رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ - ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید و معتبر را به عنوان بهترین راهکار سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ که میتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطبان و افزایش مشتریان شما داشته باشد معرفی کرد.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چرا به عنوان بهترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل شناخته میشود؟ چطور از رپورتاژ برای بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده کنیم ؟

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

رپورتاژ آگهی بدلیل پتانسیل های فراوانی که دارد طی سال های اخیر توانسته است مدل تبلیغات اینترنتی و سئو در ایران را دگرگون کند. این روش تبلیغاتی حتی از نظر کاربران سایت ها نیز حذاب تر از سایر روش های تبلیغاتی است!

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر و یا مقاله است که به سفارش برند ها و کسب و کار ها در سایت های خبری پربازدید منتشر می‌شود.

 

 

انواع رپورتاژ آگهی

  • محتوای کاملا تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات، درقالب خبر
  • محتوای خبری که همراه با اطلاع رسانی ، یک برند ، کالا یا خدمت را معرفی میکند
  • مقاله آموزشی که همراه با بحث آموزشی مرتبط، یک سرویس یا کالا و یا یک برند را معرفی و تبلیغ میکند
  • رپورتاژ هایی که جنبه تبلیغاتی ندارند و صرفا حاوی یک متن خبری یا آموزشی مرتبط هستند و صرفا برای لینک سازی و بهبود رتبه سایت در گوگل کاربرد دارند
  • رپورتاژ هایی که صرفا برای اطلاع رسانی خبری منتشر میشوند و حاوی جملات تبلیغاتی ، انکر تکست و هایپرلینک نیستند

 

بخش های مختلف رپورتاژ آگهی

  • تیتر خبری جذاب، که مانند تیتر سایر خبر ها در صفحه اول خبرگزاری ها منتشر میشود
  • تصویر شاخص خبر، که معمولا در صفحه اول سایت های خبری نمایش دارد و بهتر است لوگوی برند را تبلیغ کند
  • متن خبر که در بهترین حالت بین 500 تا 1500 کلمه است و باید استانداردهای خبری ، سئو و برندینگ را داشته باشد
  • تصاویر داخل متن خبر که برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا و ارتباط بهتر با مخاطب طراحی میشود
  • انکر تکست و هایپرلینک های که به صفحه اول و بخش های مرتبط سایت شما لینک میشود.

 

نکاتی برای دریافت بهترین بازخورد از انتشار رپورتاژ

  • انتشار در صفحه اصلی سایت های خبری معتبر و پربازدید که اتوریتی بالایی دارند
  • انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری و تخصصی مرتبط با فعالیت شما
  • برای هر سایت خبری یک محتوای مخصوص تهیه کنید
  • انتشار مطالب در سایت های مختلف با فاصله زمانی، باتوجه به تقویم سالیانه و برنامه سئو سایت

 

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ

  • تولید محتوا براساس تکنیک های جدید سئو
  • تولید محتوا براساس اصول بازاریابی محتوا و برندینگ
  • تولید محتوای رپورتاژ باتوجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده
  • پرهیز از نوشتن جمات تبلیغاتی بیش از حد
  • پرهیز از نوشتن متن رپورتاژ با تمرکز بیش از حد بروی کلمات کلیدی و غافل شدن از مخاطبی که میخواهد متن خبر را بخواند
  • احترام به اعتبار سایت منتشر کننده خبر و احترام به مخاطبانی که محتوا را مشاهده میکنند، به این معنی که محتوای رپورتاژ حرفی برای گفتن داشته باشد و مخاطب را از خبری مطلع سازد و یا موضوعی را آموزش دهد. محتوای رپورتاژ نباید صرفا یک کاتالوگ تبلیغاتی در قالب خبر باشد، زیرا در اینصورت مخاطب مطلب را مطالعه نخواهد کرد و قاعدتا تاثیری هم از نظر بازاریابی و برندینگ برای شما نخواهد داشت
  • تولید محتوای خبر بصورتی که مخاطب با مطالعه آن نسبت به برند شما جذب شود و همچنین کنجکاو شود که به وب سایت شما مراجعه کند.

 

بهترین راه برای اطمینان از تاثیرگذاری کامل رپورتاژ آگهی مراجعه به وب سایت شرکت ویرلن است.

ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.

مجموعه معتبر ویرلن با تجربه ای که از انتشار بیش از 7000 رپورتاژ آگهی برای برند های پرطرفدار و استارت اپ ها دارد ، بالاترین کیفیت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه میدهد.

ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 100 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است ویرلن در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.

همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت ویرلن است.

