تولید پیشرانه ۱۰۰۰ اسب‌ بخاری دوج Hellephant آغاز شد

 

تولید پیشرانه ۱۰۰۰ اسب‌ بخاری دوج Hellephant آغاز شد

 
دوج تولید پیشرانه‌ی ۶/۹۸ لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ هلفنت را آغاز کرد. این پیشرانه ۱،۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و قیمتش ۳۰ هزار دلار است.
 
گروه خودروسازی فیات کرایسلر از ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ پیش‌فروش پیشرانه‌ی هشت سیلندر هلفنت (Hellephant) را با قیمت ۲۹ هزار و ۹۹۵ دلار آغاز کرد و در ۴۸ ساعت، همه‌ی آن‌ها را فروخت. بااین‌حال، بخش تیم مهندسی شرکت موپار (Mopar) که در ساخت این پیشرانه‌ی قدرتمند همکاری می‌کند، مطلع شده است فشار بیش‌ازحد میل‌بادامک باعث شکسته‌شدن آن‌ها می‌شود. بنابراین، تحویل این پیشرانه‌ تا زمان برطرف‌شدن مشکل به‌تأخیر افتاد.
 
پیشرانه‌ی شگفت‌انگیز هلفنت ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱,۲۸۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و شامل اجزایی مانند پمپ‌آب، چرخ طیار، کارتر روغن، سوپرشارژر، مجموعه‌ی دریچه‌ی گاز، بسته‌ی کویل و انژکتورها می‌شود.
 
مشتریان می‌توانند با پرداخت ۲،۲۶۵ دلار تجهیزات اضافی را نیز بخرند که شامل ماژول کنترل پیشرانه، مرکز توزیع بار، حسگرهای اکسیژن و دمای هوا، ماژول کنترل پمپ سوخت و سیستم سیم‌کشی می‌شود. به‌گفته‌ی موپار، مهندسان و تعمیرکاران باتجربه این تجهیزات را به‌سادگی می‌توانند نصب و راه‌اندازی کنند. این شرکت تعداد دقیق پیشرانه‌های فروخته‌شده را به‌طور رسمی اعلام نکرده است؛ اما برخی شایعات، تعداد آن را ۱۰۰ واحد بیان کرده‌ است که باتوجه‌به دست‌سازبودن رقم منطقی محسوب می‌شود. همچنین، گفته می‌شود فیات باتوجه‌به تقاضای فراوان، برنامه‌هایی برای فروش نسخه‌های بیشتر در سال‌ ‌آینده دارد.
 
 
موپار پیشرانه‌ی هلفنت را در نمایشگاه SEMA سال ۲۰۱۸ روی مدل مفهومی و سفارشی دوج چارجر ۱۹۶۸ به‌نمایش گذاشت. این خودرو به جعبه‌دنده‌‌ی ۶ سرعته دستی مجهز شده بود که وظیفه‌ی انتقال نیرو به چرخ‌ها را برعهده داشت. ناگفته نماند با‌توجه‌به قدرت زیاد پیشرانه، برای متوقف‌کردن آن از دیسک‌های ترمز بزرگ برمبو پشت رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی جلو عقب استفاده شده بود.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , دوج , Hellephant






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا اتومات : من تحویل 4فروردین هنوز فاکتور نشد
محمد : از کجا مطمئن هستید؟
رضا T8 : سلام کسی تو این روزا ماشینشو تحویل گرفته؟ اول برج 2 تا الان؟
اکبری : کسی با این شرایط تکمیل وجه کرده؟....
سعید لایق : بادرود به همه عزیزان گروه دوستان ماهم اسفندی هستیم برج ۱۱ پیامک پیشنهادی اومد جوابشون ارسال کردم که فقط دوگانه سوز خودم دیگه تا الان هیچ پیامکی نیامده فکر میکنم پیامک پیشنهادی برا کسانی میاد که جواب ارسال نکردن ضمنا زیر پیامکشون نوشته بود در صورت عدم تمایل عدد ۱۱ را ارسال کنید که من ارسال کردم
رضا T8 : سلام شما کی ثبت نام کردید ؟ وضعیت خودرو تو چه مرحله ایه؟
علی cs55 : از روزی که ثبت نام خودروهای وارداتی اومد بایستی میدونستیم که تحویل این خودروها به این ساده گی ها نیست و نخواهد بود،بخصوص اگه ثبت نام مازاد باشه من از ۲۰اسفند تکمیل وجه کردم ولی باز استرس دارم و میگم شاید ندن و دبه کنن،احتمال همه چیز هست،امیدوارم خدا بهمون صبر بده و به مدیرامون مدیریت درست
شاهین G : پیامک واریز شاهین Gتابستان امسال ارسال میشه
خودم : خجالت بکش، کم دروغ بگو آدم بخیل
علی cs : سلام داداش سامانه سخا ۶ماه یک بار بروز رسانی میشه،خودت میتونی رو گوگل بزنی سخا و وارد سامانه بشی،احراز محل سکونت بزن اگه سبز بود حله و کاری لازم نیست ولی اگه قرمز بود باید دوباره مانور پست بیاد ادرس رو تایید کنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ناجی : اقایون کسی راهنمای کنه شما ازکجا میدونید کدام بخش نامه ی
مجید : چرا این کار رو میکنی مردم ازار خوبه تو همچین روزی رو تجربه کردی
روح : کسی از بهمن مانده تکمیل وجه نکرده باشه
علی دوگانه 29اسفند : نه آقا داود ازخداشونه تبدیل بزنید
تحویل اسفند ریحانه : دروغه دروغگو
علی دوگانه 29اسفند : بله میدان به تاکسی ها
ناجی : سلام ازکجا بفهمیم کدوم بخش نامه هستیم
اسفند : تبرک دعوت نامه اسفند بلاخره امد
رضا کارگر ایران خودرو واقعی : ناراحت نباشید پیام میاد
ایمان : سلام دعوت نامه اسفند هروی نیاد به نفع اسفند ها است هروی دیرتر پول کمتر میخای بدی