اطلاعاتی در مورد تیوولی XLV

 

تیوولی XLV

 
تیوولی یکی از جدیدترین محصولات شاسی بلندساز مطرح کره ای، سانگ یانگ است که نه تنها آغازگر زبان طراحی جدید این خودروساز مطرح بود بلکه در بازار جهانی به اندازه ای در حجم فروش و کسب عنوان های خودرویی غوغا برپا کرد که به یکی از بهترین گزینه ها در سگمنت شاسی بلندهای کامپکت جهان بدل شد. تیوولی در ایران نیز با آمار فروش و استقبال خیره کننده ای مواجه شد و از این رو شرکت رامک خودرو، نماینده رسمی برند سانگ یانگ در ایران نیز احتمال زیادی دارد تا نمونه طویل تر این محصول با نام XLV را به سبد محصولات خود در آینده نزدیک اضافه کند.
 
تیوولی XLV
 
 
XLV چیست؟
 
XLV به زبان ساده همان تیوولی است که بعد از محور عقب به اندازه 245 میلی متر طویل تر شده است و در نتیجه حجم محفظه بار خودرو را از 423 به 720 لیتر (در حالی که صندلی های ردیف دوم در جای خود قرار دارند) افزایش داده است و از آن یک کراس اوور کامپکت کاملا ایده آل برای سفر های شهری ساخته است.
 
اعمال این تغییرات در XLV دیفرانسیل جلو افزایش وزن 125 کیلوگرمی در مقایسه با تیوولی دیفرانسیل جلو به همراه داشته است که برای پیشرانه 1.6 لیتری 128 اسب بخاری 160 نیوتون.متری (مشترک با تیوولی) آن محسوس نیست چرا که این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن بهره می برد که ضمن دقیق و سریع بودن آن، به دلیل داشتن ضرایب نزدیک بهم حجم کم پیشرانه را از یاد راننده می برد و لذت سواری به مراتب افزایش می دهد.
 
این درحالی است که سیستم فرمان تیولی از نوع برقی است و از این رو نیرو پیشرانه بصورت تمام و کمال تنها به منظور پیشرانش خودرو در اختیار گیربکس قرار می گیرد. XLV در لیست آپشن های خود از پیشرانه دیزلی و گیربکس دستی نیز بهره مند است اما بطور قطع نمونه ای که از سوی رامک خودرو در بازار کشور به عرضه می رسد به همان موتور و گیربکس تیوولی مجهز خواهد بود. 
 
تیوولی XLV
 
 
 
تیوولی XLV
 
 
طراحی نمای خارجی XLV جز در عقب خودرو که چندان تفاوتی با تیوولی ندارد. از این رو XLV را از بدنه طویل تر و طراحی متفاوت چراغ و بخش انتهایی آن می توان به سادگی تشخیص داد.
 
 
تیوولی XLV
 
تیوولی XLV
 
XLV نسخه تغییر یافته یک خودرو پرفروش و موفق چون تیوولی است. این بدان معناست که XLV می تواند در مقیاس مشابه همان موفقیت را برای رامک خودرو تکرار کند. XLV یک گزینه اقتصادی، خوش قیمت، کم مصرف، ایمن و البته بسیار جادارتر برای خانواده های متوسط و اهل مسافرت و ویژه سفرهای بین شهری و طولانی مدت است که اندک ضعف مدل توولی یعنی فضای محفظه بار برای خانواده های بیشتر از 4 نفر را به خوبی می پوشاند.
 
 
 
 

منبع

خودروکار


 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , سانگ یانگ , تیوولی , XLV






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

5 نظر

کاربر: رضا از مشهد
6

اميدوارم در ايران قيمتش منطقي باشه و همينطور اي كاش مدل دو دف هم داشت
11:02  1396/06/22
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
1

به به ! آقا رضا !!!!

میبینم که حرف گوش کن نشده اید و در مسائل فنی دخالت میکنید.

آخر بنده خوب خدا ، موتور 1600 و دو دیفرانسیل !!! میدانی وزن هر

دیفرانسیل و متعلقات آن چقدر است؟ لابد عقل سانگ یانگ نمیرسیده

است. من از طرف همه ایرانیهای عاقل عذر خواهی میکنم.

