معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

کامیون‌های سنگین به این منظور ساخته می‌شوند که شرایط کاری سخت را تحمل کنند و از عهده انجام دشوارترین کارها بر بیایند، به همین علت این کامیون‌ها باید از شاسی‌هایی بسیار قوی و موتورهای قوی برخوردار باشند. کامیون اینترنشنال Workstar نیز عضوی از خانواده کامیون‌های سنگین به شمار می‌رود و به گونه‌ای طراحی شده است که از عهده حمل بارهای نیمه سنگین و سنگین بر بیاید. این کامیون با چند شاسی و سیستم تعلیق مختلف به بازار عرضه می‌شود تا برای انجام کارهای مختلف مناسب باشد. کامیون اینترنشنال Workstar در پنج پیکربندی تولید می‌شود که با نام‌های 7300، 7400، 7500، 7600 و 7700 شناخته می‌شوند. همگی مدل ها از یک پلت‌فرم بهره می‌برند ولی دارای موتورها، شاسی‌ها و سیستم تعلیق‌هایی مختلف هستند. این کامیون مانند همه کامیون‌های این کلاس، ظاهری زمخت و با ابهت دارد، با این حال ظاهر خشن آن با خطوطی منحنی و آیرودینامیک ترکیب شده است تا پویایی آن بالا برود.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

در قسمت جلوی اتاق، یک جلو پنجره بزرگ با تزییناتی از جنس کروم تعبیه شده است تا آن را از سایر رقبا متمایز کند. این جلو پنجره به گونه‌ای طراحی شده است تا به راحتی بتوان آن را برداشت و به مناطقی که به سرویس احتیاج دارند دسترسی داشت، کاپوت نیز زیاد بالا می‌رود تا دسترسی به موتور و قسمت‌های فنی آسان‌تر باشد. قاب آینه‌ها و سپر دارای روکش خاصی هستند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم و دوام بیشتری داشته باشند. در قسمت جلوی اتاق یک قلاب یدک‌کشی به چشم می‌خورد که برای کشیدن بارهای سنگین مناسب است. قاب چراغ‌های جلو شبیه به گلبرگ است و از روکش کروم بهره می‌برد. کاپوت آیرودینامیک نیز به گونه‌ای طراحی شده است تا هوا را به راحتی بشکافد و در عین حال چسبندگی لازم را نیز ایجاد بکند. خریدارانی که مایلند کامیون‌شان از ظاهر زیباتری برخوردار باشد، می‌توانند پکیج Platinum را خریداری کنند که تزیینات کرومی بیشتری بر روی بدنه خارجی ارائه می‌کند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

دسترسی به داخل کابین بسیار آسان است، پلکان و دستگیره‌ها نیز بسیار به جا نصب شده‌اند و تنها ایرادی که می‌توان گرفت این است که درب‌ها زیاد باز نمی‌شوند. قسمت‌های داخلی کابین از پلاستیک ساخته شده است که بسیار سخت و با دوام است. کابین از فضای سر و فضای پای خوبی نیز برخوردار است و علت آن هم طراحی خاص داشبورد است. پنل ابزار از آمپرهایی بزرگ و خوانا بهره می‌برد، یک نمایشگر مستطیل شکل نیز روی آن تعبیه شده است که اطلاعات مختلفی درباره موتور و وضعیت کامیون در اختیار راننده قرار می‌دهد. غربیلک فرمان نسبت به استانداردهای امروزی از مد افتاده به نظر می‌رسد ولی می‌توان برای راحتی و دسترسی بیشتر آن را تنظیم کرد. صندلی‌ها نیز قابل تنظیم هستند و علاوه بر این که بسیار راحت هستند، دید خوبی از اطراف در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می‌دهند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

شیشه جلو و پنجره‌ها نیز بسیار بزرگ هستند و به افزایش دید کمک زیادی می‌کنند. آینه‌های جانبی بسیار بزرگ نیز دید خوبی از جاده در اختیار راننده می‌گذارند. کابین از محفظه‌های زیادی برای قرار دادن اسباب و اثاثیه برخوردار است، علاوه بر آن‌ها یک محفظه نیز در مرکز داشبورد قرار گرفته است. روی پنل درب‌ها و بالای سر راننده نیز محفظه‌هایی به چشم می‌خورند که بسیار کاربردی هستند. کامیون اینترنشنال Workstar به سیستم الکتریکی Diamond logic  مجهز است که بنا به کاربرد خاصی که از کامیون مورد انتظار است، قابل برنامه‌ریزی است. این سیستم را می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در صورت بروز هرگونه اشکالی، از وارد آمدن خسارت به کامیون جلوگیری کند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

