وحشی‌ترین رنگ‌های فابریک کارخانه‌ای!

 

سبز وایپر آئودی

 
همه ما پیکان را با رنگ سفید و نیسان وانت را با رنگ آبی می‌شناسیم اما در سال 2017 و عصر مدرن رنگ‌های بسیار زیباتری تولید می‌شوند که بسیار چشم‌نواز بوده و البته روحیه افراد را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند.
 
خودروسازان بیش از هر زمان دیگری رنگ‌های شاخص و منحصربه‌فرد را به‌صورت فابریک عرضه می‌کنند و تلاش دارند حتی درصد بسیار کوچکی از مشتریان را به خود جذب کنند. گفته‌های ما را باور ندارید؟ کافی است به لیست پیش رو نگاهی بیندازید تا با وحشی‌ترین رنگ‌هایی که مستقیماً می‌توانید از کارخانه سفارش دهید آشنا شوید!
 
سبز وایپر آئودی
 
سبز وایپر آئودی
 
رنگ سبز آئودی یکی از زیباترین رنگ‌هایی است که دیده‌ایم و با شخصیت وحشی RS3 همخوانی فوق‌العاده‌ای دارد. این خودروساز آلمانی همچنین رنگ مورد بحث را روی مدل S3 نیز به‌صورت محدود عرضه کرده و از جمله دیگر رنگ‌های منحصربه‌فرد این برند محبوب می‌توان به نارنجی گلوت، زرد وگاس، قرمز میزانو و آبی سپانگ اشاره کرد. همانند دیگر لوکس سازان آلمانی، آئودی این فرصت را به خریداران می‌دهد تا از طریق برنامه انحصاری شرکت رنگ‌های سفارشی موردعلاقه را برگزینند.
 
قرمز تیره فروزن متالیک ب‌ام‌و
 
قرمز تیره فروزن متالیک ب‌ام‌و
 
ب‌ام‌و تولید نسل جدید M5 را با رنگ قرمز تیره فروزن آغاز کرده است. این رنگ مات هماهنگی فوق‌العاده‌ای با کاراکتر این سدان پرفورمنس داشته و ظاهری شیک و با ابهت به این خودرو بخشیده است. رنگ مورد بحث حاصل کار ب‌ام‌و Individual بوده که گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را صرف‌نظر از مدل انتخابی ارائه می‌کند. احتمال دارد ب‌ام‌و این رنگ را برای دیگر محصولات نیز پیشنهاد کند.
 
نارنجی گو مانگو داج
 
نارنجی گو مانگو داج
 
بی‌شک موپار و داج پربارترین تاریخ از ارائه رنگ‌های شگفت‌انگیز را داشته و امسال نیز این خودروساز آمریکایی با رنگ نارنجی گو مانگو ما را خوشحال ساخته است. نارنجی گو مانگو در ابتدا برای داج دارت 2016 ارائه شد اما پس از وقفه‌ای چندین ساله به خودروهای چلنجر و چارجر نیز راه یافت. البته این رنگ مشابه اولین گو مانگویی نیست که ارائه شده زیرا داج می‌گوید رنگ موردنظر به خاطر خودروهای کنونی مدرن‌تر گردیده است.
 
نارنجی اسپایس فورد
 
نارنجی اسپایس فورد
 
رنگ نارنجی اسپایس که در فورد فیستا ST 2017 قابل انتخاب است یکی از عالی‌ترین گزینه‌ها برای این هاچبک داغ محسوب می‌شود؛ و برخلاف اینکه رنگی متالیک است، فورد تنها 595 دلار را برای این رنگ درخواست می‌کند که برابر با بهای رنگ کلافه کننده و همه‌گیر سفید پلاتینیوم می‌باشد.
 
آبی گرابر فورد
 
آبی گرابر فورد
 
خودروهای بسیار کمی با رنگ آبی می‌درخشند اما فورد موستانگ شلبی GT350 طبیعتاً با این رنگ جلوه دیگری دارد؛ و این به خاطر رنگ خاص آبی گرابر است که تاریخچه‌ای طولانی‌مدت را در موستانگ نشان می‌دهد. در حقیقت برخی افراد می‌گویند این رنگ یکی از نمادین‌ترین رنگ‌هایی بوده که برای موستانگ عرضه شده است.
 
سبز انرژی هوندا
 
سبز انرژی هوندا
 
هوندا به خاطر رنگ‌های خاص و وحشی خود شناخته نمی‌شود زیرا جذابیت خودروهای این برند بیشتر برای مشتریانی است که به دنبال سواری روزمره بی حاشیه و کیفیت بالا هستند؛ اما این خودروساز ژاپنی تاریخچه قابل‌توجهی از ارائه رنگ‌های منحصربه‌فرد همچون آبی الکترون و سبز انرژی دارد. رنگ سبز یاد شده مشابه همانی است که در کانسپت سیویکی دیده شده که پیش‌نمایشی از جدیدترین نسل این خودرو بود و ما از هوندا به خاطر تولید این خودرو متشکریم.
 
