معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017

 

معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017

 
قدرت در جهان اتومبیل‌های سال جاری به مسئله بزرگی تبدیل شد. این گزینه نه تنها عامل محبوبی در خودروهای امسال بود، بلکه به گزینه‌ای فراگیر در میان خودروسازان تبدیل شد.
زمان زیادی از تاثیر و مانور 500 اسب‌بخاری‌ها نمی‌گذرد، که 700 اسب‌بخاری‌ها از راه رسیده و قلمرو قدرت را در اختیار خود قرار دادند. در این مطلب به بررسی قدرتمندترین خودروهای جاده‌ای در سال 2017 می‌پردازیم.
 
بوگاتی شیرون: 1479 اسب‌بخار
 
معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017
 
شیرون 2.5 میلیون دلاری، قدرتمندترین خودروی تولیدی بازار جهان است. پیشتر نیز ویرون این لقب را از آن خود کرده بود. این خودرو با یک موتور 8 لیتری کواد توربوشارژ 16 سیلندری حدود 1500 اسب‌بخار قدرت دارد و با با بیشینه سرعت 420 کیلومتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.
 
دوج چلنجرSRT دمون: 808 اسب‌بخار
 
معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017
 
خودروهای سریع زیادی را می‌توانید با قیمت 85 هزار دلار خریداری کنید. اما در میان انتخاب‌های شما، قدرتمندترین خودروی آمریکایی دوج چلنجر SRT دمون محسوب می‌شود. خودرویی که برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر به 2.3 ثانیه زمان نیاز دارد. خودرو از یک موتور سوپرشارژ V8 با قدرت 808 اسب‌بخار بهره می‌برد. اما می‌توانید با راه‌کارهای ویژه قدرت را به 840 اسب‌بخار برسانید.
 
فراری 812 سوپر فست: 789 اسب‌بخار
 
معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017
 
کمتر خودرویی مانند فراری 812 سوپرفست نام مناسبی دارد و می‌تواند با بیشینه سرعت 339 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. این کوپه 335 هزار دلاری به یک موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 789 اسب‌بخار مجهز است. باید گفت موتور این خودرو قدرتمندترین موتور احتراق طبیعی است که در دنیای خودروهای امروز می‌توان خریداری کرد.
 
لامبورگینی اونتادور S: با قدرت 730 اسب‌بخار
 
معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017
 
موتور 6.5 لیتری V12 این خودرو اکنون قدرت بیشتری دارد و خروجی‌اش به میزان 730 اسب‌بخار است. روند شتاب‌گیری در دنده‌های مختلف، باعث می‌شود که رسیدن به سرعت بالای ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت در این اتومبیل ، بدیهی به نظر برسد.
 
جیپ گرند چروکی ترک‌هاک: 707 اسب‌بخار
 
معرفی قدرتمند ترین خودروها درسال2017
 
خودروهای مورد بحث، خودروهای قدرتمند و زیبایی هستن و شتاب و سرعت در آنها حرف اول را می‌زند. اما آیا می‌توانید با این همه توان و قدرت کاری فوق‌العاده با آنها انجام دهید یا محمولاتی سنگین را جابه‌جا کنید. اما یک موتور 707 اسب‌بخاری هلکت روی جیپ گرند چروکی ترک‌هاک این خودرو را به قدرتمندترین SUV جهان تبدیل کرده است.
 
 
 
 

منبع

پرشین خودرو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , قدرت , لامبورگینی , فراری , دوج , بوگاتی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : فقط با حساب ب اسم خود شخص
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم