بهترین سفر‌های پاییزی در سال ۹۷

 

بهترین سفر‌های پاییزی در سال ۹۷

 

رپورتاژ - سفر در این روز‌های رنگارنگ پاییز یکی از بهترین تفریح‌ها برای تجدید قوا است، برای سفری دل انگیز و تجربه دیدن شهری جدید برنامه ریزی کنید و بار سفر ببندید بدون شک اگر به همراه خانواده و یا دوستان سفر بروید و با هم ودر کنار هم خوش بگذرانید بهترین تجربه سفر می‌شود.

 

 

بهترین سفر‌های پاییزی در سال ۹۷

 

گشت و گذار در میدان تقسیم با تور استانبول


همیشه یکی از گزینه اولیه تور استانبول است مخصوصا اگر کمتر از یک هفته برای سفر فرصت داشته باشید؛استانبول با هوای پاییزی دلچسب و غذاهای خوشمزه دریایی که نم نم فصل صید آغاز شده بهترین خاطره را برایتان می‌سازد.
در اطراف میدان تقسیم یک هتل چهار ستاره دنج رزرو کنید و به همراه همسفرانتان در میدان قدم بزنید عکس یادگاری بگیرید؛ خیابان استقلال توریستی‌ترین خیابان استانبول است در امتداد این خابام هم جای خوبی برای اقامت است و هم دست رسی راحت به دیدنی‌های شهر و از جمله مترو و تراموا دارید. در این خیابان زیبای استانبول رستوران‌های مختلف ترکی را میبینید و مغازه‌ها و فروشگاهای مختلف در رقابت با یکدیگر خود نمایی می‌کنند. از هر برند ترک که فکرش را بکنید می‌توانید در این خیابان ببینید و خرید کنید.
به راحتی میتوانید به این سفر بروید آژانس آویسا با چارتر کردن پرواز‌های قشم ایر به مقصد استانبول تور‌های به صرفه‌ای را ارائه داده است؛ هر تعداد شبی که مایل باشید می توانید تورتان را رزرو کنید. تمام تور‌های آژانس دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان هستند و روز‌های زیبایی در انتظار شماست.

استانبول جنبه‌ها و مکان‌های فراوانی برای دیدن دارد از بناهای تاریخی و پر شکوه گرفته تا قدم زنی در گلخانه‌پارک که می توانید در کافه روبه دریا بنشید و بعد از یک قدم زنی در این باغ زیبا چای ترک و قهوه بنوشید.

تردید نکنید که انتخاب استانبول به عنوان مقصد در این روز‌ها یکی از بهترین شهر‌ها است برای قدم زدن و دیدن این شهر با آژانس اویسا تماس بگیرید.

 

 

بهترین سفر‌های پاییزی در سال ۹۷

 

قدم زدن در سواحل زیبا با تور تایلند

بهترین تور تایلند رزرو تور دو مقصدی ان است بانکوک شهری پر هیاهو و مدرن و زیبا که جان می دهد برای گشت و گذار شهری و خرید کردن و مزه کردن غذاهای خیابانی این شهر حتی بازار‌های ۲۴ ساعته دارد و همیشه امکان این را دارید که بچرخید  خرید کنید اما یادتان باشد در بازار های آسیایی چانه زدن را فراموش نکنید.

تور‌های منظم و خوبی در آژانس آویسا به مقصد تایلند برنامه‌ریزی شده است این تور‌ها با هواپیمایی ماهان به تایلند پرواز دارند و معمولا حدود ۷ شب و ۸ روز هستند برای ورود به تایلند گردشگران نیاز به اخذ ویزا دارند که کارشناسان آژانس مراحل اداری آن را انجام می‌دهند.

در بانکوک به بازار‌های شناور محلی بروید در این بازار‌ها انواع خوراکی ها و مداد غذایی با زورق‌های زیبا و رنگارنگ که در کانال های شهر شناور هستند محصولاتی را برای عرضه دارند دیدن مردم محلی و بازار رنگارنگ روی آب بسیار زیباست.
به میدان سیام بروید و از غذاهای خیابانی و خوشمزه تایلندی نوش جان کنید؛ برای خرید سیام پاراگون و مرکزخرید ام بی کی گزینه‌های مناسبی هستند.       
تمام هتل‌ها را برروی وب‌سایت آژانس اویسا بررسی کنید برای اقامت در پوکت و پاتایا حتما از بین هتل‌های پنج ستاره زیبا انتخاب کنید پوکت و پاتایا بیشتر جای خوش گذراندن و اقامت در هتل‌ و ساحل‌گردی است چند روز اقامت در ساحل را برای تفریح و آفتاب گرفتن خالی کنید ورزش‌های هیجان انگیز آبی را تجربه کنید و در آبهای کریستالی شنا کنید.
تمام تورهای آژانس آویسا دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه‌های خوشمزه تایلندی هستند و اقامتی دلچسبی را در این سفر تجربه کنید با آژانس آویسا تماس بگیرید وآماده سفر شوید.

 

 

بهترین سفر‌های پاییزی در سال ۹۷

 

 

تجربه سفر پاییزی در میان مردم گرجی با تور گرجستان


گرجستان در پاییز رنگارنگ شده و دیدنش را دو چندان توصیه می‌کنیم هم به ایران نزدیک است و هوایی خوش دارد؛ در عصر‌های دل انگیز پاییزی بر‌روی سنگفرش های قدیمی شهر تفلیس قدم بزنید و به موسیقی کهاز درون کافه‌های مختلف در خیابانها به کگوش می‌رسد توجه کنید در این شهر عرف است که موسیقی‌های زنده و مختلفی اجرا می‌شود در این کافه‌ها سالادهای خوش‌مزه گرجی را با نوشیدنی‌های خوش طعم نوش جان کنید. البته انواع غذاهای گوشتی را در گرجسان بسیار خوش طعم طبخ می‌کنند یادتان باشد در منوها متسوادی و چاکاپولی را سفارش دهید.


یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر خرید کردن است به گارلیا تفلیس بروید که مرکز خرید جدید و مجللی است که در نزدیکی میدان لیبرتی است. اینجا نه تنها فروشگاهای خوبی دارد بلکه امکانات سرگرمی‌کودکان ورستوران های مختلفی هم دارد تا خریدی آسوده خاطر را تجربه کنبد.  
بیشتر هتل‌های بین‌المللی در تفلیس هستند و خدمات خود را با بهترین کیفیت به گردشگران ارائه می‌دهند؛ هتل‌های چهار و پنج ستاره پیشنهاد آژانس آویسا را بررسی کنید و یکی از تور های ۳ یا ۴ شب گرجستان را ا پرواز‌های مستقیم و راحت قشم ایر رزرو کنید و برای دیدن تفلیس سفر کنید.
به همراه تمایم اعضای خانواده سفر بروید و همه را در کنار خود جمع کنید و با خود همراه سازید این تور‌ها برای راحتی شما دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه مفصل هتل نیز هستند.


برای کسب اطلاعات بیشتر از اطلاعات تور‌ گرجستان با آژانس آویسا تماس بگیرید و به دیدن گرجستان بروید.

 

منبع : ویرلن
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ویرلن , سفر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

بی ریا
0

ای بابا دلتون خوشه جیبتونم پر پول به فکر ما بدبخت بیچاره ها هم نیستید .
بهترین سفرهای پاییزی ای خدددددددددددددددددددددددداااااااااااااااااااا
14:45  1397/07/29
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مریم : واسه همه 1402بهمن ماه ،زده اولویت انتخابی 1
کیان : یه هفته قبل اینکه ماشین تحویل بدن اس میاد بری تکمیل وجه از آذر تا اسفند معلوم نمیکنه شایدم بمونه سال بعد اینا همیشه ۳ ماه عقبن
Sahar : سلام دوستان،من زخم خورده ۷ دی ماه هستم ک ثبت نام کردمو همه چیم ok بود ولی نامردا خودشون انصراف زدن برام،،الان منتظرم ایرانخودرو فروش بزاره،،ب نظر شماها ممکنه این روزا فروش بزارن؟
مسعود : شما از کجا خواندید یا مطلع شدید؟
اس ۵ ثبت نام ۲۲ مهر : دوستان اس ۵ بهتره یا ایکس ۵؟؟؟؟ حس خوبی به ایکس ۵ ندارم روخشو دوس ندارم😐
لیلا : سلام وقتتون بخیر .انشاالله برلی همه پیامک میاد .برای من پیامک سهند اومد ننوشتم امروز پیامک ساینا اومد.
j7 مشکی : گفتن تا 15 خرداد صبر کنید حمل شروع میشه
S3 BLK KRMAN : بی شرفها میگن باید حداقل یکماه صبر کنید. الان زنگ زدم خونم بجوش امده داریم میشیم مثل S5 ها که 7-8 ماه هست تو نوبت رفتن
اکبر : خواهشا هر کی خبری داشت اینجا بگه مخصوصا کسایی که شکایت طرح کردن
S3-Esfahan : دادا تماس گرفتیم خیلی با راحتی فرمودند تحویلها یکماه دیگه به تعویق افتاده ، گفتم پس چرا بیمه کردید ؟ چرا شماره کردید ؟ گفت ایناش به ما مربوط نیست . اینهم تصمیم امروزشون بوده که حداقل یکماه دیگه ماشین پلاک شده رو نیگر دارن ا نفرستن دست مشتری
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیرعلی دوگانه اسفند : سلام اینطور که معلوم هستش بهمن ماهیا تا 20تم زمان تکمیل وجه دارن و دوستان دیماهی تا 20تم فاکتور و پلاک میشوند واز 20تم ببعد نوبت به ارسال دعوتنامه اسفند میشود اگر شما هم بااین نظر موافق هستید لایک کنید
من : درود،هنوزم مایه ای جز صداقت توی کلامت نمیتونم تصور کنم،تشکر
دوگانه دیماه : 27فروردین تکمیل وجه کردم خبری نیست بدون ابشن 140768000پرداخت کردم البته اون خوردش یادم نیس
ایکس 33 اتومات اسماعیل : فرشید جان هنوز فاکتور شروع نشده
علی : دایی شما نوش جونش من پونزده بهمن کوییک ار اتومات تکمیل وجه کردم هنوز فاکتورم نشده
رانا 30 بهمن تکمیلی 13 دی : به سلامتی ، چندم فاکتور. شده بودی
رانا 11دی/تحویل 30بهمن : بله بخاطر همین هست بنظر شما
بهمن : دی ماهی ها همه فاکتور شدید یا هنوز مونده؟میشه بگید کیا هنوز فاکتور نشدن از دی ماهی ها
فرهاد : اگه تکمیل نکنیم پیامک سفارشی نمیاد ؟؟
محمد امین : سلام طبق خبرهای درج کرده از مدیران خودرو فردا ثبت نام محصولات فونیکس با قیمت غیر قطعی رو داریم آقا فرشید عزیز نظر شما چیه؟؟