تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین

 

تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین

 
تویوتا کمری در سال 2018 ضرورتا مورد بازطراحی قرار گرفت و این تغییرات شامل نسخه هیبرید نیز می‌شود. ضمن خوشامدگویی به تویوتا کمری هیبرید جدید، بایستی به اطلاعتان برسانیم که این خودرو در باب مصرف سوخت بسیار ارتقا داده شده است. میزان مصرف سوخت بسته به هر تریم متفاوت است اما میزان مصرف نسخه LE که در اینجا مورد بررسی قرار گرفته، به ترتیب در شهر، بزرگراه و سیکل ترکیبی معادل 4.6 و 4.4 و 4.5 لیتر بر صد کیلومتر است.
 
در مقایسه با نسخه مشابه 2017 این ارقام معادل 30 درصد کاهش نشان می‌دهند که مقدار بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود. همچنین تریم های SE و XLE درمقایسه با سال پیش در حدود 21 درصد بهینه سازی مصرف سوخت را از خود نشان می‌دهند. میزان مصرف دو تریم مذکور در مدل 2018 برابر 5.3 و 5 و 5.1 لیتر بر صد کیلومتر اعلام شده است.
 
لازم به توضیح نیست که مصرف نسخه هیبریدی کمری در مقایسه با انواع مجهز به پیشرانه احتراق داخلی بسیار کمتر است. میزان مصرف تویوتا کمری مجهز به پیشرانه چهار سیلندر معادل 6.9 و در نمونه شش سیلندر برابر 9.04 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است. مصرف سوخت کمتر نیازمند پرداخت پول بیشتر است و این یعنی بهای نسخه هیبریدی تریم LE در مقایسه با نمونه مشابه بنزینی در حدود 3,800 دلار گرانتر است.
 
تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین
 
کمری هیبرید در سه تریم LE، SE، XLE روانه بازار شده که نمونه مورد بررسی در این مقاله ارزان‌ترین تریم یعنی نسخه LE است. قیمت پایه این نسخه از مبلغ 28,695 دلار شروع شده و با سفارش تجهیزاتی نظیر: هشدار نقاط کور، مون-روف، شارژ بیسیم تلفن همراه و آینه وسط تاریک شونده، بهای آن تا 31,600 دلار افزایش یافته است.
 
 
قوای محرکه این خودرو به واسطه نیروگاه چهار سیلندر 2.5 لیتری به همراه دو عدد موتور الکتریکی تامین می‌شود. توان خروجی این پیشرانه معادل 208 اسب بخار است که نسبت به سال قبل معادل 8 واحد قدرتمندتر شده است. باتری تریم LE از نوع جدید لیتیوم-یون بوده و دو تریم دیگر از همان باتری نیکل-متال هیدرید مشابه سال گذشته استفاده می‌نمایند.
 
تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین
 
بواسطه پیشرانه قدرتمند، تویوتا کمری از رانندگی سرحال و بانشاط بهره‌مند شده که این موضوع در انواع پریوس و هیوندای آیونیک کمتر دیده می‌شود.
شاسی و سیستم تعلیق تقویت شده هم کیفیت سواری بسیار بهتری نسبت به قبل ارائه می‌دهند. در طی مسافت 1200 کیلومتری با این خودرو، کیفیت سواری آن واقعا درخور تحسین بود.
 
تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین
 
کیفیت متریال بکار رفته در کابین ارزانترین تریم کمری یعنی نسخه LE چندان قابل توجه نیست و تنها در یک قسمت داشبورد از روکش چرمی استفاده شده و سایر نقاط را پلاستیک نسبتا خشک و سطوح ارزان قیمت در برگرفته است. البته از ارزان‌ترین نسخه این خودرو نباید انتظاری بیش از این داشت و برای لذت بردن از کابین باکیفیت کمری، بایستی نسخه XSE را انتخاب نمایید که از کابین نسبتا لوکس و باکیفیت بالایی برخوردار شده است.
 
نمایشگر مرکزی و صفحه نمایشگر سرعت سنج دیجیتال، داده‌های آماری مرتبط با میزان مصرف سوخت خودرو را به دقت نشان می‌دهند. ماده براق و سیاه رنگی که نمایشگر مرکزی را احاطه نموده، علاوه بر باقی ماندن اثر انگشت و گردوخاک بر روی آن، در مواقعی که خورشید مستقیما بر آن بتابد، نور را به چشمان راننده منعکس نموده و باعث آزار وی می‌شود. در سیستم اطلاعات سرگرمی خبری از قابلیت‌های اپل کارپلی و اندرویداتو نیست و در عوض از اپلیکیشن اختصاصی تویوتا یعنی Entune 3.0 در آن بهره گرفته شده است.
 
تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین
 
فضای صندوق عقب به دلیل جابجایی محل قرارگیری باتری به زیر صندلی‌های ردیف عقب، نسبت به گذشته افزایش یافته و معادل نمونه بنزینی شده است. حجم فضای این قسمت برابر با 427.5 لیتر است.
 
