بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

رانندگان عزیز کشورمان به خوبی با "اینترناش" های کرم رنگ با بدنه پرچی آشنایی دارند. زیبایی و القای حس کلاسیک در آن کشنده های ساده و زیبا در حدی است که اگر به خودروی سنگین هم علاقمند نباشید، ثانیه هایی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. خودروهای زیادی نیستند که توانسته اند حس کلاسیک را با طراحی مدرن ادغام کنند و محصولی زیبا ارائه دهند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در زمینه کامیون، آمریکایی ها بسیار حرفه ای عمل می کنند و هنوز یک ماک یا اینترنشنال 2013، سنت اجداد خود را حفظ کرده اند. اگزوزهای عمودی که از پشت کابین، آسمان را نشانه گرفته اند، مخزن سوخت استیل بزرگ و سپرهای کرومی زیبا سنت کامیون های آمریکایی می باشند که ما را به یاد فیلم های جنایی و جاده های بی انتهای صحرای نوادا می اندازند! در ادامه به بررسی اینترنشنال LoneStar می پردازیم.

 

طراحی خارجی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کامیون برای انجام کارهای سنگین ساخته شده است و طراحی آیرودینامیک آن کم نظیر است. احتمالاً اگر آن را در جاده ببینید شوکه شوید چون علاوه بر ابعاد غول پیکرش، اصلاً شکل و شمایلی نزدیک به بنزها و ولووها و حتی ماک های رقیب ندارد. برای این کامیون هر دو نوع کابین Day و Sleeper با سطح امکانات زیاد در دسترس می باشند. کشیده بودن دماغه و جلوپنجره و سپر بزرگ کرومی در نگاه اول بسیار جلب توجه می کنند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

مخزن سوخت و رینگ های کرومی نیز جلوه گری آن را به اوج رسانده اند. تمام اجزای تشکیل دهنده کابین با هم هماهنگ بوده و به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. چراغ های بیضی و مه شکن های گرد نیز ظاهر "لون استار" را مدرن تر جلوه می دهند. طراحی خاص بدنه تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت داشته و در عین حال زیبایی را نیز حفظ نموده است. حباب چراغ های جلو نیز به سادگی قابل تعویض می باشند و در صورت آسیب دیدن نیازی به تعویض کامل آن ها نیست.

 

طراحی داخلی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

برای کسانی که قبلاً سوار بر اینترنشنال شده اند، کابین LoneStar آشنا به نظر می رسد و به غیر از غربیلک فرمان جدید و تغییرات جزئی، مورد دیگری به چشم نمی خورد. جنس مواد به کار رفته و کیفیت ساخت بسیار مرغوب است و آرگونومی ادوات بسیار خوب و چیدمان آن ها منطقی می باشد. طبق معمول صنعت خودروسازی آمریکا، محدودیت فضا معنی ندارد و از بسیاری از رقبا بیش تر است. نشان دهنده ها کامل، واضح و خوانا بوده و در دید راننده می باشند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

هم چنین طراحی صفحه کیلومترشمار زیبا و مدرن است. صندلی ها در سطح بالایی از راحتی قرار داشته و بدن را به خوبی دربر می گیرند و به  راحتی می توانید بدون این که دچار درد کمر شوید، کل روز را با آن به رانندگی بپردازید. موقعیت قرارگیری راننده خوب و مسلط به جاده می باشد. کیفیت سیستم صوتی و نورپردازی داخل کابین نیز بسیار خوب و در مدل های مجهز به تخت خواب، آسایش راننده دوچندان می شود.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در کابین Sleeper، صندلی های جلو چرخیده و در مقابل هم قرار می گیرند. به دلیل راحتی بیش تر، یک مبل در داخل کابین قرار گرفته که باز شده و تبدیل به تخت خواب می شود. در این کابین یک یخچال و دو کابینت بزرگ نیز قرار دارد که بسیار مفید و کاربردی هستند. بالای کابین، زیر تخت خواب و زیر کنسول میانی نیز فضاهایی برای قرار دادن اشیا در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر شامل سیستم رهیاب، بلوتوث و سیستم کنترل تایرها می باشد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کشنده از موتورهای MaxxForce 13 و Cummins ISX 15 بهره می برد. این موتورها بسته به مدل، به گیربکس های 10، 13، 15 و 18 سرعته مجهز هستند. پیشرانه های "مکس فورس 13" در رده مقرون به صرفه ترین ها قرار می گیرند. به جچهت کاهش وزن، بدنه موتور از آهن و گرافیت فشرده ساخته شده است که باعث مقاوم تر شدن آن نیز گردیده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

