تجربه‌ی رانندگی با بی ام و 630i GT مدل 2018، سلطان جاده ها

 

BMW_GT_2018

 
غول باواریا در تلاش است تا سری 6 جدید با بدنه‌ی چهاردر کوپه را به خودروهای پرفروش اروپا اضافه کند. در ادامه‌ی مطلب، می‌توانید ضمن تماشای فیلمی کوتاه، با تجربه‌ی رانندگی بی‌ام‌و 630 GT مدل 2018 آشنا شوید.
 
 
سری 3، 4 و 5، امروزه با محبوبیت بسیار خوبی در سبد بی‌ام‌و مواجه‌اند. آنچه مسلم است، خودروهای جذاب کلاس 6 که در گذشته‌ی نه‌چندان دور با بدنه‌ی دودر پرتقاضا بودند، امروزه در خط تولید بی‌ام‌و جذابیت چندانی ندارند. نسل جدید سری 6، صرفا با بدنه‌ی چهاردر عرضه می‌شود و به عقیده‌ی کارشناسان، همان کلاس 5 با طرح کوپه است. مدیران بی‌ام‌و اعلام کرده‌اند برنامه‌ای برای تولید نسل تازه‌ای از سری 6 با بدنه‌ی دودر ندارند؛ چراکه سرمایه‌گذاری سنگینی بر سری 4 کوپه داشته‌اند و علاوه بر آن، مدل جدیدی از i8 را آماده‌ کرده‌اند.
 
BMW_GT_2018
 
نسل جدید سری 6، با پسوند GT نیز عرضه می‌شود که اشاره به عبارت گرن توریسمو دارد. این موضوع نشان می‌دهد که خودروی 630i GT با یک رانندگی اسپرت و البته سرشار از راحتی برای سرنشینان همراه خواهد بود تا حتی در سفرهای بین شهری، لذت‌بخش باشد. مدل جدید با بدنه‌ی چهاردر کوپه، فضای بسیار خوبی برای سرنشینان عقب فراهم می‌کند و محدودیت‌های گذشته را ندارد. زمانی که در 630 و حتی ارزان‌ترین نسخه‌ی آن باشید، تحت تأثیر کابین قرار خواهید گرفت. با پوشش چرم صندلی‌ها، کیفیت عالی داشبورد و فناوری‌های مدرن این خودرو، متوجه می‌شوید که جای خوبی برای گذران وقت است. طراحان سری 6GT، به دنبال ساخت یک کابین فوق لوکس یا کاملا اسپرت نبوده‌اند بلکه راحتی بالا همراه لوکس بودن را مد نظر قرار داده‌اند؛ درحالی‌که کاربردی و متفاوت از مدل‌های مشابه باشد. این خودرو برای مشتریانی طراحی شده است که خواهان یک سدان لوکس با کیفیت، جهت سفرهای خانوادگی هستند.
 
BMW GT 2018
 
پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر، با قدرت ۲۵۸ اسب بخار، برای بی‌ام‌و 630i GT در نظر گرفته شده است که همراه با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ارائه می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، این نسخه اقتصادی‌ترین و ضعیف‌ترین نمونه‌ در کلاس 6 جدید است؛ اما نه‌تنها کند و کسل‌کننده نیست، بلکه می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. فراموش نکنیم این خودرو، با هدف سریع‌بودن و داشتن عملکرد عالی در رانندگی اسپرت ساخته نشده است.
 
علاقه‌مندان خودروهای خانوادگی و طرفداران بی‌ام‌و، همچنان به سری 5 و همچنین مدلی از این خودرو با بدنه‌ی استیشن (5Series Touring) علاقه‌ی بیشتری نسبت به 630i GT نشان می‌دهند؛ چراکه فضای بیشتر صندوق عقب و ظاهر جذاب‌تری دارد. از سویی دیگر، مشتریانی نیز هستند که سبک بدنه‌ی سری 6 جدید را به دیگر محصولات بی‌ام‌و ترجیح می‌دهند.
 
 
در ویدئویی که به‌تازگی توسط گروه اتوبان POV منتشر شده است، می‌توان تجربه‌ای مجازی از حضور در کابین بی‌ام‌و 630i GT و رانندگی با آن در بزرگراه‌های آلمان به دست آورد. در این فیلم کوتاه، خودرو به نهایت سرعت می‌رسد تا سکوت کابین و تعادل آن نشان داده شود. چنین شرایطی، حتی با حضور چند سرنشین بالغ و چمدان‌های آن‌ها در صندوق هم فراهم خواهد بود. آستانه‌ی قیمت این خودرو در بازار جهانی، حدود ۶۰ هزار دلار است؛ درحالی‌که با پیشرانه‌ی ۳۳۵ اسب بخار ۳ لیتری و توربوشارژ، همراه آپشن‌های سری 640i و سیستم دو دیفرانسیل Xdrive، بیش از ۷۰ هزار دلار قیمت دارد.
 
