اخبار کارت سوخت: صدور کارت سوخت تمام متقاضیان تا چند روز آینده

 

اخبار کارت سوخت: صدور کارت سوخت تمام متقاضیان تا چند روز آینده

 
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده است:
 
کارت سوخت تمام متقاضیانی که تا کنون تقاضای خود را ثبت کرده‌اند تا چند روز آینده صادر می‌شود.
 
گلایه متقاضیان صدور کارت سوخت بنزین [به روز رسانی] - مرداد 99
با توجه به فاصله 1500 تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای، متقاضیان صدور کارت‌های سوخت المثنی به دلیل بیش از دو برابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایه مند هستند.
 
در حالی که در نیمه دوم سال گذشته (پس از آغاز سهمیه بندی بنزین) زمان صدور کارت سوخت المثنی به طور متوسط به 40 روز رسیده بود، در نیمه نخست سال جاری این زمان به طور قابل توجهی افزایش یافته، به طوری که گزارش‌های مردمی حاکی از این است که زمان انتظار برای صدور کارت‌های المثنی سوخت به بیش از 4 ماه رسیده است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکنون کارت سوخت افرادی که در فروردین ماه اقدام به ثبت درخواست کارت سوخت المثنی کرده‌اند، صادر شده و در مرحله توزیع قرار گرفته و این مسئله نشان می‌دهد مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی به حداقل 4 ماه رسیده است.
 
اگرچه مسائلی چون کرونا و تراشه‌های وارداتی کارت سوخت در طولانی شدن صدور کارت‌های سوخت المثنی تأثیرگذار بوده، اما با توجه به فاصله 1500 تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای، متقاضیان صدور کارت‌های سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایه‌مند هستند.
 
تکلیف کارت‌سوخت در فرایند خرید و فروش خودرو چه می شود؟ [به روز رسانی] - تیر 99
فاطمه کاهی با بیان اینکه هر کارت‌سوخت متعلق به یک خودرو است، اظهار کرد: «در صورتی که فروشنده کارت سوخت را در اختیار خریدار قرار ندهد، خریدار می تواند با در اختیار داشتن مدارک لازم نسبت به دریافت المثنی کارت سوخت خود اقدام کند و در این میان کارت سوختی که در اختیار مالک سابق قرار دارد باطل خواهد شد.»
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای دریافت کارت‌سوخت جدید وجود ندارد، تصریح کرد: «تمام مدارک سندی خودرو می‌بایست به مالک جدید منتقل شود که کارت سوخت نیز شامل همین مدارک است، اگر شخصی این مساله را رعایت نکرد مالک جدید خودرو با مدارک کامل می‌تواند با مراجعه به پلیس +10 این مساله را پیگیری و کارت سوخت خود را دریافت کند.»
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه کارت‌سوخت به نام خودرو است و فردی که صرفا نام آن روی کارت درج شده نمی‌تواند کارت را باطل کند، گفت: «اولین شخصی که برای خودرو مذکور درخواست کارت سوخت داده است نام آن فرد روی کارت درج می‌شود اما این مساله به این معنا نیست که این فرد بتواند کارت‌سوخت را باطل کند.»
 
روش صحیح خارج کردن کارت سوخت از پمپ بنزین، پس از سوخت‌گیری [به روز رسانی] - خرداد 99
پس از پایان سوخت‌گیری خودرو، بلافاصله کارت‌سوخت خود را خارج نکنید زیرا در این صورت در هر مرحله تقریبا ۱/۵ تا ۲ لیتر از سهمیه سوخت شما کم می‌شود.
 