این کامیون با چندین نوع موتور تولید می‌شود که عبارتند از: موتور MaxxForce DT، موتور MaxxForce9 ،موتور MaxxForce10، موتور MaxxForce 11 و موتور 13  MaxxForce. این موتورها می‌توانند در کنار گیربکسهای دستی، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک Eaton-Fuller، UltraShift و یا Allison قرار بگیرد.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

موتور MaxxForce DT یک موتور شش سیلندر خطی است و به گونه‌ای طراحی شده است که سخت‌ترین شرایط را تحمل کند. این موتور قادر است حداکثر 300 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,166 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، این میزان از نیرو و گشتاور در دور موتور زیر 1300 دست یافتنی است. موتور MaxxForce 9 نیز یک موتور شش سیلندر است ولی عملکرد بالاتری دارد و می‌تواند 330 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,288 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 10 نیز قادر است 330 اسب‌بخار نیرو و حدود1,559 گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 11 موتوری قوی است و بسیار نرم و آرام کار می‌کند. این موتور قادر است 390 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,966 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در نهایت نیز نوبت به قوی‌ترین موتور یعنی موتور MaxxForce 13 می‌رسد که قادر است حداکثر 500 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,305 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و از پس هر کار دشواری بر بیاید. همگی این موتورها به همراه ترمز موتور Jacobs ارائه می‌شوند. این ترمز موتور الکترونیکی است و مصرف سوخت را به میزان قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آورد.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون , کامیون اینترنشنال , کشنده , کشنده اینترنشنال Workstar






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فاطمه J7 : سلام شما تکمیل وجه تون چقدر بود
X5محمدبندرعباس : باسلام دوستان کسی از اسفند ماه شاسی شده .بی‌زحمت اطلاع دهید تا ببینیم شرکت در چه وضعیتی هست
اکبر 2 : من نمیدونم چرا هروم زاده ها تاریخ تحویل اعلام نمیکنن زنگ میزنی میگن اطلاعی نداریم شما همتون گوه خوردید
تارا v4 تحویل آذر : تبریک فراوان
j7 : تحویل هر ماهی باشه اول همون ماه میاد معمولا
J7 اردیبهشت : سلام دوستان کسی میدونه دعوتنامه های ثبت نام اردیبهشت دقیقا کی ارسال میشه
یوسف : سلام برای منم تحویل مهر ماه هست ولی دعوتنامه هنوز نیومده . سایپا چون نمیتونه خودرو رو به موقع تحویل بده دعوتنامه نمی‌فرستند چون باید یکماه پس از تکمیل وجه خودرو رو تحویل دهد. وگرنه جریمه تاخیر باید بدهد
حمید : باسلام مگه هنوز هفته ی چهارم مهررسیده که پیگیری کنی من شهریورم وپیامی برام نیامده حتی مردادی هاهم براشون پیام نرفته سایپا 2ماه عقبه خودتو برااخراذر آماده کن نه حالا
محمد : متاسفانه درست است ، تعهدات سایپا بیشتر از چیزی است که تنها محدود و معطوف به شاهین پلاس باشد ، متاسفانه این صبر تا نیمه ابتدایی آینده شهریور سال آینده حداقل برای برخی ادامه دار خواهد بود ، سایپا توان تولید و تحویل این تعداد را تا پایان امسال ندارد. واقعیت این است هر چند قابل پذیرش نباشد .
شاهین زمستان 1403 : منم همینطور ، نه پیام اومده و نه خبری هست . اقا جنگ بشه باید چکار کنیم ؟ ماشین بهمون میدن ؟؟؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس 19 اسفند : منم تبدیل نزدم هنوز خیلی زورم میاد طلامو گرمی 3 فروختم ماشین زیر پام رفت چیکار کنم موندم همینطوری😔
24بهمن : دوستان 24بهمن فوقالعاده کسی پلاک شده لطفا بگه من چرا پلاک نمیشم
جواد فوق العاده پذیرش2 اسفند : سلام تک سوز بی اپشن پذیرش 2 اسفند همین الان فاکتور شدم 12193
دنا 5 دنده تحویل 26 مرداد تبدیل به 6 دنده : امروز هم دوباره واسم مابقی تفاوت فعال شده
علی رضا : کسی شماره ،شمار گذاری داره بنویسه بی زحمت
فروش فوق العاده : من هنوز 1400 نفر جلوم هستن من 4 اسفند هستم
محمد : من که امروز دارم دنبال کار می گردم شاید حالا حالا ها ماشین ندن دستمون هم به هیجا بند نیست
ساینا : سلام. ان شاءالله به سلامتی ومبارکی
کوییک آر اس : منم مثل شما هستم هنوز دعوتنامه نیومده فقط دو بار تک اومد
کوییک آر اس : دوست عزیز حداقل بیش از یک ماه دیگه طول می کشه تا فاکتور بشید هنوز خیلی از خردادی ها فاکتور نشدند