نیسان GT-R دیفرانسیل عقب به خیابان‌ها می‌آید

 

نیسان GT-R دیفرانسیل عقب به خیابان‌ها می‌آید

 
شرکت تیونینگ JRM اقدام به تولید محدود نسخه‌ی دیفرانسیل عقب از نیسان GT-R کرده است که تنها ۲۳ دستگاه از آن تولید و عرضه خواهد رسید. 
 
 
نیسان GT-R با وجود سن بالا اما همچنان خودروی فوق العاده به‌شمار می‌رود؛ اما برای آن دسته از علاقه‌مندانی که به دنبال نسخه‌ی خاص از این خودرو هستند؛ بهتر است مدل GT-R50 را فراموش کرده و GT23 را که توسط JRM تیون شده را خریداری کنند. این خودرو بر اساس نسخه‌ی مسابقه‌ای نیسان GT-R با نام GT-R GT1 ساخته شده است؛ اما از نظر قانونی هیچ منعی برای تردد آن در خیابان‌ها وجود ندارد. عرضه‌ی این مدل محدود بوده و JRM تنها ۲۳ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. قیمت این خودروها ۵۰۰ هزار و ۶۲۰ دلار بوده و تحویل آن از سال ۲۰۲۰ به مشتریان آغاز خواهد شد. 
 
شرکت JRM تغییرات عمده‌ای را در GT-R GT1 انجام داده تا GT23 را تولید کند. آن‌ها به‌خصوص در بخش جلویی خودرو تغییرات زیادی را انجام داده‌اند که شامل تغییر موقعیت پیشرانه و جعبه دنده است. سیستم تعلیق خودرو نیز کاملا متفاوت از نمونه‌ی اصلی است. به گفته‌ی JRM در صورت استفاده از تایرهای بدون آج مسابقه‌ای، این خودرو در پیچ‌ها می‌تواند به شتاب جانبی ۲ جی دست پیدا کند. 
 
 
محصول JRM همچنان از پیشرانه‌ی V6 نیسان با کد VR38DETT استفاده می‌کند که البته توان تولیدی آن به ۶۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. قدرت این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی مسابقه‌ای از نوع سکوئنشال به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد. 
 
نیسان GT23 در مقایسه با خودروی مسابقه‌ای GT-R GT1 ظاهری کاملا متفاوت دارد. JRM در این خودرو از کاپوتی متفاوت با دو ورودی هوای بزرگ استفاده کرده است. گلگیرها نیز تغییر کرده‌اند و در پشت چرخ‌های جلو روزنه‌‌های خروجی هوا تعبیه شده‌اند. در بخش عقب اما شباهت‌های بیشتری با مدل مسابقه‌ای دیده می‌شود به جز خروجی‌های اگزوز که در این مدل در وسط قرار گرفته‌اند. تیونر توانسته با استفاده از مواد سبک وزن، وزن این خودرو را تا ۱۲۷۵ کیلوگرم کاهش دهد. 
 
 
نمای داخلی GT23 بسیار به خودروی مسابقه‌ای شباهت دارد. صندلی‌های مسابقه‌ای ابعاد بزرگی دارند و فرمان نیز دارای بخش پایینی صاف مانند خودروهای مسابقه است. غربیلک فرمان این مدل از GTR، از نوع چند منظوره بوده و امکانات زیادی از روی آن کنترل می‌شوند. نشان دهنده‌های این خودرو نیز از نوع دیجیتال و مشابه با خودروهای مسابقه‌ای است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان GT , R






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : مسئله اینه که همین دو سه شب پیش به خاطر افزایش قیمت این نقص پرونده زده شد. قبلش که کوئیک دعوتنامه بجای اطلس زده بوده، نقص پرونده نبود؟؟!!
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا ساینا : سایپا دیگه خیالش راحت شد افزایش قیمت داده داره فاکتور میکنه ایران خودرو لیست جدید فرستاد سایپا هم امروز وفردا میفرسته لیست قیمت جدید بعد اون هم هم فاکتور ها شدت میگیره هم دعوتنامه دیماه ارسال میشه
مهیا : اصلا 325 تا حالا نداشتیم
بنده خدا : منم میام آدرس بگین
امیر ساینا85گانه 90 روزه : بچه ها فاکتور شروع شد
خودرو : واقعا خودتون به خودتون کمک کنید تاکی حق خودمونو نگیریم هر چی بشینید به ضرر خودتونه اگر برید منم هستم میام شنبه تلفنی هیچ چیزی حل بشو نیست
زاگرب : بسلامتی چی بوده ماشین
اتو207 : سلام، دوستان محترم سود تاخیر خودرو رو چند روز بعد از تحویل گرفتن خودرو میشه دریافت کرد!
لگن : سلام اگر واقعا بیاید مثل دفعه قبل نکنید من و دونفر دیگه از دوستان که اوناام هستن شنبه میام اگر میاین اعلام کنید 11 بریم
رسول : مبارک داداش شماره پذیرش روبگو
رانا لگن : سلام منم چند بار پیام گزاشتم بره تجمع دفعه قبلم رفتم کسی نیومده بود اگر مایل باشید اعلام کنید شنبه 11 صبح درب 16 همه تجمع کنیم من هستم