نازل را در جای خود قرار دهید.
دکمه خروج روی دستگاه پمپ بنزین را بزنید.
پس از چند ثانیه و موقعی که مقدار سهمیه بنزین شما در نمایشگر دستگاه پمپ بنزین نشان داده شد، کارت سوخت خود را خارج کنید.
محدودیت سوختگیری با کارت بنزین جایگاه برداشته شد [به روز رسانی] - خرداد 99
سهمیه کارت‌سوخت جایگاه‌داران به حالت سابق یعنی ۶۰ لیتر در هر بار سوخت‌گیری بازگشته و محدودیت ۲۰ لیتر کارت سوخت جایگاه‌داران برداشته شده است. هم اکنون بنزین با کارت سوخت جایگاه‌داران برای کسانی که کارت‌سوخت ندارند، هر لیتر ۳۰۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
 
دو برابر تعداد خودروها، کارت سوخت صادر شد [به روز رسانی] - خرداد 99
به گفته یک مقام مسئول (مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران)، تاکنون دو برابر تعداد خودروهای کشور کارت‌سوخت صادر شده، باز هم ۴۰۰ هزار نفر در یک ماه اخیر، تقاضای صدور کارت سوخت المثنی کرده‌اند.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کارت سوخت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 مهر : ۲۹ مهر ثبت نام چک ها ۲ آبان تایید شدند . ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ پنج شنبه عصر ساعت ۱۵:۳۰ پیامک شاسی اومد.
مهرداد۷۵ : دوستانی که بعد چند ماه تاخیر تحویل گرفتید مبارک باشه فقط ممکنه بگید جریمه تاخیر برای وی فور هر ماه چقدر شد و کی میدن
مجید : الان شاهین دستی تکلیفش چی شده ؟باید جاش اطلس بگیریم حتما؟؟!!
تیتانیوم ۲ بهمن : چقدر زمان می بره تا جریمه تاخیر پرداخت بشه؟
دوگانه اسفند : تازمانی شکایت کنیم این شرکت به کسی جوابگو نیست
تیتا ۴ بهمن۴۶۱۵ : سلام مبارک باشه خداروشکر من ۴بهمن تیتانیوم هستم میشه شماره قرار داد بگید من هنوز فاکتور نشدم
مجتبی : سلام دوستان تبدیل بزنید پشیمون نمیشید سورن دوگانه به مشکل برخورده.مخزنش رو نمیتونن تهیه کنند تبدیل بزنید 207هم 30میلون ما به تفاوت برمیگردونن و هم بیست میلیون تو بازار گرون تر هست و بازار فروش بهتری داره 26تبدیل زدمو الان 28فاکتور شده
اطلس ۲۸ بهمن : سلام نه ۹۰ روز معمولی هست. منم پذیرش ۲۸ بهمن هستم هنوز فاکتور نشدم
سمند سورن پلاس دوگانه : سلام دوستان من سمند سورن پلاس دوگانه با الویت بهار 403 هستم بهار هم تمام شد متاسفانه خبری نشد اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید لطفاً اشتراک بگذارید ممنون و سپاسگزارم
امینی : نه هنوز دعوتنامه صادر نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : سلام زنگ زدم شرکت گفت 5خرداد به بعد منتظر باشید مشکل تولید داشتیم که حل شده
م : سلام یعنی الان مشخص نیست که کی دعوت نامه میاداقا پرهام
مهدی : مابقی کی فراخوان میشن میشه بگی؟
امیرعلی دوگانه اسفند : اگر دروغ گفته باشی تا یکشنبه دعوتنامه اسفند نیومد خدا از وسط نصفت کنه
رانا : تکمیل وجه 18 دی 25 فاکتور دیروز پلاک شد نمیدونم کی تحویل میدن
سلام : باید بری کاشان
سلام : سکوت علامت دادنه
60019تحویل 29اسفند : داداش اون موقع که ثبت نام طرح یکپارچه بود مگه امکان داره😐
مجید : دعوتنامه اسفند ماه کی میاد
یه روز انتقام این ظلم را میگیرم : دوستان ارجمند یه چیزی بهتان میگم قبول کنید از بین این متقاضیان پارس زمستان فقط اونایی که رفتن از حق مظلوم دفاع کردند شاید نتیجه نداده ولی وجدانشون راحته اینو میخوام بگم این آخرین پیاممه فقط اونا بچه باباشونن بقیتون که سکوت کردیدبه خدا حرامی هستید میسپارمتان به خاک