رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ - ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید و معتبر را به عنوان بهترین راهکار سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ که میتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطبان و افزایش مشتریان شما داشته باشد معرفی کرد.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چرا به عنوان بهترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل شناخته میشود؟ چطور از رپورتاژ برای بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده کنیم ؟

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

رپورتاژ آگهی بدلیل پتانسیل های فراوانی که دارد طی سال های اخیر توانسته است مدل تبلیغات اینترنتی و سئو در ایران را دگرگون کند. این روش تبلیغاتی حتی از نظر کاربران سایت ها نیز حذاب تر از سایر روش های تبلیغاتی است!

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر و یا مقاله است که به سفارش برند ها و کسب و کار ها در سایت های خبری پربازدید منتشر می‌شود.

 

 

انواع رپورتاژ آگهی

  • محتوای کاملا تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات، درقالب خبر
  • محتوای خبری که همراه با اطلاع رسانی ، یک برند ، کالا یا خدمت را معرفی میکند
  • مقاله آموزشی که همراه با بحث آموزشی مرتبط، یک سرویس یا کالا و یا یک برند را معرفی و تبلیغ میکند
  • رپورتاژ هایی که جنبه تبلیغاتی ندارند و صرفا حاوی یک متن خبری یا آموزشی مرتبط هستند و صرفا برای لینک سازی و بهبود رتبه سایت در گوگل کاربرد دارند
  • رپورتاژ هایی که صرفا برای اطلاع رسانی خبری منتشر میشوند و حاوی جملات تبلیغاتی ، انکر تکست و هایپرلینک نیستند

 

بخش های مختلف رپورتاژ آگهی

  • تیتر خبری جذاب، که مانند تیتر سایر خبر ها در صفحه اول خبرگزاری ها منتشر میشود
  • تصویر شاخص خبر، که معمولا در صفحه اول سایت های خبری نمایش دارد و بهتر است لوگوی برند را تبلیغ کند
  • متن خبر که در بهترین حالت بین 500 تا 1500 کلمه است و باید استانداردهای خبری ، سئو و برندینگ را داشته باشد
  • تصاویر داخل متن خبر که برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا و ارتباط بهتر با مخاطب طراحی میشود
  • انکر تکست و هایپرلینک های که به صفحه اول و بخش های مرتبط سایت شما لینک میشود.

 

نکاتی برای دریافت بهترین بازخورد از انتشار رپورتاژ

  • انتشار در صفحه اصلی سایت های خبری معتبر و پربازدید که اتوریتی بالایی دارند
  • انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری و تخصصی مرتبط با فعالیت شما
  • برای هر سایت خبری یک محتوای مخصوص تهیه کنید
  • انتشار مطالب در سایت های مختلف با فاصله زمانی، باتوجه به تقویم سالیانه و برنامه سئو سایت

 

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ

  • تولید محتوا براساس تکنیک های جدید سئو
  • تولید محتوا براساس اصول بازاریابی محتوا و برندینگ
  • تولید محتوای رپورتاژ باتوجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده
  • پرهیز از نوشتن جمات تبلیغاتی بیش از حد
  • پرهیز از نوشتن متن رپورتاژ با تمرکز بیش از حد بروی کلمات کلیدی و غافل شدن از مخاطبی که میخواهد متن خبر را بخواند
  • احترام به اعتبار سایت منتشر کننده خبر و احترام به مخاطبانی که محتوا را مشاهده میکنند، به این معنی که محتوای رپورتاژ حرفی برای گفتن داشته باشد و مخاطب را از خبری مطلع سازد و یا موضوعی را آموزش دهد. محتوای رپورتاژ نباید صرفا یک کاتالوگ تبلیغاتی در قالب خبر باشد، زیرا در اینصورت مخاطب مطلب را مطالعه نخواهد کرد و قاعدتا تاثیری هم از نظر بازاریابی و برندینگ برای شما نخواهد داشت
  • تولید محتوای خبر بصورتی که مخاطب با مطالعه آن نسبت به برند شما جذب شود و همچنین کنجکاو شود که به وب سایت شما مراجعه کند.

 

بهترین راه برای اطمینان از تاثیرگذاری کامل رپورتاژ آگهی مراجعه به وب سایت شرکت ویرلن است.

ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.

مجموعه معتبر ویرلن با تجربه ای که از انتشار بیش از 7000 رپورتاژ آگهی برای برند های پرطرفدار و استارت اپ ها دارد ، بالاترین کیفیت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه میدهد.

ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 100 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است ویرلن در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.

همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت ویرلن است.

