و روی پلتفرم های داخلی تولید کرد که دارای کلیه آپشن ها باشد مانند خودروی صددرصد داخلی کوئیک که در شرکت سایپا رونمایی شد.
 
 
 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سایپا , کویک , sp 100






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

مرتضی
6

تیبا و کوییک و ساینا بخرید، تا متوجه کیفیت خودرو داخلی بشید
14:23  1396/02/19
پاسخ دادن
کاربر: فرشاد 206
9

من موندم واقعا یکی تو بخش طراحی یا در سمت های بالاتر سایپا نیست که بگه چرا اینقدر افتضاح طراحی میشن. یا شایدم همشون بد سلیقه اند؟؟

یاد حرف مدیر شرکت سنگ یانگ افتادم که گفت ما مفتخریم که زشت ترین ماشین های دنیا رو طراحی میکنیم!

حالا سایپاهم باید به فکر تغییر شعار باشه
14:06  1396/02/19
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین : ضدیخ زیاد پر کردی باید نصف اب نصف ضدیخ بریزی منم‌ضدیخ زیاد ریختم رادیاتورم نابود شد درز هاش باز شد بعد رفتم یه مسی خریدم اینار ضدیخ کم ریختم مشکل حل شد البته اگز از درزهای دور ردایاتورت باشه اگر هم از درش باشه که هیچی یه در بخر
پژوپارس : پس بقیه کی فراخوان میده بخشنامه 4714 انگار بیخیال شده ،
د : خخخخخخخخخخ
استپ : یعنی چی؟ طرح تبدیل استپ اتومات چیه الان؟
ساینا تک : منم فاکتور نشدم پذیرش 11 بهمن
مهدی : سلام فاکتور بشی بعد از چندروز پلاک میشی
مسعود : سلام بر چکاد عزیز .حالت چطوره خوبی سلامتی .واقعا ممنونم ازت که در یه برهه سخت با راهنمایی ها و حرفای قشنگت راهنمایی مون کردی .امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و زندگی پر برکتی داشته باشی .من قدر دان راهنمایی های شما هستم
سورن تک 29 اسفند : منم دقیقا تاریخ تکمیل وجه و تحویلم مثل شماست
مسعود : خیابان 20 متری جی زندگی میکنه نه اینکه خونش 20متر
رانا : کسی اطلاع داره برگ سبز چه قدر زمان میبره بیاد یا نه