معطلی ۷۷۰ هزار کارت سوخت خودرو در پست

 

معطلی ۷۷۰ هزار کارت سوخت خودرو در پست

 
در حالی که ۲۰ مرداد امسال استفاده از کارت سوخت اجباری می‌شود، ۷۷۰ هزار کارت سوخت خودرو در شرکت پست باقی مانده است و در صورت مراجعه‌ی مالکین به آن‌ها تحویل خواهد شد.
 
 
طبق اعلام شرکت ملی پست ایران، ۷۷۰ هزار کارت سوخت در باجه‌ی معطلی پست مانده است و با توجه به لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو از ۲۰ مرداد، در صورت مراجعه‌ی افراد در اختیارشان قرار می‌گیرد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اخیراً اعلام کرد که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت هوشمند اجرایی نمی‌شود و کارت بانکی زمانی قابلیت اجرایی دارد که سهمیه‌بندی اعمال شود اما هم‌اکنون نیز برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد؛ به همین دلیل استفاده از کارت سوخت شخصی از تاریخ ۲۰ مردادماه اجباری شده است.
 
در این راستا محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره‌ی شرکت ملی پست درباره‌ی کارت‌های سوختی که در این شرکت مانده است، گفت:
 
در یک برهه چون تغییر سیاست وجود داشت و تصمیم به اتصال کارت بانکی به کارت سوخت خودرو گرفته شده بود، علاقه‌ی چندانی به دریافت کارت سوخت وجود نداشت و مردم هم استقبال نداشتند؛ به همین دلیل تعدادی از کارت‌های سوخت نزد ما مانده است، اما ظاهراً در آخرین اتفاقی که افتاده، اعلام کردند که افراد باید کارت‌های سوخت‌ را بگیرند.
 
قادری همچنین خاطرنشان کرد:
 
نهاد تصمیم‌گیرنده شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است و هر زمان اعلام کند ما آمادگی توزیع داریم. همچنین کارت‌های سوختی که نزد شرکت پست هست، درصورت مراجعه‌ی افراد، طبق روال گذشته در اختیارشان قرار دهیم.
 
بنا بر اعلام شرکت ملی پست، تا آخر تیرماه سال جاری، ۷۷۰ هزار کارت سوخت در باجه‌ی معطلی پست مانده است، بدین معنا که این کارت‌های سوخت برای صاحبانش ارسال شده اما تحویل گرفته نشده و به همین دلیل به پست بازگشته است. این کارت‌ها طبق قرارداد پست چند ماه در این شرکت می‌ماند و پس از آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برمی‌گردد. با وجود عزم جدی دولت برای اجباری کردن استفاده از کارت سوخت، هنوز تکلیف کارت سوخت المثنی برای افرادی که آن را گم کرده‌اند، مشخص نیست.
 

source

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کارت سوخت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 مهر : ۲۹ مهر ثبت نام چک ها ۲ آبان تایید شدند . ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ پنج شنبه عصر ساعت ۱۵:۳۰ پیامک شاسی اومد.
مهرداد۷۵ : دوستانی که بعد چند ماه تاخیر تحویل گرفتید مبارک باشه فقط ممکنه بگید جریمه تاخیر برای وی فور هر ماه چقدر شد و کی میدن
مجید : الان شاهین دستی تکلیفش چی شده ؟باید جاش اطلس بگیریم حتما؟؟!!
تیتانیوم ۲ بهمن : چقدر زمان می بره تا جریمه تاخیر پرداخت بشه؟
دوگانه اسفند : تازمانی شکایت کنیم این شرکت به کسی جوابگو نیست
تیتا ۴ بهمن۴۶۱۵ : سلام مبارک باشه خداروشکر من ۴بهمن تیتانیوم هستم میشه شماره قرار داد بگید من هنوز فاکتور نشدم
مجتبی : سلام دوستان تبدیل بزنید پشیمون نمیشید سورن دوگانه به مشکل برخورده.مخزنش رو نمیتونن تهیه کنند تبدیل بزنید 207هم 30میلون ما به تفاوت برمیگردونن و هم بیست میلیون تو بازار گرون تر هست و بازار فروش بهتری داره 26تبدیل زدمو الان 28فاکتور شده
اطلس ۲۸ بهمن : سلام نه ۹۰ روز معمولی هست. منم پذیرش ۲۸ بهمن هستم هنوز فاکتور نشدم
سمند سورن پلاس دوگانه : سلام دوستان من سمند سورن پلاس دوگانه با الویت بهار 403 هستم بهار هم تمام شد متاسفانه خبری نشد اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید لطفاً اشتراک بگذارید ممنون و سپاسگزارم
امینی : نه هنوز دعوتنامه صادر نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : سلام زنگ زدم شرکت گفت 5خرداد به بعد منتظر باشید مشکل تولید داشتیم که حل شده
م : سلام یعنی الان مشخص نیست که کی دعوت نامه میاداقا پرهام
مهدی : مابقی کی فراخوان میشن میشه بگی؟
امیرعلی دوگانه اسفند : اگر دروغ گفته باشی تا یکشنبه دعوتنامه اسفند نیومد خدا از وسط نصفت کنه
رانا : تکمیل وجه 18 دی 25 فاکتور دیروز پلاک شد نمیدونم کی تحویل میدن
سلام : باید بری کاشان
سلام : سکوت علامت دادنه
60019تحویل 29اسفند : داداش اون موقع که ثبت نام طرح یکپارچه بود مگه امکان داره😐
مجید : دعوتنامه اسفند ماه کی میاد
یه روز انتقام این ظلم را میگیرم : دوستان ارجمند یه چیزی بهتان میگم قبول کنید از بین این متقاضیان پارس زمستان فقط اونایی که رفتن از حق مظلوم دفاع کردند شاید نتیجه نداده ولی وجدانشون راحته اینو میخوام بگم این آخرین پیاممه فقط اونا بچه باباشونن بقیتون که سکوت کردیدبه خدا حرامی هستید میسپارمتان به خاک