با نیسان ماکسیما 2019 آشنا شوید؛ یک ژاپنی تمام عیار

 

با نیسان ماکسیما 2019 آشنا شوید؛ یک ژاپنی تمام عیار

 
این روزها چشم تمامی علاقه مندان به صنعت حمل و نقل به نمایشگاه خودروی لس آنجلس دوخته شده است. مثل ادوار گذشته، امسال نیز برخی از مطرح ترین خودروسازان جهان در این نمایشگاه گرد هم آمده و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
 
نیسان یکی از این خودروسازان است که تصمیم گرفته از فیس لیفت نسل کنونی ماکسیما در لس آنجلس رونمایی کند. برخلاف روش مرسوم کره ای ها که علاقه زیادی به تغییرات زیاد دارند، نیسان محتاطانه تر عمل کرده و روشی تکاملی را در پیش گرفته است. به عبارت بهتر فیس لیفت ماکسیما تغییرات اندک اما مثبتی را به خود دیده است.
 
 
در نمای روبرو سپر جدید اولین نکته ایست که جلب توجه می کند، با تجدید نظری که در قسمت ورودی های هوا و شکل چراغ های مه شکن انجام شده، نیسان ماکسیمای 2019 اکنون بروزتر و مدرن تر احساس می شود. علاوه بر سپر، چراغ های اصلی نیز اکنون به فناوری LED مجهز شده و از گرافیک داخلی پیچیده تری برخوردار هستند.
 
طراحان نیسان در نمای عقب نیز بازنگری نموده و در بخش هایی مثل چراغ های اصلی و خروجی های اگزوز تغییراتی را اعمال کرده اند، همچنین در تریم SR یک اسپویلر کوچک به قسمت انتهایی اضافه شده است.
 
برای هر چه متمایزتر شدن فیس لیفت ماکسیما، نیسان رینگ های 19 اینچی جدید و رنگی خاص به نام  Sunset Drift را به لیست آپشن های این سدان محبوب اضافه کرده است.
 
در داخل کابین نیسان شاهد تغییراتی جزئی در الگوی روکش صندلی ها، سقف و ستون ها هستیم. البته ظاهرا این موارد به تریم های SR و پکیج Platinum Reserve محدود شده اند. به غیر از آنها نشان دهنده های پشت فرمان، پنل درها، غربالک فرمان، تودوزی ها و کیفیت مواد به کار رفته در قسمت های مختلف نیز بهبود پیدا کرده اند.
 
به گفته نیسان، تمامی تریم های ماکسیمای 2019 به غیر از تریم S، نسخه ارتقا یافته ای از رادیوی ماهواره ای SiriusXM و سیستم مسیریاب Door to Door را دریافت می کنند.
 
در نسخه فیس لیفت نیسان ماکسیما، پکیج Safety Shield 360 برای تریم پلاتینوم به صورت استاندارد عرضه می شود. این پکیج امکاناتی از قبیل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، اخطار نقاط کور، اخطار وجود ترافیک در پشت، سیستم نوربالای هوشمند و ترمز اضطراری خودکار حین حرکت در دنده عقب را دارد.
 
مثل سابق ماکسیمای 2019 نیروی خود را از یک موتور 3.5 لیتری V6 دریافت می کند. این موتور 300 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور داشته و در حالت استاندارد با گیربکس CVT Xtronic ترکیب می شود. S، SV، SL، SR و پلاتینوم تریم های مختلف این سدان ژاپنی به شمار می روند.
 
درباره قیمت فیس لیفت ماکسیما فعلا حرفی به میان نیامده، اما بعید است که رقم چشمگیری به آن اضافه شود. بد نیست اشاره کنیم مدل پایه یا همان تریم S از ماکسیمای 2018 برابر با 33,420 دلار و مجهزترین مدل یا همان تریم پلاتینوم برابر با 41,090 دلار قیمت دارند، این ارقام بدون احتساب مالیات هستند.
 
 
در کنار ماکسیما، نیسان از فیس لیفت کراس اوور مورانو نیز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کرده است. در این اتومبیل هم طراحان نیسان رویه مشابهی را در پیش گرفته و به تغییرات خفیف و مثبت بسنده کرده اند.
 
 
در نمای روبرو، فیس لیفت مورانو با ورودی های هوای مثلثی شکل در گوشه های سپر از نسخه قبلی متمایز می شود، همچنین یک قطعه کرومی از زیر سپر امتداد یافته و با جلوپنجره V شکل معروف نیسان ترکیب زیبایی را پدید آورده است. مثل ماکسیما، مورانوی 2019 نیز از چراغ های اصلی LED بهره می برد.
 
چراغ های مه شکن LED با طراحی متفاوت، رینگ های بازطراحی شده 18 و 20 اینچی، چراغ های عقب بروز شده و سه رنگ جدید قابل انتخاب برای بدنه، از دیگر ویژگی های مورانو 2019 به شمار می روند.
 
در داخل کابین دامنه تغییرات محدودتر بوده و در تریم های مختلف از اجزای فلزی و چوبی برای تزئین قسمت های گوناگون استفاده شده است. تریم های SL و بالاتر از این به بعد با سیستم اینفوتینمنت NissanConnect به دست مشتریان خواهند رسید. سیستم مسیریاب بهبود یافته، نمایش سه بعدی ساختمان ها، نمایش داده های ترافیکی و امکان جستجوی آنلاین مکان های مورد علاقه از جمله قابلیت های سیستم اینفوتینمنت NissanConnect هستند.
 
 
تمامی تریم های فیس لیفت مورانو با تجهیزات کمکی مفیدی مثل اخطار باقی ماندن شی یا کودک بر روی صندلی عقب (Rear Door Alert) و سیستم های اخطار هوشمند به راننده (Intelligent Driver Alertness) ارایه خواهند شد.
 