موتورهای کامینز به اندازه موتورهای مکس فورس مقرون به صرفه نیستند ولی قدرت و شتاب بالاتری دارند. موتورها همگی به صورت استاندارد، می توانند تا 600 اسب بخار، نیروی ترمز موتور تولید کنند. در نهایت باید بگوییم طراحان این کامیون در زمینه طراحی پا را فراتر گذاشته و نتیجه کار آن ها محصولی زیبا و کارآمد از آب در آمده است. سواری این کامیون در کنار قدرت بالا و دوام قطعات، LoneStar را به رقیبی جدی برای سایر کامیون سازهای آمریکایی کرده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون اینترنشنال






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

25 نظر

لطیف
0

سلام این ماشین واقعا ماشینه نه دنگ فنگ یا هوو ماشین امریکای نسل جدید خیلی راحت واپشنهای خوبی دارن
08:42  1403/02/27
پاسخ دادن
محمد
0

من قبلا بابام اینترناش داشت ماشینگیریبکس ۷دنده داش سینه کشی هاره با دنده۴راحت بالا می رفت قدرتش حرف نداشت تنها مشگلش ترمزش بود که زعیف بود وگرنه حرف نداشت بابام سلتانو فروخت کاویان خرید شنیدین می گن خر بخر خاور نخر راسته بد بخ شدیم رفت واقعا باید قدر این ماشین رو بدونیم سلطانه لامصب بی نظیر ترین ماشین امریکایی قدیمی توی ایرانه با وجود شیشه پاک کن های بادی اصلان توی برف و بارون راننده ازیت نمیشه موتورش نیازی به کلاج نداره دنده ۱که دادی به بعد فقط دور فوتور رو میزون کن دنده بزن اونقدر گیریبکس میزون و خوبی داره راننده ها فقط می فهمن اینو
00:10  1402/10/02
پاسخ دادن
علی
0

چرا موتور اینترناش عراقی به سمت راست شیب هست کسی دلیلشو میدونه
22:41  1402/09/14
پاسخ دادن
آرکان
1

من خودم واقعا این ماشین رو دوست دارم خیلی پر قدرت و زیباست
همیشه برای رانندگان سرزمینم دعا میکنم ...
11:22  1401/08/17
پاسخ دادن
احسان
0

با مزدا تو اتوبان تهران کاشان فقط یک بار رفتمو برگشتم جفت سیوک هارو عوض کردم جاده ای ایران ای خدااا
22:51  1401/08/12
پاسخ دادن
حمید
0

سلام انترناش بی دماغ خوبه ماشین دماغ دار رانندگیش مشکله اصلا بدرد ایران نمیخوره زمانی که راننده دید نداره کلافه میشه هرجا میخوای بار خالی کنه واقعا ازیته من انترناش دماغ دار دارم موتوری و قدرتش خوبه ولی کنترلش بیچاره میکنه
14:22  1400/10/17
پاسخ دادن
امیر
6

تو این چند سال کدوم پروژه رو دولت اجرا کرده بجز نظامی و نفت . تمام کارها رو یا پولشو چند برابر جلوتر از مردم گرفتند مثل تصفیه خاته تهران یا پیمانکر انجام داده و پولشو هر چقدر دلش خواسته از مردم گرفته مثل اتوبانها و.... تمامی پروژه های این چند سال با پول ه منو شما داره ساخته و اجرا میشه برادر
00:40  1394/07/17

سیدمحمودقریشی
0

یه بنده خدااینترناش داشت صدانرم رانندگی نرم وقتی باهاش رانندگی میکردی انگارروپرقونشستی حیف این ماشین که توایران باشه بااین وضع جاده
20:30  1400/06/01
پاسخ دادن
حجت
0

سلام می گن از شاسی یکم ظعیف هستند مشکل خاص دیگه ای ندارند
18:54  1400/04/26
پاسخ دادن
رضا
0

انترناش سالاره ۸سال داشتم دادم هوو گرفتم هوو هم خوبه ولی انترناش نشکنه
02:00  1400/02/17
پاسخ دادن
ممد
4

طلا دادی پهن گرفتی جاش
00:37  1400/05/05

هموطن
0

سلطان اینترنتی یکیشون تو جاده دیدم لامصب با سرعت کامارو نیومد کابینش طوریه میتونی طایفه ای با یه ماشین بری سفر
18:18  1400/01/15
پاسخ دادن
افراسیاب هاشمی
0

