آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 

آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 
عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با اشاره به شروع کمپین زمستانه نیسان در ایران از آغاز فصل جدید در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. امیرحسن امیری در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» افزود: رویکرد نمایندگی رسمی نیسان در ایران چه از نظر نگاه مدیریت ارشد و چه از منظر بدنه مدیریتی ارائه خدمات نوین و باکیفیت برای جلب رضایت مشتری است.
وی با تاکید بر اینکه «جهان‌نوین آریا» به عنوان نماینده رسمی نیسان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فصل نوینی را در ایران گشوده است، اظهارکرد: سطح پوشش ۶/ ۹۸درصدی قطعات یدکی از سوی شرکت جهان‌نوین آریا و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت و سرعت بالا همراه با قیمت و شرایط رقابتی موجب شد تا مجموعه ما در ارزیابی‌های اخیر ISQI رتبه سوم خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های هم‌سطح، کسب کند.  امیری افزود:خوشبختانه به‌دلیل وجود انبارهای منطقه‌ای کمبودی در حوزه قطعات نداریم و از هر ۱۰۰ درخواست تامین قطعه از طرف مشتری، ۶/ ۹۸ درصد از آنها به موقع تامین می‌شوند.
 
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا اظهار کرد: خدمات Home Service یکی دیگر از خدمات پس از فروش نمایندگی نیسان در ایران است و در این نوع از خدمات، سرویس‌های تعمیرگاهی و سرویس اولیه ۵ هزار کیلومتر و سرویس‌های ادواری ۱۰ هزار و… با هماهنگی مشتری در زمانی که او تعیین می‌کند و در محل وی انجام می‌شود.  امیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۵ درصد خدمات تعمیرگاهی ما به صورت Home service انجام می‌شود و تلاشمان این است که این میزان را ظرف سه ماه آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم. در زمان حاضر این خدمات در دو شیفت کاری، تا ۱۲ شب و امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته قابل فراهم است. وی «تعمیرگاه پرتابل» را از دیگر برنامه‌های جهان‌نوین آریا عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی کارهای تعمیراتی خودرو اعم از سنگین و سبک در تعمیرگاهی سیار و مجهز در محل مشتری انجام می‌شود. امیری، ارائه خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه به صورت رایگان را نیز از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتری بابت سرویس اولیه و ادواری دریافت نمی‌شود. در عین حال محصولات این شرکت برای سه سال یا ۸۰‌هزار کیلومتر گارانتی نیز هستند. این عضو هیات‌مدیره جهان نوین آریا در ادامه «آموزش مالکان» را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مشتریان از خدمات گارانتی و اینکه چه بخش‌هایی شامل گارانتی می‌شود و نحوه نگهداری از خودرو و دیگر موارد مورد نیاز، آگاهی پیدا می‌کنند. در زمان حاضر بیش از هزار نفر از مالکان خودروها از دوره آموزشی نیسان در ایران استفاده کرده‌اند. امیری گفت: «راه‌اندازی کلینیک تخصصی صافکاری و نقاشی محصولات نیسان» نیز از دیگر موارد مهمی است که در ایران انجام شده است که این کلینیک از بالاترین استانداردهای لازم برای خودروهای تصادفی برخوردار است.
 

منبع

دنده6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان , ماشین , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا پلاس شهریور : سلام مال ما هم شهریور بوده.هنوز تکمیل وجه برام نیومده.تماس گرفتم گفتن منتظر باش. با این اوصاف سال آینده اگه سایپا ،شاهین پلاس رو توقف تولید نکنه گیرمون میاد.یا شاید هم معجزه زمینی
تارا وی۴ : احتمالا قطعه ندارن.منتظرن کوله برا از اون ور مرز بیارن
Shahin : اونایی که سریع فاکتور میشه فروش فوری دوتاش آشغاله فقط یکیش سانروف نداره
شاهین بی صاحاب : https://www.karzar.net/212874 برید تو این کارزار برای شکایت از سایپاست 30 درصد مونده به خد نصاب برسه تا پیگیری شه از سکت قوه قضاییه برید هرچی میتوید امضا کنید این کمترین کاریه که میشه کرد
علی x5 دی ۴۰۳ : دوستان کسی ماشینشو تا حالا سرامیک کرده نظرشو بهم درموردش بگه؟
شاهین بی صاحاب : https://www.karzar.net/212874 برید این کارزار شکایت از سایپارو امضا کنید 30درصد مونده به حد نصاب برسه واقعا این کمترین کاریه که میتوتید بکنید
شاهین جی : با سلام و درود دوستان اگه موافق باشید یه تجمع مسالمت آمیز جلوی دادستانی داشته باشیم باشد که انشاالله فرجی بشه ماشینمون رو بدن دیگ خسته شدیم به خدا ضرر تو ضرر
شاهین G : تقریبا بیشتر ۲ ماه از مهلت ۳ماهه ای که سایپا خواسته بود برای تحویل ماشین ها گذشته ولی حتی خرداد هم کامل فاکتور نشده
تارا وی۴ : سلام. به این تاریخها توجه نکن.لااقل با ۱۵ روز تاخیر تحویل میدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد از شیراز : دوستان اینجا کسی از بچه های پیش فروش بهمن ماه هست. تحویل آخر تیرماه باشه. چرا تحویل هفته آخر تیر ماه را فاکتور نمی کنن به خدا نا امید شدم از تحویل ماشین
مسعود : پیش فروش بودم ولی هیچگونه تبدیلی نیومده
کوییک اس : سلام کوییک اس تکمیل وجه مرداد چه تاریخی داشتیم . شهریور چه تاریخی ممنون که جواب میدید چون فکر میکنم شهریورماه تکمیل وجه برای کوییک اس نداشتیم
وحید : مبلغ واریزی اول و مبلغ تکمیل وجه رو میشه بگید لطفا ممنون میشم
دنا 6 دنده تحویل 31شهریور : سلام میشه شماره قراردادتون روبدین 🙏
6 دنده آلمینیوم تحویل 31شهریور : سلام دوستان خواستم اطلاع بدم تحویلی شهریور رینگ المینیوم 4/21تکمیل وجه دیروزفاکتورشد امروز پلاک شد انشالله قسمت همه دوستان 😊
اطلس : منم ازپنل کاربری استفاده کردم سریع فاکتورشده 6روزبعدتحویل گرفتم
سجاد : ولی خدا شاهده اگه مثل امروز فقط هر باری چند نفر برن هربار 2نفرم برن کافیه برن پیش رئیس و بزارنش تحت فشار نتیجه میگیریم زودم نتیجه میگیریم
احسان 207آذر : نه برای منم نیامده تحویل آذره 207پانا
سجاد : داداش بعضیا آماده میخوانش هیچی تلاش نمیکنن من هرچی میگم اینجوره اونجوره تلاش میکنم که روحیه بدم بقیه هم برن بعضیا منفی گرای مریض و عقده ای میان تو دلشون رو خالی میکنن