فورد موستانگ Mach-E GT سریع‌ترین کراس اور برقی بازار

 

فورد موستانگ Mach-E GT سریع‌ترین کراس اور برقی بازار

 
فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد. طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند.
 
 
فورد قرار است در انتهای سال 2021 میلادی این مدل را در بازار اروپا عرضه کند و طبق ادعای این شرکت Mach-E GT برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.7 ثانیه زمان احتیاج دارد. این زمان در حدود 0.5 ثانیه سریع‌تر از دیگر رقبای اصلی آن یعنی جگوار I-Pace و پولستار 2 است.
 
 
با این وجود به نظر می‌رسد که تسلا مدل Y Performance که هنوز به طور رسمی توسط تسلا معرفی نشده است به تنها 3.5 ثانیه زمان برای رسیدن به این سرعت احتیاج دارد که سریع تر از موستانگ Mach-E خواهد بود.
 
فورد موستانگ Mach-E از دو موتور الکتریکی یکی بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب سود می‌برد که در مجموع توانایی تولید 459 اسب بخار و 830 نیوتن متر گشتاور را دارند. نیرو رسان این دو موتور یک بسته باتری به ظرفیت 88kWh است که برد حرکتی این مدل را به 500 کیلومتر می‌رساند.
 
 
 
Mach-E از چرخ‌های 20 اینچی، کلیپر ترمز قرمز رنگ و همینطور دو رنگ اختصاصی بدنه نارنجی و آبی بهره می‌برد. همچنین سیستم تعلیق مغناطیسی با قابلیت تطبیق نیز به صورت استاندارد در این مدل وجود دارد.
 
طبق ادعای شرکت فورد این محصول با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می‌تواند برای خریداران گزینه بسیار جذابی باشد و به مدد عملکرد بالای آن به خوبی از پس انتظارات مشتریان موستانگ بر خواهد آمد.
 
 
فورد در زمان فروش امکان شارژ رایگان 5 ساله را برای خریداران موستانگ Mach-E فراهم خواهد کرد. در حال حاضر بیش از 155 هزار محل شارژ در سرتاسر اروپا امکان شارژرسانی به این محصول را خواهند داشت.
 
پیش از این فورد از یک مدل خاص مجهز به 7 موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 1399 اسب بخار پرده برداری کرده بود تا قدرت مهندسی خود در زمینه ساخت محصولات تمام برقی را به رخ رقبای خود بکشد.
 
 
بسیاری از طرفداران شرکت فورد انتخاب نام موستانگ برای اولین محصول برقی تولید انبوه این شرکت آن هم خودرویی که یک کراس‌اور سایز متوسط است را نادرست می‌دانند اما به نظر می‌رسد فورد قصد دارد در آینده نه چندان دور موستانگ اصلی را نیز مجهز به قوای محرکه تمام الکتریکی کند و در نتیجه فصل جدیدی از این نام تاریخی رقم خواهد خورد.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فورد موستانگ






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 کرمان : درود دوستان ۲۱ اسفند شاسی شدم ولی هیچ خبری از تحویل نیست از بم تا کرمان الان هنوز بعد ۳ ماه ماشین نرسیده خدامیدونه تا شهرهای دیگه کی برسه
ساینا دوگانه : چرابهمن ماهی هافاکتور نمیشن بنده ۵اردبهشت تکمیل وجه کردم هنوز خبری از فاکتور شدن نیس چرا اینقدر سایپا اذییت میکنه
آریسان2 : نمیدونم چرا حس میکنم اینجا همه پیرمرد هست هیشکس حال فعالیت نداره صفحه ماشینای دیگه مثل 151کلی فعال هستن
آریسان2 : ما که پیر شدیم اما فاکتور نشدیم بیست فروردین انتظار سخته
شاهین اتومات : 6 خرداد 402 ثبت نام برای شاهین 20مهر 402 پیامک اومد برای شاهین اتوماتیک 290میلیون تکمیل وجه کنین دیگه نزدیک یکسال بشه خرداد 403 هنوز از دعوتنامه خبری نیست ارسال نشده ک چقدر دیگه باید بریزم واسه شاهین اتومات پذیرش 24 مهر 402
اسفندماهی : سلام روحسابی ک دعوت نامه پیشنهاد ی ساینا یگانه اومده بود واریزی 141میلیونی باید زیر120تومن تکمیل وجه بشه
امیر : از کدوم سامانه باید برسی کرد وضعیت رو ممنون میشم راهنمایی کنید
S5 23 مهر : سلام ثبت نام اقساط ۲۳مهر سفید امروز شاسی شد اصفهان
محمد : دوستان ماشینهای خوبی توی سامانه گذاشته اگه انصراف از چانگان بدیم میشه از اینا بدن
S3 : خب شما چه تاریخی فاکتور شدین امروز انگاری فاکتور های ۲۱ اسفند رو زنگ زدن بابت تحویل تاریخ فاکتور و رنگ رو میگین بی زحمت ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بلال : بخش نامه 4707 کسی فاکتور شده
دی ماه : عزیز سقف فلز نمیاد برات پانا میاد ارتقا یافته.احتمالا اعلام میکنن که کل پول رو بریز تحویل 90 روزه.خرداد یا تیر واست دعوتنامه میاد
داریان : سلام دوستان کسی نمیدونه تاخیر تحویل پژو 207که قرار بوده 29اسفند تحویلش بدن امروز تحویل دادن چقدر هستش
اریزو 5 : ممنونم تاریخ سیستمی 13خرداد بود
لینچان : بالاخره صندوق داره تیبا دو دیگه. الان ساینا اس سوالم اینه با کپسول گازش حجم صندوقش اندازه چیه؟
سلام : سلام پارس بگیر وام بگیر قضات بده
دنا پلاس اتومات بهار 1403 : با سلام خدمت دوستان کسی هست مثل من بهار 1403 باشه پیامک براش نیومده باشه ممنون میشم راهنمایی کنید
207 اتو تحویل تابستان 403 : سلام درباره 207اتو تحویل تابستان چیزی میدونید اینکه کی پیام واریز وجه میاد؟
هادی : منم 29 فروردین تکمیل وجه کردم
حمید : اشتها ت باز شده رایگان پارس چه رنگی میخوای