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ آگهی برای تاثیرگذاری بهتر در سئو سایت

  • قبل از انتشار نسبت به فالو و دائمی بودن هایپرلینک ها اطمینان حاصل کنید
  • مهم ترین کلمات کلیدی خود را به صفحه مرتبط با آن لینک کنید
  • تنها یک کلمه یا واژه به صفحه اول لینک داده شود و مابقی کلمات به صفحات داخلی مرتبط لینک شود
  • 3 تا 5 هایپرلینک بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ است
  • در رپورتاژ های مختلف کلمات مرتبط را به صفحه مورد نظر لینک دهید و از لینک دهی کاملا تکراری خوداری کنید
  • در 70 درصد رپورتاژ ها مهمترین کلمه به صفحه مربوطه لینک شود، 20 درصد نیز کلمات مرتبط و نزدیک به کلمه اصلی لینک شود و 10 درصد موارد هم یک واژه طولانی تر شامل کلمه کلیدی اصلی را لینک دهید
  • در حداقل 20 درصد موارد نام برند خود را به صفحه اصلی سایت لینک دهید

 

در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.


 

منبع: ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , دیجیتال مارکتینگ , سئو SEO , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابی : آقا حمیدرضا ، خاکستری متالیک همون خاکستری تیره هستش درستش طوسی روشن یا ناردوگری هستش
سلطان : سلام دوستان عزیز خواهشا دنبال حاشیه نرید ایا کسی خداوکیلی میدونه بخشنامه بعدی شاهین برای طرح پیش فروش کی پیامکش برامون میاد ممنون میشم اگه سریع جواب بدید سپاسگزارم
Amir s3 : سلام دوستان من امروز تماس گرفتم با ۱۶۲ و اطلاع دادم گفت اگر بشه به 20:30 ارجاع مید که پخش بشه خواهشا شما هم تماس بگیرید در ضمن من چهارشنبه با شرکت تماس گرفتم خودروهای جایگزین گفتن J4 و j7 برقی هست تحویل بهمن T8وT9 تحویل اسفند X5وBx3 تحویل اردیبهشت وگفت شرایط این هفته اعلام میکنه به نمایندگی خواستم بدونید ما از دوسر ضرر هستم فقط باید پیگیر باشیم که ماشین خودمونو تحویل بدن قبل از عید اولین قدم صداوسیما و دومین قدم اعتراض جلو شرکت هست وداخل رسانه ها اعلام بشه خدایی خسته شدیم یاحق
J4 سفید اهواز : سلام ثبت نام اردیبهشت روز چهارشنبه تماس گرفتن ۵ شنبه بیاید تحویل صبح با ذوق و شوق لباس داشتیم میپوشیدم که بریم بعد از ۷ ماه ماشین تحویل بگیریم که زنگ زدن گفتم ماشین مشکل برنامه داره تا از تهران بفرستن هفته دیگه تحویل میدیم این هم از ماشین تولید ایران
خسته از کرمان موتور : من هم در ان نمایندگی ثبت نام کردم موقع ثبت نام میگفتن سر تاریخ ماشین رو تحویل میدن الان بعد از گذشت ۶ ماه هنوز از ماشین خبری نیست واقعا بی مسولیت هستن فقط میخوان پول مردم رو بگیرن بعد دیگه میگن تو دست ما نیست ۲۵ اذر هم چک اول رو برداشت میکنن اصلا کسی جواب درست حسابی هم نمیده
ثبت نام کرمان موتور اردیبهشت : آیکون سبز این بالاهست هست رای بدیدببینیم چندنفرزنگ زدن💚💚💚
ابراهیم : سلام وقت شما بخیر، از تاریخ فاکتور پیش فروشا خبر ندارید؟
ثبت نام کرمان موتور اردیبهشت : دوستان توکامت قبل‌ روایکن سبزبزنید رای بدیدببینیم چندنفرزنگ زدن به صداسیما تشکروسپاس
علی : سلام دوستان شاهین دنده ای تا تحویل چه ماهی فاکتور شده..ممنون میشم بگید
امیر : من ۱۹ آبان واریز کردم و۲۱آذر فاکتور شدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سجاد : منم همین حرف شما را میزنم فاکتور شدن رو هیچ نظمی نیست
زهرا : سلام کسی خبر داره واریز وجه دوم سورن پلاس تحویل اسفند کی میاد
207 اتو تیر : اگه این گرونی نصیبتون شده 490 میلون دیگه باید پرداخت کنی
تیگو 7 پرومکس : در جواب شعبان من ثبت قراردادم 6 ابانه همه چی هم سبزه ولی مدارکم نیومده فعلا خبری نیست عجله نکن داداش تخویل ما اسفنده
بهزاد : حتما مشکلی داره
ساینا است 85 گانه : سلام پذیرش 26 شهریور هستم 5 آذر فاکتور شدم هنوز پلاک نشدم
207 ارتقاع یافته اسفند : بله خیالتون راحت باشه
تکسوز هیدرولیک : جو بازار سیمی ولی برقی پیشرفته تر و گران تر هست داخل کارخانه
محمدی : سلام وقتی فاکتور میشه این پیام میاد ولی هنوز پلاک نشده من چند تا دارم برا همشون وقتی فاکتور شدن این پیام اومده
اریزو5 : سلام.از طریق پلیس من، بارکد پستیشو بگیر