سوپراسپرت VLF Force 1 V10 هنریک فیسکر حراج می‌شود

 

سوپراسپرت VLF Force 1 V10 هنریک فیسکر حراج می‌شود

 
سوپراسپرت VLF Force 1 V10 خودرویی سفارشی به‌حساب می‌آید که به‌طور اختصاصی برای هنریک فیسکر ساخته شده است. این خودرو براساس دوج وایپر V10 تولید و حالا برای فروش گذاشته شده است. 
 
خودرو Force 1 V10 کوپه یکی از محصولات خاص VLF است که مدل فروشی به سفارش هنریک فیسکر ساخته شده است. همان‌طورکه ممکن است شما نیز حدس زده باشید، فیسکر خودرو VLF Force 1 V10 را خودش طراحی کرده است و حرف F در نام این خودرو نیز به‌ نام وی اشاره می‌کند. سایر حروف، یعنی VL، نیز نشان‌دهنده‌ی گیلبرت ویلاریل و باب لوتز است. 
 
از زمانی‌که این تیم تصمیم گرفت خودرو جدید یادشده را طراحی کند، قرار شد محصول جدید آن‌ها براساس دوج وایپر شکل بگیرد. سازندگان VLF Force 1 V10 براساس پلتفرم دوج وایپر بدنه‌ای اختصاصی از جنس فیبرکربن طراحی کردند. استفاده از فیبرکربن در این خودرو فقط برای دستیابی به ظاهر زیبا نیست؛ بلکه وزن خودرو را نیز کاهش داده است؛ به‌طوری‌که وزن VLF Force 1 V10 تنها ۱،۵۴۲ کیلوگرم است. 
 
تغییرات در کابین VLF نیز ادامه دارند و در این بخش، می‌توان به تودوزی آلکانترا و صندلی‌های چرمی اشاره کرد. سرنشینان درون کابین موارد دیگری چون تزیین فیبرکربنی و غربیلک فرمان اسپرت و دسته‌دنده‌ی آشنای وایپر را نیز مشاهده می‌کنند. پیشرانه‌ی ۸/۴ لیتری V10 دوج وایپر به‌خودی‌خود بسیار قدرتمند است؛ ولی VLF تصمیم گرفته آن را بازهم ارتقا دهد. 
 
به‌لطف اعمال تغییرات در سرسیلندر و میل‌سوپاپ‌، قدرت موتور وایپر در VLF Force 1 V10 به ۷۴۵ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۸۶۵ نیوتن‌متر رسیده است. این پیشرانه به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی متصل است و می‌تواند VLF Force 1 V10 را در سه ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر‌بر‌ساعت برساند. حداکثر سرعت VLF Force 1 V10 نیز ۳۵۱ کیلومتر‌بر‌ساعت است و مسافت ۴۰۰ کیلومتر را نیز در ۱۰/۹۷ ثانیه و با حداکثر سرعت ۲۲۰/۲۹ کیلومتر‌بر‌ساعت طی می‌کند. 
 
شرکت VLF در ابتدا قصد داشت ۵۰ دستگاه از مدل VLF Force 1 V10 تولید کند؛ اما درنهایت، فقط پنج دستگاه ساخته شد و همین VLF Force 1 V10 را به خودرویی بسیار خاص تبدیل می‌کند. این مدل خاص نیز به این دلیل که برای هنریک فیسکر ساخته شده است، در بین پنج نمونه تولیدی، خاص‌تر محسوب می‌شود.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , VLF Force 1 V10






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محسن ، سورن دوگانه : . . . سلام دوست عزیز . . . شما سورن دوگانه با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ هستید . . . ما که موعد تحویل ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ هستیم . . . هنوز هیچ خبری نیست .. .. فعلاً تکمیل وجه شده های تا ۲۱ آذر ماه رو فاکتور کردن از نمایندگی سوال کنید که اصلاً این ماشین رو به تحویل خواهند داد یا نه ؟
حسام : سلام دوست عزیز اگ این مبلغ رو خاستن ینی ۱ درصد ارزش افزوده فقط اضاف شده براش این خوبه باز خدا رو شکر بیشتر نشده
فریا : سلام .یکی از ماشینای v4lx که موعد تحویلش ۱۶ اسفند بوده با رنگ مشکی فاکتور شده. کیا ۱۶ اسفند بودن؟؟
msd t8 : سلام تحویل چند روزه نوشتین؟
فاطمه : این خودرو های پیشنهادی اولا که به ضرر ما اسفندی ها هست حدود ۵۰ میلیون بعدش اگه اینارو میخواستیم که ۵ ماه پیش می‌گرفتیم فقط ماشین خودمون میخوایم دوستان من به هیج وجه کوتاه نیاین شما که ۲ سال صبر کردید ۲ ماه دیگه هم روش
عدنانی : دوستان من پیش فروش اطلس نوشتم ممکنه که موقع تحویل تبدیلش بزنن به یه ماشین دیگه مثلا کوییک و.....
V4lx : برادر وقتی میگی ۶ دنده یعنی تارا v1+هست دیگه اخه اون معمولی v1 فقط ۵ دنده هست
منصف : بنویسید فروش فوری بخوانید هر وقت دلمون خواست
Kian : سلام،دوستان برامن پیامک اومده میتونم اطلسg وسهندsرو پیش ثبت نام کنم،لطفا راهنمایی کنید،ثبت نام کنم؟قیمتش بابیرون چقدر متفاوته؟من هیچ اطلاعاتی تو زمینه خودرو ندارم
منصور : سلام دوستان امکانش هست متن پیامک را قراردهید. ممنون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
شیوا. دی : سلام 26 فروردین تکمیل وجه کردم معلوم هست کی فاکتوربشه ماشینم
رضا دوگانه بهمن : سلام معین جان میری ترمینال جنوب یا با اتوبوس یا با خطی زرد یا با اسنب مبارک باشه
نبرد ظالم و مظلوم : بی انصافای مردم ستیز؛ اولاً که ما فقط حقمون و میخوایم و حق مون هم قیمت زمستون 402 هست، ینی 320تومن اما اگر از این هم کوتاه بیآیم و یک قدم بسمت شما به ناحق برداریم، ما فقط در یه صورت می تونیم تن به این بازی شما بدیم اونهم فقط قسطی کردن 200میلیون افزایش وجهه، ینی 320بدیم 200 دیگه رو ازمون چک بگیرین، هرچند همین هم منصفانه نیست و باز هم به سود شماست در غیر اینصورت ما نمی تونیم با شما کنار بیآیم و واریز وجه نخواهیم کرد
رانا اسفند : سلام امروز کسی فاکتور نشد لطفا اطلاع رسانی کنید
رضا : سلام کاستومر مشکل داره باز نمیشه
اف ایکس نقدی : ما که از خدامونه . کاش منم سوپرایز کنن
ت : 021162داخلی 4صدا وسیما توضیح بدید حتما جواب میگیریم
سارا محمدی : سلام فکر نکنم ما پیش پرداخت دادیم و قرار داد داریم فکر نکنم به شما تعلق بگیره بازم میتونی از خود سایپا بپرسی
207تبدیل29اسفند : 17 دی تبدیل 20فروردین من که هنوز فاکتور نشده کاستومر هم بازه و مشکلی نداره
رانا : تا 14 خرداد