طبق انتظار خریداران این کراس اوور خوش استیل خواهند توانست پکیج Safety Shield 360 را سفارش دهند. مثل گذشته وظیفه تامین نیروی مورانو بر عهده همان موتور 3.5 لیتری V6 با 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور گذاشته شده است. این موتور در همکاری با گیربکس Xtronic چرخ های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت وادار می کند.
 
همانند فیس لیفت ماکسیما، قیمت فیس لیفت مورانو نیز مشخص نشده است. پیش از این بهای این کراس اوور ژاپنی بدون احتساب مالیات بین 31,000 تا 42,430 دلار متغیر بود.
 
 
 

منبع (source)

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , ماکسیما






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

ايرانى
1

٤١٠٠٠ دلار با احتساب دلار يازده هزار تومنى هم مى شه ٤٥٠ ميليون، تازه قبل از عوارض و ماليات و گمرك.
23:49  1397/09/16
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا 120
0

گیربکس اتوماتیک نیسان خیلی ضعیفه نسبت به تویوتا و حتی هوندا... میشه گفت ضعیفترین گیربکس اتوماتیک در بازار آمریکای شمالی... مخصوصا بعد از همکاری گسترده با رنو دیگه نیسان سابق نشد.. البته هرگز گیربکس اتومات خوب رو این ماشین نصب نشده و محصول شرکتی وابسته به خود خودروساز هستن.... نظر خودتونو بنویسین لطفا و احساسی هم برخورد نکنین...سپاس
23:12  1397/09/15
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Amir s3 : سلام دوستان توجه کنید با لایک کردن و اینجا حرف زدن چیزی درست نمیشه شرکت به نفع خودش یک طرف سود میبر ۱.میگن پولتو با سود تاخیر میدم ۲ما دیگر اگر بد ۲.ماشین خودتو میدم ۶ ماه دیگر (اگر ماشین تولید میشه الان بد چه فرقی داره شاید ۶ ماه دیگه هم گفتی نمیدم یا بهونه جدید اوردی) ۳.ماشین های که جایگزین کردی همه قیمت بیشتر یا مورد تایید ما نیستنما در توان این مبالغ سنگین نداریم ۴.داخل پیام تبدیل خودرو نوشتین با شرایط ویژ جایگزین کنیم الان دارید میگید مابه تفاوت باید پرداخت بشه حداقل باقیشو اقساط کنید دوستان دقت کنید چه ما مالباختگان جک s3 و x5و j4 بهتر با اعتراض جلو شرکت یا حداقل وزارت صمت بتونیم حق خودمون بگیریم و باعث اگاه شدن بقیه افراد بشیم تا از این خودرو ساز خرید نکن یه روز نزدیک انتخاب کنیم و مراجعه کنیم یاحق
تارا : مبارکتون باشه ،راسته وضعیت بدنه خیلی ضعیفه ؟!
تارادستی سفید : سلام لطفاً هرکسی خودش زنگ بزنه شکایت کنه پیگیر خودرو خودش بشه مال من تحویل 25 مهرماه هنوز فاکتور نشدم فروش فوری
تارادستی سفید : سلام لطفاً هرکسی خودش زنگ بزنه شکایت کنه مال من تحویل 25 مهرماه هنوز فاکتور نشدم
مجید : دوستان کسی اطلاع از جریمه تاخیر سایپا داره من دوم شهریور تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم به نظرتون جریمه تاخیر تو این چهار ماه چقدره
رعیت حلال خور : خوش به حالتون
متین : منم شرایط شمارو دارم ببینیم بعدا باز یه چند ماه دیگ شاید پیام بیاد شایدم زودتر بیاد شایدم سوخته باشه نوبتمون
متین : ببخشید وقتی بنویسه موردی یافت نشد یعنی چی؟یعنی نوبت ما به همین سادگی سوخت؟ مگه به‌ همه نوبت ندادن؟ چه وضعشه اخه
متین : بنده هم همین شرایطو دارم دقیقا چیکار کنیم؟؟باید شکایت کنیم ازشون صد درصد
متین : برای من هم همین رو مینویسه دقیقا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : سلام منم بیستم آبان هستم هنوز خبری نیست دنا پنج دنده
محمد : سلام داداش کوچه را اشتباهی اومدی 😂 اینجا کوچه 207 هست
صادق تیگو هفت هیبرید +e : سلام. من بیستم از بم خروج خورد و پنج شنبه بیست و دوم رسید شیراز
افشین : سلام. 30 مهر آپشنال رنگ سفید، دوشنبه گذشته تحویل گرفتم
امیر علی : درود بر شما..من از نمایندگی سوال کردم گفت فقط مانیتور خالی داره.دوربین دنده عقب و دکمه رو فرمان خودت باید بذاری..البته گفت بعضی مواقع مانیتور با دوربین می ذارن
محمدعلی : سلام. صبح بخیرالان پبامک اومد
کوییک اتومات : سلام وقت بخیر از کوییک های اتومات سامانه یکپارچه خبری ندارید؟ من اولویت پاییز 1403 هستم اما هنوز خبری بابت واریز وجه برام نیومده
اسماعیل : سلام،پذیرش2مهر فاکتور شدم 11960354
207 پانا اتومات مهر 403 : من دیروز وجه دعوتنامه رو به حساب صاحب حواله واریز کردم تکمیل وجه انجام داده اما تو میز خدمت هنوز میزنه در حال تکمیل وجه برای بقیه دوستان که واریز کردن هم همینجوریه؟
207 : واقعا متاسفم واسه کسایی امثال شما