کیا سورنتو 2019 معرفی شد، نسل جدید شاسی بلندها

 

کیا سورنتو 2019

کیا سورنتو 2019 (Kia Sorento 2019)، نسل جدید شاسی بلند 7 نفره کره ای معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی،‌ آپشن ها و قیمت کراس اوور کیا آشنا شوید.
 
غول خودروساز کره‌ای کیا، رسما از جدیدترین نسل اتومبیل شاسی بلند محبوب خود یعنی کیا سورنتو پرده برداری کرد. شاید تغییرات ظاهری این خودرو نسبت به نسل پیشین آن گسترده نباشد، اما در زیر کاپوت اوضاع متفاوت است و تغییرات خوبی را می‌توان در کیا سورنتو 2019 مشاهده کرد. تمامی مدل‌های این خودرو به صورت پیشفرض دارای ظرفیت 7 نفر هستند و ابتدایی‌ترین تغییرات داخل کابین آن در کنسول وسط، ورودی‌های هوا، صفحه پشت آمپر و اهرم تعویض دنده دیده می‌شود.
 
کیا سورنتو 2019
 
از نظر ظاهری تغییرات جدید این خودرو شاید کوچک باشد، اما کاملا به چشم می‌آیند. چراغ‌های جدیدی همراه با یک جلوپنجره نونوار شده در قسمت جلویی خودرو به چشم می‌خورند که جزئیات ماهرانه بر روی آن نقش بسته است.
 
 
علاوه بر این سپر و مه‌شکن‌ها نیز نسبت به نسل پیشین اصلاح شده‌اند. در قسمت پشتی نیز سپر جدیدی نصب شده است، خروجی‌های اگزوز اصلاح شده، چراغ‌های جدیدتر و درب پشتی متفاوتی را می‌توانیم مشاهده کنیم. سه گزینه سفارشی رینگ‌های 17، 18 و 19 اینچی نیز در اینجا برای تایرها به چشم می‌خورد.
 
کیا سورنتو 2019
 
در مدل‌های کامل‌تر SX‌ و SXL سورنتو می‌توان ویژگی‌های بیشتری نظیر رنگ جدید داخل کابین و اهرم برقی برای صندلی های جلو را در اختیار داشت. این درحالیست که مدل‌های EX‌ و بالاتر یا سورنتو 2019 ارائه کننده سیستم‌های فوق پیشرفته کمک راننده هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هشداردهنده به راننده و دستیار حفظ حرکتی خودرو در بین خطوط اشاره کرد.
 
کیا سورنتو 2019
 
مشخصات فنی
 
تغییرات در زیر کاپوت کیا سورنتو 2019 اندک، اما مفید بوده است. اینک دیگر خبری از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو نیست و تنها انتخاب کاربران پیشرانه‌های 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی و 6 سیلندر 3.3 لیتری هستند. این دو پیشرانه قادر به تولید 185 و 290 اسب بخار انرژی هستند. سیستم گیربکس مدل 2.4 لیتری همانند گذشته بدون تغییر مانده است، اما مدل 3.3 لیتری اینک از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به کار رفته در خودرو کادنزا بهره می‌برد.
 
کیا سورنتو 2019
 
 
کیا سورنتو 2019 اینک صاحب سیستم انتخاب حالت رانندگی شده است که با تعویض دنده و سواری هوشمند در سدان‌ها متفاوت است. بنا به گفته‌ی کیا، این سیستم به شکل خودکار بهترین حالت رانندگی را با توجه به شرایط موجود انتخاب می‌کند. البته شما می‌توانید از سه حالت موجود شامل اکو، اسپورت و هوشمند یکی را به صورت دستی نیز برگزینید. به طور کلی تغییرات در این نسل سورنتو زیاد نبوده است، اما بسیار هوشمندانه اعمال شده تا کیا همچنان در بین اتومبیل‌های کلاس شاسی بلندهای میان سایز بتواند نماینده‌ای مدرن و قدرتمند داشته باشد.
 