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ آگهی برای تاثیرگذاری بهتر در سئو سایت

  • قبل از انتشار نسبت به فالو و دائمی بودن هایپرلینک ها اطمینان حاصل کنید
  • مهم ترین کلمات کلیدی خود را به صفحه مرتبط با آن لینک کنید
  • تنها یک کلمه یا واژه به صفحه اول لینک داده شود و مابقی کلمات به صفحات داخلی مرتبط لینک شود
  • 3 تا 5 هایپرلینک بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ است
  • در رپورتاژ های مختلف کلمات مرتبط را به صفحه مورد نظر لینک دهید و از لینک دهی کاملا تکراری خوداری کنید
  • در 70 درصد رپورتاژ ها مهمترین کلمه به صفحه مربوطه لینک شود، 20 درصد نیز کلمات مرتبط و نزدیک به کلمه اصلی لینک شود و 10 درصد موارد هم یک واژه طولانی تر شامل کلمه کلیدی اصلی را لینک دهید
  • در حداقل 20 درصد موارد نام برند خود را به صفحه اصلی سایت لینک دهید

 

در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.


 

منبع: ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , دیجیتال مارکتینگ , سئو SEO , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهی : لطفا هرکی تاریخ آخرین فاکتورو جی ال تبدیل زده میدونه اعلام کنه
شاهی : لطفا هرکی تاریخ آخرین فاکتورو جی ال تبدیل زده میدونه اعلام کنه
شاهین زمستان : منم ۱۸ اردیبهشت تبديل زدم هنوز فاکتور نشده
سهند دی ماه : سلام شکایت کردیم بازرسی وزارت صمت ایناهمه باهم هستند وگرنه یکی میومد یه حرفی میزد خداازشون نگذره تحویل دی بودیم هیچ گفتن تکمیل وجه یکماه بعدش فاکتور میشید تا26اردیبهشت بایدتحویل میدادن هی زنگ میزنی میگه 26ام داره فاکتور میشه لعنت به شما اخه مگه چقدر کمبود بوده بجای اینکه تو این شرایط فروش رو باحداکثر توان انجام بدن باحداقل توان انجام میدن ازترس جنگ .... اخرم باز جنگ میشه باز تعطیل میکنن هیچکدوم از دولتیا یااون وزیر مربوط انگار نه انگار. خداوکیلی اینا شب چجوری سررو بالشت میزارند چرا هیچکدومشون کرونا نگرفت بمیرند چرا هیچکدومشون تو جنگ خون ازدماغشون درنیومد خداخودش به دادمون برسه
حسین : خطاب به شاهین اتومات کرمانشاه برادر تو هر یک ماه یکبار دقیقا همین پیام (نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر)میفرستی تو گروه.. هدفت چیه از این کار؟ جهت یاداوری دوستان میگم حتی چند نفر ازاعضای گروه شاکی شدن که چطوری فهمیدی ماشینی ک دوروز هست تحویل گرفتی اشغاله و بدرد نمیخوره.
شاهین جی ال : سلام تازگی کسی جی ال تحویل دادن اگه هس لطفا تکمیل وجه کی بوده
یاسین : ما دیروز پلاک شد ولی چراغ تحویل روشن نشده تحویل رو هم حضوری زدیم
mina : پاسخ ب آقای میرزایی موعد تحویل خودروی ما آبان 1403 بوده و الان تیر1404 !!!! انقدر وقیح و طلبکارانه جواب میدن! پس چرا بیمه نشده؟
تبدیلی s3 : من هم دقیقا همین رو میگم صحبت شما ماشینهای دیگه هست، الان باید برای sr3 مجوز پلاک بگیرن ماشینهای دیگه که از قبل مجوز داشتن متاسفانه مشکل ما sr3 ها یکی دوتا نیست، هر مرحله یک مشکل جدیدتری برامون پیش میاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا دوگانه تبدیل به تک : داداش تکمیل وجه 17 خرداد بودم دوگانه هم تیر بودم که تبدیل زدم
اریزو 5 کرمان : سلام دوستان امروز 500اریزو5 مجوز خورده از دوستان کسی است که مجوز خورده باشه
پیش فروش 7 اسفند : سلام واریزی 7 اسفند هنوز فاکتور نشدم
محمد : از قدیم گفتن تا بچه گریه نکنه مادرش شیرش نمیده خودتون میدونید
7 اسفند : ماشین شمام فاکتور نشده؟
اسماعیل علی : سلام امروز صدای مشتری گفت مجوز خروج خورده ایکس33 اتومات چند روزه تحویل میدن یعنی
reza : من پیامهارو خوندم فهمیدم تا 28 مهر فاکتور شده/من 29مهرم و بقیتون به خاطر شانس گوه من گرفتار خواهید شد و دیگه تحویل نخواهند داد پیشنهادم اینه گلریزون کنید بیرون یه اطلس برا من بخرید منم انصراف میدم تا راه فاکتور شدن شما هموار بشه حماقت نکنید من خیلی شانسم داغونه براتون گرون تموم میشه
پیش فروش 6 اسفند : نمایندگی شهرم زنگ زده ماشینت اومده بیا ببر...البته میخوام همون نمایندگی بفروشم...ماشین فقط سمند سورن 😂😂ایشالا قسمت همگی
سمندسورن 19اسفند : من 11خردادهستم هنوزازفاکتورش هم خبری نیست
حامد : سلام ببخشید اون آقا که الان گفتم فاکتور شدم تاریخ تحویلتون کی بوده الان فاکتور شدید