خودشان میگویند کراس اوور کمپکت ساخته اند ، شما میفرمائی دو دیفرانسیل !!!! مگر OFF ROAD است !!!؟

برگرد عزیزم به صفحه برلیانس . آنجا به وجود شما بیشتر نیاز است!!!

قیمت برلیانس هم منطقی است !!!
11:48  1396/06/22

گزارش
مسعود
2

آقای رضای عزیز XLV 1600 cc

دو دیفرنسیل ندارد. خودمانیم یواش یواش داری ذات خودتو رو میکنی. پسر مودب باش.
13:50  1396/06/22

گزارش
کاربر: رضا از مشهد
6

تيولي با موتور 1.6 ليتري بنزيني و 1.6 ليتري ديزل توربو عرضه ميشه و در هر دو مدل امكان چهار چرخ متحرك قابل سفارشه !!! سرچ كردن بد نيستش ها !!!
18:19  1396/06/22

گزارش
عباس
3

من تیوولی دارم واقعا ماشین خوبیه
17:05  1396/06/21
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Shahin : دیگ مجبوریم این ضرر رو ب جون بخریم والا من میگم آرامشم مهمتر از صدتومنه اونا اگ سانروف هم داشته باشن اولویت با پلاس و اتوماته
Shahin : شکایت فقط ازت پول میگیرن همشون عین همن اینا از شکایتم نمیترسن
محمد : مدارک ماشین بیاد میشه برای کارت سوخت اقدام کرد؟
شاهین : سلام‌پول به حساب شما واریز نکردند شما اصلا نمی توانید به حساب سایپا دسترسی پیدا کنید
msuD : این عدد شما رو من کم کردم شد دقیقا ۳۸۳۷ اینجوری مطمئنی محاسبه میشه این عدد خیلیه
فربد : 3 مهر یا 3 شهریور هستید؟؟ من زنگ زدم پشتیبانی ایران خودرو گفت ممکنه هفته اینده فاکتور بشه ممکنه هم تا اخر مهر ماه هم طول بکشه
محمد ۳اردیبهشت : من سوم اردیبهشت ساعت ۱۱صبح واریز وجه کردم ولی متاسفانه چون پنجشنبه تعطیل بود شنبه شیشم ثبت شده شرکت نا محترم سایپا از هر ترفندی استفاده میکنه که سود کمتری پرداخت کنه
msuD : پیام قبلی در جواب داریوش ۲ اردیبهشت بود اشتباه ریپلای کردم
msuD : شماره درخواست که نوشته بودی من ۱۱۱۰ تا جلوتر از تو هستم یکم اردیبهشت فاکتور نشدم
شاهین سی وی تی : سلام تا 16ام مهر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک اس شهریور : شمام دقیقا عین منید منم 28 ام تکمیل وجه کردم از همون موقع مه فاکتورا شروع شد ماشینمو فروختم گفتم نهایت یه هفته دیگ فاکتور میشه که نشد الان از کیه بدون ماشین موندم🤦
علی : داداش کجا باید برم تبدیل بزنم
علی : سلام داداش منم بخام تبدیل بزنم کجا باید برم
زامیاد بی پلاک : باسلام دوستان یادتونه قبلا یک بار شرکت به این مشکل برخورده بود و پس گزشت 2هفته دادستانی کل کشور دستور شماره گزاری نیسان وانت را صادر کرد پس شما هم باید برید تو سایت دادستانی کل کشور در بخش گزارشات مردمی گزارش خودتون رو ثبت و علت موضوع رو بیان کنید همه باهم گزارش میکنیم یک دست صدا نداره. مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم
سالم اداک : سلام مابه التفاوت ماشین راالان میدن یا اونم مثل سودتاخیر خبری نیست
عباسی : با عرض سلام دوستان وضعیت تاخیر سورن پلاس دوگانه چطور است؟ با چند ماه تاخیر تحویل می دهند،
کوییک آر اس : سلام هیچ کاری جز صبر نمی تونید بکنید
دوگانه : فقط تجمع
آوا : من تحویل 31 تیر روز 7 تبدیل زدم امروز فاکتور شد
قاسمی : سلام تکمیل وجه شما چه تاریخی بوده؟