پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جلال شاهین پلاس اول اردیبهشت : 19137437
۱ اردیبهشت : شماره پذیرش ۱۱۹۴۳۶۴۹
مهدی شاهین پلاس : شماره درخواست از واریزی اولیه به مشتری اختصاص پیدا میکنه
مهدی شاهین پلاس : سلام داریوش جان شماره درخواست هیچ ربطی به فاکتور شدن یا مختص اسفند یا اردیبهشت نداره محض اطلاع گفتم
حسنی . : دایی حالت خوب نیست شما چه دلیلی داره کسی دروغ بگه اصلا 😅
داریوش ۲ اردیبهشت : شماره درخواست را بنویسید ممتون میشم واسه کنترل نوبت
داریوش ۲ اردیبهشت : آقا جلال شماره درخواست چنده؟ اونی که زدین شماره پذیرش هستش
داریوش ۲ اردیبهشت : شماره درخواست شاهین پلاس واسه اردیبهشت ماه با ۱۹ شروع میشه
Shahin : ماهم میدونیم لنگ ی سانروفن مشکل اینجاست ک سانروفه نمیاد
اکبر 2 : من ی ساینا فروختم الان پونصد مبارزه 63 گرم طلا آلان 700 ت ی شاهین یکو دویست برا من در اومده لعنت به نطفتون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سجاد : دوم از من🖐
مهدی : در خدمتم✋
مهدی : ✋
علی بی پلاک : اول از خودم🖐
6دنده آلمینیوم 31 شهریور : واریزی آخراعلام میکنید ممنون میشم
علی بی پلاک : اقایونی ک میان تا فردا شب نفری یکبار استیکر دست بذارید امار تعداده ک بدونیم چند نفریم و اینکه تا میتونین کاغذ چاپ کنید یا رو مقوا ونوشته درست کنید ماهم تو گروه قراره پول بذاریم بنر چاپ کنیم فقط هرنفر فقط یک بار یک🖐بدارید ممنونم
فرهاد : وعده ما شنبه 9 صبح جلو شرکت دزدها
علی بی پلاک : اقا گوش به حرف اینا نکنید اینا دژبانی و نگهبانی و پامورای اطرافن ک اگ شلوغ بشه همه چی رو دوش ایناس میخان ک نریم ولی جون ناموستون بیاین اگ نیاین دیگ میگن ایناکه بی عرضه ان و دیگ پلاک شدن مشکله به خدا جون جدتون بیاین ک یه حرکتی بزنیم اینا فقط میخان ک مارو یجور بی برنامه کنن از شنبه بیخیال بشیم ولی ما حقمونو با پلاک میگیریم بعدم خودشونو شرکتشون بمونن تماممم گفتم جون هرکی دوسش دارین بیاین تا جایی ک میتونید
علی بی پلاک : ما هممون نماینده ایم به همه بگو بعدم تویی ک خودتو ما زدی سایپا نیستو زامیاده بعدم ما فردا نمیایم و شنبه میایم بعدم اگ واقعا ریسسی باشع ما با دوری و مشکلات میایم تاببینیم چی میشه شماهم اگ تونستی بیا حقتو بااین کارا به جایی نمیرسی رییس قلابی
پیمان : انشالا که شنبه اگه نفراتمون زیاد باشه کارمون و درست میکنن، خواهشا بیاید یه دست صدا نداره