تویوتا کمری 2018 با چاشنی برق و بنزین
 
تجهیزات ایمنی نظیر هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیق‌پذیر و سامانه کمکی حرکت بین خطوط، در این خودرو به کار گرفته شده که نسبت به قیمت خودرو کاملا مناسب است اما کیفیت پایین کابین که در حد یک خودروی 20 هزار دلاری ارزیابی می‌شود، اجازه هضم بهای بیش از 30هزار دلاری این نسخه از کمری را نمی‌دهد.
 
کمری LE هیبرید خودروی مناسبی است که رانندگی خوب، سواری مطلوب، امکانات کافی، پیشرانه نسبتا پرتوان و از همه مهمتر مصرف سوخت بسیار کمی را ارائه می‌دهد. اگر از جنس کم کیفیت اجزای کابین در نسخه پایه بگذریم، این خودرو یکی از مطلوب‌ترین گزینه‌های هیبریدی موجود در بازار خواهد بود.
 
 
 
 

source

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , تویوتا کمری 2018 , هیبریدی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 65 نظر
X33 Cross cvt 19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : تو کدوم سایت خبر گرون شدنو دیدی؟
علیرضا ، تارا دستی ۳۰ اسفند : سلام دوستان لطفا اگر کسی از شما حمل خودرو براش فعال شد اعلام کند، ممنون
Jac j4 سفید : از ۱۱ بهمن تا الان که شد ۵ ماه
شاهینg : فکر نمیکنم اینجوری باشه چون الان اتوماتش میدن۸۵۰ اونوقت دستی هم بدن ۸۵۰؟
شاهینg : شما ماشینو در بیارین بفروشین خیلی بهتر
حسین : قیمت کارخانه شاهینG ۸۵۰م اعلام شد
شاهین G حواله : سلام وقت بخیر برای شما اگر گران کردند نصف که ریختی شامل افزایش قیمت نمیشه ولی برای نصف بقیه باید نصف قیمت جدید رو بدی البته برای نصف پولت که قبلا دادی چیزی حدود ۳ الی۴ تومن ماهیانه سود میده که از واریزی دوم کسر میشه.
شاهین G : قراره شاهین پلاس دنده ای بدن بیرون این 850 قیمت اونه موتور 16 سوپاپ
شاهین : حتی یکی دو تا از آشناها هم حواله رو میخواهند و از بس که سایپا بد عهدی کرده حوصله دردسر رو ندارم که بعد از ۲۵ ماه دو باره با کسای دیگر کلنجار برم و به این خاطر دلخوری پیش بیاد
حسن : به ماهایی که قرارداد داریم نصف پول ماشینا دادیم هم افزایش قیمت میخوره؟ بی صاحب تر از سایپا ندیدم کمتر از یک سال دو بار افزایش قیمت داشته لعنت بهتون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن هفده خرداد : سلام دوستان برای من چن روز پیام تحویل حضوری اومده لغو کردم الان زنگ زدم میگن که فعلا بارگیری خودرو نداریم هرکسی شرایطش داره بره حضوری ماشینشو بگیره،منم پشیمونم به نظرتون میشه که دوباره پیامش بیاد برم حضوری بگیرم بخدا خسته شدم،کسی تجربه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنین،الان وضعیت خودرو زده امکان رزرو نوبت ندارم
ناشناس : عزیزان کسی فروردین هم داشتیم تکمیل وجه کرده باشه؟
هانی : منم ثبت نام آذر بعد دادن چک بابت دیون هم فاکتور شد ماشیم هم پلاک شد هم بیمه الان درمرحله تحویل مدارکم
علیرضا 25 مهر : یک روز بگین بریم ،همه مون
ممد فلز مشکی اریبهشت : اردببهشتی که هموز فاکور نشددده اونایی که مشکی فلز هستن فعلا خبری نیست شانس از من 21 اردیبهشته تا دهه دوم اردیبهشت فاکتور کردن الان ده روزه خبری نیست خدا بگم چیکارشون کنه
جعفر : کارگر خط تولید بدنه، بزرگوار خیر، من توحید نیستم، فقط چیزی که حس کردم منطقیه رو گفتم. شما چون تاب انتقاد نداری اینجوری واس خودت توهم میکنی. هر کی باشم شما لینک منبع موثق بده. ایران جیب و این چرت و پرت ها موثق نمیشه. حرفت اگر هم درست لطفا لینک منبع موثق بذار. اینجا مخاطب مسخره ی حرف کوچه خیابونی نیست.
اطلس 18 مهر : بشیر داداش من 18 مهر مشکیم فاکتور نشدم کجا تا الان راست گفتن
خسارت دیده از سایپا : واریز اول اردیبهشت بعد تکمیل وجه اسفند بعدتحویل آذر؟؟؟ خب باید 7ماه صبر کنی تا آذر ماه برسه. عجیبا قریبا
خسارت دیده از سایپا : مدیر سایپای کثافت. من اگه این هفته فاکتور نشم خودم با ماشین زیرت میکنم
حسین : قیمت کارخانه شاهینG 850م اعلام شد