 
 
 

منبع

www.gadgetnews.ir

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , کیا سورنتو , داشبورد , ماشین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

س. آ
0

باسلام
لطفا" بگوييد كه چه زماني وارد ميشود مدل 2019 البته از نوع پلاك ملي.
باتشكر
04:46  1396/12/21
پاسخ دادن
کاوه
1

مگر نمی دانید ما انقلابی و اهل مقاومت و جهاد هستیم. یعنی هیچ دلبستگی به دنیا و زرق و برق آن نداریم. اینجا سختی می کشیم برای خوشی در آن دنیا!
20:20  1396/09/21
پاسخ دادن
سعید
1

چه خوبه که عکس داخل کابین هم هست. اینطوری توی خواب وقتی سوارش میشم دیگه داخل پراید رو خواب نمیبینم.
23:41  1396/09/20
پاسخ دادن
حجت
3

براي نسل ما همه چيز شد آرزو!!!!!!
09:38  1396/09/20
پاسخ دادن
m.a
0

هیییییییی فقط باید آه کشید ما هم اینجا داریم 40 سال پراید پژو سمند میزنیم
و هر روز هم کیفیت میاد پایین قیمت میره بالا
22:28  1396/09/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7تبریز : با سلام بنده هم ثبت نام ۲۳مهر -نقدی پرداخت کردم تمام مراحل تموم شده -تمام مدارک هم اومده ولی خبری از تحویل نیست فقط همه را دست به سر کردن هیچ کسی هم پاسخ گو نیست
شاهین اتومات : فردا شاهین اتومات فاکتور میشه؟
فاطمه : سلام وقت بخیر خدمت بزرگواران من ثبت نامی سایت یکپارچه که ۱۰۰ میلیون بلوکه کردیم بودم سایپا مدل اطلس بودم که قرعه کشی شد واسم من برای زمستان ۱۴۰۲ بود تقریبا برج ۱۰ یک پیامک برام اومد که ۲۰۴ تومان واریز کردم ولی هنوز دعوتنامه برای تکمیل وجه و تحویل ماشین نیومده کسی اطلاع داره چطوری هست با تشکر
رضا تاراv1p : از میز مشتری کامل توضیح داده
حمیدرضا : سلام،منم پراید ۹۵دارم الان حدود یکماه هست اینطور شده. مشکل ماشین شما از چه بود؟
تارا v4lx : سلام وقت بخیر ، تاریخ تحویل برای من ۲۱ اسفند بوده که الان ۴۵ روزه تاخیر داشته
J7 بانک صادرات : بانک صادراتی ها کسی تحویل گرفته؟من فاکتور هم هنوز نشدم
محمد علی : آقا یه لینک بزارید که هماهنگ شیم برای ۶ اردیبهشت
اطلس فروش فوری اسفند : فعلا که 600 تومن هم خواهان نداره.قیمت بالای 600 فیک هستند ثبت نام اسفند فروش فروی ـ هنوز فاکتور نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس زمستان : بخش نامه چندی
محسن : حتما صد درصد خدا خیرتون بده ما که پول نداریم واریز کنیم سهمیه ماشینمون چی میشه
علی : چه دروغ عظیمی .خودتم این دروغو باور کردی
سعید تیگو7 : سلام منم دقیقا 23 اسفند تکمیل وجه کردم هنوز تخصیص نشده رفتم نمابندگی میگه عجله نکن قرار داد تحویل شما برج 5 هست ولی زودتر تحویل میدیم
وحید : خود مدیرعامل ایران‌خودرو هم از زمان فاکتور دقیق اطلاع نداره، سیستمی فاکتور میشه
حمید : من که 365 امروز واسه سورن واریز کردم تموم شد چون قیمت به جلو می‌ره ولی به عقب نمیره بریم تجمع هم فقط چیز دیگه میکنند تو عقب
سینا : سلام دوست عزیز آره احتمالش زیاد هست ولی شما از منبع خاصی اطلاع دریافت کردی؟
حسین : دوستان سلام هرکی دید انصافا جواب بده برای همه پارسی ها پیامک اومده من الویت سفارشی زمستان برام پیامک نیامده ؟؟چه زمانی پیامک اومده
30بهمن 4552 : سلام زنگ بزن ایران خودرودودقیقه بعدفاکتورت میکنه اگه واقعاابانی هستی
یوسف : بعید میدونم این درست باشه، مگر اینکه نقص یا مشکلی در پرونده یا مدارک بوده باشد