 
 
 

منبع

www.zoomit.ir

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بی ام و , داشبورد , بررسی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : فرقی نداره دوتاش باید دو سال بمونی تو نوبت مث من بدبخت
مهدی پلاس : سلام امروز زنگ زدم سایپا امپراتور گفت تا25اسفند فاکتور شده گفتن شماهم صبور باشید تافاکتوربشیدبهش گفتم چقدر صبور باشیم هرچه گفتم چه مشکلی هست که فاکتور نمیکنید فقط گفت صبورباشیم صبوردیگه بنظرم زنگ نزنیم سنگین ترهستیم
ارزو : بنز بی ام وه با اون همه عظمت تقاضا اینقدر تاخیر تو تحویل ندارن حالا فرقون سازی سایپا نزدیک ۳ ساله خون مارو کرده تو شیشه
شاهین Gl : چون کسی فاکتور نشده
شاهین Gl : مبارک باشه نهایتا ی هفته تا دو هفته بستگی داره کی بارش کنن
شاهین 1404 : اخه کجای دنیا ماشین ۹ ماه تو تأخیره اگه خودمون می خواستیم ماشین رو سر هم کنیم زودتر به دستمون رسیده بود اگه الان این اتفاق تو ی کشور درست حسابی افتاده بود درش تخته کرده بودن
زری : الهی روز خوش نبینید مدرسه ها داره کم کم باز میشه ما هم با بچه مدرسه ایی بی وسیله تو سرمای پاییز چ فکرا داشتیم ک ماشین دیه میاد فقط خدا زجرتون بده .100گرم طلام رفت باد هوا خدا ب زمین گرم بزنتون انشالله این نفرینها گریبان گیرتون بشه
اردی پلاس : احسان خان،قرار داد رو با دقت بخوان 16%سود مشارکت است که هنگام پرداخت مبلغ تکمیلی از کل قیمت خودرو کسر کردند و تسویه شد.سود تاخیر 12% است ،که به کل مبلغ پرداختی( مثلا 800 میلیون) تعلق میگیرد،اما چون در هنگام تکمیل وجه ، بشما اعلام کردند تحویل خودرو یکماه دیگر،این سود تاخیر از یکماه بعد از تکمیل وجه شما تا موعد تحویل خودرو پرداخت میشود،مثلا اکر شما اول اردیبهشت تکمیل وجه کرده باشی و مثلا اول مهر خودرو را تحویل بگیری،از اول خرداد تا پایان شهریور( چهار ماه) به آن 800 م تومان سود تاخیر 12 درصد سالانه تعلق میگیرد، برای 4 ماه جمعا یه مبلغی حدود 32 میلیون تومان.بر خلاف تصور عموم ،مبلغ زیادی نیست و آن مبالغ بالا که بعضی دوستان گفتند صحیح نیست.،تازه آن را هم 6 تا 7 ماه بعد ( اگر موجودی داشته باشند)پرداخت میکنند. خلاصه کلام:رویش خیلی حساب نکن،اصل تحویل ماشین است.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن 4 تیر : از استان گلستانم.ماشین باید از تهران میومد
پاسخ به احمدجنوب : داداش دعوت نامه مرداد که اوایل تیربود اومد من دعوتنامه شهریورهستم تکمیل وجه کردم بعد شما میگی مرداد هنوز نیومده؟؟؟؟
علی رض بودا : سلام . شماره پذیرشت چند بود؟
متین : کجا زنگ زدی سایپا مگه تعطیل نیست چرا دروغ میبافی
ساینا اس پیش فروش : مال من سایناست تیر اومد دعوت نامه تیر 5
isac : یکی توضیح بده این مراحل وارد شدن و دیدن اینکه چراغ چه مرحله ای روشن هست رو
رحمان : سلام دوستان ببخشید من ماشین تعویل گرفتم پول لازم شدم میخام بفروشم ولی کارت ماشین نیومده میتونم بفروشم تعویز پلاک برم بقیه مدارک آمده ممنون
سامیار : رحیم جان ،چه تاریخی تکمیل وجه کردی؟
isax : چه سایتی؟همین saipa.iranecar?
رحیم : سلام خدمت دوستان من امروز رفتم توسایت چراغ فاکتوربرام روشن شده بود پارسال آذرمبلغ اولیه روزدم ماه پیش تبدیل دوگانه به تک اومد قبول کردم توبرگه هم زده بودتحویل30روزه،ممنون ازسایپا...ایشالاقسمت همه دوستان باذ ذات دار