من هم بلدم طرح در بیارم
20:17  1399/11/06
پاسخ دادن
رمان
0

قیمت اش چنده
08:59  1399/08/21
پاسخ دادن
امیر خان
0

اینترناش نسبت به ساخت تولیدشو سنش اُطاقش کیسه بادیه.صندلی بادیه،.شیشه سمت شاگردش برقیه. گیربکسش اینقدر نرمه با دوره موتور دنده هاش جامیره(راننده هایی که فنی ان میفهمن چی میگم.وگرنه تمومه ماشینا با دور موتورو گاز دادن‌ دنده هاشون جامیره..!! خلاااااصه که اینترناش موتور چهارصده،سیستمِ موتورو گیربُکسِ کم خرج وپُر مقاوم.حرف نداره این ماشین.رفیقم اینترناش داره.۷ماه با اینترناشِش کار کردم،خداشاهده که توی کفی وگردنه اینقدددرررر قُدرتی وپُراُبُهَت وباوقااااار راه میرفتو میره که انگار ۵ساله ساختنش،! (ماشاالله)گردنه هارو با ۲۸ و۳۰ و۳۴تُن بار یه طوری بالا میرن که انگار پنج تُن بار پُشتشه..!! توی گردنه و جاده کفی ماشینی مثل اف اچ ۵۰۰ نمیتونه باهاش کَل کَل کنه.. توجه داشته باشید که با ۲۸،۳۰،۳۲ تا ۳۴تُن بار..(هزاررررر ماشاالله)🙂👑💎💣💥💝💖🙏🤲👏👏👏✌💪💪💪اینترناش بی رقیبه
06:07  1399/08/14
پاسخ دادن
امیر خان
0

کامیونهای اینترناش تنها کامیونهایی هستن که نسبت به ساخت تولیدشون که برمیگرده به ۴۴ الی ۴۶سال پیش صندلی بادی داشتندو شیشه هاشون برقی بود،یا شیشه بغل سمت شاگرد برقی بود. موتورهاشون ۴۰۰اسب بخار قدرت داره. سیستمِ موتورو گیربوکسِ کم خرج و پُر قدرتو مقاوم.. حرف نداره این ماشین. رفیقم اینترناش داره.۱۱ماه باهاش کار کردم.تااونموقع کارنکرده بودم با اینترناش،خداشاهده که توی کفی و بخصوص گردنه اینقدددرررر قُدرتی و پُر اُبُهَت و ناز بالا میرن با بیستو هشت تُن بار،که انگار پنج تُن بار پُشتشه..!! توی گردنه و جاده کفی ماشینی مثل اف اچ ۵۰۰ نمیتونه باهاش کَل کَل کنه.. توجه داشته باشید که با ۲۸تا ۳۴تُن بار..(هزاررررر ماشاالله) با هم سنو سالای خودش مثلاً: بنز جفت سوپر، شش و هشت سیلندر، ماک ۲۵۰_۳۰۰الی۴۰۰_ volvo N10,N12 _ F TURBO, F INTERCOLER , وایت.اویکوو ۳۳۰ توربو ،اینترکولر و اسکانیا ۱۱۱،۱۱۲،۱۱۳ و... که داخل ایران بودن و هنوزم هستن اینترناش بالاتر از همشون بوده و هست،طبقِ انواعِ آزمایشهاو تجربه ها که راننده های قدیمی و کنونی شاهد بودند از این ماشین.. من با تمومه اینا کارکردم.اینترناش بی رقیبه
05:34  1399/08/14
پاسخ دادن
داش علی
0

خخخلللییی زیباست خیلی
10:18  1398/09/21
پاسخ دادن
داش علی
0

اینها برای جاده های ایران خخخیییلللییی حیفند حتی ماک و اینترناش های قدیمی هم برای جاده های ایران هم خخییللیی حیفند.
10:13  1398/09/21
پاسخ دادن
سعید
7

سعید از تهران واقعا زیباست برای راحتی راننده چقدر ارزش قایل هستن اینطوری کار میکنن میشه امریکا
11:26  1398/09/12
پاسخ دادن
سید فرهاد
0

رانندگی با این مدل باید جالب باشه
23:14  1398/07/24
پاسخ دادن
دانیال
0

این کشنده غول پیکر زیبا بدرد جاده های داغون ایران نمیخوره،به امید روزی که هم ماشین ها و هم جاده های ایران لیاقت مردم ایران را داشته باشد،روزی که برای جان انسان ها ارزش قائل شوند
13:04  1397/07/28
پاسخ دادن
محمدعلی52
14

