رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ - ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید و معتبر را به عنوان بهترین راهکار سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ که میتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطبان و افزایش مشتریان شما داشته باشد معرفی کرد.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چرا به عنوان بهترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل شناخته میشود؟ چطور از رپورتاژ برای بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده کنیم ؟

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

رپورتاژ آگهی بدلیل پتانسیل های فراوانی که دارد طی سال های اخیر توانسته است مدل تبلیغات اینترنتی و سئو در ایران را دگرگون کند. این روش تبلیغاتی حتی از نظر کاربران سایت ها نیز حذاب تر از سایر روش های تبلیغاتی است!

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر و یا مقاله است که به سفارش برند ها و کسب و کار ها در سایت های خبری پربازدید منتشر می‌شود.

 

 

انواع رپورتاژ آگهی

  • محتوای کاملا تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات، درقالب خبر
  • محتوای خبری که همراه با اطلاع رسانی ، یک برند ، کالا یا خدمت را معرفی میکند
  • مقاله آموزشی که همراه با بحث آموزشی مرتبط، یک سرویس یا کالا و یا یک برند را معرفی و تبلیغ میکند
  • رپورتاژ هایی که جنبه تبلیغاتی ندارند و صرفا حاوی یک متن خبری یا آموزشی مرتبط هستند و صرفا برای لینک سازی و بهبود رتبه سایت در گوگل کاربرد دارند
  • رپورتاژ هایی که صرفا برای اطلاع رسانی خبری منتشر میشوند و حاوی جملات تبلیغاتی ، انکر تکست و هایپرلینک نیستند

 

بخش های مختلف رپورتاژ آگهی

  • تیتر خبری جذاب، که مانند تیتر سایر خبر ها در صفحه اول خبرگزاری ها منتشر میشود
  • تصویر شاخص خبر، که معمولا در صفحه اول سایت های خبری نمایش دارد و بهتر است لوگوی برند را تبلیغ کند
  • متن خبر که در بهترین حالت بین 500 تا 1500 کلمه است و باید استانداردهای خبری ، سئو و برندینگ را داشته باشد
  • تصاویر داخل متن خبر که برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا و ارتباط بهتر با مخاطب طراحی میشود
  • انکر تکست و هایپرلینک های که به صفحه اول و بخش های مرتبط سایت شما لینک میشود.

 

نکاتی برای دریافت بهترین بازخورد از انتشار رپورتاژ

  • انتشار در صفحه اصلی سایت های خبری معتبر و پربازدید که اتوریتی بالایی دارند
  • انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری و تخصصی مرتبط با فعالیت شما
  • برای هر سایت خبری یک محتوای مخصوص تهیه کنید
  • انتشار مطالب در سایت های مختلف با فاصله زمانی، باتوجه به تقویم سالیانه و برنامه سئو سایت

 

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ

  • تولید محتوا براساس تکنیک های جدید سئو
  • تولید محتوا براساس اصول بازاریابی محتوا و برندینگ
  • تولید محتوای رپورتاژ باتوجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده
  • پرهیز از نوشتن جمات تبلیغاتی بیش از حد
  • پرهیز از نوشتن متن رپورتاژ با تمرکز بیش از حد بروی کلمات کلیدی و غافل شدن از مخاطبی که میخواهد متن خبر را بخواند
  • احترام به اعتبار سایت منتشر کننده خبر و احترام به مخاطبانی که محتوا را مشاهده میکنند، به این معنی که محتوای رپورتاژ حرفی برای گفتن داشته باشد و مخاطب را از خبری مطلع سازد و یا موضوعی را آموزش دهد. محتوای رپورتاژ نباید صرفا یک کاتالوگ تبلیغاتی در قالب خبر باشد، زیرا در اینصورت مخاطب مطلب را مطالعه نخواهد کرد و قاعدتا تاثیری هم از نظر بازاریابی و برندینگ برای شما نخواهد داشت
  • تولید محتوای خبر بصورتی که مخاطب با مطالعه آن نسبت به برند شما جذب شود و همچنین کنجکاو شود که به وب سایت شما مراجعه کند.

 

بهترین راه برای اطمینان از تاثیرگذاری کامل رپورتاژ آگهی مراجعه به وب سایت شرکت ویرلن است.

ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.

مجموعه معتبر ویرلن با تجربه ای که از انتشار بیش از 7000 رپورتاژ آگهی برای برند های پرطرفدار و استارت اپ ها دارد ، بالاترین کیفیت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه میدهد.

ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 100 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است ویرلن در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.

همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت ویرلن است.

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ آگهی برای تاثیرگذاری بهتر در سئو سایت

  • قبل از انتشار نسبت به فالو و دائمی بودن هایپرلینک ها اطمینان حاصل کنید
  • مهم ترین کلمات کلیدی خود را به صفحه مرتبط با آن لینک کنید
  • تنها یک کلمه یا واژه به صفحه اول لینک داده شود و مابقی کلمات به صفحات داخلی مرتبط لینک شود
  • 3 تا 5 هایپرلینک بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ است
  • در رپورتاژ های مختلف کلمات مرتبط را به صفحه مورد نظر لینک دهید و از لینک دهی کاملا تکراری خوداری کنید
  • در 70 درصد رپورتاژ ها مهمترین کلمه به صفحه مربوطه لینک شود، 20 درصد نیز کلمات مرتبط و نزدیک به کلمه اصلی لینک شود و 10 درصد موارد هم یک واژه طولانی تر شامل کلمه کلیدی اصلی را لینک دهید
  • در حداقل 20 درصد موارد نام برند خود را به صفحه اصلی سایت لینک دهید

 

در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.


 

منبع: ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , دیجیتال مارکتینگ , سئو SEO , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
T9 بهمن : من ۲۳ بهمن ثبت نام کردم مشکی الان ۳ روز تو وضعیت صدور بیمه زرد مونده جلو نمیره
Bac x3 : دوستان bac x3 تاریخ ثبت نام یازدهم بهمن ماه هنوز خبری نیست کیا مثل من بک نوشتن و نگرفتن؟تاریخ بگید لطفا مرسی
Bac x3 : دوستان bac x3 تاریخ ثبت نام یازدهم بهمن ماه هنوز خبری نیست کیا مثل من بک نوشتن و نگرفتن؟تاریخ بگید لطفا مرسی
Bac x3 : سلام داداش ثبت نامت کی بوده دقیق؟
ایگل سفید : سلام دوستان کسی هست ایگل ثبت نام کرده و فاکتور شده باشه؟
بهی : یکی جواب بده. تبدیل زدیم... اصلا سود تاخیر حساب میکنن عایا ....
شاهینg : بازم تحویل cvtبهتر از شاهین جی دستی هست کلا یادشون رفته تولید کنن ۴ ماهه تو تاخیره
t9 : سلام والا من خریدم سبدی وتحویل فوری بوده نیمه اول ازدیبهشت باید میدادن اسفندماه نقدی پرداخت کردم هنوز تازه شاسی شده
شاهینg : دوستان دوشنبه هفته آینده ۱۶ تیر تجمع هست لطفا هرکی تاخیر در تحویل داره بیاد
شاهین جی : لطفا دیگر گروه هاهم اطلاع رسانی کنین ۱۶ تیر تجمعععع
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا اس بهمن : داداش انصراف بزنی کم کم 2ماه بعد پولتو میدن حواست باشه از نمایندگیم ببپرس جوری پولتو میده که از انصراف زدن پشیمونت می کنه پول بدی شرکت یعنی همینه هست بهترین کار در صورت ناچاری فروش امتیازه اونم اگه بخرن😔😔
اطلس تحویل آبان : من نهم تیر تحویل گرفتم بعد از 8 ما انتظار
تکمیل وجه 28 مهر اطلس : سلام ما که واقعیت رو گفتیم شما هم بدبین نباش ان شالله فاکتور میشی آخه تو این وضعیت که ما همه زخم خورده سایپا هستیم چرا باید دروغ بگیم این پیام ها صرفا جهت اطلاع دوستان هست ولاغیر
اطلس دی : سایپا دربه در شده کور خوندی کسی بیاد ماشین بنویسه الهی به خاک سیاه بشینی
آذربایجان : من قبلن تبدیل رو زده بودم ..پولشو نتونستم جور کنم همینجوری مونده بود
رضا : پس من که 23 اسفند بودم حالا حالا ها باید منتظر باشم
الی (ایکس 33 دستی) : چرا واسه من پیامک نیومد پس؟
مادران 19 خرداد : تحویل 19 خرداد طرح مادران رنگ سفید
ساینا : سلام بعدازفاکتورچه مدت طول میکشه ماشین تحویل بدن
عرفان خواه : با سلام ، دوستان ام وی ام 530 من ریپ میزنه و دور موتورش از 4 بالا نمیره کسی اطلاعاتی در این مورد داره منو راهنمایی کنه ممنون