اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

 

اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

مشهور است که مرسدس S کلاس پیشروی تکنولوژی در صنعت خودرو بوده و همچنین مدلی کلیدی برای این کمپانی خوش‌نام آلمانی محسوب می‌شود. این خودرو به عنوان سنگ بستر تکنولوژیک برند مطرح بوده و در تکنولوژی‌هایی که در آن بکار می‌روند چند سال بعد در محصولات ارزان‌تر دیده خواهند شد.
به منظور حفظ رقابتی بودن این خودرو در برابر رقبا، مرسدس اقدام به فیس لیفت سدان پرچم‌دار خود کرده و تجهیزات و ظاهر آن را به‌روز کرده است. قبلاً مدل قدرتمندتر S400d تست شده اما هم‌اکنون می‌توانیم پشت فرمان نسخه پایه دیزلی قرار بگیریم.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
سپرها، چراغ‌ها و جلوپنجره جدید اصلی‌ترین تغییرات S کلاس بوده که به نونوار شدن آن کمک کرده اما هنوز هم تغییری انقلابی در چهره این سدان مطرح دیده نمی‌شود. اصلی‌ترین تغییر S کلاس فیس لیفت از نظر قوای محرکه وجود پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی است که جایگزین نسخه قبلی در مدل 350d شده است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
اگرچه پیشرانه قبلی نرم و قدرتمند بود، پیشرانه جدید حتی بهتر است. پیشرانه جدید کاملاً ساکت بوده و تنها در دور آرام وجود آن کمی احساس می‌شود. در حقیقت گاهی اوقات با خود فکر خواهید کرد سیستم استارت/استاپ وارد عمل می‌شود. البته این پیشرانه با افزایش دور آرام نمی‌ماند اما هنوز هم با روح تجملی و آرام خودرو هماهنگ است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قدرت زیادی نیز وجود دارد. قدرت پیشرانه برابر با 282 اسب بخار بوده و گشتاور 600 نیوتون متری آن تنها از دور 1200 در دسترس است. S 350d یک خودروی کاملاً سریع است. این خودرو برای کروز کردن در بزرگراه ساخته شده و پیشرانه گشتاوری آن باعث شده سبقت گرفتن کار سخت و استرس‌زایی نباشد. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز تعویض‌های نرم و روانی داشته بنابراین حتی زمانی که نیازمند معکوس باشد مکث بسیار کمی را نشان می‌دهد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قوای محرکه خودرو خیال‌انگیز بوده و حتی در این نسخه پایه نیز عالی نشان می‌دهد. با دیدن این خودرو نیاز چندانی به خرید مدل S 400d با بهای بیشتر احساس نخواهید کرد. البته برای مدل S500 بنزینی باید 10 هزار پوند بیشتر پرداخت کرد اما با دیدن مصرف سوخت پایین نسخه دیزلی از این کار منصرف می‌شوید؛ اما خب صرف جویی در مصرف سوخت برای چنین خودروی پرچم‌داری دلیل اصلی انتخاب نخواهد بود.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
دو دلیل اصلی برای دوست داشتن مرسدس S کلاس سواری و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن است. حتی در جاده‌های ناهموار بریتانیا، مرسدس بزرگ یکی از راحت‌ترین خودروهای جهان است. این خودرو شناور نبوده و سیستم تعلیق به خوبی دست‌اندازها را به خود جذب می‌کند.
 
سواری راحت خودرو تأثیر منفی روی تجربه رانندگی ندارد. حرکت در جاده‌ها با S 350d به لطف فرمان دقیق و بدنه‌ای که به‌طور شگفت‌انگیزی در برابر تکان‌ها مقاومت نشان می‌دهد هیجان‌انگیز است. S 350d خودروی اسپورتی نیست اما هنوز هم برای رانندگی جذابیت دارد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
خودروی حاضر در تست که از نوع فاصله بیشتر بین محورها بوده تأکید فوق‌العاده‌ای روی صندلی‌های عقب داشته و جای تعجبی نیست که فضای پای بیشتری نسبت به خودروهای دیگر وجود داشته و صندلی‌های راحت آن نیز مثال‌زدنی هستند. کیفیت ساخت کابین این خودرو فوق‌العاده بوده و متریال بکار رفته نیز جای حرفی را باقی نمی‌گذراند.
 
 
تکنولوژی‌های به‌روز شده S کلاس فیس لیفت باعث افزایش جذابیت این خودرو شده‌اند. سیستم کمک‌راننده دستیار فاصله به همراه سیستم کروز کنترل از ناوبری ماهواره‌ای برای پایش مسیر پیش رو استفاده کرده و خودرو را برای موانع پیش رو نظیر عوارضی‌ها آماده می‌کند. این سیستم همچنین قادر است از خبرهای دیگر خودروها سود برده و از ورود به ترافیک جلوگیری نماید.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
مرسدس S کلاس به آسانی بهترین خودروی کلاس خود بوده و البته مدل‌های گران‌بهاتر آن دارای سواری عالی، پکیج تکنولوژی گسترده و کابینی لوکس هستند. S کلاس فوق‌العاده راحت بوده و البته هنوز هم سواری خوبی دارد و پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی جدید آن قدرتمندتر، نرم‌تر و آرام‌تر از پیشرانه قبلی است. حتی ارزان‌ترین نسخه طویل‌تر S کلاس که در تست حاضر بوده رتبه اول کلاس را در اختیار داشته و ارزش مدل پرچم‌دار مرسدس را به خوبی نشان می‌دهد.
 
مشخصات مرسدس S 350 d AMG Line L
 
قیمت: 75505 پوند
 
پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی
 
قدرت/گشتاور: 282 اسب بخار/600 نیوتون متر
 
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
 
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6 ثانیه
 
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
 
مصرف سوخت: 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 
 

منبع

پدال

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس , فیس لیفت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمدی : سلام امروز کسی فاکتور شده از دو تا بخش نامه اخری پارس
حسین : سلام دوستان تبدیل به تارا بزنین چون هم قیمتا میره بالا هم دنا تاخیر داره وهم این که بازار تارا از دنا خیلی بهتره
شهید🍂 : سلام محمدهادی عزیز، نیاز به پیگیری شما نیست. بر اساس اولویت در ثبت نام و پرداخت ها و تشکیل پرونده بمرور فاکتورها انجام میشه.
مصطفی : سلام عزیزانی که ماشین تحویل گرفتن رینگ زاپاس برا شما هم معمولی هست یا اسپورت؟
ساینا تک : سخا چه تاریخی بود
دنا پلاس اتومات اپشنال : سلام دوستان دنا پلاس اپشنال تحویل خرداد هستم فعلا هیچ خبری نیست
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام