بلیط قطار را آنلاین و ارزان تر از همه جا بخرید

 

بلیط قطار را آنلاین و ارزان تر از همه جا بخرید

 
رپورتاژ: امروزه اکثریت مردم برای خریدهای خود گزینه خرید اینترنتی را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود که هم در زمینه وقت و هم هزینه صرفه جویی شود. سفر با قطار و تهیه بلیط آن نیز از این قائله مستثنا نیست.
 
خیلی اوقات در زندگی ما پیش می‌آید که برای انجام کاری یا دیدار آشنایان و فامیل احتیاج به بلیط قطار داریم و برای خرید آن به صورت حضوری در آژانس‌ها وقت نداریم. همین موضوع باعث می‌شود که در خانه یا محل کار با تنها چند کلیک بلیط مورد نظر خود را بی هیچ دردسر و حضور در ترافیک خریداری کنیم.
 
انتخاب قطار برای سفرها چند دلیل می‌تواند داشته باشد. اول اینکه قطار نسبت به هواپیما و اتوبوس ممکن است حاشیه امنیت بیشتری داشته باشد و خیلی کمتر از حوادثی شنیدم که یک طرف آن قطار بوده است. دوم این است که هزینه بلیط قطار برای مسافران خیلی گران نیست و قشرهای مختلف مردم قادر به خریداری آن هستند. سوم اینکه خیلی از افراد دوست دارند در حین سفر از طبیعت بین دو شهر لذت ببرند و این در حالی امکان پذیر است که یا قطار، اتوبوس و یا با وسیله شخصی صورت بگیرد. اما در این مورد باز هم قطار از بقیه موارد آسان‌تر و ایمن‌تر است. دلیل چهارم هم راحت بودن قطار برای مسافر است. امکان استراحت بر روی تخت و همچنین امکانات بیشتری که قطار نسبت به اتوبوس و وسیله نقلیه دارد مثل سرویس بهداشتی داخل قطار، رستوران و.. خود عاملی است که سبب انتخاب و تمایز قطار می‌شود. دلیل پنجم نیز زمان کمتر در مسافرت با قطار نسبت به اتوبوس و ماشین شخصی است. مسافتی که با ماشین و اتوبوس ممکن است 10 ساعت به درازا بکشد با قطار بسیار کم‌تر می‌شود. همچنین هزینه بسیار زیادی که سوخت برای ماشین شخصی به همراه دارد را نباید فراموش کرد. این هزینه در سفر با قطار وجود ندارد.
 
یک مطلب بسیار مهم که درباره سفر با قطار باید عنوان کرد این است که برنامه‌های سفر با قطار خیلی به ندرت پیش می‌آید که دچار کنسلی و یا تاخیر شود و این در حالی است که در مورد هواپیما این موضوع کاملا متفاوت است. سفر با هواپیما به دلیل مشکلات جوی و دیگر مسائل با تاخیر و کنسلی بسیاری مواجه است. این موضوع فرق بسیار مشهود بین سفر باقطار و هواپیما است که باعث تمایز این دو از هم می‌شود.
 
 سفر به مشهد از آن دسته سفرهایی است که مردم بیشتر دوست دارند که با قطار آن را انجام دهند. بودن با خانواده در کوپه‌های نزدیک به هم تا مقصد و لذت بردن از مناظر، تجربه بسیار قشنگی است که در زندگی خیلی کم ممکن است رخ می دهد. در بسیاری از مواقع خصوصا تعطیلی‌ها که اکثریت مردم آن زمان را برای سفر انتخاب می‌کنند محور تهران به مشهد و برعکس بسیار شلوغ می‌شود و کار را برای سفر با ماشین سخت می‌کند و ساعت‌ها باید در جاده‌های خشک و خسته کننده  رانندگی کرد. به همین دلیل مسیر تهران به مشهد با قطار یکی از پرترددترین مسیرها است و خیلی از افراد دوست دارند این مسیر را با قطار مسافرت کنند. بیشتر مسافرها ترجیح می‌دهند که تا مشهد با قطار سفر کنند تا اینکه با ماشین شخصی رانندگی طولانی مدت را تجربه کنند.
 
همچنین میزان سفرهایی که با قطار به سمت مشهد انجام می‌پذیرد نسبت به سایر شهرها بسیار بیشتر است و این باعث می‌شود که سیستم حمل و نقل قطار مشهد به سمت تهران و تهران مشهد نسبت به باقی شهرها کمی تفاوت داشته باشد و باید گفت که این خط از قطارهای تهران تا مشهد از واگن‌های جدید و پیشرفته‌ای بهره می‌برد.
 
در مسیر تهران مشهد قطارهای مختلفی در حال رفت و آمد است که بسته به نوع قطار، ساعات حرکت، امکانات داخلی آن، تمیزی و کم صدا بودن کوپه‌ها قیمت‌های آنها تفاوت دارد. شما به راحتی می‌توانید با ورود به سایت تخفیفان از قیمت‌های بلیط‌های قطار مشهد تهران باخبر شوید و بلیط سفر خودتان را با قیمتی پایین تر نسبت به سایر آزانس های مسافرتی خریداری کنید.
 
