با نیسان ماکسیما 2019 آشنا شوید؛ یک ژاپنی تمام عیار

 

با نیسان ماکسیما 2019 آشنا شوید؛ یک ژاپنی تمام عیار

 
این روزها چشم تمامی علاقه مندان به صنعت حمل و نقل به نمایشگاه خودروی لس آنجلس دوخته شده است. مثل ادوار گذشته، امسال نیز برخی از مطرح ترین خودروسازان جهان در این نمایشگاه گرد هم آمده و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
 
نیسان یکی از این خودروسازان است که تصمیم گرفته از فیس لیفت نسل کنونی ماکسیما در لس آنجلس رونمایی کند. برخلاف روش مرسوم کره ای ها که علاقه زیادی به تغییرات زیاد دارند، نیسان محتاطانه تر عمل کرده و روشی تکاملی را در پیش گرفته است. به عبارت بهتر فیس لیفت ماکسیما تغییرات اندک اما مثبتی را به خود دیده است.
 
 
در نمای روبرو سپر جدید اولین نکته ایست که جلب توجه می کند، با تجدید نظری که در قسمت ورودی های هوا و شکل چراغ های مه شکن انجام شده، نیسان ماکسیمای 2019 اکنون بروزتر و مدرن تر احساس می شود. علاوه بر سپر، چراغ های اصلی نیز اکنون به فناوری LED مجهز شده و از گرافیک داخلی پیچیده تری برخوردار هستند.
 
طراحان نیسان در نمای عقب نیز بازنگری نموده و در بخش هایی مثل چراغ های اصلی و خروجی های اگزوز تغییراتی را اعمال کرده اند، همچنین در تریم SR یک اسپویلر کوچک به قسمت انتهایی اضافه شده است.
 
برای هر چه متمایزتر شدن فیس لیفت ماکسیما، نیسان رینگ های 19 اینچی جدید و رنگی خاص به نام  Sunset Drift را به لیست آپشن های این سدان محبوب اضافه کرده است.
 
در داخل کابین نیسان شاهد تغییراتی جزئی در الگوی روکش صندلی ها، سقف و ستون ها هستیم. البته ظاهرا این موارد به تریم های SR و پکیج Platinum Reserve محدود شده اند. به غیر از آنها نشان دهنده های پشت فرمان، پنل درها، غربالک فرمان، تودوزی ها و کیفیت مواد به کار رفته در قسمت های مختلف نیز بهبود پیدا کرده اند.
 
به گفته نیسان، تمامی تریم های ماکسیمای 2019 به غیر از تریم S، نسخه ارتقا یافته ای از رادیوی ماهواره ای SiriusXM و سیستم مسیریاب Door to Door را دریافت می کنند.
 
در نسخه فیس لیفت نیسان ماکسیما، پکیج Safety Shield 360 برای تریم پلاتینوم به صورت استاندارد عرضه می شود. این پکیج امکاناتی از قبیل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، اخطار نقاط کور، اخطار وجود ترافیک در پشت، سیستم نوربالای هوشمند و ترمز اضطراری خودکار حین حرکت در دنده عقب را دارد.
 
مثل سابق ماکسیمای 2019 نیروی خود را از یک موتور 3.5 لیتری V6 دریافت می کند. این موتور 300 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور داشته و در حالت استاندارد با گیربکس CVT Xtronic ترکیب می شود. S، SV، SL، SR و پلاتینوم تریم های مختلف این سدان ژاپنی به شمار می روند.
 
درباره قیمت فیس لیفت ماکسیما فعلا حرفی به میان نیامده، اما بعید است که رقم چشمگیری به آن اضافه شود. بد نیست اشاره کنیم مدل پایه یا همان تریم S از ماکسیمای 2018 برابر با 33,420 دلار و مجهزترین مدل یا همان تریم پلاتینوم برابر با 41,090 دلار قیمت دارند، این ارقام بدون احتساب مالیات هستند.
 
 
در کنار ماکسیما، نیسان از فیس لیفت کراس اوور مورانو نیز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کرده است. در این اتومبیل هم طراحان نیسان رویه مشابهی را در پیش گرفته و به تغییرات خفیف و مثبت بسنده کرده اند.
 
 
در نمای روبرو، فیس لیفت مورانو با ورودی های هوای مثلثی شکل در گوشه های سپر از نسخه قبلی متمایز می شود، همچنین یک قطعه کرومی از زیر سپر امتداد یافته و با جلوپنجره V شکل معروف نیسان ترکیب زیبایی را پدید آورده است. مثل ماکسیما، مورانوی 2019 نیز از چراغ های اصلی LED بهره می برد.
 
چراغ های مه شکن LED با طراحی متفاوت، رینگ های بازطراحی شده 18 و 20 اینچی، چراغ های عقب بروز شده و سه رنگ جدید قابل انتخاب برای بدنه، از دیگر ویژگی های مورانو 2019 به شمار می روند.
 
