پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : سلام. A5 که ثبت نامی وجود ندارد دیگر . نگران نباش از بهمن دیگه ثبت نام این خودرو نیست و فقط x5 هست
سایپای دزد : ما که ۱۴ آذر سخا خبری نیست!!
وحید پلاس : نه داداش ،دقیقا 20 روزه در همان تاریخ 23 اسفند گیر کرده،فاکتور جلو نرفته،همچنان پلاسیم.راستش هم نمیگن.تماس میگیری فقط وعده سرخرمن.کاش صادقانه بگن: بدلیل نداشتن قطعه یا ...مثلا از ابتدای ماه آینده شروع میکنیم.آدم تکلیف خودش رو میدونه،دیگه هر روز سایت رو چک نمیکنه.همش میگن از فردا یا پس فردا....بی بی همه جا،حتی زندان و تجریش رو زد،اما سایپا و ایرانخودرو را نزد،بمب ها براش ارزش داره،حتما گفته :این دو تا خودش پوکیدس، دیگه زدن نداره.
Masoud x5 : من خودم موقع ثبت نام در انتخاب سه گزینه x5 وa5 و j7 مردد بودم نظر خودم j7 بود ولی خوب ما ایرانیها عاشق شاسی هستیم به همین دلیل x5 را انتخاب کردم دلیل عذم انتخاب a5 علاوه براینکه موتورش تنفس طبیعی هستش و کمتر به بنزین حساس هستش و اینکه چند اپشن اضافی داره این بود اولا a5پروژه شکست خورده سیف خودرو بود که کرمان خودرو خریدش و مطمئنا تا سال دیگه از خط تولید کنار میره و مهمترین مورد این بود که موتور a5 توان خیلی کمتری داره و برای بدنه سنگین این ماشین جوابگونیست و این باعث استهلاک بیشتر موتور و خ ابی و عدم کشش خودرو در مکانهای سربالایی میشه و مطمئنا اگه از خط تولید کنار بره دیگه این خودرو مفت نمیارزه .ولی x5 ادامه تولید s5 هستش و در بسیاری از قطعات حتی بدنه یکی هستش و دارندگان این ماشین درتامین 3طعه دچار مشکل نمیشوند بسیاری از اپشن ها را مثل جک برقی ووورا میتوانید به هنگام تحویل خودرو ث با هزینه کمتر به خودرو اضافه کرد
محمد-:::::::: : 28اردیبهشت تبدیل زدم هنوز خبری نشده
شاهین جی : دوستان فقط تجمع تجمع ۱۷ خرداد یادتون نره این بی صاحاب باز از ۱۹ خرداد فروش محصولاتشو داره میزاره لطفاااااا فقط تجمععععععع خواهش می‌کنم ازتون مگه قرار نبود اول ماشینای مردمو بده پس این فروش محصول شده
تارا : سلام نرگس خانم ماشین شما به دستتون رسید
شاهین پلاس اتوماتیک : من ارومیه هستم، 1 2 ماه پیش تو سایت تحویل حضوری رو ثبت کرده بودم
خانعلی اچن گان : کمک کنید داداشم رو دارن اع دام می کنن بخاطر اینکه به مردم ایران تو هین کرده ، خودم رفتم لو دادمش، من خیلی عوض ی هستم
خانعلی اچن گان : خانعلیم خانعلی ماشینم فاکتور شد بعدش نشد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس بهمن : سلام، از مشهد کسی نیست ک برای دوشنبه یا سه شنبه باهم بریم تجمع؟
پژو207 tu3 : سلام کسی اطلاع نداره پژو 207tu3 تا کی فاکتور شده؟؟ تشکر
محمد751 : نه بابا شاهین و کوییک هرروز دارن فاکتور می کند.
جواد : سلام دوستان من مشابعه همبن مشکل سال 99باسمندef7دوگانه داشتیم تحویل برج 2برج هفت شدع بودخبری ازدعوت نامه نبوداخریه سری دوستان یه گروه زدیم تلگرام راحت 500نفربودیم هی زبادترمیشدیم تایه روزقرارگزاشتیم تجمع جلوشرکت بابنروجواب دادسری طرح تبدیل گزاشتن به پارس Tu5همه تبدیل زدیم الان حق نیست ساینادوگانه ثپت نام کردیم بیاین باتک خرمون کنن حداقل بایدخوروپشنهادیشون اطلس باشه
محمدی : من پکنیکم میارم سیخ و سنجاق یادت نره
پیام : مهمان محرمانه چطور واست کاری نمیکنه که نامه دیده آدم مهمیه بدبخت بگو ماشینتون بیاره واست اگه راست میگی 😂😂😂
سهراب : محرمانه غینت کم عن بخور با مهمانت
مژگان ساینا اس : باسلام ،عزیزان دعوتنامه شهریور برکسی آمده تک سوز؟
پیام : 🚀 نمایش ویژه پس از امضای هزار نفر، این مطالبه برای 24 ساعت در صفحه اصلی کارزار با برچسب ویژه نمایش داده می شود. 🏛️ ثبت رسمی مطالبه در صورت رسیدن به 2 هزار امضا، مطالبه شما در دبیرخانه سازمان مورد نظر ثبت رسمی می شود. 📰 بازتاب در رسانه ها با رسیدن به 5 هزار امضا، خبر مربوط به کارزار به رسانه ها ارسال و از مسئولین پیگیری می شود. 📣 تشکیل کارگروه ویژه با همراهی بیشتر از 30 هزار امضاکننده کارگروهی ویژه تشکیل می شود تا علاوه بر پیگیری مستمر، رویدادی اختصاصی برای همفکری و هم افزایی برگزار شود. ✌️ منفعل نباشیم! تا کنون کارزارهای زیادی موفق شده اند. اما در صورت عدم موفقیت، حداقل منفعل نبوده ایم! https://www.karzar.net/211558
شادمهر : https://www.karzar.net/211558 دوستان تا میتونید امضاء کارزارو زیاد کنید که رسانه ای شه