بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزر

 

بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزر

 
تیونر آلمانی AC Schnitzer دو بسته‌ی تقویتی جدید برای بی‌ام‌و Z4 و تویوتا سوپرا رونمایی کرده است. 
 
شرکت تیونینگ آلمانی AC اشنیتزر بسته ارتقای جدید خود برای تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰ و نسل جدید بی‌ام‌و Z4 را رونمایی کرد. محصول AC اشنیتزر برای مدل Z4 M40i طراحی شده است؛ اما برای نسخه‌های ضعیف نیز بسته‌های ارتقا وجود دارند که شرکت‌های دیگر عرضه کرده‌اند.
 
بی‌ام‌و Z4 M40i در بازار آمریکا با پیشرانه‌ی سه‌لیتری ۶ سیلندر خطی توربو با قدرت ۳۸۲ اسب‌بخار عرضه می‌شود؛ ولی در بازار اروپا به‌دلیل قوانین زیست‌محیطی سخت‌گیرانه‌تر، قدرت پیشرانه‌ی M40i به ۳۴۰ اسب‌بخار کاهش پیدا کرده است. AC پس از اعمال تغییرات در پیشرانه‌ی این مدل می‌تواند قدرت را به ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور را نیز از ۵۰۰ نیوتن‌متر به ۶۰۰ نیوتن‌متر افزایش دهد.
 
 
برای اینکه شکل ظاهری Z4 با قدرت آن همخوانی داشته باشد، تیونر کیت بدنه‌ی اسپرت جدیدی هم برای این خودرو طراحی کرده است که اسپلیتر جلو و اسپویلر دوگانه‌ی عقب رکاب‌های جانبی بزرگ‌تر و هواکش‌های روی کاپوت را شامل می‌شود. رینگ‌های استاندارد Z4 نیز با رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی جایگزین شده‌اند که امکان سفارش آن‌ها در دو طرح متفاوت وجود دارد. درکنار این رینگ‌های جدید، خریداران می‌توانند درخواست نصب سیستم تعلیق جدید را نیز بدهند که ارتفاع را ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد. 
 
سیستم اگزوز نیز با چهار خروجی تغییراتی به‌خود دیده تا صدایی جذاب‌تر مانند مدل‌های M تولید کند. درحقیقت، این مدل می‌تواند نقش Z4 M را بازی کند که بی‌ام‌و هیچ‌وقت آن را تولید نخواهد کرد. درون کابین بی‌ام‌و Z4 نیز تغییراتی مانند پدال‌های تعویض دنده‌ی آلومینیومی پشت فرمان، پدال‌های آلومینیومی، استراحتگاه پای چپ آلومینیومی و جاکلیدی جدید هستند. AC اشنیتزر این مدل را با گارانتی پنج‌ساله عرضه می‌کند.
 
AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4
محصول دوم AC اشنیتزر تویوتا سوپرای جدید است. بسته ارتقای AC اشنیتزر برای تویوتا سوپرا شامل ارتقای فنی و ظاهری است. 
 
تیونر ابتدا اسپلیتر جلو اسپرت روی تویوتا نصب کرده و سپس باله‌ی عقب بزرگی هم روی صندوق عقب قرار داده است. رینگ‌های ۲۰ اینچی پنج‌پره‌ای روی سوپرا نصب شده‌اند و حتی قاب پلاک جلو نیز تغییر کرده است؛ اما جذاب‌ترین بخش تویوتا سوپرای AC اشنیتزر قسمت فنی آن است که قدرت این خودرو را از ۳۴۰ به ۴۰۰ اسب‌بخار افزایش داده است. همچنین، تیونر کیت صداخفه‌کن اسپرت در عقب خودرو نصب کرده است که بخشی از سیستم اگزوز این خودرو محسوب می‌شود. خروجی‌های اگزوز سوپرا در دو نسخه‌ی کربنی و فولادی دردسترس هستند. AC اشنیتزر پس از اعمال این تغییرات روی تویوتا سوپرا همچنان استاندارد WLTP اروپا را حفظ کرده است.
 