در داخل کابین دامنه تغییرات محدودتر بوده و در تریم های مختلف از اجزای فلزی و چوبی برای تزئین قسمت های گوناگون استفاده شده است. تریم های SL و بالاتر از این به بعد با سیستم اینفوتینمنت NissanConnect به دست مشتریان خواهند رسید. سیستم مسیریاب بهبود یافته، نمایش سه بعدی ساختمان ها، نمایش داده های ترافیکی و امکان جستجوی آنلاین مکان های مورد علاقه از جمله قابلیت های سیستم اینفوتینمنت NissanConnect هستند.
 
 
تمامی تریم های فیس لیفت مورانو با تجهیزات کمکی مفیدی مثل اخطار باقی ماندن شی یا کودک بر روی صندلی عقب (Rear Door Alert) و سیستم های اخطار هوشمند به راننده (Intelligent Driver Alertness) ارایه خواهند شد.
 
طبق انتظار خریداران این کراس اوور خوش استیل خواهند توانست پکیج Safety Shield 360 را سفارش دهند. مثل گذشته وظیفه تامین نیروی مورانو بر عهده همان موتور 3.5 لیتری V6 با 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور گذاشته شده است. این موتور در همکاری با گیربکس Xtronic چرخ های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت وادار می کند.
 
همانند فیس لیفت ماکسیما، قیمت فیس لیفت مورانو نیز مشخص نشده است. پیش از این بهای این کراس اوور ژاپنی بدون احتساب مالیات بین 31,000 تا 42,430 دلار متغیر بود.
 
 
 

منبع (source)

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , ماکسیما






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

ايرانى
1

٤١٠٠٠ دلار با احتساب دلار يازده هزار تومنى هم مى شه ٤٥٠ ميليون، تازه قبل از عوارض و ماليات و گمرك.
23:49  1397/09/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
داریوش ۲ اردیبهشت : یه بار بگو آشغال خیالمون راحت بشه
T9 مهدی : سلام دوستان ثبت نام پارسال اسفند ماه کسی داریم؟
شاهین پلاس : در واقع همون ۸۰۰ تومن که واریز کردیم می‌ارزه نه ۱۵۰۰ بازار
T9 مهدی : سلام دوستان اسفند پارسال ثبت نام کردم الان بیمه نامه سبز شده و الان تو مرحله صدور پلاکه،چقدر زمان میبره خودرو تحول بدن؟
شاهین پلاس : تکمیل وجه ۲۶ اسفند تحویل ۶ مهر
cvt : فکر کنم فعلا cvt تا دو ماه آینده تولید نداشته باشه من 18 اسفند هستم
cvt : الان دنده ای بگیرین 500 سود داره براتون
سجاد۲اردیبهشت : سلام ازمن ۱۱۹۴۰۱۱۵هست ..من یک اردیبهشت واریزکردم ولی میگن دوم نشسته
نازنین : خبری از تیری ها نیست حتما امده دعوتنامه
x5 : یه عقده ای بدبخت که از سر سوزش زر زیاده زده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسقاطی اردیبهشت : زمانی که ثبت نام کردی شرکت بیمه رو انتخاب کردی الان نیاز نیست کاری بکنی ماشین صفر خودش بیمه داره سند ماشین اومد بهت بیمه هم میدن
ساینا : احمد جان ، شماره پذیرش هیچ ربطی به نوبت تحویل نداره
علی بی پلاک : اقا نمایندگی نمیتونه کاری کنه عزیزانی که میگن برین نمایندگی شهرتون نمیشه هممون اگ بریم شرکت بهتره نتیجه بیشتری داره نمایندگی هیچکارس جان من گوش کنید بیایید تهران اگ واقعا ماشین میخاین اگ مهم نیس براتون برین همون نمایندگی تا بفهمین من چی میگم
دنا اپشنال : من تحویل 16 مهرم تیتانیوم هیچ خبری نیست فعلا
207 فلز تحویل 27 آبان : سلام دوست عزیز برای فوق العاده ها تحویل آبان پیام اومده؟من حواله خریدم دسترسی ندارم
محمد : من زنگ زدم نمایندگی پرسیدم گفت یعنی اولین اولویت برای فاکتور شمایید
سقف شیشه ای قالپاق پیش فروش : خدایا الان توی کاستومر نگاه کردم زده قراردادهای دهه سوم تیر سال 1404 در حال فاکتور می باشد .مگه میشه پس کی میخواد تیر ماهیا تموم بشه .اگه تیر ماهی کسی مونده فاکتور بشه این زیر اعلام کنه
علی بی پلاک : داداش عزیز شنبه همه تهران جلو شرکتن بیا تهران شرکت باید درست کنه نمایندگی با سوپر مارکت محلتون هیچ فرقی نداره
حسین : اگه کد کلاس ماشین تغییر کنه اپشناش تغییر میکنه ،اگر که تغییری نکنه همون مشخصات قبلیه
علی بی پلاک : شماره پذیرش سیم کارتتو بده با فارسی تا بریم پذیرش