باسلام ای کاش این ماشین ها ب جای هوو و دنگ وفنگ والبرز وارد میشد اگه میشه درباره موتور وگریبکس ودفرانسیل ودیگرقطعات این خودرواطلاعات بیشتری بگذاریدوقیمت آن نیزدرج کنید
12:56  1395/02/03
پاسخ دادن
محمد مهدی خازاده
2

آدم این عکس هارو میبینه حرص می خوره.
18:35  1394/06/31
پاسخ دادن
علی آقا
3

خیلی زیباست. کاش توی ایران هم بود.
16:43  1393/02/27
پاسخ دادن
سعید
13

البته از نظر قدرت باز هم از ولوو vt 625 اسبی پایین تره ام خب کامیون زیبا و دلفرییه !
البته انگار طراحان خواستن تا این کامیون تو فیلمها بیشتر استفاده بشه چون طرحش خیلی مناسبه فیلمهای اکشنه
دماغش یکم افراطی طراحی شده ولی بقول نویسنده خواستن پارو فراتر بذارن حالا چقد میتونه موفق باشه بستگی به رقبا داره که هنوز هم کنوورث و ماک رقیبان سرسخت پیش و روی این کشندست.
15:11  1392/08/07
پاسخ دادن
علی آقا
6

واقعا زیباست. آدمو وسوسه میکنه بره راننده بشه.
14:21  1392/08/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
David : حدودا ده روز بعد بیمه شدن تحویل دادن
X5اردیبهشت : ۲۴اردیبهشت ۱۲۰روزه
محمد : سلام دوستان برا یکی از دوستای من دیروز پیامک واریز اومد ما باهم ثبت نام کردیم اولیت زمستان 1403 بود برا اون پیامک واریزی پیش فروش اومد برا من هنوز پیامکی نیومده کسی اطلاعی داره؟
کریم کرگدن T8 : تقریبا یکماه حساب کن ولی هر روز زنگ بزن یادآوری کن
مظلوم : منم موافق باشما کاربرمحترم امیررضا
سعید شاهین GL : سلام داداش من پذیرش ۸ آبانم و همچنان منتظر فاکتور
ایرانی : بزن بر طبل بی عاری که آن هم عالمی دارد ... شانس آوردیم تحلیل گر اقتصاد داغان کشور نشدی
کرمان موتور نماد بی اعتمادی و بی تعهدی : توصیه من به عنوان یک مالباخته،به همه ی کسانی که قصد ثبت نام از شرکت کرمان موتور دارند اینه که قبل از ثبت نام حتما از چند نفر دیگه که قبلا ثبت نام کردند،در مورد عمل به تعهدات شرکت سوال کنید،قطعا از ثبت نام‌ پشیمان میشوید. شرکت به تعهدات قبلیش عمل نکرده،باز هم سفارش جدید میگیرد،در حقیقت با پول مردم حقوق کارکنانش رو پرداخت میکنه.معلوم نیست چه مدت میتونه به این صورت پیش بره...
ایکس 5 : سلام. ثبت نامی چه تاریخی بودید. و تحویل چند ماهه
شاهین زمستان : آقا احسان ببخشید شما برای واریز وجه از کارت بانکی خودتون واریز را انجام دادید یا باید پول به حساب صاحب اصلی حواله واریز بشه بعد خرید انجام بشه ممنون میشم پاسخ بدید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا : دی و بهمن پیش فروش کسی فاکتور شده ؟ 31 دی پیش فروش امروز آشنامون فاکتور شد
151 لاینر : سلام دوستان پیامک در رابطه با بیمه اومده واسم باید چیکار کنم اصن نیازی هست اقدامی کنم ثبت نامی فوری یک ماهه هستم لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون
رجبی : پذیرش 3 مهر و هنوز فاکتور نشدم
123 : دوستان کسی امروز پلاک شده؟
207سقف فلز : سلام از کدوم شهر هستین
پیشوا : مبارک حسین، به خوشی استفاده کنی
سورن موتور جدید : سلام منم 28 آذر هستم هنوز فاکتور نشده
میلاد : سلام بر دوستان کسی از دوستان اطلاع دارند بعد از شاسی شدن چقدر طول میکشه فاکتور بشه
سهیل : آقا ما بعد از 10 روز تخصیص پلاک، الان نصب پلاک شدیم. 6 دنده
حسین : داخل میز خدمت دیدم سود برام زده 35400