صدفی مولتن لکسس
 
صدفی مولتن لکسس
 
معرفی کوپه اسپورت لکسس RC F فرصتی فوق‌العاده برای این خودروساز ژاپنی بود تا رنگ هیجان‌انگیزی را به طیف رنگ‌های خود اضافه کند. این رنگ که صدفی مولتن نامیده می‌شود طیف منحصربه‌فردی از نارنجی بوده و به خوبی روی RC F جواب داده است. رنگ مورد بحث را می‌توان روی GS F نیز سفارش داد. متأسفانه به نظر می‌رسد این رنگ در سال 2018 برای RC F در دسترس نبوده و بجای آن رنگ زرد فلیر ارائه می‌شود.
 
مگنو گرین هِل مرسدس-ای ام جی
 
مگنو گرین هِل مرسدس-ای ام جی
 
مرسدس-ای ام جی GT R داغ با رنگ سبز فوق‌العاده‌ای معرفی شد که مگنو گرین هِل (جهنم سبز) نام داشته زیرا این خودرو در پیست نوربرگ رینگ توسعه یافته و ملقب به جهنم سبز است. رنگ گیرا و منحصربه‌فرد سبز مات همخوانی مثال‌زدنی‌ای با GT R دارد. این رنگ باعث می‌شود تقریباً تمامی رنگ‌های دیگر روی GT R عجیب به نظر برسند!
 
آبی میامی پورشه
 
آبی میامی پورشه
 
یکی از بحث برانگیزترین رنگ‌هایی که پورشه ارائه کرده آبی میامی است. رنگ مورد بحث که روی کیمن دیده می‌شود برای مدل‌های 911 نیز در دسترس بوده و واقعاً به برجسته کردن این محصولات اسپورت کمک می‌کند. رنگ آبی میامی واقعاً سرزنده و بانشاط بوده و حتی باعث شده رنگ خاص نارنجی لاوای پورشه به چشم نیاید.
 
زرد کورکوما متالیک فولکس‌واگن
 
زرد کورکوما متالیک فولکس‌واگن
 
 
رنگ زرد معمولاً برای خودروهایی که سریع و برگرفته از موتور اسپورت هستند بکار می‌رود اما فولکس‌واگن اطلس چنین مشخصاتی ندارد؛ اما این شرکت با ارائه رنگ زرد کورکوما انتخاب برجسته‌ای داشته و ما از هماهنگی فوق‌العاده آن سورپرایز شده‌ایم. فکر کردن به اینکه یک فرد کل خانواده خود را در یک شاسی‌بلند با رنگ زرد روشن حمل می‌کند کاملاً دیوانه‌وار ‌است اما توجه کنید که در سال 2017 هستیم!
 
 
 

منبع

www.pedal.ir

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , فورد , لگزوس , موستانگ , فولکس واگن , پورشه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: نوید جهرمی
0

آبیِ نیسان گاوی رو هم اضافه کنید.
23:25  1396/09/30
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باران : سلام برای من پیامک سهند اومده الان من اینا نمیخام یعنی دیگه نمیتونم دوباره یه ماشین دیگه ثبت نام کنم
میثم : سلام دوستان من دیروز رفتم خبری نبود نه کسی رو دیدم به عنوان معترض نه مسئولی رو
S3 : ماشینتون چیه؟ کدوم شهر موعد تحویل کی بوده؟
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سمند دوگانه تحویل 29اسفند : سلام دوست عزیز مالتفافت چی برا من که پیامی نیامده که مالتفافت بدم میز خدمت هم دارم ولی خبری نیست
ساینا : کهنوج اسفندماه
سلام : برید
151 : شما فاکتور شدی 😌
سعید تیگو7 : سلام منم 26 بهمن قرار داد تایید لیزینگ 23 اسفند ولی هنوز تخصیص نشده
موسی : افزایش قیمت کارخانه از اول خرداد به گوش میرسد
207 اسفندتبدیلی ب 21 : من هم پلاک نشدم
تکمیل وجه 26 فروردین : سلام دوستان قسمت مشاهده وضعیت خودرو مشتری دوروزه برا من باز نمیشه میزنه اطلاعات وارد شده اشتباه است .یعنی دارن فاکتور میکنن؟
مهدی : سلام کهنوج هستم بهمن ماه
رضا بهمن : آقا محمود سلام دیگه 134تومن نمیشه 30 تومن سود حساب کردن سیستم میزنه مگه دست اوناه من 100 تومن با سود 22.5 درصد گذاشتم بانک 1800 میدادن این که16 درصده بیشتر نمیشه