برای سازگاری با قدرت چشمگیر پیشرانه، AC سیستم تعلیق را نیز ارتقا داده و از کمک‌فنرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کرده است. همچنین، با کاهش ارتفاع ۲۵ میلی‌متری محور جلو و عقب، مرکز ثقل خودرو را پایین‌تر آورده تا پایداری آن در پیچ‌ها افزایش پیدا کند. AC اشنیتزر هنوز قیمت بسته‌ی تیونینگ خود برای سوپرا را اعلام نکرده؛ ولی گفته شده از بهار آینده وارد بازار خواهد شد.
 

source

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بی ام و Z4






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسن : لطفاً شفاف اعلام کنید تا چه تاریخ از تکمیل وجه شاهین جی رو فاکتور کردید ومالقی کی تحویل میدید.ممنون
شهریور شاهین : سلام خوب نتیجه چی شد
j4 : تحویل گرفتم اخر شهریور
حامد جی ۴ : دورد بر عزیزان منتظر تبت نام هاي جی فور فروردین ماه کسی شاسی شده
j7 : من ثبت نام ۲۵ فروردین بودم ۱۰ شهریور تکمیل وجه کردم امروز ۱۳ مهرماه شماره شاسی خورد چند روز بعد از شاسی شدن بیمه و پلاک صادر شده واستون؟
شاهین : من که خسته شدم تکمیل وجه اردیبهشت بودم شاهینGاخر مجبور شدم تبدیل بزنم مملکت رو هوا هست دو روز دیگه همینم نمیدن لعنت برشرکت سایپا
رضا شاهین جی تبدیل جی ال : سلام خداخیرتون بده ممنونیم از شما که نزدیک هستید و پیگیرین
سرباز : زنگ زدم پشتیبانی سخا دو باره فرستاد پرینت سخا هم فرستادن نمایندگی
علی شاهین جی آذرماه : من کاملا موافقم ، تاریخ و ساعت اعلام کنید حتما تاثیر داره و مام شرکت میکنیم. از بی صدا نشستن که بهتره
علی شاهین جی آذرماه : ما امروز یه عده ای رفتیم معاونت فروش سایپا و کلی بحث و جدل کردیم باهاشون . بنظرم این رفتن اومدن ها و تجمعات باید تا وصول نتیجه ادامه داشته باشه . باید هر روز تعدادمون بیشتر بشه تا صدامون به یه جایی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اکستند : داداش از ما 908 تومن ناقابل گرفتن دیگه ببخشید ما کف دستمون بو نکرده بودیم و اصلا ربطی به ما نداره برا شما رو وزارت صمت بدلیل عدم استاندارد پلاک نمیکنه ربطی به کسایی که اکستند ثبت نام کردند نداره در هر صورت انشالله که برا شما هم زود پلاک بشه
محمد : سلام دوستان بع5د دو هفته فاکتور شدن دوگانه به جای پلاک امروز خطای عدم تایید بازرسی خورده علت چی هست
مسعود : دقیقا درست میفرمایید برای من خودش تبدیلو زدن برام فقط باید برم پرداخت کنم تبدیل موتور اجباریه
مسعود : سلام بله پیامک اومد میز خدمت خودش اتوماتیک تبدیلو میزنه چون اجباریه باید مبلغو پرداخت کنی تبدیل بیاد داخل کاستومر جلوی موعد تحویل مینویسه قرارداد تکمیل وجه نمیباشد
حسین : قرارداد ماه جاری درحال فاکتورشدنه یعنی چه
علی بی پلاک : داداش من میگم صبر کن یکم یروز اوکی کنیم تعداد زیاد بشه بیشتر بریم منم خودمم میخام ب م چند روزه دیگه کارامو راست و ریز کنم
سجاد : باید تعداد حداقل 20 نفر باشه تا بنر چاپ کرد و وایساد دم در رسانه ایش کرد اگه کسی بتونه بره دفتر ریاست جمهوری و جاهای مهم پیگیری کنه اونا به یا تلفن حلش میکنن
اطلس نحس : معاونت فروش راعی که حرف مفت داری میزنی مهرماه پارسال که لاقل دعوتنامشون به تاخیر نخورد یک سال شده بهشون تحویل دادن ما دی ماهی ها 6 ماه که دعوتناممون به تاخیر افتاد الانم نزدیک 5 ماهه که تکمیل وجه کردیم تازه اگه بخواین مثل مهر ماه پارسال حساب کنید دیگه باید نهایت آخر این ماه تحویل می دادید ماشینمون رو
سجاد : بنزین و بنر و اینا همش الکیه اینقدر بزرگه و بخش های مختلف داره که کسی به تخمشم نیست فقط باید بری اداره تحویل زامیاد درب شماره یک بگی میخوام با رئیس صحبت کنم و بزاریشون تحت فشار که زنگ بزنن از بالاتریشون پیگیری کنن که زودتر این مجوز رو بخرن
اریزو : سلام دوستان کسی از مجوز خروج اریزو شیش خبر داره؟