پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 58 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
نرگس : سلام داداش مال ما از اسفند تا حالا داره میچرخه بسکه چرخید سرگیجه گرفتیم 😒
اکبر رینگ : آقای احمدی من هم امروز با 096550 تماس گرفتم و گفت تا 6 بهمن فاکتور شده و حرف شما رو به اپراتور گفتم اینکه 6 بهمن آخرین فرصت بهمنی ها بوده و پرسیدم مگه بهمنی باقی مونده؟ گفت معیار نوبت فاکتور تایید احراز سکونته و تاریخ واریزی مهم نیست و بهمنی هایی که بعد 6 بهمن احراز سکونت رو ثبت کردن باقی موندن هرچند تعدادشون کمه خودم رو هم مثال زد و گفت شما تایید احراز سکونتت 9 اسفنده و تکمیل وجه 15 اسفند مهم نیست ماشین رو باید 9 فروردین تحویل میگرفتی و از 9 فروردین رفتی تو تاخیر و سود تاخیر هم از 9 فروردین حساب می کنن.
رسول : سلام اکبر آقا (اکبر رینگ) شما برگه ی سخا رو ، روز 9 اسفند تحویل نمایندگی دادین یا 15 اسفند ؟
شاهین پلاس : سلام دوستان ، یه سوال دارم . تاریخ تایید احراز محل سکونت روزیه که آدرس محل سکونت توسط پست یا راهور در سایت سخا تایید میشه ؟ یا تاریخی که برگه سخا رو به نمایندگی تحویل میدیم ،؟
شاهین cvt : سلام من تماس گرفتم گفتن سخا تا آخر بهمن فاکتور شده(کسانی بودند که سخا دیرتر ثبت شده ) و نوبت سخا ۱ اسفند هست که به زودی فاکتور میشه
ریگی : سلام آقا مسعود ماشین شما رو بعد از چند ماه تأخیر تحویل دادند ؟؟
علیرضا ۱ : از بهمنی ها کسی هست هنوز فاکتور نشده باشه ؟؟
سهند دی : سلام دوستان من امروز زنگ زدم به پارس خودرو(02148913595) ، گفتم داخل قرارداد ذکر شده 16 درصد سود مشارکت ، چرا لحاظ نشده .میگه طبق قانون چون ما به شما ماشین ارزون دادیم سود نمیدیم، و قانون هم مقدمه بر قرارداد😐 تهشم گفت قرار نیست سود مشارکتی بدن به کسی ، مگر اینکه بازرسی ورود پیدا کنه که بعید میدونم. تو چه مملکتی داریم زندگی میکنیم ما😐
تارا v4 اتومات تیتانیم تحویل اسفند : سلام اگر تحویل تیر ماه هستین با توجه به شرایط فعلی احتمالا تا مهر ماه تو همین مرحله میمونید من تحویل اسفند هستم هنوز فاکتور نشدم.
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه عزیزان دعوتنامه موعد تحویل آذر ماه از تاریخ 20 آبان صادر و تا 4 آذر مهلت تکمیل وجه داشت. همه عزیزانی که در این بازه تکمیل وجه کردند قطعا فاکتور و یا پلاک شدن. از 4 آذر تااااا یکم اسفند هیچ دعوتنامه و تکمیل وجهی نداشتیم. دعوتنامه دی و بهمن ؛ یکم اسفند صادر و تا 13 اسفند مهلت واریز داشت. دعوتنامه اسفند 14 اسفند صادر و تا 26 اسفند مهلت تکمیل وجه داشت. دیگه باید اول اسفند فاکتور بشه. عزیزان طرح عادی اول اسفند اگر فاکتور شدید اطلاع رسانی کنید با نام شهرر و استان. طرح مادران تا 9 اسفند فاکتور شده.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر.دنا اپشنال : سلام دوستان دنا اتومات فوق العاده تکمیل وجه 15 اسفند تحویل 14 خرداد 24 اردیبهشت فاکتور و امروز پلاک شد رنگم سفید
خرزوخان سایپا : مگه میشه باز پول بخان؟؟؟ من فروش فوری هستم و مول کامل رییخام ینی چی مدیران خودرویی که پولش کامل گرفته باز افزایشش که داده باید ازشون بگیره و پیامک داده برای مابه تفاوت مسخره بازیه مگه؟؟؟
مهسا 28بهمن : پارسا 18بهمن چه خبر فاکتور شدی
فاطمه : سلام.خداروشکر
حسین : درسته، افزایش قیمت جدید شامل حال کسایی که تکمیل وجه کردن نمی شه، مگر اینکه آبشن یا چیزی به ماشین اضافه بش که دراون صورت باید پرداختی داشت
مالباخته دزدایران خودرو : لعنت بهشون،بیشرف ها قبل از عید عمدا فاکتور نزدن،چون میدونستن اگه فاکتور بشه و تحویل بعد از عید باشه خودشون باید این مبلغ رو به دولت پرداخت میکردن‌.با این شگرد مردم رو سرکیسه میکنن و اینجوری هر وقت دلشون بخواد ماشین رو تحویل میدن و نهایتا 10 تومن بعنوان دیرکرد میزارن کف دست مشتری بعنوان جریمه تاخیر.خدا ازتون نگذره.چه دلیلی داره دوماه قبل از عید ماشین فاکتور نشه،غیر از این
ثمین : چطور باید شکایت کنیم؟ تو توییتر بزنیم
ساشا اصل : دوست عزیز چرا اطلاعات غلط میدی!!!؟ موتورهای فعلی همه پلاس هستند اون پی که آخر tu5 هست یعنی پلاس در ضمن موتور رانا پلاس ارتقایافته tu5p هست
ایکس33 کراسmt : بعضی ها اینجا حرفهاشون دوروغ ، اخه بی صفت چرا دل مردمو خالی میکنین با این پیام ها ، اخه مگه میشه بخوای 150 میلیون دیون بدی ، ته تهش مابه التفاوت بیمه و پلاک رو ازت میگیرن
مهسا : سلام ،کسی میدونه الان بابد چیکار کنیم ،به کجا مراجعه کنیم و واقعا این مبالغی که اومده دیون هست ؟چطور میشه پیگیری کرد؟