هدف تخفیفان از ارائه این سرویس راحتی شما در سفر به مشهد و همچنین ذخیره بیشتر پول در جیب‌های شماست. همچنین اگر قصد اقامت در شهر مشهد را داشته باشید نیز میتوانید از پیشنهاد های تخفیفان برای هتل مشهد استفاده کنید و هزینه سفر خودتان را به حداقل برسانید.
 
 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بلیط قطار






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Samir : دوستان چه شهرایی هستید؟
حسن : سلام منم تحویل ۲۱ اسفند بوده هنوز هیچ خبری ازش نیست
تارا v4 : سلام همش دروغ همش دروغ تا کی این دروغامیخوان خورد ملت بدن منم ۲۱ اسفند تحویل بوده الان ۳ ماه هست تو تاخیر هست هیچ کس جوابگو نیست
پارس تبدیل پیش فروش به تارا : سلام دوستان دعوتنامه پیش فروش تیرماه اومد منم عصر ۲۹۷ تومن واریز کردم خدارو شکر در رفتیم وگرنه ضمضمه گران کردن داشتن باز هم
J4 : بله اقساطی بوده. امروز آخر وقت کارت ماشین پست شد. زنگ زدم شرکت گفتن تیر ماه موعد تحویلت هست ولی 12 خرداد شما آماده تحویل باش.خدا میدونه تحویل میدن یا نه.
امیر : اره داداش ولی الان ۱۹ م اینا فاکتور شده یعنی طلسم ۱۸ م شکست بلاخره داره فاکتور میشه نگران نباشید
سلطان : دوست عزیز هربار که پیامک میاد خیلی از دوستان هی میگن این اخرین پیامکه؟نه دوستان عزیز به احتمال قوی تا۱۵مرداد پیامک واریز شاهین جی میاد نگران نباشید
فروش فوری شاهین اتومات پذیرش 21 دی : نسبت به نظر قبلی دقیقاً هفته قبل هم یکی از دوستان همین وعده رو نقل کرد که گویا پذیرش های فروش فوری دو دسته شدن و پذیرش های 18 دی ماه و پذیرش 25 دی ماه دوستان من تماس گرفتم گفتند هیچی معلوم نیست حتی پذیرش 18 دی رو هم نگفت هنوز فاکتور شده بار ها این مسئله که یه سری ها میگن شرکت فروش فوری هارو دو قسمت کرده را بهش گفتم گفت ما همینقدر می‌دونیم و درباره این تقسیم ها هم چیزی خبر نداریم خلاصه این که مشابه صحبت این دوستمون را یا خودش یا یه بنده خدای دیگه هفته قبل مطرح کرده بود که بعد 18 دی را هفته بعد که این هفته باشه میدن الان دقیقاً همون هفته است و دوباره میگن بیست پنجمی هارو به قول خودش هفته بعد شروع میشه میتونید اسکرول کنید پایین صفحه پیدا کنید این وعده وعید های تکراری راه گشا نیست چند بار بحث تامین قطعات قسمت ساندروف را دارن میگن که باور کردنش سخته چرا که من به سبب کارم هر روز کامیون های حمل ماشین های سایپا رو میبینم که دارن شاهین اتومات با سانروف حمل می کنند و سانروف هم دارن مخلص کلام اینکه به هیچ عنوان شفاف سازی صورت نگرفته و همچین خبر هایی را هم نمیشه اعتماد کرد
مهران : سلام ۲۳ آبان ثبت نام کردن هنوز شاسی نشده جک s3 هر موقع هم تماس میگیرم هیچ جواب مشخصی نمیدن توروخدا کرمان موتور ثبت نام نکنین
وی۱ پلاس اردیبهشت : والا ما تحویل اردیبهشتیم هنوز فاکتور هم نشدیم.زودتر از موعد کجا بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسفند : از اینکه بدون یک ریال تو جیب شرکت سایپا باشه که بهتره
207 کد 60021 : سلام تحویل 29 اسفند. 26 /2 فاکتورشد.امروزم حمل بار تیک خورد.
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : دی ماهیاتاچندم فاکتورشدن خبری نیست ازشان
پرمیوم : مبارکتون باشه، به سلامتی و خوشی، مجوز خروج تون کی خورده بود
دوگانه : بعد فاکتور 3و4 روزه پلاک میشی
جومنگ : از این حرفها نزن زشته
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : سلام کوییک جی ایکس ار تا می فاکتور شده؟
سعید تیگو7 : سلام چه تاریخی تخصیص و فاکتور شد؟ وام کدام بانک و چه تاریخی واریز شد؟
احمد رضا : فردا الباقی واریزی 20 دی فاکتور میشه منتظر باشید دوستان رانا سوار
تیگو 7 پرو ا : دوستان ماشین روی کفی هر دوساعت داره جریمه میشه !!!!